Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - th1

Σελίδες: 12345 ... 36
29
Λες για το διορισμενο απο το 2005 μποτ που γραφει 30 φορες τη μερα ξεχαστε την εκπαιδευση, δε χωραμε αλλοι, δε σας χρωσταει η κοινωνια;

Εχει αγωνια να ανοιξει τα ματια στους νεους. Να καταλαβουν την υψιστη αληθεια που προερχεται...απο απλη παρατηρηση...

Να διδαξει πολιτικη, θεωρωντας αδιαμφισβητητες αληθειες...τις προεκλογικες δηλωσεις...

Και τελικα απλα τα κανει τσουρεκια (με αλλους μαζι) σε μας που περιμενουμε απλα να δουμε τι θα γινει...

Να σας θυμίσω ότι "οι προεκλογικές δεσμεύσεις" έχουν πάντα "θετικό χαρακτήρα" ( θα δώσω θα κάνω κλπ) και γι αυτό δεν πρέπει κανείς όντως να δίνει βάση σε αυτές.
Η αναλογία 1:5 ΔΕΝ είναι βέβαια κάτι τέτοιο...
Εδώ για πρώτη φορά έχουμε μία ξεκάθαρη δέσμευση για μείωση του λειτουργικού κόστους του δημοσίου.
Δέσμευση που ετέθη ως πρόταση και ενεκρίθη από την πλειοψηφία.
Και ακριβως επειδή είναι μέτρο εξοικονόμησης και όχι παροχής θα τηρηθεί θαυμάσια.
Σχετικά με την παρατήρηση...
Επιχειρήστε ( αν θέλετε και μπορείτε βέβαια) να δώσετε κάποια απάντηση στα δύο προηγούμενα ερωτήματα που έθεσα...

30
Όχι, δεν λέει ότι είναι μια από τις αποστολές του κράτους, ώστε να βγει το συμπέρασμα ότι απλώς πρέπει να υπάρχει, ασχέτως προτεραιότητας.
Λέει ότι είναι βασική αποστολή. Ξέρετε τι σημαίνει "βασική" στα ελληνικά; Κύρια, σημαντική.

βασικός -ή -ό [vasikós] Ε1 : 1. που αποτελεί την απαραίτητη προϋπόθεση για την περαιτέρω ανάπτυξη, εξέλιξη ή κατανόηση· θεμελιώδης, θεμελιακός || (ως ουσ.) τα βασικά, τα στοιχειώδη, τα απαραίτητα: 2. που αποτελεί τη βάση, την αφετηρία, από την οποία ξεκινά κάποιος ή κτ.· . 3. που αναφέρεται στα κυριότερα σημεία, αυτά που καθορίζουν την ουσία ενός πράγματος· που η σημασία του είναι καθοριστική· ουσιώδης, κύριος, σημαντικός.


Αν δε, η πλειοψηφία της κοινωνίας αξιολογούσε την παιδεία ως τομέα χαμηλής προτεραιότητας δεν θα έκανε αιματηρές θυσίες για να στείλει τα παιδιά της σε φροντιστήρια και πανεπιστήμια. Θα τα άφηνε να προχωρήσουν τη ζωή τους με την όποια παιδεία τύχει να λάβουν.

Βασική σημαίνει ότι είναι υποχρεωμένο να την παράσχει.
Δεν έχει το δικαίωμα να πει κάποια στιγμή "αποποιούμαι αυτή την υποχρέωση".
Δεν σημαίνει ότι κατατάσσεται ως πρώτης προτεραιότητας φυσικά..
Και για του λόγου το αληθές, επιχειρήστε να απαντήσετε ενδεικτικά στα δύο ερωτήματα που έθεσα παραπάνω.
Και πιστεύω ότι τότε θα καταλάβετε...

31
Μήπως είναι καιρός πια να αποδεχθούν όλοι οι εμπλεκόμενοι την πραγματικότητα?

Ότι διαχρονικά δηλαδή η πλειοψηφία της ελληνικής κοινωνίας κατατάσσει τον τομέα αυτόν ως τελευταίας σημαντικότητας γιατί έτσι πιστεύει ότι πρέπει να γίνει?
Διότι τα ερωτήματα που υπάρχουν είναι πολλά και αναπάντητα.
Δύο μόνο εξ αυτών πχ είναι τα κάτωθι ( και όποιος-όποια μπορεί απαντάει. Μπορεί να κάνω και λάθος. Ας το εντοπίσει κάποιος και ας το πει):

1) Που ακουστηκε κλαδο που δεν τον θεωρεις τελευταίας σημασιας να τον πληρωνεις λιγοτερο απ ολους τους αλλους εντός δημοσίου?
Μήπως απλά τον θεωρεί τελευταίας σημαντικότητας και γι αυτό τον πληρώνει και ως τέτοιον συγκριτικά?

