Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - mvis

Σελίδες: 1 ... 567
85
πόσο δίκαιο  έχεις....συμφωνώ απόλυτα μαζί σου....και μιας και αποτελώ μια από τις  ΠΕ 60  που έχουν δουλέψει σε δήμους αφού είναι απο τις μοναδικές διεξόδους έτσι όπως έχουμε καταλήξει....έχω νιώσει για τα καλά τα διάφορα και τις διάφορες ''συναδέλφους'' απο διαφορετικές βαθμίδες και δομές εκπαίδευσης  και πίστεψέ με το χάσμα μας είναι αγεφύρωτο....αλλά ξέρεις κάτι ,εμείς φταίμε και μόνο εμείς που ποτέ δεν διεκδικήσαμε τίποτα...έτσι σιγά σιγά μας πέταξαν έξω και από τους δήμους και όλες οι θέσεις έχουν καταληφθεί με ΤΕ και ΔΕ  ειδικότητες....και θα σου παραθέσω προσωπική εμπειρία όταν περίπου πριν απο 4 χρόνια
συντονίστηκαν όλες οι ΤΕ μας στέρησαν το  δικαίωμα πρόσληψης σε δημοτικούς φορείς....πάλι εκεί εμείς απουσιάζαμε να παλέψουμε για τα δικαιώματα μας......τελικά μήπως την πατάμε μόνες μας.....??
ΝΑΙ την πατάμε μόνες μας. Πρώτη ειδικότητα είναι το ΠΕ60 αλλά δε θα καταντήσει το χαρτί κουρελόχαρτο και να απαξιωθεί από κάθε αυτόκλητο "παιδαγωγό προσχολικής" ειδίκευσης κολλεγίου. Ακόμα και των ΤΕ18,33 είναι βρεφονηπιοκομίας/προσχολικής (αλλαγμένος τίτλος+πρόγραμμα σπουδών πρόσφατα).
ΔΕΝ έχουν τις δεξιότητες και το γνωστικό υπόβαθρο να σχεδιάσουν ένα πρόγραμμα που αφορά προνήπια. Απλό; η έμφαση τους είναι η "φύλαξη" ... Έγιναν οι σταθμοί επί πληρωμή = ΚΔΑΠ των δήμων το εργαλείο της εκπαίδευσης παιδιών;

Οι γονείς λόγω άγνοιας το δέχονται - η ΠΕ60 έχει υποχρέωση στην οικογένεια αφού έχει τη γνώση της ωφέλειας της παιδείας των μικρών σ'ένα ακαδημαϊκά οργανωμένο περιβάλλον.
Πως γίνεται δηλαδή η εκπαίδευση να γίνεται σημαία του Ύγείας -- μήπως να αναλάβει και τα ειδικής αγωγής; Σε λίγο καιρό θα το ακούσουμε και αυτό.

86
[img]
Δεν θα ήθελα τη δημιουργία νέου συλλόγου Αδιόριστων Αναπληρωτων Εκπαιδευτικών γιατί το θέματά μας δεν είναι αν σήμερα δουλεύουμε και αύριο δεν δουλεύουμε,αλλά τα θέματά μας έχουν να κάνουν με την απαξίωση των Αναπληρωτών Νηπιαγωγών.Είμαι υπέρ της ενεργοποίησης της ΠΕΑΝ,αν αυτό είναι εφικτό,και εκπροσωπήσεις πέρα από κόμματα και πολιτικά συμφέροντα.

Silken αυτό που είπε η rata στην Ευδοκία και εγώ, δεν είναι να γίνει σύλλογος Αδιόριστων Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών. Είναι ταυτόσημο και τυπικά και εννοιολογικά με την ΠΕΑΝ. Ψάχνουμε την ΠΕΑΝ, η raniasop και άλλες με συντονιστικό προχώρησαν και επικοινώνησαν με δικηγόρο, αλλά δε βλέπουμε απτή ανταπόκριση. Η ομάδα στο facebook και εδώ έγινε γιατί η ΠΕΑΝ δεν υπήρχε κάπου. Και η ΠΕΑΝ δεν ξέρω πόση σχέση έχει με ΠΕ60 και αν καλύπτει όοοοοοολες τις ειδικότητες αναπληρωτών που τότε θα είναι δεκάδες χιλιάδες άτομα. 
 
