Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - nikolas_pat

Σελίδες: 1 ... 34567
57
Καλημέρα σας.
Φέτος ισχύει ότι προτεραιότητα στις προσλήψεις έχουν οι άνεργοι ;
Είμαι η δεύτερη στον πίνακα και άνεργη .
Μήπως να τους τηλεφωνήσω ;
Από τους πίνακες άλλου υπουργείου έμαθα ότι η πρώτη στον πίνακα δεν είναι άνεργη ! Άρα ;
Τι με συμβουλεύετε ;
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων !
Η σωστή διαδικασία είναι να καλέσουν αρχικά τον πρώτο. Αν αυτός εργάζεται με πλήρες ωράριο παίρνει πρώτος τις πρώτες 6 ώρες. Αν εργάζεται με μερική απασχόληση παίρνει τις πρώτες 10 ώρες. Μετά σειρά παίρνεις εσύ ώς δεύτερη τις επόμενες ώρες.

58
Οι αναθέσεις των μαθημάτων έγιναν σύμφωνα με τις ανάγκες σε εκπαιδευτές στο ΔΙΕΚ XXXXXXX για το χειμερινό εξάμηνο κατάρτισης 2018Β, λαμβάνοντας υπόψη:
Α. Τα προσόντα εκπαιδευτών ανά μάθημα, όπως αυτά περιγράφονται στους νέους Οδηγούς σπουδών
Β. Την αξιολογική σειρά κατάταξης στους οριστικούς πίνακες των εκπαιδευτών ενηλίκων που αναρτήθηκαν από το ΙΝΕΔΙΒΙΜ
Γ. Τις επιμέρους οδηγίες που αναφέρονται στο αριθμ. Κ1/169500/10-10-2018 έγγραφο της Διεύθυνσης Διά Βίου Μάθησης

--Μήπως λοιπόν μπορούμε να βρούμε την Κ1/169500/10-10-2018 απο κάποιο συνάδελφο ; Την έχει κάποιος ;
--Μήπως έχουν αλλάξει οι νέοι οδηγοί σπουδών ; Σε ποιούς οδηγούς αναφέρονται ;

59
Μα δε γίνονται αξιωματικοί οι βαλκανιονίκες κι ολυμπιονίκες; Όσον αφορά την εκπαίδευση ο γραπτός ΑΣΕΠ μπορεί κάλλιστα να περιλάβει προυπηρεσίες πτυχία κτλ όπως συνέβαινε άλλωστε και παλιά. Ποτέ δεν ήταν μόνο επίδοση στο γνωστικό και τη διδακτική.
Συμφωνώ μαζί σου λοιπόν ...

60
nikolas_pat να σου υπενθυμίσω ότι οι προυπηρεσίες μέτραγαν στο ΑΣΕΠ κι ο πίνακας διοριστέων έβγαινε και βάσει αυτής της προσμέτρησης. Πολλές φορές πολύ καλές επιδόσεις στο γραπτό μέναν εκτός διοριστέων επειδή άλλοι με χαμηλότερες επιδόσεις είχαν υψηλές προσαυξήσεις. Όπως αντιλαμβάνεσαι δεν γίνεται τα ίδια πράγματα να μετρούν δυο φορές. Συνεπώς η λύση είναι μια. Μόνο γραπτός. Και 100% διορισμοί από εκεί. Κι ας μετρήσουν εκεί ως μόρια επιπλέον οι προυπηρεσίες. Έστω έτσι.
Προτείνω  λοιπόν ένα πανέρι προσόντων που θα περιέχει ...
α.. ΓΡΑΠΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΌ
Β.. ΥΠΆΡΧΟΥΣΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΉ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΊΑ ΣΕ ΌΛΕΣ ΤΙΣ ΔΟΜΕΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
γ.. ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ
δ.. ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ
ε.. ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΆ ΚΡΙΤΗΡΙΑ
στ.. ΠΑΛΑΙΌΤΗΤΑ ΠΤΥΧΙΟΥ
ζ ..ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΣΕ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΊΕΣ  ΚΑΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ

