Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Dr.W

Σελίδες: 1 ... 3940414243
561
Γιατι αληθεια δεν γινεται διαφορετικα?
Συμφωνα με την παρ.7 του αρ. 103 του Συνταγματος (που τοσο πολυ αγαπανε καποιοι να αναφερονται σε αυτο), οι αναπληρωτες μπορουν να μεινουν με συμβασεις ορισμενου χρονου και να καλυπτουν οργανικες θεσεις με παγιες και διαρκεις αναγκες για ΠΑΝΤΑ και εφ΄ορου ζωης.
Ειναι ξεκαθαρο και διευκρινισμενο. Οποτε προς τι το "δε μπορει να συνεχιστει αλλο"?

σωστά....σωστά... ας διαιωνιστεί η εργασιακή ομηρία κι ας λέει το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο....

Τι να κανουμε, αυτα λεει το "ιερο" Συνταγμα

562
Πλεον καθε χρονια ξεκιναει με περιπου 20.000 κενα εκπαιδευτικων.
Αυτο δε μπορει να συνεχιστει αλλο, αλλα ουτε και ειναι εφικτο να διοριστουν με τη μια 10.000 εκπαιδευτικοι.
Διορισμοι στο 1,3/1 μεχρι το 2020 ωστε οι ετησιες αναγκες για αναπληρωτες να πεσουν κοντα στις 10.000 και μετα 1/1.

Δε γινεται διαφορετικα!

Γιατι αληθεια δεν γινεται διαφορετικα?
Συμφωνα με την παρ.7 του αρ. 103 του Συνταγματος (που τοσο πολυ αγαπανε καποιοι να αναφερονται σε αυτο), οι αναπληρωτες μπορουν να μεινουν με συμβασεις ορισμενου χρονου και να καλυπτουν οργανικες θεσεις με παγιες και διαρκεις αναγκες για ΠΑΝΤΑ και εφ΄ορου ζωης.
Ειναι ξεκαθαρο και διευκρινισμενο. Οποτε προς τι το "δε μπορει να συνεχιστει αλλο"?

563
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ από το δικηγόρο Φώτη Χατζηφώτη

