Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - trust no one

Σελίδες: 123 ... 388
1
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2025
« στις: Ιουλίου 18, 2025, 09:17:01 pm »
"Παιδιά του υπουργείου" εννοώντας όσους στο υπουργείο είναι υπεύθυνοι-παίρνουν τις τελικές αποφάσεις κατανομής και τα λοιπά (οι απλοί υπάλληλοι δεν έχουν ευθύνη στην καθυστέρηση).

Όπως οι ημερομηνίες λήξης συμβάσεων των αναπληρωτών είναι συγκεκριμένες, το ίδιο έπρεπε να ισχύει και για τις αποφάσεις του υπουργείου κάθε χρόνο. Οπότε οι εκπαιδευτικοί θα γνώριζαν το χρονοδιάγραμμα και δε θα υπήρχε η σκέψη "πότε βολεύεται ο καθένας να γίνουν οι ορκωμοσίες" και τα λοιπά. Αν υπήρχε οργάνωση στο υπουργείο, θα γνώριζαν όλοι ότι π.χ. η κατανομή ανακοινώνεται Χ Ιουλίου και οι διορισμοί ανακοινώνονται Υ Αυγούστου (όπου τα Χ,Υ δεν αλλάζουν).

Κάτι άσχετο με την εκπαίδευση, αλλά σχετικό με το χρονοδιάγραμμα. Όταν κάποιος πρέπει να πληρώσει τα τέλη κυκλοφορίας, το εκκαθαριστικό, το ενφια και τα λοιπά, εκεί πως είναι όλα "πένα" και συγκεκριμένες ημερομηνίες κάθε χρόνο? Άρα γιατί και στο υπουργείο παιδείας να μη γίνεται το ίδιο στις αποφάσεις τους?

Γιατί για να κάνουν κάτι που είτε δε θέλουν, είτε δεν τους νοιάζει κι ιδιαίτερα, πρέπει να τους αναγκάσεις. Κι αυτό γίνεται όταν οι αριθμοί είναι με το μέρος μας (άρα να ασχοληθούν όλοι, αναπληρωτές και μόνιμοι, είτε περιμένουν μετάθεση/απόσπαση/διορισμό είτε όχι) κι όταν αυτοί που έχουν πρόσβαση στο υπουργείο (οι αιρετοί ντε), δεν είναι απλά για να σου λένε αν έχεις πάρει απόσπαση ή όχι.

Εγώ ξαναλέω: Είναι τόσο δύσκολο να μαζευτούν αυτά τα στοιχεία που ψάχνουμε; Πόσες άδειες έχουμε, πόσα κενά, πόσο το ένα, πόσο το άλλο; Δε μιλάμε για προσωπικά δεδομένα. Μιλάμε για συνολικά νούμερα, πρώτα σε επίπεδο διεύθυνσης, μετά περιφέρειας και μετά πανελλαδικά. Ένας Βούγιας κι ένας Κατσωνόπουλος ασχολούνται. Κανένας άλλος. Άντε κι ο Ρουμπής (νομίζω το γράφω σωστά) στην Α' Αθήνας. Οι υπόλοιποι είναι για να ανακοινώνουν τα θέματα συνεδρίασης των ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ και ΚΥΣΠΕ/ΚΥΣΔΕ. Θα μου πεις καλά να πάθουμε, αφού αυτούς εκλέγουμε. Και θα σου πω ότι έχεις δίκιο.

2
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2025
« στις: Ιουλίου 18, 2025, 07:22:44 pm »
Εδώ κάπου να θυμίσω πάλι ότι η αγωνία του καθενός δε θα πρέπει σε καμία περίπτωση να αποτελέσει άλλοθι για να πέσει στην ίδια παγίδα του κοινωνικού αυτοματισμού που δε μας αρέσει καθόλου όταν είμαστε εμείς τα θύματα της.

Όταν λοιπόν όλη η υπόλοιπη κοινωνία μας βαφτίζει τεμπέληδες δημοσίους υπαλλήλους, είναι λίγο άκομψο να υποθέτουμε ότι οι υπάλληλοι του υπουργείου κάθονται, τεμπελιάζουν, θα μπορούσαν να βγάλουν την κατανομή, αλλά δεν το κάνουν επίτηδες κλπ. Εκτός αν κάποιος έχει εκ των έσω πραγματική κι αντικειμενική εικόνα.