Αυτή ήταν η πρότασή μου συνάδελφε...μην επιμένετε να λέτε μόνο για τον ΑΣΕΠ...
Παρεπιπτόντως..έχω δίπλα μου τον αδερφό μου ο οποίος τελείωσε τα ΤΕΦΑΑ , είναι πολλάκις φορές πρωταθλητής στην ειδικότητά του , βαλκανιονίκης, μεσογειονίκης , χρυσό μέσα στην Τουρκία , 45 χρονών και δεν έχει διοριστεί ο άνθρωπος...

61
Πάντα μιλάω σοβαρά, εν αντιθέσει με κάποιους άλλους!
Η προυπηρεσία στο χώρο των εκπαιδευτικών προσμετράται, εφόσον έχει αποκτηθεί με σύννομο τρόπο. Για τους διάφορους άλλους κατά καιρούς διαγωνισμούς, δεν θα πρέπει να μας απασχολεί! Μιλάμε για τον συγκεκριμένο χώρο, της δημόσιας εκπαίδευσης.
Οι γραπτοί διαγωνισμοί, όπως και οι Πανελλαδικές που υπάρχουν εδώ και τόσες δεκαετίες και κρίνουν ποιοι μαθητές θα εισαχθούν στην Ιατρική, στη Νομική, στα Πολυτεχνεία, στη Φιλοσοφική, στα ΤΕΙ Νοσηλευτικής, στα ΤΕΙ Ιχθυοκαλλιέργειας κλπ. είναι μια μορφή στιγμιαίας εξέτασης, όπως άλλωστε και τα διαγωνίσματα που όλοι οι εκπαιδευτικοί βάζουν στα τρίμηνα/τετράμηνα, για να αξιολογήσουν τους μαθητές τους. Δηλ. δεν καταλαβαίνω γιατί αποδέχεσαι όλες τις άλλες εξετάσεις που κρίνουν και κατατάσσουν τους εξεταζομένους και μάλιστα ως συμμετέχων και ως αξιολογητής, ενώ τη συγκεκριμένη την απορρίπτεις εκ προοιμίου! Εντελώς οξύμωρο αυτό!
Δεν ξέρω πως νιώθει ένας 60άρης που ακόμη εργάζεται ως αναπληρωτής, αλλά το να ζητάς και να ζητάει κι αυτός ο ίδιος να διοριστεί, μόνο και μόνο λόγω ηλικίας, δεν μου λέει απολύτως τίποτε! Κι εμείς έχουμε οικογένεια κι εμείς έχουμε δουλέψει από 'δω κι από 'κει, αλλά βρήκαμε το χρόνο να μελετήσουμε και να συμμετάσχουμε σε γραπτό ΑΣΕΠ! Είναι προσβλητικό και υποτιμητικό να ζητάει κάποιος να του παραχωρηθεί μια θέση στη δημόσια εκπαίδευση, επειδή είναι 60- ή 50+ ετών! Προσωπικά, θα είχα ασχοληθεί με κάτι άλλο επαγγελματικά, αν είχα φτάσει σε τέτοια ηλικία και δεν είχα διοριστεί.
Τα ερωτήματά σου για το τι αποδεικνύει ο γραπτός ΑΣΕΠ και για το κάθε πότε θα διεξάγεται, τα αντιπαρέρχομαι, διότι δεν προσθέτουν τίποτε το ουσιαστικό στη συζήτηση.
Τέλος, αν δεν ήθελες να σου απαξιώνει η ίδια η Πολιτεία και το Υπουργείο το πτυχίο σου/μας, θα είχες αγωνιστεί εναντίον του συστήματος του γραπτού διαγωνισμού ΑΣΕΠ, όταν έπρεπε, όταν πρωτοκαθιερωνόταν και δεν θα ερχόσουν τώρα, πολύ όψιμα και άκαιρα, να ισχυρίζεσαι κάτι τέτοιο! Αυτά πλέον δεν πείθουν κανέναν! Μπορείς κι εσύ κι ο οποιοσδήποτε να εργαστεί κι αλλού, όπου το πτυχίο από μόνο του αρκεί (ιδιαίτερα, φροντιστήρια, γραφεία, εκδοτικοί οίκοι κλπ.). Δεν γίνεται να διοριστούν όλοι όσοι είναι γραμμένοι στους πίνακες των αναπληρωτών και πιστεύω πως το γνωρίζουν όλοι!
Η δικαιοσύνη, αγαπητέ μου, δεν είναι ό,τι εξυπηρετεί τον καθένα μας ούτε είναι σκόπιμο να την επικαλούμαστε μόνο εκεί που μας συμφέρει!
Συνάδελφε θα απαντήσω και τώρα αλλά δεν θα ξανααπαντήσω άλλη φορά διότι δεν κατανοώ γιατί πρέπει να απαντήσω σε μπουρδολογίες...