Σε διάστημα 24 μόλις ωρών και μετά την κατάθεση των αιτήσεων για διορισμό μας, όπως οφείλει το Κράτος, συναντηθήκαμε με το Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Παιδείας κ. Χασάπη, τον ειδικό σύμβουλο του Υπουργού για τα εκπαιδευτικά θέματα κ. Πιλάλη και τον ίδιο τον Αναπληρωτή Υπουργό Παιδείας κ. Κουράκη, από όπου προέκυψαν τα κάτωθι:
1. Θα αντιμετωπιστεί άμεσα το ζήτημα των υπολοίπων διοριστέων του πίνακα αποτελεσμάτων του 2008.
2. Παρά την απόφαση του ΣτΕ 527/2015, που επιτάσσει ως αποκλειστικό τρόπο διορισμού την επιτυχία σε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, συζητούν για τις επόμενες τοποθετήσεις έναν παράλληλο τρόπο διορισμών τόσο από ΑΣΕΠ όσο και από λίστες αναπληρωτών. Ερευνάται από το Υπουργείο η άμεση ή έμμεση δεσμευτικότητα της Διοίκησης από την εν λόγω απόφαση, η οποία δεν αναφέρεται ευθέως στους πέραν των διοριστέων επιτυχόντες αλλά το δικαίωμά τους συνάγεται από την απόφαση που εξεδόθη για λογαριασμό των διοριστέων, που είχαν προσφύγει. 
3. Κατανόησαν για πρώτη φορά ότι υπάρχει ζήτημα αποκατάστασης αδικηθέντων εξαιτίας διορισμών κατά τα έτη 2002, 2004, 2006 και 2008. Ο Υπουργός ρώτησε ειδικά για τον αριθμό των θιγέντων όλα αυτά τα χρόνια λόγω της παράνομης παράτασης του μεταβατικού σταδίου που διαρκεί 17 χρόνια. Του υπενθυμίσαμε το νόμο Αρσένη του 1997, που καθιέρωσε ως αποκλειστικό τρόπο διορισμού τις εξετάσεις μέσω ΑΣΕΠ.
4. Έγινε επίσης κατανοητό ότι σε περίπτωση παράνομων τοποθετήσεων στο μέλλον θα υπάρξει γενικότερη αντίδραση διότι οι διορισμοί αυτοί θα είναι παράνομοι και όποιος από τους αδιόριστους αδικηθέντες επιθυμεί, μπορεί να τους προσβάλει.
5. Διευκρινίσαμε ότι η απόφαση του Δικαστηρίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης της 26ης Νοεμβρίου 2014 δεν εισάγει τίποτα καινούριο, δεν είναι αντίθετη με την απόφαση του ΣτΕ και δεν αναφέρεται σε διορισμούς μονίμων αλλά επαναλαμβάνει τη γνωστή εργατική νομοθεσία περί καταχρηστικότητας ανανέωσης των συμβάσεων ορισμένου χρόνου. Αναγνωρίζεται ναι μεν ως προσόν η προϋπηρεσία πλην όμως, για να ληφθεί αυτή υπόψη πρέπει να έχει αυτή αποκτηθεί με αξιοκρατικά κριτήρια υποκείμενη στον έλεγχο Ανεξάρτητης Αρχής (ΑΣΕΠ), όπως αναφέρει και η απόφαση του ΣτΕ. Επομένως, στη χώρα μας όπου οι αναπληρωτές δεν προσλαμβάνονται μετά από έλεγχο όπως ενδεχομένως σε άλλες χώρες της Ευρώπης, δεν μπορούν να τύχουν της μετατροπής της σύμβασής του από ορισμένου σε αορίστου χρόνου. Γι’ αυτό, οι μετατροπές αυτές έχουν απαγορευθεί από το Σύνταγμά μας (αναθεώρηση του 2001), όπως αναφέρουν και οι αποφάσεις του ΣτΕ και σε κάθε περίπτωση δεν πρόκειται για προσωπικό μόνιμο αλλά ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου. Δηλαδή στην Ελλάδα όσο δεν προσλαμβάνονται αναπληρωτές μετά από έλεγχο δεν μπορούν να έχουν δικαιώματα, τα οποία αποκτώνται στη χώρα μας αποκλειστικά και μόνο μετά από έλεγχο του ΑΣΕΠ. Έτσι, διευκρινίσαμε απολύτως το ισχύον σύστημα στη χώρα μας τόσο για το μέλλον όσο και για το παρελθόν όπου γεννώνται και αξιώσεις για αναδρομικούς διορισμούς από τότε που συντελέσθηκε η παράνομη παράλειψη διορισμού.
Μετά από ερωτήματα συναδέλφων σας και επειδή το Υπουργείο δεν θα έρθει από μόνο του και λόγω στενότητας προσλήψεων μονίμων να αποκαταστήσει και μάλιστα αναδρομικά τους θιγμένους, θα πρέπει να ασκηθούν τα δικαιώματα από όσους δεν έχουν ασκηθεί μέχρι σήμερα αρχής γενομένης από μία εμπεριστατωμένη αίτηση διορισμού ενώπιον του Υπουργείου τις επόμενες ημέρες καθόσον κατατίθεται δεύτερη σειρά αιτήσεων μέχρι Τρίτη 31.03.2015 με αιτήματα εκτός των άλλων   τον άμεσο διορισμό όπως και  τον αναδρομικό διορισμό ανάλογα με τον διαγωνισμό του καθενός.(2002,2004,2006,2008).
Με εκτίμηση,
Δικηγορικό Γραφείο
 Φώτη Χατζηφώτη

Στην 5η παραγραφο ουτε ο ιδιος δεν καταλαβαινε τι εγραφε

564
Εχουν αρχισει πολλοι να ψαχνουν αυτην τη διχονοια και τον ατελειωτο συναγωνισμο αντιθετων δικηγορικων γραφειων με τα συνεχομενα ποσταρισματα. Μαλιστα πολλοι απεχουν βλεποντας οτι υπαρχουν συμφεροντα απο πισω. Προσπαθουμε να συμμετεχουμε σε εναν αγωνα δικαιωσης και οχι αγωνα κονομας

