Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - trust no one

Σελίδες: 1 ... 130131132133134 ... 287
1835
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Απρίλιος 02, 2021, 04:07:51 μμ »
Οι νόμοι πρέπει να είναι σεβαστοί από όλους μας! Έχουν υπάρξει φορές που νόμοι πήγαν στραβά. Θα έπρεπε να ήμασταν στους δρόμους για εκείνον τον νόμο που βγάζει έξω εγκληματίες από τη φυλακή και για άλλους τρελούς.

Να τους σεβόμαστε τελικά ή να βγαίνουμε στους δρόμους όταν διαφωνούμε; Γιατί μπερδεμένα μας τα λες...


Θεωρείς ότι συνδέεται με απολύσεις. Αν το θεωρείς αυτό είναι λογικό να μην τη θέλεις. Αλλά είναι παράλογο διαβάζοντας το φεκ να βγάζεις αυτό το συμπέρασμα. Τελεία για το θέμα!

Και για την τηλεκπαίδευση τα πρώτα ΦΕΚ αθώα ήταν. Μετά άρχισαν τα ωραία κι ήταν αργά...

1836
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Απρίλιος 02, 2021, 02:49:21 μμ »
Το λάθος του νόμου πού είναι; Σε περιπτώσεις που ήταν λάθος κάποιοι νόμοι διαχρονικά (ανθρώπινα δημιουργήματα άλλωστε) ήμουν στο δρόμο απεργός όχι κρυμμένος πίσω από ένα μπακαλόχαρτο της ολμε!
Αφελής μήπως είσαι εσύ και οι όμοιοί σου που νομίζετε ότι αν θέλουν να απολύσουν κόσμο θα το κάνουν μέσω της αξιολόγησης; Η ιστορία δείχνει ότι ποτέ στο πρόσφατο παρελθόν δεν απολύθηκαν εκπαιδευτικοί, μόνο ελάχιστοι με ψευδή πτυχία, και όσοι τέθηκαν σε διαθεσιμότητα δεν αξιολογήθηκαν. Τους έβαλαν σε μια νύχτα. Αν θέλουν καταργούν οργανικές θέσεις και φύγαμε! Σιγά μην περίμεναν την αξιολόγηση. Την απόλυση την απαιτώ για κακουργηματικού χαρακτήρα πράξεις. Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις που αναφέρατε μια μετάταξη μια επιμόρφωση ένα ταρακούνημα θα βοηθούσε. Άνθρωποι που δεν κάνουν για την τάξη μια χαρά βοηθούν στο διοικητικό κομμάτι στην υπηρεσία. Απολύσεις για εκείνους που βιάζουν, κλέβουν ή εξαπάτησαν για να μπουν στο δημόσιο σχολείο με πλαστογραφημένα προσόντα.
Δεν χρειάζεται αξιολόγηση για αυτά!

Δεν συνδέεται η αξιολόγηση με απολύσεις παρά μόνο στο φαντασιακό κάποιων. Ούτε σύνδεση με μισθό ούτε με κατηγοριοποίηση σχολείων. Μια οργάνωση και ένας καλύτερος προγραμματισμός θα συνέβαινε. Γιατί μόνο με λίγη πίεση γίνονται αυτά!
Άρα λοιπόν αποσύρεις το επιχείρημα σου ότι ο νόμος είναι καλός γιατί είναι ψηφισμένος από νόμιμα εκλεγμένη κυβέρνηση και το αντικαθιστάς με το ότι δε βρίσκεις κάτι κακό στον νόμο, που είναι σεβαστό μεν, υποκειμενικό δε. Τώρα συνεννοούμαστε

1837
Εγώ πάντως καθαρά κενά θα ήθελα να δω μετά τις ανακλησεις(που πιστεύω θα είναι ελάχιστες) για να δούμε, υπάρχουν ή δεν υπάρχουν κενά..

Σας υπόσχομαι ότι αν δεν τα έχουν ανακοινώσει μέχρι τότε, θα τα έχετε αμέσως μόλις βγει η εγκύκλιος μετατάξεων, που θέλοντας και μη περιέχει όλα τα οργανικά κενά, πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας. Προφανώς εννοώ ότι θα τα έχετε σε ευανάγνωστη μορφή.

1838
Όταν σε συζήτηση σχετικά με εμβολια, εμπλέκεται ο θεός παυει κάθε συζήτηση.  Δεν έχει νόημα.

Γι'αυτό είπα ότι παίζει ρόλο το πόσο κοντά είναι κάποιος στην Εκκλησία ή όχι. Προφανώς για κάποιον που γράφει τον Θεό με μικρό "θ" ή δε φροντίζει να το γράψει με κεφαλαίο, τέτοιου είδους σκεπτικό είναι αδιανόητο. Σεβαστό.

