Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - kgiannis

Σελίδες: 1 ... 3031323334 ... 48
435
Είναι πάρα πολύ λυπηρό να διαπιστώνεις ότι υπάρχουν άνθρωποι που προκειμένου να διοριστούν ευελπιστούν ότι η αντιπολίτευση προκείμενου να εκθέσει την κυβέρνηση θα τους βοηθήσει.

Δεν τους ενδιαφέρει η πραγματική ιδεολογία της αντιπολίτευσης. Όταν θα γίνει και αυτή η αντιπολίτευση κυβέρνηση αυτοί ευελπιστούν να είναι διορισμένοι και δεν τους ενδιαφέρει για τους επόμενους πολίτες (ας είναι και τα παιδιά τους).

Πόσο κοντόφθαλμοι και λίγοι άνθρωποι είμαστε....και μετά θέλουμε να είμαστε εκπαιδευτικοί!

Αν ήμουν υπουργός και ήξερα ποιοι γράφουμε σε οποιοδήποτε φόρουμ, σε οποιοδήποτε μέσο, σε οποιοδήποτε συνδικαλιστικό όργανό, δεν θα μας διόριζα.

Θα μου πείτε: "δεν θα ήσουν υπουργός, ευτυχώς για εμάς.".

Το ξέρω ότι είμαι εκτός θέματος αλλά πραγματικά το θέμα είναι "σύστημα διορισμού εκπαιδευτικών" και την τρίτη λέξη δεν ξέρω αν την λαμβάνουμε υπόψη ή αν την έχουμε καταλάβοι όποιοι διατυπώνουμε απόψεις είτε εδώ, είτε στη διαβούλευση, είτε σε οποιοδήποτε φορέα και συνδικαλιστικό όργανο.

436
Nikolopol ΑΣΕΠ για διορισμούς μηχανικών σε δήμους δεν θα αναγνωρίζεται η προϋπηρεσία σε μια ιδιωτική τεχνική εταιρία. Εκεί πρέπει οι συνυποψήφιοι να διαμαρτυρηθούν γιατί ο άλλος είχε τη γνωριμία (αν την είχε!;!) να δουλέψει σε ιδιωτικό τομέα.

Nikolopol μεγάλος αριθμός μπαίνει με κάποια γνωριμία αν και από την εμπειρία μου δεν νομίζω να είναι 95% αλλά θα συμφωνήσω μαζί σου ότι μάλλον είναι ένα μεγάλο ποσοστό. Δεν το ξέρω γιατί ανήκω στο μικρό ποσοστό αλλά προφανώς ο σχολάρχης θα πάρει αυτόν που θέλει και άρα με βάση τα δικά του κριτήρια (γνωριμία, προσόντα, παλιός μαθητής του ιδιωτικού, κλπ).

Είναι πολύ άδικο όμως όπως το συζητάω με συναδέλφους στα ιδιωτικά σχολεία ειδικοτήτων που το ωράριο τους είναι 7/8/9 ώρες τη βδομάδα να μην τους αναγνωριστεί η προϋπηρεσία όταν μετά από χρόνια θεωρήσουν ότι δεν μπορούν να ζουν άλλο με 7/8/9 ώρες τη βδομάδα και δηλώσουν παραίτηση. Το είπα και σε προηγούμενο post κανένας σχολάρχης δεν θα βάλει "ξαδερφάκι" του (εννοώ γνωστό του) για 300-350 ευρώ το μήνα. Αν θέλει να βολέψει το "ξαδερφάκι" του θα τον βάλει σε μια καλή θέση. Αυτό το ξαδερφάκι θα περνάει τόσο καλά που δεν θα θέλει να πάει στο δημόσιο. Το θέμα είναι τι γίνεται με αυτούς που έχουν λίγες ώρες και επομένως κατά πάσα πιθανότητα δεν είναι γνωστοί και δεν μπορούν να συμπληρώσουν ωράριο γιατί είναι τέτοια η ειδικότητα τους που δεν μπορούν να έχουν πολλές ώρες. Αυτοί θα ζήσουν έτσι μέχρι τα 65; Είναι τόσο κακό λοιπόν να τους αναγνωριστεί η προϋπηρεσία;

 Θα πρέπει για εσάς να θεωρούνται αυτοί οι εκπαιδευτικοί μηδενικής προϋπηρεσίας;

Καλή χρονιά!!!

