Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - kgiannis

Σελίδες: 1 ... 4142434445 ... 48
589
Καθόλου επιστημονική η λογική σου joinJ!

 o foufoutos γραφεί κάτι συγκεκριμένο, εσύ κάνεις παράθεση τα γραφόμενά του και γράφεις-απαντάς ότι σου κατέβει (διοικητικη επάρκεια,κλπ..).

 
Με τον ίδιο τροπο αν εφαρμόσεις την τεχνική της συζήτησης στην μικροδιδασκαλία στις εξετάσεις πιστοποιησης,
η αποτυχία ειναι δεδομένη. Ελπίζω να μην το κάνεις αυτό στο σχολείο ή στο ΙΕΚ ή οπουδήποτε αλλού.

Αλλά είπαμε, ο Φίλης σας βοήθησε και μπορειτε να συνεχίχετε με τον ίδιο αποτυχημένο τροπο τις τεχνικές αυτές στα μαθήματα των ΙΕΚ.

Αυτό κατάφερε ο Φίλης!

Ορισμένοι/ες ας κάνουν έναν κόπο να καταλάβουν, ότι πέρα από εργαζόμενοι/άνεργοι οφείλουν να είναι και άνθρωποι και επιστήμονες.

Αν θες να λέγεσαι άνθρωπος... πρέπει πρωτίστως να καταλαβαίνεις τι σου λένε οι άλλοι...ή αν δεν καταλαβαίνεις να τους ρωτάς....ή αν δεν θες να τους ρωτάς...ας τους να σου εξηγήσουν και ανταπάντα όταν έχεις κάτι να τους πεις πάνω σε αυτό που σου λένε...όχι γράφοντας για διοικητικη επάρκεια και πετώντας χαρταετό και την μπάλα στην εξέδρα.

Έτσι δεν γίνεται συζήτηση joinJ. Έτσι μπαχαλεύεις τη συζήτηση.
 

590
Από όσα έχω καταλάβει από αυτή τη ζωή ένα πραγμα.

Οι άνθρωποι με τα πολλά προσόντα
1. ΣΕΒΟΝΤΑΙ τον ΚΟΠΟ των συναδέλφων τους που έδειξαν ΣΥΝΕΠΕΙΑ και ΩΡΙΜΟΤΗΤΑ πηγαίνοντας στις εξετάσεις πιστοποίησης.
2. Αναγνωρίζουν την σημασία της ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ και δεν την σαμποτάρουν.

3. Δείχνουν συνέπεια και ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΣΜΟ και προσπαθούν να τηρούν τις προθεσμίες έτσι ώστε να προλάβουν να πιστοποιηθουν.

Δεν μπορώ να διανοηθω και να πιστέψω ότι οι άνθρωποι με πραγματικά πολλά προσόντα (αληθινά όχι από αυτά που κερδίζονται με κόλπο) θα έδειχναν ποτέ ασυνέπεια, αντιεπαγγελματισμο, ανωριμότητα όπως κάνουν πολλοί εδώ μέσα όλον αυτόν τον καιρό. Δεν μπορώ να πιστέψω ότι άνθρωπος που έχει με κόπο αποκτήσει πραγματικά πολλά προσόντα θα έκανε αγώνα για να μην ισχύσει η πιστοποίηση την στιγμή που συνάδελφοί του πήγαν να δώσουν εξετάσεις γνωρίζοντας ότι από 1/9/2015 είναι απαραίτητη η πιστοποίηση.

Δεν μπορώ να πιστέψω ότι άνθρωπος με πραγματικά πολλά προσόντα περιμένει να τον σώσει ο Φίλης για να είναι στα ΙΕΚ, αντί να παλέψει με την ΑΞΙΑ του.

Ή τα προσόντα του δεν είναι πολλά και με την ΑΞΙΑ του αποκτουμενα ή δεν είναι ΑΝΘΡΩΠΟΣ.