Ισχυρίζεσαι λοιπόν ότι  ''Η δικαιοσύνη, αγαπητέ μου, δεν είναι ό,τι εξυπηρετεί τον καθένα μας ούτε είναι σκόπιμο να την επικαλούμαστε μόνο εκεί που μας συμφέρει!'' . Και προφανώς εννοείς ώς '' δικαιοσύνη'' τον γραπτό ΑΣΕΠ. Και μόνο αυτόν. Ωρε μπράβο δικαιοσύνη... Δεν μετακινήθηκες καθόλου απο αυτό που σε βολεύει φίλτατε GIA 96 . Φαντάσου λοιπόν ένα μέλλον στο οποίο θα λές πως ήσουν πετυχημένος στο ΑΣΕΠ 18 φορές αλλά δεν έχεις διοριστεί ακόμα...
 Εγώ τουλάχιστον πρότεινα και 2 βήματα παραπάνω απο τις απόψεις μου ..παρόλο που δεν με συμφέρει.  Πρέπει λοιπόν να αναρωτηθείς αν το δίκαιο της υπόθεσης συμβαδίζει με το δικό  σου αποκλειστικό συμφέρον και όχι με το συμφέρον της παιδείας και των παιδιών μας...

Έχω και μια δεύτερη ερώτηση για εσένα..
ΠΧ  εσύ ένας πετυχημένος του ΑΣΕΠ και εγώ ένας πετυχημένος του ΑΣΕΠ και με προυπηρεσία στον ιδιωτικό τομέα.. Ποιός είναι ικανότερος να διδάξει στο αντικείμενο ; Εσύ ή εγώ και ας έχω 2 μονάδες λιγότερες στο ΑΣΕΠ  ;  Ξέρω ...ξέρω.... θα μου πείς... Αυτός που έχει μόνο ΑΣΕΠ....

Σε χαιρετώ φίλε μου...και συνάδελφε..

