Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - JimP

Σελίδες: 1 ... 1617181920 ... 22
239
Δεν νομίζω ότι υπήρξε παλαιότερη. Μία έγινε το 2007.Για πότε λες?

Οκ είχα λάθος εντύπωση τότε. Απλά κάποια άτομα που γνωρίζω μου κάνει εντύπωση πως πήραν τόσο πρόσφατα (2007) αυτή την πιστοποίηση με τις απαιτήσεις που ανέφερες και δεν έχω κανένα λόγο να τις αμφισβητήσω. Σημασία έχει ότι αρκετοί μόνιμοι έχουν πάρει την πιστοποίηση του ΕΚΕΠΙΣ και διδάσκουν κάθε χρόνο στα ΙΕΚ, παίρνοντας έξτρα χρήματα νόμιμα εκτός του μισθού τους ενώ οι υπόλοιποι πιστοποιημένοι και μη από τη μια αισθανόμαστε "τυχεροί" που πήραμε ότι περίσσεψε, δεν θα πληρωθούμε όποτε πρέπει και από πάνω τσακωνόμαστε και μεταξύ μας για να τρίβουν τα χέρια τους κάποιοι άλλοι...     

240
Η πιστοποίηση του 2007 είχε υποχρεωτικές παρακολουθήσεις (ασχέτως αν είχε κάποιος ώρες διδασκαλίας), 3-4 εργασίες που βαθμολογήθηκαν και μικροδιδασκαλία που επίσης βαθμολογήθηκε. Καθώς και πληρωμή 100Ε.
Άρα μάλλον η τωρινή είναι συγκριτικά ευκολότερη.

Σε πιο παλιές πιστοποιήσεις αναφέρομαι...

241
Κανένας θέλω να πιστεύω υπεύθυνος εκπαιδευτής δεν θα αμελήσει να μην πάρει την πιστοποίηση του εκπαιδευτή ενηλίκων. Όποτε ο ΕΟΠΠΕΠ θα κάνει εξετάσεις όλο και περισσότεροι θα την παίρνουν. Έτσι όπως κάνουν κάποιοι πιστοποιημένοι από τι μια νομίζεις ότι έγιναν καθηγητές Πανεπιστημίου με μια πιστοποίηση και από την άλλη δεν σκέφτονται ότι αν πιεστούν οι υπεύθυνοι  και πάρουν ξαφνικά μόνο πιστοποιημένους εκπαιδευτές θα συμβούν 2 αρκετά κακά πράγματα για αυτούς και για τις σχολές: α) Σε πολλές ειδικότητες δεν θα βρίσκονται εκπαιδευτές β) αντί για τους μη πιστοποιημένους συναδέλφους τους με τους οποίους τους ενώνουν κοινά πράγματα παρά τους χωρίζουν (ανεργία, ηλικία κα) θα βλέπουν παντού κάτι παλιοσειρές μόνιμους πιστοποιημένους από την εποχή του ΕΚΕΠΙΣ...θυμηθείτε το τελευταίο που σας έγραψα αν νομίζετε ότι με την "εξόντωση" των μη πιστοποιημένων που κουβαλούν πτυχία και αντιμετωπίζουν τα ίδια προβλήματα με εσάς θα είστε μόνοι σας και θα παίρνετε 20 ώρες ο καθένας να δούμε πως θα τα βρείτε με τους μόνιμους 800 ετών στα σχολεία με αντιλήψεις εκπαίδευσης δεκαετίας 80 που είναι ουσιαστικά σαν κι εσάς πιστοποιημένοι από το ΕΚΕΠΙΣ...και είναι πολλοί αυτοί διότι εκείνη η πιστοποίηση δεν είχε καμία σχέση στη δυσκολία με τη σημερινή.           

242
Επειδή το ζήτημα με την ανεργία τέθηκε και σε προηγούμενες αναρτήσεις, κάποιος απάντησε ότι ότι για 2-3 ώρες που θα πάρει κάποιος στα ΔΙΕΚ θεωρείται και πάλι άνεργος, ότι πιο ανεύθυνο έχω ακούσει. Σύμφωνα με το νόμο και 1 ώρα εργαζόμενος (νόμιμα και όχι μαύρα) να είσαι σταματάς να είσαι άνεργος, ακόμα και αν οι ίδιοι οι υπάλληλοι του ΟΑΕΔ κάνουν τα στραβά μάτια, πλέον κάθε σύμβαση περνάει αυτόματα στο σύστημα του ΟΑΕΔ και σε εντοπίζουν έστω και με καθυστέρηση κάποιων μηνών. Δεν γνωρίζω τώρα που ξεκίνησες στο ΔΙΕΚ αν θα υπάρχει μετά κάποια ποινή...ότι είναι να κάνεις να το κάνεις τώρα που είναι αρχή και να δεις που σε συμφέρει να εργάζεσαι. Επίσης δεν γνωρίζω αν τα 5μηνα προσμετρώνται ως προϋπηρεσία, βασικό για τη μελλοντική μοριοδότηση...   

