Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - sotos_mn8

Σελίδες: 12345 ... 7
29
Φροντιστήρια / Απ: Άδεια για οικοδιδασκαλείο
« στις: Οκτώβριος 04, 2017, 10:54:30 μμ »
Συναδελφοι να ρωτησω και γω κατι Ειμαι Φυσικος και δεν μπορω να ανοιξω φροντιστηριο αλλα τα ιδιαιτερα που εχω θελω να νοικιασω ενα χωρο μαλιστα τα περισσοτερα ειναι γκρουπ 4 ατομων να τα κανω σε αυτον το χωρο Δεν υπαρχει τροπος να αδειοδοτηθω ωσ γκρουπαδικο;

Όχι, δεν υπάρχει τρόπος.

30
Φροντιστήρια / Απ: Ωρομίσθιο καθηγητών σε φροντιστήριο ΜΕ
« στις: Σεπτέμβριος 14, 2017, 02:02:51 μμ »
Ναι, ισχύει.

31
sotos_mn8 Οταν επιασα δουλεια ειχα επαρκεια μιας και ειχα Proficiency Cambridge & Michigan. Και μετα πηρα και το πτυχιο μου στην Αγγικη Φιλολογια. Το οποιο βεβαια δε μου το εχει αναγνωρισει. Στη συμβαση μου ακομα ως αποφοιτη Λυκειου ειμαι, φανταζομαι οτι κι απο εκει ισως να γλιτωνει κατι. Οταν τον ειχα ρωτησει μου ειχε πει οτι δεν εχει σημασια αν θα γραφει η συμβαση αν εχω πτυχιο η οχι και απλα το εχει αφησει ετσι.

ΟΚ, απλά σημασία δεν έχει αν φαίνεσαι ως απόφοιτη Λυκείου, αλλά αν είσαι γραμματέας ή καθηγήτρια. Αν είσαι γραμματέας, επηρρεάζεται το ένσημο: Στη μιάμιση ώρα βγάζεις μισό ένσημο. Κατά τα άλλα, η μόνη συμβουλή που έχω να σου δώσω, είναι να προσέξεις μην το μετανιώσεις, αν φύγεις.

32
Sotos_mn8 μιλάει για Αγγλικά στο μήνυμα στα προφανώς είτε τελικά πήρε πτυχίο είτε δουλευει με επάρκεια....δεν είναι παράνομο.

Ευχαριστώ για την διευκρίνιση.

33
Γεια σας και καλως σας βρηκα! Ειναι η 1η μου μερα στο φορουμ το οποιο ανακαλυψα ψαχνωντας μανιωδως για νομους και διαταξεις οσον αφορα τα ενσημα σε φρονιστηριο. Ξεκινησα απο τα φοιτητικα μου χρονια ??? να διδασκω Αγγλικα σε ενα συνοικιακο φροντιστηριο στη γειτονια μου και πλεον εχω 10 χρονια εκει. Τα πρωτα χρονια λογω σχολης ειχα ελαχιστες ωρες, αλλα τα τελευταια 7 δουλευω κανονικα και σε ολα τα επιπεδα. Ενω η δουλεια μου αρεσει πολυ, ο χωρος εργασιας ειναι καλος, συναδελφοι και αφεντικο επισης καλοι, εδω και 3 χρονια το θεμα των χρηματων εχει αρχισει να με επηρεαζει ψυχολογικα.

Ως φοιτητρια επαιρνα 7 ευρω καθαρα την ωρα και 3 χρονια πριν εγινε μειωση σε 5,5 ευρω την ωρα με την υποσχεση οτι θα ανεβει ξανα καποια στιγμη. Οταν λοιπον τον περασμενο Ιουνιο εκανα κουβεντα λεγοντας πως ειμαι 10 χρονια εκει και δεν νοειται να παιρνω τοσα λιγα μου προτεινε να μου δηλωσει λιγοτερες ωρες και το αφησαμε για να το συζητησουμε ξανα οταν αρχισει η χρονια. Αλλα θα αρνηθω μιας και λιγοτερες δηλωμενες ωρες σημαινουν λιγοτερο δωρα, επιδοματα κτλ. Να πω επισης οτι ενσημα μου εβαζε παντα κανονικα και νομιμα.

