Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - lenalacta

Σελίδες: 12345 ... 22
29
Έχεις δίκιο.....σου λείπει μία μέρα αλλά μάλλον είναι η 11/10 γιατί η 28/4 προσμετράται κανονικά. Είχε γίνει μία ανακοινοποίηση 12/10 αν δεν κάνω λάθος ίσως έγινε εκεί το μπέρδεμα. Στο φάκελο σου ανάληψη υπηρεσίας ποια ημερομηνία αναφέρει;;;
 
Αν σε βοηθάει με ημερομηνία πρόσληψης 10/10 δίνει 6,633..........με 0,033 τη μέρα......τι να πω..... Check it

Ελπίζω να μη σε μπέρδεψα περισσότερο.

30
Έτερον εκάτερον, το ότι πιστεύω πως δε θα γίνουν διορισμοί για 10 χρόνια ακόμα, δε σημαίνει πως δε πρέπει να διαμαρτυρηθούμε γι αυτό.
Δηλαδή το σχόλιο σου στο alfavita βοηθάει στην προσπάθεια που γίνεται με την επιστολή???? !!!!!!

31
1) MATRIX θεωρώ ότι είσαι εκτός θέματος.Δεν ζητάει η επιστολή την επαγγελματική αποκατάσταση κάποιου μόνο και μόνο επειδή είναι πτυχιούχος. Στην επιστολή ζητάμε να διορίσουν όσους χρειάζονται δηλαδή αριθμό ίσο με αυτό των αναπληρωτών. Και αν δεν μπορούν (λόγω της κατάστασης) ας σταματήσουν να μας παραμυθιάζουν με τις χιλιάδες.... έχουν γίνει γραφικοί.....και αυτοί και εμείς.....

2)  Gia θα σε παρακαλούσα να σταματήσουμε να ρίχνουμε άλλο λάδι.....αυτό σε άλλο νήμα....(και εγώ μαζί σου) εξάλλου αυτό ζητάει η επιστολή (ρωτάει τι μέλει γενέσθαι..: τρόπο διορισμών) την επιστολή την υπογράφουν όλοι και οι βολεμένοι και οι ξεβολεμένοι, γιατί πολλοί απλά έχουμε κουραστεί από το θεσμό του μόνιμου αναπληρωτή.

Σχετικά με την επιστολή:
α) δυστυχώς μικρός αριθμός υπογραφών...... (μικρή μάλλον προβολή....με όσους μίλησα την αγνοούσαν και γνωρίζαν από facebook μία άλλη κίνηση) για να μιλάμε για περαιτέρω κινήσεις (ένα-- ένα)
β) στις διάφορες αναρτήσεις η επικεφαλίδα έπρεπε να αναφέρει ψήφισμα και όχι επιστολή, πολλοί δεν φτάνουν ως το τέλος και θεωρούν ότι είναι άλλη μία επιστολή που έχει ήδη σταλεί. Έπρεπε να είχε σταλεί με άλλη επικεφαλίδα
γ) δυστυχώς μεγάλη η απογοήτευση....και κανείς δεν έχει όρεξη να αγωνιστεί για κάτι που θεωρεί ότι δεν μπορεί να πετύχει......

ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ......ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΟΓΡΑΨΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΙ Η ΚΟΡΟΙΔΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ...... ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΕΒΑΣΜΟ

Για να επιτευχθεί ο στόχος χρειαζόμαστε τουλάχιστον ένα αντιπροσωπευτικό 10% δηλαδή τουλ. 2000. Παράκληση για ενημέρωση των συναδέλφων..................................... αλλιώς ας έρθει κάποιος να μας πει γιατί διαφωνεί με την επιστολή!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

