Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - sotos_mn8

Σελίδες: 1234 ... 7
15
Όσοι έχουμε άδειες διδασκαλίας από δευτεροβάθμιες, ισχύουν μέχρι 31/12/2018. Συνεπώς, πρέπει να βγάλουμε νέες, από τον ΕΟΠΠΕΠ.

16
Φροντιστήρια / Απ: Φροντιστήρια / άδεια διδασκαλίας κ άλλα
« στις: Φεβρουάριος 05, 2018, 11:49:28 μμ »
Επίσης ακούγεται ότι θα μπει πιστοποιητικό επάρκειας σε όλες τις καθηγητικές σχολές.

Ξέρουμε (έχει ακουστεί;) αν απαιτηθεί και από όσους έχουν πάρει ήδη πτυχίο και αν είναι καλυμμένοι με αυτή την αναγγελία ή μπορεί να το ζητήσουν και από εμάς;

( Η σχολή μου - Μαθηματικό ) δεν έχει πρόγραμμα με επάρκεια αλλά λένε ότι όσοι μπήκαν πριν το 2010 δεν θα έχουν κανένα πρόβλημα αν έχουν πάρει πτυχίο ακόμα κι αν δεν έχουν ένσημα στον τομέα της εκπαίδευσης. Ισχύει;

Το τι ακούγεται με το τι γίνεται, έχει μια απόσταση. Με βάση τα όσα ισχύουν τώρα (και προσωπική μου εκτίμηση... για αρκετό καιρό ακόμη) σου φτάνει το πτυχίο σου.

17
Φροντιστήρια / Απ: Φροντιστήρια / άδεια διδασκαλίας κ άλλα
« στις: Φεβρουάριος 05, 2018, 07:55:53 μμ »
Με την αναγγελία στον ΕΟΠΠΕΠ (για εναρξη άσκησης επαγγέλματος διδασκαλίας για φροντιστήρια και κατ οίκον διδασκαλία) απαιτεί και έναρξη ατομικής επιχείρησης και μπλοκάκι άμεσα εντός τριμήνου ή εφόσον δεν το εξασκήσεις ποτέ τελικά δεν χρειάζεται έναρξη;

Όχι. Η αναγγελία στον ΕΟΠΠΕΠ σου δίνει απλά το δικαίωμα να διδάσκεις. Πότε; Όποτε θέλεις! Όταν λοιπόν ξεκινήσεις, τότε θα κάνεις έναρξη.

18
Το κατά πόσο η έλλειψη προετοιμασίας δείχνει καλύτερα το προφίλ σου σαν εκπαιδευτικού επίτρεψέ μου να θεωρώ ότι είναι σχετικό. Προσωπικά διαφωνώ όχι γιατί θα ήθελα να προετοιμαστώ διαβάζοντας αλλά για να ξέρω ότι θα μπω σ'αυτή την διαδικασία ώστε να μην βρεθώ αιφνιδιαστικά μπροστά σε μιά τέτοια κατάσταση. Νομίζω είναι ηθικά σωστότερο. Όπως έγραψα και παραπάνω ο καθένας μας τέτοια πράγματα τα αντιμετωπίζει αλλιώς. Και επίσης για να μην παρερμηνεύονται μερικά πράγματα όταν αναφέρθηκα στο θέμα των οδηγιών π.χ. για την διόρθωση των λαθών, εννοούσα να υπάρχει μιά πιό σαφής εκφώνηση αν χρειάζεται η διόρθωση να γίνει με συγκεκριμένο τρόπο. Δεν είναι παράλογο να δίνονται διευκρινίσεις.

Ωραία... Το ερώτημα λοιπόν είναι το εξής: Ένας καθηγητής που είναι σίγουρος για τον εαυτό του, αν βρεθεί αιφνιδιαστικά σε μια τέτοια κατάσταση, έχει τίποτα να χάσει; Η απάντηση είναι όχι, για προφανείς λόγους. Στην τελική, μέσα στην τάξη ή σε κάποιο γραπτό που διορθώνεις, μπορεί να δεις πράγματα που ούτε καν τα σκεφτόσουν και να πρέπει να δράσεις ακαριαία.