Σκεφτομαι να ψαξω να βρω αλλο φροντιστηριο, αλλα φοβαμαι οτι μπορει να ειναι χειροτερα. Αυτο τουλαχιστον ειναι κοντα και με εμπιστευονται. Φυσικα αν πηγαινα σε φροντιστηριο να με εχουν συστησει και να ξερω οτι ειναι καλα θα εφευγα διχως δευτερη σκεψη.

Δεν εχω καποιο γνωστο να δουλευει σε φροντιστηριο οποτε δεν εχω μετρα συγκρισης, για αυτο χαρηκα που βρηκα αυτη τη κοινοτητα. Ηθελα λοιπον να σας ρωτησω αν ειστε ευχαριστημενοι (εχοντας και την εποχη που ζουμε κατα νου) με τον μισθο σας. Το οτι ειμαι 10 χρονια εκει και παιρνω 5,5 καθαρα την ωρα δεν ειναι λιγο η ειναι δικια μου ιδεα?



Υ.Γ Το ρωτησα και σε αλλη ενοτητα του φορουμ (αλλα με καιει οποτε ρωταω κι εδω). Φετος θα εχω 18 ωρες απο Δευτερα ως Παρασκευη. Αλλα 2 μερες θα κανω μονο 1 μαθημα απο 1,5 ωρα. Με 1,5 ωρα τη μερα θα μπορω να παιρνω το 1 ημερησιο ενσημο? Μη χασω και ΟΑΕΔ του χρονου και τρελαθω...


Το πρώτο μου σχόλιο στο κείμενο σου είναι ότι είναι ΠΑΡΑΝΟΜΟ να έχεις καθηγητή χωρίς πτυχίο...!!!

Όσο για τα υπόλοιπα, ο καθένας είναι ικανοποιημένος με διαφορετικά πράγματα. Εγώ πάντως, ως ιδιοκτήτης, δεν είμαι σε θέση να σου απαντήσω.

Για το Υ.Γ: Αν σε έχει δηλωμένη στα κατώτατα νόμιμα (6,70 μεικτά) και η 1,5 ώρα που μου λες είναι ωρολογιακή (δηλαδή δυο 45λεπτα) και η σύμβασή σου είναι καθηγήτριας, τότε φτάνουν για ένσημο. Επίσης, τα 4 ένσημα/εβδομάδα φτάνουν για ταμείο ανεργίας, ενίοτε φτάνουν -οριακά- και τα 3. Με την προϋπόθεση φυσικά να δηλώνεται, όπως να δηλώνονται και οι άλλες ώρες.

34
Φροντιστήρια / Απ: Ένσημα σε φροντιστήριο
« στις: Αύγουστος 19, 2017, 12:35:19 μμ »
Ο νόμος ορίζει:

Κατώτατο μεικτό ωρομίσθιο σε 45λεπτη ώρα: 6,70€
Δώρα Χριστουγέννων και Πάσχα: ναι, ανάλογα τις ώρες που δουλεύεις.
Επιδόματα αδείας, αποζημιώσεις αδείας κτλ: ναι, ομοίως.

Αργίες: Οι κλασσικές (25η, 28η, 17η, Καθαρά Δευτέρα, Τριών Ιεραρχών, Πρωτομαγιά, κτλ), 10 μέρες τα Χριστούγεννα (24 με 2), 6 μέρες το Πάσχα (Μ. Πέμπτη με Τρίτη).


Η πραγματικότητα ορίζει να τα συζητήσεις με τον εργοδότη σου ΠΡΙΝ αναλάβεις.

35
Φροντιστήρια / Απ: Άδεια για οικοδιδασκαλείο
« στις: Αύγουστος 19, 2017, 12:27:01 πμ »
Μιλώντας για οργανωμένες δομές εκπαίδευσης στην δευτεροβάθμια, ναι.