32
Υπάρχουν οι αναπληρωτές που έχουν προϋπηρεσία σε αυτό τους το λειτούργημα. Αυτοί θα πρέπει σαφέστατα να μοριοδοτηθούν και να προσληφθούν.
Υπάρχει όμως και ένας νέος κόσμος που και αυτός θα πρέπει να εισαχθεί, να μπορέσει να ασκήσει αυτό το επάγγελμα. Ανάμεσα στους νέους ανθρώπους δεν είναι όλοι τους με μάστερ, διδακτορικά, τρεις ξένες γλώσσες. Μπορεί να υπάρχει ένας άνθρωπος με ένα κανονικό πτυχίο, ο οποίος μπορεί στο μέλλον να αποδειχθεί ένας εξαιρετικός εκπαιδευτικός και αυτόν δεν μπορούμε να τον αποκλείσουμε λόγω τυπικών προσόντων. Πρέπει ουσιαστικά να δούμε πως θα μπορέσουμε να τον προσλάβουμε.
Τα παραπάνω δήλωσε σήμερα ο υπουργός Παιδείας στο ΚΟΚΚΙΝΟ ενώ συνέχισε με τα εξής:

Όταν λέμε διορισμούς για μια Αριστερή κυβέρνηση πρέπει να είναι σαφές ότι πρέπει να είναι και ένα σύστημα όχι ότι θα ευνοήσει όλους αλλά τουλάχιστον όσοι αδικηθούν να είναι σαφές γιατί αδικούνται. Έτσι όπως έχει γίνει το σύστημα είναι προφανές ότι δε μπορούν να προσληφθούν όλοι όσοι είναι αναπληρωτές, όλοι όσοι κάνουνε αίτηση και περάσουν από το ΑΣΕΠ κλπ.

Διαβάστε περισσότερα: https://xenesglosses.eu/2017/02/grifos-ton-ekpedeftikon-pollaplon-proipiresion/

 Αναρωτιέμαι: αυτός ακούει τι λέει;

Αλλά αυτός μια χαρά ξέρει τι λέει.
Απ' ότι φαίνεται το πρόβλημα που έχει και σκέφτεται πώς θα το λύσει είναι το "πως θα μπορέσουμε να τον προσλάβουμε" χωρίς προϋπηρεσία, χωρίς μάστερ, διδακτορικά, ξένες γλώσσες, χωρίς ΑΣΕΠ...

Νομίζω ότι ήταν σαφέστατος στο γιατί θα αδικηθούν, όσοι αδικηθούν.

με γειά μας
+++++++++++++++++

Καλά τι λέει;;; Πρέπει να βρεθεί τρόπος να διοριστούν όσοι έχουν μόνο προϋπηρεσία!!!!! αλλά και αυτός που δεν έχει απολύτως τίποτα (εκτός πτυχίου) χωρίς προϋπηρεσία, χωρίς μάστερ, διδακτορικά, ξένες γλώσσες, χωρίς ΑΣΕΠ...!!!!!!!! Ντροπή σας όλοι οι υπόλοιποι............ τουλάχιστον θα ξέρετε γιατί αδικηθήκατε.......... η προσπάθεια τιμωρείται................ συνδικαλισμός μόνο!!!!!!!!!!!! Διορισμοί με αριστεροί κυβέρνηση..................... Ειλικρινά όλο αυτό με ξεπερνά..............

Με γεια μας

33
Καλή επιτυχία στην επιστολή........

Στον υπουργό δε πρέπει να  σταλεί???? Μετά τη συλλογή υπογραφών??

34
Με bold οι αλλαγές. Αφορά πρόσθεση λέξης, μεταφορά πρότασης σε άλλο σημείο και αφαίρεση τμήματος (περί προσλήψεων).

έκδοση 9

Αξιότιμε κύριε Υπουργέ,


Με αφορμή τις δηλώσεις σας και τις δηλώσεις άλλων υπουργών για διορισμούς εκπαιδευτικών στα σχολεία, θέλουμε να θέσουμε υπόψη σας τις διαπιστώσεις και τις προτάσεις μας.