Φίλε μου trust no one, δεν κατάλαβα το υπογραμμισμένο και είναι λογικό αφού δεν είμαι σε υψηλό βαθμό θεατής της ψηφιακής ενημέρωσης. Συμφωνώ πως και οι παράγοντες που ανέφερες πιο πάνω είναι σημαντικοί στη διαμόρφωση της άποψης.
Γνωρίζεις επίσης πως φέτος έχω μεγάλους μαθητές σε ηλικία. Θα ήθελα λοιπόν να σε ενημερώσω πως από το πρωί διαχειρίζομαι μηνύματα από μαθητές που νοσούν από κορονοϊό άλλοι ελαφρότερα και άλλοι βαρύτερα. Ζητάνε να ενημερώσω για απουσίες η να πάρουν βαθμούς κλπ. Μιλάμε για περιοχή που μέχρι πριν κάποιους μήνες τα πήγε μία χαρά. Αυτή τη στιγμή έχουμε όμως μία έκρηξη μετάδοσης που θέτει σε κίνδυνο τη ζωή πολλών αλλά και την οικονομία που βασίζεται στον τουρισμό. Διαπιστώνω επίσης μία μεγάλη αλλαγή στάσης μεταξύ των μαθητών μου για τα ζητήματα της πανδημίας. Προφανώς έχουν πλήρη επίγνωση για τους κινδύνους που προανέφερα μετά τα όσα συνέβησαν στους συμμαθητές τους και στην περιοχή ευρύτερα.
Τα παραπάνω τα ανέφερα για να δείξω ότι σε κάποιες περιπτώσεις άλλες είναι οι προτεραιότητες για το τι πρέπει να κάνουμε ή πως να φερθούμε ή να προφυλαχτούμε. Σκοπός όμως είναι να μην φτάσουμε σε αυτή την έκτακτη κατάσταση.

Κατανοητές οι προτεραιότητες του καθενός. Είμαι σίγουρος ότι και για κάποιους/αρκετούς και το 1821 ή το 1940 ήταν άλλες οι προτεραιότητες (ασφάλεια, μακροζωία κλπ) και η απόφαση τους ήταν να μην τα διακινδυνέψουν και το "Ελευθερία ή Θάνατος" ήταν μια απερισκεψία μερικών που έπαιρνε στο λαιμό τους και τους υπόλοιπους "συνετούς".

1839


Ενδιαφέρον θα είχε μία έρευνα στους εκπαιδευτικούς για την πανδημία και τα εμβόλια σε συνάρτηση με την ηλικία, το φύλλο, την ειδικότητα, τις σπουδές σε μτπχκ ή διδακτορικό ή και άλλους παράγοντες.

Προς το παρόν από έναν μικρό αριθμό γύρω μου διαπιστώνω πως ναι, έστω στον συγκεκριμένο εμβολιασμό, λένε κατά προτίμηση, εκπαιδευτικοί από τις θετικές επιστήμες κυρίως ΠΕ04 και εκπαιδευτικοί (όλων των ειδικοτήτων) που έχουν κάνει επιπλέον σπουδές (μεταπτυχιακό ή διδακτορικό). Το δείγμα είναι πολύ μικρό και δεν εμπνέει εμπιστοσύνη. Το θέτω όμως προς συζήτηση.

Είμαι των θετικών επιστημών, με μεταπτυχιακό και λέω όχι. Υπό τον φόβο να ακουστώ φονταμενταλιστής, ρόλο παίζει και το πόσο κοντά ή μακριά είναι κάποιος από την εκκλησία, πόσο ανάγκη έχει ή όχι να νιώθει σύγχρονος, μοντέρνος και μέσα στις εξελίξεις. Υπάρχουν άτομα π.χ. που σοβαρά κοπιάζουν να είναι το πρώτο σχόλιο σε ένα βίντεο στο YouTube. Είναι επιστημονικά καταγεγραμμένη αυτή η ομάδα. Το ποσοστό της είναι μικρό βέβαια, αλλά υφίσταται.

1840
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Απρίλιος 02, 2021, 11:20:07 πμ »
Η αξιολόγηση εχει νόημα οταν προβλέπεται και η απόλυση εφοσον ο υπάλληλος δεν πιάνει την βάση αξιολόγησης ...Απο την στιγμή όμως που το Σύνταγμα το απαγορεύει είναι κενό γραμμα...Αρα απο καπου αλλου πρεπει να ξεκινησουμε... 8)
Εφόσον το ξύλο από τους αστυνομικούς είναι συνηθισμένο κι είτε δεν τιμωρείται, είτε τιμωρείται ελαφρά, γιατί δε ξεκινάμε από κει; Όποιος δεν πιάνει τη βάση, να τρώει ξύλο!