36
Φροντιστήρια / Απ: Άδεια για οικοδιδασκαλείο
« στις: Αύγουστος 18, 2017, 09:30:16 μμ »
Δεν μπορείς. Η έκδοση νέων αδειών οικοδιδασκαλείων έχει καταργηθεί. Είναι θολό ακόμη και το για πόσο θα ισχύουν οι παλιές.

37
Λοιπόν ας αφήσουν τις παραμύθες περί μεταδοτικότητας κτλ και ας πουν την αλήθεια...Πώς θα δουν την μεταδοτικότητα κάποιου αν δεν τον βάλουν στη τάξη?

Τα όσα δεν παραθέτω από την απάντησή σου, έχουν ήδη απαντηθεί πιο πάνω, αν δεν σου κάνει κόπος, μπορείς να τα δεις.

Αλλά έθεσες ένα ερώτημα στο κομμάτι που παραθέτω, που με ωθεί να απαντήσω: Η μεταδοτικότητα είναι ΕΝΑ από τα πολλά χαρακτηριστικά που αναφέρονται στο σύνολο των δεξιοτήτων της τάξης... Μπορώ να αναφέρω και μερικά ακόμη, για να γίνω αντιληπτός:

-Η σιγουριά που αποπνέει κάποιος για τον εαυτό του,
-Το λεξιλόγιο που χρησιμοποιεί,
-Οι σχέσεις που θεωρεί ότι πρέπει να έχει ένας καθηγητής με έναν/πολλούς μαθητές,
-Η αντίδραση που θεωρεί ότι θα είχε σε μερικές περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης,
-Η θεώρησή του για την σχέση και την ενημέρωση προς τον γονέα,
-Η θεώρησή του για το πόσες ώρες και ποια μέσα χρειάζεται για να κάνει σωστά την δουλειά του,
-Ο τρόπος με τον οποίο διορθώνει την δουλειά που έχουν οι μαθητές στο σπίτι,
-Η ενημέρωση του για βασικά ζητήματα του κλάδου (π.χ. πώς μπαίνουν τα παιδιά στο πανεπιστήμιο; Ποια είναι η διδακτέα ύλη των μαθημάτων σου; κτλ)
-Και φυσικά όχι μόνον οι απαντήσεις σε όλες αυτές τις ερωτήσεις αυτές καθεαυτές αλλά και ο τρόπος με τον οποίο δίνεται μια απάντηση,

ΔΕΝ

ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΝΤΑΙ

ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑ

ΠΤΥΧΙΟ.

Είναι όλα θέμα συνέντευξης.

Και πίστεψέ με, πριν καιρό είχα για συνέντευξη μια καθηγήτρια με πάρα πολλά χαρτιά που δεν μπορούσε να μου απαντήσει πολλά από τα παραπάνω.

38
SilverPhoenix,δεν τους ενδιαφερουν οι γνώσεις είναι ξεκάθαρο,μην τρέφεις αυταπάτες.Κι εγω στην αρχή εξαγριωνόμουν και έλεγα δεν είναι δυνατόν,αλλά δυστυχώς έτσι ειναι η κατάσταση.Όχι μόνο δεν το εκτιμούν,δεν το λαμβάνουν υπόψιν,σε ειρωνεύονται αλλά για παράδειγμα προσλαμβάνουν καθηγητές Γαλλικών για να κάνουν Αγγλικα(το λέω παρόλο που δε με συμφέρει,αλλά στο ΚΞΓ που δουλεύω οι 3 στις 6 καθηγήτριες Αγγλικών είναι Γαλλικής Φιλολογίας,μαζί μ'αυτές κι εγώ.)Παράλληλα,ακαδημαϊκοί υπεύθυνοι σε μεγάλες αλυσίδες-αυτοί δηλαδή που κάνουν τις συνεντεύξεις επιλογής στις εκάστοτε γλώσσες-δεν μπορούν να μιλήσουν και κομπιάζουν.Το επίπεδο είναι χαμηλότατο,είναι λογικό να εκπλήσσεσαι,αλλά αν είχες ζήσει την πραγματικότητα των ΚΞΓ θα γελούσες με τα χάλια τους.

