Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Νόμιμος!

Σελίδες: 1 ... 107108109
1513
Το θέμα πρέπει να κλειδωθεί.
Οι δικαστές θα αποφασίσουν με βάση τις αποδείξεις, και όχι τις ενδείξεις ή τις προτάσεις. Δεν υπάρχει καμιά περίπτωση να αποφασίσουν άλλα για τις προϋπάρχουσες, και άλλα για τις μη προϋπάρχουσες ειδικότητες σύμφωνα με άποψη διοικητικού δικαστή και φίλου. Η απόφαση θα είναι μια είναι βέβαιο, όπως και ότι θα συσταθούν ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ θέσεις στην α/θμια.
Δεν πρόκειται να ξαναγράψω σ'αυτό το νήμα, καλή συνέχεια.

Παράθεση
Βρε τι μπορεί να δει κανείς! Αν διαβάσετε τα σχόλια από κάτω θα βρείτε και κάποιον Kostas, ξερόλα που τσακώνετε με όλους, και κάτι σα να μου θυμίζει...

Απλά διάβασαν μια συγκροτημένη άποψη και προσπαθούν να την απαξιώσουν με υποτιμητικά λόγια. Δυστυχώς το ίδιο φαινόμενο παρατηρείται και στις άλλες εκπαιδευτικές ιστοσελίδες, για το ίδιο και παραπλήσια άρθρα. Σημεία των καιρών.

1514
1. Δε φόβισε τόσο πολύ τους συναδέλφους η οργανικότητα ή μη. Τους φόβισε το ότι δεν απέκλεισε ο Αρβανιτόπουλος τη μετάταξη σε θέση εκτός των επιλογών σου. Επί λέξη είχε πει ότι αν δεν "πιάσουμε" τον αριθμό που θέλουμε δεν αποκλείεται να μετατάξουμε και εκτός επιλογών. Φαντάζεσαι λοιπόν έναν εκπαιδευτικό στα Δωδεκάνησα που θέλει να πάει Β. Ελλάδα να μεταταχθεί κατά προτεραιότητα σε διοικητική θέση ή σε ΙΕΚ Δωδεκανήσου ή Κυκλάδων; Υπάρχει περίπτωση έπειτα να φύγει ποτέ από εκεί; Αντίθετα, κάποιοι δεν το φοβήθηκαν αυτό. Κάποιοι ήξεραν και κάποιοι απλά δεν το έψαξαν πολύ ή ήταν πολύ απελπισμένοι και ρίσκαραν. Δεν πρέπει όμως να είμαστε σε καζίνο...
2. Πάλι ξεφεύγεις και χαρακτηρίζεις. Το αν οι απόψεις μου αξίζουν επιθετικό προσδιορισμό, το αν εγώ είμαι κενός ή φελός, προσπάθησε να το τεκμηριώσεις με επιχειρήματα. Όχι με αυθαίρετους χαρακτηρισμούς.
Οι συνάδελφοι θα λάβουν γνώση των μορίων μετάθεσης και θα έχουν ένα μέγιστο εύρος διακύμανσης του καθένα. 15+7+5 max μόρια επιπλέον.
2 ταχυτήτων δεν έκανα εγώ τους συναδέλφους αλλα οι ίδιοι που μπήκαν στη νομιμότατη πρωτοφανή ετούτη διαδικασία. Με τα καλά της και τα κακά της. Δε θα κρατήσετε μόνο τα καλά και ο λόγος είναι απλός. Έχουμε οι υπόλοιποι έννομο συμφέρον να περιμένουμε οι υπόλοιπες θέσεις των ΕΑΕΠ να δοθούν ως οργανικά κενά για πλήρωση ΜΕ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ (είτε των πρώην εθελοντικών είτε άλλης νέας διαδικασίας στην οποία ΔΕ ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ οι υποχρεωτικά μεταταγμένοι).
Κατά συνέπεια βεβαίως θα είμαστε στα ίδια σχολεία, ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ σχέσεις θα έχουμε, πολύ καλή συνεργασία θα έχουμε, εκτός σχολείου θα βρισκόμαστε, θα πηγαίνουμε σινεμά, θα παλεύουμε για τους ίδιους κοινούς στόχους, αλλά ο νόμος μας έχει διαχωρίσει.
Κι εγώ ελπίζω το ΥΠΑΙΘ να κοινοποιήσει τα μόρια και να μη με φέρει στη δύσκολη θέση να τα κοινοποιήσω εγώ.
Αν το κάνω όμως, θα είναι υπ ευθύνη μου φυσικά και με απαραίτητες διευκρινίσεις του τι θα λέει ο κάθε πίνακας και του τι εν τέλει ΔΕ ΘΑ ΕΙΝΑΙ. Δε θα είναι οι τελικοί φθίνοντες πίνακες του ΥΠΟΠΑΙΘ γιατί δεν έχω αυτά τα στοιχεία. Όπως ΔΕΝ έχω τα μόρια όσων δεν έκαναν ούτε αίτηση μετάθεσης ούτε βελτίωσης ούτε εθελοντικής μετάταξης το 2013. Είναι ~900 άτομα που δεν έχουν μοριοδότηση, αλλά αυτά  μετατάχθηκαν κατά προτεραιότητα στο οικείο ΠΥΣΠΕ, άρα δεν έχουν σημασία τα μόριά τους.
Ξαναλέω, εύχομαι να τα βγάλει το ΥΠΟΠΑΙΘ, για να είμαι στην ενδιαφέρουσα θέση να τα αντιπαραβάλω και με τα δικά μου...
Δεν καταλαβαίνεις ότι όσο δείχνεις ότι ενοχλείσαι από κάτι τέτοιο, τόσο βάζεις υποψίες, όχι για σένα αλλά γενικότερα; Καθαρός ουρανός αστραπές δε φοβάται θα έπρεπε να λες.

