Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - ioanna2012

Σελίδες: 12345 ... 29
29
Βεβαιως εκτος απο την οικονομικη κριση και το δημογραφικο εχουμε και τον παρτακισμο που μας διακρινει.
Διαβαστε και φριξτε τι δηλωνει δασκαλα για την τεκνοποιηση....Δεν υπαρχει Σωτηρια...



Αυτά ισχύουν από τότε που υπάρχουν οι άνθρωποι. Από τις σπηλιές μέχρι σήμερα. Αν επικρατούσε η λογική της κυρίας δεν θα ήταν εδώ και δεν θα έκανε το αγαπημένο της επάγγελμα... Εγώ αυτη την άποψη την βάζω στον ίδιο σάκο με την ιστορία "Όσα δε φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια"

30
Γιατί έμπαινε τότε ο ΑΣΕΠ να ελέγξει τα προσόντα των εκπαιδευτικών που ήταν μονο στον πίνακα των αναπληρωτών; ΟΧΙ

31
Που μπορώ να βρω ποια σεμινάρια είναι πιστοποιημένα;
Μπαίνω στην ιστοσελίδα του εοππεπ αλλά δεν μπορώ να δω κάτι.

32
Μετά το επεισόδιο πρέπει να γίνει σύλλογος και να προτείνεις 5 ήμερη αποβολή. Να γίνει ψηφοφορία κ.λ.π
Μάλιστα θα μπορούσες να καλέσεις αστυνομία σαν ενήλικος που είναι και να του γίνουν συστάσεις. Πιστεύω ότι μπορεί να έρθει η αστυνομία στο σχολείο.

33
Μπορεί να μην επιτρέπουν τα κινητά στο σχολείο και να είναι παράνομη η ηχογράφηση ή βιντεοσκόπηση , εγώ δεν καταλαβαίνω ποιο είναι το πρόβλημα, αν ο καθηγητής συμπεριφέρεται σωστά τότε τι έχει να κρύψει? Οι μαθητές μπορούν να το χρησιμοποιήσουν στο σπίτι για να τους βοηθήσει στο διάβασμα, τώρα αν θέλουν να διασκεδάσουν κοροϊδεύοντας τον καθηγητή αυτό θα το κάνουν με οποιοδήποτε τρόπο και χωρίς ψηφιακό υλικό. Εμείς που μεγαλώσαμε χωρίς κάμερες μια χαρά διασκεδάζαμε παριστάνοντας τους καθηγητές και τον τρόπο που διδάσκουν.
Για την σεξουαλική παρενόχληση το ακούμε συχνά, μαθαίνουμε και για όσα κάνουν οι μαθητές κατά την διάρκεια της διδασκαλίας…, αλλά και για το προκλητικό ντύσιμο, στάση από γυναίκες καθηγήτριες και μαθήτριες, όχι πως και οι άρρενες πάνε πίσω.
Αν έχουν κινητό μάλλον κάτι άλλο κάνουν για να περάσουν ευχάριστα την ώρα, σιγά να μην βιντεοσκοπούν τον καθηγητή, για να τον κάνουν ρεζίλι , αν θέλουν μπορούν να το μεταδώσουν απευθείας ακόμα και σε σελίδες ερωτικού περιεχομένου.
Δεν είναι σωστό να τιμωρηθούν οι μαθητές.
Έχω την περιέργεια να μάθω τι κατέγραψαν τελικά. ::)
Υγ Εγώ συνήθισα να με καταγράφουν την ώρα που εργάζομαι, στις περισσότερες επιχειρήσεις υπάρχουν κάμερες και καταγράφουν τους υπάλληλους, μπορούν να δουν και να ακούσουν τι γίνεται από το κινητό τους οπουδήποτε κι αν βρίσκονται.
Είναι σε χώρο που υπάρχουν ΑΝΗΛΙΚΑ, σε δημόσιο κτίριο, και δεν υπάρχουν πινακίδες ότι γίνεται βιντεοσκόπση. Τι θα γινόταν αν ένας συμμαθητής έγραφε την κόρη σου παρα την θέληση της στην τουαλέτα ή ακόμα στο διαδρομο και στην τάξη και το ανέβαζε στο διαδίκτυο;