2) που ακουστηκε κλαδο που δεν τον θεωρεις τελευταιας σημασιας να τον περικοπτεις πρωτο πρωτο πριν περικοψεις οτιδηποτε αλλο ( οκτώβριος 2011 όταν πουθενά αλλού στο δημόσιο δεν έγιναν σοβαρές περικοπές πρακτικά)?
Μήπως απλά τον θεωρεί τελευταίας σημαντικότητας και γι αυτό ξεκίνησε τις περικοπές από αυτόν?

Και αυτά είναι μόνο δύο από τα δεκάδες σχετικά ερωτήματα που καταδεικνύουν του λόγου το αληθές...




32
Η ιστορία με το δημογραφικό που κάποιοι επικαλούνται επίμονα είναι το εργαλείο που κατασκεύασε ο ΟΑΣΑ για να μπορούν οι εκάστοτε κυβερνήσεις να δικαιολογούν τις απολύσεις. Και απο ότι φαίνεται το μασάζ έχει αρχίσει. Απαντήστε μου σε ένα υποθετικό σενάριο. Αν τα τελευταία χρόνια συνέβαινε το αντίθετο, δηλ. είχαμε "υπεργεννητικότητα", το κράτος θα έκανε προσλήψεις? Τα στατιστικά νούμερα που μας παρουσιάζουν ανακυκλώνονται. Οι βασικές ανάγκες όμως είναι σταθερές. Και η παιδεία είναι συνταγματικό δικαίωμα. Εδώ και δέκα χρόνια, πιο έντονα, συνεχώς υποβαθμίζεται τεχνητά. Μόνιμοι διορισμοί τώρα. Ότι άλλο σχολιάζουμε είναι νερό στο μύλο που έχει στηθεί...

Αν και πρόκειται για υποθετικό ερώτημα, θα τολμήσω να επιχειρήσω μια απάντηση ( υποθετική φυσικά μια και αναφέρεται σε υποθετικό ερώτημα):
Αν είχαμε "υπεργεννητικότητα" και πάλι το κράτος ΔΕΝ θα έκανε προσλήψεις εκπαιδευτικών διότι θα ήθελε να διαθέσει τα αντίστοιχα κονδύλια ( λιγοστά επειδή μειώθηκαν οι δυνατότητες δανεισμού) σε άλλους τομείς που η πλειοψηφία της κοινωνίας διαχρονικά θεωρεί σημαντικότερους ( και όχι τελευταίας προτεραιότητας όπως την παιδεία).

33
To Σύνταγμα λέει ότι είναι ΒΑΣΙΚΗ αποστολή του η παιδεία. Δεν λέει ότι είναι τελευταία του έγνοια, αφού ασχοληθεί με όλα τα υπόλοιπα.
Αυτό δεν το λέω τόσο για το αν παραβιάζεται η συνταγματική διάταξη με το 1 προς 5 (δεν το ξέρω ούτε εγώ), αλλά για την άποψή σου ότι το κράτος έχει δικαίωμα να αξιολογεί χαμηλά την παιδεία, επειδή κάποιοι πολίτες το εγκρίνουν.

Ο όρος "βασική" σημαίνει ότι ΠΡΕΠΕΙ να υπάρχει και όχι ότι πρέπει να είναι πρώτης προτεραιότητας έναντι άλλων τομέων του δημοσίου.
Το κράτος διατηρεί το δικαίωμα να κατατάσσει κατά σειρά προτεραιότητας όλους τους τομείς στην προσπάθειά του να εκφράσεει την πλειοψηφία τις προτεραιότητές της και τα πιστεύω της ( αφού έχουμε δημοκρατικό καθεστώς)..
Και το κάνει.
Και δεν βλέπω πουθενά κάποια συνταγματική παραβίαση.
Δικαίωμα της πλειοψηφίας είναι αν εκφραστούν οι απόψεις της σετικά με το ποιοι τομείς από τους υπάρχοντες θα πρέπει να είναι πρώτης και ποιοι τελευταίας προτεραιότητας.
Αν το Σύνταγμα ήθελε συγκεκριμένη κατάταξη σημαντικότητας, θα την όριζε ρητά.
Δεν το κάνει ακριβώς επειδή θεωρούσε ότι αυτό γίνεται από το κράτος καθώς αυτό εκφράζει την πλειοψηφία.
Όρισε όμως ότι η ύπαρξη ( απλά η ύπαρξη και όχι η α ή β κατάταξη) κάποιων τομέων είναι υποχρεοτική