1841
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Απρίλιος 02, 2021, 09:26:55 πμ »
Ή άσπρο ή μαύρο! Έτσι αντιλαμβάνεται τον κόσμο η πλειοψηφία. Είναι η αιτία που τίποτα δεν αλλάζει. Τι σχέση έχουν όλα αυτά με την εσωτερική αξιολόγηση έτσι όπως ψηφίστηκε;

Εσύ διαφωνείς επειδή δεν έχεις εμπιστοσύνη στο υπουργείο; Στην Κεραμέως; Ή στο κόμμα που κυβερνά; Αν ενεργοποιούνταν ο νόμος επί σύριζα πχ θα συμμετείχες; Δεν καταλαβαίνω τι σχέση έχουν όλα αυτά που αναφέρεις με την αποδοχή ενός νόμου. Είναι νόμος ψηφισμένος εκλεγμένης δημοκρατικά κυβέρνησης. Ως νόμος δεν φέρει κανένα απεχθές ή μιαρό ή επικίνδυνο σημείο! Θα συμφωνήσω ότι χρειάζεται χρόνος και θα επιβαρυνθούμε για την εκπόνησή της. Αλλά ως εκεί! Όλα τα άλλα είναι φανερή τρομοκράτηση από συγκεκριμένα κέντρα που ξέρουν καλά να χρησιμοποιούν την τρομοκρατία!

Επομένως, στους αφελείς να ψάχνεις άλλους. Όλα αυτά που φοβάσαι σε κάνουν αδύναμο και ανήμπορο να εξετάσεις απλά και καθαρά. Τέλος, να διαβάζεις πιο προσεκτικά, διαφορετικά να μην εξάγεις συμπεράσματα για το άτομο άλλων ανθρώπων.

Είναι ψηφισμένος νόμος, άρα είναι εξ ορισμού σωστός κι ακίνδυνος;;; Κατηγορείς την πλειοψηφία ότι βλέπει τον κόσμο ή άσπρο ή μαύρο και μόλις είπες ότι αν ένας νόμος είναι ψηφισμένος από μια δημοκρατικά εκλεγμένη κυβέρνηση, τότε σίγουρα είναι σωστός. Άρα εσύ όλα τα βλέπεις άσπρα. Οκ, με κάλυψες πλήρως. Είσαι όντως αφελής. Σου έγραψα και πιο πριν, ότι διαχρονικά βρίζω το υπουργείο. Δε με νοιάζει ποιος κάνει τι, αλλά τι κάνει. Ένας λογικός άνθρωπος είναι καλοπροαίρετος 1,2,3 φορές. Μετά, το τετράκις εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού.

1842
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Απρίλιος 01, 2021, 11:46:12 μμ »
Μόνο που βάζεις στην ίδια πρόταση εμβολιασμούς και αξιολόγηση και ποιος ξέρει τι άλλο, φαίνεται ότι δεν μπορώ να συζητήσω μαζί σου. Βρίσκεσαι σε σύγχυση!
Όχι, δεν μίλησα και δεν πιστεύω ότι η αξιολόγηση συνδέεται με απολύσεις ή άλλα δαιμόνια! Όχι!
Περιθώρια βελτίωσης υπάρχουν. Ή όχι;