34
@ioanna2012

Για να μπορέσεις να αντιληφθείς την εξέχουσα θέση του P vs NP ανάμεσα στα υπόλοιπα millenium problems, και συνεπώς να αντιληφθείς ότι δεν υπάρχει καμιά παράλογη "γενίκευση", θα πρέπεις να γνωρίζεις την σημασία του προβλήματος της k-αποδειξιμότητας (k-provability) για την πρωτοβάθμια λογική (μια εισαγωγή σ' αυτό το ζήτημα είναι η περίφημη επιστολή του Γκέντελ στον φον Νόιμαν), την σημασία του κρυπτογραφικού αλγορίθμου RSA, την σημασία του προβλήματος της αναδίπλωσης πρωτεϊνών και των μαθηματικών μοντέλων που την προσομοιώνουν, και γενικότερα τη σημασία της NP-πληρότητας. Σε κάθε περίπτωση, το να μην διαθέτει κανείς το τεχνικό υπόβαθρο για να κάνει μια συζήτηση δεν είναι κατακριτέο, κάθε άλλο, κατακριτέο είναι να θέλει ντε και καλά να μιλάει για πράγματα που δεν κατέχει και μάλιστα με ύφος γνώστη. Να υπενθυμίσω ακόμα ότι το να διαβάσει κανείς το logicomix των Δοξιάδη, Παπαδημητρίου δεν είναι ακριβώς ταυτόσημο με το να μπορεί να αντιληφθεί γραμμή προς γραμμή την απόδειξη των θεωρημάτων μη-πληρότητας του Γκέντελ.
Θα περίμενα να δώσεις βιβλιογραφία που να υποστηρίζει την άποψη σου. Αλλιώς ολα είναι ακροβατισμοι και αυθαίρετα συμπερασμα δικά σου.
Υ.Γ ΝΑ ΤΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ

35
Καλά κάνεις και το διευκρινίζεις!
Δεν "παίζει" να μονιμοποιηθούν εκπαιδευτικοί που έχουν εργαστεί 36+ μήνες σε δημόσια σχολεία, γιατί απλούστατα απολύονται κάθε Ιούνιο και προσλαμβάνονται από τον Σεπτέμβρη, Οκτώβρη κλπ., οπότε δεν καλύπτουν μόνιμες και διαρκείς ανάγκες!
Τα έχουμε γράψει χιλιάδες φορές!
Εγώ φέτος είμαι 28 μήνες στο σχολείο και θα είμαι και του χρόνου μάλλον....Και θα είμαι 36 μήνες στο ίδιο σχολείο.
Δεν καλύπτω μόνιμες και διαρκείς ανάγκες;;;;;

36
Τώρα, για το μέλλον του κόσμου των μαθηματικών, έχει να κάνει με το P versus NP, ένα πρόβλημα, μάντεψε, αλγορίθμων.
Και αυτό δικό σου αυθαίρετο συμπέρασμα.

37
Δείτε την λίστα με τα 7 «επικηρυγμένα» προβλήματα του Ινστιτούτου Clay:

Πηγή: Oι επτά θρυλικοί γρίφοι των μαθηματικών που αξίζουν 1 εκατ. δολάρια

1. Η θεωρία των Yang - Mills και το χάσμα της μάζας

Η θεωρία των Yang-Mills, αν και αναπόδεικτη, αποτελεί θεμέλιο λίθο στην μελέτη των στοιχειωδών σωματιδίων. Ικανή να περιγράψει επιτυχώς τις ισχυρές αλληλεπιδράσεις των σωματιδίων, η θεωρία που επί περίπου μισό αιώνα παραμένει άλυτη μπορεί να έχει ελεγχθεί αμέτρητες φορές πειραματικά, όμως ακόμα δεν έχει θεμελιωθεί μαθηματικά. Το λεγόμενο «χάσμα της μάζας» που προκύπτει όταν τα σωματίδια αποκτούν την ταχύτητα του φωτός παραμένει άλυτος γρίφος για τους επιστήμονες, ενώ εικάζεται πως για την λύση του προβλήματος θα χρειαστούν... καινούργιες ιδέες τόσο στα μαθηματικά, όσο και στην φυσική.