243
ΙΕΚ-ΚΕΚ / Απ: Βιβλιογραφία και Σημειώσεις για ΙΕΚ
« στις: Δεκέμβριος 03, 2015, 11:23:22 μμ »
Καλησπέρα

Σχετικά με το μάθημα: Πρακτική Εφαρμογή στην Ειδικότητα ρώτησα όπως και ο άλλος καθηγητής που κάνουμε συνδιδασκαλία το Διευθυντή και μας  πρότεινε χωρίς να είναι υποχρεωτικό να ασχοληθούμε με τις ερωτήσεις πιστοποίησης ώστε να βοηθήσουμε από νωρίς τους μαθητές στην πιστοποίηση. Είναι μια καλή θα έλεγα πρόταση, όμως επειδή είδα ότι οι εκπαιδευόμενοι έχουν ένα επίπεδο θα τους προτείνω και μια ακόμα πρόταση. Θα τους παρουσιάζω έρευνες πάνω στο αντικείμενο και θα τις συζητάμε...Όποια από τις 2 προτάσεις διαλέξουν αυτή θα υλοποιήσω, προσπαθώντας να τους προβάλλω το όποιο πρακτικό μέρος της ειδικότητας, χωρίς όμως κανέναν εργαστηριακό εξοπλισμό....         

244
Εκπαίδευση Ενηλίκων / Απ: Κ.Δ.Β.Μ Εκπαιδευτές
« στις: Δεκέμβριος 01, 2015, 01:08:58 πμ »
Από ποια προκήρυξη καλούν εκπαιδευτές; από εκείνη του Ιουλίου του 2014; δεν είδα να έχει βγει κάποια πιο πρόσφατη...Εκτός της πλήρους ασφάλισης τα άλλα γελοία είναι το ασυμβίβαστο στις δομές του ΙΝΕΔΙΒΙΜ (όταν οι μόνιμοι δεν έχουν ασυμβίβαστο μεταξύ βάθμιας και ΙΝΕΔΙΒΙΜ ) και η λήξη των προγραμμάτων στο τέλος του Φλεβάρη...         

245
Με κάλεσαν σε ΙΕΚ και το απόγευμα έμαθα ότι είμαι επιτυχών σε κοινωφελές  ???
Μπορώ να είμαι και στα δύο ή δεν γίνεται ?
Αν υπογράψω τη σύμβαση με το ΙΕΚ (τη Δευτέρα απ ότι μου είπαν) δεν θεωρούμε άνεργος και κόβομαι από το κοινωφελές ? ? ?

Σύμφωνα με το γράμμα του νόμου και 1 ώρα να σου δώσουν σε ΙΕΚ ή οτιδήποτε άλλο παύεις να θεωρείσαι άνεργος, οπότε αν δεκτείς να διδάξεις δεν θα μπορέσεις να πας στην κοινωφελή ή τουλάχιστον όταν θα σου πουν να υπογράψεις τη σύμβαση στο ΙΕΚ.   

246
Πως δεν έχει σχέση. Τέλεια η απάντηση του συναδέρφου. Εμείς γιατί να τρέχουμε σεμινάρια , επιμορφώσεις κτλ. όταν τελικά δεν μετράει τίποτα που έχει σχέση με την γνώση στην πρόσληψη εκπαιδευτών στα ΙΕΚ. 

Με την δική σας λογική, δεν έχουν νόημα  οι πίνακες με τα προσόντα. Ας φτιάξουν έναν πίνακα με μόρια ανεργίας, αριθμός τέκνων, χρώμα μαλλιών, ύψος κτλ..

Στην δική μου περιοχή, όλοι πήραν μάθημα. Μόνιμοι χωρίς πιστοποίηση, άνεργοι χωρίς πιστοποίηση. Ο μοναδικός πιστοποιημένος, με εκατοντάδες ώρες προϋπηρεσίας στην συγκεκριμένη ειδικότητα πήρε μόλις 2 ώρες παραπάνω από τον μη πιστοποιημένο, με μοναδικό προσόν τις  λίγες ώρες προϋπηρεσίας (το πολύ 40).  Που βλέπετε το δίκαιο... συγγνώμη, αλλά δεν έχω καταλάβει. Όλοι ψίχουλα θα πάρουν.

