Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - JimP

Σελίδες: 123 ... 22
1
Γνωρίζετε εάν χαμένες ώρες σε ΣΔΕ (λόγω απουσίας μου) μπορούν να αναπληρωθούν ώστε να μη χαθεί το ημερομίσθιο;
οχι δεν αναπληρωνονται.

2
Το μόνο θετικό που βλέπω στην προτεινόμενη μοριοδοτηση εινσι η αναγνώριση της διδακτικής εμπειρίας στη μεταδευτεροβαθμια εκπαιδευση, δηλαδή από ιεκ, κάτι που δεν υπήρχε και αποτελούσε παράπονο για ένας που έχουμε δουλέψει σε ιεκ...

3
xaloulis90 καλώς ήρθες στο pde.

1) Δεν υπάρχει περιορισμός στις ώρες, αρκεί να μην παρακωλύεται η εργασία σου ως αναπληρωτής. Στην πραγματικότητα σου δίνουν λίγες ώρες στα ΔΙΕΚ, επειδή τις μοιράζουν σε διαφορετικούς εκπαιδευτικούς.

2) Γίνεται, αλλά μόλις προσληφθείς πρέπει να ζητήσεις άδεια άσκησης ιδιωτικού έργου.

3) Οι ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ δεν δίνουν καμιά ώρα σε αναπληρωτή πλήρους ωραρίου.
Σωστά όσα έγραψε ο συνάδελφος, με την παρατήρηση ότι σε διεκ μπορούν να σου δώσουν έως 8 ώρες που είναι το μέγιστο όριο ωρών για όσους είναι γενικά πλήρους απασχόλησης.

4
ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ/ΟΤΕΚ / Απ: Ωρομισθιοι εκπαιδευτικοί σε ΕΠΑΣ ΔΥΠΑ
« στις: Σεπτέμβριος 21, 2023, 01:37:42 μμ »

Καλημέρα.  Μπορείτε να ανεβάσετε το σημείο του κανονισμού που αναφερει ότι αναπληρωτές πλήρους ωραρίου δεν μπορούν να πάρουν ωρες; έψαξα αλλά δεν το βρήκα.
δεν μπορούν γιατί ήδη έχουν πλήρες εκπαιδευτικό ωράριο, μειωμένου ωραρίου μπορούν να πάρουν μέχρι να συμπληρώσουν συνολικά το πλήρες ωράριο δηλ 23 ώρες μαζί σε επας και σχολεία.

5
Είναι νόμιμο για τα μαθήματα που γίνονται το πρωί;
οι δημοσιοι υπάλληλοι πηγαίνουν στο τέλος του πίνακα, βρίσκω εξαιρετικά δύσκολο ένας υποδιευθυντης ιεκ που είναι μόνιμος ΔΥ να πάρει ώρες αν δεν έχει πρώτα εξαντληθεί ο πίνακας των ιδιωτών.

6
Όχι γιατί τα μαθηματα πραγματοποιούνται τα απογεύματα πλην μιας μέρας που γίνονται το πρωί...

7
Τοσο οι μεντορες οσο και το εργαστηριο δεξιοτητων μεγαλες αποτυχιες, εξαιτιας της προχειροτητας με την οποια στηθηκαν...

8
Καλησπερα. Σημερα ειδα στο λογαριασμο μου 162 ευρω και κατι. Λογικα πρεπει να ειναι ενας μηνας ο οκτωβριος με 4 ωρες την εβδομαδα... Για δειτε κι εσεις και πειτε.

9
ΕΠΑΛ/ΕΠΑΣ / Απ: Μαθητεία σε ΕΠΑΛ
« στις: Νοέμβριος 06, 2022, 09:18:54 μμ »
Προφανώς το σεμινάριο για τη Μαθητεία δεν βοηθάει κάποιον να προηγείται στην πρόσληψή του ως αναπληρωτής. Αλλά αν έχουν προσληφθεί δυο αναπληρωτές ίδιας ειδικότητας σε ένα σχολείο, προηγείται να αναλάβει τη Μαθητεία όποιος το παρακολούθησε. Όπως και μεταξύ δύο μονίμων ισχύει το ίδιο.

Τα ΕΠΑΛ ανήκουν στην τυπική εκπαίδευση, ενώ τα ΙΕΚ στην μη τυπική. Για αυτό γίνονται με διαφορετικά κριτήρια οι προσλήψεις.
Απλα ηθελα να τονισω το παραλογο του πραγματος, εχουμε 3 δομες επαγγελματικης εκπαιδευσης με 3 διαφορετικα συστηματα προσληψης... Δεν ξερω αν συμβαινει κατι τετοιο σε αλλη χωρα...

10
ΕΠΑΛ/ΕΠΑΣ / Απ: Μαθητεία σε ΕΠΑΛ
« στις: Νοέμβριος 06, 2022, 12:01:58 μμ »
Οι υπεύθυνοι Μαθητείας στα ΕΠΑΛ και οι εκπαιδευτές είναι κατά προτεραιότητα όσοι έχουν παρακολουθήσει τη σχετική επιμόρφωση για τη Μαθητεία. Οι επιμορφούμενοι δεν φορτώνονται άλλη μια χρονιά στο σχολείο, γιατί 4 στις 5 μέρες τις εβδομάδες μαθητεύουν σε εργασιακούς χώρους. Μόνο μία μέρα την εβδομάδα έρχονται στο ΕΠΑΛ για να κάνουν εργαστηριακό μάθημα για 7 διδακτικές ώρες.
Ειμαι ενας απο αυτους που παρακολουθησαν το σεμιναριο μαθητειας, δυστυχως ουδεποτε με καλεσαν και πλεον δεν προσμετραται ουτε στα ιεκ ως επιμορφωση. Επισης δεν φαινεται παραλογο να μη ζητειται επαγγελματικη εμπειρια για να διδαξει καποιος στα ΕΠΑΛ οταν εχει γινει "ευαγγελιο" στα ΙΕΚ κυριως;