Απ'την πρώτη στιγμή η οπτική [ειδικά για τα ΚΟΧ] δεν προσέβαλε μόνο ΠΕ60 που είναι στον πίνακα αναπληρωτών'ήταν τριπλό χτύπημα
1. απαξίωση της επιστημονικής γνώσης [εδώ είναι όλη η ειδικότητα ΠΕ60]
2. παρανομία/διπλή μισθοδοσία με ίδιο αντικείμενο στην πιθανή ένταξή τους σε δημόσια νηπιαγωγεία [εδώ είναι οι εντός]
3. απαξίωση συστήματος πρόσληψης, εγκυκλίου/πρόσκλησης για αναπλήρωση προς ΠΕ60 [εδώ είναι οι εκτός (ΠΕΑΝ)]
 
Αυτό που είπαμε λοιπόν, είναι οι πτυχιούχοι ΠΕ60 να έχουν παρουσία και υποστήριξη επιστημονική' όχι μόνο για την αναμονή τους στη λίστα του δημοσίου νηπιαγωγείου αλλά παντού!  Αυτή είναι λογική - πολύ απλά.

Μιλάμε με την Ευδοκία και είπαμε να ρωτήσουμε τι θέλετε, δεν τα βγάζει απ'το μυαλό της, οι ανάγκες είναι πραγματικές. Εδώ λοιπόν, ξεκίνησε το θέμα των ΚΟΧ, υπήρξε κινητοποίηση και πτυχιούχοι δήλωσαν την αντίδρασή τους με συνεργασία και δικτύωση. Δεν αναιρείται η επαναλειτουργία της ΠΕΑΝ (προσωπικά το ομολογώ με αφήνει αδιάφορη)
Η ομπρέλα πε60 δεν ανήκει μόνο σε αναπληρωτές που περιοδικά γεμίζουν ένα πίνακα -- μια καλή ομπρέλα καλύπτει κάθε πτυχιούχο.
 
Όποια προτιμά να βάζει προτεραιότητα την ένταξη της στον προσωρινό πίνακα αναπληρωτών απ'την επιστημονική της ιδιότητα, εστιάζει στην ΠΕΑΝ παρέα με όλες τους πίνακες αναπλήρωσης. Επιλογές είναι και είναι ελεύθερες.

Η ψηφοφορία είναι ανοιχτή στην αρχή του θέματος - κάθε μέλος που δεν έχει ψηφίσει πατώντας στο σύνδεσμο της αρχής του θέματος (http://www.pde.gr/index.php?topic=29800.0) βλέπει τις επιλογές και συμπληρώνει το κουτάκι της επιλογής του. :)

87
εδώ γίνεται χαλασμός - φαίνεται ακόμα και τώρα πως δε γνωρίζουμε όλες τα πάντα..
Φυσικά την επιστημονικότητα την παρέλαβαν εν μέρη των τει. Καλώς, ας κάνουν επιστημονικά το έργο τους + ας συνεργαστούμε εμείς οι ΠΕ60 με ΤΕ18.33, η διαφορά είναι μεγάλη στο περιεχόμενο σπουδών και στον τομέα, αλλά τυπικά τουλάχιστον η στόχευση είναι κοινή.

Αν ωστόσο μπαίνουν σε διαδικασίες αγκαλιά με το υγείας (βλέπε συνέδριο αβάσιμης διεπιστημονικότητας) + νοσοκομειακές εγκαταστάσεις, εμείς συμμετέχουμε στο παιδείας και επιδιώκουμε παιδεία σε όλες τις δομές που έχουν παιδιά.

