Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - erani

Σελίδες: 1234 ... 8
15
Καλή χρονιά σε όλους!!! Είναι κανείς που δεν έχει παραλάβει ακόμη τη βεβαίωση γιατί εγώ τίποτα ακόμη , περιμένω ταχυδρομικώς, να αρχίσω να ανησυχώ; Ευχαριστώ!

16
καλησπέρα και χρόνια πολλά!!! Γνωρίζει κανείς αν μοριοδοτείται η γνώση Braille στον πίνακα της ειδικής αγωγής και αν ναι πόσο;

17
Καλησπέρα παιδιά! Θα ήθελα να ρωτήσω ποια κεφάλαια έχουμε να διαβάσουμε από τα βιβλία για τα μαθήματα 529 νοητική υστεριση- αυτισμός και για το 624 δυσλεξία ? Επίσης αν κάποιος παλιός θυμάται θέματα από προηγούμενα τετράμηνα για το 529 + 624 ? Ευχαριστώ πολύ!!!!! Καλά χριστούγεννα!!!!!!

Καλησπέρα και Χρόνια πολλά!
θέματα για 529, επιλέγεις 2 από τα 3
ΘΕΜΑ 1
Α)   Το παιδί με διαταραχή του φάσματος του αυτισμού διακρίνεται για έλλειμμα ενσυναίσθησης και ικανότητα να αντιλαμβάνεται κίνητρα που βρίσκονται πίσω από τις πράξεις των ανθρώπων.
Να αναφέρετε επιχειρήματα για τη θέση αυτή και παραδείγματα από τη σχολική τάξη.
Β)  Ποιο είναι το έργο ενός εκπαιδευτικού που έχει στην τάξη του ένα παιδί με νοητική υστέρηση και ταυτόχρονα με διαταραχή του φάσματος του αυτισμού.

ΘΕΜΑ 2
Α)  Τα περισσότερα παιδιά με σύνδρομο  Down έχουν ομιλία που παρουσιάζει επιβράδυνση στην ανάπτυξή της Πώς ερμηνεύετε το εύρημα αυτό και πώς αυτό επηρεάζει τη σχολική πράξη.
Β)    Κοινή θέση των Kanner και  Asperger ήταν πως τα κοινά προβλήματα του παιδιού με αυτισμό ήταν το πλέον ενδιαφέρον χαρακτηριστικό γνώρισμα της οικείας διαταραχής.Να σχολιάσετε τη θέση αυτή και να δώσετε παραδείγματα από τη σχολική τάξη.

ΘΕΜΑ 3
Α)  Μια στοχευμένη ψυχολογική παρέμβαση σε άτομα με νοητική υστέρηση περιλαμβάνει μέτρα για ανάπτυξη θετικού κλίματος του κοινωνικού συστήματος απέναντι στα άτομα αυτά. Πώς αντιλαμβάνεστε τη θέση αυτή.
Β)   ΤΑ παιδιά με αυτισμό δείχνουν μια εντυπωσιακή απουσία αυθόρμητης ικανότητας για υποκριτικό ή συμβολικό παιχνίδι. Πώς εξηγείτε το φαινόμενο αυτό και πώς αυτό επηρεάζει την καθημερινότητά του.

  Το 624 το δίνω κι εγώ  τώρα, αν γνωρίζει κάποιος παλαιότερα θέματα θα βοηθούσε...

18
καλησπέρα, είμαι στο τελευταίο τετράμηνο και έχω 2 μαθήματα,μήπως θα πρέπει να κάνω κάτι για την αναγνώριση από τώρα πριν τις εξετάσεις;


19
Το νέο ποιο είναι? Μιλάει ξεκάθαρα για αυτά που έγιναν ως το 2010.
Δηλαδή τι άλλαξε δεν κατάλαβα. Ισχύει κάτι διαφορετικό από αυτό που ίσχυε; Μήπως και για μετά το 2010;