591
Έχω δουλέψει πολλά χρόνια και σε δημόσιους και σε ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς φορείς.
Για τα ιδιωτικά ΙΕΚ θα συμφωνήσω ότι δεν είναι καλές οι συνθήκες, είναι όπως τα περιγράφεις...Πολύ κακές συνθήκες από όλες τις απόψεις

Για τα ιδιωτικά κολέγια αυτά που λέμε κέντρα μεταλυκειακής εκπαίδευσης οι συνθήκες είναι πολύ καλύτερες. Η εξωδιδακτική απασχόληση δεν αποφεύγεται εύκολα καθώς είναι ιδιωτικά. Δυστυχώς. Αλλά τα μαθήματα γίνονται καλύτερα. 

Δεν έχω γυρίσει σε πολλά ΙΕΚ για να έχω εικόνα. Στα 4 ΙΕΚ που έχω πάει, τα 2 "τρώγονται". Τα άλλα έχουν πολλά προβλήματα.

Θα συμφωνήσω ότι έχει βελτιωθεί η κατάσταση στα ΙΕΚ. Βελτιώνεται αργά αργά...πολύ αργά όμως...

592
Και εγώ είμαι υπέρμαχος της δωρεάν παιδείας. Για αυτό όποτε πηγαίνω στο δημόσιο προσπαθώ για το καλύτερο. Δεν απαξιώνω καθόλου τη δουλειά που γίνεται σε ορισμένα (ορισμένα όμως για να είμαστε ειλικρινής, δεν είναι όλα εξίσου καλά) ΔΙΕΚ.

Οι συνθήκες δεν είναι τόσο καλές στα ΔΙΕΚ (τουλάχιστον σε αυτό που ήμουν) όπως τις περιγράφεις για να δουλέψω καλύτερα στα ΔΙΕΚ από ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς φορείς.

Φυσικά υπάρχουν αξιόλογοι μόνιμοι εκπαιδευτικοί (λίγοι βέβαια) στα ΔΙΕΚ αλλά επιμένω ότι πάνω από 23 ώρες διδασκαλίας που έχει ο μόνιμος (και οι 23 πολλές μου φαίνονται) η διδασκαλία και η προετοιμασία της δεν γίνεται σωστά.

Δεν μπορείς να με πείσεις ότι κάποιος προετοιμάζεται για 30 ώρες εξίσου και τις 30 καλά. Σε κάποιες ώρες λουφάρει.  Για αυτό μίλησα για πάρεργο και φυσικά δεν αναφέρθηκα σε σένα. Εγώ αν είχα 30 ώρες θα ήμουν ανασφαλής για το κατά πόσο καλά προετοιμάστηκα. Μπορώ να αντέξω να είμαι όρθιος αλλά δεν είμαστε απλώς όρθιοι μέσα στην αίθουσα. Δεν είναι μόνο αυτές οι απαιτήσεις.

593

Φυσικά και δεν είναι πεταμένα χρήματα. Το έχω γράψει πάρα πολλές φορές. Από ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς φορείς που λειτουργούν ως ΚΔΒΜ απαιτείται να έχεις πιστοποίηση. Σε προγράμματα όπως του ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ και εξειδικευμένων κέντρων κατάρτισης και επαγγελματικής εκπαίδευσης (ΕΚΚΕΕ) ζητιέται πολλές φορές ως απαραίτητο προσόν. Δεν είναι πεταμένα λεφτά. Η ζωή δεν είναι μόνο στα ΙΕΚ. Ειδικά αν ο άλλος δεν είναι μόνιμος καθηγητής ΕΠΑΛ δεν μπορεί να ζει με τα ΙΕΚ. Άρα όποιος πήγε στις εξετάσεις πιστοποίησης για να μπορεί να δουλέψει στα ΙΕΚ, θεωρώντας ότι μάλλον μόνο εκεί θα μετράει δεν βλέπει τη ζωή εκτός ΙΕΚ. Προσωπικά την βλέπω και επομένως δεν με νοιάζει.

Έχω καταλάβει και από πολλούς συναδέλφους των ΙΕΚ που γράφουν εδώ μέσα και από την εμπειρία μου στα ΙΕΚ, πως τα έχουν καταντήσει οι ίδιοι, όχι άλλοι, (οι ίδιοι με την νοοτροπία τους μαζί με τους (ξε)φ(τ)ίληδες και τους συνδικαλιστές τους) πάρεργο-αγγαρεία για το μόνιμο καθηγητή του δημοσίου.