Σας είναι σαφώς γνωστό ότι οι αποχωρήσεις-συνταξιοδοτήσεις  εκπαιδευτικών από τα σχολεία ξεπερνούν τις 30.000 την τελευταία εξαετία, ενώ οι διορισμοί που πραγματοποιήθηκαν το αντίστοιχο διάστημα, είναι σχεδόν μηδενικοί. Δεν τηρήθηκε όχι μόνο η μνημονιακή αναλογία 1/5, αλλά ούτε αυτή του 1/10.  Έκτοτε τα κενά σε εκπαιδευτικό προσωπικό επιχειρήθηκε να καλυφθούν με μέτρα όπως  κλείσιμο και συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων, αύξηση των μαθητών ανά τμήμα, μείωση μαθημάτων και ωρών διδασκαλίας στην Δευτεροβάθμια και στην Πρωτοβάθμια, καθώς και αλλαγή στο πρόγραμμα του ολοήμερου στην Πρωτοβάθμια. Παρά τη λήψη (αντιεκπαιδευτικών και σκληρών) μέτρων, κάθε χρόνο πάνω από 20.000 αναπληρωτές και ωρομίσθιοι καλούνται να καλύψουν κενά στην εκπαίδευση, τα οποία στη συντριπτική τους πλειοψηφία είναι διαπιστωμένα από την αρχή της χρονιάς. Η ανάγκη για διορισμούς είναι επιτακτική.


Τα μέτρα για τη μείωση των κενών, αφενός δεν έχουν επιλύσει το πρόβλημα της υποστελέχωσης των σχολικών μονάδων και αφετέρου έχουν υποβαθμίσει την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης. Οι συνέπειες είναι πλέον ορατές στους εκπαιδευτικούς, τους μαθητές, τους γονείς, την κοινωνία. Οι εκπαιδευτικοί προσλαμβάνονται καθυστερημένα και σε δόσεις.  Ώρες μαθημάτων χάνονται και παρεμποδίζεται ο σωστός προγραμματισμός του εκπαιδευτικού έργου. Συν τοις άλλοις, οι αναπληρωτές καλούνται σε λίγες μέρες να λύσουν τα προβλήματα μετεγκατάστασής τους, να προσαρμοστούν σε ένα νέο κοινωνικό και επαγγελματικό περιβάλλον κάθε χρόνο. Το μισό διδακτικό έτος είναι περίοδος έλλειψης διδακτικού προσωπικού ή προσαρμογής των αναπληρωτών. Λέμε λοιπόν, ΌΧΙ στην ελαστική μορφή εργασίας στα σχολεία.


Έχετε χρέος κ.κ. του Υπουργείου Παιδείας να σταματήσετε την υποβάθμιση της παρεχόμενης δημόσιας Παιδείας, η οποία  υποβαθμίζεται περαιτέρω με τα συνεχή μέτρα δημοσιονομικού χαρακτήρα που ενίοτε χαρακτηρίζονται καινοτόμα.
Τα τελευταία χρόνια όλοι οι θητεύοντες υπουργοί κ.κ. Λοβέρδος, Μπαλτάς, Φίλης, τώρα και  εσείς, μας εξαγγέλλετε από 10.000 έως και 20.000 μόνιμους διορισμούς,  ενώ παράλληλα καλείτε σε διάλογο για ένα νέο νόμο διορισμών. ’πειρες αλλαγές και νόμοι, ανατρεπτικές δικαστικές αποφάσεις, διαβουλεύσεις επί διαβουλεύσεων. Νόμος υπάρχει (Ν.3848/2010) και αν κρίνεται απαραίτητο να αλλάξει ή να αντικατασταθεί, αυτό οφείλει να πραγματοποιηθεί με σεβασμό στο Σύνταγμα και το κοινοτικό δίκαιο, ώστε να εξασφαλιστεί η βιωσιμότητά του. Sikat προτιμώ την προηγούμενη εκδοχή (Ο τρόπος διορισμού αλλά και προσλήψεων αναπληρωτών ορίζεται από το Νόμο 3848/2010. Είτε αυτός παραμείνει, είτε τροποποιηθεί, είτε αντικατασταθεί, αυτό πρέπει να γίνει... ) δεν καταλαβαίνω γιατί να παρερμηνευθεί από συναδέλφους, αυτό ζητάμε ξεκάθαρες κουβέντες πως θα γίνονται προσλήψεις και διορισμοί. Μας απασχολεί όλους. Τα δικαστήρια θα μιλήσουν για τη νομιμότητα, νομίζω είναι κάτι άλλο αυτό. Αντίθετα θεωρώ ότι το "αν κρίνεται απαραίτητο να αλλάξει ή να αντικατασταθεί κατά κάποιο τρόπο κατευθύνει. Το ειτε ειτε ειτε είναι πιο κοφτό και ξεκάθαρο.