20
Γεια σας...ακόμα και αν έχουμε δώσει μόνο τα μαθήματα και δεν έχουμε λάβει βαθμολογία ...είναι εφικτό να κάνω τα χαρτιά μου στον ΔΟΑΤΑΠ; Αν τους δώσω τα δικαιολογητικά + το παράβολο που ζητούν θα πάρω αριθμό πρωτοκόλλου; Ή θα μου πουν να περιμένω να βγουν οι βαθμολογίες;

Αν γνωρίζει κάποιος ας με διαφωτίσει! Ευχαριστώ!
 Anastasia3331 έχω κι εγώ την ίδια απορία , αν μάθεις κάτι ενημέρωσε σε παρακαλώ!!! Από πότε πρέπει να ξεκινήσουμε τη διαδικασία αναγνώρισης;

21
Παιδιά Καλημέρα, λάβατε και εσείς μήνυμα για επιβεβαίωση των εργασιών μας?
Το κρίνετε αναγκαίο να υπάρχει επιβεβαίωση?

Πιστεύω οτι δεν υπάρχει λόγος, προσωπικά δεν έχω ζητήσει καμία βεβαίωση εργασιών, το θεωρώ περιττό.

22
καλησπέρα, είμαι στο τελευταίο τετράμηνο και έχω 2 μαθήματα,μήπως γνωρίζει κανείς αν θα πρέπει να κάνω κάτι για την αναγνώριση από τώρα πριν τις εξετάσεις;
Ευχαριστώ!!!

23
καλησπέρα, είμαι στο τελευταίο τετράμηνο και έχω 2 μαθήματα,μήπως θα πρέπει να κάνω κάτι για την αναγνώριση από τώρα πριν τις εξετάσεις;

24
Παιδιά έχει πάρει κανείς βαθμό  στο 523 Κωνσταντίνου (εργασία & τελική εξέταση) και 504 Παπαπολυδώρου (τελική εξέταση);

25
Κλάδος ΠΕ03 Μαθηματικών / Απ: Αναπληρωτές ΠΕ03
« στις: Οκτώβριος 04, 2015, 08:30:02 μμ »
Στον νομό Καβάλας έχει ακόμα 5 κενά. Καλό διορισμό στους συναδέλφους που περιμένουν την επόμενη φάση!
Γνωρίζει κανείς τα κενά που έχουν απομείνει στο νομό Καβάλας; Ποια έχουν καλυφθεί;

26
Πανελλήνιες / Απ: Πανελλήνιες 2016
« στις: Οκτώβριος 03, 2015, 10:21:07 μμ »
Όταν στις παρατηρήσεις της ύλης Γ΄ΕΠΑΛ Μαθηματικών αναφέρει οτι η εκθετική λογαριθμική συνάρτηση είναι εκτός , τι ακριβώς σημαίνει; Δε διδάσκουμε τίποτα που τις αφορά; πχ τις τις παραγώγους αυτών κλπ. Ευχαριστώ!!!


27
Εξετάσεις / ΥΛΗ Γ΄ΕΠΑΛ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ 2016
« στις: Οκτώβριος 03, 2015, 10:18:56 μμ »
Όταν στις παρατηρήσεις της ύλης αναφέρει οτι η εκθετική λογαριθμική συνάρτηση είναι εκτός , τι ακριβώς σημαίνει; Δε διδάσκουμε τίποτα που τις αφορά; πχ τις τις παραγώγους αυτών κλπ. Ευχαριστώ!!!


28
Κλάδος ΠΕ03 Μαθηματικών / ΥΛΗ Γ΄ΕΠΑΛ 2016
« στις: Οκτώβριος 03, 2015, 10:17:08 μμ »
Όταν στις παρατηρήσεις της ύλης αναφέρει οτι η εκθετική λογαριθμική συνάρτηση είναι εκτός , τι ακριβώς σημαίνει; Δε διδάσκουμε τίποτα που τις αφορά; πχ τις τις παραγώγους αυτών κλπ. Ευχαριστώ!!!

Σελίδες: 1234 ... 8

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159835
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 539
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 513
Σύνολο: 513

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.119 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.