Σκοπός τέλοσπάντον δεν είναι να τσακωθούμε, ούτε να διαχωριστούμε σε 17 κομμάτια ως ΠΕ60. Η ΠΕΑΝ που υπάρχει ας φανερωθεί, ας ακούσουμε εκπρόσωπο και ας διεκδικήσει το μέλλον των αναπληρώτριων.

Η εταιρία-επιστημονικά θα διεκδικήσει το μέλλον των ΠΕ60 είτε είναι σε πίνακες είτε είναι εκτός, είτε έχουν μόρια, είτε όχι, είτε δουλεύουν μέσα στο νηπιαγωγείο, είτε δουλεύουν εκτός. Ο κλάδος είναι κοινός για όλες - ο κατακερματισμός δεν βοηθά.

Όσες σήμερα είστε και θέλετε την ΠΕΑΝ αύριο θα την αφήσετε σε αχρηστία γιατί λογικά δε θα είστε πια αναπληρώτριες-και εκ των πραγμάτων δε θα έχετε καν δικαίωμα να συμμετάσχετε. Η συνέχεια ποια είναι; να ενεργοποιείται και να απενεργοποιείται;

Ενημερώνω πως προχωράει το καταστατικό και είναι ήδη σε τελικό στάδιο - χρειάζονται έγγραφα χαρτιά γι'αυτό καθυστερεί. Συμμετοχή χωρίς κοινή στάση δε θα έχει νόημα, μέσω της Ευδοκίας που αντέχει και κρατά δυναμικά όσο μπορεί ακόμα(!!) με το γραμματειακό γολγοθά και την επικοινωνία - όσες έχουν κοινό όραμα με όσα αναφέρουμε για την διεκδίκηση του επιστημονικού χαρακτήρα του κλάδου, είναι καλοδεχόμενες να συμμετάσχουν.

Απλά πρώτα ακούμε και μετά κάνουμε -- στα κοχ μίλησαν πολλές-εδώ ο διάλογος βαδίζει αργά. Υπομονή έχουμε κάμποση ακόμα-Ο διάλογος πάντα βοηθάει όλες μας.


ΥΓ. Προσωπικά μηνύματα - επιθέσεις καταγγέλονται σε moderators - αν ένας άνθρωπος πανεπιστημιακής μόρφωσης δεν έχει την ικανότητα να διαλεχθεί έστω σε βασικό επίπεδο-απαξιώνει τον ίδιο τον εαυτό του. Η αγανάκτηση είναι θεμιτή αλλά η δρομολόγηση της σε κατεύθυνση παράλογη δεν είναι.

88
ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ – σεντόνι -- > αγανάκτησα. Το θέμα προφανώς δεν αφορά πολλούς/ες -- οπότε από περιέργεια και μόνο, μην ασχοληθείτε: τσάμπα το διάβασμα θα πάει.