62
Καταρχάς, συνάδελφε,
διαφωνώ με τα περισσότερα "προσόντα" (όπως τα αποκαλείς), που κατά τη γνώμη σου θα πρέπει να έχουν ισόποσο (!) συντελεστή βαρύτητας στο μελλοντικό νέο σύστημα διορισμών, γιατί πολύ απλά δεν είναι προσόντα! Και πιο συγκεκριμένα, εξηγώ: είναι δυνατόν να χαρακτηρίζεις προσόν την οικογενειακή κατάσταση κάποιου, την παλαιότητα του πτυχίου του, τις διακρίσεις του σε πανελλήνια πρωταθλήματα και τη γενικότερη εργασιακή του εμπειρία ;;;
Προσόντα είναι μόνο τα πτυχία και οι τίτλοι που διαθέτει/ έχει αποκτήσει κάποιος και η συναφή με το πτυχίο του διδακτική προυπηρεσία (αρκεί να έχει αποκτηθεί σύννομα)!
Η μόνη αποδεκτή και συνταγματική λύση πλέον είναι ο νέος γραπτός διαγωνισμός ΑΣΕΠ για τους εκπαιδευτικούς! Και ειλικρινά δεν καταλαβαίνω γιατί ένας εκπαιδευτικός με 10000 ώρες διδασκαλίας σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης (σύμφωνα με όσα γράφεις) να βρίσκεται σε μειονεκτική θέση έναντι των νεώτερων συναδέλφων του, που είτε δεν έχουν διδακτική εμπειρία είτε έχουν ελάχιστη! Κι όσοι είναι κάποιας ηλικίας (όπως γράφεις), εφόσον διδάσκουν τόσα χρόνια οπουδήποτε στην εκπαίδευση και συνεπώς κατέχουν άψογα το αντικείμενό τους, έχουν τις γνώσεις "έτοιμες" κι ακόμη και με μια μικρή επανάληψη, θα είναι σε θέση να ανταποκριθούν άριστα στις απαιτήσεις ενός γραπτού διαγωνισμού! Δεν θα χρειαστεί να ξαναδιαβάσουν συστηματικά, από τη στιγμή που είναι τόσα χρόνια "μάχιμοι" εκπαιδευτικοί, όπως προφανώς θα πρέπει να κάνουν οι νεώτεροι συνάδελφοί τους, που δεν έχουν αυτή την καθημερινή εξοικείωση με τη σχολική τάξη, τις παιδαγωγικές αρχές και τους μαθητές!
Κι επειδή και σε 'μένα αρέσουν οι αλήθειες:
είναι δυνατόν τα τελευταία χρόνια να διδάσκουν στα παιδιά μας κάποιοι που δεν έλαβαν ποτέ τους μέρος σε κανέναν γραπτό ΑΣΕΠ ή που κι αν έλαβαν, απέτυχαν να πιάσουν έστω τη βάση και αυτή τη στιγμή να βρίσκονται ως εκπαιδευτικοί μέσα στα δημόσια σχολεία, εκμεταλλευόμενοι "αθέμιτα" μέσα;
Είναι δυνατόν να διδάσκουν μαθηματικά, αρχαία και νέα ελληνικά, φυσική, ξένες γλώσσες κλπ. κάποιοι που ποτέ τους δεν πέρασαν από την πόρτα κανενός εξεταστικού κέντρου, ώστε να μας πείσουν πως κατέχουν έστω μερικά βασικά πράγματα της επιστήμης τους;
Εν κατακλείδι, οι άξιοι, οι ικανοί κι οι προσοντούχοι που πρέπει να μπαίνουν στα δημόσια σχολεία, μπορούν να βρεθούν μόνο με έναν τρόπο/ένα σύστημα κι αυτό είναι απ' όλους κατανοητό (όσο κι αν κάποιοι εθελοτυφλούν)!

Συνάδελφε...ας μην πετάμε την μπάλα στην κερκίδα... Ας μιλήσουμε σοβαρά... Τα προσόντα είναι προσόντα και ας μην δημιουργούμε σύγχιση με την ετοιμηγορία του όρου.... Σαφέστατα και η προυπηρεσία είναι είναι προσόν. Το λέει και ο ΑΣΕΠ σε διάφορους κατά καιρούς διαγωνισμούς.

Aλλά ας μην μιλήσουμε με τα ευκόλως εννοούμενα και ας μιλήσουμε για δικαιοσύνη.
Στο α σημείο κάνω λόγο για γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Δεν με βολεύει ...αλλά καταλαβαίνω πως η δικαιοσύνη δεν είναι μόνο η δική μου πλευρά αλλά και η δική σου. Εσύ ωστόσο θές μόνο την δική σου πλευρά.