Εγώ που πήγα για πιστοποίηση δεν πήγα μόνο για τα ΙΕΚ.   

594
παπαπαστ έγραψες "Όταν πήγες στο θεωρητικό μέρος της πιστοποίησης τι διάβασες για την κατηγορία των άνεργων ,μήπως διάβασες ότι την περιθωριοποιούμε ."
Επειδή δεν πρέπει να την περιθωριοποιούμε, την βάζουμε να διδάξει σε επαγγελματική κατάρτιση;
Αν έχεις διαβάσει το θεωρητικό μέρος, και κατάλαβες ότι πρέπει να προηγούνται στην επαγγελματική κατάρτιση, μην πας να δώσεις καλύτερα. Άλλωστε δεν χρειάζεται μέχρι 01/09/2017 θα παλέψεις να μην εφαρμοστεί. Καλύτερα γιατί δεν βλέπω να τα καταλαβαίνεις.

grtt έγραψες "..μια πιστοποίηση δε θεωρώ ότι σε κάνει καλύτερο εκπαιδευτή..."
Δηλαδή από όλα όσα έχουμε γράψει εσύ κατάλαβες ότι υποστηρίζουμε ότι η πιστοποίηση σε κάνει καλύτερο εκπαιδευτή;
Δεν θα γίνεις καλύτερος εκπαιδευτής. Μην πας να πιστοποιηθείς, δεν θα γίνεις καλύτερος.
Άσε που κινδυνεύεις να γίνεις και χειρότερος. Μην το ρισκάρεις

595
JimP
1. Δεν νομίζω ότι οι εξετάσεις είναι τζόκερ. Όσοι καλεστήκαμε για εξετάσεις πιστοποίησης δεν μπήκαμε σε κληρωτίδα. Υπερβολές είναι αυτά που λες. Ας γίνονται πιο συχνά. Πολύ σωστό. 2 φορές το χρόνο.

2. Γράφεις "Θεωρώ άδικο να μπαίνει μια πιστοποίηση πιο πάνω από τα πτυχία...η μοριοδότηση είναι η πιο σωστή και δίκαιη λύση. " Το επιχείρημα μου είναι στο γ) από τα γραφόμενα μου παραθέτεις. Έκανες την παράθεση αλλά δεν απάντησες σε αυτά. Θεωρείς ότι είναι άδικο και δεν σηκώνεις συζήτηση. Απάντησε σε αυτά που γράφω στο γ). Σε αυτό απάντησε μου δηλαδή "Δηλαδή κάποιος που απέτυχε στις εξετάσεις να είναι στον ίδιο πίνακα με κάποιον που πέτυχε; Ένας διδακτορικός που απέτυχε ή δεν πήγε στις εξετάσεις δεν είμαι σίγουρος ότι είναι καλύτερος από έναν πτυχιούχο που πήγε στις εξετάσεις και πέτυχε. Εσύ πως είσαι τόσο σίγουρος; Ο διδακτορικός που δεν είναι πιστοποιημένος είτε απέτυχε, είτε δεν πήγε στις εξετάσεις. Γιατί είναι καλύτερος από τον πτυχιούχο που πέτυχε στην πιστοποίηση;".

3. Γράφεις " δεν έχω δώσει εξετάσεις και δεν γνωρίζω αν οι αξιολογητές ζητάνε παπαγαλία ή όχι, εσύ μπορεί να μην το βλέπεις έτσι όμως αρκετοί συνάδελφοι το βλέπουν ως υποχρεωτική αγγαρεία για να δουλέψουν και τίποτα παραπάνω...". Αφού δεν έχεις δώσει εξετάσεις πως παίρνεις θέση στο ότι είναι παπαγαλία. Οι αρκετοί συνάδελφοι ποιοι είναι και που το ξέρεις ότι έχουν αυτή την άποψη. Ακόμα και αν το βλέπω έτσι, είναι σωστό που το βλέπουν έτσι; Υποχρεωτική αγγαρεία η απόκτηση της γνώσης πάνω σε αυτό που δουλεύεις. Ωραία πρότυπα για τους σπουδαστές μας. Μπράβο! Μπράβο! Ελπίζω να μην το βλέπεις έτσι και εσύ.

