Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - eran

Σελίδες: 123456 ... 26
43
Αν δεχτούμε ότι έχουμε τριτοπρόσωπη χρήση και όχι αποκλειστικά απρόσωπη, τότε δεν μπορεί να αποκλειστεί το γ΄ πληθυντικό, αν και όπως αναφέρει το ΛΝΕΓ: "συνήθ. με υποκείμενο ουσιαστικό που δηλώνει κατάσταση, ιδιότητα" εξ ου και ο ενικός.  Πιστεύω ότι όντως είναι ασύνηθες το έγκεινται αλλά δεν έχουμε κάτι για να το χαρακτηρίσουμε λάθος.

44
Ουδείς γνωρίζει και ουδείς ενδιαφέρεται να δώσει μια έγκυρη απάντηση, καθότι το ΙΕΠ έχει άλλα μαλλιά να ξάσει...
Από ό,τι μπορούμε να εικάσουμε πάντως οι οδηγίες αυτές αφορούν τις πανελλαδικές, αφού δεν αναμένονται σε κανένα άλλο μάθημα περαιτέρω οδηγίες, άρα ούτε στα αρχαία. Πορευόμαστε με αυτό που έχουμε.

45
Νεοδιόριστοι / Απ: Τοποθετήσεις νεοδιόριστων
« στις: Οκτώβριος 05, 2021, 02:18:26 μμ »
Αν το διδακτικό ωράριο είναι 23 ώρες. Αν είναι 21 δεν αλλάζει το κλάσμα;

46
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Νέοι διορισμοί;;;
« στις: Οκτώβριος 04, 2021, 07:23:06 μμ »
Εννοείται τους υποστηρίζουμε. Εγώ προσωπικά ναι. Βλέπεις όμως από την άλλη αυτός που θέλει να διοριστεί δεν σε υποστηρίζει. Σου λέει έτσι λέει ο νόμος για τη διετία και το ήξερες κτλ κτλ. Βλέπεις λοιπόν ότι η αλληλοβοήθεια και υποστήριξη δεν είναι αμφίδρομα.

Σωστά τα λές victor, αλλά δεν έχει σημασία τι κάνει ο οποιοσδήποτε. Για αυτό μίλησα για θέση αρχής.

47
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Νέοι διορισμοί;;;
« στις: Οκτώβριος 04, 2021, 07:16:02 μμ »
Οι πρώτοι που πρέπει να υποστηρίξουμε τους νέους διορισμούς είμαστε οι νεοδιόριστοι. Και από θέση αρχής και γιατί το σύστημα το οποίο μας διόρισε πρέπει να προχωρήσει και να διορίσει και άλλους, αλλιώς θα ήταν χαριστικό για μας.
 Το ζητούμενο των τόπων διορισμού είναι φυσικά πολύ σοβαρό. Λύνεται όμως πολύ απλά: αν διορίσει καινούριους δεν έχει παρά να μειώσει το χρόνο υποχρεωτικής παραμονής στον ένα, δίκαιο αίτημα αν λάβουμε υπόψη την ηλικία των νεοδιόριστων της β΄θμιας και το γεγονός ότι έχουν γυρίσει αρκετά τα κατσικοχώρια. Ακόμα και αν δε δοθούν μεταθέσεις η πρόσληψη αναπληρωτών δείχνει τα πραγματικά κενά και τη δυναμική των αποσπάσεων. Αυτό άλλωστε αφορά ειδικότητες με ευάριθμους διορισμούς. Η πλειονότητα φιλολόγων, μαθηματικών και δασκάλων, με μεγάλες προϋπηρεσίες,  διορίστηκε από κοντά έως πολύ κοντά.

48
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Σεπτέμβριος 18, 2021, 04:03:51 μμ »
Δεν υπάρχει τέτοιο πρόγραμμα! Προφανώς έχει γίνει κάποιο λάθος.

49
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Σεπτέμβριος 15, 2021, 01:33:50 μμ »
Αναρτώ εκ νέου μια παλιά απάντηση επί των θεματικών:
-Άμεσο κοινωνικό περιβάλλον (οικογένεια, σχολείο, παρέες –κοινωνικές ομάδες)
- Ευρύτερο κοινωνικό περιβάλλον σε τοπικό, περιφερειακό και παγκόσμιο επίπεδο
(κοινωνικοί θεσμοί, αγορά εργασίας, θεσμοί εξουσίας, αξίες)
- Φυσικό περιβάλλον
- Ψηφιακό περιβάλλον
- Ταυτότητες (κοινωνικές, εθνικές, πολιτισμικές)

Περισσότερα εδώ:  σελ. 9
https://www.esos.gr/sites/default/files/articles-legacy/ps_neg-logotehnia_g_gel.pdf

Μια καλή ιδέα για τις ζητούμενες θεματικές δίνουν τα περιεχόμενα στο Φ.Υ και το πώς οργανώνονται τα δίκτυα κειμένων: Επικοινωνία, σχέσεις αλληλεπίδρασης κ.ά.
Η επόμενη εναλλακτική είναι να τηρηθεί η σειρά του παλιού εγχειριδίου: παιδεία, δικαιώματα - αξίες, διαφήμιση, Ενωμένη Ευρώπη, επιστήμη κ.ο.κ
Τέλος υπάρχουν και τα βοηθήματα, που οργανώνουν το υλικό με πολλούς τρόπους.

