Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - eran

Σελίδες: 12345 ... 26
29
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ Β' επιπέδου
« στις: Δεκέμβριος 04, 2021, 03:48:10 μμ »
Καλησπέρα! Έδωσα την περασμένη βδομάδα (συστάδα Β.1.1., Θεωρητικές επιστήμες και Καλλιτεχνικά). Διάβασα μία μέρα πριν την εξέταση το υλικό των επιμορφώσεων και έκανα και διάφορα τεστ από τα λινκ που είχαν παραθέσει οι συνάδελφοι εδώ στο φόρουμ. Έχω συγκεντρώσει σε ένα πρόχειρο αρχείο όσα θέματα θυμάμαι ότι μου έτυχαν στις ερωτήσεις. Δεν τα έχω σε μορφή ερωτήσεων, απλώς αντέγραψα από το υλικό των συνεδριών τα σημεία της θεωρίας που σχετίζονται με τις ερωτήσεις αυτές.

Το αρχείο είναι εδώ: https://docs.google.com/document/d/1ReYOambzHis8OymFwGKOz7TanjrR8Gu5/edit?usp=sharing&ouid=103448860589424870064&rtpof=true&sd=true. Αν δεν λειτουργεί, ενημερώστε με για να το διορθώσω.

Ευχαριστούμε πολύ.

30
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Β' Λυκείου
« στις: Νοέμβριος 29, 2021, 03:35:17 μμ »
Παραθέτω το αντίστοιχο λήμμα από το ΛΚΝ:
ενοχλητικός -ή -ό [enoxlitikós] Ε1 : που ενοχλεί άλλους. α. για πράξη, συμπεριφορά κτλ.: Ενοχλητικές επισκέψεις / ερωτήσεις. || Ενοχλητική φλυαρία. Ενοχλητικό θράσος / ύφος. Ενοχλητικοί τρόποι. β. για πρόσωπο: Ενοχλητικοί επισκέπτες. Πρόσεχε τι λες, γιατί άρχισες να γίνεσαι ~. ενοχλητικά ΕΠIΡΡ ως το σημείο που γίνεται ενοχλητικός, τόσο πολύ ώστε να ενοχλεί: ~ φλύαρος / επίμονος.
Τα ίδια και Ο Μπαμπινιώτης: ενοχλητική συζήτηση, κατάσταση...
Όπως καταλαβαίνετε, η μεταφορική σημασία είναι δύσκολα ανιχνεύσιμη. Πρέπει μάλιστα να το πάμε, όπως παρατηρήθηκε, μέσω προσωποποίησης, αλλά γιατί τότε να μην έχουμε τέτοια επιλογή;
Ατυχές παράδειγμα ερώτησης μεταφορικής χρήσης του λόγου - ο θεματοδότης θα έπρεπε να είχε ανοίξει προηγουμένως ένα λεξικό.
Αλλά είναι αυτό που λένε οι Κρητικοί: Ένας κουζουλός ρίχνει μια πέτρα στο πηγάδι και σαράντα γνωστικοί δεν μπορούν να τη βγάλουνε.

31
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Ελληνικά Α' Λυκείου
« στις: Νοέμβριος 28, 2021, 06:35:54 μμ »
Και πώς διευκρινίζεται αυτό και βάσει ποίας διάταξης προτείνονται; Δηλαδή αυτά δε θα μπουν στην κλήρωση;
Φοβάμαι ότι το κακό παράγινε, όπως στην Έκθεση της Β΄ Λυκείου: αντί να ακολουθεί η Τ.Θ. τη διδασκαλία, ακολουθεί η διδασκαλία την Τ.Θ.

32
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Β' Λυκείου
« στις: Νοέμβριος 26, 2021, 03:35:31 μμ »
Καλά, λίγη τσίπα δεν έχουν απάνω τους οι θεματοδότες της Τ. Θ. της Ν. Γλώσσας  Β΄ Λυκείου; Πώς ζητάνε ερωτήσεις εκφραστικών μέσων που περιλαμβάνονται στην ύλη (Φάκελο Υλικού) της Γ΄; Με βάση ποιο εγχειρίδιο θα διδαχτούνε στη Δευτέρα; Και η Λογοτεχνία; Κάνουμε σύγχρονη ποίηση στη Δευτέρα και δεν το καταλάβαμε; Και το εγχειρίδιο της λογοτεχνίας το πετάμε στα σκουπίδια; Και τα τόσο περισπούδαστα προγράμματα σπουδών; Και αυτά στον κάλαθο;
Ρητορικές φυσικά οι ερωτήσεις. Η οδηγία, αν και υπόρρητη, είναι σαφής: μην κάνετε τίποτε άλλο παρεκτός κείμενα από την Τράπεζα...

33
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2021
« στις: Νοέμβριος 23, 2021, 03:13:39 μμ »
Αν είναι συνεπείς μπορεί να στείλουν απαντητικό επιβεβαιωτικό μήνυμα.

34
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2021
« στις: Νοέμβριος 19, 2021, 10:09:33 μμ »
Πριν κάνεις την οριστικοποίηση δε χάνεις τίποτα να υποβάλεις αίτημα συμπλήρωσης των στοιχείων που επιθυμείς στο Μητρώο. Αυτό καταγράφεται στο σύστημα και μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως απόδειξη. Σχετική οδηγία ήρθε από τη δική μας ΔΔΕ.

