Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - CBK

Σελίδες: 12345 ... 27
29
Η αναίδεια ορισμένων εδώ μέσα και η ξετσιπωσιά τους να προκαλούν επίτηδες δεν περιγράφεται με λόγια, νομίζουν οτι κάτι κάνουν με το να ερεθίζουν όσους τίμια και εντός νομιμότητας αγωνίστηκαν σε αντίθεση με αυτούς που χρησιμοποίησαν κάθε αθέμιτο και άδικο μέσο σε βάρος άλλων. Να γνωρίζουν όμως οτι αργά ή γρήγορα η ζωή θα τους "επιβραβεύσει" για την αναίδεια τους και το θράσος τους. Ας είναι λοιπόν περισσότερο προσεκτικοί για να μην μπούνε σε άσχημες περιπέτειες....
Χαρακτηριστική ηθικολογία που έχει κουράσει. Αυτό που μας έβαλε εμάς στην εκπαίδευση, παιδιά , συμπαράσταση τοπικής κοινωνίας και μεταπτυχιακά από μεγάλα πανεπιστήμια του εξωτερικού θέλεις να το αντικαταστήσεις με ένα τεστακι πριν από 11 χρόνια. Είναι δυνατόν, σου φαίνεται λογικό?

30
Λίγο φαίνεται να τους απασχολεί το αν θα το πληρώσουν. Το 30% μοριοδότηση από γραπτό διαγωνισμό ήταν απλώς μια προεκλογική απάτη. Άλλωστε συνηθίζεται κάτι τέτοιο από τους πολιτικούς, το προεκλογικό ψέμα υφίσταται διαχρονικά είναι μέρος των "καθηκόντων" τους. Ίσως να ζύγισαν αντιδράσεις ανάμεσα σε αυτούς που θέλουν γραπτό διαγωνισμό, σε αυτούς που έχουν μεγάλη προϋπηρεσία και σε αυτούς με μεταπτυχιακά- διδακτορικά και να είδαν ότι οι κομ. απώλειες θα είναι λιγότερες αν απλώς δυσαρεστήσουν τους πρώτους.
Τίποτα δεν είναι πιο σημαντικό συνάδερφοι από την υγεία, αν έχεις υγεία κάτι θα βρεις να κάνεις, σίγουρα είναι ματαίωση να αποδεικνύεται ότι μόχθησες για ένα πτυχίο χωρίς αντίκρυσμα αλλά η ζωή είναι τόσο απρόβλεπτη που είναι χαμένος κόπος να βασίζεσαι στα λόγια ενός πολιτικάντη είτε λέγεται Κεραμέως είτε Γαβρόγλου είτε αλλιώς.

Καλά Χριστούγεννα με υγεία.

Νομίζεις ότι και οι πολιτικοί δεν είναι άνθρωποι; Δεν καταλαβαίνουν από ποιούς μπορούν να κερδίσουν και ποιοί είναι αδιαφοροι. Οι ΑΣΕΠίτες προκαλούν μια αποστροφή και αντιπάθεια σε όποιον τους συναναστρέφετε. Ισως έχει να κάνει με την κουραστική ηθικολογία τους και την δήθεν ανωτερότητα τους σε γνώσεις. Τώρα που θα μείνουν αναπληρωτές για πάντα ίσως ξανασκεφτούν κάποια πράγματα διαφορετικά.

31
Κάτι ήξερα και δεν έδωσα ποτέ ΑΣΕΠ. Ενα εξευτελιστικό και παράλογο σύστημα φτάνει επιτέλους στο τέλος του μαζί και τα μουχλιασμένα μόρια των δικομανών ασεπολάγνων. Τα μεταπτυχιακά, τα παιδιά και τα χρόνια στις εσχατιές θα φέρουν την πολυπόθητη μονιμότητα.

32
Το κράτος έχει μια συνέχεια. Θα πρέπει όλοι οι εκπαιδευτικοί να θυμόμαστε τον κύριο Γαβρόγλου που έσωσε τα σχολεία από την αρρωστημένη αριστιομανία των ΑΣΕΠολάγνων. Επιτέλους φαίνεται ότι τα πράγματα πάνε στο σωστό δρόμο, οι κόποι μας δεν θα πάνε χαμενοι.

