Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - CBK

Σελίδες: 1234 ... 27
15
Ερώτημα αποτελεί και το τι θα γίνει με τα σχολεία. Παρά το γεγονός πως η Ελλάδα μελετά το μοντέλο της Δανίας, όπως έχει πει και ο κ. Τσιόδρας, δεν είναι βέβαιο ότι στο συγκεκριμένο κομμάτι θα ακολουθήσει το παράδειγμα της χώρας του Βορρά, καθώς η Δανία επέλεξε να ανοίξει νωρίς τα εκπαιδευτικά ιδρύματα. Στην Ελλάδα εξετάζεται το σενάριο επιστροφής στα θρανία μόνο της Γ΄ Λυκείου λόγω Πανελλαδικών.

Πηγή: https://www.skai.gr/news/politics/to-sxedio-gia-stadiaki-arsi-ton-metron-stis-4-maiou-pou-eksetazei-i-kyvernisi
Μα η γ λυκείου δεν πήγαινε σχολείο ούτε τα καλά χρόνια μετά το Πάσχα. Θα τους υποχρεώσουν να πάνε φέτος?

16
Και τι προτείνεις; Επειδή είναι αδύνατον να μην επιστρέψει κάποια στιγμή η Γ λυκείου στα σχολεία, γιαυτό πρέπει να επιστρέψουν όλοι ταυτόχρονα για λόγους "δικαιοσύνης";

 :o ::)

Επειδή κάποιοι τους έτυχε φέτος να πεθάνουν από κορονοϊό, μήπως να πεθάνουμε και όλοι μας για λόγους "δικαιοσύνης";

Δεν πάμε καλά.....Τι άλλο θα ακούσουμε εδώ μέσα;;;
Τα παιδιά πρέπει να επιστρέψουν στα σχολεία τους, ναι και με οποιοδήποτε τίμημα. Πρώτον διότι ειδικά τα μικρά πρέπει να τα φυλάει κάποιος για να πάνε οι γονείς να δουλέψουν και να κινηθεί η οικονομία. Δεύτερον διότι η επιπτώσεις στην ανάπτυξη και την ψυχολογική υγεία των παιδιών είναι ίσως σημαντικότερες από τις επιπτώσεις στην υγεία κάποιων ενηλίκων. Και αν στα χωριά και τα Β.Π. τα παιδιά παίζουν στις αυλές, στις λαϊκές γειτονιές τα παιδιά έχουν τυφλωθεί στα τάμπλετ και τις τηλεοράσεις.

17
Γιατί οι νεώτεροι θα είναι πρόθυμοι να πάνε;
Αν το θέμα γίνει προαιρετικό, λίγους θα βρει πρόθυμους το Υπουργείο!
Ή θα πάνε όλοι υποχρεωτικά, αλλά με συγκεκριμένα μέτρα που να εξασφαλίζουν τους ίδιους, τους μαθητές και τις οικογένειές τους ή αλλιώς θα είναι δύσκολη η διεξαγωγή των Πανελλαδικών.
Στατιστικά για τους νέους και τα παιδιά η πιθανότητα να γίνει η στραβή είναι όσο να πέσει ένα πιάνο στο κεφάλι σου εκεί που περπατάς. Η πολιτική μεγάλης κλίμακας γίνεται βάσει στατιστικής. Άρα θεωρώ ότι είναι πολύ πιθανό να εφαρμοστούν πολιτικές προσαρμοσμένες σε ηλικιακές ομάδες.

18
Μα αν πάνε στις Πανελλαδικές όσοι εκπαιδευτικοί το θελήσουν, δεν πρόκειται να γίνουν Πανελλαδικές, λόγω έλλειψης καθηγητών - επιτηρητών!
Το θέμα δεν είναι οι Πανελλαδικές. Οι Πανελλαδικές θα γίνουν, είναι γνωστό, το ξέρουμε, το έχουν δηλώσει όλοι, από την Υπουργό μέχρι και τον Πέτσα. Να γίνουν, αλλά με σαφείς περιορισμούς και με ασφαλή μέτρα, δηλ. με 5-6 μαθητές ανά τάξη και με το να γράφει χωριστά η κάθε κατεύθυνση. Κι ας "τραβήξουν" σε μάκρος με αυτόν τον τρόπο.
Το μεγάλο θέμα είναι με τους υπόλοιπους μαθητές, που δε χρειάζεται να επανέλθουν στα σχολεία, καθώς ο κίνδυνος της διασποράς και της υποτροπής της κατάστασης είναι υπαρκτός!
Πρέπει να έχουμε υπόψη ότι τεράστιο ποσοστό του διδακτικού δυναμικού είναι μεγάλης ηλικίας και ανήκει εκ των πραγμάτων στις ευπαθείς ομάδες. Ακόμη και αν με αυταπάρνηση θέλουν να συνεχίσουν είναι υποχρέωση του κράτους να μην τους θυσιάσει και να προχωρήσει σε ανάλογα μέτρα.

19
Μπράβο, συναδέλφισσα! Τα λες έξω από τα δόντια κι όπως είναι!
Η σχολική χρονιά έχει τελειώσει και τυπικά θα το ακούσουμε το Μάιο.
Σε διακοπές δεν είναι κανένας μας, αντίθετα προσπαθούμε να βοηθήσουμε τους μαθητές μας, γιατί το ίδιο θα θέλαμε να βοηθηθούν και τα δικά μας τα παιδιά, αν ήταν στη θέση τους, μπροστά σ' αυτή την πρωτόγνωρη κατάσταση!
Δυστυχώς εκτός από τις μικρές τάξεις κάνεις δεν φαίνεται να εκτιμά ή να επιζητά ιδιαίτερα αυτή τη βοήθεια. Και για να είμαστε ειλικρινείς από το να μάθουν να κλίνουν το λυω ίσως είναι καλύτερο να κάτσουν με τους γονείς τους, να παίξουν , να ανακαλύψουν μαζί, να διαβάσουν βιβλία και να δουν ταινίες. Και τώρα που έφτιαξε ο καιρός να βγουν μια ωραία μικρή βολτουλα.