Ούτως ή άλλως, όταν σε καλούν σε μια συνέντευξη, δεν μπορείς να γνωρίζεις ούτε τί θα σε ρωτήσουν, ούτε πόσο θα διαρκέσει η διαδικασία. Προσωπικά έχω διενεργήσει συνεντεύξεις εντελώς τυπικές που κράτησαν 20-30 λεπτά, αλλά και συνεντεύξεις που κράτησαν 90 λεπτά, επειδή ο καθηγητής, με τις απαντήσεις που έδινε, μου γεννούσε ολοένα και περισσότερες ερωτήσεις.

Επίσης, είτε μιλάμε για ερώτηση σε συνέντευξη είτε για τεστ, υπάρχουν ερωτήσεις που οφείλουν (για να είναι όσο πιο αντικειμενικές γίνεται) αφενός να τίθενται με τρόπο που να μην προϊδεάζουν τον ερωτόμενο για το ποια απάντηση θέλει να ακούσει ο ερωτών, αφετέρου να δίνουν όλο το ελεύθερο στον ερωτώμενο να απαντήσει με τον τρόπο που ο ίδιος νομίζει καλύτερα. Το ίδιο δεν κάνουμε και με τους μαθητές μας πολλές φορές; Και στο κάτω κάτω, σε μια επαφή με έναν υποψήφιο εργοδότη, δεν θέλεις να δείξεις τον καλύτερό σου εαυτό;

19
Θα πρέπει όμως με κάποιο τρόπο να σου διευκρινίζει ότι πρέπει να είσαι επεξηγηματικός στα λάθη ή να δώσεις εναλλακτική-καλύτερη εκδοχή σε κάποιο νόημα ή να βάλεις βαθμό. Διαφορετικά νομίζω το "διόρθωσε τα λάθη" σαν οδηγία σημαίνει απλώς διορθώνω.

Εμένα παιδιά μου έχει τύχει ανάλογο περιστατικό και για δουλειά όχι σε φροντιστήριο. Ζητούσαν κάτι σαν γραμματέα σε έναν οργανισμό με εκπαιδευτικά προγράμματα. Κατά βάση ήθελαν φιλόλογο (εγώ είμαι γαλλικών), αλλά ήταν ανοιχτοί σε κάποιον με καθηγητικό background. Μου τηλεφώνησαν για συνέντευξη η οποία και έγινε, ωστόσο μου έβαλαν, επίσης χωρίς ενημέρωση, τεστ ελληνικών, με οδηγία καλή ώρα απλώς "διόρθωσε τα λάθη". Μάλιστα δεν ήταν ενιαίο κείμενο αλλά σκέτες φράσεις. Πράγμα που σου δίνει ακόμα λιγότερη ευελιξία. Αυτό το τεστ όπως έμαθα από αλλού αργότερα είναι τυποποιημένο (όπως προφανώς κι αυτό της γνωστής αλυσίδας για την οποία συζητάμε) και δίδεται σε ανθρώπους που ασχολούνται με την επιμέλεια-διόρθωση κειμένων.

Πάντως όπως και νά'χει θεωρώ ότι πρέπει να ενημερώνουν και για πρακτικούς και για ψυχολογικούς λόγους. Ο καθένας μας τέτοια πράγματα τα αντιμετωπίζει διαφορετικά και δεν θα έπρεπε να βρίσκεται προ τετελεσμένου γεγονότος.

Διαφωνώ. Το να σε πιάσει "απροετοίμαστο" ελέγχει πολλά περισσότερα πράγματα, σε πιο "γνήσιο" επίπεδο. Αν μπορείς να το κάνεις απροετοίμαστος, και όπως το θέλουν, τότε σημαίνει ότι μπορείς να υποστηρίξεις αυτό που θέλουν χωρίς πολλά-πολλά. Αν πρέπει να σου δώσουν οδηγίες εκ των προτέρων, το παιχνίδι είναι στημένο και δεν ελέγχεται κατά πόσο "τό'χεις" από μόνος σου. Σιγά να μην σου δώσουν και το τεστ στο σπίτι να τους το πας έτοιμο.

20
Sotos_mn8,όταν λες οτι θέλουν να δουν πως διορθώνεις,τι εννοείς; Αν όχι σε γνωστικό και διαδικαστικό/ διπλωματικό επίπεδο,τοτε τι θέλουν να δουν;

Είσαι επεξηγηματικός στην διόρθωση; Δίνεις σαφείς οδηγίες; Δίνεις συγκεκριμένες οδηγίες; Επιβραβεύεις τα καλά στοιχεία που είδες; Επισημαίνεις τα λάθη που βλέπεις; Ή πετάς έναν βαθμό και είσαι γενικός και αόριστος;

(On the top of my head, φιλόλογος δεν είμαι)

21
Γνωρίζετε ποια είναι η νομοθεσία σχετικά με τις κάμερες εντός αίθουσας διδασκαλίας;

Απαγορεύονται την ώρα του μαθήματος, επιτρέπονται όταν το φροντιστήριο είναι κλειστό.

