Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - ria19

Σελίδες: 123456 ... 9
43
Καλημέρα,

Χθες έδινα και εγώ το 529 Νοητική Υστέρηση - Αυτισμό. Το θεματα πολυ ψαγμένα και θέλουν μια σχετική εμπειρία για να απαντηθούν. Εγω προσωπικά δεν είχα κάποια επαφή με Ειδική Αγωγη και δυσκολεύτηκα. Είχα σκοπό να πάρω την δυσλεξία με Στασινός αλλά εχω αρχίσει να το σκέφτομαι. Ειναι πολυ κρίσεως οι ερωτήσεις του Στασινού. Εχει κάποιος κάποια σχετική εμπειρία απο δυσλεξία;

Είχα το 529 στο προηγούμενο τετράμηνο και μου φάνηκαν δύσκολα τα θέματα.
Σε αντίθεση με το 529 στο 624 τα θέματα ήταν πολύ πιο εύκολα. Κάποια ήταν από τις εβδομαδιαίες δραστηριότητες και το βιβλίο. Η Δουκανάρη είναι πολύ καλή στο 624. Πολύ οργανωμένη στις τηλεδιασκέψεις και στις παρουσιάσεις και στην εργασία αναλύει πολύ λεπτομερώς το θέμα και σου λέει τις ενότητες και τα κριτήρια βαθμολόγησης. Τη συνιστώ.

44



Καλημέρα!Θα ήθελα να σε ρωτήσω ο Παναγίδης στο 610 ήταν καλός?Σκέφτομαι να το δηλώσω στο θερινό τετράμηνο και δίνει αυτόν και την επιλογή staff και αναρωτιέμαι τι να διαλέξω.
Πολύ καλός ο Παναγίδης.

45
Γεια σας! Έχει κανείς το σεμινάριο 3 αυτό το εξάμηνο για να τον ρωτήσω κάτι;

Επίσης γνωρίζετε κανένα παλιό θέμα ή κάποιο σημαντικο κεφάλαιο στο 510(Μέθοδοι ποσοτικής και ποιοτικής)

Ευχαριστώ

Εγώ το έχω.

46
Στα σεμινάρια ΙΙ και ΙΙΙ υπάρχουν εξετάσεις; Είναι κάποιος που τα έχει πάρει παλαιότερα για να μου πει;

Στα σεμινάρια δε δίνουμε εξετάσεις. Τα περνάμε με εργασίες.

47
στο 624 Δυσλεξία η ύλη είναι 9ο-14ο κεφ.;
στο 521 Μορφες Εκ/κων αναγκων 1ο-10ο;
ο χρόνος μου επιτρέπει μόνο να τα ρίξω μια ματια και έχω αγχωθεί πάρα πολύ... να παρω και σημειώσεις μαζι μου;
Στο 624 ναι. Το δίνω κι εγώ.
Το 521 το είχα σε προηγούμενο τετράμηνο και δε θυμάμαι την ύλη.
Πάρε και σημειώσεις. Θα σε βοηθήσουν.

48
Καλησπέρα,
Μπορεί να μου πει κάποιος αν θυμάται θέματα προηγούμενων εξετάσεων στο educ510 εκπαιδευτική έρευνα: αρχές και μέθοδοι ποιοτικής και ποσοτικής έρευνας και στο educ521 μορφές ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Στο 510 (το είχα στο εαρινό 2015) είναι πολλαπλής επιλογής και οι ανάπτυξης εύκολες και απαντώνται το πολύ σε 2-5 γραμμές. Ήταν με κλειστά βιβλία τότε. Διάβασε καλά τις σημειώσεις της πλατφόρμας.
Στο 521 (το είχα στο προηγούμενο τετράμηνο) θα σου πω στο περίπου:
1. Πώς μπορεί να γίνει ο εκπαιδευτικός πιο αποτελεσματικός στο συμπεριληπτικό σχολείο εφόσον στην τάξη του υπάρχουν παιδιά με ειδικές ανάγκες.
2. Διαφορά νοητικής υστέρησης ψυχικής ασθένειας.
3. Για την κώφωση να γράψουμε νομίζω στρατηγικές για ένα μαθητή που ήταν τελείως κωφός (είχε 2 ερωτήσεις για την κώφωση παρόμοιες. Δε θυμάμαι τη δεύτερη).
4. Τραυλισμός.
Tο Β υποερώτημα έλεγε κάτι για de facto νομίζω. Δεν το επέλεξα και δε θυμάμαι καθόλου.