sotos_mn8,αρκετά με την καραμέλα της μεταδοτικότητας.Γιατί τόση απέχθεια από την πλευρά τον φροντιστηριούχων απέναντι στην αριστεία;Γιατί να σας είναι τόσο αδιάφορη,δεν μπορώ να το καταλάβω.Ίδια Γαλλικά/Αγγλικά/Γερμανικά κλπ ξέρει κάποιος που τελείωσε την αντίστοιχη Φιλολογία με 8,5+ στα τέσσερα χρόνια με κάποιον που τελείωσε στα 6+ με 5;Για να το πάω και στην δική σας ειδικότητα,ξέρω απόφοιτο Ελληνικής Φιλολογίας (ΜΝΕΦ) με χαμηλό μέσο όρο πτυχίου που γράφει "εν οψη", τονίζει την ερωτηματική αντωνυμία "τι" και βάζει θαυμαστικό στο τέλος κάθε πρότασης ανεξαιρέτως.Και είναι φιλόλογος!Αυτά δεν σας προβληματίζουν;


Η μεταδοτικότητα είναι ένα απλό παράδειγμα από τα χαρακτηριστικά που πρέπει να έχει κάποιος για να διδάξει, δεν είναι καραμέλα. Μιλάμε για ένα σύνολο χαρακτηριστικών που μόνο στην πράξη μπορείς να διαπιστώσεις αν το έχεις ή δεν το έχεις. Δηλαδή συγνώμη, δεν έτυχε ποτέ να έχετε ως μαθητές κάποιον καθηγητή που να απλά να είναι ακατάλληλος, παρά τις γνώσεις;

Φυσικά και κάποιος πρέπει να έχει τις γνώσεις για να διδάξει. Αυτές οι γνώσεις όμως, για να διδάξεις σε παιδιά γυμνασίου-λυκείου, περιορίζονται στο πρώτο πτυχίο.

Δεν είναι απέχθεια λοιπόν απέναντι στην αριστεία. Αν δεν μπορεί κάποιος να το καταλάβει, λυπάμαι, αλλά δεν μπορώ να το εξηγήσω παραπάνω.

Να συμπληρώσω βέβαια ότι δεν έχω ιδέα τί γίνεται στα ΚΞΓ, για τα παραδείγματα που αναφέρονται.

Όσο για την φιλόλογο που έκανε ορθογραφικά λάθη, αν θες την γνώμη μου, το πιο πιθανό είναι ότι δεν θα έπρεπε καν να πάρει πτυχίο.

Όσο για την ετήσια αλλαγή φροντιστηρίου που ειπώθηκε ότι είναι άκρως αρνητικό,γιατί σας φαίνεται παράλογο;Με τις παρούσες συνθήκες και τα κακώς κείμενα είναι δεδομένο ότι ο κάθε εκπαιδευτικός κάθε χρόνο είναι σε αναζήτηση καλύτερου εργασιακού περιβάλλοντος.Τι είναι τα φροντιστήρια εν τέλει, παράδεισος;Τα περισσότερα κάθε χρόνο αλλάζουν προσωπικό,ας μην κοροϊδευόμαστε,δεν είναι οι εκπαιδευτικοί οι κακοί που τους διώχνουν οι εργοδότες.

Σε πληροφορώ λοιπόν, ότι τουλάχιστον στην πόλη μου, οι πιο ονομαστοί καθηγητές, αυτοί με τις περισσότερες επιτυχίες και την καλύτερη φήμη, αυτοί που είναι πιο αγαπητοί ρε παιδί μου, είναι και αυτοί που οι εργοδότες τους δεν τους αφήνουν να φύγουν. Τα φροντιστήρια που αλλάζουν τους καθηγητές σαν τα πουκάμισα, δείχνουν ούτως ή άλλως δείγματα έλλειψης υγείας. Και αυτό δεν είναι πρότυπο για κανέναν.