Στα παιδαγωγικά που διδάχτηκες μήπως παρέλlηψες το κεφάλαιο που έλεγε πως το γραπτό είναι μια 'στατική' διαδικασία , μια διαδικασία χωρίς διάρκεια που πρέπει να αποφεύγεται όπου είναι δυνατόν ; Παραταύτα εγώ σου έχω βάλει τον γραπτό διαγωνισμό ως κριτήριο.
Όσον αφορά την παλαιότητα του πτυχίου έχω και εγώ κάποιες ενστάσεις. Τι να απαντήσω όμως στον συνάδελφο που είναι 60 χρονών αναπληρωτής ; Ξέρεις...αυτός είναι πολλά στάδια πιο μπροστά απο εσένα και απο εμένα... Κάνε οικογένεια...Γύρνα ανα την οικουμένη ..και θα το καταλάβεις και μόνος σου γιατί είναι πιο μπροστά...

Αλλά ας πούμε πως γίνομαι και εγώ ΟΠΑΔΟΣ της γραπτής διαδικασίας του ΑΣΕΠ... Ας ΠΟΎΜΕ ΛΕΩ....
-- Για κάθε πότε γραπτό διαγωνισμό μιλάμε ; Για κάθε έναν χρόνο ;  δύο  ; Πέντε; Και τι αποδικνύει δηλαδή ο γραπτός αυτός διαγωνισμός ; ;Oτι στον πρώτο διαγωνισμό που πέτυχα να περάσω την βάση πως ήμουν ικανός να διδάξω ενω στον δεύτερο που απέτυχα την βάση δέν ήμουν ικανός ; H μήπως θαρείς πως ο ικανός να διδάξει περνά σε όλους ανεξαιρέτως τους διαγωνισμούς  ;   Διότι εγώ έχω παραδείγματα που δείχνουν το αντίθετο...
-- Στη τάξη είδα καθηγητές επιτυχόντες του ΑΣΕΠ να κλάινε....Θες η ηλικία.. Θές η απειρία...Σε ένα εργασιακό περιβάλλον σκληραίνεις ώς άνθρωπος , βιώνεις ανταγωνισμό και όλα αυτά συνηγορούν....
-- Και τελειώνοντας ...διαφωνώ με τον γραπτό διαγωνισμό διότι αυτόν έδωσα και πέρασα πανεπιστήμιο. Και μάλιστα σε εποχές που πέρναγες πανεπιστήμιο με άνω του 16 βαθμό. ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΥ 8 όπως σήμερα σε πολλές σχολές. Θεωρώ λοιπόν άδικο να μου απαξιώσουν το πτυχίο μου.  ΚΡΊΘΗΚΑ ΆΞΙΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΆΖΟΜΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑΚΡΙΝΟΜΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ. Πτυχίο σημαίνει ικανός. Ας μη το απαξιώνουμε....

ΠΑΡΌΛΑ αυτά συνάδελφε...λέω στο α προσόν ΝΑΙ... διότι η δικαιοσύνη πρέπει να δίνει και ευκαιρίες... Όχι να στερεί ευκαιρίες απο αυτούς που τις κατακτήσανε....

63
Εγώ θεωρώ πως δεν υπάρχει άλλη λύση πλην του γραπτού. Το Α.Σ.Ε.Π κάθε χρόνο στις εκθέσεις του αυτό λέει. Οι υπουργοί ας μην κοπιάζουν για πολιτικές λύσεις γιατί πάλι στα ίδια θα καταλήξουμε. Μπορώ να αντικρούσω και τις πιο πάνω προτάσεις αλλά έχει γίνει εδώ πολλάκις, δεν έχει νόημα πλέον. Να σημειώσω πως και εγώ θίγομαι από ένα γραπτό διαγωνισμό. Απλά δεν βλέπω άλλη λύση.
SIKAT....
Υποθέτω πως δεν διάβασες την ανάρτησή μου μιας και δεν απάντησες....
Τι απο αυτό που γράφω δεν συμφωνείς ; Eπιμένεις στη μονοδιάστατη επιλογή ενός γραπτού διαγωνισμού ;

64
Θα πω κάποια πράγματα τα οποία πιστεύω με το χέρι στην καρδιά πως είναι αλήθειες...