35
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Νοέμβριος 18, 2021, 11:35:49 μμ »
Κείμενο 21, Brenno duce: έχει κάποια βάση ο συντακτικός χαρακτηρισμός αφαιρετική απόλυτη που δηλώνει τρόπο;

36
Νεοδιόριστοι / Απ: Σύστημα teachers.minedu.gov.gr
« στις: Νοέμβριος 15, 2021, 03:25:44 μμ »
Πώς μπορεί να γίνει  οριστική υποβολή της αίτησης τοποθέτησης των νεοδιόριστων όταν ορισμένες διευθύνσεις δεν έχουν καταχωρίσει στο Μητρώο τα στοιχεία της εντοπιότητας και της συνυπηρέτησης; Δε θα είναι εκτός αίτησης τα στοιχεία αυτά;  Συνέβη κάτι αντίστοιχο πέρυσι στις δηλώσεις των νεοδιόριστων της ειδικής αγωγής;

37
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Νοέμβριος 04, 2021, 01:59:14 μμ »
Προφανώς δεν έχει νόημα επίλογος  70 - 80 λέξεων (στην έκθεση δέσμης είχε τέτοια έκταση), που έχει μόνο δομικό ρόλο και δεν αξιολογείται ως προς το περιεχόμενο και να έχουμε μόνο 100 λέξεις σε κάθε ερώτημα...

38
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Νοέμβριος 03, 2021, 10:09:36 μμ »
Ο αριθμός των παραγράφων συνδέεται αναγκαστικά με το όριο λέξεων. Ακόμα και ογδοντάρες να είναι οι παράγραφοι, φτάνουμε στις 320 λέξεις -  χωρίς προλογοεπίλογο. Από την άλλη δύο μεγάλες, 120 ή 150 λέξεις η κάθε μια για κάθε ερώτημα, είναι δυσλειτουργικές και καλό είναι να αποφεύγονται. Άρα, με τον απαράβατο όρο της ισομέρειας, πιο λογική φαίνεται  η πρώτη λύση, των 4 μικρών, δύο ανά ερώτημα.
Το βασικότερο πρόβλημα όμως είναι το ίδιο το όριο των λέξεων. Σπανίως ένα γραπτό μαθητή αποδίδει πληρότητα σε 350  ακόμα και 400 λέξεις, όταν έχει δύο ερωτήματα. Και παρόλο που οι οδηγίες αναφέρουν ότι το ερώτημα πρέπει να είναι αυστηρά καθορισμένο, το φετινό ειδικά θέμα ήταν εξαιρετικά ευρύ, κυρίως στο 1ο ερώτημα, που ήθελε και διασύνδεση με το κείμενο... Και γενικά, άκρη εύκολα δε βγαίνει.

39
Σχολική ζώνη / Απ: κλείσιμο σχολείων
« στις: Οκτώβριος 30, 2021, 08:45:21 μμ »
Στα λύκεια πάντως έχουν έρθει εδώ και 10 μέρες οι οδηγίες για τη σειρά διδασκαλίας των κεφαλαίων των πανελλαδικώς εξεταζομένων μαθημάτων. Αυτό σημαίνει ότι έχουν στο μυαλό τους μια πιθανή μείωση ύλης λόγω χαμένων ωρών. Δεν λέω ότι θα κλείσουμε ή ότι θα είναι οριζόντιο το κλείσιμο, απλώς ότι στο υπουργείο έχουν ήδη αρχίσει να σκέφτονται και αυτό το ενδεχόμενο.

Στα φιλολογικά η σειρά αυτή είναι η αναμενόμενη, με μια μικρή εξαίρεση στην Ιστορία, η οποία δε νομίζω να σχετίζεται με αυτό.

40
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Οκτώβριος 19, 2021, 02:54:27 μμ »
1) Ακραίο και υποθετικό σενάριο. Αν θυμάμαι καλά δεν έχει ζητηθεί ποτέ αξιολόγηση συλλογισμού. Και μια χρονιά σε ένα κείμενο του Παπανούτσου ζήτησαν απλώς το είδος του συλλογισμού.
2) Το θέμα το έχουμε συζητήσει στο ίδιο νήμα.

41
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ Β' επιπέδου
« στις: Οκτώβριος 18, 2021, 01:31:17 μμ »
ΑΣχετο με τη θεματολογια, αλλα βρε Lasid μπραβο σου ...παντα βοηθας ολους , ποτε δεν φερνεις σε δυσκολη θεση, δεν ειρωνευεσαι ,εισαι ευγενεστατος ...μακαρι να σε γνωριζαμε κι απο κοντα καποια στιγμη..

Το σωστό να λέγεται. [και να επαινείται].

42
Άκυρη η προηγούμενη ανάρτηση. Το Υπουργείο σήμερα ξεκαθάρισε ότι δεν αλλάζει κάτι στον τρόπο εξέτασης των αρχαίων: 2 ερμηνευτικές, κλειστού τύπου εισαγωγή, 10 μονάδες μετάφραση.
https://www.esos.gr/sites/default/files/articles-legacy/tropos_exetasis_ton_panelladika_exetazomenon_mathimaton.pdf


Σελίδες: 12345 ... 26

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159742
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 443
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 357
Σύνολο: 364

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.106 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.