39
Αλλα η προϋπηρεσία είναι προϋπηρεσία όπως και να έχει!! Το ότι δουλεύει καποιος σε σχολείο ή ΙΕΚ ή οτιδήποτε άλλο,δε σημαίνει ότι έχει τις δεξιότητες της τάξης;;;;Όποτε από που κι ως που 'δεν είναι το ίδιο σε φροντιστηριο';

Στο δημόσιο, όχι, δεν σημαίνει απαραίτητα όχι έχεις τις δεξιότητες της τάξης. Μπορεί ναι, μπορεί όχι. Φυσικά τεράστιο ρόλο παίζει και η συνέντευξη σε όλα όσα προανέφερα.

Δεν σε πολυκαταλαβαίνω, συνάδελφε.
Είσαι ιδιοκτήτης φροντιστηρίου, θέλεις να έχεις επιτυχίες και συνεπώς "καλό όνομα" και "πελατεία", ειδικά στους δύσκολους αυτούς καιρούς και δε σε ενδιαφέρει να έχεις στο φροντιστήριό σου καλούς επιστήμονες; Δηλ. άτομα με καλό βαθμό πτυχίου και επιπλέον τίτλους; Ακούγεται οξύμωρο, γιατί ο καλός επιστήμονας θα τα έχει αυτά. Πώς επιλέγεις δηλ. τους καθηγητές που θα προσλάβεις; Μόνο από όσα θα σουν πουν οι προηγούμενοι εργοδότες τους; Μα αυτό κι αν είναι υποκειμενικό και παρακινδυνευμένο! Ξέρεις πόσοι "τα είχαν σπάσει" με την προηγούμενη εργοδοσία τους για διάφορους λόγους και επομένως δεν υπάρχει περίπτωση να ακούσεις καλά λόγια; Καταλαβαίνω ότι θα σε νοιάζει ασφαλώς και η μεταδοτικότητα και ο χαρακτήρας των ατόμων που θα προσλάβεις, αλλά ούτε κι αυτά είναι πάντοτε σταθερά και επιπλέον δεν υπάρχει κάτι/κάποιος που να τα πιστοποιεί!
Καλά κάνεις και δε προσλαμβάνεις άτομα από τον κύκλο των γνωριμιών σου ή από τον συγγενικό σου κύκλο, γιατί αυτό δείχνει αμερόληπτο άνθρωπο, αλλά πιστεύω ότι είσαι από τους ελάχιστους που λειτουργούν έτσι.
Όσο γι' αυτό που γράφεις ότι θα σε αφήσει "ξεκρέμαστο" και εκτεθειμένο κάποιος που θα προσλάβεις και μετά θα πάει να εργαστεί ως αναπληρωτής στο δημόσιο σχολείο, πίστεψέ με δεν είναι έτσι. Αν σε καλέσει το Υπουργείο μετά τον Δεκέμβρη, σε κάποιο ακριτικό σημείο της χώρας, ασφαλώς και δεν αξίζει για κανέναν ν' αφήσει την εργασία του κοντά στο σπίτι του και να τρέχει μακριά, κυνηγώντας τι; Τα πολλά λεφτά ή την προυπηρεσία που θα του χρησιμεύσει σε τι και πότε; Στους διορισμούς που δεν γίνονται; Αν πάλι κληθεί ως αναπληρωτής κοντά, μπορεί να τα συνδυάσει και τα δυό και μάλιστα οι περισσότεροι ιδιοκτήτες φροντιστηρίων το δέχονται, ακριβώς γιατί δε θέλουν μια "ανωμαλία" στα μέσα της χρονιάς.
Όμως, ταυτόχρονα αβεβαιότητα υπάρχει και από την άλλη πλευρά, δηλ. την πλευρά των εργαζομένων. Μπορεί δηλ. να νομίζουν πως όλα βαίνουν κατ' ευχήν γι' αυτούς, πως όλοι (ιδιοκτήτες, μαθητές) είναι ικανοποιημένοι από τη δουλειά και τη στάση τους, αλλά τελικά να τους ειδοποιήσουν πριν τον Ιούνιο ότι η συνεργασία τους δεν πρόκειται να συνεχιστεί και την επόμενη χρονιά, γιατί π.χ. το ντύσιμό τους δεν ήταν το πρέπον (θέλω να πω για ασήμαντους λόγους που ο εργαζόμενος ούτε καν θα μπορούσε να υποψιαστεί)!
Άρα, όλα είναι υποκειμενικά και το καλύτερο είναι η επιλογή των ατόμων που πρόκειται να ασχοληθούν με τη διδασκαλία να στηρίζεται σε πολλά κριτήρια, αλλά αντικειμενικά πρωτίστως κι όχι προσωπικές γνώμες και εικασίες!