Μα από τη στάση σου απέναντι σε όλα τα ζητήματα που τίθενται εδώ στο φόρουμ, ένα από τα 2 συμπεράσματα μπορεί να εξαχθεί: Ή είσαι καλοπροαίρετος σε βαθμό αφέλειας κι όλα είναι ακίνδυνα κι αγγελικά πλασμένα ή είσαι φανατικά υπέρμαχος αυτής της κυβέρνησης κι ό,τι κι αν κάνει θεωρείς ότι είναι σωστό. Δε μπορώ να το εξηγήσω αλλιώς... Όπως είπε κι άλλος συνάδελφος εδώ μέσα, ή είσαι σε κανένα σχολείο φιλέτο και δεν έχεις ιδέα από τα προβλήματα των άλλων σχολείων, ή έχεις μάθει να αποδέχεσαι την "κακοποίηση" (τις από κακές έως πολύ κακές συνθήκες διδασκαλίας), ως αποδεκτή κι αναμενόμενη. Εγώ κάνω μάθημα στην αίθουσα του γραφείου διδασκόντων/φωτοτυπικού με το 2ο τηλέφωνο του σχολείου να χτυπάει ανά 4-5 λεπτά κι απάντηση σου είναι "ε αν δε σου αρέσει, παραιτήσου!" ή η ακόμα καλύτερη "ε να κάνουμε αξιολόγηση να τα αναδείξουμε όλα αυτά!". 3 λαλούν και 2 χορεύουν αν πιστεύεις ότι δεν τα ξέρουν κι οι γονείς κι ο δήμος που είναι υπεύθυνος για το κτίριο κι η διεύθυνση και το υπουργείο κι ο ντουνιάς όλος. Ή ότι δε ξέρει το υπουργείο π.χ. ότι το 90% και βάλε της "επιτυχίας" της τηλεκπαίδευσης οφείλεται στο ότι οι εκπαιδευτικοί χρησιμοποιούν τους δικούς τους πόρους, γιατί αν περίμεναν από του σχολείου, σώθηκαν. Το ξέρουν και το παραξέρουν. Κι επιλέγουν να πλασάρουν πλαστή εικόνα στα κανάλια, ότι όλα πάνε τέλεια εξαιτίας τους, γιατί αυτό τους νοιάζει μόνο. Το φαίνεσθαι. Κι εσύ επιμένεις να εμπιστευθώ αυτό το υπουργείο ότι δεν κάνει εκ του πονηρού την αξιολόγηση ή ότι περιμένει την αξιολόγηση για να μάθει τις ανάγκες των σχολείων. Ε κάπου έλεος...

1843
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Απρίλιος 01, 2021, 04:49:45 μμ »
Οι συγκεκριμένοι δεν είναι του κόμματος όπως το εννοείς.
Και ναι θεωρώ ότι μπορεί να γίνει αντικειμενική αξιολόγηση ώστε να εκλείψουν τέτοιες παθογένειες από τα σχολεία.
Είναι άδικο και για τους μαθητές αλλά και για τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς που είναι και συνεπείς και παράγουν έργο.

Το θέμα δεν είναι τι μπορεί να γίνει. Αλλά τι θα γίνει.

Υ.Γ. Στην ταινία "Coach Carter" που είναι 15 χρόνια πριν, αναφέρει σε ένα σημείο σε τι κατάσταση έχει φέρει το σχολείο της ταινίας η αξιολόγηση... Είναι βασισμένη σε αληθινή ιστορία.

1844
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Απρίλιος 01, 2021, 04:09:14 μμ »
Αφού δεν αντέχετε. Φαίνεται! Μην σας ελέγξει κανείς γιατί χάνεστε. Έχω μάθει να εκτιμώ στη ζωή μου κι πρώτα πρώτα να ελέγχω τον εαυτό μου και να κάνω αυτοκριτική. Εσείς οι άριστοι προφανώς δεν δέχεστε αξιολόγηση. Η τελειότητα δεν θίγεται. Και στην Καμπότζη αξιολογούνται οι εκπαιδευτικοί για το έργο τους. Εσείς ωστόσο ούτε καν διαβάσατε το φεκ. Καμία σχέση με αξιολόγηση εκπαιδευτικών. Ένα πρότζεκτ διερεύνησης έργου με στόχο έναν καλύτερο προγραμματισμό περιείχε. Μόνο καλό θα μπορούσε να κάνει. Γιατί το ανοίγουμε όμως ξανά; Αναμένουμε οδηγίες. Η λιγότερη δουλειά θεμιτή για όλους. Αυτό το πετύχατε είναι η αλήθεια. Από Σεπτέμβριο μπορεί να γίνει πιο οργανωμένα και με περισσότερη ηρεμία. Ελπίζω και με φρέσκους ανθρώπους στα σχολεία. Αν και όσοι διοριστούν θα είναι κατά κύριο λόγο 45-50 κουρασμένα παλικάρια από την αναπλήρωση. Πάνε οι καλοί καιροί με τους νέους μέσω διαγωνισμών του ασεπ.