      Είμαι 50 χρονών , εργάζομαι ώς εκπαιδευτικός και σαφέστατα  δεν με συμφέρει το σύστημα των γραπτών εξετάσεων διότι πολύ απλά είμαι κάποιας ηλικίας και δεν τα έχω φρέσκα στο μυαλό μου όπως εσείς οι νεώτεροι μιας και τελειώσατε μόλις τις σπουδές σας... Πιστέψτε με όμως νομίζω πως κάνω πολύ καλά την δουλειά μου μιας και έχω πλέον των 10000 ώρες στην διδασκαλία σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης.
     Αντιλαμβάνομαι όμως ...πως και εσείς που υποστηρίζετε τον γραπτό διαγωνισμό έχετε κατά νού ένα σύστημα δικαιοσύνης άσχετα αν βολεύει εσάς και καταβαραθρώνει εμένα. Αλλά το τελευταίο έχει μικρή σημασία μιας και υποθέτω πως και εσείς - όπως και εγώ - ψάχνετε το δίκαιο στην υπόθεση και αναζητείτε τον αρτιότερο καθηγητή ώστε να μπεί στην αίθουσα και να διδάξει ....  Έτσι δεν είναι ;
'ΕΧΩ ΛΟΙΠΟΝ ΤΗ ΛΥΣΗ ....
Προτείνω  λοιπόν ένα πανέρι προσόντων που θα περιέχει ...
α.. ΓΡΑΠΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΌ
Β.. ΥΠΆΡΧΟΥΣΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΉ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΊΑ ΣΕ ΌΛΕΣ ΤΙΣ ΔΟΜΕΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
γ.. ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ
δ.. ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ
ε.. ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΆ ΚΡΙΤΗΡΙΑ
στ.. ΠΑΛΑΙΌΤΗΤΑ ΠΤΥΧΙΟΥ
ζ ..ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΣΕ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΊΕΣ  ΚΑΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ
και όλα αυτά με ισόποσο συντελεστή βαρύτητας.
Και μην μου πείτε λοιπόν πως αυτό το σύστημα είναι άδικο....  Θα σας χαρακτηρίσω αντί για ΕΛΛΗΝΕΣ ..νεοέλληνες και παρτάκηδες.  Ο εαυτούλης μας και μόνο...

ΜΕΡΙΚΈΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ...
Είναι δυνατόν να διδάσκονται  τα παιδιά μας στο σχολείο 'μηχανικός αυτοκινήτων' απο κάποιον που δεν έχει πιάσει ποτέ του μπουζόκλειδο ; Δεν χρειάζετε λοιπόν μια εργασιακή προυπηρεσία ;
Είναι δυνατόν ο γυμναστής του σχολείου μας με ειδικότητα πχ μπασκετ να διδάσκει τα παιδιά μας και ο πρωταθλητής μας στην αντίστοιχη ειδικότητα να μην έχει διοριστεί ; Ο Πρωταθλητής μας ;
Να διδάσκονται οικονομικά απο καθηγητές που...δεν έχουν περάσει ποτέ την πόρτα μιας επιχείρησης ; 

Θα μου πει κάποιος τώρα...εγώ είμαι Θεολόγος , φυσικός , μαθηματικός κτλ... Όλοι μπορούν να εργαστούν κάπου...  Ακόμα και σε ένα φροντιστήριο....σε μια βιομηχανία....ΌΛΑ πρέπει να μετράνε ..

Στο διαταύτα....
Εύκολα μπορούμε να βρούμε τον ΙΚΑΝΌ.... αρκεί να το θέλουμε.....

Υ.Γ
Εσείς που θεωρείτε τον γραπτό ώς μια δίκαιη διαδικασία , τι απο τα παραπάνω δεν θέλετε και γιατί ;

65
ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΕΚ ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ <mail@iek-amaliad.ilei.sch.gr>
Προς   ************   Οκτ 9 τις 10:33 μ.μ.
 