596
https://diavgeia.gov.gr/decision/view/7%CE%91%CE%91%CE%9D46%CE%A88%CE%A7%CE%99-%CE%9E%CE%A4%CE%A4

Στον παραπάνω σύνδεσμο θα βρείτε το χρονοδιάγραμμα του ΕΠΠΑΙΚ και του ΠΕΣΥΠ.

597
Γιατί εγώ είμαι ο βολεψάκιας του Δημοσίου. Χαχαχα...πολύ καλό ανέκδοτο.

Αναλόγως ποιος άνεργος. Και πάλι η μοριοδότηση που τους δίνεται είναι υπεραρκετή. Με ποια λογική στέκει να προηγούνται. Εξήγησε το εσύ που το πρότεινες.

Αν επιβραβευτεί τόσο πολύ η ανεργία, τότε όλοι θα προτιμούν να είναι άνεργοι. Είναι δυνατόν; Το λες σοβαρά;

Ο μακροχρόνια άνεργος δεν έχει να κερδίσει κάτι από τα ΙΕΚ. Δεν του φτάνουν όπως δεν φτάνουν σε κανέναν μας.

Ο νέος πτυχιούχος που δεν έχει ποτέ του εργαστεί ξανά, δεν έχει να πει πολλά στους σπουδαστές. Αυτή είναι η άποψη μου. Φυσικά και ο βολεψάκιας του δημοσίου δεν έχει να πει πολλά.

598
marias δεν κατάλαβα. Έβαλες παράθεση αυτά που έγραψα και μέσα στην παράθεση έγραψες κάποια σε bold. Τα bold είναι δικά σου; Η γνώμη μου είναι ότι αυτός που έχει μεταπτυχιακό στην εκπαίδευση ενηλίκων θα έπρεπε να μην χρειάζεται να πιστοποιηθεί.

παπαπαστ:
Άνεργος να είναι και ότι ας είναι ότι θέλει. Τους σπουδαστές τους σκέφτηκες; Θα μάθουν πολλά από τον άνεργο. Το πολύ πολύ να μάθουν πως κοιτάνε το ταβάνι. Αρκεί η υψηλή μοριοδότηση. Δεν στέκει ο ξεχωριστός πίνακας.

599
Αρά η λύση που προτείνεις ως απόφοιτος/η του μεταπτυχιακού εκπαίδευσης ενηλίκων είναι να διδάσκει ο καθένας στην εκπαίδευση ενηλίκων. Ξύπνησε ο άλλος μια ημέρα δεν είχε τι να κάνει και μετά από 30 χρόνια επαγγελματικής εμπειρίας ή 30 χρόνια διδακτικής εμπειρίας σε δημοτικό να πάει χωρίς να πιστοποιηθεί να διδάξει σε δομή της εκπαίδευσης ενηλίκων;  Δηλαδή το κράτος να μην μπορεί να ελέγχει τελικά ποιος διδάσκει στην εκπαίδευση ενηλίκων; 

Να μην υπάρχει ένα προσόν που θα πρέπει να το έχουμε όλοι ή μια εξέταση από την οποία θα περνάμε όλοι; Να είναι χύμα. Όλα τα προσόντα σε ένα τσουβάλι.

Μου αρέσει και εμένα το χύμα...ειδικά σε κρασί δεν είναι άσχημο..

600

  Και επειδή έχεις ΕΣΥ αυτά τα προσόντα σημαίνει ότι όσοι πήγαμε στις εξετάσεις και πετύχαμε δεν τα έχουμε αυτά τα προσόντα

 και όσοι δεν πήγανε στις εξετάσεις ή δεν πέτυχαν σε αυτές έχουν τα δικά ΣΟΥ υπερπροσόντα και για αυτό το λόγο δεν καταδέχτηκαν να πάνε επειδή αδικούνταν;

 Ο χώρος εργασίας (όχι μόνο των ΙΕΚ) μας ζήτησε να πάμε γιατί αλλιώς δεν θα μπορούσαμε να δουλεύουμε σε δομές μη τυπικής εκπαίδευσης ως εκπαιδευτές ενηλίκων. Τόσο απλά.