Θα σε παρακαλούσα ευγενικά να μην μου αποδίδεις χαρακτηρισμούς που δεν έκανα (το αν εγώ είμαι κενός ή φελός) Αναφέρθηκα απλά σε  καινοφανείς και κενο-φανείς απόψεις σου περί μορίων χωρίς προσωπικές αναφορές τέτοιου είδους.
Σου λέω για τελευταία φορά πως δεν έχω κανένα πρόβλημα με την ανακοίνωση των μορίων από το ΥΠΑΙΘ. Δεν έχω διαπράξει καμία παρατυπία.... Που τη βλέπεις την ενόχληση μου λοιπόν;; Διάβασε πάλι τα σχόλια μου και θα καταλάβεις γιατί μπήκα στον κόπο να γράψω ....υ
Σου είπε κάποιος ότι αν γίνουν πάλι μετατάξεις θα υποβάλουμε εκ νέου αιτήσεις αφού όπως λες οι μετατασόμενοι είδαν πόρτα και μπήκαν, είδαν ευκαιρία και τρούπωσαν; Μου αρέσει πολύ πάντως που νομοθετείς.
Λάδι οι ανακοινώσεις των συνδικαλιστών!!
Περί Αρβανιτοπουλου αυτά έχω υπόψη μου χωρίς να γίνομαι υποστηρικτής του γιατί ένα μπάχαλο τα έκανε

http://www.alfavita.gr/arthron/%CF%84%CE%B9-%CE%B5%CE%AF%CF%80%CE%B5-%CE%BF-%CE%BA-%CE%B1%CF%81%CE%B2%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CF%84%CF%8C%CF%80%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%BF%CF%82-%CF%83%CE%AE%CE%BC%CE%B5%CF%81%CE%B1-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B9%CF%82-%CE%BF%CF%81%CE%B3%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82-%CE%B8%CE%AD%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B5%CE%BA%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%84%CE%B9%CF%82-%CE%B1%CE%BB%CE%BB%CE%B1%CE%B3%CE%AD%CF%82

http://xenesglosses.eu/2013/08/ypourgeio-paideias-metataxeis-ekpai/

http://www.alfavita.gr/arthron/%CF%84%CE%B9-%CE%B5%CE%AF%CF%80%CE%B5-%CE%BF-%CE%BA-%CE%B1%CF%81%CE%B2%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CF%84%CF%8C%CF%80%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%BF%CF%82-%CF%87%CE%B8%CE%B5%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%B7-%CE%B2%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%AE-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%B5%CE%BA%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%8D%CF%82

Με τα μόρια κανε ο,τι θέλεις καρφί δεν μου καίγεται!!! Μόνο πρόσεξε μήπως εκθέσεις άδικα κόσμο με δικές σου λανθασμένες επεξεργασίες. Πάντως κατά την γνώμη μου ακροβατείς γιατί δεν έχεις τα πλήρη στοιχεία.


1515
1. Οι συνδικαλιστές που γνώριζαν και εν τέλει φόβισαν συναδέλφους ενώ μπορούσαν να τους καθησυχάσουν είναι κατάπτυστοι. ΑΝ υπήρχαν τέτοιοι και ΑΝ γνώριζαν.
2. Όταν θα δεις τους πίνακες, θα διαπιστώσεις ότι μικρή σημασία έχουν τα μόρια. Που όντως ΕΞ ΟΡΙΣΜΟΥ είναι λάθος γιατί είναι μόρια μεταθέσεων, αλλά δεν έχουν τα κριτήρια των υποχρεωτικών (μεταπτυχιακά-διδακτορικά). Εντοπιότητα δεν υπήρχε. Σημασία έχει η προέλευση (που δεν είναι λάθος), το πλήθος των μεταταγμένων σε κάθε ΠΥΣΠΕ και το ποιοι έφυγαν από ΠΥΣΔΕ με μηδενικά πλεονάσματα. Να μην τα κοινοποιούμε; Δε θέλουμε διαφάνεια σε εξ ορισμού παρατυπίες;
Και εν τέλει ποιος σου είπε ότι κι εγώ όταν τα δημοσιεύσω δε θα τονίσω από που τα άντλησα και τι πραγματικά δείχνουν (όχι μόρια μετατάξεων). Για χαζό με έχεις; Και ποιος σου είπε ότι δε θα κοινοποιήσω και τις πηγές άντλησης...
3. Ο 4172 είναι Νόμος. Θα ήταν οξύμωρο να τον πω παρά-νομο. Δεν το εξέφρασα καλά, αλλά θεωρούμε ότι έρχεται σε διένεξη με άλλους νόμους μετατάξεων (5ετία, υποκειμενικότητα στα κενά πλεονάσματα, απαγόρευση μετάταξης από συγκεκριμένα ΠΥΣΔΕ και κυρίως μεγάλη διένεξη με τις μετατάξεις των ΠΕ06-11). Θα μου πεις ότι είναι ένας ιδιότυπος νόμος, ο οποίος έγινε με συγκεκριμένες καταστάσεις. ΣΥΜΦΩΝΟΙ. Γιατί όμως θα πρέπει να έχει εν τέλει αποκλίσεις από τα κενά και πλεονάσματα ΑΛΛΑ ΚΥΡΙΩΣ γιατί θα πρέπει οι συνάδελφοι που μπήκαν σε αυτή την ιδιότυπη διαδικασία να ζητούν οργανικές από τη στιγμή που ΔΕΝ προβλέπονται από τον 4172 (Διάθεση ΠΥΣΠΕ εννοείται) και έχουν αυτοχαρακτηριστεί ως πλεονάζον προσωπικό; Κατά συνέπεια βρίσκουν μια κενή θέση για να μην απολυθούν (αφού αυτό επικαλούνται ότι φοβήθηκαν) και τέλος. Δεν μπορούν να εμπλακούν με τους άλλους συναδέλφους. Συνάδελφοι 2 ταχυτήτων; Ναι. Προφανώς. Από τη στιγμή που υπάγονται σε ένα νόμο που έρχεται σε αντίθεση με τους προηγούμενους νόμους των μετατάξεων (οι οποίοι ΔΕΝ ακυρώθηκαν με τον 4172, ούτε υφίσταται ντεφάκτο κατάργηση σε ανόμοιες διαδικασίες), τότε η υπηρεσιακή μας πορεία στις υπηρεσιακές μεταβολές ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ποτέ ξανά να συναντηθεί. Προσοχή, δε λέω να μην είμαστε στα ίδια σχολεία, αλλά ότι συστάθηκαν συγκεκριμένα κενά και σε αυτά θα μείνουν. Θα απολυθούν; ΟΧΙ. Το ΥΠΑΙΘ πλέον κάνει σύσταση οργανικών και στη Διάθεση της Αθμιας, όπως με πληροφόρησε καλός συνάδελφος πριν λίγο καιρό. Κάτι που δε γνώριζα.
ΜΕΤΑΞΕΙΣ
1 Απόσπασματα από ανακοίνωση Αιρετού ΑΠΥΣΔΕ 17 Αυγούστου 2013( δεν βάζω όνομα, δεν έχει σημασία)
Τι απέγιναν οι αιτήσεις για μετάταξη  καθηγητών ειδικοτήτων στην Α/θμια Εκπαίδευση;     Απ. Οι μετατάξεις αυτές θα γίνονταν με άλλο νομικό  πλαίσιο. Οι περιφερειακές διευθύνσεις είχαν προσδιορίσει τα κενά, τα ονόματα στάλθηκαν στον υπουργό για υπογραφή και τα πάντα ακυρώθηκαν τελευταία στιγμή  (δείτε την απάντηση του Γκλαβά στον Πανελλήνιο Επιστημονικό Σύλλογο Θεατρολόγων  http://agonsysp.blogspot.gr/2013/08/blog-post_9813.html και το ενημερωτικό 13 των αιρετών ΚΥΣΔΕ,Καλομοίρη Γρ., Φιρτινίδη Χρ. http://agonsysp.blogspot.gr/2013/08/blog-post_4.html)
Γ. ΠΑΓΙΔΕΣ 1) Οι θέσεις στην Α/θμια Εκ/ση αφορούν  κατά κύριο λόγο στα Ολοήμερα Δημοτικά με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό  Πρόγραμμα (ΕΑΕΠ) (δείτε στο http://agonsysp.blogspot.gr/2013/08/blog-post_2419.html).  Το πρόγραμμα όμως των ΕΑΕΠ είναι ενταγμένο στα ΕΣΠΑ, έχει ημερομηνία λήξης  31/12/2015 και συγκεκριμένη χρηματοδότηση 107 εκ. ευρώ (ΥΠΔΒΜΘ -ναι έτσι το  λέγανε τότε- 24-12-2010 αρ. πρωτ. 27546). Οι θέσεις αυτές θα είναι οργανικές; Τι θα γίνουν οι θέσεις αυτές μετά τη λήξη του  προγράμματος; 2) Οι διοικητικές θέσεις στις  Διευθύνσεις (κενές, κενούμενες, συνιστώμενες και τα παραμύθια της …  Χαλιμάς!!) ΑΛΗΘΕΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΤΙΣ  ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΘΕ ΜΙΑΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ; Π.χ. ειδικότητες που χρειάζονται, πλήθος θέσεων ανάλογα  με τον αριθμό σχολείων και εκπαιδευτικών κάθε Διεύθυνσης… ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΠΕΡΙ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗΣ  Α/ΘΜΙΩΝ ΚΑΙ Δ/ΘΜΙΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΩΝ; ΠΟΙΟΣ ΕΓΓΥΑΤΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΑΥΤΈΣ ΔΕΝ ΘΑ  ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΟΙΚΑ ή ΚΑΠΟΙΟ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟ ΦΩΣΤΗΡΑ ΤΟΥ  ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ; ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Η εγκύκλιος των μετατάξεων είναι ένα υποπροϊόν της  μνημονιακής πολιτικής με νομικό πλαίσιο που ξεφεύγει από την ισχύουσα νομοθεσία  της εκπαίδευσης, ποντάρει στην πλύση εγκεφάλου που δέχεται όλο το καλοκαίρι η  ελληνική κοινωνία με διαθεσιμότητες-απολύσεις κλπ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΓΓΥΑΤΑΙ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΟΣΩΝ  ΜΕΤΑΤΑΓΟΥΝ.
(Υπάρχουν και άλλες να ψάξεις)
2. Δεν μπαίνω στο κόπο να σχολιάσω τις καινοφανείς και κενο-φανείς απόψεις σου περί μορίων. Τούτο μόνο θα γράψω: Έχουν γίνει καταγγελίες επι καταγγελιών και εσύ δηλώνεις οτι θα κοινοποιήσεις μόρια που όντως ΕΞ ΟΡΙΣΜΟΥ είναι λάθος γιατί είναι μόρια μεταθέσεων και θα κρατήσεις ο,τι εσύ νομίζεις σωστό!!!! Εσύ κρίνεις, δική σου η ευθύνη.
3. Δεν αντέχει σε καμία κριτική.----Συνάδελφοι 2 ταχυτήτων; Ναι. Προφανώς. Υποκλίνομαι στην δικαιοσύνη ή εκδίκηση καλύτερα;;
Προσοχή, δε λέω να μην είμαστε στα ίδια σχολεία  Μέγας είσαι Κύριε και θαυμαστά τα έργα σου!!! Πάλι καλά.....