34
Απλούστατα το υπουργείο παιδείας έστειλε αίτημα στο ΑΣΕΠ για να εκδώσει προκήρυξη. Η επιλογή της συγκεκριμένης χρονικής στιγμής μόνο τυχαία δεν είναι...

Προφανεστατα ναι
Ο λογος.ειναι μικροκομματικος.
Σου λεει θα χουμε να λεμε.οτι.η επομενη κυβερνηση δεν ηθελε καθολου διορισμους και ειναι "κακοι" ενω εμεις "καλοι"που θελαμε...
Ομως ξεχνούν οτι η πλειοψηφια ΕΝΕΚΡΙΝΕ το να μην γινουν διορισμοι στην εκπαιδευση (εγκρινοντας την αναλογια διορισμων αποχωρησεων στα επιπεδα του 1:5).

35
Μπορείς σε παρακαλώ να ποστάρεις μια έρευνα που να πιστοποιεί αυτά που αναφέρεις?

Απλη παρατηρηση αρκει.
Προκειται διαχρονικα για τον πιο κακοπληρωμενο κλαδο στο ελληνικο δημοσιο.

Και ερωτω:
Που ακουστηκε κλαδο που δεν τον θεωρεις τελευταίας σημασιας να τον πληρωνεις λιγοτερο απ ολους τους αλλους?

Επιπλεον οι περικοπες δημοσιων δαπανων (μισθολογικες) ξεκινησαν (εχω γνωστες και γνωστους που ειναι εκπαιδευτικοι γι αυτο τα ξερω) το 2011 πριν απο καθε αλλον τομεα του δημοσιου.

Και ερωτω:
που ακουστηκε κλαδο που δεν τον θεωρεις τελευταιας σημασιας να τον περικοπτεις πρωτο πρωτο πριν περικοψεις οτιδηποτε αλλο?

Πραγματικα νομιζω δια γυμνου οφθαλμου μπορει.να καταλαβει καποιος την προφανεστατη αληθεια:
Οτι ο τομεας αυτος θεωρειται τελευταιας σημαντικοτητας διαχρονικα εντος της χωρας...
Αν θελετε βεβαια αναφερω πολλα επιπλεον στοιζεια που καταδεικνυουν του.λογου το αληθες...
Παντως τα παραπανω ερωτηματα οου θετω (δυο.μονο για.λογους οικονομιας χωρου) ειανι αμειλικτα και αναπαντητα...
Μπορει κανεις η καμια να τα απαντησει?

36

Eπειδή έχουμε δημοκρατία, οφείλουμε όλοι να τηρούμε το Σύνταγμα. Και ανεξάρτητα από τις αξιολογήσεις του καθενός, το Σύνταγμα στο άρθρο 16 παρ. 2, που δεν τελεί υπό αναθεώρηση, λέει τα εξής:
"H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."

Πολυ σωστα εχετε δικιο.
Δεν αναφερει ομως πουθενα το συνταγμα οτι πρεπει να ειναι "πρωτης προτεραιοτητας τομεας" ( εναντι των υπολοιπων του δημοσιου) και οχι "τελευταιας πρπτεραιοτητας τομεας" (οπως ειναι τωρα με επιλογη της πλειοψηφιας).
Το συνταγμα θεωρει οτι πρεπει να υπαρχει μια καποια δηνοσια παιδεοα και υπαρχει.
Απλα ειναι τελευταιας προτεραιοτητας τομεας γιατι διαχρονικα ετσι πιστευει η πλειοψηφια οτι πρεπει να ειναι.
Δεν βλεπω παραβιαση συνταγματικης διαταξης με καθε επιφυλαξη διοτι δεν ειμαι συνταγματολογος.
Αν.κανω λαθος καπου διορθωστε με.