Δεν μιλάω με προηγούμενους εργοδότες. Μπορείς να καταλάβεις πάρα πολλά από την προϋπηρεσία. Καθηγητής π.χ. που μέσα σε 10 χρόνια έχει αλλάξει 10 φροντιστήρια, ε μάλλον κάποιος λόγος υπάρχει για αυτό. Δεν μπορεί να είναι οι 10 στραβοί και να είναι ο καθηγητής ο σωστός. Όσο για το κρέμασμα, το έχω πάθει μια φορά και κόντεψα να μπω νοσοκομείο. Οι ιδιοκτήτες το δέχονται, οι εργαζόμενοι δεν το δέχονται, γιατί υπάρχει ισχυρό ασυμβίβαστο και θα έχουν πρόβλημα με τα ένσημα. Όσο για τα πτυχία, δεν σου εξασφαλίζουν μεταδοτικότητα, διαχείριση κρίσεων, και πάει λέγοντας.

Πάντως όλα μετρούν και κυρίως τα διδακτορικά και τα πτυχία και η μεταδοτικότητα και όλα. Άλλωστε δεν πρέπει να επικρίνουμε τίποτα από όσα δεν διαθέτουμε.  ;)

Σεβαστή η γνώμη σου. Σε καμία περίπτωση πάντως δεν ήμουν επικριτικός, είπα απλά ότι δεν το λαμβάνω υπόψη, όχι από σνομπισμό. Το τοποθετώ στην ίδια μοίρα με το να έχει κάποιος το ανώτατο πτυχίο στο πιάνο: Δεν μου λέει κάτι *για την δουλειά που θέλω*.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Απόλυτα σωστά!! Θα τολμουσα να πω ότι η μεγαλύτερη αβεβαιότητα είναι από την μεριά των εργαζομένων εκπαιδευτικών, αφού δεν ξερουν τι συνθήκες θα αντιμετωπίσουν ανα πάσα στιγμή-από το να μην αρέσει το ντύσιμο τους στη διεύθυνση μέχρι το να απολυθούν στη μέση της χρονιάς γιατι'ετυχε',μέχρι ακόμα και την συμπεριφορά εργοδοσίας σχετικά με τα ένσημα,πληρωμή,ώρες εργασίας κλπ.Αυτο το νόμισμα έχει δυο όψεις.Ο φροντιστηριουχος,εφ'οσον έχει επιλέξει και προσλάβει έγκυρο,πτυχιούχο,πιστοποιημένο καθηγητή,που ξέρει τη δουλειά του, ίσως και να έχει πολύ λιγότερα πράγματα για τα οποία να πρέπει να ανησυχεί,εν τέλει...

Κι εννοείται,ο βαθμός πτυχίου κι η προϋπηρεσία,καθώς κι όλα τα αλλά προσόντα ενός καθηγητή είναι άκρως σημαντικά-για να επιλέξεις ποιον θα προσλάβεις,γιατι να ζητάς βιογραφικό και να το αναλύεις μέχρι τελικής πτώσης(αυτό το 'πείτε μου δυο πράγματα για το βιογραφικό σας' είναι τόσο ανόητο,το έχεις μπροστά σου,τι να σου αναλύσω ακριβώς θέλεις;),αν δε σε ενδιαφέρει τίποτα από όλα όσα γράφει;Κι αν δε σε ενδιαφέρει τίποτα από όλα αυτά...ΤΙ ακριβώς ζητάς από τον καθηγητή που θες να προσλάβεις;;;;