22
Θα ηθελα να ρωτησω αν καποιο μελος γνωριζει σχετικα με το μεγιστο πληθος ωρων που μπορω ως υπαλληλος να αναλαβω σε φροντιστηριο Μου ειπαν οτι πλεον δεν μπορω να δουλευω με μπλοκακι οπως παλια και μπορουν να μου δωσουν μεχρι 21 ωρες το μεγιστο με πληρη ασφαλιστικη καλυψη Επισης μου ειπαν πως σε αλλο φροντιστηριο μπορω να εχω κι αλλες ωρες απλα θα χανω τα χρηματα των ενσημων Ποτε ψηφιστηκαν αυτα; Υπαρχει καπου ο νομος να ενημερωθω γιατι εδω και καποια χρονια δεν συνεργαζομαι με φροντιστηρια και μαλλον χαθηκα.

Ο πρώτος νόμος είναι εδώ:

https://www.taxheaven.gr/laws/law/index/law/784

Και αναφέρει (με ημερομηνία αρχές Σεπτέμβρη του 2016):

Το εβδομαδιαίο ωράριο πλήρους διδακτικής απασχόλησης στα φροντιστήρια και τα κέντρα ξένων γλωσσών καθορίζεται στις είκοσι μία (21) διδακτικές ώρες, κατ’αντιστοιχία με το ωράριο των εκπαιδευτικών της δημόσιας δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ως ο μέσος όρος του μέγιστου και του ελάχιστου ωραρίου τους
Η συμπλήρωση πλήρους εβδομαδιαίου ωραρίου αντιστοιχεί σε είκοσι πέντε (25) ένσημα μηνιαίως, ανεξαρτήτως της κατανομής των διδακτικών ωρών μέσα στην εβδομάδα.



Μετά από λίγο καιρό βγήκε και η συγκεκριμένη εγκύκλιος:

https://www.taxheaven.gr/laws/circular/view/id/24931

Στην οποία δίνεται ο τύπος: 6 / 21 / 25 × Νόμιμος ή Συμφωνημένος Μισθός = Ωρομίσθιο, από τον οποίο τύπο βγαίνει ότι το κατώτατο, μεικτό ωρομίσθιο είναι 6,70€.
Επίσης, αναφέρονται οι προσαυξήσεις για την εργασία πέραν των 21 ωρών.


Άρα, για να σου απαντήσω πρακτικά:

Σε ένα φροντιστήριο μπορείς να δουλέψεις χοντρικά μέχρι 30 ώρες την εβδομάδα (21 είναι η πλήρης και 120 ετησίως είναι οι υπερωρίες). Όμως, δεν συμφέρει πλέον σε κανέναν να σε προσλάβει για πάνω από 21 ώρες, γιατί εκεί θα έχει προσαυξήσεις, τόσο προς εσένα, όσο και προς το ΙΚΑ.

*ΟΜΩΣ* ο νόμος δεν αναφέρει τι γίνεται στους 2 εργοδότες. Αν π.χ. εσύ έχεις 21 ώρες στον έναν και 10 ώρες στον άλλον, τότε ο άλλος θα πληρώνει ένσημα στον βρόντο (γιατί ο πρώτος θα σε καλύπτει πλήρως ασφαλιστικά). Εσύ προσωπικά δεν χάνεις τίποτα, γιατί αυτά τα λεφτά ούτως ή άλλως δεν θα τα έβλεπες. Χάνουν όμως και οι 2 εργοδότες από κοινού, γιατί πληρώνουν ένσημα για 31 ώρες, ενώ εσύ έχεις παροχές για 21 (δεδομένου ότι δεν μπορείς να πάρεις πάνω από 25 ένσημα μηνιαίως).