Να σημειωθεί πως καμιά/κανένας ΠΕ60 που εργάζεται σε Δήμους - ΚΔΑΠ δεν πληρώνεται κάτω της συλλογικής σύμβασης και σε αναντιστοιχία με το μισθό της νηπιαγωγού σε νηπιαγωγείο. Μισθός=1092€.
Από το 2010 δεκάδες ΠΕ60 ζητήθηκαν σε θέσεις ΚΟΧ για να τρέξουν προγράμματα παιδαγωγικά/κοινωνικά/πολιτιστικά κτλ. Τότε ο αρχικός μισθός ήταν 600κάτι (δεν ακούστηκαν πολλά τα ΚΟΧ ήρθαν μες στο σοκ της κοινωνίας, μόνο κάτι "ψίθυροι αριστερών".)
Δεν κινήθηκε κανείς και δε μίλησε ΚΑΝΕΝΑΣ γτ η όποια ενέργεια μέχρι σήμερα γίνεται φαίνεται να στοχεύει στο "διορισμό", οπότε κοχ-μοχ-βοχ ήταν εκτός πεδίου ... η όραση των συνδικαλιστικών οργάνων δεν αφορά-- όπως και πρόσφατα την υποστήριξη των εκπαιδευτικών απ'όπου και αν προέρχονται που λέμε.  Αφορά --- όσους/ες είναι εντός +++ αυτοί/ες σιγά σιγά εξαφανίζονται
*******************************************************************************
Αφήσαμε πολλά χρόνια παιδαγωγοί - ειδικοί για την προσχολική/πρωτοσχολική ηλικία επιστήμονες να αντικαθίστανται από οποιοδήποτε απόφοιτο ΙΕΚ, είδαμε δασκάλες να μπαίνουν σε ιδιωτικά νηπιαγωγεία, επειδή ο διευθυντής φιλόλογος-θέλει να είναι δάσκαλος στο δημοτικό κτλ. ο κάθενας ότι του καπνίσει "καλυμμένα και συνεργατικά". Ευτράπελα πολλά - νομιμοποιημένες μπαγαποντιές άλλες τόσες...

Απαντήστε μου στο ερώτημα -------------- μπαίνω/μπήκα σε τμήμα ΑΕΙ προσχολικής ----> βγαίνω/βγήκα ---> ΤΙ ΠΑΙΡΝΩ/περιμένω/έχω/είχα;;;;;
**********************************************************************
Σκέφτομαι, δηλαδή... το ΤΕΕ πως κατοχυρώνει τα επαγγελματικά δικαιώματα των μηχανικών;;
Μάλιστα θα πείτε..Μα δεν υπήρχε νωρίτερα ελεύθερη επαγγελματίας-νηπιαγωγός... ούτε τώρα ακόμα κόβει δελτίο παροχών .. μια νηπιαγωγός που κάνει πρόγραμμα σε σπίτι (πχ προνήπιο) κατατάσσεται σε baby-sitting.. Κάθε άσχετος/η κάνει ένα παιδικό σταθμό/νηπιαγωγείο --- σωστά;

Πρέπει να απομονώνονται πτυχιούχοι και να αυθυποβάλλονται σε αναμονές πίνακα-ασεπ ως μονόδρομο για την επαγγελματική τους πρόοδο;  Κάθε ΠΕ60 δεν είναι μόνο για να περιμένει στην ουρά της λίστας του δημοσίου - έχει δεξιότητες και επιστημονικά προσόντα να κατέχει θέσεις ευρύτερου τομέα της προσχολικής/πρωτοσχολικής εκπαίδευσης. Πόσο διατηρείται αυτό το χαρακτηριστικό επιστημονικότητας (νεωτερικά) και τι επιπτώσεις έχει εντός/εκτός εργασιακού χώρου είναι διατριβή -- δε γίνεται σε φόρουμ.
Αν ίσα και όμοια ήταν τα προσόντα με τα κουλά επίθετα (βρεφονηπιαγωγός, βρεφοπαιδαγωγός, παιδαγωγός προσχολικής (με 2ετές σε ΙΕΚ??) τα ΑΕΙ θα έκλειναν [αχρείαστα θα έλεγαν]... πήγαινε ένα/δυο χρόνια και είσαι jet -- κάνε πρόγραμμα, ανέλαβε τη μόρφωση παιδιών.
Βαρέθηκα τη μετριοπάθεια των "ανώτερων", τη στιγμή που μεταδευτεροβάθμιας μικρότερης κλίμακας απόφοιτοι έχουν απαιτήσεις και ζητούν δικαιώματα 4πλάσια της ειδικότητας ΠΕ60.