Όσον αφορά στους σπουδαστές, πάλι πειραματίζονται εις βάρος τους.

Συνάδελφοι εγώ απλά ρώτησα πως είναι δυνατόν σε ένα επαρχιακό πχ ΔΙΕΚ που συνήθως λειτουργεί ένα τμήμα ανά ειδικότητα να πάρει ένας εκπαιδευτικός όλες τις ώρες. Ο διευθυντής στο δικό μου ΔΙΕΚ έδωσε στον μόνιμο 3 ώρες και τις υπόλοιπες σε μη μόνιμους εκπαιδευτές, και όχι τις 10 ώρες στον μόνιμο, συμφωνώ με όλους ότι θα έπρεπε να μην έχουν δικαίωμα ή τουλάχιστον να βρίσκονται στο τέλος της λίστας όπως κάνει ο ΟΑΕΔ.  Είμαι υπέρ της πιστοποίησης και κάθομαι και διαβάζω τις ερωτήσεις μήπως την πάρω κι εγώ, όμως δεν μπορεί να είναι υπεράνω των πάντων. Με την ισχύουσα κατάσταση κάποιος με το πρώτο πτυχίο του χωρίς μεταπτυχιακά, διδακτορικά και επιμορφώσεις προηγείται με μια πιστοποίηση...εκτός των μονίμων.Είναι κάπως άδικο και δεν νομίζω ότι ο τρόπος που αποκτιέται θα κάνει κάποιον και εκπαιδευτή ενηλίκων με την ακριβή έννοια του όρου, θα έπρεπε να μοριοδοτείται   όχι όμως πιο πάνω από το βασικό τίτλο σπουδών και κάθε πανεπιστημιακό τίτλο. Άποψή μου, ο καθένας μπορεί να πιστεύει ότι θέλει συζήτηση κάνουμε.     

247
Πολύ καλή ιδέα.
Οπότε πρέπει να γίνει άμεσα εισήγηση στο Υπουργείο ώστε οι μόνιμοι να δουλέψουν τις μισές ώρες, να πάρουν το μισό μισθό και να προσληφθούν άλλοι τόσοι μόνιμοι.
Έτσι θα δουλεύουν οι διπλάσιοι άνθρωποι (με μισό μισθό βέβαια) και θα μειωθεί και η ανεργία!

Αυτό που απάντησες δεν έχει καμία σχέση με αυτό που έγραψα. Συμφωνούμε ότι οι μόνιμοι δεν θα έπρεπε να παίρνουν ώρες στα ΔΙΕΚ έναντι των υπολοίπων, για τους δεύτερους αναφέρομαι που τους μαστίζει η ανεργία ή δεν τέλος πάντων δεν έχουν την εξασφάλιση των μονίμων, για αυτούς και τα 150 ευρώ έχουν αξία...   

248
Συμφωνώ απολύτως!

Συνάδελφοι έχετε δίκιο για τις αναθέσεις ωρών, όμως τα 10ωρα και παραπάνω δε νομίζω ότι έχουν νόημα στα επαρχιακά ΔΙΕΚ όπου τα παιδιά είναι λιγότερα και επομένως και τα τμήματα. Φανταστείτε σε μια ειδικότητα να λειτουργεί 1 τμήμα με 6-7 μαθήματα και να δώσουν είτε το 10ωρο στον μόνιμο είτε γενικά στον πρώτο σε μόρια πιστοποιημένο ή μη. Σε κάθε μάθημα οι εκπαιδευόμενοι θα βλέπουν τον ίδιο εκπαιδευτή, είναι δυνατόν; Παρόλο που δεν είμαι μόνιμος, παρόλο που θα ήθελα κι εγώ να έχω το μέγιστο ωράριο για να βγάζω πιο πολλά χρήματα, νομίζω ότι είναι πιο δίκαιο να μοιράζονται οι ώρες για να μπορεί να δουλέψει όσο το δυνατόν περισσότερος κόσμος. Η ανεργία καλπάζει ακόμα και 150 ευρώ το μήνα για κάποιος είναι σημαντικά στις εποχές που ζούμε.       

249
Μου ανέθεσαν το μάθημα: πρακτική εφαρμογή στην ειδικότητα το οποίο είναι εργαστηριακό μάθημα και θα το κάνω μαζί με έναν μόνιμο. Ρώτησα αν έχει κάποιο περίγραμμα και μου είπαν ότι είναι στην ελεύθερη βούληση των εκπαιδευτών για το πως θα γίνει. Έχει κανένας κάποια εμπειρία ή ιδέα;  η ειδικότητα είναι ο Τεχνικός Τουριστικών Μονάδων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας... 

250
Κανονικά ξεκινάνε τα μαθήματα Τετάρτη.