33
Συνάδελφε, 1000 περίπου ήταν μόνο οι ΠΕ 04! Ποια νούμερα βλέπεις; Και προφανώς τα οργανικά δεν έχουν καμία σχέση με τα λειτουργικά κενά. Ο αριθμός 1000 για μόνιμες προσλήψεις στους ΠΕ04 ίσως στα επόμενα 2 χρόνια να είναι εφικτός.
Ναι πράγματι ειδικά στους ΠΕ04 παρά τις πάνω από 1000 προσλήψεις, ακόμη υπάρχουν κενά. Οι ανάγκες είναι τεράστιες, μάλλον βγήκαν πολλοί ΠΕ04 στη συνταξη.

34
Πόσες φορές το έγραψε τελικά ωστε να εχεις τόσα απωθημένα;
Αυτά δεν μπορώ με όλους αυτούς τους δήθεν προοδευτικούς. Εμείς που γεμίζαμε ολόκληρα τετράδια αντιγραφή πάθαμε τίποτα? Ούτε την άνω τελεία δεν ξεχνούσαμε όταν λέγαμε το μάθημα.

35
Το πρόβλημα είναι άλυτο. Αν συνεχιστεί να διδάσκεται το μάθημα ως έχει παραβιάονται οι νόμοι, αν πάλι υποχωρήσουν οι θεολόγοι από την δογματική διδασκαλία για να κρατήσουν τις ώρες τους θα είναι η απόλυτη ταπείνωση. Έχουμε δε και χειρότερα βέβαια.

36
Τα θρησκευτικά είναι μάθημα γνωσιολογικο και πολιτισμικο
η θεολογια είναι επιστημη και ανήκει στις κοινωνικες επιστημες αξιοποιεί εργαλεία των κοινωνικών επιστημών

...όσο  για δογματισμούς μπορείς να βρεις και σε άλλες επιστημες ακόμα και θετικές...βλ. δαρβινισμός ως κοσμική θρησκεία

διαβάστε το βιβλίο https://www.cup.gr/book/katanoontas-tin-exelixi/
ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΜΠΟΥΡΑΚΗΣ
ΚΑΤΑΝΟΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΠΕΚ
Μετάφραση: Μιχάλης Μακρόπουλος με πολλά τέτοια παραδείγματα
Πολύ καλό επιχείρημα, δεν σας κάνει εντύπωση όλο αυτό το μένος κατά των θρησκευτικών στη συγκεκριμένη συγκυρία, την ώρα που τα παιδιά μας διδάσκονται πως προερχόμαστε από μαϊμούδες.

37
Σχολικά μαθήματα / Απ: Εξετάσεις PISA-κοινωνικη ανισοτητα
« στις: Νοέμβριος 28, 2019, 02:13:45 μμ »
Τι να πω. Ας κλείσουν τότε πανεπιστημιακά τμήματα φιλολογίας και φυσικομαθηματικών κι ας ανοίξουν σχολές πληροφορικής. Στο κάτω κάτω της γραφής κι οι τοπικές κοινωνίες ικανοποιημένες θα 'ναι. Δεν τους νοιάζει η σχολή. Οι φοιτητές να καταναλώνουν. Κι οι γονείς ευχαριστημένοι που κάπου θα σπουδάζουν τα παιδιά τους. Οπότε υπό το πρίσμα τούτο συμφωνώ να κλείσουν φιλοσοφικές κοινωνιολογικές πολυτεχνικές φυσικομαθηματικές σχολές και ν' ανοίξουν προγραμματισμού. Απλά να μην κορεστεί κι εκεί γρήγορα το επάγγελμα. Κάποτε είχαν ισχυρό συνδικάτο οι καπετάνιοι με γερούς μισθούς. Πώς τ' αντιμετώπισαν οι εφοπλιστές; Άνοιξαν ένα κάρο σχολές εμποροπλοιάρχων. Τους εξαφάνισαν. Θα μου πεις αφού είναι τέτοιας έκτασης η προσφορά εργασίας για προγραμματιστές θ' αργήσει να συμβεί κάτι τέτοιο. Μαζί σου λοιπόν. Μ' έπεισες. Απ' εδώ και μπρος θα στηρίζω κι εγώ αυτή τη λύση ως τη μόνη ε φ α ρ μ ό σ ι μ η στις σημερινές συνθήκες για βελτίωση της υφιστάμενης κατάστασης.
Οι μισοί senior developers είναι φυσικό μαθηματικοί και πολυτεχνιτες.