Παρακαλούμε , όπως μας απαντήσετε εγγράφως με σχετικό e-mail , εντός τριών (3) ωρών αν μπορείτε  ή όχι να αναλάβετε  ώρες στο Δ.ΙΕΚ Αμαλιάδας.
Σε περίπτωση που η παραπάνω προθεσμία παρέλθει , θεωρείται ότι αρνηθήκατε την  ανάθεση μαθημάτων
 

Καλά ...είναι δυνατόν να ενημερώνουν στις 10:33 μετά μεσημβρίας (μ.μ) και να απαιτούν να απαντήσω εντός 3 ωρών ??? εεεεεεεεεεεεεεε ??????? Καλά πλάκα κάνουν????? Εξαγριώνομαι.......γκρρρρρρρρρρρ

66
Συναδελφοι θα ηθελα να ρωτησω το εξης: η προϋπηρεσια στις ΕΠΑΣ και στα ΙΕΚ του ΟΑΕΔ, για κάποιον που θελει να κανει αιτηση στα Δημόσια ΙΕΚ, θεωρειται διδακτική ή επαγγελματική? Το ρωτάω αυτό, γιατι καποτε σε συζητησεις με αλλους συναδελφους του ΟΑΕΔ, αναφερόταν οτι η συγκεκριμένη προϋπηρεσία ειναι επαγγελματικη....Αν γνωρίζει κάποιος τι ακριβώς ισχύει, ας απαντήσει...ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Των ΙΕΚ ΟΑΕΔ μετρά ως διδακτική μιας και είναι σε ενήλικους. Των ΕΠΑΣ μετρά ώς επαγγελματική.

67
sos!!Παρακαλώ πολύ αν γνωρίζει κάποιος να μας ενημερώσει για το εξής περιστατικό:
Σήμερα τηλεφώνησε μια κοπέλα που ανήκει στην ίδια τεχνική ειδικότητα με εμένα σε σχολή ΟΑΕΔ της Θεσσαλονίκης, προκειμένου να ενημερωθεί για το στάδιο της διαδικασίας που βρίσκεται η σχολή όσον αφορά το κάλεσμα των ωρομισθίων εκπαιδευτικών. Της απάντησε διοικητικός υπάλληλος πώς το τρέχων διάστημα διεξάγεται αξιολόγηση των ενστάσεων στους οριστικούς πίνακες. Υπάρχει αυτό ως νόμιμη διαδικασία στην εγκύκλιο? Δεν το έχω διαβάσει πουθενά!!!
Οι οριστικοί πίνακες είναι οι πίνακες απο τους οποίους θα γίνουν οι προσλήψεις εκπαιδευτικών. Κατά την εκτίμησή μου απο 1/1/  και μετά. Παίζει το ενδεχόμενο ιεραρχικής προσφυγής κάποιου....αλλά το φαινόμενο αυτό δεν είναι εκτεταμένο και δεν θα καθυστερήσει όλη την διαδικασία.

68
Απαντάνε κάποια στιγμή αργότερα με δύο γραμμές.
Κατ' αρχήν πρέπει να μεταβείς προσωπικά εκεί και να τους ρωτήσεις για ποιό λόγο η ένστασή σου δεν άλλαξε τα μόρια σου στον οριστικό πίνακα. Είναι κρίσιμο λίγο το χρονικό σημείο αυτό διότι σε λίγο θα αρχίσουν να δίνονται οι αναθέσεις τών ωρών ....
Αν αυτοί επιμένουν στα μόρια που σου έδωσαν και δεν σε δικαιώνουν , πρέπει να σκεφτείς το ενδεχόμενο "ιεραρχικής προσφυγής" (100 ευρώ παράβολο βάση προκύριξης).   

69
Αυτό ακριβώς εννοούσα με την ανάρτησή μου, την οποία κάποιοι αντιλήφθηκαν όπως ήθελαν! Νομίζω πως θα πρέπει να κινηθούμε συλογικά και έντονα. Εάν κάποιος γράψει ένα κείμενο να το υπογράψουμε όλοι όσοι θιγόμαστε και να το στείλουμε όπου πρέπει!