Ναι με πήρανε και σήμερα τηλέφωνο και μου το είπαν

251
Καλησπέρα

Εμένα με κάλεσε ο Διευθυντής του ΔΙΕΚ που δήλωσα και μου είπε να είμαι την Τετάρτη 25/11. Λογικά θα υπογράψουμε τις συμβάσεις και θα μας πουν δυο πράγματα για τα μαθήματα που θα αναλάβουμε, έτσι δεν είναι;     

252
JimP
α) Σωστά περιμένετε τα σεμινάρια...μακάρι να γίνουν το συντομότερο δυνατό. Σεμινάρια χρειάζονται αν έχεις λιγότερες από 150 διδακτικές ώρες (αν θυμάμαι καλά). Δεν είπε κανείς ότι βαριούνται αυτοί που περιμένουν τα σεμινάρια. Ούτε εκτιμούμε ότι βαριούνται. Σκοπίμως δεν πάνε γιατί δεν θέλουν να ισχύσει ποτέ.

β) Πως να γίνονταν στο αντικείμενο του καθενός. Δεν μου φάνηκε καθόλου δυσνόητη. Αυτό είναι και σχετικό. Παπαγαλία δεν χρειάστηκα για να περάσω. Για σένα εκπαιδευτής ενηλίκων είναι αυτός που έχει το μεταπτυχιακό στην εκπαίδευση ενηλίκων αλλά προς το παρόν τουλάχιστον εκπαιδευτής ενηλίκων είναι αυτός που έδωσε εξετάσεις. Σίγουρα όχι κάποιος που δεν έδωσε ή κάποιος που τις σαμποτάρει.

γ) Λες θα έπρεπε να μοριοδοτείται. Αρχίσαμε τα τσουβαλιάσματα...Δηλαδή κάποιος που απέτυχε στις εξετάσεις να είναι στον ίδιο πίνακα με κάποιον που πέτυχε; Ένας διδακτορικός που απέτυχε ή δεν πήγε στις εξετάσεις δεν είμαι σίγουρος ότι είναι καλύτερος από έναν πτυχιούχο που πήγε στις εξετάσεις και πέτυχε. Εσύ πως είσαι τόσο σίγουρος; Ο διδακτορικός που δεν είναι πιστοποιημένος είτε απέτυχε, είτε δεν πήγε στις εξετάσεις. Γιατί είναι καλύτερος από τον πτυχιούχο που πέτυχε στην πιστοποίηση;

δ) Μας εσύ δεν θες απλώς να μην αποκλειστούν. Θες να είμαστε στον ίδιο πίνακα. Ας είμαστε σε διαφορετικό πίνακα και αν και εφόσον εξαντληθεί θα πάρουν τους μη πιστοποιημένους.

ε) Να τις κάνεις κάθε δίμηνο τις εξετάσεις;

στ) Το μόνο σωστό που βλέπω ότι λες. Αλλά δεν προχωράς τη σκέψη ότι αυτούς εξυπηρετεί η παράταση...Γιατί δεν προχωράς τη σκέψη αυτή;

Μπορείς να κατηγορήσεις όσους πράγματι δεν θέλουν να διαβάσουν και να πάνε στις εξετάσεις....εμείς όμως είμαστε στο περίμενε κανένας δεν μας είπε ότι οι εξετάσεις είναι τζόκερ και αν πέσεις μέσα οκ αν δεν πέσεις τότε θα είναι άγνωστο πότε θα δώσεις...Θεωρώ άδικο να μπαίνει μια πιστοποίηση πιο πάνω από τα πτυχία...η μοριοδότηση είναι η πιο σωστή και δίκαιη λύση. Οι εξετάσεις θα μπορούσαν να γίνονται 2 φορές το χρόνο, αφού υπάρχει υψηλή ζήτηση... δεν έχω δώσει εξετάσεις και δεν γνωρίζω αν οι αξιολογητές ζητάνε παπαγαλία ή όχι, εσύ μπορεί να μην το βλέπεις έτσι όμως αρκετοί συνάδελφοι το βλέπουν ως υποχρεωτική αγγαρεία για να δουλέψουν και τίποτα παραπάνω...για τους δημοσίους υπαλλήλους συμφωνούμε έτσι κι αλλιώς,  και για να χρυσώσουν το χάπι αποφάσισαν να μοριοδοτήσουν με 4 μόρια την ανεργία...να μη νιώθει αδικημένος κι ο άνεργος που δεν έχει που την κεφαλή κλείνει...             

Σελίδες: 1 ... 1617181920 ... 22

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159855
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 774
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 663
Σύνολο: 673

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.074 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.