3
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2025
« στις: Ιουλίου 18, 2025, 02:36:52 pm »
Το 1/7 πώς το βλέπεις; Με 6728 λειτουργικά κενά θα κρέμονται από τα δέντρα;
Τα 6728 λειτουργικά κενά είναι ομοιόμορφα κατανεμημένα; Όπως επίσης είναι ομοιόμορφα κατανεμημένες κι οι επιθυμίες για μετάθεση και διορισμό;

4
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2025
« στις: Ιουλίου 18, 2025, 02:27:00 pm »
Και τι σχέση έχει πόσες οργανικές θέσεις έχει ο κουβάς; Στην Αθμια και στο ΕΕΠ και ΕΒΠ ο κουβάς δε χρησιμοποιείται;
Το ότι δηλαδή μπορεί να κρέμονται μετά από τα δέντρα ή να κλείσει μια περιοχή για 10 χρονάκια αποκλείεται; Κι αν ναι, με βάση ποια ΣΤΟΙΧΕΙΑ;

5
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2025
« στις: Ιουλίου 18, 2025, 02:15:42 pm »
Πρότεινα να γίνει κάτι διαφορετικό από αυτό που υπάρχει τώρα που σου βγάζει το 1/7 των λειτουργικών κενών σε κενά μετατάξεων. Τίποτα παρά πέρα. Το πώς θα γίνει ας το βρουν οι αρμόδιοι.
Όχι. Πρότεινες να χρησιμοποιηθεί ο κουβάς. Οι αρμόδιοι δε νοιάζονται, γιατί δεν τους αφορά κιόλας. Ούτε μετάθεση περιμένουν, ούτε απόσπαση, ούτε διορισμό.

6
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2025
« στις: Ιουλίου 18, 2025, 01:59:50 pm »
Έχω δει κάποια πράγματα. Δεν ξέρω αν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Λογικά για να καταργούνται οργανικές θέσεις θα έχει πολλές που δε χρειάζονται. Το θέμα όμως δεν είναι πόσες οργανικές θέσεις έχει ο κουβάς, αλλά ότι ο λόγος κενών μετατάξεων/λειτουργικών κενών αποσπάσεων είναι περίπου 1/7. Δε θα κάτσω να αναλύσω πώς μπορεί να διορθωθεί. Χρήζει διόρθωσης πάντως. Όπως π.χ. με τους νηπιαγωγούς που με τόσα πολλά λειτουργικά είχαν περίπου το 1/10 σε κενά μετατάξεων, πράγμα που έχρηζε διόρθωσης και το διόρθωσαν και πολύ καλά έκαναν, έτσι πρέπει να κάνουν και εδώ και οπουδήποτε αλλού υπάρχει τέτοια αναντιστοιχία.
Ναι αλλά προτείνεις κάτι χωρίς να έχεις στοιχεία και χωρίς να έχεις μελετήσει αν βελτιώνει την κατάσταση, τη χειροτερεύει, αν είναι ρεαλιστική πρόταση ή όχι. Έτσι δε μπορεί να γίνει συζήτηση. Σκοπός είναι να λύνουμε τα προβλήματα, όχι να τα αντικαθιστούμε με άλλα.

7
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2025
« στις: Ιουλίου 18, 2025, 10:54:07 am »
Παιδιά δε φταίει η διαίρεση με το 20. Αυτό που φταίει είναι ότι σου κόβει κενά από διευθυντές, αποσπάσεις, πρότυπα και πειραματικά και Ωνάσεια τα οποία μπορεί να υπάρχουν μια ζωή. Ας γίνει στην τελική ένα σύστημα σαν της Αθμιας όπου τα κενά μεταθέσεων να βγαίνουν βάσει του κουβά της Δευτεροβάθμιας.
Έχεις εικόνα για τις οργανικές του κουβά για κάθε ειδικότητα και για κάθε ΔΔΕ;