50
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Αύγουστος 31, 2021, 06:24:17 μμ »
Και τα δυο φυσικά. Και μαζί το παλιό, καλό κλασικό εγχειρίδιο της Γ΄ Λυκείου που έχει καλά κείμενα (αν και λίγο δύσκολα). Καλύπτουν όμως και με τις εύστοχες ερωτήσεις τους πολλές περιπτώσεις επικοινωνιακής περίστασης. Τα δοκίμια δε του Παπανούτσου είναι υποδειγματικά για τη διδασκαλία των κυριότερων εκφραστικών μέσων.

51
Συγχαρητήρια σε όλους τους συναδέλφους και τις συναδέλφισες. Καλή θητεία και γρήγορη επιστροφή σε όσους θα ξεσηκωθούν για μια τελευταία φορά. Να ευχαριστήσουμε και τους σχολιαστές για τις πληροφορίες τους, την επεξεργασία των πινάκων και γενικώς την ομαδική ψυχοθεραπεία που μας βοήθησε όλους.

52
Έχω υποστηρίξει εδώ και πολύ καιρό ότι μπορεί να ακούγεται δίκαιο το να καλύψουν οι διορισμοί ίδιο ποσοστό σε κάθε ειδικότητα, όμως πρακτικά δεν έχει κανένα αντίκρισμα, καθότι το Υπουργείο λαμβάνει πολύ περισσότερες παραμέτρους υπόψη του από ό,τι συζητάμε εμείς εδώ.  Και προφανώς είναι παράλογο να ισχύσει το ίδιο ποσοστό κάλυψης για ειδικότητες με διψήφιο αριθμό διοριστέων. Τα σενάρια που με προσωπικό κόπο ανέπτυξαν οι συνάδελφοι ήταν διαφωτιστικά για πολυάριθμες ειδικότητες, όχι για φυσικούς ή οικονομολόγους. Το επισημαίνω αυτό πατώντας και στην ανακοίνωση της ΔΑΚΕ που μιλά για τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα.
Με αυτό συνδέεται και το 50 - 50 για πρωτοβάθμια - δευτεροβάθμια, που έχει ακουστεί εδώ και καιρό και αν ισχύσει τελικά. 50 δάσκαλοι λιγότεροι δε δημιουργούν κανένα πρόβλημα στο Υπουργείο, 50 όμως φυσικοί περισσότεροι λύνουν πολλά προβλήματα σε δύσκολες περιοχές.

53
Κάποιοι οφείλουν μια συγγνώμη στη συνάδελφο.
Στις ολιγάριθμες ειδικότητες θεωρώ σίγουρο ότι δεν θα υπάρξει ισοκατανομή (αν υπάρξει γενικά). Στο 10500 ή 11700 θα δούμε ότι χωρούν πολλοί και με τρόπους που δεν έχουμε φανταστεί ή συμφωνήσει μεταξύ μας, εδώ στο νήμα.

54
Οι συλλογισμοί για αναβολή διορισμών στη δευτεροβάθμια είναι παντελώς αυθαίρετοι και κακώς σκορπούν αβεβαιότητα, αν τη σκορπούν. Απλώς εκφράζεται ένας πόθος κάποιων που εκτιμούν ότι αν πάει η 2ΓΕ του χρόνου ο αριθμός προσλήψεων σε κάποιες ειδικότητες θα αυξηθεί, λες και η πρωτοβάθμια θα σταματήσει τις συνταξιοδοτήσεις.
Το Υπουργείο θα κάνει ό,τι έχει προγραμματίσει και δεσμευτεί δημόσια να κάνει. Αν χρειαστούν να τρέξουν κάποιες διαδικασίες θα τρέξουν χωρίς πολλά πολλά.

55
Προσωπικά θα πήγαινα και στη δευτεροβάθμια Σελήνης...

Τα ΄πες όλα...

56
Επίσης υπάρχουν άτομα που είναι τελευταίοι της α φάσης και αν οι διορισμοί σπάσουν σε δύο φάσεις, θα προτιμήσουν να πάνε στη β φάση, ώστε να επιλέξουν καλύτερη τοποθέτηση.Αυτο πολλοί θα το κάνουν.

Νομίζω ότι όποιος έχει ελάχιστη γνώση της σχολικής πραγματικότητας και βλέπει μπροστά δε θα διακινδυνεύσει απολύτως τίποτα. Μόνο όποιος παρασύρεται από το μεγάλο φετινό αριθμό των αναπληρωτών (της πανδημίας) δε βλέπει τη μεγάλη μείωση τμημάτων (δημογραφικό), τον αριθμό των μαθητών λυκείου στο μισό σε τρία χρόνια (τράπεζα θεμάτων, Ε.Β.Ε, εξωπραγματική εξεταστέα ύλη, κουτσουρεμένο μηχανογραφικό). Είναι διακηρυγμένος στόχος, τον οποίο όταν συνειδητοποιήσουν γονείς και μαθητές θα στραφούν από τα ΓΕΛ στα ΕΠΑΛ και από εκεί έξω.
Συμπέρασμα: στη δευτεροβάθμια ελάχιστοι έχουν την πολυτέλεια της επιλογής. Για την πρωτοβάθμια δεν μπορώ να κρίνω.

Σελίδες: 123456 ... 26

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159853
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 650
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 590
Σύνολο: 598

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.064 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.