565
ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ, ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΥΟ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΥΓΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΜΕ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ 36 ΜΗΝΩΝ.ΜΙΑ ΑΠΟ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΠΟ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ.ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΗΜΕΡΑ Ο ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΑΘΗΝΩΝ ΜΙΛΑΕΙ ΜΕ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΑΣ.ΦΥΣΙΚΑ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΣΠΑΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΟΛΟΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΣΕ ΕΝΑ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ.ΟΜΩΣ ΑΥΤΟ  ΜΑΛΛΟΝ ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ. Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ.
ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΚΙ ΕΓΩ ΜΠΕΡΔΕΥΤΗΚΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΤΟΝΙΣΟΥΜΕ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΥΟ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΣΕ ΔΥΟ ΞΕΧΩΡΙΣΤΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΛΕΨΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΑΓΜΑ.

Ναι, ειναι lampros7 vs portοkali. Αντε απο τη μια πλευρα ξερουμε οτι η δικηγορος ειναι η αδερφη του... Απο την αλλη δεν ξερω τι παιζει

566
Ο σημερινος Προεδρος Δημοκρατιας και αριστος συνταγματολογος, ο Παυλοπουλος, αναγκαστηκε το 2004 να μονιμοποιησει ολους τους 24μηνιτες σε ΟΤΑ, Δημους, κ.τ.λ., γιατι ηταν κοινοτικη οδηγια και η οποια υπερισχυε του Ελληνικου Δικαιου (περιβοητος νομος Παυλοπουλου). Αυτο ειχε υποστηριξει, αυτο εγινε και ουτε βγηκε καμια καταδικαστικη αποφαση και ουτε τιποτα (γι' αυτο ειχε θεσπιστει και το 24μηνο στην εκπαιδευση τοτε).
Οποτε γιατι αναφερουμε καθε φορα το αρ. 103 του Συνταγματος οταν εχει ηδη στο παρελθον παρακαμφθει, ελεω Ευρωπαϊκου Δικαιου?

Οι αναπληρωτες παντως, θα πρεπει να ευχονται και να ελπιζουν ΜΟΝΟ στο Ευρωπαϊκο δικαιο, καθως συμφωνα με το Ελληνικο Συνταγμα μπορουν να μεινουν με συμβασεις ορισμενου χρονου και να καλυπτουν οργανικες θεσεις με παγιες και διαρκεις αναγκες για ΠΑΝΤΑ και εφ΄ορου ζωης.
Αυτα εχουν ψηφισει τα ξεφτερια

567
Eτσι ακριβως ειναι..ειναι αναποφευκτη η εφαρμογη αυτης της αποφασης ειναι απλα θεμα χρονου.Παμε παλι σε επετηριδα δηλαδη και θα παιρνει απο ψηλα στα χαμηλοτερα.Καλη εξελιξη για παρα πολλους ;D ;D

Troll mode ON

568

 Αρνητικό το ΣτΕ στη μονιμοποίηση συμβασιούχων ορισμένου χρόνου


 
Επιτρεπτές στο Δημόσιο οι προσλήψεις με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, δεν είναι όμως επιτρεπτές οι μονιμοποιήσεις αυτών των προσληφθέντων. Στο Δημόσιο υπάρχει δυνατότητα πρόσληψης εργαζομένων με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, αλλά δεν υπάρχει δυνατότητα μονιμοποίησής τους, έκρινε το Ε' Τμήμα του Συμβουλίου της Επικρατείας και παρέπεμψε για οριστική κρίση το θέμα στην Ολομέλεια του Ανωτάτου Ακυρωτικού Δικαστηρίου. Ειδικότερα, οι σύμβουλοι Επικρατείας επεξεργάστηκαν δύο σχέδια Προεδρικών Διαταγμάτων, αρμοδιότητας του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη.

