Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - kgiannis

Σελίδες: 1 ... 3738394041 ... 48
533
Απαράδεκτη η επιστολή του σωματείου εκπαιδευτων ΙΕΚ.

Το σωματείο εκπαιδευτών ΙΕΚ λοιπόν υποστηρίζει ότι είναι άδικο ο δημόσιος υπάλληλος να μην μπορεί να διεκδικήσει το 2ωρο-3ωρο-4ωρο από το ΙΕΚ με το οποίο προσπαθεί να συμπληρώσει ο ωρομίσθιος εκπαιδευτικός ή/και ο συμβασιούχος επιστημονικός/εργαστηριακός συνεργάτης του ΤΕΙ το εισόδημα του.

Μπράβο στο σωματείο που απέδειξε ότι δεν ήταν τυχαίο που πέρσι έκανε αγώνα να καθυστερήσει η εφαρμογή της πιστοποίησης, γιατί προφανώς και ο διορισμένος μόνιμος καθηγητής του δημόσιου σχολείου που θέλει να τρώει και από τα ΙΕΚ δεν έκανε τον κόπο καλοκαιριάτικα να πάει να εξεταστεί.

Είναι και μόνιμος καθηγητής πλήρους απασχόλησης και έχει φουλ ενέργεια που πρέπει να τη διοχετεύσει και στα δημόσια ΙΕΚ. Μην πάει χαμένη αυτή η ενέργεια και αυτή η εμπειρία.

Μπράβο! Είναι ένα άξιο σωματείο εκπαιδευτών ΙΕΚ!

534

Λογικό το σκεπτικό αυτό (ότι τις 150 ώρες πρέπει να τις έχεις κάνει πιο πριν).

Στην περίπτωση αυτή θα πρέπει να παρακολουθήσεις σεμινάριο στην εκπαίδευση ενηλικων απο αυτά που θα πει ο ΕΟΠΠΕΠ και μετά εξετάσεις.

536
Συμφωνώ με τον Keravnos83. Δεν έχουν περάσει χρόνια και δεν θα συμβουλευα ποτέ κανέναν συνάδελφο να παρακολουθήσει σεμινάρια που δεν έχει εγκρίνει ο ΕΟΠΠΕΠ και μπορεί απλώς να θέλουν να φάνε λεφτά από τον κόσμο. Δεν σημαίνει αυτό βέβαια ότι έχω κάποια εκτίμηση στον ΕΟΠΠΕΠ. Απλώς χρειάζεται προσοχή!

537
 Σωστή η ερώτηση σου.

 Η εκπαιδευτική επάρκεια δεν ήταν απαραίτητη παλιά. Δηλαδή μπορεί να ήσουν εκπαιδευτής στα ΙΕΚ και αυτή τη χρονιά που μας πέρασε χωρίς να έχεις επάρκεια αφού δεν ήταν προαπαιτούμενο. Απλώς προηγούνταν αυτός που έχει επάρκεια. 150 ώρες εύκολα μαζεύονται.

6 ώρες τη βδόμαδα να έχεις για μια χρονιά τις μάζεψες τις 150 ώρες

Η ερώτηση σου όμως παραμένει σωστή αφού ουσιαστικά είναι σαν να λέει  ο οδηγός "δεν ξέρω αν είσαι επαρκής, σου δίνω τη δυνατότητα να μπεις στην αίθουσα και αν μαζέψεις τις 150 ώρες, έλα να δούμε να είσαι επαρκής αν και όποτε κάνω εξετάσεις". Είναι περίεργα όλα αυτά.


538
netGuy το πτυχίο που έχεις σου δίνει παιδαγωγική κατάρτιση αλλά όχι εκπαιδευτική επάρκεια εκπαιδευτή ενηλίκων.

539

Από ΙΕΚ ΑΙΓΑΛΕΩ η αίσθηση που είχα τώρα που επικοινώνησα είναι ότι περιμένουν να δουν τι θα κάνουν.

Πρέπει να έχει γίνει μεγάλο μπάχαλο που μπήκαν οι υπεράριθμοι στο κόλπο.




540
Στην δική μου ειδικότητα πως γίνεται απόφοιτος του 2013 να έχει 36 μόρια; Έκατσα το έψαξα και κατάλαβα πως γίνεται.

Είχε πτυχίο μη αναγνωρισμένο, δηλαδή χωρίς επαγγελματικά δικαιώματα στην Ελλάδα γιατί μπορεί να το πήρε από κολλέγιο ή από πανεπιστήμιο εξωτερικού και δεν έκανε αναγνώριση.

Απέκτησε επαγγελματική εμπειρία και επομένως μόρια. ίσως να βρήκε κανένα φροντιστήριο και απέκτησε διδακτική εμπειρία.

Και μετά είπε πιο μεγάλος/η να πάρει το "ελληνικό" πτυχίο που αναγνωρίζεται.

Κάτι τέτοιο μπορεί να παίζει. Το ότι πήρε κάποιος πτυχίο το 2015 δεν σημαίνει ότι είναι 22 ετών.