Όσον αφορά το μπλοκάκι, αυτό είναι άλλη ιστορία. Πρόσφατα, με την ίδρυση του ΕΦΚΑ, ΚΑΘΕ σχέση εξαρτημένης απασχόλησης (όπως είναι η σχέση φροντιστή-καθηγητή), ΠΡΕΠΕΙ να δηλώνεται στο ΙΚΑ, με τον υπάλληλο ως μισθωτό. Δηλαδή, ο εργοδότης υποχρεούται να πληρώνει εισφορές για τον εργαζόμενο κανονικά (ενώ με το παλιό καθεστώς πλήρωνε ψίχουλα), άρα ο εργαζόμενος δεν μπορεί να πετύχει καλύτερο ωρομίσθιο. Παλιά έλεγες στον εργοδότη ότι δεν θα σου πληρώνει εισφορές, οπότε να σου δώσει την διαφορά στο χέρι, τώρα αυτά κόπηκαν, γιατί δεν υπάρχει διαφορά για να σου δώσει στο χέρι.

Το χειρότερο όμως δεν είναι αυτό, αλλά ότι ο εργαζόμενος φορολογείται εις διπλούν, μια για την επιχειρηματική δραστηριότητα ως μπλοκάκιας, και μια ως μισθωτός!!! Με απλά λόγια, κόψε το μπλοκάκι, αν θέλεις να δουλέψεις σε φροντιστήριο. Δεν είναι ότι δεν γίνεται νομικά, γίνεται. Είναι ότι δεν συμφέρει πλέον, κυρίως τον εργαζόμενο.

23
Λοιπόν,μερικές ερωτήσεις, αν και δεν τις θυμάμαι κι όλες:

Describe the difference between Past Perfect Simple and Past Perfect Continuous.

Describe and explain the causative.

Explain the difference between 'would+ infinitive' and 'used to' when talking about the past and past habits.

Υπήρχε επίσης μια λίστα με λέξεις στα Αγγλικα που ήθελαν να δώσουμε ορισμούς κι επίσης μια έκθεση για διόρθωση.

Αν σου πω,δε,ότι συνέντευξη πάνω από κανένα τεταρτακι το πολύ δεν έχω κάνει ποτέ;Κι εμένα μου κάνει εντύπωση,γιατι θεωρώ ότι θέλει περισσότερο χρόνο,αλλά τόσα χρόνια,όσες φορές έχω πάει σε φροντιστήριο,η συνέντευξη είναι λίγα λεπτά το πολύ...:(

Και στο δημόσιο,εφ'οσον σε προσλαμβάνουν,εχει μια λογική το να ζητούν μια υπεύθυνη δήλωση ότι δε δουλεύεις ήδη αλλου,ειδικά αφού το να εργάζεσαι σε σχολείο και σε ιδιωτική δομή(φροντιστήριο,ιδιωτικό σχολείο,κλπ) με στο ίδιο πτυχίο είναι παράνομο. Στο φροντιστήριο,χωρίς δέσμευση ότι θα σε προσλάβουν,γιατι να αποδεχτείς μια τέτοια πιθανή δέσμευση προκαταβολικά;

sgdoup...εδώ τώρα τελευταία ακούω ότι σε ιδιωτικές εταιρίες βάζουν κόσμο να υπογράφει ότι δε θα φύγει να ζητήσει δουλειά άλλου για 2-5 χρόνια,ή ακόμα ότι δε θα ψάξει δεύτερη δουλειά...Ξεφεύγει το πραγμα διαρκώς και περισσότερο. :( Πολύ καλα έκανες και δεν καθισες!!

Παρότι οι ερωτήσεις αυτές *φαίνονται* καθαρά γνωστικού χαρακτήρα, η λέξη "describe" στα μάτια μου, δείχνει κάτι ακόμη: Το πραγματικό ερώτημα δεν είναι αν ξέρεις τις διαφορές των χρόνων που λες ή της causative, αλλά το πώς το εξηγείς. Γιατί αν το καλοσκεφτείς, η δουλειά σου δεν είναι να κάνεις επίδειξη γνώσεων, αλλά μετάδοση γνώσεων. Ίσως λοιπόν, από τον τρόπο με τον οποίο απαντάς, μπορούν να δουν ένα δείγμα και του αν τα λες καλά, και του αν όσα λες θα είναι κατανοητά από έναν μαθητή.

Η έκθεση για διόρθωση εμπίπτει στο ίδιο ακριβώς πλαίσιο: Δεν θέλουν όντως να διορθώσεις την έκθεση, αλλά να δουν πώς διορθώνεις.

Καθαρά γνωστικό μου φαίνεται η λίστα με τους ορισμούς που λες.