2. Η υπόθεση του Riemann

Αποτελεί ένα από τα πολλά παραδείγματα που αποδεικνύουν πως το «απλό» δεν είναι πάντα εύκολο. Μάλιστα, μπορεί να είναι και εξαιρετικά δύσκολο. Η υπόθεση του Riemman είναι η εικασία, πως οι μη τετριμμένες ρίζες της συνάρτησης «ζήτα», που ο ίδιος έχει δημιουργήσει, έχουν όλες πραγματικό μέρος 1/2. Το πρόβλημα παραμένει άλυτο για παραπάνω από 150 χρόνια και αποτελεί πλέον έναν από τους μεγαλύτερους μαθηματικούς «εφιάλτες».

3. Το πρόβλημα «P versus NP»

Ενα μαθηματικό πρόβλημα με τεράστιο αντίκτυπο στην τεχνολογία και πιο συγκεκριμένα στην ασφάλεια των υπολογιστών. Εχουν περάσει 46 χρόνια από την στιγμή που ο Stephen Cook και ο Leonid Levin το επινόησαν, αλλά ακόμα δεν έχει βρεθεί ο κατάλληλος τρόπος να λυθεί. Πόσοι τρόποι υπάρχουν για να επιλεχθούν 100 άτομα, ανάμεσα σε 400, βάσει δεδομένων κριτηρίων; Οι αριθμοί που προκύπτουν σε αυτό το πρόβλημα, που θα μπορούσε να ανήκει στην οικογένεια των NP, είναι τόσο μεγάλοι που ούτε ο πιο «δυνατός» υπολογιστής δεν μπορεί να υπολογίσει.

4. Οι εξισώσεις Navier – Stokes

Αυτή η μοναδική οικογένεια διαφορικών εξισώσεων, δημιουργήθηκε από τους μαθηματικούς Navier και Stokes κατά την διάρκεια του 19ου αιώνα. Οι εξισώσεις περιγράφουν τις κινήσεις των ρευστών σωμάτων και δεν έχουν αποδειχτεί ακόμα μαθηματικά. Μια ενδεχόμενη απόδειξη των εξισώσεων, θα «ξεκλείδωνε» τα μυστικά της κίνησης των υγρών και των αέριων σωμάτων. Ωστόσο, παρόλο που κοντεύουν να κλείσουν 200 χρόνια ως αναπόδεικτες, δεν έχει προκύψει μεγάλη πρόοδος στην θεμελίωση τους.

5. Η εικασία του Hodge

Ενας γρίφος που ανήκει στον κλάδο της αλγεβρικής τοπολογίας. Μπορούν άραγε τα σχήματα να εξηγηθούν γεωμετρικά; Ο Σκοτσέζος μαθηματικός αναρωτήθηκε αν μπορούμε να προσεγγίσουμε τα σχήμα ενός συγκεκριμένου αντικειμένου, χρησιμοποιώντας απλά γεωμετρικά δομικά στοιχεία.  Η υπόθεση του Hodge έβαλε μια τάξη στο χάος που δημιούργησαν οι απορίες του, δημιουργώντας μια γέφυρα μεταξύ των αλγεβρικών δομών και της γεωμετρίας τους. Ωστόσο, η εικασία του παραμένει εδώ και 80 χρόνια αναπόδεικτη.

6. Η υπόθεση των Birch και Swinnerton-Dyer

Η εύρεση των ακέραιων λύσεων κάθε εξίσωσης αποτελεί ένα από τα αγαπημένα προβλήματα των μαθηματικών. Ο Ευκλείδης, πριν από περίπου 2.500 χρόνια, βρήκε ένα γενικό τύπο που δίνει όλες τις πιθανές ακέραιες λύσεις για την x2 + y2 = z2. Οταν όμως οι εξισώσεις περιπλέκονται, τότε γίνεται πολύ πιο δύσκολος ο εντοπισμός των ακέραιων λύσεων. Η υπόθεση των δύο μαθηματικών δίνει λύση σε αρκετές εξισώσεις, όμως ακόμα δεν έχει αποδειχθεί. 

7. Η εικασία του Poincare – Το μόνο αποδεδειγμένο «θρυλικό» πρόβλημα

Η ερώτηση που έκανε το 1904 ο Poinare, βασάνιζε τους μαθηματικούς για σχεδόν έναν αιώνα. Η εικασία που ανήκει στον χώρο της τοπολογίας, ισχυριζόταν πως όλα τα στερεά σώματα (ή «πολλαπλότητες» σε αφηρημένους μαθηματικούς χώρους άνω των τριών διαστάσεων) είναι τοπολογικά ισοδύναμα με μια σφαίρα.

