Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - die

Σελίδες: 1234 ... 53
15
Είναι προσλήψεις της Ε φάσης η της ειδικής  πρόσκλησης των ΕΕΠ-ΕΒΠ;

16
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθεσεις2023
« στις: Φεβρουάριος 19, 2023, 01:46:22 μμ »
Το ΥΠΑΙΘ έπρεπε να είχε υιοθετήσει την πρόταση  που είχε γίνει παλιότερα για σύσταση οργανικων ομορων σχολικων μοναδων. Δεν είναι πανάκεια αλλά προσωπικά θεωρώ ότι σε ειδικότητες που δεν συστήνονται ευκολα οργανικες λόγω έλλειψης ωρων, θα έδινε κάποια λύση.

17
Είναι αρκετά σπάνιο και πολύ δύσκολο τα ΑΜΩ να γίνονται ΑΠΩ. Άδικα περιμένεις.
Όχι συνάδελφε. Αν θέλει ο Δ/ντης εκπαίδευσης την κάνει την αναβάθμιση. Δεν είναι σπάνιο.

18
Στο έγγραφο που έστειλε το υπουργείο στις Διευθύνσεις δεν υπάρχει καμία αναφορά για πρόταση σύστασης οργανικών σε ειδικη αγωγή.Καποιες διευθύνσεις με δική τους πρωτοβουλια έδωσαν κάποια οργανικά.
Της ειδικής θα ληφθούν υπόψη;

19
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Φεβρουάριος 14, 2023, 09:26:38 μμ »
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.ipaidia.gr/paideia/sto-proskinio-kai-pali-i-mnimoniaki-desmeusi-tis-aksiologisis-ton-ekpaideutikon/amp/&ved=2ahUKEwiiucfS3ZX9AhXqCBAIHeF0B70QFnoECAkQAQ&usg=AOvVaw2ZJunJzmPHGkUKqhcVsZkV
Υπέρ της αντικειμενικης αξιολόγησης είμαι κι εγώ. Το θέμα είναι ότι κανένας, ΚΑΝΕΝΑΣ όμως, δε μιλά για αύξηση των μισθών μας. Κάτι αόριστα σχόλια για νέο μισθολογιο, μόρια στους άριστους για στελέχη, κ
νεους διορισμούς σε ορίζοντα 5ετιας, κτλ. Τσάμπα μάγκες ορω..

20
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Φεβρουάριος 14, 2023, 09:11:15 μμ »
Δυστυχώς η αξιολόγηση αποτελεί υποχρέωση της χώρας και θα εφαρμοστεί από οποιαδήποτε κυβέρνηση μείνει η έρθει...

21
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Φεβρουάριος 14, 2023, 08:58:16 μμ »
Και η αξιωματικη αντιπολίτευση θα εφαρμόσει την αξιολόγηση. Προσέξτε τη δηλωση Φίλη, λέει όχι στην τιμωρητικη αξιολόγηση. Δεν απορρίπτει την αξιολόγηση.

22
Το θέμα είναι αν θα εγκριθούν από το ΥΠΑΙΘ και πότε. Δεν βλέπω να υπάρχει κανένα συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα...Μια απλή καταγραφή-πρόταση γίνεται.

23
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Κλειστά σχολεία αύριο
« στις: Φεβρουάριος 05, 2023, 08:05:30 μμ »
Εδώ δεν είναι ικανοι να διαφοροποιησουν τις αποφάσεις για τα ειδικά σχολεία. Όλο το διάστημα που γινόταν τηλεκπαίδευση  λόγω Covid τα ειδικά λειτουργούσαν δια ζωσης (σωστά κατ εμέ) διότι ήταν αδύνατον για τους μαθητές με αναπηρία να κάνουν webex.
Στην απόφαση του γενικου ζητείται, γιατί δεν υπάρχει διαχωρισμός και τα ειδικά να κάνουν τηλεκπαίδευση!!!! Τώρα δλδ τα παιδιά με αναπηρία δύνανται;

24
Για Λακωνία κ Μεσσηνία  υπάρχει κάποια πληροφορία;