541
Foufoutos το θυμάμαι αυτό που το είχες γράψει.

Η οδηγία για αναθέσεις καθυστερεί γιατί θέλουν να κάνουν υποχρεωτική διάθεση καθηγητών ΕΠΑΛ και Νυχτερινών Λυκείων που θα καταργηθούν;

Το έχω καταλάβει καλά αυτό; Ή κάτι άλλο συμβαίνει;

542

Για να ξεφύγουμε και από την αντιπαράθεση:

Έχει κάποιος ενημέρωση σχετικά με το πως θα γίνουν οι αναθέσεις, πότε θα γίνουν οι αναθέσεις, αν θα γίνουν οι αναθέσεις κλπ;

Ξέρει κάποιος κάτι που θα ήθελε να το μοιραστεί;

543
Παράθεση
Για το ωράριο να στο πω και αλλιώς... το να μην μπορείς να προετοιμάσεις 30 ώρες διδασκαλία την εβδομάδα δείχνει ή ανεπάρκεια ή απουσία οποιασδήποτε σχέσης με το αντικείμενο

Οk! Κατάλαβα..Έχεις τέτοια σχέση με το αντικείμενο που διδάσκεις και δεν χρειάζεται να προετοιμαστείς καθόλου.

Περιττό να φτιάξεις διαφάνειες, περιττό να φτιάξεις βίντεο, δεν χρειάζεται πλάνο μαθήματος, δεν χρειάζεται φύλλο εργασίας.  Δεν χρειάζεται φύλλο ανάθεσης εργασίας για το σπίτι. Δεν χρειάζεται να προσαρμόσεις το μάθημα στις ανάγκες του κάθε μαθητή στην αίθουδα.

Ok! Κατάλαβα... Είμαι άσχετος με το αντικείμενο για αυτό και θεωρώ ότι είναι πολύ πολύ πολύ κακό για τους μαθητές του δημοσίου σχολείου ο δάσκαλος να αδιαφορεί και να μην ετοιμάζει για τα παιδιά όλα τα παραπάνω. Είμαι πολύ άσχετος.

544
33 (23 το πλήρες ωράριο στο σχολείο+10 ώρες το όριο σε ΙΕΚ) μάθημα τη βδομάδα σημαίνει ότι χρειάζεσαι για προετοιμασία το λιγότερο άλλες 33 ώρες. Δηλαδή σύνολο 66 ώρες. Αν βάλουμε και τις μετακινήσεις φτάνουμε σίγουρα τις 70 ώρες.
Πόσες ώρες οφείλει να κάτσει ο εκπαιδευτικός του δημόσιο σχολείου στο σχολείο πέρα από το διδακτικό του ωράριο δεν γνωρίζω. Ας μην προσθέσω λοιπόν άλλες ώρες
Άρα έχουμε 70 ώρες δουλειά (πνευματικής εργασίας) τη βδομάδα δουλειά μπορεί και σηκώνει λοιπόν ο καθηγητής του δημοσίου σχολείου.

Δηλώνω προσωπική ανεπάρκεια (όπως βρήκε ο Giatros) για κάτι τέτοιο.

Giatre πιστεύω ότι όποιος υποστηρίζει, ότι εγώ έχω προσωπική ανεπάρκεια που θεωρώ ότι δεν μπορεί κάποιος να ανταπεξέλθει επαρκώς στις υποχρεώσεις του αν έχει 33 ώρες μάθημα-δηλαδή 66 ώρες μαζί με την προετοιμασία, πάσχει από σύμπτωμα προσωπικής λαμογιάς.


 

545
1. Τι λες Niteulf; Επαφή με την πραγματικότητα έχω. Και στον ιδιωτικό τομέα μπορεί να αλλάζει κάθε χρόνο θέση ο υπάλληλος αλλά το word ξέρει να το χρησιμοποιεί. Προφανώς όταν αναφέρω το word, αναφέρω απλώς ένα παράδειγμα κακής λειτουργίας των ΙΕΚ. Μπορώ να σου αναφέρω και άλλα τέτοια. Δεν είναι μόνο οργανωτικό το θέμα. Με την ίδια οργάνωση στον ιδιωτικό τομέα, τούμπες θα έκανε (όχι μόνο word) ο κάθε ένας που τα ξύνει στο δημόσιο.

2. Για την μοριοδότηση της δευτεροβάθμιας τα είπαμε....άρα το προσπερνάω αφού το προσπερνάς.

3. Γενικά, είτε 5 ευρώ, είτε 2 ευρώ έίτε 152 ευρώ...αυτός που τα εισπράτει σε μόνιμη βάση είναι προνομιούχος σε σχέση με τον οποιοδήποτε παίρνει 0,5 ευρώ ή κανένα ευρώ. Εσύ τώρα προφανώς κάνεις διαβάθμιση αλλά παθαίνεις αμνησία για τις μόνιμες απολαβές. Δεν το θεωρείς προνόμιο κάποιος να πληρώνεται από το κράτος σταθερά και για πάντα κάθε 1 του μηνός και κάθε 15 του μηνός σε σχέση με όλους τους άλλους. Μπράβο! Εύγε!