Πρόσεχε τη γενίκευση!



38
@ioanna2012

Προφανώς δεν αντιλαμβάνεσαι τι σημαίνει για μια συνάρτηση να είναι "αναπαραστίσιμη" σε μια μαθηματική θεωρία. Ούτε και το γιατί η πρωτοβάθμια αριθμητική Peano είναι θεμέλιο των μαθηματικών. Ίσως ούτε καν τι είναι η πρωτοβάθμια αριθμητική Peano. Όταν τα αντιληφθείς όλα αυτά, θα μπορέσουμε (ίσως) να κάνουμε αυτή τη συζήτηση.

Τώρα, τα μαθηματικά μπορεί να έχουν μεγάλη ιστορία, αλλά χωρίς τα μαθηματικά ενός αιώνα, του 20ου αιώνα, τι να κάνουμε, δεν θα μπορούσες να γράφεις σε φόρουμ και πολλά άλλα πράγματα (ubiquitous computing). Γι' αυτό η γεωμετρία είναι μια ασθενής θεωρία σε σχέση με την πολύ ισχυρότερη αριθμητική Peano. Η πρώτη εκφράζει ένα επίπεδο κοινωνικής εξέλιξης 2500 ετών, ενώ η δεύτερη την σύγχρονη κοινωνική πραγματικότητα. Τώρα, για το μέλλον του κόσμου των μαθηματικών, έχει να κάνει με το P versus NP, ένα πρόβλημα, μάντεψε, αλγορίθμων. Με άλλα λόγια η συνέχιση της ύπαρξης του κόσμου των μαθηματικών (τουλάχιστον όπως την εννοείς εσύ) εξαρτάται από ένα πρόβλημα αλγορίθμων: https://en.wikipedia.org/wiki/Millennium_Prize_Problems
Έχεις ένα θέμα με την γενίκευση!!!!!!
Γενίκευση: τρόπος ανάπτυξης της γνώσης δια της νοητικής μετάβασης από
το μερικό στο γενικό. Στον τρόπο αυτό ανήκει και η μετάβαση σε ανώτερη
βαθμίδα αφηρημένης σκέψης.3
Γενίκευση μιας πρότασης: Μια άλλη πρόταση (μαθηματική ή λογική), η
οποία σαν ειδική περίπτωση περιέχει την αρχική πρόταση.
. Γενίκευση: αναγωγή κάποιου παραρτήματος σε ολόκληρο γένος ή τάξη,
(φιλοσ.) Καλείται γενίκευση η ενέργεια μέσω της οποίας η νόηση
σχηματίζει γενικές ιδέες.
Το Πρόβλημα P vs NP είναι ένα σημαντικό άλυτο πρόβλημα στην επιστήμη των υπολογιστών. Στην απλή διατύπωση του το ερώτημα που θέτει είναι, εάν κάθε πρόβλημα του οποίου η ύπαρξη λύσης μπορεί να επιβεβαιωθεί γρήγορα από έναν υπολογιστή μπορεί επίσης και να επιλυθεί γρήγορα από τον υπολογιστή.
Τι να μιλήσουμε τώρα!!!!
Έχω να σου δώσω κάποια πράγματα να διαβάσεις για την γενίκευση για να μπορέσουμε να μιλήσουμε. Πολλά τα κενά.
Μήπως νιώθεις ότι ζεις στον πύργο της Βαβέλ;



39
Το 1931 ο Γκέντελ δημοσίευσε τα περίφημα θεωρήματα μη-πληρότητας. Η απόδειξή του βασίστηκε πάνω στην επιμέρους απόδειξη ότι τα προγράμματα (“μ-αναδρομικές συναρτήσεις” συνήθιζαν να τα λένε τότε) αναπαριστάνονται στην πρωτοβάθμια αριθμητική Peano, με άλλα λόγια είναι αυστηρά ορισμένα μαθηματικά αντικείμενα σε μια τόσο θεμελιώδη μαθηματική θεωρία όπως η αριθμητική. Για τον ορισμό αυτό, μάλιστα, δεν είναι αναγκαίο καν το αξιωματικό σχήμα της επαγωγής, αρκούν οι δύο γνωστές πράξεις, της πρόσθεσης και του πολλαπλασιασμού!
Για την απόδειξη χρησιμοποιει αλγόριθμους, θεωρίες συνόλων κ.λ.π
Ένας μεγάλος μαθηματικό απέδειξε ένα σπουδαιο θεώρημα χρησιμοποιώντας και αλγόριθμους.