49
Μην ανησυχείς καθόλου. Ούτε το δικό μου ήταν μέσα σε αυτά. Τα άτομα που αναφέρουν στο mail έχουν εκκρεμότητα καθώς προφανώς το πανεπιστήμιο δεν έχει το βασικό πτυχίο τους με την αναλυτική βαθμολογία. Για να ολοκληρωθεί η διαδικασία αποφοίτησης πρέπει να είναι πλήρης ο φάκελος του κάθε φοιτητή. Αυτό είναι όλο :) καθαρά διαδικαστικό θέμα.
Με πήρε τηλ η σύμβουλος και μου είπε ότι η αίτηση αποφοίτησης θα εγκριθεί μόλις βγουν οι βαθμολογίες των εξετάσεων. Το email με τους αριθμούς φοιτητικών ταυτοτήτων αφορά όσους έχουν κάποια εκκρεμότητα σχετικά με τα ακαδημαϊκά έγγραφα. Όσων δεν υπάρχει ο αριθμός σημαίνει ότι δεν τους λείπει κάτι.

50
Το 621 είναι πολύ ωραίο μάθημα.Έχει ομαδικές εργασίες κάθε 2 εβδομάδες περίπου και σε μαθαίνει πρακτικές που πρέπει να εφαρμόζεις στο σχολείο έτσι ώστε να βοηθάς στη μάθηση όλα τα παιδιά.Τα σεμινάρια δεν τα έχω πάρει ακόμα.
Συμφωνώ. Ωραίο σαν μάθημα. Δε θα μπορούσα βέβαια να πω το ίδιο και για τους διδάσκοντες. Πολύ αυστηροί.

51
Μην ανησυχείς καθόλου. Ούτε το δικό μου ήταν μέσα σε αυτά. Τα άτομα που αναφέρουν στο mail έχουν εκκρεμότητα καθώς προφανώς το πανεπιστήμιο δεν έχει το βασικό πτυχίο τους με την αναλυτική βαθμολογία. Για να ολοκληρωθεί η διαδικασία αποφοίτησης πρέπει να είναι πλήρης ο φάκελος του κάθε φοιτητή. Αυτό είναι όλο :) καθαρά διαδικαστικό θέμα.
Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για την άμεση απάντησή σου, να είσαι καλά. Μου έφυγε ένα άγχος. Νόμιζα ότι έπρεπε να υπάρχουν οι αριθμοί όλων όσων αποφοιτούν γι' αυτό και ανησύχησα.

52
Καλησπέρα σας!
Το εαρινό τετράμηνο είναι το τελευταίο των σπουδών μου στο μεταπτυχιακό, αν περάσω βέβαια τα 3 μαθήματα που μου απομένουν.
Μας έχει σταλεί email με τους αριθμούς των φοιτητικών ταυτοτήτων που αποφοιτούν το εαρινό τετράμηνο και πρέπει να προσκομίσουν στα εξεταστικά κέντρα τα απαραίτητα ακαδημαϊκά έγγραφα για επικύρωση. Ο δικός μου αριθμός φοιτητικής ταυτότητας δεν περιλαμβάνεται στο email. Γνωρίζει κάποιος που έχει αποφοιτήσει το λόγο; Ή υπάρχει κάποιος που να του έχει συμβεί το ίδιο;

Στο student intranet που υπέβαλα την αίτηση αποφοίτησης μου γράφει ότι το όνομά μου έχει προστεθεί στη λίστα των ατόμων που υπέβαλαν αίτηση για αποφοίτηση.
Έχω στείλει και email στις ακαδημαϊκές συμβούλους, αλλά ξέρω ότι αργούν να απαντήσουν.

53
Ariadny καλημέρα.Είχα το 504 σε αυτό το εξάμηνο.Με κούρασε πολύ γιατί έχει ομαδικές δραστηριότητες κάθε 2 εβδομάδες περίπου και μια μεγάλη ατομική 3000 λέξεων.Η ατομική είναι πολύ απαιτητική γιατί χρειάζεται να διαβάσεις πολλά επιστημονικά άρθρα και βιβλία, τα περισσότερα στα αγγλικά (ανάλογα με το θέμα που επιλέγεις) για να χρησιμοποιήσεις κάποια από αυτά στις βιβλιογραφικές αναφορές με τις οποίες θα στηρίξεις τις απόψεις σου.Αυτό το εξάμηνο γράφουμε με κλειστά βιβλία.Σε προηγούμενα εξάμηνα έγραφαν με ανοιχτά.Άν και χρειάζεται πολύ διάβασμα είναι ενδιαφέρον σαν μάθημα.Για τα θέματα των εξετάσεων δεν έχω άποψη γιατί δεν έχω δώσει ακόμα.Δεν μπορώ να το συγκρίνω με τα άλλα μαθήματα του κύκλου του για να σου πω αν είναι πιο εύκολο ή πιο δύσκολο.