38
Σχολικά μαθήματα / Απ: Εξετάσεις PISA-κοινωνικη ανισοτητα
« στις: Νοέμβριος 28, 2019, 11:36:35 πμ »
Κοίταξε. Όσον αφορά το επαγγελματικό. Έχουν ανοίξει πανεπιστημιακές σχολές παντού. Οι πτυχιούχοι, σε κάθε τομέα, απειράριθμοι. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να υπάρχει ανεργία και να πέφτουν κατακόρυφα τα μεροκάματα απ' τους εργοδότες. Πώς λύνεται αυτό έστω εν μέρει; Με την παραοικονομία και το μαύρο χρήμα. Για παράδειγμα η πλεθώρα των αδιόριστων εκπαιδευτικών φέρνει ανεργία. Φέρνει κι ωρομισθία 3 ευρώ στα φροντιστήρια. Πώς αντιμετωπίζεται; Ιδιαίτερα. Αφορολόγητο χρήμα. Θα μου πει κάποιος. Γιατί δεν κλείνουν σχολές μειώνοντας δραστικά τον αριθμό των αποφοίτων; Κι εξασφαλίζοντας έτσι δουλειά για όλους; Μα τότε θα βρεθούν άνεργοι οι πανεπιστημιακοί καθηγητές, οι γραμματείες, τα συνεργεία των εργολάβων που οικοδομούν τα κτίρια των σχολών και το χειρότερο δίχως εισοδήματα από νοίκια και κατανάλωση των φοιτητών οι τοπικές κοινωνίες. Το τελευταίο αρκεί να ρίξει μια κυβέρνηση. Και τ' άλλο. Τι θ' απογίνουν όσοι δεν παν για σπουδές; Γεωργοί; Κτηνοτρόφοι; Ψαράδες; Τεχνίτες; Δε θα τ' ανεχτεί αυτό η ελληνική οικογένεια. Δεν είμαστε στο '50. Βιομηχανίες βαριές για εργατικό δυναμικό δεν έχομε. Στην πραγματικότητα μπορεί να οδεύομε στο γκρεμό, αλλά με αργά βήματα μεταθέτοντας όλο και πιο μακρυά τα προβλήματα. Τα πράγματα έχουν δομηθεί σε πολύ σαθρά θεμέλια κι απάνω τους χτίσαμε εκατό ορόφους. Η κήρυξη πτώχευσης το '10 ήταν η αρχή. Ζούμε με χρήματα των Βορειοευρωπαίων. Ο μόνος λόγος που δε μας άφησαν να πέσομε στα γκρεμνά είναι το γεγονός ότι είμαστε στην αυλή τους. Τώρα δε γίνεται κάτι. Και το μάθημα της πληροφορικής, για να μη δουλευόμαστε και μεταξύ μας, μια σαχλαμάρα είναι στα σχολειά. Απλά διορίστηκαν πάμπολλοι απόφοιτοι σχολών πληροφορικής έτσι. Κι από χειριστές υπολογιστών βρίσκουν έξω μυριάδες από Ινδία. Δεν περμένουν, έτσι κι αλλιώς, από μας.
Άρα δεν υπάρχει δόλος, απλώς δεν έχουμε και εμείς καμία επαφή με την πραγματικότητα. Δεν υπάρχει ανεργία σε προγραμματιστές, front end back end content managers. Αντίθετα αμέτρητες κενές θέσεις. Τόσες που ναι η ύστατη λύση μπορεί να είναι ο Ινδός σε κάτι πολύ διαδικαστικό.

39
Σχολικά μαθήματα / Απ: Εξετάσεις PISA-κοινωνικη ανισοτητα
« στις: Νοέμβριος 28, 2019, 07:06:29 πμ »
Όταν ένας πιτσιρικάς είναι μικρός, στην εφηβεία δηλαδής, ό,τι κι αν του πεις δεν ακούει. Θα κάμει αυτό που θέλει. Κι εμένα μου 'λεγαν όλοι να γίνω μηχανικός κι έγινα φυσικός από πείσμα. Άλλα παιδιά έχουν κλίση στα φιλολογικά κι άλλα στα φυσικομαθηματικά. Αλλά η κλίση στην Ελλάδα δεν καλλιεργείται. Από κει ξεκινά το ζήτημα. Παρά υποχρεώνουνται όλοι ν' αριστεύουν σ' όλα και τελικά ντζίφος παντού.
Ναι απλώς πλέον η κλίση σε ορισμένους τομείς, είναι σαν να λέμε έχω κλίση στην κατασκευή κάρων, όταν όλοι οδηγούν αμαξια, πατίνια και μηχανάκια. Θα δουλέψουν 3-4 νέοι καροποιοι αλλα αν βγουν 5000 μέσα σε ένα χρόνο θα έχουν πρόβλημα. Δεν πρέπει κάποιος να τους πει ότι ο κόσμος δεν θέλει πια κάρα.