Πρέπει να δοθεί ένα τέλος στον εμπαιγμό των τελευταίων ετών.  Κάθε φορά που αλλάζει η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, ακόμα και χωρίς αλλαγή κυβέρνησης, έχουμε την ίδια πρακτική, δηλαδή την έναρξη του διαλόγου, με αρχή αλλά χωρίς  τέλος, διάλογος για το διάλογο, υποσχέσεις για τις υποσχέσεις. Οι διορισμοί μετατίθενται συνεχώς για την προσεχή τριετία, μία τριετία η οποία δεν έχει ποτέ ημερομηνία έναρξης. Αυτή η πρακτική των υπουργών έχει γίνει ανέκδοτο και αποδεικνύει την έλλειψη σεβασμού  για τους εκπαιδευτικούς και το λειτούργημά τους.


Ζητάμε κύριε Υπουργέ, να θέσετε ένα τέλος σε αυτό το γαϊτανάκι-εμπαιγμό με πράξεις. Συγκεκριμένα


1.  προχωρήστε σε μεγάλο αριθμό διορισμών, ίσο με τον αριθμό των κενών που λόγω έλλειψης διορισμών είναι πλέον οργανικά, με ένα σαφές χρονοδιάγραμμα, εφαρμόζοντας το πολυδιαφημιζόμενο τριετές πλάνο διορισμών της κυβέρνησής σας


2. αποσαφηνίστε άμεσα τον τρόπο διορισμού. Απαιτούμε να γνωρίζουμε άμεσα το πώς θα διορίσετε θα μπορούσε να αντικατασταθεί: τον τρόπο επιλογής εκπαιδευτικού προσωπικού, ώστε να δοθεί η δυνατότητα σε χιλιάδες εκπαιδευτικούς ενός στοιχειώδους επαγγελματικού - ατομικού προγραμματισμού.


3. αποκαταστήστε τις σχέσεις εκπαιδευτικών και υπουργείου. Μην υιοθετείτε τα ψέματα για μικροπολιτικούς λόγους. Πείτε μόνο αλήθειες. Εργαστείτε και επεκτείνετε σε όλα τα επίπεδα της διοίκησης στο χώρο της Παιδείας, την διαφάνεια και την αξιοκρατία.


Κύριε Υπουργέ, εμείς δεν είμαστε ακόμη μία ομάδα εκπαιδευτικών. Είμαστε ΟΛΟΙ οι εκπαιδευτικοί μαζί. Θα παρακολουθούμε όλες τις ενέργειές σας για την άμεση εφαρμογή των αυτονόητων στη δημόσια εκπαίδευση, όπως η στελέχωσή των σχολείων με μόνιμους εκπαιδευτικούς. Σε περίπτωση συνέχισης της πολιτικής  των προκατόχων σας επιφυλασσόμαστε να αντιδράσουμε ανάλογα, με σεβασμό πάντα προς τους μαθητές, τους συναδέλφους και το εκπαιδευτικό έργο.
 

Με εκτίμηση
 οι link με υπογραφές

35
Απλά ως επιβεβαίωσης των όσων λέει η επιστολή:
“Μηδενικοί” θα είναι και για φέτος οι διορισμοί μονίμων εκπαιδευτικών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, σύμφωνα με τις απαντήσεις που έδωσε ο υπουργός Παιδείας Κ. Γαβρόγλου, στη σημερινή συνάντηση με το ΔΣ της ΟΛΜΕ.
https://www.esos.gr/arthra/48753/synantisi-ypoyrgoy-olme-adynamia-asep-na-ginoyn-fetos-monimoi-diorismoi-ekpaideytikon

36
Για τη διαδικασία προσλήψεων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών για το επόμενο σχολικό έτος 2017-18 σύμφωνα  με τον Γενικό Γραμματέα της ΟΛΜΕ, δεν υπάρχει ξεκάθαρη, τελεσίδικη θέση του υπουργείου Παιδείας.