Έχεις απόλυτο δίκιο, ότι υπάρχουν πολλοί συνάδελφοί μου που είναι γάιδαροι. Δεν είναι όλοι έτσι, και δεν μιλάω για μένα, έχω γνωρίσει επίσης και αξιολογότατους φροντιστές. Η δική μου επιβεβαίωση ξέρεις ποια είναι; Ότι από τα 15-20 φροντιστήρια της περιοχής, δεν μου έχει έρθει κανένα βιογραφικό από αυτούς: Οι καθηγητές δεν την ψάχνουν καν για να φύγουν.

40
Μπορώ να μιλήσω από την μεριά του ιδιοκτήτη, όχι σε ΚΞΓ, αλλά σε ΦΜΕ.

Όντως, δεν με ενδιαφέρει καθόλου ο βαθμός πτυχίου. Ούτε τα μεταπτυχιακά, ούτε τα διδακτορικά, ούτε τα σεμινάρια και οι ημερίδες. Τίποτα από αυτά δεν μου εξασφαλίζουν ότι θα βρω έναν καλό καθηγητή. Έναν καλό επιστήμονα, ναι. Ο καθηγητής χρειάζεται και πράγματα που δυστυχώς, δεν μπορεί να τα αποδείξει, γιατί δεν είναι μετρήσιμα.

Οπότε σημαντικό ρόλο παίζει η προϋπηρεσία. Αν μιλάμε για καθηγητή που την ψάχνει με το δημόσιο, υπάρχει ασυμβίβαστο, δεν μπορείς να δουλεύεις και σε φροντιστήριο ταυτόχρονα. Και αν είναι να μου την κάνει στην μέση της χρονιάς, ευχαριστώ, δεν θα πάρω. Το άλλο που αφορά την προϋπηρεσία είναι το σε πόσα άλλα φροντιστήρια έχεις δουλέψει και για πόσα χρόνια.

Αποφεύγω να κάνω δουλειές με φίλους και συγγενείς, όσες φορές το έχω κάνει, δεν έχει βγει σε καλό. Και επειδή όντως υπάρχει τεράστια πίεση από τον περίγυρό σου όταν ψάχνω κάποια ειδικότητα, όποιος προσπαθήσει να χρησιμοποιήσει την γνωριμία του με μένα, για τον εαυτό του, την κόρη του ή τον ξάδερφό του, αυτόματα μπαίνει σε δεύτερη μοίρα.

41
Το τόνισα γιατί η κοπέλα μιλούσε για "μιάμιση" και "δυο" ώρες, χωρίς να διευκρινίζει αν είναι διδακτικές ή ωρολογιακές. Με 6,70 ωρομίσθιο -ανά διδακτική-, θέλεις 2 διδακτικές για να βγάλεις ένσημο. Ο νόμος ορίζει ότι η διδακτική είναι 45 λεπτά. Από κει και πέρα, επειδή είναι πιθανόν να κάνεις διδακτικές και να πληρώνεσαι ωρολογιακές, για αυτό και τόνισα ό,τι τόνισα.

42
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Ο συγκεκριμένος απο φοβάται πολύ τους ελέγχους κ είπε οτι θα με δηλώσει κανονικά και θα φαινονται πλεον πληρως οι ωρες που δουλευω. Δηλαδή αν δουλευω μιαμιση ωρα θα δηλώνει μιαμιση και όχι μια που εκανε παλιότερα. Ως τι αλλο μπορεί να με προσλάβει και οχι ως καθηγήτρια?? Μαλλον θα ειναι 1:30, 1:30 και δυο ωρες.


Σημειωτέον, μετράμε τις διδακτικές ώρες και όχι τις ωρολογιακές.

Μπορεί π.χ. να σε προσλάβει ως γραμματέα ή ως καθαρίστρια.

Σελίδες: 12345 ... 7

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159867
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 602
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 443
Σύνολο: 457

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.063 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.