Όσο για την συνέντευξη, αυτό δείχνει όντως προχειρότητα.

Σχετικά με την δήλωση, έχω να πω δυο τινά: Πρώτον, το φροντιστήριο θέλει να τελειώσει η χρονιά με όσους ξεκινήσουν. Δεν κάνει καλό σε κανέναν, αλλά ιδίως στους μαθητές, το να αλλάζουν οι καθηγητές. Δεύτερον, είναι προφανές ότι η δήλωση είναι έωλη: Αν θες να φύγεις, θα φύγεις, και δεν θα σε κρατήσει καμία δήλωση πίσω. Δεν πιστεύω να την θεωρούν και στα ΚΕΠ....;;;;

24
Οταν λες καίρια πράγματα,τι εννοείς; Ρωτάω από περιέργεια,γιατι αναρωτιόμουν τι ακριβώς ψάχνουν κι αν αυτά τα φαινομενικά απλά τεστακια-όπως μου φάνηκαν αυτά που μου δόθηκαν,τουλάχιστον- κρύβουν κάποιο δεύτερο επίπεδο.

Από την άλλη,όμως, έχοντας αναλάβει μαθήματα με άτομα που έφυγαν από μεγάλα φροντιστήρια ξένων γλωσσών,αλλά μιλώντας και με συναδέλφους,έχω μια εντύπωση  ότι τελικά δεν επιλέγουν τους πιο καταρτισμένους στο αντικείμενο ,αλλά ίσως παίζουν κάποια αλλά κριτήρια,που δεν έχουν τίποτα να κάνουν με γνώσεις,προσόντα και προϋπηρεσία.

Και φυσικά είναι και το θεματάκι της 'ενέδρας' αυτών των φροντιστηρίων. Δεν έχω αντίρρηση να γράψω τεστ αν μου ζητηθεί,αλλά όταν μου λέει ο άλλος 'περάστε για συνέντευξη' και με φέρνει προ τετελεσμένου όταν φτάσω εκεί,προσωπικά νιώθω κάπως άβολα,να μην αναφέρω και το θέμα κατάχρησης του χρόνου μου. Άλλη ώρα θα σου πάρει μια συνέντευξη κι άλλη γραπτό τεστ της μιας ώρας,πχ, για το οποίο δε γνώριζες τίποτα εξ'αρχης. Στοιχειώδης σεβασμός να ενημερώνεις τον άλλο πριν έρθει,πραγμα που μου έχει τύχει σε άλλη φάση, σε ιδιωτικό σχολείο,όπου μου είπαν να έχω διαθέσιμη κάποια ώρα.

Να πω εδώ ότι μάλλον ο λόγος που δε με πήραν στο συγκεκριμένο φροντιστήριο είναι ότι αρνήθηκα να υπογράψω υπεύθυνη δήλωση όπου θα έλεγα ότι είμαι πρόθυμη να ακυρώσω όλες τις τυχόν αιτήσεις μου στο δημόσιο τομέα και να μην πάω αναπληρώτρια αν κληθώ. Δε νομίζω ότι είναι σύννομο να υπογράφεις υπεύθυνη δήλωση για πιθανές μελλοντικές αποφάσεις προκαταβολικά. :o

Ειλικρινά, μου έχεις εξάψει την περιέργεια. Μπορείς να γράψεις 3-4 ερωτήσεις που σου έκαναν εντύπωση, στην βάση ότι σου φάνηκαν απλές;

Όσον αφορά την συνέντευξη... Η σωστή συνέντευξη παίρνει 45 λεπτά τουλάχιστον.

Όσο για την υπεύθυνη δήλωση... Όπως προείπα, αφού δεν συμφωνούσες, καλά έκανες και δεν την υπέγραψες. Βέβαια, να θυμίσω ότι σε πρόσληψη στο δημόσιο, σου ζητείται να υπογράψεις ότι δεν δουλεύεις στον ιδιωτικό τομέα ή αν δουλεύεις, ότι θα παραιτηθείς. Δεν είναι και πολύ διαφορετικό.

25
Από τους περισσότερους γράφοντες παραπάνω, δικαιολογημένα μεν, αδίκως δε*, αγνοούνται βασικές παράμετροι:

1) Στον ιδιωτικό τομέα, ο εργοδότης δεν οφείλει να δώσει λογαριασμό σε κανέναν -αν δεν παραβιάζει συνταγματικά και νομικά δικαιώματα των υποψηφίων- σχετικά με τα κριτήρια επιλογής ενός υποψήφιου, ούτε και σχετικά με τον τρόπο με τα οποία αυτά αξιολογούνται. Επίσης, ο υποψήφιος, ως ελεύθερος άνθρωπος, αν θεωρεί ότι θίγεται από την διαδικασία, μπορεί να μην την ακολουθήσει.