Εμείς κατά τη γνώμη σου είμαστε οι άριστοι που δε δεχόμαστε αξιολόγηση, αλλά απ'ότι φαίνεται, εσύ δεν έχεις αξιολογήσει (κι απορρίψει) μόνο τους μόνιμους, αλλά κι αυτούς που ΘΑ διοριστούν. Δικαίωμα του καθενός να ζει σε ένα συννεφάκι και να τα θεωρεί όλα αθώα και καλώς καμωμένα (αξιολογήσεις, εμβόλια κλπ). Υποθέτω ότι και στην αξιολόγηση του 2014, πίστευες ότι οι ικανοί δεν έχουν τίποτα να φοβούνται και μόνο οι άχρηστοι θα τεθούν σε διαθεσιμότητα/απολυθούν.
Κατά τα άλλα εντελώς φυσιολογικό να σου παρέχω ένα γαϊδούρι ως κράτος και να σε αξιολογώ για το αν έκανες το Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε 3 ώρες. Αθώα η αξιολόγηση με τέτοια δεδομένα και η δημοσιοποίηση της. Σκοπός της να μάθουμε να αξιοποιούμε καλύτερα το γαϊδούρι, μέχρι να καταφέρει να το κάνει όντως σε 3 ώρες. Ε τώρα κι αν ένα ιδιωτικό δίπλα χρησιμοποιεί το ιδιόκτητο αυτοκίνητο του, ή ένα δημόσιο σχολείο απέκτησε κι αυτό αυτοκίνητο μέσα από ιδιωτική δωρεά, ψιλά γράμματα. Δόξα το Θεό να λέμε.

Εγώ πάντως παιδιά ένας από τους λόγους που θέλω πολύ να γίνει η αξιολόγηση είναι για ορισμένους εκπαιδευτικούς που δεν κάνουν ΠΟΤΕ μάθημα στην τάξη, παρά μόνο κουτσομπολεύουν και παίζουν κρεμάλα με τους μαθητές και συν τοις άλλοις μπαίνουν και 20 λεπτά αργότερα αφού χτυπήσει το κουδούνι για μέσα και το παίζουν και μάγκες. Και αναφέρομαι και σε μόνιμους και σε αναπληρωτές εκπαιδευτικούς. Τρελή ασυδοσία σε βάρος των μαθητών φυσικά, καθώς αυτοί είναι κυρίως οι χαμένοι της υπόθεσης. Αυτή η κατηγορία εκπαιδευτικών είναι πεταμένα λεφτά για τη χώρα και λυπάμαι εάν στενοχωρώ κάποιους αλλά αυτή είναι η πικρή αλήθεια. Και δεν αναφέρομαι σε γερασμένο προσωπικό. Ας ελπίσουμε ότι οι επόμενοι που θα διοριστούν θα έχουν περισσότερο κέφι και όρεξη για ποιοτική εργασία.

Πολύ σίγουρο/η σε βλέπω ότι αν είναι του κόμματος, θα τους πιάσει η αξιολόγηση. Η εμπειρία σου αυτό σε διδάσκει;

1845
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Απρίλιος 01, 2021, 03:25:50 μμ »
Κάποιοι ανακαλύψατε τα προβλήματα της εκπαίδευσης φέτος μόνο που σας μηνύθηκε ότι θα αξιολογηθείτε! Περίεργο η αλήθεια! Απορώ πώς εργάζεστε στο δημόσιο σχολείο με τέτοιες συνθήκες! Στη θέση σας θα είχα παραιτηθεί!

Φέτος αποφασίσανε να μας τα φορτώσουνε... Έννοια σου και βρίζουμε το υπουργείο Παιδείας διαχρονικά... Δικαίωμα του καθενός φυσικά να τον βάζουν να κάνει μάθημα σε τριτοκοσμικές συνθήκες και να λέει κι ευχαριστώ! Υποθέτω γι'αυτό κόπτεσαι να συμμετέχεις στην αξιολόγηση. Για να πεις κι εγγράφως ευχαριστώ...

1846
Αναπληρωτές / Απ: Οργανικα κενα-πλεονασματα Βθμιας
« στις: Απρίλιος 01, 2021, 11:29:43 πμ »
πότε περίπου το Μάιο;

Η περσινή βγήκε 20 Μαΐου.

1847
Αναπληρωτές / Απ: Οργανικα κενα-πλεονασματα Βθμιας
« στις: Απρίλιος 01, 2021, 11:21:05 πμ »
Όλα τα κενά θα ανακοινωθούν στην εγκύκλιο μετατάξεων τον Μάιο. Θα μου πεις ποιος περιμένει μέχρι τότε. Λογικά, όπως φαίνεται, όλη η Δευτεροβάθμια...

1848
Και μόνο αυτό, είναι αρκετό για να μην θέλω να δω κανένα από αυτά τα βίντεο.
Έχω πρόγραμμα αναπαραγωγής ταινιών. Εάν το βίντεο δεν παίζει εκεί, τότε καλύτερα να μην το δω.

Το telegram είναι μια εφαρμογή σαν το messenger και το what's up, πολύ διαδεδομένο στο εξωτερικό.

Παράθεση
Telegram is a cloud-based mobile and desktop messaging app with a focus on security and speed.

Σελίδες: 1 ... 130131132133134 ... 287

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159786
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 621
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 545
Σύνολο: 547

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.119 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.