8
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2025
« στις: Ιουλίου 18, 2025, 10:02:12 am »
Δεν φταιει ο αλγοριθμος για αυτες τις μεγαλες αριθμητικες διαφορες. Ο αλγοριθμος εχει μια ορθολογικη κατασκευη. Με την ιδια λογικη που μπορει να  κλεβει οργανικα κενα για τη διενεργεια μεταθεσεων και διορισμων, με την ιδια ακριβως λογικη μπορει να κρυβει και πλεονασματα. Πιο συγκεκριμενα ο αλγοριθμος υπολογισμου οργανικων κενων τρεχει με βαση τους πινακες Α,Β και Γ που δημιουργουνται ανα περιοχη μεταθεσης/διορισμων. Αν δεν υπηρχαν οι πινακες Β, που ουσιαστικα ειναι η μεγαλη και καταλυτικη διαφορα του αλγοριθμου οργανικων κενων με τον αντιστοιχο αλγοριθμο υπολογισμου αποσπασεων και ο οποιος δεν περιεχει τους πινακες Β, τοτε θα βλεπαμε σε μια περιοχη μεταθεσης που μπορει να ειχε πχ απο μια ωρα ελλειμμα μιας ειδικοτητας σε 20 σχολεια να δινει ενα ελλειμμα για μεταθεση/διορισμο, οπως ακριβως αυτο συμβαινει στον αντιστοιχο αλγοριθμο υπολογισμου κενων για αποσπασεις δηλ στην περιπτωση αυτη θα ερχονταν ενας εκπαιδευτικος με μεταθεση και θα εβρισκε ενα 20ωρο στην ειδικοτητα του κατανεμημενο σε 20 σχολεια. Με δεδομενη ομως την ύπαρξη των πινακων Β αυτο δεν μπορει να συμβει, σε αντιθεση με τον αντιστοιχο αλγοριθμο των αποσπασεων που οντως θα εδινε ενα κενο για αποσπαση. Στην περιπτωση αυτη λοιπον θα ηταν λογικο καποιος να ισχυριστει πως ο αλγοριθμος κλεβει ενα οργανικο κενο απο την εκπαιδευτικη κοινοτητα? Μα με την ιδια ακριβως λογικα θα μπορουσε να υπαρχει το ακριβως αντιθετο δηλ να υφίσταται απο μια ωρα πλεονασμα σε 20 σχολεια, γεγονος "φιλικο" προς τους εκπαιδευτικους μιας και θα εκρυβε ενα οργανικο πλεονασμα. Στα δικα μου αυτια λοιπον οι διαμαρτυριες ενος αδιοριστου ή μη μετατιθεμενου εκπαιδευτικου για τον αλγοριθμο υπολογ οργανικων κενων ακουγονται  σαν τις "διαμαρτυριες" ενος πατερα που η γυναικα του γεννησε 5 αγορια ή 5 κοριτσια.. Το προβλημα λοιπον και οι φωνες διαμαρτυριας των αδιοριστων ή μη μετατιθεμενων εκπαιδευτικων δεν πρεπει σε καμία περιπτωση να επικεντρωνεται σε κατσκευαστικα/υπολογιστικα ζητηματα , αλλα σε έτερα ζητηματα οπως πχ στον  παντελως δυσλειτουργικο/αναποτελσματικο αριθμο μαθητων ανα τμημα στις υφισταμενες σχολικες υποδομες γυμνασιων και λυκειων της χωρας (οσοι μπαινουν να διδαξουν σε 27αρια -και όχι μονο- τμηματα το γνωριζουν καλα αυτο), στο κλεψιμο οργανικων κενων εξαιτιας της υπαρξης και διογκωσης του αριθμου προτυπων/πειραματιων, στην τεχνητη και υπηρεσιακα υπουλη, διευρυνση των ωραριων των συναδελφων διαμεσου του απεχθεστατου θεσμου των υπερωριων και η οποια συμβαλλει στη πλασματικη συρρικνωση των λειτουργικων κενων κ.α.

υγ. Το  μονο ζητημα, ως προς το κατασκευαστικο κομματι του αλγοριθμου υπολογισμου οπργανικων κενων, που επιδεχεται, κατα τη γνωμη μου, βελτιωσης ειναι το ζητημα της διαιρεσης των ελλειμματων ή πλεονασματων με το 20 (ωρες), τη στιγμη που η πλειοψηφια των συναδελφων ανα δδε εχει ωραριο ισο ή μικροτερο του 20. Θα επρεπε δηλ να υπαρχει η προβλεψη να διαιρουνται οι ωρες ελλειμματων/πλεονασματων με το παραγματικο Μ.Ο ωραριου του οργανικου εκπαιδευτικου δυναμικου ανα ΔΔΕ και το οποιο στις περισσοτερες δδε ειμαι βεβαιος οτι θα ηταν απο λιγο εως πολυ μικροτερο του 20.
Δε θα μπορούσα να συμφωνώ περισσότερο. Η λογική όμως είναι "ας πάρω μετάθεση/ ας διοριστώ τώρα και γκρινιάζω μετά"

9
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2025
« στις: Ιουλίου 17, 2025, 08:05:03 pm »
Άπαντες είναι 2 πλήρη χρονιές.
Απλά οι ιδιωτικοί, ειδικά όσοι έβαλαν μόρια στη 2ΓΕ/2023, λόγω ότι δυσκόλεψαν τα πράγματα στα ιδιωτικά, δεν έχουν συμπληρώσει 2ετια για μερικές μέρες.