Κοινώς, αν κάποιοι φροντιστές θέλουν να υποβάλλουν σε γραπτή δοκιμασία τους υποψήφιους, οι τελευταίοι πρέπει να συμφωνήσουν για να την περάσουν. Αν δεν συμφωνήσουν, μπορούν να αποχωρήσουν.

Επίσης, αν ο εργοδότης θέλει να προσλάβει τον ξάδερφό του ή αν θέλει να πάρει τον καλύτερο βάσει προσόντων υποψήφιο, είναι δικαίωμά του. Στο κάτω-κάτω, αν ο ξάδερφος κάνει χάλια την δουλειά, ο εργοδότης είναι ανάμεσα σε όσους θα ζημιωθούν (π.χ. από διαρροή μαθητών ή από αδυναμία προσέλκυσης νέων, αν ο ξάδερφος δεν κάνει καλό μάθημα).

2) Ο εργοδότης δεν οφείλει να ανακοινώνει πόσες θέσεις εργασίας είναι διαθέσιμες. Μπορεί να το κάνει, μπορεί και όχι. Αλλά δεν είναι υποχρεωμένος. Μπορεί και οι διαθέσιμες θέσεις να είναι μηδέν, αλλά, υπό τον φόβο κάποιας παραίτησης/απόλυσης, να θέλει να έχει έτοιμα backup βιογραφικά, έτσι ώστε, αν μείνει κένή θέση, να την αναπληρώσει την επόμενη μέρα κιόλας. Φανταστείτε, να παραιτηθεί ένας καθηγητής και να ξεκινήσει ο εργοδότης να ψάχνει εκείνη την μέρα να κάνει συνεντεύξεις μέχρι να καταλήξει στον κατάλληλο. Πόσες μέρες μπορούν να μείνουν οι μαθητές χωρίς καθηγητή;

3) Αν οι κατάλληλοι είναι παραπάνω από ένας για μια θέση, ο εργοδότης δεν είναι χαζός για να τους προσλάβει όλους. Άρα, μπορεί να βγουν 10 κατάλληλοι καθηγητές, αλλά το φροντιστήριο να χρειάζεται έναν, π.χ. για 10 ώρες. Σε ποια περίπτωση πιστεύετε ότι αυξάνεται η ευχαρίστηση των εργαζόμενων; α) Αν πάρει ένας και τις 10 ώρες, ή β) αν πάρουν 2 από 5 ώρες ο καθένας; Συνεπώς, το γεγονός ότι κάποιος βγήκε κατάλληλος ανάμεσα σε 100 υποψηφίους, δεν σημαίνει απαραίτητα και πρόσληψη. Σημαίνει ότι είναι ανάμεσα στους κατάλληλους, απλά.

4) Δεν έχω δει από κοντά ένα τέτοιο τεστ, αλλά σε μια συνέντευξη, δεν υπάρχουν *μόνο* σωστές απαντήσεις. Υπάρχει ολόκληρη η στάση σώματος του υποψήφιου, υπάρχει ο τρόπος που απαντάει, και πάει λέγοντας.

Θα προσλαμβάνατε έναν καθηγητή που μιλάει μουρμουρητά, μέσα από τα δόντια του; Μόνο και μόνο αυτό το στοιχείο για μένα είναι λόγος απόρριψης, ό,τι απαντήσεις και να έδινε, για τον απλό λόγο: Αν δεν μπορώ εγώ να τον ακούσω καθαρά, δεν μπορεί ούτε ο μαθητής.

Θα προσλαμβάνατε έναν καθηγητή με περίσσια πτυχία, μεταπτυχιακά και διδακτορικά, αν δεν ξέρει την ύλη των μαθημάτων που σκοπεύετε να του αναθέσετε;

Θα μπορούσα να αναφέρω και άλλα, τραγελαφικά περιστατικά που μου έχουν συμβεί κατά την διενέργεια συνεντεύξεων. Αφήνω αυτά τα 2 παραδείγματα ως δείγμα.