37
Καλά, για το τι διαβάζει ο καθένας πριν επιλέξει, επίτρεψέ μου να αμφιβάλλω. Από εκεί και πέρα, βεβαίως, είναι δημοκρατικό του δικαίωμα να επιλέξει ό,τι θέλει. Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι, αν η πλειοψηφία αποφανθεί ότι η παιδεία είναι μηδαμινής αξίας, πως αυτό ισχύει κιόλας.

Απ οτι καταλαβα αναφερεστε στην προσωπικη σας αποψη.
Και η δικη μου γνωμη ταυτιζεται με τη δικη σας.
Η παιδεια θα επρεπε κατ εμε να αποτελει απολυτη προτεραιοτητα.
Συμφωνουμε.
Ομως η πλειοψηφια διαφωνει μαζι σας και μαζι μου.
Και επειδη εχουμε δημοκρατια εφαρμοζεται αυτο που πιστευουν οι πολλοι ( δηλαδη η παιδεια αποτελει την τελευταια προτεραιοτητα)
Σχετικα δε με τα προγραμματα των κομμάτων το ειδατε το ξερετε και το καταλαβαινετε...
Δημοσιοποιουνται και εγκρινονται η απορριπτονται απο την πλειοψηφια..
και στη συγκεκριμενη περιπτωση εγκριθηκε το σχετικο προγραμμα...

38
Αυτό είναι δική σας εκτίμηση. Αλλά ακόμα κι αν ισχύει, δεν είναι καθήκον του κράτους να ενισχύει μια τέτοια τάση, ακόμα και βάσει Συντάγματος. Δεν μπορεί να πάει μπροστά μια κοινωνία με ελλιπή παιδεία.

Το.κρατος οφειλει πανω απ ολα να εκπροσωπει τις επιλογες της πλειοψηφιας ( μιλαμε παντα για δημοκρατικα καθεστωτα βεβαια).
Τα προγραμματα ειναι δημοσιοποιημενα και σε αυτη τη βαση εγκρινονται η απορριπτονται.
Και η αναλογια 1:5 ενεκριθη οπως ξερουμε ολες και ολοι.
Και γι αυτο θα εφαρμοστει ωστε να απελευθερωθουν ποροι που θα διατεθουν σε αλλους τομεις που η κοινωνια θεωρει σημαντικοτερους (καλως η κακως).

39
Δεν είναι επιλογή της χώρας. Επιλογή συγκεκριμένου κόμματος ή συγκεκριμένων κομμάτων, μπορεί.
Και δεν είναι καλή επιλογή όσο υπάρχουν σημαντικά κενά σε νευραλγικούς τομείς, όπως είναι η παιδεία ή η υγεία.

Αφου ειναι "νευραλγικος" τομεας οπως λετε η παιδεια γιατι τοτε εχει καταταχθει ως τελευταιας σημαντικοτητας απο την πλειοψηφια της κοινωνιας?
Κακα τα ψεματα...
ΔΕΝ εχει καταταχθει στους νευραλγικους τομεις καλως η κακως...
Αυτη ειναι η πραγματικοτητα...
Και γι αυτο εχει επιλεγει ως χωρος αντλησης δημοσιονομικου.οφελους.
Σχετικα δε με τα προγραμματα με συγχωρειτε αλλα δημοσιοποιημενα ειναι και σε αυτη τη βαση εγιναν και θα γινουν εκλογες.
Και οι πολιτες εγκρινουν η απορριπτουν.
Και οπως ξερετε ΕΝΕΚΡΙΝΑΝ...