Σε καμία περίπτωση δε χρειάζεται να έχει προϋπηρεσία κάποιος για να διοριστεί, αν δεν έχει ιδιωτική προϋπηρεσία.

10
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2025
« στις: Ιουλίου 17, 2025, 07:29:05 pm »
Το ότι τουλάχιστον το 10% των μόνιμων εκπαιδευτικών βρίσκεται εκτός τάξης δεν είναι μία έκτακτη κατάσταση. Είναι μια πάγια κατάσταση και επειδή μιλάμε για εκπαίδευση δεν γίνεται να προσλαμβάνεις κάθε Σεπτέμβριο 14.000 (140.000 × 10%) τουλάχιστον συμβασιούχους που ξέρεις εν των προτέρων ότι σίγουρα θα τους χρειαστείς. Οι δασκάλες θα γεννήσουν και κάποια στιγμή θα επιστρέψουν στη θέση τους, μετά όμως θα έρθουν άλλες δασκάλες που θα γεννήσουν και αυτές και ξανά η ίδια ιστορία από την αρχή.

Και αυτό δεν συμβαίνει μόνο στους δασκάλους. Ο διορισμός σε λειτουργικά κενά ήταν μια πάγια τακτική σε όλους τους κλάδους πριν το 2010 και άρχισε να δημιουργείται ξανά όταν επανεκκίνησαν οι διορισμοί πρώτα στους δασκάλους, μετά στη δευτεροβάθμια και φέτος και στις νηπιαγωγούς. Και δεν υπάρχει άλλη λύση λόγω του πλήθους των εκπαιδευτικών και μόνο. Δεν έχει νόημα να το συζητάμε ξανά και ξανά.

Και να με θυμηθείτε: μετά το τέλος αυτού του μαζικού κύματος διορισμών, όλοι οι κλάδοι θα λειτουργούν με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που λειτουργούν οι δάσκαλοι, με το σύνολο δηλαδή των λειτουργικών τους κενών να καλύπτονται από τους υπεράριθμους. ΟΛΟΙ ΟΜΩΣ ΟΙ ΚΛΑΔΟΙ, ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ. Να δω λοιπόν αν θα λέτε τα ίδια σε 3-4 χρόνια...

Μόνιμος σημαίνει οργανική θέση. Σημαίνει σταθερή θέση. Σημαίνει παιδαγωγική σχέση με τους μαθητές. Αυτή θα πρέπει να αλλάζει μόνο όταν παύουν να υπάρχουν διαθέσιμα τμήματα στο σχολείο οργανικής. Ναι, λείπει 10% κάθε χρόνο. Όχι όμως οι ίδιοι. Ουσιαστικά αυτό που προτείνεις είναι να φτιάξουμε ένα υβρίδιο μόνιμου κι αναπληρωτή. Τουτέστιν μόνιμος που θα τριγυρνάει κάθε χρόνο από σχολείο σε σχολείο, ανάλογα με το ποιος βγήκε σε άδεια. Σε ένα σημαντικό βαθμό γίνεται αυτό ήδη, λόγω των λειτουργικών υπεραριθμιών. Κι όλα αυτά χωρίς να αρχίσει να καλύπτει "λειτουργικά" κενά με διορισμούς.

11
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2025
« στις: Ιουλίου 17, 2025, 06:36:21 pm »
Έχουμε ξαναπεί πως δεν γίνεται τα οργανικά κενά στους ΠΕ70 να υπολογίζονται με πολύ αυστηρό τρόπο (όπως και σε όλους τους άλλους κλάδους), γιατί έτσι δεν θα μειωθούν ΠΟΤΕ οι αναπληρωτές. Αν γινόταν αυτό που γράφεις και με δεδομένο πως τουλάχιστον 10% των μονίμων εκπαιδευτικών βρίσκονται εκτός τάξης κάθε χρόνο (στους ΠΕ70 το ποσοστό είναι σίγουρα μεγαλύτερο και από αυτό), τότε θα έχουμε 40.000×10%=4.000 minimum αναπληρωτές Γενικής Παιδείας Α' και Β' φάσης. Αυτό το νούμερο δεν είναι διαχειρίσιμο σε καμία περίπτωση και τώρα που τελείωσε και το ΕΣΠΑ δεν έχει καμία διαφορά να κρατάς ομήρους όλα αυτά τα άτομα κάνοντας τους μια 10μηνη σύμβαση ορισμένου χρόνου κάθε Σεπτέμβριο, ενώ οι ανάγκες διαχρονικά είναι αυτές και θα υπάρχουν πάντα.