Όποιος θυμάται κανένα παλιό θέμα του 504 ας το δημοσιεύσει.
Το είχα στο θερινό τετράμηνο. Οι εξετάσεις ήταν με κλειστά βιβλία και τα θέματα είναι συνδυασμός γνώσης και κριτικής σκέψης. Εγώ διάβασα τις σημειώσεις μόνο παρόλο που είχα αγοράσει το βιβλίο, καθώς μου φάνηκε δυσνόητο.
Θέματα στο περίπου θυμάμαι: χαρακτηριστικά καλού ηγέτη, εξευρωπαϊσμός, τα συστήματα των άλλων χωρών ποιο θεωρούμε καλύτερο και γιατί, ρατσισμός (δε θυμάμαι καλά αλλά ζητούσε ή αίτια, ή συνέπειες ή τρόπους αντιμετώπισης). Από τα 4 επιλέγαμε τα 3.
Έχουν αναρτηθεί κι άλλα θέματα στη σελίδα, αν ψάξεις παλιότερες δημοσιεύσεις.

54
Είχε κανείς το 610 σε προηγούμενο τετράμηνο;
Μήπως μπορεί να μου πει εντυπώσεις; Ισχύει ότι παρόλο που δεν είναι ιδιαίτερα απαιτητικό σαν μάθημα οι τελικές εξετάσεις (αν και πολλαπλής επιλογής με ανοιχτά τα βιβλία) είναι αρκετά δύσκολες;
Το έχω επιλέξει για το καλοκαιρινό τετράμηνο και με αυτά που διάβαζω σκέφτομαι μήπως το αλλάξω....
Το είχα στο προηγούμενο τετράμηνο. Δεν είναι πολύ απαιτητικό σαν μάθημα.
Η εργασία είναι σχετικά εύκολη και από ότι μας είπε ο καθηγητής (τον Παναγίδη είχα) σχεδόν όλοι οι φοιτητές παίρνουν από 19-20/20.
Όμως στις εξετάσεις παρόλο που τα θέματα ήταν πολλαπλής επιλογής τα περισσότερα μου φάνηκαν δύσκολα και ήθελαν πολύ σκέψη για να αποφασίσω ποια απάντηση θα επέλεγα. Ο χρόνος με πήρε ίσα ίσα.
Αν θες τη γνώμη μου κράτα το, γιατί άλλα μαθήματα του Α κύκλου είναι πιο απαιτητικά κατά τη διάρκεια του τετραμήνου.

55
Ερώτηση: Όσοι εισήχθησαν στο μεταπτυχιακό μέχρι και τον Φεβρουάριο έχουν τη δυνατότητα να τελειώσουν το μεταπτυχιακό σε ένα χρόνο και να μην τους πιάσουν οι απαράδεκτες ρυθμίσεις για τα μεταπτυχιακά. Όταν όμως το Πανεπιστήμιο τους υποχρεώνει να πάρουν μόνο 15 ects στο θερινό τετράμηνο πώς θα αποφοιτήσουν σε ένα χρόνο?
Α τετράμηνο: max 30ects
B τετράμηνο: max 15ects
Γ τετράμηνο: max 30 ects = 75Ects (υπολείπονται 6ects και αναγκαστικά πάνε σε επόμενο τετράμηνο).
Είναι κάτι που δεν κατάλαβα καλά ή μήπως όσοι φοιτούν πρέπει λίγο να το ψάξουν και να αντιδράσουν?
Εγώ στο θερινό τετράμηνο του 2015 πήρα 3 μαθήματα και 1 σεμινάριο. Οι σύμβουλοι ενέκριναν την αίτησή μου. Μάλλον έχουν αλλάξει τα πράγματα από πέρσι.

56
17 με  Αγγελίδη, 20 με Μάγο!!
Εγώ στον Αγγελίδη είχα 45 βιβλιογραφικές αναφορές και με βαθμολόγησε με 15/30 και στο 504 το είχα όμως στο θερινό του 2015 με τη Βαλιαντή με βαθμολόγησε με 27/30 με 23 βιβλιογραφικές αναφορές.

Σελίδες: 123456 ... 9

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159858
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 533
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 475
Σύνολο: 477

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.121 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.