ΥΓ. Οφείλω να σημειώσω ότι στην επαρχία όπου ζω και εργάζομαι χρόνια, η συνεργασία μετατασσόμενων και μη είναι άριστη και ουδείς καταφέρθηκε εναντίον ουδενός. Είμαστε αρκετοί και από όλες τις ειδικότητες.
 Ζητώ και δέχομαι την ανακοίνωση των μορίων ΜΟΝΟ από το ΥΠΑΙΘ ή από τις ΔΙΔΕ. Κανένας ιδιώτης δεν έχει δικαίωμα να διακινήσει προσωπικά στοιχεία κατά το δοκούν.

1516
Αγαπητέ moderator. Θα μας αφήσεις ήσυχους να φτάσουμε το νήμα στο 1000;  :D

Λοιπόν. Πέρα από την πλάκα, θα απαντήσω στον ΝΟΜΙΜΟ, λέγοντάς του ότι οι ΔΔΕ και ΔΠΕ δεν είχαν σχεδόν καμία εμπλοκή στη διαδικασία. Μόνο ταυτοπροσωπία έκαναν. Κάτι που μπορούσε να γίνει και στα ΚΕΠ.

Η απάντηση στην απορία κάποιων γιατί έχω τέτοια "πρεμούρα" με το θέμα και ενώ (αν διαβάσατε σε παλιότερή μου ανάρτηση) δεν ελπίζω ιδιαίτερα σε προσωπική μετάταξη από τις εθελοντικές (λόγω μοριοδότησης) είναι η προηγούμενη πολιτική ηγεσία.
Αρνούμαι ως εκπαιδευτικός, αλλά κύρια ως άνθρωπος, να με κοροϊδεύουν στα μούτρα μου αχαρακτήριστοι τύποι σαν τον Κ.Α. και τον Α.Λ. Τον πρώην και το πραγματικό αφεντικό του, τον εντεταλμένο της τρόικα, τον κύριο ΜΚΟ.
Ξέρω πως ότι και αν αποκαλυφθεί, ελάχιστα πλέον τους νοιάζει, ειδικά τον 2ο, αλλά προσωπικά, ΕΤΣΙ δε θα το αφήσω να περάσει.
Δεν έχω ούτε μίσος, ούτε θυμό με συναδέλφους. Είδαν πόρτα και μπήκαν, είδαν ευκαιρία και τρούπωσαν.
Διαφωνώ μόνο που επιμένουν για το νόμιμο του 4172, αλλά εν τέλει θέλουν να τον κάνουν λάστιχο.
Δεν προβλέπει οργανικές ο 4172, για το λόγο αυτό δεν κάναμε κάποιοι αίτηση (@sensible ΔΕΝ έκανα).
Όμως ίσως επειδή πέρασα 7 χρόνια σε νησιά, έχω ιδιαίτερη ευαισθησία απέναντι σε συναδέλφους που υπηρέτησαν και εγκλωβίστηκαν εκεί ερμηνεύοντας διαφορετικά τους χρησμούς των αχαρακτήριστων.

Ζητάω συγγνώμη από τους αναγνώστες, στο βαθμό που μου αναλογεί, για το ότι πλατιάσαμε και ξεφύγαμε και στραφήκαμε επί προσωπικού.

