Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - nounou

Σελίδες: 12
15
ΙΕΚ-ΚΕΚ / Απ: Αναθέσεις μαθημάτων στα ΙΕΚ
« στις: Οκτώβριος 11, 2017, 08:27:25 μμ »
εκεί που μπορεί να "πατάει" φαντάζομαι ο Διευθυντής είναι η ειδικότητα, δηλ. Χημικός με κατεύθυνση Τρόφιμα ή ένα μαστερ σχετικό... απο την άλλη υπάρχει και το θέμα του πιστοποιημένου ή μή, ο πιστοποιημένος προηγείται... μόνο που στη πράξη κάνουν  όπως " θέλουν"
εγώ είμαι Τεχνολόγος Τροφίμων και το  πάρει αρκετές φορές το μάθημα. Φέτος με τους νέους οδηγούς, όπου υπήρχε ανάθεση Τεχνολόγος τροφίμων ή και αντίστοιχης ειδικότητας , διαλέγανε Χημικό με κατεύθυνση στα Τρόφιμα ( μαστερ )  ή τεχνολόγο τροφίμων ανάλογα με το ποιός είχε τα περισσότερα μόρια , ήταν πιστοποιημένος και ασχέτως που είμασταν σε διαφορετικό πίνακα...αν ο χημικός δεν έιχε ειδίκευση στα τρόφιμα παιρνουνε απο τη δική μας λίστα..
βέβαια το " τεχνολόγος τροφίμων ή και αντίστοιχης ειδικότητας "μπορεί να  σημαίνει και Γεωπόνο τεχνολόγο τροφίμων αλλά έλα που δεν τους αναφέρει ( κακώς κατά τη γνώμη μου ) παρότι δεν με "συμφέρει"..
δυστυχώς κάποιες φορές πατάνε σε λεπτομέρειες και κάποιος μπορεί να ευνοηθεί ή και να αδικηθεί..
καλή τύχη!! προσωπικά μιλώντας φυσικά και μπορείς να το κάνεις το μάθημα!!! ;)

16
ΙΕΚ-ΚΕΚ / Απ: Αναθέσεις μαθημάτων στα ΙΕΚ
« στις: Οκτώβριος 11, 2017, 07:08:41 μμ »
ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΑΡΤΟΠΟΙΪΑΣ – ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΙΚΗΣ. Ο εκπαιδευτής να είναι πτυχιούχοςτμήματος τεχνολογίας τροφίμων ή/και αντίστοιχης ειδικότητας – ειδίκευσης ή/και να έχει τα ίδιαπροσόντα με τον εκπαιδευτή του μαθήματος Αρτοποιητικής ή Ζαχαροπλαστικής τέχνης.

το παίρνουν τεχνολόγοι τροφίμων ή χημικοί τεχνολόγοι τροφίμων ή αρτοποιός ζαχαροπλάστης με πενταετή εμπειρία...΄κατα κανόνα όποιος έχει περισσότερα μόρια
στο συγκεκριμένο οδηγό σπουδών με τον τρόπο που περιγράφονται οι αναθέσεις δεν υπάρχει ξεκάθαρη α και β ανάθεση...

17
καλησπέρα,
κάτι ακόμη, από φέτος ισχύει το max 6 ώρες για όσους δουλεύουμε με πλήρη ασφάλιση στον ιδιωτικό τομέα... ή ήταν και απο πέρυσι και δεν το κατάλαβα?
έχω την εντύπωση πως  μπορούσα να πάρω μέχρι 10 ώρες.. βέβαια 5 είχα τελικά αλλά τόσες μπορούσα να κρατήσω για να ανταποκριθώ όπως νόμιζα πως θα έπρεπε :-[

18
 ευχαριστώ πολύ!! :)

19
**κατι να ρωτησω αν καταλαβα σωστα....εμεις που καναμε πχ πρωτη φορα περυσι ΔΕΝ ξανελνουμε πτυχια, μεταπτυχιακα κλπ?αρα αν δεν ειχαμε φετος αλλη διδακτικη εμπειρια στενουμε μονο την αιτηση, υπευθυνη δηλωση,ΑΦΜ κ πχ την βεβαιωση ανεργιας?

καλησπέρα και απο μένα,
για επιβεβαίωση... όσοι έχουμε πέρυσι κάνει τα χαρτιά μας-αίτηση  γιατί δεν χρειάζεται να τα ξαναστείλουμε? φαντάζομαι κάπου το γράφουν..
δηλαδή συμπληρώνω κανονικά όλη την αίτηση αλλα δεν στέλνω συνημμένα όλα τα δικαιολογητικά που επικαλούμαι στην αίτηση?εκτός τις μεταβολές μου ( πχ. αν εργάζομαι κτλ...)
ευχαριστώ ;)

20
Καλημέρα, υπάρχει κάποιος που έχει  παρακολουθήσει  το πρόγραμμα παιδαγωγικής και διδακτικής επάρκειας του πανεπιστημίου Ρεθύμνου,  για να μας δώσει πληροφορίες;

ευχαριστώ!

21
Kαλημέρα και καλή χρονιά, υπάρχει κάποιος που έχει παρακολουθήσει το πρόγραμμα  διδακτικής επάρκειας Κρήτης για να μας δώσει παραπάνω πληροφορίες? 

22
καλησπέρα μηπως γνωρίζετε να μου απαντήσετε αν μου κάνουν πρόσληψη στον οαεδ μερικης απασχόλησης στο αντικείμενο μου (ο εργοδότης μου λεέι μόνο 4-5 ένσημα το μήνα) στη προκήρυξη των ΙΕΚ για ωρομίσθιους θα φαίνομαι σαν εργαζόμενη  και θα έχω το περιορισμό των max  6 ωρών? ευχαριστώ..

24
καλησπέρα, τα θέματα που έπεσαν σήμερα
1.28 Γ , σελίδα 230 Η ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση συνοδεύεται αναπόφευκτα απο την αξιολόγηση του. Ποιά πιστεύετε οτι θα πρέπει να είναι τα ερωτήματα στα οποία θα πρέπει να απαντήσουμε προκειμένου το εκπαιδευτικό υλικό που αναπτύξαμε να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των εκπαιδευομένων ( 6 σημεία )
2.11 Β, σελίδα 81 ποιοί είναι οι λόγοι που τα τελευταία χρόνια έχει αναπτυχθεί έντονος προβληματισμός για την εμπειρική βιωματική μάθηση
3. ΄18 Α ποιό είναι το βασικό εμπόδιο στην ανάπτυξη κριτικής σκέψης των εκπαιδευομένων
Ηταν πιστεύω εύκολα γιατί μπορούσες και να γράψεις χωρίς να έχεις διαβάσει πολύ...
Οι μικροδιδασκαλίες κύλησαν χαλαρά, μας  επικοινώνησαν πως τους ενδιαφέρει να παρουσιάζουμε ενεργητικές τεχνικές ,να κινητοποιούνται οι εκπαιδευόμενοι, τα γνωστά δηλαδη...

25
καλησπέρα, τα θέματα που κληρώνονται είναι πανελλαδικά τα ίδια?  και κάτι ακόμη, μπορεί να ξαναπέσουν τα ίδια σε επόμενες  εξετάσεις ή υποχρεωτικά αλλάζουν?
πόσοι εξεταστές είναι παρόντες στη μικροδιδασκαλία? :)

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159817
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 374
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 354
Σύνολο: 362

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.09 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.