40
Σχολικά μαθήματα / Απ: Εξετάσεις PISA-κοινωνικη ανισοτητα
« στις: Νοέμβριος 27, 2019, 11:00:19 μμ »
Και να ειναι η θεολογια και η φιλολογια ...η Φυσική αγωγή με τις ανύπαρκτες υποδομές στα σχολεία και τα πιο παχύσαρκα παιδιά στην Ευρώπη...άλλα που θα βολευτεί όλος αυτός ο συρφετός...που παραγουν τα πανεπιστημια...(ο θεος να τα κανει βεβαια)...  :o
Δεν θα πρέπει κάποια στιγμή κάποιος να πει την αλήθεια σε όλα αυτά τα παιδιά. Που κουράζονται και πληρώνουν οι γονείς σπουδές για χρόνια, για να καταλήξουν στην καλύτερη οι τυχεροί σε κάνα φροντιστήριο με 6 ευρώ. Το κράτος δεν θέλει να το πει, όλοι αυτοί που κερδίζουν δεν θέλουν να μαθευτεί, πως θα γίνει δηλαδή. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν τέσσερεις αγγελίες για φιλολόγους σε όλη την Ελλάδα που βγαίνουν κατά χιλιάδες και εκατοντάδες θέσεις για προγραμματιστές που μένουν κενές. Δεν είναι κρίμα.

41
Σχολικά μαθήματα / Απ: Εξετάσεις PISA-κοινωνικη ανισοτητα
« στις: Νοέμβριος 27, 2019, 08:33:17 μμ »
Δεν είναι κακό αν έχεις κάνει λάθος επιλογές να το παραδέχεσαι. Δεν χρειάζεται να την πληρώσουν κι άλλοι. Οποιοδήποτε ΙΕΚ πληροφορικής μέτρα στην αγορά και στη ζωή περισσότερο από οποιαδήποτε φιλολογία και θεολογία. Εκτός από τον 1 στους 127 που ακολουθούν κάποιους τομείς αιχμής σε υψηλό επίπεδο, γλωσσολογία, σημειωτική κτλ.

42
Σχολικά μαθήματα / Απ: Εξετάσεις PISA-κοινωνικη ανισοτητα
« στις: Νοέμβριος 27, 2019, 08:27:42 μμ »
Δεν ισχύει αυτό που λες στα συστήματα του εξωτερικού. Μια χαρά κάνουν και για Αδάμ και Εύα και περίεργα γραμματικά φαινόμενα και πολύ περισσότερη ποίηση από το ελληνικό σύστημα. Κάνουν και ρομποτική και μηχανική και επιστήμες και ξένες γλώσσες και όλα τα υπόλοιπα. Υπάρχουν επίσης μαθήματα όπως θέατρο, μουσική, καλλιτεχνικά, πηλοπλαστική, ακόμα και μαθήματα μαγειρικής. Αλλά... δεν τα κάνουν ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ και πολλά από αυτά είναι μαθήματα επιλογής. Αυτά βέβαια συμβαίνουν σε σχολεία 1000+ παιδιών με φοβερές εγκαταστάσεις και τεράστιο αριθμό καθηγητών. Εμείς εδώ λόγω γεωγραφικής ιδιαιτερότητας έχουμε μικρά σχολεία, που δύσκολα επιτρέπουν μαθήματα επιλογής.
Κάνεις σε ανεπτυγμένες χώρες τουλάχιστον, δεν ασχολείται με γραμματικές, κηρύγματα και παλαιολιθική ποίηση. 

Σελίδες: 12345 ... 27

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159859
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 533
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 490
Σύνολο: 492

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.074 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.