Να γνωρίζετε, όλοι όσοι εμπλέκεστε, ότι το θέμα τώρα συζητείται. Ό,τι υπάρχουν πιέσεις ΝΑ ΜΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΟΥΝ ΚΑΝ ΤΑ ΜΟΡΙΑ. Όχι από συλλόγους. Αν και διαχώρισα τη στάση τους και τις προθέσεις τους, όλοι οι σύλλογοι (05-07-19,20) είναι υπέρ της δημοσιοποίησης.

Τέλος, έστω και την έσχατη τούτη ώρα θα παρακαλέσω πάλι να βρεθεί λύση κοινά αποδεκτή προκειμένου να μην έχουμε αλυσιδωτές εξελίξεις. Γιατί η δημοσιοποίηση από πλευράς μου θα γίνει. Μεμπτό θα είναι αν εκ δόλου τροποποιήσω στοιχεία. Όχι αν ενώσω δημοσιευμένους πίνακες. Ενώνουν δημοσιευμένους πίνακες και όσοι φτιάχνουν φθίνουσες λίστες μετά τις ανακοινώσεις των μορίων από τις ΔΔΕ. Κάνουν κάτι μεμπτό; Δεν είδα ΕΔΕ...
http://www.pasykaga.gr/index.php/gr/epikairotita/257-pinakes-moriwn-metathesis-pe05-kaipe19-20-tou-xaralampou.html

Δεν μπλοφάρω για να πετύχω κάτι αν κάτι τέτοιο νομίζετε.
Αυτά από την πλευρά μου ως αρχή για να μετατραπεί πάλι το νήμα σε ενημερωτικό.
Εύχομαι να αποφύγουμε πάλι προσωπικούς χαρακτηρισμούς και η συζήτηση να μείνει σε επιχειρηματολογία.
Οσο για τον συνδεσμο που δινεις, αποφευγεις επιμελως να αναφερεις αυτα που γραφει ο συντακτης στο τελος του
56 σελιδα. Αναφερει λοιπον.

υ.γ. Το θέμα δε θα ήταν καλό να κλειδωθεί. Δεν προσπαθούμε να συγκαλύψουμε μια κατάσταση νομίζω. Αλλά και δεν έχει νόημα να κλειδωθεί όταν μπορεί να ανοίξει κάποιο άλλο, ή να μεταφερθεί σε άλλο σχετικό νήμα η συζήτηση


Αγαπητοί, συνάδελφοι και αγαπητέ συνάδελφε rollo_tomassi δεν κάνω καμία πλάκα.
Δεν υπάρχει παράνομος νόμος. Αρμόδιο να το κρίνει είναι το ΣΤΕ και όχι ο καθένας εξ ημών ανάλογα με τα συμφέροντα του. Είναι δε απαραίτητο να δοθούν από τις επίσημες αρχές τα μόρια των μετατάξεων για να μην μεταφέρει δημόσια ο καθένας μας τις υποψίες ή τις φαντασιώσεις του, ως πραγματικότητα. Να δοθούν τα μόρια για να μην κατηγορούνται με διάφορα κοσμητικά επίθετα 4000 συνάδελφοι.  Όσοι δήλωσαν ψευδή στοιχεία, να υποστούν τις νόμιμες συνέπειες. Είμαστε υπεύθυνοι για ο,τι δηλώσαμε.  Παρατηρώ τώρα ότι άρχισε  νέα φημολογία, ότι υπάρχουν πιέσεις ΝΑ ΜΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΟΥΝ ΚΑΝ ΤΑ ΜΟΡΙΑ.  Αρκετά!! Όλοι ζητούν την δημοσίευση των μορίων από το ΥΠΑΙΘ, γιατί συνεχίζεται αυτή η διασπορά δήθεν πληροφοριών;; Που αποσκοπεί τελικά αυτή η δράση;;
Ο νόμος 4172 γράφει για θέσεις. Ας τις βαφτίσουν όπως νομίζουν. Επίσης βρίσκω ιδιαίτερα απαξιωτικό για όλους μας το σχόλιο "Είδαν πόρτα και μπήκαν, είδαν ευκαιρία και τρούπωσαν[/color]" Έτσι απλά ερμηνεύεις αγαπητέ συνάδελφε την κατάσταση το καλοκαίρι του 2013;; Κρίμα.... Εν πάσει περιπτώσει δεν είσαι μόνο εσύ ευαίσθητος, ούτε έκανες  μόνο εσύ 7 χρόνια στα νησιά.
Όταν τελείωσε η προθεσμία υποβολής αιτήσεων τον Αύγουστο 2013, όποιος προσπαθούσε να μπει στο σύστημα έβλεπε ότι ζητούσε κωδικούς εισόδου πιστοποιημένου προσωπικού των ΔΙΔΕ. Γιατί άραγε;;
Για τον σύνδεσμο που δίνεις ο συντάκτης του πίνακα στο τέλος του (σελίδα 56) αναφέρει τα εξής σχολια, που εσύ μάλλον δεν λαβαίνεις καθόλου υπόψη σου. Είσαι σίγουρος ότι τα δικά σου(!!) στοιχεία είναι  έγκυρα και άρτια επεξεργασμένα;;  Μήπως εκθέσεις ανεπανόρθωτα συναδέλφους με εσφαλμένα στοιχεία;; Δική σου η ευθύνη!! Αναφέρει λοιπόν:
1. Τα στοιχεία συγκεντρώθηκαν από τις ∆∆Ε, όπως τα ανάρτησαν στις ιστοσελίδες τους.
2. Όλα τα στοιχεία είναι επεξεργασ΅ένα πριν τις όποιες ενστάσεις, διορθώσεις, ανακλήσεις κτλ. Ως εκ τούτου είναι δυνατόν να περιέχουν ανακρίβειες.
3. Το σύνολο ΅ορίων είναι χωρίς τυχόν εντοπιότητα (+4), τυχόν συνυπηρέτηση (+4) και πρώτη προτί΅ηση (+2). Πραφανώς στις περιοχές όπου ΅οριοδοτείται κανείς για τα προαναφερθέντα έχει περισσότερα ΅όρια από όσα φαίνονται στον πίνακα. Επο΅ένως η κατάταξη είναι ΅όνο ενδεικτική. Συγκεκρι΅ένα κάποιος (ανάλογα ΅ε τα προσόντα (bonus) που έχει) ΅πορεί να προηγείται στην περιοχή συ΅φερόντων του (και ΅όνο σε αυτή) από εκείνους που βρίσκονται από 2 έως 10 ΅όρια παραπάνω και δεν έχουν την ίδια περιοχή συ΅φερόντων.
4. Όπου λείπουν στοιχεία (Α.Μ, Πλήθος προτι΅ήσεων, Πρώτη προτί΅ηση κτλ) είναι διότι η αντίστοιχη ∆Ε δεν τα περιέλαβε στις στήλες που ανακοίνωσε.