Ωστόσο υπάρχει πρόθεση του υπουργείου παιδείας να παραμείνει ως έχει η διαδικασία πρόσληψης αναπληρωτών για την επόμενη σχολική χρονιά.
https://www.esos.gr/arthra/48753/synantisi-ypoyrgoy-olme-adynamia-asep-na-ginoyn-fetos-monimoi-diorismoi-ekpaideytikon

37
Είναι απλό να καταλάβει κανεις τι σκέφτονται. (Από αυτά που γράφονται)
Ο καθένα κάνει αίτηση είτε σε 1 , είτε σε 2 πίνακες.

1) Πίνακας ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΊΑ και με Ακαδημαϊκά Προσόντα. 20-30%
2) Πίνακας ΜΕ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΊΑ

Και εγώ κάτι τέτοιο καταλαβαίνω, αλλά:
1) σε αυτό τον πίνακα θα μπαίνουν όλοι χωρίς προσμέτρηση προϋπηρεσίας; ή μόνο όσοι δεν έχουν προϋπηρεσία; Πιστεύω το πρώτο
2) στον πίνακα με προϋπηρεσία, τι θα μετράει; μόνο η προϋπηρεσία; Ή και ο ΑΣΕΠ με τον τρόπο που προσμετράται μέχρι σήμερα; θα έστεκε κάτι τέτοιο; αυτός είναι ο γρίφος...............

38


Αρχικά ευχαριστούμε για το χρόνο σου, τη προσπάθεια και τη συνέπεια sikat. Εγώ προσπαθώ να βρω λίγο χρόνο να ασχοληθώ με την επιστολή αλλά μάταια. Εν συντομία λοιπόν

Α. Η λέξη αναγγελία (τμήμα 4)είναι λάθος χρησιμοποιείται για κάτι που είναι επίσημο, γεγονός, ενώ εξαγγελία η σωστή αναφέρεται στο πιθανό και περιέχει την υπόσχεση (ας με διορθώσουν οι φιλόλογοι)

Β. Νόμος υπάρχει (Ν.3848/2010) και αν κρίνεται απαραίτητο να αλλάξει ή να αντικατασταθεί, αυτό οφείλει να πραγματοποιηθεί με σεβασμό στο Σύνταγμα και το κοινοτικό δίκαιο, ώστε να εξασφαλιστεί η βιωσιμότητα του.
Νομίζω ότι η πρόταση πρέπει να τροποποιηθεί. κρίνεται απαραίτητο να αλλάξει; από ποιούς; Πρέπει να είναι πιο ουδέτερη η αναφορά, για να αντιπροσωπεύει το σύνολο. Επιπλέον μπαίνει στα αιτήματα (αποτελούν πάντα τα συμπεράσματα) χωρίς καμία αναφορά στο πρόβλημα μέσα στην επιστολή. Εξηγώ παρακάτω.

Γ. Θεωρώ ότι η επιστολή είναι αρκετά μακροσκελής και με κάποια προβληματάκια στη δομή. Στην "επαγγελματική" αλληλογραφία (λόγω εμπειρίας) υπάρχει κάποιο πρωτόκολλο, σε πολλά σημεία δεν τηρείται. Πρέπει να γίνει πιο συγκεκριμένη και θα μπορούν ταυτιστούν περισσότεροι με το περιεχόμενο της.   Περίληψη: Το γνωρίζουν και το γνωρίζουμε. Ανυπαρξία διορισμών. Οι ανάγκες τεράστιες και οι συνέπειες θα είναι μεγαλύτερες σε(εκπαιδευτικούς,γονείς, μαθητές) ..... Όλοι τάζουν αλλά ......... Ανάγκη διορισμοί!!! ’μεση απαίτηση για ειλικρίνεια, προγραμματισμό: Πρέπει να γνωρίζουμε το πότε και το πως

Πχ

                                                                                                                                                   Αθήνα, 23 Ιανουαρίου 2017
Προς Υπουργό Παιδείας Έρευνας και Θρησκευ΅άτων
Κο Γαβρόγλου Κωνσταντίνος
Ανδρέα Παπανδρέου 37
15180 Μαρούσι

Αξιότι΅ε κύριε Υπουργέ,

Πρόσφατα ακούσαμε τις εξαγγελίες σας καθώς και του  Βερναδάκη μπλα μπλα......Με αυτή την αφορ΅ή, θα θέλαμε να μπλα μπλα........... Ποιοί είμαστε και τι θέλουμε (Ποιοι: Είμαστε όλοι όχι άλλη μία ομάδα που γράφει άλλη μία επιστολή) Γιατί γράφουμε: επιθυ΅ούμε ΅ε την παρούσα να θέσουμε υπόψη σας συνοπτικά ορισ΅ένες διαπιστώσεις και προτάσεις. μπλα μπλα ...... γιατί ......