20
Σίγουρα, αλλά δεν είναι τα σχολεία ο σημαντικότερος "κρίκος" της οικονομικής αλυσίδας... Αντίθετα, το εμπόριο, οι επιχειρήσεις και τα καταστήματα!
Και όμως τα σχολεία είναι πολύ σημαντικά στην οικονομική αλυσίδα. Όχι για το εκπαιδευτικό έργο, αλλά γιατί φυλάνε τα παιδια, ειδικά τα μικρά, για να πάει ο κόσμος να δουλέψει. Στη Δανία ανοίξανε πρώτα τα Δημοτικά. Οι μεγαλύτεροι μπορούν να μείνουν και μόνοι σπίτι.

21
Όταν ανοίξουν τα σχολεία, θα ανοίξουν πάλι με 20-22 μαθητές ανά τάξη? Πρέπει οπωσδηποτε να μειωθεί ο αριθμός. Δεν μπορεί τη μία εβδομάδα να περπατάμε σε άλλο πεζοδρόμιο και την άλλη να είμαστε ο ένας πάνω στον άλλο στις τάξεις.

22
Σχετικά με τα κολλέγια:

https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/310368_aristeia-typoy-oi-eshatoi-esontai-protoi
Από τα πιο αστεία, και στο alfavita έχουν γενικά πολύ χιούμορ. Ο δάσκαλος μαθηματικων με διδακτορικό και ένα χιλιάρικο το μήνα είναι ο Έλληνας Κροίσος με 9 γράμματα. Παιδιά ο ντελιβεράς με πουρμπουάρ βγάζει περισσότερα, σοβαρευτείτε.

23
Δεν ειναι 5 Σεπτεμβρίου αλλά 6.
Ωχ, sorry, μπορεί κάποιος ένα τελευταίο ή υπάρχεις κάποιος τύπος να το κάνω μόνος να μην κουραζω.?

24
Με αυτά τα ντοκτορά, θα τα τρελάνουν τα παιδιά. Πρώτα οι ασεπιτες, τώρα η διδάκτορες δεν μας αφήνουν σε ησυχία πια. Αφού τα περισσότερα παιδιά δεν καταλαβαίνουν καν τα απλά που τους λέμε εμείς οι απλοί δάσκαλοι, τους διδάκτορες πως θα τους καταλαβουν?

25
Καλησπερα, ένα τελευταίο με πρόσληψη στις 5 Σεπτεμβρίου πόσα μόρια βγαίνουν? Αν και των θετικών επιστημών, αυτό δεν θυμαμαι να το κάναμε.

26
Βόρεια Κορέα και επισήμως...το "σφυροδρέπανο" λείπει άλλα κάτι θα κάνουμε...ε συντροφια ?
Η μόνη λύση είναι η ίδρυση ιεροδιδασκάλιων από κάποιον φορέα, ανεξάρτητο του δήθεν προοδευτικού κράτους.

27
Το ότι αμφισβητείται με αυτό τον τρόπο (γραπτό διαγωνισμό) το πτυχίο τους δεν τους νοιάζει. Τους αρκεί να γράψουν πιο πάνω από τον άλλο.

Σε κάποιους αρέσει η αμφισβήτηση, η υποταγή η υποτίμηση κλπ.

Περαστικά τους!!!
Δεν μπορούν να χαρούν με την χαρά των συναδέλφων τους. Το μόνο που τους νοιάζει είναι ο εαυτουλης τους.

28
Επειδή δεν μπορώ να ακούω άλλα ανυπόστατα:
1. Το πιθανότερο είναι πως έδωσες και πάτωσες κι εσύ και οι ομοίοι σου.
2.Οι ασεπολάγνοι(sic) έχουν κι αυτοί παιδιά, μεταπτυχιακά και έχουν υπηρετήσει στις εσχατιές της Ελλάδας.
3. Το να αποκαλείς τον ΑΣΕΠ τεστάκι, δείχνει πόσο αδαής είσαι.
4. Κι εγώ έχω παιδιά, μεταπτυχιακό και όταν έδινα ΑΣΕΠ δούλευα 50 ώρες την εβδομάδα στο φροντιστήριο.
1.Δεν έδωσα ποτέ γιατί δούλευα ήδη δεν το χρειαζομουνα δεν ήμουνα αεργος.
2.Πολλοί έχουν παιδιά αλλά λίγοι έχουν τρία πόσο μάλλον τεσσερα. Επίσης τα παιδιά δεν τα κάναμε για να τα δείχνουμε αλλά για να διοριστουμε.
3. Πίστεψε με μπροστά σε πραγματικές εξετάσεις που έδωσα για το μεταπτυχιακό μου σε μεγάλο Πανεπιστήμιο της Ευρώπης (όχι Ελλάδας) ο ΑΣΕΠ είναι τεστάκι.
4. Μπορεί να δούλευα μόνο 20 ώρες τότε αλλά ήταν ποιοτικές. Στη διδασκαλία δεν μετρά η ποσότητα αλλά η ποιοτητα,

Σελίδες: 1234 ... 27

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159859
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 533
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 491
Σύνολο: 494

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.063 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.