Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - math.efi

Σελίδες: 1 ... 91011
141
1. Δεν έχω δουλέψει ποτέ σε ΕΛΛΗΝΙΚΟ σχολείο. Εχω δουλέψει όμως σε Αμερικάνικο σχολείο και πανεπιστημίο-αυτό είναι ένα πρόβλημα γιατί μπορώνα καταλάβω κ στο 100% πως συμβασιούχοι που δεν έχουν αξιολογηθεί ΠΟΤΕ απαιτούν διορισμό και πουλάνε και φούμαρα για "αυτοθυσιες" κ μπούρδες ενώ αν υπήρψε αξιολόγηση πολοί από αυτούς δεν θα παιρνούσαν ούτε απο εξω απο σχολική τάξση δημοσιου σχολείου.

2. Tώρα έιναι 2 έτη. Η πλειοψηφία από αυτούς που θα διοριστούν τώρα όμως δεν έιχαν πρακτική από Ιταλοβουλγαρίες.

3. Αν θα δουλέψω ή όχι ως αναπληρωτής εγώ και άλλοι δεκάδες χιλιάδες δεν θα το αποφασίσεις εσύ κ ευτυχως. Η κυβέρνηση άλλαξε και κανονικά θα αλλάξουν και το νόμο κ για αναπληρωτές κ για μόνιμους. Ο Μητσοτάκης είπε ότι θα βάλλει γραπτό. Αυτο περιμένουμε να δούμε, αυτο έλεγε το πρόγραμμα, αυτό ψηφισε ο λαος.

Αν ΔΕΝ γράψω, να ΜΗΝ δουλέψω.

Αλλά γραπτός ΑΣΕΠ πρέπει να μπει και μάλιστα ψς προαπαιτούμενο για να μετρήσουν τα υπόλοιπα. Το αν θα μπει θα το αποφασισει η καινούρια κυβ-δεν είναι δική σου.
Εσύ που μιλάς για γραπτούς ασέπ και αξιολόγηση μάθε πρώτα πως γράφεται το παίρνω και πως το περνώ και μετά να πας να δώσεις. Εχω δώσει ασέπ στο παρελθον στους οποιους να ξέρεις γίνονται διάφορα. Απο λάθος θέματα, βαθμολογιες που δεν μπορεις να ελέγξεις (μπορείς να δεις μόνο το γραπτό σου και όχι τι έγραψα εγώ) αδικίες που καμια κυβερνηση δεν αποκατέστησε (παρόλο που υπήρχαν αποφάσεις δικαστηρίων) σε διαγωνισμούς που ποτέ δεν εφαρμόστηκε το 60 - 40. Εγώ έδωσα το 2006 και με όλα αυτά βρέθηκα οριακά έξω και ακόμα τρέχω στα δικαστήρια.

142
Παιδια το πιθανοτερο ειναι να παρει με τους παλιους πινακες αναπληρωτες και οταν βγαλει τους καινουργιους και καποιοι μονιμοποιηθουν να τους δωσει τη δυνατοτητα αν ειναι ηδη σε καποιο σχολειο και θελουν, να παραμεινουν σ αυτο για τον υπολοιπο χρονο και την επομενη σχολικη χρονια να πανε στην οργανικη τους. Αυτο νομιζω εγινε και με τους επιτυχοντες του ασεπ του 2008 που διοριστηκαν προσφατα. Οσο για τα μεταπτυχιακα που λετε μπορει οντως να εγιναν διαφορα απο καποιους ομως επισης πολλοι ειναι αυτοι που διαβασαν  κοπιασαν και αγχωθηκαν τοσο για να μαθουν Ιταλικα (και φανταζομαι και οποια αλλη γλωσσα) οσο και για να ολοκληρωσουν τα μεταπτυχιακα που εσεις απαξιωνετε. Καλο θα ηταν να μην γενικευετε. Παντου και παντα υπαρχουν καποιοι που προσπαθουν- διαβαζουν και καποιοι αλλοι που προχωρουν με αντιγραφες και αλλα μεσα...  Νομιζω οτι κανενας δεν περιμενει να καταξιωθει απο το πτυχιο ή το μεραπτυχιακο του. Σημερα πτυχια και μεταπτυχιακα εχουν οι παντες. Οι γνωσεις μας ειναι αυτες που μας καταξιωνουν.

143
 Συναδελφε στον κυριο πινακα μπορεις να μπεις μονο με πενταετη προϋπυρεσια στην  ΕΑΕ συμφωνα με την προκηρυξη

144
Μεταπτυχιακά προγράμματα / Απ: Μεταπτυχιακά ΕΑΠ
« στις: Αύγουστος 15, 2017, 01:50:44 μμ »
Θα ήθελα να ρωτήσω ξανά αν υπάρχει κάποιος που να έχει κάνει ή να κάνει αυτήν την περίοδο το μεταπτυχιακό των μαθηματικών στο ΕΑΠ? Ποιος είναι ο βαθμός δυσκολίας των δύο πρώτων ενοτήτων? Θεωρούνται προαπαιτούμενες για την ολοκλήρωση του μεταπτυχιακού. Είναι εφικτό να τις περάσει κάποιος σε ένα χρόνο?

Το μεταπτυχιακο αυτο ειναι αρκετα απαιτητικο δηλαδη θελει διαβασμα. Ιδιαιτερα τα δυο πρωτα μαθηματα τα οποια θεωρω οτι ειναι δυσκολο να τα "βγαλει" καποιος σε ένα ετος, εκτος εαν δεν εχει αλλη ασχολια. Εγω φετος το τελειωνω. Επαιρνα ομως ενα μαθημα το χρονο οπως και σχεδον ολοι οι υπολοιποι συναδελφοι που το συνεχισαν. Αυτα!
 Αν τελικα αποφασισεις να το κανεις καλη δυναμη!






145
Μπορει να δυσκολευεσαι να το πιστεψεις αλλα εχει δικιο η συναδελφος Λωρα. Το συγκεκριςμενο παιδι ειναι πασιγνωστο στην α' Αθηνας για τα προβληματα που δημιουργει καθως επισης πασιγνωστο ειναι οτι δεν υπαρχει καμια συμπαρασταση δυστυχως εκ μερους του σχολειου και αλλοιμονο στον εκπαιδευτικο που θα παει εκει.

146
Λογικο ειναι να μετατρεψουν πρωτα τις προηγουμενες συμβασεις σε πληρεις και στη συνεχεια να προχωρησουν σε προσληψεις νεων αναπληρωτων ειτε μειωμενου ωραριου ειτε πληρους αφου ξερω οτι συνηθως υπαρχουν κι αλλα παιδια (που εχουν αναγκη στηριξης) στα σχολεια  που δουλευουν οι ανθρωποι αυτοι και που ειτε μας αρεσει ειτε οχι αυτοι προηγουνται στον πινακα και επισης ειναι παραλογο στο ιδιο σχολειο να υπαρχουν δυο παραλληλες στηριξεις με καθηγητες τις ιδιας ειδικοτητας.

Σελίδες: 1 ... 91011

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159859
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 590
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 581
Σύνολο: 585

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.087 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.