Το έργο στα ΑΕΙ συνεχίζεται και μάλιστα είναι διευρυμένο σε ένα μεγάλο φάσμα διεπιστημονικότητας για την προσχολική/πρωτοσχολική παιδαγωγική/εκπαίδευση. Υπάρχουν πτυχιούχοι που καλύπτουν αυτό το φάσμα με άνεση. Αυτή η επιστημονική ένωση θα είναι για όλους/ες που είναι απόφοιτοι των τμημάτων και θέλουν να είναι μαζί επειδή γνωρίζουν ΤΙ σπούδασαν, ξέρουν ΠΟΥ μπορούν να εργαστούν και ΠΩΣ θα δουλέψουν σε κάθε μαθησιακή περίσταση.  Τα ΑΕΙ για ΠΕ60 λειτουργούν από το 1987 περίπου, έχουμε 2013 --- πόσα χρόνια πιστεύετε πως χρειάζονται για να έχει η ειδικότητα επίσημη επιστημονική εκπροσώπηση;  Ναι με συνεργασία με συλλογους – σωματεία, οιελε, δοε κτλ. – εφόσον αυτό καθίσταται δυνατό – δεν είναι εχθροί όλοι εκτός ΠΕ60 – είναι η ευρύτερη κοινότητα. Απλά να δωθεί το στίγμα της ειδικότητας. Σκοπός είναι να υπάρχει η διάχυση στην Ελλάδα του έργου και των δυνατοτήτων ΠΕ60 τπτ λιγότερο, τπτ περισσότερο.

Αυτό δε σημαίνει πως το δικαίωμα πρόσληψης στο δημόσιο αμελείται -- είναι πάντα διεκδικόμενο και προτεραιότητα. Έχουμε καταλήξει ως ειδικότητα εκτός ΚΔΑΠ με δικαιολογία διευθύνσεων τη μη έγκριση στελέχωσης απ'το Παιδείας.  Ε.. δε γίνεται. Όσο κονέ και να έχεις πια, 10 στις 7000 αποφοίτους είναι Ok και περνάει το δικό τους. Όσες/οι είναι εκτός -- δεν πρέπει να αντιδράσουν;


* Οι ΠΕ70 δεν έχουν τόσες εκκρεμότητες και πίνακα να ρέει... ακόμα-πλησιάζει και εκεί ο "συνωστισμός".

89
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Ε' Φάση αναπληρωτών ΠΕ60
« στις: Οκτώβριος 21, 2013, 01:15:28 μμ »
Μπράβο ρε Σόνια!!!

90
Εντωμεταξύ, λέμε λέμε για την ΠΣ (ιδιωτική και μη) και κανένας δεν παρέπεμψε στην εγκύκλιο της ΠΣ (http://edu.klimaka.gr/leitoyrgia-sxoleivn/eidikhs-agoghs/1342-enhmerwsh-gia-thn-parallhlh-sthrixh.html).

σε αυτό το νήμα παρέπεμψαν προηγούμενα στην εγκύκλιο επανειλημμένως
*achilleas23 -->Απ: Αυτιστικό παιδί σε ολοήμερο νηπιαγωγείο « Απάντηση #3 στις: Οκτώβριος 17, 2013, 11:22:18 μμ »
*vickyN--->Απ: Αυτιστικό παιδί σε ολοήμερο νηπιαγωγείο « Απάντηση #7 στις: Οκτώβριος 18, 2013, 12:08:37 πμ »
*κορφας --> Απ: Αυτιστικό παιδί σε ολοήμερο νηπιαγωγείο « Απάντηση #13 στις: Οκτώβριος 18, 2013, 01:55:32 πμ »
*xristis23 --> Απ: Αυτιστικό παιδί σε ολοήμερο νηπιαγωγείο « Απάντηση #15 στις: Οκτώβριος 18, 2013, 09:46:28 πμ » (περί απόφασης και όχι απλής γνωμοδότησης - παραπομπή (4186/2013)
*vickyN--->Απ: Αυτιστικό παιδί σε ολοήμερο νηπιαγωγείο« Απάντηση #17 στις: Οκτώβριος 18, 2013, 02:49:34 μμ »
*rata--->Απ: Αυτιστικό παιδί σε ολοήμερο νηπιαγωγείο « Απάντηση #30 στις: Οκτώβριος 19, 2013, 04:29:43 πμ »
*emmaki--->   Απ: Αυτιστικό παιδί σε ολοήμερο νηπιαγωγείο « Απάντηση #33 στις: Οκτώβριος 19, 2013, 11:07:51 πμ »(((7 § 4 εδαφ. γ΄ του ν. 3699/2008 (ΦΕΚ 199Α)))))))))..