437

Marie1980 λύσε μου μια απορία. Η συνάδελφος από τον ιδιωτικό τομέα έχει κάνει 2 χρόνια αναπληρώτρια;

Δεν καταλαβαίνεις ότι και 300 μήνες να έχει ο ιδιωτικός αν δεν έχει κάνει 2 χρόνια αναπληρωτής δεν αναγνωρίζεται η προϋπηρεσία.

Στο έχω ξαναπεί και θα το γράψω άλλη μια φορά ότι δεν συμφωνώ καθόλου με την νοοτροπία των αναπληρωτών με ή χωρίς προϋπηρεσία σχετικά με το θέμα των ιδιωτικών εκπαιδευτικών.

Και παίρνοντας  μεμονωμένα μια περίπτωση μιας γνωστής σου δεν βγάζουμε άκρη. Ανάλογα με την ειδικότητα. Αν κάποιος έχει τη δική μου ειδικότητα δεν γίνεται να απολυθεί για κατάργητη τμημάτων γιατί εγώ κάνω σε όλα τα τμήματα. Μόνο αν καταργηθεί το μάθημα ή κλείσει το σχολείο. Δεν γίνεται να του πω να το κλείσει. Δεν είναι ξάδερφος μου. Δεν είναι τοπικό.

Άρα μην βγάζεις συμπεράσματα από μια περίπτωση και δεν έχουν όλοι οι ιδιωτικοί 2 χρόνια αναπληρωτές.


438
Μου αρέσει που όλοι έχουν άποψη για το δικαιότερο σύστημα και απειροελάχιστοι μιλάνε για παιιδαγωγική καταρτιση.

Για αυτούς που επιμένουν για γραπτό ΑΣΕΠ προκειμένου να αποδείξουμε όλοι τι αξίζουμε και πόσο μπορούμε να διαβάσουμε, έχω να πω το εξής:

Όταν παρακολουθούσα το ΕΠΠΑΙΚ (την παιδαγωγική της ΑΣΠΑΙΤΕ γιατί είμαι από πολυτεχνείο) διάβαζα, έκανα σωστά τις ΠΑΔ (μικροδιδασκαλίες) και την πρακτική άσκηση σε σχολείο.

Θεώρησα ότι θα μου δώσουν ένα πιστοποιητικό που θα έχει αξία και δεν θα χρειάζεται να αποδείξω πάλι αν μπορώ και ξέρω πως φτιάχνεται ένα σχέδιο μαθήματος. Σωστά νομίζω το σκεφτόμουν αλλά έβλεπα τον τρόπο που οι μελλοντικοί συνάδελφοι το αντιμετώπιζαν και προβληματιζόμουν για την αξία του.
'
Οι περισσότεροι κάνανε μικροδιδασκαλίες διαβάζοντας από μέσα τις διαφάνειες και "συνεννοήθηκαν" για υπογραφές ότι δήθεν κάνανε πρακτική άσκηση σε σχολεία. Ντροπή!

Παρόλ'αυτά τέλειωσαν όλοι το ΕΠΠΑΙΚ και μάλιστα με άνεση.

Η γνώμη μου είναι αυστηρότατη δομή ΕΠΠΑΙΚ και δεν χρειάζεται γραπτός ΑΣΕΠ. Σκίσου τουλάχιστον η τέταρτη  μικροδιδασκαλία που θα κάνεις να είναι πολύ καλή αν θες να πάρεις παιδαγωγική κατάρτιση. Υπήρχαν ορισμένοι που βαθμολογούνταν για την τέταρτη μικροδιδασκαλία με 90/100 και διάβαζαν από μέσα τις διαφάνειες και την προετοίμαζαν λίγα λεπτά πριν μπούμε στην αίθουσα.

Και μάλιστα δεν καταλαβαίνω οι φυσικομαθηματικοί, χημικοί και λοιπές σχολές γιατί έχουν λίγα παιδαγωγικά (1 νομίζω) και εγώ χρειάστηκα 11 μαθήματα, μια πτυχιακή εργασία και μικροδιδασκαλίες και πρακτική άσκηση: Αυτό είναι δίκαιο; Το λέω για αυτούς που μιλανε για δικαιοσύνη.

Τα γράφω αυτά γιατί όσοι μιλάτε με το στυλ "Ξέρω εγώ να σας πω το δικαιότερο σύστημα διορισμού" είστε πραγματικά σοβαροί όταν κάνετε μια τόσο σημαντική επιμόρφωση όπως το ΕΠΠΑΙΚ; Ελάχιστους συνάντησα που το αντιμετώπιζαν σοβαρά. 