  Έκανα τον κόπο να γράψω αυτά τα σημειώματα  επειδή δεν δέχομαι κάποιοι με ελαφρά την καρδία να με κατηγορούν ως βύσμα ή ανήθικο επειδή συμμετείχα σε μια διαδικασία που προκήρυξε η υπηρεσία.
Παρατηρώ επίσης ότι δεν αναφέρεις τίποτε για την παραπληροφόρηση εκείνων των ημερών εκ μέρους μερίδας  συνδικαλιστών, οι οποίοι με τις δηλώσεις τους απέτρεψαν αρκετούς συνάδελφους να υποβάλλουν αίτηση.
ΥΓ Ελπίζω να μην καταχράστηκα την ανοχή των διαχειριστών.

1517
Giatre αυτό έγραψες. Αν άλλο εννοούσες και άλλο έγραψες, δεκτό και πάλι.
Οφείλω πάλι πάντως παρά το γεγονός ότι δε συμφωνούμε να τονίσω το ήθος σου και να ανακαλέσω εν μέρει την επιθετική μου ανάρτηση.
Νόμιμε...
Είσαι ( ; ) νέο μέλος οπότε  μάλλον πρέπει να το ξαναπώ.
Τα στοιχεία αντλήθηκαν από πίνακες που είναι υποχρεωμένες οι ΔΔΕ να αναρτούν.
Και από εκεί τα πήρα.
Τα στοιχεία έχουν αντληθεί από πίνακες των ΠΥΣΔΕ για τις:
1) Εθελοντικές μετατάξεις 2013
2) Μεταθέσεις 2013
3) Βελτιώσεις 2013

Τίποτα παράνομο, κανένα προσωπικό στοιχείο δημοσιευμένο παράτυπα.
Ομοίως παράνομοι θα ήταν και οι πίνακες που κάθε χρόνο συνάδελφοι βγάζουν με Πανελλαδική φθίνουσα σειρά μορίων.
Όσο για τα ΑΜ (σε βλέπω ενημερωμένο, όταν θέλεις) ΝΑΙ διευκολύνουν την αναζήτηση.
Θα μπορούσα να τα αποκρύψω και να μην τα δημοσιεύσω.
Δεν αλλάζει κάτι και σε ευχαριστώ που με γλιτώνεις από μια τραβηγμένη μεν, πιθανή δε, καταγγελία...
Να είσαι καλά.
Θα έχουμε λοιπόν μόνο ονοματεπώνυμα, πυσδε προέλευσης, πυσδε μετάταξης, μόρια ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ (δεν μπορώ να έχω μετάταξης γιατί δεν έχω πτυχία) για όσους έκαναν κάποια αίτηση από τις 1-2-3 το 2013.
Για τους άλλους δεν έχω στοιχεία.
Επίσης κάποιους βοηθητικούς πίνακες που θα δείχνουν πόσοι πήγαν σε κάθε περιοχή ανά ειδικότητα (τη σύγκριση με τα κενά των διαπιστωτικών πράξεων) και πόσοι μετατάχθηκαν (αν εγινε κάτι τέτοιο...) από περιοχές με μηδενικά πλεονάσματα.

ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΚΟ ΓΙΑ ΜΙΑ ΝΟΜΙΜΗ ΚΑΙ ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ;;;

Έχετε κάτι να φοβάστε; ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ, έτσι;

Είμαι νέο μέλος εδώ. Διαβάζω χρόνια την ιστοσελίδα και αποφάσισα να δημιουργήσω λογαριασμό ή μήπως να ζητούσα την άδεια σου;;
Για τους πίνακες που απειλείς να δόσεις στην δημοσιότητα (!!!!!) αρμόδιο είναι μόνο το υπουργείο. Αυτό είναι νόμιμα εξουσιοδοτημένο και τα στοιχεία που όπως λες πως έχεις τα έχεις πάρει από τις ΔΙΔΕ που διατηρούν αρχεία και τα έχουν δημοσιοποιήσει όπως μόνα αυτές δικαιούνται να το πράξουν σύμφωνα με το νόμο. Τα υπόλοιπα ειναι φθηνές δικαιολογίες και απειλές του χειρίστου είδους. Εσύ δεν έχεις κανένα δικαίωμα από το νόμο να κάνεις τέτοιου είδους επεξεργασία και ανακοίνωση και μάλιστα ελλιπών στοιχείων, όπως δηλώνεις και ο ίδιος.
Και εγώ σου λέω ότι το ΥΠΑΙΘ είναι πιθανόν να έδωσε παραπάνω μετατάξεις. Εσύ ανακοινώνοντας αυτούς που πιθανόν εσύ νομίζεις πλεονάζοντες λόγω κενών, ποιον νομίζεις ότι στοχοποιείς τελικά;; Την υπηρεσία ή τον μεταταχθέντα;; Δεν συμφωνείτε με αυτά που λέω, να και εγώ δίνω ονόματα.
ΝΟΜΙΜΗ ΚΑΙ ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ είναι αυτή που κάνουν οι ΔΙΔΕ και το ΥΠΑΙΘ. Αυτοί έχουν την ευθύνη και αυτοί υπόκεινται στον αρμόδιο έλεγχο από τις ελεγκτικές  αρχές.
Εσύ  δεν έχεις κανένα δικαίωμα να δημιουργείς εντυπώσεις Ας έκανες αίτηση για μετάταξη, αν θεωρείς ότι δε ότι αδικήθηκες  έπρεπε να έχεις ήδη προσφύγει στην δικαιοσύνη και όχι να μας παραδίνεις μαθήματα ηθικής και αξιοκρατίας. Τι είδους ψυχολογικός πόλεμος είναι αυτός; Γιατί θέλεις να φέρεις διχασμό, όπως προκύπτει από προσεκτική ανάγνωση των σχολίων, σου σε συγκεκριμένες ειδικότητες;

1518
Πολυς θυμος συναδελφοι. Και προσωπικοι χαρακτηρισμοι.
Αντι να μας κοιτατε αφ υψηλου εμας τους γραφικους, χανετε την ψυχραιμια σας.
Μα εισαστε σε πλεονεκτικη θεση.
Συμβουλη...
Κρατηστε λιγη ψυχραιμια για να εχετε να χασετε κ αργοτερα.
Οταν θα δημοσιεύσουμε ολους τους πινακες αν το υπουργειο δεν κανει σωστα τη δουλεια του...