4. Υπάρχουν ταμπέλες. Φυσικά και υπάρχουν! Θα ήθελα να καταλάβω που διαφωνείς στα 1,2 και 3 παραπάνω τώρα που έδωσα ελπίζω κάποιες διευκρινήσεις. Εμένα ο στόχος μου είναι να καταλάβω τι λες και όχι να σε κατηγορήσω. Π.χ. λες ότι δεν είναι σημαντικό προνόμιο το να πληρώνεται κάποιος σταθερά και για πάντα. Γιατί δεν είναι προνόμιο; Δεν το εξηγείς και κάνεις διαβάθμιση μπας και θολώσεις τα νερά. Δεν θεωρείς σημαντικό ότι υπάρχουν καθηγητές που δεν ξέρουν word και κάνουν γραμματειακή υποστήριξη στα ΙΕΚ. Υποστηρίζεις ότι είναι οργανωτικό το θέμα. Που να φανταστεί το ΙΝΕΔΙΒΙΜ ότι στις μέρες μας δεν ξέρει ο άλλος word και έχει πτυχίο και τον πληρώνει το κράτος σταθερά και για πάντα. Αλλά είπαμε αυτό δεν είναι προνόμιο. Είναι δικαίωμα και εδώ θα συμφωνήσω. Αλλά έχει δικαίωμα να βρίσκεται σε μια θέση στην οποία δεν μπορεί να παρέχει υπηρεσίες; Τότε γιατί πληρώνεται;   

5. Δεν ξέρω καθηγητές που έχουν 23 ώρες σε ιδιωτικό τομέα εκπαίδευσης και κάνουν εξτρα ώρες αλλου (delivery ή άλλες δομές εκπαίδευσης). Θεωρώ δεδομένο ότι δεν δουλεύει σωστά, δηλαδή δεν προετοιμαζεται κλπ....Να τις κάνεις μπορείς αλλά να τις κάνεις σωστά όχι. Τα έχουμε ξανασυζητήσει αυτά αλλά δεν με έπεισες.

Ο καθηγητής που δουλεύει στο δημόσιο σχολείο ΔΕΝ είναι τεμπέλης. Είμαι βέβαιος ότι υπάρχουν πάρα πολύ άξιοι καθηγητές στα σχολεία. Αλλά δεν πιστεύω ότι μπορούν να κάνουν 30 ώρες σωστό μάθημα. Και οι 23 πολλές είναι. Άρα στα εξτραδάκια δεν κάνουν δουλειά.

546
Nireulf

1. Δεν φταίνε οι μόνιμοι για το χάλι του ιδιωτικού τομέα. Σίγουρα όμως φταίνε στο βαθμό που τους αναλογεί για την ανοργανωσιά και για το χάλι που υπάρχει στο δημόσιο. Όταν πηγαίνω στη γραμματεία του δΙΕΚ και ο αποσπασμένος μόνιμος δεν μπορεί να με εξυπηρετήσει γιατί δεν ξέρει να γράφει στο word. Ποιος μου φταίει; Μου φταίει που επαναπαύτηκε επειδή μπήκε από νωρίς στο δημόσιο. Στο ιδιωτικό θα έκοβε τον απαυτό του για να μάθει word αλλιώς θα τον σουτάρανε.

2. Φυσικά και δεν μπορεί να γίνει διαχωρισμός στην προκήρυξη αλλά θα μπορούσαν να μην μοριοδοτούν τόσο πολύ την δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Δεν στέκει τέτοια μοριοδότηση για δομή μη τυπικής εκπαίδευσης.

3.Δεν είναι προνομιούχος αλλά έχει 800ευρώ....σε σχέση με αυτόν που έχει 200ευρώ είναι προνομιούχος. Μάλιστα ο μη διορισμένος των 200ευρώ δεν τα έχει τα 200ευρώ μήνας μπαίνει μήνας βγαίνει όπως ο διορισμένος.

4.Δεν υπάρχει στόχος σε κανέναν διορισμένο. Στόχος για μένα είναι να καταλάβω που διαφωνεί κάποιος με τα παραπάνω 3 πράγματα (βλ. 1.,2.,3.).

5. Το εξτραδάκι του διορισμένου σε τέτοια εποχή είναι αρκετά προκλητικό. Όλοι όμως έχουν τις ανάγκες τους. Μπορεί να έχει και αυτός τις δικές του. Είναι όμως έτσι πάντα; Και όπως έχω ξανααναρρωτηθεί. Μπορείς κάποιος να ετοιμάσει 30 ώρες μάθημα και να αποδόσει πολύ καλά και στις 30 ώρες ή μήπως σε κάποια τις ώρες που αναλαμβάνει πάει αδιάβαστος-απροετοιμαστος κλπ. Στο ιδιωτικό απροετοίμαστος δεν πας και για αυτό δεν θα αναλάμβανε κανένας 30 ώρες εκεί.

Σελίδες: 1 ... 3738394041 ... 48

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159788
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 621
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 489
Σύνολο: 493

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.128 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.