11
ΕΠΑΛ/ΕΠΑΣ / Απ: Μαθητεία σε ΕΠΑΛ
« στις: Νοέμβριος 05, 2022, 04:13:21 μμ »
Η Μαθητεία και γενικότερα η φιλοσοφία των ΕΠΑΛ είναι λαθος...Ειδικά η Μαθητεία σαν εκπαίδευση ενηλίκων, μόνο αυτό δεν είναι τελικά, αφού οι εκπαιδευτές είναι οι ίδιοι με του ΕΠΑΛ χωρίς καμια Πιστοποίηση, ενώ οι μαθητές νιώθουν ότι θα φορτωθούν άλλη μια χρονιά στο σχολείο με ότι αυτό συνεπάγεται...Αν θέλει το κράτος να αναβαθμίσει την τεχνική εκπαίδευση θα πρέπει να κρατήσει έναν τύπο λυκείου (ενιαίο) και να ενισχύσει της ΕΠΑΣ και τα ΔΙΕΚ που είναι εντελώς παρατημένα στην τύχη τους...ζητώντας επαγγελματική εμπειρία από τους εκπαιδευτές όταν στα ΕΠΑΛ αυτό το κριτήριο είναι ανύπαρκτο...

12
Το οικονομικο επιμελητηριο τι εχει κανει για να αποφευχθει η τεραστια υποβαθμιση των οικονομικων μαθηματων στην  εκπαιδευση; η σημασια της οικονομιας ειναι τοσο μεγαλη που κανονικα θα επρεπε να διδασκεται απο το δημοτικο μαζι με τα μαθηματικα και τη γλωσσα...

13

Αγαπημένε Lasidιε...  Πάντα Πολύτιμος , Ευγενέστατος και πάντα πιο... πιο... πιο Επεξηγηματικός!....



Χμμμ....

Συνάδελφε εκφράζεις το Παντοτινό – ΑΠΟΛΥΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ.... 

(Υποτίθεται ότι....) Υφίστανται “Σωματεία 'μας'..” , τα οποία θα έδιναν απαντήσεις (;;...) στα ΤΩΡΙΝΑ ....  όπως και στα άπειρα Multi Προηγούμενα Ετών.... 

Απλά το σημειώνω , διότι ΔΕΝ μου αναλογεί να εκφράσω ΕΔΩ  τις αντιθέσεις μου ... Κριτική....

ΔΕΝ μου αναλογεί τεσπά ....  ΕΔΩ να ... 


Ωστόσο.... 

ΠΡΙΝ τις Καραντίνες ... 

Μπόλικοι Καλοί Συνάδελφοι.. 

Δημιουργήσαμε ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ προς Γενικές Συνελεύσεις Εκπαιδευτών Δ.Ι.Ε.Κ.  .. 


Και κάποια “πραγματάκια” ... ακόμη και για άμεσες Πληρωμές πετύχαμε... 


..................... 

Συμπέρασμα και ΗΘΙΚΟΝ ΔΙΔΑΓΜΑ... 


(ως πρότασή μου)

Να Επανεργοποιηθεί η Πρωτοβουλία .... με Ηλεκτρονικές Πια Συνελεύσεις... 

Να Δούμε ΠΡΩΤΟΝ το “ΝΕΟ ΚΑΝΙΟΝΙΣΜΟ”  και Κάθε ΤΙ “άλλο”.. 


Φιλιά,

Θ._ 



Πέρσι μετά την δημιουργία του επαίσχυντου Μητρώου, έγινε μια προσπάθεια δημιουργίας νέου σωματείου εκπαιδευτών, η οποία δυστυχώς ναυάγησε...Σε καθέ πάντως πρωτουβουλία αγαπητέ Theta, να ξέρεις ότι τόσο εγώ όσο και άλλοι πιστεύω συνάδελφοι, είμαστε ανοικτοί στο να τη συζητήσουμε...Δε χρειάζεται να πω ότι το υπάρχον σωματείο παρά τις προσπάθειες που έχει κάνει στο θέμα των πληρωμών κυρίως, δεν εκπροσωπεί δυστυχώς τα συμφέροντα όσων εκπαιδευτών δεν είναι ΔΥ, που τουλάχιστον πριν το Μητρώο αποτελούσαν την πλειοψηφία των εκπαιδευτών στα ΔΙΕΚ.

14
Σύμφωνα με πληροφορίες από Αθήνα, η Διοίκηση του ΟΑΕΔ και ο Διοικητής της, δεν προτίθενται  να εγκρίνουν τη λειτουργία ολιγομελών τμημάτων με δυναμικό κάτω των 10 μαθητών.
καλό είναι να κοιτάξουν λίγο τους διευθυντές τους οι οποίοι επιλέγουν τμήματα καθαρά συντεχνιακα χωρίς να λαμβάνουν υπόψη τις τάσεις της αγοράς εργασίας... Λογικό είναι να μη μαζεύονται μαθητές και να κινδυνεύει ο θεσμός...

Σελίδες: 123 ... 22

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159607
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 497
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 422
Σύνολο: 436

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.085 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.