........από πιο πάνω αναφορά σε σχόλιο στο νόμο για τον οποίο μιλά η εγκύκλιος που δεν παρέπεμψε κανένας..



91
Eσωτερικά οι ΠΕ60 στα νηπιαγωγεία - έχουν τη δυνατότητα εκπροσώπησης μέσω συλλόγων.
Οι ΠΕ60 εκτός τι έχουν;

εδώ είναι το πρόβλημα: η κάλυψη με ενεργοποίηση στους συλλόγους πρωτοβάθμιας δεν καλύπτει το φάσμα δραστηριοποίησης της ειδικότητας ΠΕ60, ούτε το σύνολο των δεξιοτήτων των αποφοίτων των σχολών Επιστημών Προσχολικής περιορίζεται στο νηπιαγωγείο. Συνεπώς ένα μεγάλο μέρος ΠΕ60 παραμένει συχνά έρμαιο στον ωκεανό της παραγωγικής διαδικασίας.

Ουσιωδώς το αίτημα αφορά όσες/ους είναι εντός και εκτός
-- όσες/ους είναι εντός που ζουν σε άστατο εργασιακό περιβάλλον και με παρουσία σε συλλόγους θα διεκδικούν τα κεκτημένα (όπως γίνεται τώρα) ή θα διεκδικούν την πρόοδο...(αν ποτέ το υπουργείο αλλάξει ρότα)
-- όσες/ους είναι εκτός που θα γνωρίζουν τι μπορούν να κάνουν και που μπορούν να το κάνουν με ένα υποστηρικτικό πλαίσιο πίσω τους, που δε θα περιορίζεται στον ΑΣΕΠ και στη λίστα [πίνακα μηδενικής κτλ - σημειώσεις φροντιστηρίων, δώσε 2 ασεπ και περίμενε κτλ που είναι το μοτίβο που ισχύει σήμερα]

9/10 αποφοιτούν και αγνοούν τα δεδομένα της αγοράς, κάτι πρέπει να αλλάξει. Επαφίεστε στο ρόλο του υπουργείου εργασίας που καταρτά πίνακα προσόντων/ειδικοτήτων κτλ;
Ποιοι ξέρουν καλύτερα να κρατήσουν/βοηθήσουν/επικοινωνήσουν - μάθουν/ανταλλάξουν / γνωρίσουν ο κόσμος έξω απ'την ειδικότητα ή εκείνοι που ήταν προηγούμενα στην ίδια θέση;

92
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Ε' Φάση αναπληρωτών ΠΕ60
« στις: Οκτώβριος 20, 2013, 09:48:31 μμ »
ουτοπική μου φαίνεται η πρόταση.. τα χρήματα των αδειών κόβονται; τελικά πέρασαν οι τροπολογίες; Έμεινα λίγο εκτός με το θέμα της βουλής.