Γυρίζεις σαν τους ζητιάνους στις διάφορες ιστοσελίδες και γράφεις διάφορα. Δικαίωμα σου, δημοκρατία έχουμε.
Τι είδους απειλή είναι αυτή που εκτοξεύεις συχνά ότι "θα δημοσιεύσουμε ολους τους πινακες αν το υπουργειο δεν κανει σωστα τη δουλεια του";
Ποιος σε εξουσιοδότησε εσένα να δημοσιεύσεις ονόματα που είναι ήδη δημοσιευμένα στα ΦΕΚ; Εσύ ισχυρίζεσαι οτι το ΥΠΑΙΘ δεν έχει πίνακες. Μήπως εκμεταλευόμενος τους ΑΜ και την θέση σου σε κάποια ΔΙΔΕ άντλησες προσωπικά στοιχεία από το e- data center που είναι απόρρητα; Σκέφτηκες ποτέ πως μπορούν να αντιδράσουν κάποιοι, όχι εγώ σκοτίστηκα για τις έρευνες σου, αν δουν προσωπικά στοιχεία τους στο διαδίκτυο από τυχαίους και όχι από το ΥΠΑΙΘ;
Τι είδους ψυχολογικός πόλεμος είναι αυτός; Γιατί θέλεις να φέρεις διχασμό, όπως προκύπτει από προσεκτική ανάγνωση των σχολίων σου σε συγκεκριμένες ειδικότητες;
Ας έκανες αίτηση για μετάταξη, αν θεωρείς ότι αδικήθηκες έπρεπε να έχεις ήδη προσφύγει στην δικαιοσύνη και όχι να μας παραδίνεις μαθήματα ηθικής και αξιοκρατίας.

1519
Κανένα πρόβλημα από εμένα.
ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ=τηρηση του νόμου. Εν προκειμένω του 4172/13
’ρα ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ=μετατάξεις ίσες και συμβαδίζουσες με τα κενά και πλεονάσματα που δόθηκαν από ΔΠΕ-ΔΔΕ.
ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ=μετάταξη σε κενές θέσεις.
ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ = Διάθεση ΠΥΣΠΕ στους αιώνες των αιώνων αμήν.

Σύσταση οργανικών = παρέκκλιση. Όχι παρανομία βέβαια, αλλά παρέκκλιση και σε καμία περίπτωση ΝΟΜΙΚΗ υποχρέωση του ΥΠΟΠΑΙΘ, αλλά συνάρτηση των αναγκών-ωρών στα Δημοτικά Σχολεία.
Και συμφωνία με την αναλογία των ωρών ανά κλάδο.
πχ Οι ΠΕ19 στο 12θέσιο έχουν 20 ώρες (δε βάζω το ολοήμερο), οι ΠΕ05 ΕΩΣ 8.
Εκτός αν απαιτούμε να βγαίνουν οργανικές με 4 ώρες και συμπλήρωση με Ιστορίες στη Βθμια  ::) ::) ::)

edit: Στη στρατιά χρηστών που έχουν το δίκιο με το μέρος τους και εμφανίζονται χορωδιακά και τα βάζουν με εμένα το 'γραφικό' που χαλάει τη μανέστρα, να δώσω ένα link (αν επιτρέπεται από τους mods), έτσι συμβουλευτικά... Μπορεί να τους χρειαστεί...
http://whatismyipaddress.com/change-ip

Του Αιρετού στο ΚΥΣΠΕ Βασίλη Παληγιάννη Τρί, 17/03/2015

Με βάση τα στοιχεία των αρμοδίων υπηρεσιών του υπουργείου μας, το σύνολο των αιτήσεων μετάθεσης εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης ανέρχεται σε 6030. Από αυτές οι 5866 αιτήσεις αφορούν μεταθέσεις εκπαιδευτικών Π.Ε. από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ γενικής εκπαίδευσης και 164 ειδικής αγωγής.
Συγκεκριμένα οι 5.866 αιτήσεις κατανέμονται ως εξής:
Π.Ε.70                  3.012
Π.Ε.19,20               157
Π.Ε.60                  1.003
Π.Ε.05                      96
Π.Ε.11                     873
Π.Ε.07                       37
Π.Ε.06                    499
Π.Ε.32                       2
Π.Ε.16                    160
Π.Ε.08                      27

Μεταθέσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σχολικού έτους 2014-15

γ) Με την παρούσα διαδικασία θα υποβάλουν αίτηση μετάθεσηςη/οριστικής τοποθέτησης και οι μεταταγμένοι εκπαιδευτικοί με τις διατάξεις της παρ. 11 του άρθρου 82 του Ν. 4172/2013 (ΦΕΚ 167/23-7-2013, τ.Α’), ενόψει της σύστασης οργανικών θέσεων του κλάδου τους σε περιοχές μετάθεσης, σχολικές μονάδες ή ομάδες σχολείων
Έτσι σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 8 του ΠΔ 50/96 (παρ. 1 και 2 ) όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 7 (παρ. 1 και 2 ) του Π.Δ. 100/97 για τη θεμελίωση δικαιώματος μετάθεσης:
«1. (…) απαιτείται υπηρεσία ενός έτους στην κατεχόμενη οργανική θέση μέχρι 31 Αυγούστου του έτους κατά το οποίο πραγματοποιούνται οι μεταθέσεις.»

2. Ο χρόνος υπηρεσίας σε θέσεις προσωρινής τοποθέτησης των νεοδιοριζομένων και των μετατασσομένων εκπαιδευτικών, καθώς και ο χρόνος παραμονής των εκπαιδευτικών στη διάθεση των υπηρεσιακών συμβουλίων, για οποιονδήποτε λόγο, εφόσον δεν οφείλεται σε δική τους υπαιτιότητα, λαμβάνεται υπόψη για τη θεμελίωση του δικαιώματος μετάθεσης».
Δικαίωμα υποβολής αίτησης μετάθεσης έχουν οι εκπαιδευτικοί που:

• μετατέθηκαν από περιοχή σε περιοχή ή
• από σχολείο σε σχολείο της ίδιας περιοχής μετάθεσης (βελτιώσεις) ή
• τοποθετήθηκαν οριστικά εντός των ΠΥΣΠΕ ενώ ήταν στη διάθεση του ΠΥΣΠΕ και δεν είχαν υπηρετήσει με δική τους ευθύνη την οφειλόμενη οργανική τους θέση

Σταμάτησε επιτέλους την κινδυνολογία και την παραπληροφόρηση
Υπάρχει νομοθεσία που εφαρμόζεται.
Τις θέσεις ας τις βαφτίσει όπως θέλει.......καρέκλες ψάθινες, σκηνοθέτη, πολυθρόνες κ.λ.π. Εξ 'αλλου με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων και του κατά περίπτωση συναρμόδιου Υπουργού μπορεί να ρυθμίζεται κάθε ειδικότερο θέμα και λεπτομέρεια για την εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 82 του Ν. 4172/2013 .

Μόλις διάβασα αυτή την αποστροφή σου
Στη στρατιά χρηστών που έχουν το δίκιο με το μέρος τους και εμφανίζονται χορωδιακά και τα βάζουν με εμένα το 'γραφικό' που χαλάει τη μανέστρα, να δώσω ένα link (αν επιτρέπεται από τους mods), έτσι συμβουλευτικά... Μπορεί να τους χρειαστεί...