Τώρα θέλετε να διαβάσετε για γραπτό ΑΣΕΠ, ενώ για το ΕΠΠΑΙΚ βαριόσασταν να φτιάξετε μια μικροδιδασκαλία;

Σωστό, σοβαρό, αυστηρό ΕΠΠΑΙΚ για όλες τις σχολές (όχι μόνο Πολυτεχνικές και ΤΕΙ) και δεν χρειάζεται κανένας γραπτός ΑΣΕΠ.



439
Αφού ο καθένας λέει τα δικά του. Ας πω και γω για την παιδαγωγική κατάρτιση. Είναι δυνατόν αν όχι προαπαιτούμενο το ΕΠΠΑΙΚ, να μην μοριοδοτείται; Πολύ λίγοι γράφουν για αυτό.

Το λυπηρό για εμένα ο κάθενας τα συμφέροντά του κόντρα σε όλους και όλες. Και μετά όλοι και όλες λένε "είμαστε εκπαιδευτικοί".

Με αυτούς τους εκπαιδευτικούς που έχουμε  (όπως περιγράφονται από τις διατυπώσεις για το σχέδιο σε αυτό το φόρουμ), μας αξίζει το χειρότερο υπούργειο.

Ελπίζω να είμαι αυστηρός και η πραγματικότητα να μην είναι όπως φαίνεται. Ε

Ελπίζω αυτή η εικόνα να μην αντιπροσωπεύει τη γενικότερη εικόνα του κλάδου. Γιατί αν είναι έτσι όπως άλλωστε φαίνεται όχι μόνο από το φορουμ αλλά κυριως από τους θεσμικους εκπροσώπους (υπουργείο, ολμε, δοε, πεαδ, οιελε κλπ) τότε δικαίως ο κλάδος έχει χάσει το κύρος που είχε κάποτε.

Δικαίως οι μαθητές πρέπει να μας ανατρέψουν..

440
Ιδιωτικά σχολεία / Απ: Νέο σύστημα διορισμού
« στις: Δεκέμβριος 27, 2018, 02:36:42 μμ »
Ά,ρε Marie 1980 πολύ εύκολα τα βλέπεις τα πράγματα και δεν είναι καθόλου έτσι.

Και γιατί να μην μετράει η προϋπηρεσία των ιδιωτικών εφόσον έχουν ολοκληρώσει δυο χρόνια ως αναπληρωτές!;!;!;!;!

441
Δεν μπορώ να σας καταλάβω μερικούς.

Γράφεις Marie 1980 ότι θα γεμίσουν με ιδιωτικούς.

 Δείξε μου το δρόμο γιατί είμαι ιδιωτικός και δεν έχω καταλάβει.

Δεν υπήρξα ποτέ αναπληρωτής. Ακόμα και αν κλείσει αύριο το ιδιωτικό σχολείο δεν θα μετρήσει ποτέ η προϋπηρεσία μου στο ιδιωτικό σχολείο γιατί πολύ απλά το σχέδιο προς διαβούλευση γράφει ότι πρέπει να έχεις ολοκληρώσει δυο χρόνια ως αναπληρωτής. Άρα πως θα γεμίσει με έξτρα ιδιωτικούς;

442
Η ΠΕΑΔ έβγαλε σήμερα μια ανακοίνωση-επιστολή προς τον υπουργό https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/277014_stoys-monimoys-diorismoys-proigoyntai-oi-idiotikoi-anaplirotes-apo-toy-dimosioy.

Σύμφωνα με την ΠΕΑΔ είμαι ένας ισχυρός σκληρά εργαζόμενος εκπαιδευτικός σε ιδιωτικό σχολείο ενώ οι αναπληρωτές αδύναμοι.

Πως να εξηγήσω στην ΠΕΑΔ ότι δεν επέλεξα το ιδιωτικό σχολείο αρνούμενος να στηρίξω το δημόσιο σχολείο. Δεν καλέστηκα ποτέ σε δημόσιο σχολείο γιατί είμαι σχετικά νέος.