Στο Ηράκλειο ήταν 40κάτι τα κενά, αρχές Οκτώβρη φάση β, έγιναν 35, προ εβδομάδας ανέφεραν 32 και τελικώς με την Δ κάλυψαν 28 κενά. Τι να πάρουν και τι θα μείνει;
Demetroula  :-[ :) :-[ μήηπως έκανες τον πίνακα με τις φάσεις -- πρόλαβες ή βγήκε η Δ και κόπηκε ο ειρμός;

Καλώς σας βρίσκω και επίσημα :)

93
Κορίτσια εμείς σκεφτόμαστε επιστημονική εταιρία. Όχι σύλλογος - ούτε σωματείο, συνδικαλιστικά ο τομέας καλύπτεται απ'τους συλλόγους πρωτοβάθμιας. Ωστόσο μένει ένα κενό για τον αποκλεισμό των ΠΕ60 από ΚΔΑΠ/ΙΕΚ και το σάρωμα που κάνουν εκεί οι απόφοιτοι των ΙΕΚ ή των ΤΕΙ (ΤΕ18.33).  Μια επιστημονική ένωση που συνεργάζεται και είναι σε συνεχή επαφή με ΑΕΙ και κοινωνία χρειάζεται.
Περί εκπροσώπησης στις περιοχές πρωτοβάθμιας , όπως είπαμε και νωρίτερα στο fatsobiblio -- στη χειρότερη περίπτωση, αν δηλαδή συνεχιστεί αυτή η κατάσταση στην εκπροσώπηση ---> μια επιστημονική ένωση παρεμβαίνει και απαιτεί αναλογία στα ποσοστά αιρετών. Ότι και αν συμβεί για παράδειγμα αν στα Κύθηρα έχουν 9ΠΕ70 και 3 ΠΕ60 και το δσ είναι 3μελές τότε πάνε οι θέσεις 2-1, ακόμα και όταν είναι τεράστιες οι διαφορές στις δομές ΔΣ-Νηπιαγωγεία θα υπάρξουν δικλείδες -- η εκπροσωπηση με ΠΕ60 και η ψήφιση ΠΕ60 θα προτείνεται.
Είναι μεγάλο ζήτημα οι ποσοστώσεις γενικώς και κατά τη γνώμη μου υποβιβάζουν τη θέση υποψήφιου/ας με πιθανότητες ένταξης λόγω ποσόστωσης.Γα μένα το σημαντικό είναι οι ΠΕ60 να είναι ικανές, να έχουν θέληση να εκπροσωπήσουν συναδέλφους και να εκλέγονται τυπικά.
Με τα τελευταία νέα και την  πάνδημη αδράνεια που επέδειξαν οι κατά τόπους σύλλογοι έγινε φανερό πως αγνοούν εντελώς οι ΠΕ70 την ειδικότητα ΠΕ60, λίγες φορές φάνηκε πως αυτό συμβαίνει λόγω άγνοιας εσωτερικών λειτουργιών, αλλά συχνά η απαξίωση είναι φανερή.

94
emmaki απαιτείται η έγκριση και όχι η γνωστοποίηση όπως απαιτείται κάθε "ειδικός βοηθός" να τελεί έργο "παράλληλης στήριξης" με όσα ανέφερε παραπάνω η Rah. Markos "ειδικός δεν είσαι" αλλά απόψεις σωστά εκφράζεις όπως και προβληματισμούς' ωστόσο αν απέφευγες τον όρο "συνοδός", θα αναγνώριζες τόσο το έργο της νηπιαγωγού όσο και της ειδικής βοηθού που μόνο απλή συνοδός δεν είναι.
 
Απαιτείται συνεργασία, εμπιστοσύνη στις δομές -- αλλά όπως λένε όοοοοοοοοοολοι/ες μας --- προτεραιότητα είναι η πραγμάτωση του έργου εντός τάξης και όχι να καταλήξουν και τα άλλα παιδιά με διαταραχές. ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΤΗΤΑ λέει κάτι; κανένα πρόβλημα η συνεργασία -- ειδικά για τα παιδιά με αυτισμό που έχουν ζητήματα οικειότητας, είναι καλό να έχουν σταθερά κάποια εκπαιδευμένη παιδαγωγό δίπλα τους.