-Οι αλγόριθμοι είναι θεμέλιο των μαθηματικών.

Συνεπάγεται από την προηγούμενη διαπίστωση
Συνεπάγεται από την προηγούμενη διαπίστωση.
Εφόσον οι αλγόριθμοι είναι κομμάτι της πρωτοβάθμιας αριθμητικής Peano, η οποία για ευνόητους λόγους θεωρείται θεμέλιο των μαθηματικών, τότε και οι ίδιοι συνιστούν θεμελιώδες συστατικό των μαθηματικών.

Όχι βεβαια... Οι αλγόριθμοι είναι ένα χρήσιμο εργαλείο των μαθηματικών.
Παίρνεις έναν  κοσμο που υπήρχε και θα υπάρχει και τον υποβιβάζεις σε μία συγκεκριμένη χρονική στιγμη π.χ ενός αιώνα. Όπως κατάλαβες ο κόσμος είναι τα μαθηματικά και η στενότητα με την οποία βλέπεις αυτόν τον κόσμο ίσως προέρχεται από την ημιμαθεια σου.



40
14 KByte αυστηρά μαθηματικών επιχειρημάτων δεν καταρρίπτονται με ένα "Αυτά.......", δεν νομίζεις;
Βγάζεις πολύ εύκολα συμπεράσματα για την φύση των μαθηματικών που μεγάλοι μαθηματικοί δυσκολεύονται. Θεωρείς ( ότι υπάρχουν) αλλά και βγάζεις καθοριστικές και σαφείς εννοιολογικές αντιλήψεις των βασικών μαθηματικών εννοιών και ιδεών. Ακόμη δεν γνωρίζουμε; αν η μαθηματική αλήθεια είναι διτιμη(ιντουισιονισμος) αλλά εσύ λες αφού και στο google...
Δεν θα ήθελα να μπω σε λεπτομέρειες στα άλματα ή μάλλον στα σουρεαλιστικά ταξίδια που κάνεις με τα λογικά επιχειρήματα και τις συνεπαγωγες σου.
Σαν μαθηματικός αναζητώ της φύση της μαθηματικής αλήθειας ...

41
Αν η πρωτοβάθμια αριθμητική Peano θεωρείται μαθηματικά, τότε όλα τα μαθήματα των προγραμμάτων σπουδών πληροφορικής είναι αυστηρά μαθηματικά, εφόσον οι μ-Αναδρομικές συναρτήσεις αναπαριστάνονται μέσα στην πρώτη. Για παράδειγμα, κάθε συνάρτηση στην γλώσσα προγραμματισμού πες C, αντιστοιχίζεται σε μια μ-Αναδρομική συνάρτηση, η οποία αναπαριστάνεται στην πρωτοβάθμια αριθμητική Peano.

Όχι, δεν θα σου πω για υπολογιστική γεωμετρία και εφαρμογές... Θα σου πω, όμως, ότι ο Tarski απέδειξε ότι η στοιχειώδης ευκλείδεια γεωμετρία είναι αλγοριθμικά αποφασίσιμη (έπεσες στην περίπτωση). Δηλαδή, υπάρχει (κατασκευαστικά) αλγόριθμος ο οποίος αποφασίζει την αποδειξιμότητα κάθε πρότασης της στοιχειώδους ευκλείδειας γεωμετρίας.

https://gbougioukas.wordpress.com/2017/03/13/miden_sti_mideniki_1/
Αυτά..............

42
Εργασιακά / Απ: Αδυναμία μετακίνησης από σχολείο σε σχολείο
« στις: Φεβρουάριος 20, 2017, 05:16:55 μμ »
Αν η προσληψη σου γραφει οτι εισαι σε 3 σχολεια ΔΕΝ δικαιουσαι οδοιπορικα. Γιατι εχεις τοποθετηθει σε 3 σχολεια και δεν εισαι σε κανενα απο αυτα με συμπληρωση ωραριου

Σελίδες: 12345 ... 29

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159817
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 374
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 327
Σύνολο: 328

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.107 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.