Κακόγουστο αστείο....κρύο...δείγμα αυταρχισμού............

1520
ΝΟΜΟΣ ΥΠ’ ΑΡΙΘ.4172/ΦΕΚ Α 167/23-7-2013 άρθρο 82
11. Για το σχολικό έτος 2013-2014, ο ποσοτικός προσδιορισμός των κενών θέσεων στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, των υπηρεσιακών αναγκών, καθώς και το πλεονάζον εκπαιδευτικό προσωπικό ανά ειδικότητα και Διεύθυνση Εκπαίδευσης, γίνεται με διαπιστωτική πράξη που εκδίδεται από τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων κατόπιν εισήγησης της Γενικής Διεύθυνσης Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, με βάση την επεξεργασία και το συσχετισμό των στοιχείων που έχουν καταχωρηθεί, με ευθύνη των Διευθυντών Εκπαίδευσης, στο προβλεπόμενο στο άρθρο 7 του ν. 3848/2010 (Α' 71) ηλεκτρονικό σύστημα. Με βάση τον ανωτέρω προσδιορισμό, με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων καθορίζεται ο αριθμός των εκπαιδευτικών, ανά ειδικότητα και Διεύθυνση Εκπαίδευσης, που υποχρεωτικά μετατάσσονται στις οριζόμενες στην ίδια απόφαση κενές ή συνιστώμενες με την πράξη μετάταξης θέσεις εκπαιδευτικού ή διοικητικού προσωπικού, συναφούς ή μη κλάδου της ίδιας κατηγορίας, με το βαθμό και το Μ.Κ. που κατέχουν, σε υπηρεσίες ή φορείς του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, με ταυτόχρονη κατάργηση ισάριθμων κενών ή κενούμενων, εφόσον δεν υπάρχουν, «οργανικών θέσεων της αυτής, ανώτερης ή και κατώτερης κατηγορίας.» Με την ίδια απόφαση καλούνται οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί να υποβάλουν σχετική αίτηση προτίμησης. Επί των αιτηθέντων εκπαιδευτικών συντάσσεται αξιολογικός πίνακας κατάταξης με βάση τα κάτωθι κριτήρια: α) συνολική προϋπηρεσία, β) οικογενειακοί λόγοι, γ) συνθήκες διαβίωσης στις έδρες των σχολείων που υπηρέτησαν, δ) κατοχή επιπλέον πτυχίου, ε) κατοχή μεταπτυχιακού και στ) κατοχή διδακτορικού.

Ο συνολικός υπολογισμός των μορίων γίνεται σύμφωνα με το άρθρο 16 του π.δ. 50/1996 (Α' 45), όπως τροπο-ποιήθηκε και ισχύει. Η κατοχή κάθε επιπλέον πτυχίου ΑΕΙ αποτιμάται με 5 μονάδες, κάθε μεταπτυχιακού με 7 μονάδες και κάθε διδακτορικού με 14 μονάδες. Με βάση την κατάταξη στον ανωτέρω αξιολογικό πίνακα, με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, οι εκπαιδευτικοί μετατάσσονται υποχρεωτικά. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων και του κατά περίπτωση συναρμόδιου Υπουργού μπορεί να ρυθμίζεται κάθε ειδικότερο θέμα και λεπτομέρεια για την εφαρμογή των διατάξεων του παρόντος.»

Τις θέσεις ας τις βαφτίσει όπως θέλει.......καρέκλες ψάθινες, σκηνοθέτη, πολυθρόνες κ.λ.π. Εξ 'αλλου με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων και του κατά περίπτωση συναρμόδιου Υπουργού μπορεί να ρυθμίζεται κάθε ειδικότερο θέμα και λεπτομέρεια για την εφαρμογή των διατάξεων του παρόντος. Μνημόνιο γαρ.....

1521
Αντιγραφή του επιτυχημένου σχολίου του συνάδελφου freespirit

Στα πλαίσια της κινητικότητας/ διαθεσιμότητας πολλοί υπήρξαν δημόσιοι υπάλληλοι που αναγκάστηκαν να αλλάξουν υπουργείο και υπηρεσία. Ακούσατε ποτέ τους παλιούς υπάλληλους του κάθε υπουργείου να διαμαρτύρονται ότι οι καινούριοι τους πήραν ΤΙΣ θέσεις που είχαν για τις μεταθέσεις τους? Οχι ποτέ!
αυτά γίνονται μόνο από τους "συναδελφους" της πρωτοβάθμιας.  Καλά κάνουν βέβαια και  αφού έχουν τον κάθε συνδικαλιστή να τους στηρίζει λες και οι θέσεις στα σχολειά τους ανήκουν.

Όλοι εσείς που τα βάζετε με τους μεταταγμένους ξεχνάτε ότι οι αιτήσεις τους δεν έγιναν στον αέρα  αλλά πάνω σε κάποιο νόμο.
Ευτυχώς λοιπόν που υπάρχουν και οι νομικοί σύμβουλοι του υπουργείου που φρενάρουν τον κάθε ένα που λέει ότι του κατέβει για ακύρωση των μετατάξεων. δεν είναι έτσι απλό να γυρίσεις τους εκπαιδευτικούς πίσω (που άραγε τον καθένα???). Είναι παράνομο και γι αυτό σίγουρα το υπουργείο θα βρει άλλο τρόπο να ικανοποιήσει τους αδικημένους.
Επίσης τι θεϊκή σύγκριση ήταν αυτή της ακύρωσης της ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑΣ με την ακύρωση των μετατάξεων...ο,τι θέλει λέει ο καθένας πραγματικά....