Αλλά τι λέει η ΠΕΑΔ ακόμα και αν κλείσει το σχολείο εμένα του ισχυρού (εδώ γελάμε!!) να μην αναγνωριστεί η προϋπηρεσία μου και γίνω αναπληρωτής ακόμα και αν συμπληρώσω 2 έτη σε δημόσιο σχολείο. Δηλαδή όχι μόνο να μην αναγνωριστεί αν κλείσει το σχολείο, να μην αναγνωριστεί ακόμα και αν κλείσει το σχολείο και έχω 2 έτη σε δημόσιο σχολείο. Δεν της φτάνει της ΠΕΑΔ αυτό που γράφει το σχέδιο προς διαβούλευση. Γιατί ενώ εμένα το σχέδιο προς διαβούλευση με έχει αποκλείσει εφόσον δεν έχω κάνει αναπληρωτής, η ΠΕΑΔ θέλει να ρίξει κάτω όσους απολυμένους ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς γίνανε αναπληρωτές τόσα χρόνια επειδή μέτρησε η ιδιωτική τους προϋπηρεσία.

Άρα χωρίς να κάνει ξεκάθαρη πρόταση η ΠΕΑΔ θέλει να μην μετράει η ιδιωτική προϋπηρεσία. Δεν το λέει ξεκάθαρα γιατί ίσως να τους έχει μείνει λίγο τσίπα.

Επειδή όπως γράφει η ΠΕΑΔ είμαι ισχυρός ενώ οι αναπληρωτές είναι οι αδύναμοι, θα έλεγα κύριοι και κυρίες της ΠΕΑΔ να απαγορέψουμε σε όποιον ήταν έστω και μια φορά ιδιωτικός εκπαιδευτικός να κάνει αίτηση.

Ή να προτείνω κάτι άλλο στους συναδέλφους της ΠΕΑΔ. Θέλουν να εργαστούν μια μέρα στα ιδιωτικά σχολεία για να αισθανθούν όπως λένε οι ίδιοι ισχυροί;

Εμπρός στον αγώνα των αδύναμων αναπληρωτών κόντρα στους πανίσχυρους απολυμένους ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς.

Τι να πω! Είναι ντροπή!!!!!!!!!!

Υ.Γ. Μ'αρέσει που επικαλούνται το αριστερό φρόνημα του υπουργού. Τι να σχολιάσω σε αυτό.. Ας μείνω εντός θέματος.

443
Παράθεση
Καμία διευκρίνιση δεν υπάρχει για την ιδιωτική προϋπηρεσία. Αυτό που καταφέραμε να πληροφορηθούμε με κάθε επιφύλαξη είναι ότι θα συνεχίσει να προσμετράται με βάση τον ισχύοντα νόμο, δηλαδή μόνο σε περίπτωση απόλυσης και με τουλάχιστον 2 συνεχόμενα έτη προϋπηρεσίας.

Ελπίζω να είναι με κάθε επιφύλαξη η πληροφορία σου και να μετρήσει κανονικότατα η προύπηρεσία στο ιδιωτικό σχολείο για τον ίδιο λόγο που θέλετε να μετρήσει και η δική σας στο δημόσιο.

Το ότι μπορεί να πηγαίνετε στον υπουργό και να του προτείνετε να μην μετράει η προϋπηρεσία των συναδέλφων σας στα ιδιωτικά σχολεία με ξεπερνάει.

Ηθική, Αξιοπρέπεια είναι άγνωστες λέξεις όλα αυτά;

444
Διάβασα ότι η ΟΛΜΕ και η ΔΟΕ αρνήθηκαν τη συνάντηση 9:30 και θέλουν 13:00 μαζί με την διαμαρτυρία.

445
Δεν αμφιβάλω καθόλου ως προς το άρθρο και πολύ φοβάμαι ότι τα παιδιά αντιμετωπίζονται ως εμπόρευμα.

Σε καπιταλιστικό σύστημα ζούμε. Δεν είναι η εκπαίδευση ξεκομμένη από αυτό.

 Για τις πανελλήνιες που δώσαμε όλοι έπεσε χρήμα στο φροντιστήριο. Για τις ξένες γλώσσες επίσης.

Τώρα μας έπιασε πόνος για τον ταξικό χαρακτήρα της εκπαίδευσης; Τον ταξικό χαρακτήρα τον θυμηθήκαμε για τα χρήματα που χρειάζονται για την απόκτηση επιμόρφωσης στην ειδική αγωγή;

Δεν νομίζω ότι κάποιος για να διαθέσει 800 ευρώ για την ετήσια επιμόρφωσή του σημαίνει ότι διαθέτει αρκετό χρήμα.

Είσαι υπέρ του γραπτού διαγωνισμού. Εκεί σίγουρα δεν πάνε κάποιοι φροντιστήριο; Εκεί δεν χρειάζεται χρήμα;


446
Δεν σε καταλαβαίνω ειλικρινά.