Το πρώτο αφορά την οργάνωση και τη λειτουργία υπηρεσιών ασύλου και το δεύτερο την οργάνωση και τη λειτουργία υπηρεσιών πρώτης υποδοχής. Το Συμβούλιο της Επικρατείας έκρινε (γνωμοδοτήσεις 22 και 23/2012) ότι μετά την τελευταία αναθεώρηση του Συντάγματος το 2001, είναι επιτρεπτή η σύναψη συμβάσεων εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου μεταξύ του κράτους ή άλλων φορέων δημόσιας εξουσίας αφενός και φυσικών προσώπων αφετέρου. Ακόμη, οι δικαστές επισημαίνουν ότι ρητά το Σύνταγμα απαγορεύει τη μονιμοποίηση των προσώπων που προσλαμβάνονται με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου για την κάλυψη οποιασδήποτε κατηγορίας θέσεων, καθώς και τη μετατροπή των συμβάσεών τους σε αορίστου χρόνου.
http://www.entepa.gr/

Μπλόκο στις μονιμοποιήσεις συμβασιούχων και εποχικών απο το Υπ Εσωτερικών Θα διερευνείται η τυχόν διάπραξη ποινικού αδικήματος σε περίπτωση που οι δήμοι στηρίζουν δικαστικές διεκδικήσεις για την μονιμοποίηση συμβασιούχων στους δήμους αναφέρει σε εγκύκλιο του το υπουργείο Εσωτερικών βάζοντας ουσιαστικά μπλόκο στις μονιμοποιήσεις συμβασιούχων και εποχικών υπαλλήλων. Συγκεκριμένα με εγκύκλιο του υπουργείου Εσωτερικών επιχειρείται να μπεί ένα τέλος στις δικαστικές διεκδικήσεις υπαλλήλων που έχουν προσληφθεί ως συμβασιούχοι ή εποχικοί με την υποστήριξη των εκάστοτε δημάρχων.
 Τι αναφέρει η εγκύκλιος του υπουργείου Εσωτερικών για τις μονιμοποιήσεις συμβασιούχων και εποχικών υπαλλήλων στους δήμους: Όπως είναι γνωστό, οι ΟΤΑ και τα νομικά τους πρόσωπα καλύπτουν τις εποχικές ή παροδικές ανάγκες τους, καθώς και τις ανάγκες των προγραμμάτων ή των έργων που υλοποιούν με συγχρηματοδότηση από διεθνείς οργανισμούς ή από εθνικούς πόρους, με την πρόσληψη εκτάκτου προσωπικού με συμβάσεις εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου ή με τη σύναψη συμβάσεων μίσθωσης έργου, ενώ συμμετέχουν και σε προγράμματα ενίσχυσης της απασχόλησης, προσλαμβάνοντας ανέργους για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.
Οι ως άνω συμβασιούχοι οφείλουν να αποχωρούν από τις υπηρεσίες με τη λήξη της διάρκειας των συμβάσεών τους, όπως προβλέπεται από την κείμενη νομοθεσία, η δε μετατροπή των συμβάσεών τους σε αορίστου χρόνου απαγορεύεται ρητά από το άρθρο 103 του Συντάγματος.

www.dikaiologitika.gr

Ειναι πλεον προφανες οτι η αποφαση του ΣΤΕ θα αγνοηθει απο το Υπουργειο μετα τη σωτηρια και δικαιοτατη αποφαση του Ανωτατου Ευρωπαικου Δικαστηριου ;D ;D ;D

Ο σημερινος Προεδρος Δημοκρατιας και αριστος συνταγματολογος, ο Παυλοπουλος, αναγκαστηκε το 2004 να μονιμοποιησει ολους τους 24μηνιτες σε ΟΤΑ, Δημους, κ.τ.λ., γιατι ηταν κοινοτικη οδηγια και η οποια υπερισχυε του Ελληνικου Δικαιου (περιβοητος νομος Παυλοπουλου). Αυτο ειχε υποστηριξει, αυτο εγινε και ουτε βγηκε καμια καταδικαστικη αποφαση και ουτε τιποτα (γι' αυτο ειχε θεσπιστει και το 24μηνο στην εκπαιδευση τοτε).
Οποτε γιατι αναφερουμε καθε φορα το αρ. 103 του Συνταγματος οταν εχει ηδη στο παρελθον παρακαμφθει, ελεω Ευρωπαϊκου Δικαιου?