ΕΠΙΣΗΣ ένα άλλο θεϊκό, όπως εύστοχα επισημαίνει ο freespirit

Απόσπασμα Από την ανακοίνωση στις 3/3/15 της ΔΟΕ. ( Τα σχολια δικά σας)
ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. έθεσε το τεράστιο πρόβλημα που έχουν δημιουργήσει οι,πέρα από νομικούς κανόνες, «υποχρεωτικές» μετατάξεις εκπαιδευτικών της Δ.Ε. στην Π.Ε. και το ζήτημα της αδικίας που βιώνουν (σε σχέση με την κατανομή των οργανικών θέσεων) οι εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων που υπηρετούσαν, ήδη, στην Π.Ε. και οι οποίοι επί σειρά ετών αιτούνται μετάθεση στον τόπο τους (ή σχετικά κοντά) ή βρίσκονται στη διάθεση του οικείου τους ΠΥΣΠΕ δίχως οργανική θέση ή και αιτούνται βελτίωση της οργανικής τους θέσης.Προτάθηκε (από τη Δ.Ο.Ε.) η επανεξέταση του συνόλου των μετατάξεων και η εξ αρχής πραγματοποίησή αυτών οι οποίες είναι πράγματι αναγκαίες, με βάση τη νομιμότητα και τις πραγματικές ανάγκες της εκπαίδευσης. Επίσης τονίστηκε η ανάγκη για άνοιγμα νέων οργανικών θέσεων στα σχολεία διευρυμένου ωραρίου (ΕΑΕΠ) για τους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων. Σε σχέση με την τοποθέτηση ζητήθηκε να υιοθετηθεί η πρόταση για κατά προτεραιότητα διεκδίκηση των ελεύθερων οργανικών θέσεων από όλους τους συναδέλφους ειδικοτήτων που ήδη υπηρετούσαν στην Π.Ε. και στη συνέχεια από τους μεταταγμένους συναδέλφους οι οποίοι βιώνουν μια άλλης διάστασης αδικία αφού υποχρεώθηκαν να αναζητήσουν θέση στην Π.Ε. ευρισκόμενοι στο φάσμα της  διαθεσιμότητας και της απόλυσης αντιμετωπίζοντας τελικά την πλάνη

ΟΜΩΣ μεσούντος(!!) του θέρους  στις 14/7/2014 η ΔΟΕ επισκέπτεται το ΥΠΑΙΘ και μετά την συνάντηση με τον κ. Λοβέρδο ανακοινώνει μεταξύ άλλων και τα εξής!! (χωρίς παρακαλώ εισαγωγικά όπως έκανε σε μεταγενέστερες ανακοινώσεις)

......Δεν αποσαφήνισε τη θέση του για το πώς θα αποκαταστήσει τις αδικίες στους συναδέλφους των ειδικοτήτων που υπηρετούσαν στην Π.Ε. και αδικήθηκαν από τις παράνομες μετατάξεις συναδέλφων μας από τη Δ.Ε. στην Π.Ε.
.......
Για να μην μακρηγορώ ανακοινώσεις που καλλιεργούν τον διχασμό και τον κοινωνικό αυτοματισμό.
Για τις ανακοινώσεις μέσω FB, ω ναι υπάρχουν και αυτές, προτιμώ  να μην σχολιάσω κάτι, με πρόλαβαν εξ άλλου άλλοι συνάδελφοι.... με αξιόλογα σχόλια. Μάνο μια παρατήρηση επ' αυτών: πρόκειται περί Οβιδιακών μεταμφιέσεων.

ΥΓ Ζητώ την κατανόηση του συνάδελφου freespirit  για την χρήση του σχολίου του, άλλα το βρήκα απόλυτα επιτυχημένο.

1522
Μισό λεπτάκι γιατί και την πίτα ολόκληρη και το σκύλο χορτάτο δε γίνεται.
Η διαδικασία με την οποία ζητήσατε μετάταξη έλεγε ΜΕΤΑΤΑΣΣΟΝΤΑΙ ΣΕ ΚΕΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ. Δεν ανέφερε πουθενά για οργανικές, για σύσταση, για μεταφορά. Αφού ΜΕ ΝΟΜΟ πήρατε μετάταξη, ΟΡΙΣΤΕ. ΑΥΤΟΣ είναι ο νόμος
Το αν υπάρχει διαφορά στην Αθμια από τη Βθμια ας το σκεφτόσασταν όταν κάνατε αίτηση με το "χαρτί" των άσχετων και εντεταλμένων της task force.

ΔΕΝ έλεγε για ΣΥΣΤΑΣΗ θέσεων;; Παραθέτω ολόκληρη την παράγραφο παρ. 11 του άρθρου 82 του N. 4172/2013 για σωστή πληροφόρηση
1. Για το σχολικό έτος 2013-2014, ο ποσοτικός προσδιορισμός των κενών θέσεων στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, των υπηρεσιακών αναγκών, καθώς και το πλεονάζον εκπαιδευτικό προσωπικό ανά ειδικότητα και Διεύθυνση Εκπαίδευσης, γίνεται με διαπιστωτική πράξη που εκδίδεται από τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων κατόπιν εισήγησης της Γενικής Διεύθυνσης Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, με βάση την επεξεργασία και το συσχετισμό των στοιχείων που έχουν καταχωρηθεί, με ευθύνη των Διευθυντών Εκπαίδευσης, στο προβλεπόμενο στο άρθρο 7 του ν. 3848/2010 (Α' 71) ηλεκτρονικό σύστημα. Με βάση τον ανωτέρω προσδιορισμό, με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων καθορίζεται ο αριθμός των εκπαιδευτικών, ανά ειδικότητα και Διεύθυνση Εκπαίδευσης, που υποχρεωτικά μετατάσσονται στις οριζόμενες στην ίδια απόφαση κενές ή συνιστώμενες με την πράξη μετάταξης θέσεις εκπαιδευτικού ή διοικητικού προσωπικού, συναφούς ή μη κλάδου της ίδιας κατηγορίας, με το βαθμό και το Μ.Κ. που κατέχουν, σε υπηρεσίες ή φορείς του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, με ταυτόχρονη κατάργηση ισάριθμων κενών ή κενούμενων, εφόσον δεν υπάρχουν, «οργανικών θέσεων της αυτής, ανώτερης ή και κατώτερης κατηγορίας». Με την ίδια απόφαση καλούνται οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί να υποβάλουν σχετική αίτηση προτίμησης. Επί των αιτηθέντων εκπαιδευτικών συντάσσεται αξιολογικός πίνακας κατάταξης με βάση τα κάτωθι κριτήρια: α) συνολική προϋπηρεσία, β) οικογενειακοί λόγοι, γ) συνθήκες διαβίωσης στις έδρες των σχολείων που υπηρέτησαν, δ) κατοχή επιπλέον πτυχίου, ε) κατοχή μεταπτυχιακού και στ) κατοχή διδακτορικού.
Ο συνολικός υπολογισμός των μορίων γίνεται σύμφωνα με το άρθρο 16 του π.δ. 50/1996 (Α' 45), όπως τροπο-ποιήθηκε και ισχύει. Η κατοχή κάθε επιπλέον πτυχίου ΑΕΙ αποτιμάται με 5 μονάδες, κάθε μεταπτυχιακού με 7 μονάδες και κάθε διδακτορικού με 14 μονάδες. Με βάση την κατάταξη στον ανωτέρω αξιολογικό πίνακα, με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, οι εκπαιδευτικοί μετατάσσονται υποχρεωτικά. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων και του κατά περίπτωση συναρμόδιου Υπουργού μπορεί να ρυθμίζεται κάθε ειδικότερο θέμα και λεπτομέρεια για την εφαρμογή των διατάξεων του παρόντος.»

Σελίδες: 1 ... 107108109

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159817
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 376
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 377
Σύνολο: 388

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.11 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.