 Κάποιος/α αυτή τη στιγμή κάνει το σεμινάριο ή τον μεταπτυχιακό και τον/την καλούν σε ειδικό σχολείο.

Γιατί η εμπειρία του/της στο ειδικό σχολείο δεν θεωρείται σημαντική και για το γενικό σχολείο;

Την έννοια της συμπερίληψης την έχετε ακούσει ποτέ;

 Την έχετε καταλάβει ή το μυαλό σας καίγεται μόνο για το σύστημα διορισμού;

Και από ότι παρακολουθώ στην κουβέντα μετά τους εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής πιάσαμε τους απολυμένους ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς.

Άρα για να καταλάβω αν έχω πάρει καλά το μάθημα από τους "συναδέλφους" του φόρουμ.

Σημαντική προϋπηρεσία είναι αυτή που αποκτήθηκε μόνο ως αναπληρωτής σε γενικό σχολείο.

Εντάξει, το κατάλαβα. Τα επιχειρήματα δεν χρειάζονται. Ο εκπαιδευτικός ειδικής αγωγής δεν είναι ο εκπαιδευτικός και ο ιδιωτικός εκπαιδευτικός ήταν ξάδερφος του ιδιοκτήτη και άρα τον πήρε χωρίς να άξιζε.

Ωραία! Μετά από τις παραπάνω απόψεις που διατυπώνετε νιώθετε ότι θα έπρεπε να είστε εκπαιδευτικοί και ότι πραγματικά πρέπει να διοριστείτε;

Για να το ξανασκεφτείτε λίγο..


447
Kananga Από όσο ξέρω και η ειδική αγωγή έχει πρόβλημα και υπάρχει ανάγκη από εκπαιδευτικούς. Οπότε η αναβάθμιση μπορεί να μην ξέρω για ποιο λόγο ακριβώς γίνεται αλλά δεν είναι λογικό να λες συναδέλφους "επιστήμονες" ειδικής αγωγής.

Τι θα πει "επιστήμονες" ειδικής αγωγής; Παρακολουθώ το πρόγραμμα ειδίκευσης στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση το ΕΚΠΑ και θεωρώ ότι ως εκπαιδευτικός στην γενική συναδέλφους μου τους εκπαιδευτικούς στην ειδική αγωγή.

Αν δεν είναι διδακτικό προσωπικό τότε γιατί στο πρόγραμμα του ΕΚΠΑ συζητάμε για θεωρίες μάθησης και εξατομικευμένο πρόγραμμα.

Τι θα πει "διδακτικό προσωπικό με την κλασσική έννοια του όρου.";

Πραγματικά θεωρώ ότι όποια συνάδελφος καθηγήτρια οικιακής οικονομίας που κάνει σε σχολείο ειδικής αγωγής το μάθημα Αυτόνομη Διαβίωση είναι εκπαιδευτικός με την πιο κλασσική έννοια του όρου. Μακάρι και τα γενικής να είχανε ένα τέτοιο μάθημα.

Εκτός αν θεωρείς ότι για να ανήκει κάποιος στο "διδακτικό προσωπικό με την κλασσική έννοια του όρου" πρέπει να έχει μάθημα που βάζει διαγώνισμα, έχει αυστηρά καθορισμένη ύλη. Μήπως τους γυμναστές να τους αποκαλούμε επιστήμονες φυσικής αγωγής;

448
Kananga αυτοί που διορίζονται εκπαιδευτικοί στην ειδική αγωγή δεν είναι εκπαιδευτικοί κατά τη γνώμη σου;

Ωραίο αυτό! Δεν έχει πάτο η ξεφτίλα.
 
Θα πρότεινα  μαζί με την αίτηση για διορισμό να γράψετε την άποψη σας στο παραπάνω θέμα. Εννοείται όποιος απαντήσει αλά Kananga πρέπει να κόβεται από οποιοδήποτε άλλο διαγωνισμό στην εκπαίδευση. Μόνο σε αυτό το ερώτημα να απαντήσει κάποιος καταλαβαίνεις αν πρέπει να μπει στην εκπαίδευση ή όχι. Ούτε άλλες εξετάσεις χρειάζεται ούτε τίποτα.

Απαράδεκτη άποψη!!

Έλεγε η Γώγου "σημασία έχει να παραμένεις άνθρωπος". Κάντε τον κόπο, αξίζει...

Σελίδες: 1 ... 3031323334 ... 48

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159560
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 355
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 19
Επισκέπτες: 318
Σύνολο: 337

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.096 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.