Θέμα 1: Διορισμοί (Τμήμα 2 και 3) Το πρόβλημα (πχ τόσες αποχωρήσεις και 0 διορισμοί) και οι συνέπειες (σε όλους εκπαιδευτικούς, γονεις, μαθητές, κοινωνία. Η ανάγκη είναι δεδομένη !!!! (Το κείμενο πρέπει να είναι πυκνό) ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ

Θέμα 2 : Τρόπος διορισμού Το πρόβλημα και οι συνέπειες. ’πειρες αλλαγές και νόμοι ..δικαστικές αποφάσεις.. διαβουλεύσεις επί διαβουλεύσεων και εμείς δε γνωρίζουμε τι θα γίνει αύριο . μπλα μπλα ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΠΩΣ ΑΜΕΣΑ

Θέμα3: Η ασυνέπεια του κράτους προς όλους μας. Τμήμα 4 (πιθανώς οι δύο παράγραφοι αντίστροφα) Τα ψέματα και οι συνέπειες τους.
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΜΙΑ ΑΛΗΘΕΙΑ

Ζητάμε κύριε Υπουργέ, να θέσετε ένα τέλος σε αυτό το γαϊτανάκι-εμπαιγμό και σας καλούμε να προχωρήσετε:
(ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΠΡΟΗΓΗΘΗΚΕ)
1.
2
3

Ο επίλογος μετά το τέλος την ολοκλήρωση της επιστολής για να ταιριάζει σε ύφος και περιεχόμενο.


Γενικά η επιστολή πρέπει να  πουλάει, συνοπτική εύστοχη, εμπνευσμένη, .......... πρέπει να πουλάει για να πετύχει το στόχο της, αλλιώς είναι άλλη μία επιστολή από μία ομαδούλα. Για να το πετύχει αυτό χρειάζεται ένα ύψος.......ποιο ........θα δούμε....... Εμένα θα μου άρεσε να τη διαβάσω σε ένα site και να πω "πες τα Χρυσόστομε.....μέρες που είναι.........." 





39
Μια χαρά τα καταφέρανε με το σκαρφάλωμα στα κάγκελα!!! Τους χαλούσε η τροπολογία Φίλη..... και ας λέγαμε ότι στην ουσία είναι εφαρμογή του 3848 που δίνει απλόχερα τη βάση........... τώρα όποιος αντέξει............ Τελικά όλοι θα παρακαλάνε για γραπτό ΑΣΕΠ........... αν ισχύσουν όσα ακούγονται ούτε οι μισές θέσεις για όσους στηρίζονται μόνο στην προϋπηρεσία. Οψόμεθα!!!!! Για φαντάσου μέχρι τώρα είχανε αλλεργία στη λέξη πλαφόν!!!!!!! ;D ;D ;D

ΥΓ. Αν δε κάνω λάθος όταν λένε ποσοστό για νέους, τουλάχιστον στους άλλους διαγωνισμούς αυτό ισχύει, εννοείται ποσοστό θέσεων για τις οποίες δε θα προσμετρηθεί η προϋπηρεσία. Δε σημαίνει ότι κάποιος που διαθέτει εμπειρία δεν έχει τη δυνατότητα να διαγωνιστεί για αυτές τις θέσεις. Απλά σε αυτή την περίπτωση πρέπει να συμπληρώνει υψηλότερο σκορ στα λοιπά κριτήρια πχ ακαδημαϊκά....... ή όποια θα οριστούν. Διορθώστε με αν κάνω λάθος.............