25
Από συναισθηματική πλευράς δεν είναι αυτό που οραματίστηκα. Δεν υπάρχει συναδελφικη αλληλεγγύη πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, δεν υπάρχει αξία στο λειτουργημα που επιτελούμε ιδίως από πλευράς γονέων. Εκείνο που σώζει κάπως την κατάσταση είναι καποιοι μαθητες/τριες που αντιλαμβάνονται το έργο μας και την συνεισφορά μας.
Από οικονομικής άποψης ειμαστε οι χειρότερα αμειβομενοι στο δημόσιο, δυστυχώς αυτή είναι η πικρή αλήθεια.
Αν γύριζα πίσω το χρόνο δεν ξέρω αν θα έκανα την ίδια επιλογή. Και στο λέω όντας στέλεχος στην παρούσα φάση.
Είναι σχετικό βέβαια τι αξίζει και τι όχι. Στην απόφαση που θα πάρεις άκου μόνο τι λέει η ψυχή σου.
Καλή χρονιά!

26
Έσπερε το ζήτημα του μέντορα ουδεμιά σχέση έχει με την υποστήριξη ενός νέου εκπαιδευτικού. Έχει, όμως, μεγάλη σχέση με την ιεραρχική δομή εξουσίας που επιδιώκει η κυβέρνηση να στήσει στα σχολεία. Όποιος νέος καθηγητής ζητήσει βοήθεια άπλετη θα του την προσφέρουν οι συνάδελφοι. Και θα ζητήσει βοήθεια από κάποιον που εμπιστεύεται κι όχι απ' το φυτευτό. Μα κι ο έμπειρος συνάδελφος μπορεί να ζητήσει βοήθεια, ναι συμβαίνει κι αυτό καθώς ουδείς φωτεινός παντογνώστης, απ' το νέο. Οι καθηγητές συνεργάζονται αλληλοβοηθούνται σε κλίμα εμπιστοσύνης κι αμοιβαιότητας. Οι μέντορες είναι άνωθεν επιβαλλόμενος θεσμός για να π λ ή ξ ε ι ακριβώς αυτήν την αμοιβαιότητα και να παράξει μιαν άτυπη ιεραρχία με αξιώματα προϊσταμένους κι υφισταμένους. Κι όχι ισότιμα μέλη. Δηλαδή είναι ένας θεσμός α ν τ ι δ η μ ο κ ρ α τ ι κ ό ς. Και στα σχολειά βασίζεται η Δημοκρατία. Αν ανατραπεί εδώ ανατρέπεται μετά εύκολα και στα Κοινοβούλια.
Leon,
Μην είσαι σίγουρος ότι υπάρχει άπλετη βοήθεια. Στο ξεκίνημα μου σε δημοτικό σχολειο όχι μόνο δεν με βοηθήσαν αλλά δεν μου ελεγαν ούτε καλημέρα. Ήμουν βέβαια 27 και οι περισσότεροι δάσκαλοι 55+. Για να προλάβω κάποιους δεν κατηγορώ ούτε στιγμστιζω τους μεγαλύτερος συναδέλφους. Απλά έβγαλα μια χρονιά μιλώντας ουσιαστικά μόνο με το δ/ντη και κάποιους συναδέλφους ειδικοτήτων που ήρθαν αργότερα κ αντιμετώπισαν την ίδια συμπεριφορά.
Καλό είναι να μην είμαστε σίγουροι για την αντιμετώπιση που μπορεί να τύχει σε κάποιον στο σχολικό περιβάλλον.

27
Βρείτε μου μια δουλειά στο ελληνικό δημόσιο που ο εργαζόμενος καθημερινά να διαπομπευεται κατα αυτό τον τρόπο.
 Δεν βρίσκω λόγια, για ακόμα μια φορά ομως δεν εκπλήσσομαι...
.



28
Μίλησα αργά το μεσημέρι , μου είπαν ότι υπάρχει πρόβλημα και προσπαθούν να το επιλυσουν.

Σελίδες: 1234 ... 53

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159839
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 608
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 575
Σύνολο: 584

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.08 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.