40
Το σημαντικο ειναι να γινει κατανοητο οτι δεν
ειναι υποχρεωμενη η κοινωνια να διοριζει στο δημοσιο ντε και καλα οποια και οποιον πηρε ενα πτυχιο ("καθηγητικης" σχολης)
Οοως επισης οτι το φαινομενο της ανεργιας δεν ειναι βαρυτερο για εναν με πτυχιο "καθηγητικης σχολης"  απ οτι ειναι για εναν με αλλο πτυχιο η με απολυτηριο λυκειου η γυμνασιου η δημοτικου....
Ο καθενας και η καθε μια  κανει οτι μπορει προκειμενου να επιβιωσει.
Αυτο ειναι το σωστο αυτο ειναι το λογικο.
Οτι μπορεσει να βρει καλο ειναι.
Ορθολογισμός. Κοινή λογική. Πολύ σωστά. Η μιζέρια αυτού του κλάδου ίσως έγκειται και σε αυτό: κάποιοι θεωρούν ότι το δημόσιο τους οφείλει μια θέση. Αν δεχθούμε ότι οι θέσεις εισακτέων πρέπει να είναι τόσες όσες είναι (απαράδεκτο κατ εμέ!), οφείλουμε να αποδεχτούμε το γεγονός ότι μόνο με γραπτούς διαγωνισμούς είναι δυνατόν να επιλεγούν οι ικανότεροι για όποια δημόσια θέση. Οι θέσεις φυσικά είναι μετρημένες και φυσικά δεν μας ανήκουν προσωπικά. Υπηρετούμε. Εργαζόμαστε με συγκεκριμένους όρους, τους οποίους έχουμε αποδεχθεί από τη στιγμή που "μπήκαμε σε αυτόν τον χορό" και είναι αδιανόητο να απαιτούμε να μας αντιμετωπίσουν σαν τις καθαρίστριες π.χ. (καθόλου δεν υποτιμώ την εργασία τους, στηλιτεύω όμως το γεγονός ότι προσελήφθησαν για κομματικούς λόγους κατόπιν καθαρής συνδιαλλαγής και φυσικά αδικώντας άλλες κυρίες ικανές εξίσου ή περισσότερο που πιθανόν θα ήθελαν την εξασφάλιση της εργασιακής τους ζωής), ενώ το έργο μας είναι διάφορο και κομβικής σημασίας για την κοινωνία ολόκληρη (μην πω για τον κόσμο).
Το μεγαλύτερο κακό που χει κάνει η γκρίνια αναμεταξύ μας είναι η εκμηδένιση της αξιοπιστίας του δημόσιου δασκάλου/λειτουργού. Είναι απαράδεκτο να κονταροχτυπιόμαστε για το ποιος είναι ικανότερος. Όλοι είμαστε, ας κριθούμε όμως, αφού δεν χωράμε όλοι. Τόσο απλό. Δεν θα υπάρχει "ομηρία" στο εξής...όσοι δεν μπορούν να ξεπεράσουν άλλους, θα αναζητήσουν (- ούμε) κάτι άλλο. Αυτό είναι κοινή μοίρα των ανθρώπων της μελλοντικής κοινωνίας και το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω. Δυστυχώς ή ευτυχώς καμία σημασία δεν παίζει. Όπως ανέφερε ο συνάδελφος, είναι ζήτημα αποδοχής της πραγματικότητας. Και η αλλαγή της...ζήτημα αποδοχής είναι!

Εξαιρετικη τοποθετηση
Απολυτως λογικη συγκροτημενη και σε επαφη με την πραγματικοτητα
Ολα θα γινουν κατανοητα.
Μεγαλο σχολειο η πραγματικοτητα...

41

Αυτό δεν είναι θέσφατο. Θέλω να πω πως δεν υπάρχει κάποια πίεση από τους δανειστές, για να πάνε οι προσλήψεις στο 1 προς 5.
Στην τελευταία έκθεσή της η Κομισιόν αποδεχόταν ως κανόνα το 1 προς 1 (https://www.ert.gr/eidiseis/oikonomia/elladaoikonomia/ekthesi-komision-paraviastike-o-kanonas-ton-proslipseon-symvasioychon-video/).
Άλλο τώρα το τι θα επιλέξουν να κάνουν τα κόμματα από μόνα τους.

Πραγματι ειναι επιλογη της χωρας προκειμενου να μειωσει το λειτουργικο κοστος του δημοσιου.
Εχετε δικιο ετσι ειναι.
Ειναι επιλογη της χωρας και τους πορους που θα απελευθερωσει ετσι θα τους διαθεσει σε αλλους τομεις που τους θεωρει σημαντικοτερους (καλως η καλως).

42
Οσονουπω η αναλογια προσληψεων αποχωρησεων στο δημοσιο γινεται 1:5.
Και μεταξυ μας...
λογικο ειναι.
Μας συμφερει η οχι ατομικα (προσωπικα μου ειναι αδιαφορο μια.και εδω και πολλα χρονια εργαζομαι εκτος εκπαιδευσης με συνειδητη επιλογη).

Σελίδες: 12345 ... 36

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159823
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 425
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 370
Σύνολο: 376

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.096 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.