*Δικαιολογημένη είναι η πικρία ενός υποψήφιου που νιώθει ότι πρέπει να περάσει από 40 κύματα για να βρει εργασία. Αλλά είναι άδικη γιατί δεν ξέρει πώς είναι η άλλη πλευρά. Οι ιδιωτικές επιχειρήσεις δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα, όπως για παράδειγμα είναι το κράτος. Είναι οργανισμοί που αξιολογούνται κάθε μέρα από τους πελάτες τους, και οφείλουν να αξιολογούν κάθε μέρα και αυτές τον εαυτό τους και τους εργαζόμενούς τους.

26
Αν οι παλιες αδειες διδασκαλιας που εβγαζε η δευτεροβαθμια ισχυουν και θελεις μονο αδεια κατ οικον θα πρεπει να καταθεσεις παλι χαρτια και να εκδοσεις την μια αδεια που ειναι και για φροντιστηρια και κατ οικον η θα σου εκδοσουν αλλη για κατ οικον μαθηματα; Μπορει να βοηθησει καποιος;

Οι άδειες από την δευτεροβάθμια για διδασκαλία σε φροντιστήρια ισχύουν ακόμη.

Θα πρέπει να βγάλεις άδεια από τον ΕΟΠΠΕΠ για κατ' οίκον, είναι ξεχωριστό πράγμα.

Γνώμη μου, αφού θα μπεις που θα μπεις στην διαδικασία, βγάλε από ΕΟΠΠΕΠ και για φροντιστήρια, νομίζω τα ίδια χαρτιά είναι ή παρόμοια, γιατί δεν ξέρει κανείς μέχρι πότε θα ισχύουν οι άδειες της δευτεροβάθμιας.

Υπόψιν, θα περιμένεις κανένα 8μηνο για να βγει.

27
Φροντιστήρια / Απ: Άδεια για οικοδιδασκαλείο
« στις: Οκτώβριος 04, 2017, 11:37:05 μμ »
Αρα αν βγαλω αδεια οικοδιδασκαλου την οποια ειχα παλιοτερα αλλα νομιζω ανανεωνεται καθε χρονο οποτε η δικη μου δεν ισχυει (θυμαμαι καλα;) θα μπορω χωρις ταμπελα εννοειται να νοικιασω ενα γραφειο και να κανω εκει τα μαθηματα μου αν υτηρω τον μεγιστο αριθμο μαητων ανα ωρα;

Ναι, αρκεί αυτό που λες "γραφείο", να είναι η διεύθυνση κατοικίας σου και φυσικά, δηλωμένο στην πολεοδομία ως οικιακός χώρος και όχι επαγγελματικός.

28
Φροντιστήρια / Απ: Άδεια για οικοδιδασκαλείο
« στις: Οκτώβριος 04, 2017, 11:29:37 μμ »
Συναδελφε δηλαδη ολα αυτα τα οποια λειτουργουν απο μεμονωμενα ατομα π.χ φιλολογος μονος ειναι παρανμα;
Ουτε με εδρα την οικια μου μπορω να κανω μαθηματα;

Όχι απαραίτητα. Οι άδειες *οικοδιδασκαλείων* έβγαιναν μέχρι πριν λίγα χρόνια από τις δευτεροβάθμιες. Όσες πρόλαβαν και βγήκαν, ισχύουν ακόμη, *άγνωστο μέχρι πότε*.

Μπορείς να βγάλεις άδεια *οικοδιδάσκαλου* ή αλλιώς *κατ' οίκον διδασκαλίας*, αλλά εκεί θα πρέπει να δεις με τι προϋποθέσεις πρέπει να δουλεύεις (βλέπε αριθμό παιδιών ανά διδακτική ώρα), ώστε να είσαι νόμιμος. Αλλά αν το κάνεις αυτό, ταμπέλα δεν μπορείς να βάλεις. Εκεί μπορείς να χρησιμοποιήσεις το σπίτι σου.

Τέλος, μπορείς να βγάλεις άδεια φροντιστηρίου, με μια αίθουσα και έναν καθηγητή, εσένα, και να το ονομάσεις "Φροντιστήριο Φυσικής". Σημειωτέον, εκεί θέλεις χώρο που είναι χαρακτηρισμένος ως επαγγελματικός χώρος στην πολεοδομία.

Ό,τι άλλο θέλεις, ρώτα.

Σελίδες: 1234 ... 7

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159863
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 602
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 509
Σύνολο: 525

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.09 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.