@Otteraki οι συγχωνεύσεις σχολείων δεν επηρεάζουν τους διορισμούς διότι θα ισχύσουν μετά τη δημοσίευση του ετήσιου ΦΕΚ σχολικών μεταβολών τον Αύγουστο. Οι συγχωνεύσεις τμημάτων επίσης δεν επηρεάζουν τους διορισμούς γιατί μειώνουν τα λειτουργικά κενά.

Όταν λέμε να "μειωθούν οι αναπληρωτές", εννοούμε να μειωθούν (να εξαλειφθούν θα έλεγα) αυτοί που καλύπτουν πάγιες ανάγκες. Αυτές δεν είναι η κάλυψη εκτάκτων κενών (ακόμη κι αν είναι 2 συνεχή χρόνια άδεια για λόγους υγείας). Το υπουργείο μπορεί να εννοεί ό,τι θέλει και μπορεί να θεωρείται ότι 30000 αναπληρωτές είναι πολλοί. Κι όντως είναι, αλλά γιατί δεν έχουν φτιαχτεί οργανικές για το ολοήμερο, για τις παράλληλες, για τους ΕΕΠ-ΕΒΠ, για τις ειδικότητες, για την ειδική και γιατί καλύπτονται με αποσπάσεις σε φορείς πάγιες και διαρκείς ανάγκες. Όχι γιατί γεννάνε οι δασκάλες κι οι νηπιαγωγίνες. Θα γεννήσουν και κάποια στιγμή θα γυρίσουν στη θέση τους. Μέχρι τότε θα καλυφθεί το κενό τους από αναπληρωτές.

12
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2025
« στις: Ιουλίου 17, 2025, 06:30:43 pm »
Στο ολοήμερο κατεβαίνουν και οι δάσκαλοι των τάξεων και οι ειδικότητες για να συμπληρώσουν το ωράριό τους

Ναι αλλά συνήθως χρειάζεται κι ένας "υπεύθυνος ολοημέρου"

13
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2025
« στις: Ιουλίου 17, 2025, 05:39:15 pm »
Προσωπικά εχω διοριστεί αλλά θεωρώ ότι θα μπορούσε να καλύψει τα οργανικά δηλ. 1500 άτομα . Αν έπαιρνε 2500 άτομα τότε θα γινόταν αυτό που εγινε με β βαθμια πέρυσι.

Τα πραγματικά οργανικά θα τα μάθουμε μόνο αν υπολογίσει την πραγματική οργανικότητα των σχολείων (με βάση τη λειτουργικότητα των σχολείων τα τελευταία 2-3 χρόνια) +1 (ως ελάχιστο) οργανική για το ολοήμερο (θεωρώ ότι δεν υπάρχει σχολείο που να μην έχει 1 τμήμα ολοημέρου μέχρι τις 3 και 1 τμήμα μέχρι τις 4).

14
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2025
« στις: Ιουλίου 17, 2025, 05:36:21 pm »
Αν είμαι σωστός βάσει των εκκαθαρισμένων σου πινάκων είναι 522 άτομα που έχει προσπεράσει μέχρι και τους περσινούς διορισμούς. Διόρθωσε με όταν έχεις χρόνο, αν είναι λάθος.

Πήρε 1379. Ο τελευταίος διορισθείς ήταν στη θέση 2535.

Στους πρώτους 2535:
- 1379 προφανώς διορίστηκαν το καλοκαίρι του 2024 ως ΠΕ70 στη γενική.
- 622 διορίστηκαν το 2023 ως ΠΕ70 στη γενική.
- 4 διορίστηκαν το 2024 σε άλλη ειδικότητα, ενώ διοριζόντουσαν κι ως ΠΕ70 στη γενική (ΠΕ02, ΠΕ86, ΠΕ78.ΕΑΕ, ΠΕ83.ΕΑΕ)
- 4 διορίστηκαν το 2023 ως ΠΕ70 στην ειδική.

Σύνολο 2009 κι έφτασε ως το 2535, άρα προσπέρασε 526 άτομα. Ήσουν πολύ κοντά.

Σελίδες: 123 ... 388

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1186344
  • Σύνολο θεμάτων: 19502
  • Σε σύνδεση σήμερα: 661
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 600
Σύνολο: 608

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.496 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.