Δε χρειάζεται τόσο άγχος... Πάντα ο πρώτος μήνας έχει προβλήματα και είναι δύσκολη η προσαρμογή τόσο της εκπαιδευτικού όσο και των παιδιών. Το σημαντικό είναι να κάνει τα μέγιστα για να συνεργαστεί με την κοπέλα -φιλόλογο[ΠΜΣ ειδικής] και να γνωρίζει αν ολοκληρώνει το έργο παράλληλης στήριξης, αν δε μπορεί -- ας βοηθήσει. Αν δε μπορεί η νηπιαγωγός να βοηθήσει, υπάρχει η σχολική σύμβουλος Ειδικής, αν δε μπορεί η σύμβουλος Ειδικής ας ζητήσουν βοήθεια από τις διευθύνσεις πρωτοβάθμιας. Αν και εκεί δε γίνεται τίποτα + όλοι καλύπτονται με μια μεσοβέζικη κατάσταση που εξαντλείται στο "συνοδός" και πανζουρλισμός στην τάξη --- η ΠΕ60 κάνει έγγραφη αναφορά του ζητήματος σε Διεύθυνση Νηπιαγωγείου κτλ κτλ κτλ

Απλό το θέμα + ΦΥΣΙΚΑ για Νιινα και κάθε ένα που πιστεύει πως πρέπει να είσαι με την καραμπίνα στο χέρι να κυνηγάς χαρτιά που εναρμονίζουν το γνωστικό σου υπόβαθρο με τα σύγχρονα ερευνητικά δεδομένα (βλπ σεμινάρια, μεταπτυχιακά εξ'αποστάσεως, μινι μεταπτυχιακά, μεταπτυχιακά εξ'όψεως, ειδικά σεμινάρια ειδικού σεμιναρίου, phd, μεταδιδακτορικό κτλ)
τότε σίγουρα ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΙΚΑΝΟΣ να είσαι εκπαιδευτικός. Μη νομίζεις πως δεν έχω χαρτιά και βγάζω άκτι -- απλά καταλαβαίνω πότε και γιατί χρειάζεται ένα ΠΜΣ και phd. Οι πτυχιούχοι ΠΕ60 αν εφαρμόζουν όσα μαθαίνουν στα τμήματα είναι καλυμμένοι, από εκεί και πέρα -- όταν τα χρόνια περνούν και μετεκπαιδεύσεις έχουν και ειδικά σεμινάρια ανά θεματική.

Πριν μάθεις τα παιδιά πως να μαθαίνουν ---- έχεις μάθει και εσύ πως να μαθαίνεις. Όταν είσαι λοιπόν, πολύ απλά, υπεύθυνος/η στη δουλειά σου, γνωρίζεις τα δεδομένα, όταν δεν τα γνωρίζεις έχεις ένα κύκλο βοηθητικό στο δημόσιο και συναδέλφους να απευθυνθείς προτού κοιτάξεις πως να φύγεις .. το ωράριο να τελειώσει κτλ.

ΑΠΛΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ -- ΔΕΝ είναι η ευαισθησία που σε κάνει σωστό στο έργο σου αλλά το αίσθημα ΕΥΘΥΝΗΣ πάνω απ'όλα.

95
είναι καιρός πλέον να υπάρχει όχι αποκλειστικά συνδικαλιστική εκπροσώπηση που ούτως ή άλλως γίνεται μέσα απ'τους συλλόγους πρωτοβάθμιας κάθε περιοχής. Η διάσπαση σε 24μην, 30μην, ασεπίτισες, επιμορφούμενες, με μεταπτυχιακό, χωρίς μεταπτυχιακό, με phd με τρεις εξομοιώσεις και μια εκδρομή στην Άνω Μαγούλα δε βοηθάνε. Αυτό πιστεύω, αυτό λέω πολύ "διασκεδαστικά" παρά τα δεινά που έρχονται, ΚΟΧ και ΩΧ

Σελίδες: 1 ... 567

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159787
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 621
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 601
Σύνολο: 606

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.098 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.