Θα πω κάτι και δεν προσδοκώ απάντηση.. Υποθέτω πως ο καθένας θα μου απαντήσει απο την δικη του σκοπιά...
- Είμαι απόφοιτος ΤΕΙ λογιστικής Πάτρας , με ΜΒΑ, με Ασπέτε και 25ετή εργασιακή προυπηρεσία σε Α.Ε με δεσπόζουσα θέση στον ελλαδικό χώρο , με πληθώρα δημοσιευμένων ισολογισμών. 
- Επίσης έχω εργαστεί στο εξωτερικό σε LTD σε θέση λογιστηρίου. Πουθενά δε τέθηκε θέμα αν έχω τελειώσει ΑΕΙ ή ΤΕΙ. Τριτοβάθμιοι τίτλοι είναι όλοι...
- Ο λόγος που γύρισα ήταν διότι μου προτάθηκε να διδάξω σε διάφορες εκπαιδευτικές δομές (3βάθμια κτλ) . Η διδακτική εμπειρία τώρα πια είναι μερικές χιλιάδες ώρες  και απο τα χέρια μου περάσαν μερικές χιλιάδες φοιτητών...
Στο διαταύτα..
Δεν κατανοώ αγκυλώσεις παρελθόντων ετών του στύλ "εσύ τελείωσες ΑΕΙ και εσύ τελείωσες ΤΕΙ κτλ...  Τον καιρό τον δικό μου στο ΤΕΙ εισάχθηκα με 16+ . Έμπαινα κάλλιστα σε ΑΕΙ ...
Εξαίρετοι συνάδελφοι ( με όλο τον σεβασμό) "απέτυχαν " στην εισαγωγή τους σε οποιοδήποτε ίδρυμα στον Ελληνικό χώρο αλλά κάναν λαμπρή καριέρα σπουδάζοντας σε άλλα ιδρύματα του εξωτερικού συμπεριλαμβανομένης και της Βουλγαρίας.  Δεν είναι εξαιρέσεις...είναι και αυτοί αγωνιστές...

Συνάδελφοι....Και εσείς των ΤΕΙ που νιώθετε "μειονεκτικά" (κακώς)
Συνάδελφοι ...Και εσείς των ΑΕΙ που νειώθετε " ..πλεονεκτικά" (κακώς)
Ο καθένας μας καταξιώνεται μέσα απο την διαδρομή του... μην τσακώνεστε... Το πνεύμα των καιρών μας αλλά και το ευρωπαικό σύστημα μας ονομάζει ίδιους...Επίπεδο 5 αν δεν απατώμαι σύμφωνα με το ευρωπαικό σύστημα σπουδών..   
Ολοι μας μπορούμε να προσθέσουμε στην εκπαιδευτική πορεία αυτών των παιδιών... ¨Εχει να κάνει με την επάρκειά μας ως εκπαιδευτές , την διαδρομή μας και την συνεχή επιμόρφωση μας ώστε να είμαστε πάντα μέσα στο σύγχρονο περιβάλλον εκπαίδευσης. Δεν μας λείπουν οι τίτλοι...Απεναντίας  μας περισσεύουν οι "απαξιωμένες και απαρχαιωμένες γνώσεις" .


70
ΙΕΚ-ΚΕΚ / Απ: Δημόσια IEK του Υπουργείου Εργασίας (ΟΑΕΔ)
« στις: Οκτώβριος 23, 2016, 01:21:32 πμ »
Οι προσλήψεις στα ΙΕΚ του ΟΑΕΔ θα δημοσιευτούν το ΔΙΑΒΓΕΙΑ όπως συμβαίνει και με τις ΕΠΑΣ; Το γνωρίζει κάποιος αυτό ; Ευχαριστώ προκαταβολικά

Σελίδες: 1 ... 34567

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159760
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 448
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 338
Σύνολο: 345

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.105 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.