 

601
JimP
α) Σωστά περιμένετε τα σεμινάρια...μακάρι να γίνουν το συντομότερο δυνατό. Σεμινάρια χρειάζονται αν έχεις λιγότερες από 150 διδακτικές ώρες (αν θυμάμαι καλά). Δεν είπε κανείς ότι βαριούνται αυτοί που περιμένουν τα σεμινάρια. Ούτε εκτιμούμε ότι βαριούνται. Σκοπίμως δεν πάνε γιατί δεν θέλουν να ισχύσει ποτέ.

β) Πως να γίνονταν στο αντικείμενο του καθενός. Δεν μου φάνηκε καθόλου δυσνόητη. Αυτό είναι και σχετικό. Παπαγαλία δεν χρειάστηκα για να περάσω. Για σένα εκπαιδευτής ενηλίκων είναι αυτός που έχει το μεταπτυχιακό στην εκπαίδευση ενηλίκων αλλά προς το παρόν τουλάχιστον εκπαιδευτής ενηλίκων είναι αυτός που έδωσε εξετάσεις. Σίγουρα όχι κάποιος που δεν έδωσε ή κάποιος που τις σαμποτάρει.

γ) Λες θα έπρεπε να μοριοδοτείται. Αρχίσαμε τα τσουβαλιάσματα...Δηλαδή κάποιος που απέτυχε στις εξετάσεις να είναι στον ίδιο πίνακα με κάποιον που πέτυχε; Ένας διδακτορικός που απέτυχε ή δεν πήγε στις εξετάσεις δεν είμαι σίγουρος ότι είναι καλύτερος από έναν πτυχιούχο που πήγε στις εξετάσεις και πέτυχε. Εσύ πως είσαι τόσο σίγουρος; Ο διδακτορικός που δεν είναι πιστοποιημένος είτε απέτυχε, είτε δεν πήγε στις εξετάσεις. Γιατί είναι καλύτερος από τον πτυχιούχο που πέτυχε στην πιστοποίηση;

δ) Μας εσύ δεν θες απλώς να μην αποκλειστούν. Θες να είμαστε στον ίδιο πίνακα. Ας είμαστε σε διαφορετικό πίνακα και αν και εφόσον εξαντληθεί θα πάρουν τους μη πιστοποιημένους.

ε) Να τις κάνεις κάθε δίμηνο τις εξετάσεις;

στ) Το μόνο σωστό που βλέπω ότι λες. Αλλά δεν προχωράς τη σκέψη ότι αυτούς εξυπηρετεί η παράταση...Γιατί δεν προχωράς τη σκέψη αυτή;



602

Μπουχτίσαμε από συναδελφική αλληλεγγύη. Τέτοια συζήτηση θες να κάνουμε στο φόρουμ. Θα λες "είναι παπαγαλία" χωρίς να επιχειρηματολογείς. Θα λέω "ok theta ναι σε όλα".

Για το quiz και τα θολά "κάπως", "κάπου", "κάποτε", "κάποιος" έχω να πω πως τα στερνά τιμούν τα πρώτα.

"Κάποιος", "Κάπου", "Κάποτε" μπορεί να σε πήρε τηλέφωνο και τώρα ο ίδιο "κάποιος", "κάπου", "κάποτε" σε ευνοεί.

"Κάποιος", "κάπου", "κάποτε" το έπαιζε αριστερός και τώρα "κάποιος", "κάπου", "κάποτε" ευνοείται από την ελληνικού τύπου μνημονιακή αριστερή κυβέρνηση.

Τα στερνά τιμούν τα πρώτα!

Νέτα - σκέτα αλλά πικρά!

Σελίδες: 1 ... 4142434445 ... 48

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159835
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 539
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 501
Σύνολο: 502

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.086 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.