40
Να λάβουμε υπόψη μας επίσης ότι η μοριοδοτήση του ΑΣΕΠ (βαθμός πτυχίου, 60μήνες εμπειρία, ΠΜΣ, γλώσσες κλπ) αφορούν στην ουσία μόνιμες προσλήψεις, στην περίπτωση προσλήψεων ορισμένου χρόνου όπως είναι οι αναπληρωτές τα βασικά κριτήρια είναι άλλα με κυριότερο την ανεργία. Δηλαδή στην καλύτερη των περιπτώσεων μία χρονιά δουλεύεις μία κάθεσαι..............

41
Μα δεν είπα ότι τα είπε όλα σωστά. Φυσικό είναι να βάλει και κάτι που απλώς το θέλει ο λαός (κι ας ξέρει ότι θα το απορρίψει το ΣτΕ).
Μέχρι τώρα, όμως, κανένα κόμμα δεν τόλμησε να προτείνει ταβάνι στην προϋπηρεσία και μόνο ένα κόμμα θέλει γραπτό ΑΣΕΠ.
Συμφωνώ. Εξάλλου στην ουσία η πρόταση δεν διαφέρει από τον 3848. Τι διαφορά θα κάνουν οι μοριοδοτήσεις. Για το κομμάτι της αντισυνταγματικότητας κατοχύρωσης βαθμολογίας ξαναλέω κάτι που έχουμε αναφέρει παλαιότερα.

Τέλος, όσον αφορά ειδικώς τους προαναφερθέντες εκπαιδευτικούς με εικοσιτετράμηνη πραγματική υπηρεσία, οι οποίοι έχουν λάβει τη βαθμολογική βάση σε οποιονδήποτε διαγωνισμό εκπαιδευτικών του Α.Σ.Ε.Π., ανεπιτρέπτως αυτοί προτιμώνται, έναντι άλλων επιτυχόντων εκπαιδευτικών του Α.Σ.Ε.Π., ως εκ της προϋπηρεσίας τους και της λήψεως απλώς της βαθμολογικής βάσης στον ίδιο ή, πολύ περισσότερο, σε προηγούμενο διαγωνισμό, διότι ελλείπει η απαραίτητη σύγκριση μεταξύ των επιτυχόντων, η οποία θα επέτρεπε το διορισμό κάθε φορά των αξιότερων υποψηφίων (πρβλ. Σ.τ.Ε. 2396 - 2398/2004 Ολομ.).


Η 527 στο συγκεκριμένο χωρίο κρίνει το 24 μήνο οι οποίοι εξακολουθούσαν να διορίζονται και να κατατάσσονται βάση της προϋπηρεσίας τους και είχαν πιάσει απλά τη βάση του ΑΣΕΠ. Και κρίνεται αντισυνταγματικό γιατί δεν κρίνονται συνυπολογίζοντας όλα τα κριτήρια πχ αυτά που θέτει ο 3848 και κυρίως ο γραπτός βαθμός που είναι και το μεγαλύτερο σε βαρύτητα κριτήριο (έτσι δεν είναι δυνατή η απαραίτητη σύγκριση μεταξύ των επιτυχόντων, δηλαδή του συνόλου των θεσμοθετημένων κριτηρίων.) Δεν απορρίπτεται με αυτό το ότι πρόκειται για διαφορετικούς διαγωνισμούς μεταξύ του (3848 3 τελευταίοι διαγωνισμοί) αλλά τα κριτήρια. Με λίγα λόγια το συγκεκριμένο κομμάτι απορρίπτει το 24μηνο και όχι τον 3848 που δέχεται επιτυχίες στους τρεις τελευταίους ασεπ ούτε ως επέκταση.

42
Και εκτός αυτού, τους έπιασε ο πόνος να ξεμπερδέψουν το κουβάρι;;; αγωνιούν για ένα αξιοκρατικό σύστημα επιλογής εκπαιδευτικών; δε νομίζω......
απλά αναγκάζονται από τις δικαστικές αποφάσεις, άρα παράταση δεν παίζει............ Ευτυχώς!!!!!!!!!!! Θα δείξει..........

Σελίδες: 12345 ... 22

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159817
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 374
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 291
Σύνολο: 291

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.057 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.