569
Μην ασχολεισαι, ο ανθρωπος ειρωνευεται  :(

570
Ευχαριστώ stef.oik για την επιβεβαίωση. Επομένως εμείς με μεγάλες προυπηρεσίες αποκτηθείσες μετά από ΑΣΕΠ το τονίζω να προσφύγουμε εναντίον του εαυτού μας;
Τι ακριβώς να διεκδικήσουμε με βάση αυτή την απόφαση;

Και που το τονιζεις... το λοιπον?
Δεν ενδιαφερει το Στε αν εχεις προϋπηρεσια, ειτε ειναι απο Ασεπ, ειτε οχι.
Το μονο που μετραει ειναι η σειρα σου στον γραπτο Ασεπ
Επισης συναδελφε, ζητας να προσφυγεις εναντιον του Στε???  ::)

571
Συμφωνώ και εγώ απόλυτα με τους διορισμούς με απαραίτητη προυπόθεση την επιτυχία σε ΑΣΕΠ. Αλλά η απόφαση του ΣτΕ με έχει μπερδέψει λίγο. Δε σας φαίνεται ότι τσουβαλιάζει όλες τις προυπηρεσίες ακόμα και αυτές που αποκτήθηκαν μετά από ΑΣΕΠ;(τέτοια είναι και η δική μου). Μήπως έχω καταλάβει κάτι λάθος;

Πολυ σωστα καταλαβες. Με την αποφαση του Στε, ειτε εισαι 100 χρονων, ειτε εχεις 100 μηνες προϋπηρεσια, δεν μετραει. Μετραει μονο η σειρα που ειχες στον γραπτο Ασεπ

572
Εχεις δικιο, απλα η συναδελφισσα υποστηριξε οτι η προσφυγη για το 36μηνο (Ευρωπαϊκο δικαστηριο) δεν εχει νομικη βαση και μαλιστα μιλησε για υπαρκτη εμπεριστατωμενη νομικη σκεψη δικηγορου. Επειδη αυτο ομως αφορα αρκετα ατομα, απλα ζητησα να μας διαφωτισει. Δεν τρολαρει κανεις - βοηθεια και επεξηγηση πανω σε κατι που ειπε ζητησα

573
Αυθαίρετες προσωπικές εκτιμήσεις δεν κάνω, ούτε είμαι υποχρεωμένη να σου παραθέσω το πλήρες σκεπτικό του δικηγόρου μου. Παρ᾽ όλα αυτά, θα σου πρότεινα να πας λίγο πιο πίσω στις σελίδες του τόπικ και να διαβάσεις προηγούμενα σχόλια, πολλών συναδέλφων, καθώς και ολόκληρη την απόφαση του ΣΤΕ, που στην παρούσα φάση αποτελεί τεράστιο νομικό έρεισμα και βάση διεκδίκησης. Αυτό που μπορώ να σου πω είναι ότι όσοι θεμελιώνουν δικαίωμα διορισμού (αυτό εξαρτάται από τη σειρά τους στον πίνακα του ΑΣΕΠ), σύμφωνα με την απόφαση του ΣΤΕ έχουν πολύ μεγάλες πιθανότητες να δικαιωθούν.  :)

Εννοεις σκεπτικο του δικηγορου σου πανω στην αποφαση του Στε ή για το 36μηνο?

574

Μμμμ... καλό θα ήταν πάρεις και έτερη νομική συμβουλή. Κάτι δεν σου λένε καλά.  ;)

Ελεος πια... Γιατι κανετε σαν μικρα παιδια? Καποιοι ανεβασαν μια εμπεριστατωμενη γνωμη ενος δικηγορικου γραφειου. ο.κ
Εσυ ομως Ελλη που υπονοεις οτι γνωριζεις το κατι παραπανω, ενημερωσε σε παρακαλω το φορουμ. Με ποιους εχεις μιλησει, τι σου εχουν πει? Καποιο αλλο δικηγορικο γραφειο εχει αλλη γνωμη? Ειναι συναδελφικο και σωστο να ενημερωσεις. Εκτος και αν κανεις αυθαιρετες προσωπικες εκτιμησεις, που πραγματικα δεν θελω να το νομιζω

Σελίδες: 1 ... 3940414243

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159786
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 621
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 450
Σύνολο: 451

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.078 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.