Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - kgiannis

Σελίδες: 1 ... 4243444546 ... 48
603
pcs τώρα κατάλαβα ότι τους δώσανε άλλον ένα χρόνο δωράκι....τώρα το κατάλαβα...Μπράβο, μπράβο.....

Αφού θα εφαρμοστεί το 2017, δεν θα εφαρμοστεί ποτέ.

Glianna και να μην βγει νέα προκήρυξη, αφού ο υπουργός τους δίνει το δυνατότητα να μην τους θεωρεί επί της ουσίας ως "μη πιστοποιημένους", ο διευθυντής μπορεί και έχει τη δυνατότητα να πάρει από όποιον πίνακα θέλει αγνοώντας την προτεραιότητα. Θα δώσει το ΙΝΕΔΙΒΙΜ στους διευθυντές την προφορική οδηγία (γιατί γραπτώς δεν μπορεί να το κάνει) να αγνοήσουν την προτεραιότητα. Τόσο απλό είναι. Μακάρι να βγω λάθος, αλλά δυστυχώς φάνηκε ότι όσοι ανησυχούσαμε ότι τόσο καιρό οι συνδικαλιστές μας (να τους χαιρόμαστε) κάνανε βρώμικη δουλειά, δικαίως ανησυχούσαμε. Έχουμε κάθε λόγο και τώρα glianna να ανησυχούμε. Αλλά όσο είμαστε διασπασμένοι και ανεχόμαστε αυτούς τους συνδικαλιστές.

Για εμένα θα άξιζε να πάμε στην όποια συγκέντρωση αυτών των σωματείων  (ΕΔΙΕΚ, ΣΕΔΙΕΚ) για να τοποθετηθούμε και να μοιράσουμε κείμενο εναντίον τους, μπας και χάσουνε όσο κόσμο έχουν. Γιατί είναι πολύ ξετσίπωτοι. Πάρα πολύ ξετσίπωτοι!!

604
1. Θα ήθελα οι λαλίστατοι συνάδελφοι που τόσο καιρό μέσα στο φόρουμ μάχονταν για την αξιοκρατία και μας ζάλισαν με τα πολλά τους προσόντα να μας πουν πως βλέπουν αυτό που έγινε; Είναι χαρούμενοι με τον υπουργό τους τώρα;

 2.Theta είναι μεγάλο ψέμα αυτό με την παπαγαλία για τις γραπτές εξετάσεις της πιστοποίησης. Το ξέρουν όσοι δώσανε εξετάσεις. Συνεχίζεις την προπαγάνδα σου. Γράψε-γράψε εναντίον της πιστοποίησης και κάνοντας οι πουλημένοι συνδικαλιστές, που υποστηρίζουν τη θέση σου, την απαραίτητη υπόγεια δουλειά τελικά θα καταφέρετε η πιστοποίηση να τηρηθεί το 2107. Τα συγχαρητήρια μου και σε σένα λοιπόν. Δεν είναι ότι με ενοχλεί που τα γράφεις αυτά. Με ενοχλεί που ενώ θα ξέρεις ότι ισχύει το αντίθετο συνεχίζεις να το γράφεις και ας μην είναι σωστό. Το ξέρουν όσοι δώσανε εξετάσεις ότι δεν χρειάζονταν για να περάσεις η παπαγαλία. Ας το μάθουν και οι υπόλοιποι που διαβάζουν το φόρουμ.

3.  Τόσο καιρό συνάδελφοι (στους πραγματικούς απευθύνομαι, όχι αυτούς του Φίλη) που εδώ μέσα έγραφα ότι όσοι αντιλαμβάνονται ότι τα ΙΕΚ είναι εκπαίδευση ενηλίκων έπρεπε να είχαμε με κάποιο τρόπο βρεθεί για να διεκδικούμε όχι μόνο την εφαρμογή της πιστοποίησης αλλά και πολλά άλλα ακόμη, απάντηση στο φόρουμ δεν έπαιρνα. Τόσα καιρό που ήταν λαλίστατοι οι φίλοι του Φίλη, εγώ έγραφα μόνος μου (πλην ελαχίστων εξαιρέσεων) να υποστηρίξω ότι το δίκαιο είναι να εφαρμοστεί η πιστοποίηση και οι δυο πίνακες.

4. Τώρα όσοι εδώ στο φόρουμ συνάδελφοι (πάλι στους πραγματικούς απευθύνομαι, όχι τους φίλους του Φίλη) ενώ είναι πιστοποιημένοι θεωρούν ότι πρέπει να είμαστε ήρεμοι γιατί δεν έγινε και τίποτα, είναι γελασμένοι. Τώρα οι διευθυντές φίλοι των "συναδέλφων" μας, θα έχουν την άνεση να πάρουν από τον άλλο πίνακα. Και θεωρώ πολύ πιθανό αυτό που λέει ο pcs, δηλαδή να αλλάξουν και σήμερα την προκήρυξη γιατί πολύ απλά άνοιξε η όρεξη όσων "συναδέλφων"τόσο καιρό ήταν λαλίστατοι για την αδικία που τους συνέβη. Τάχα μου ότι δώσανε στο ΕΠΠΑΙΚ μικροδιδασκαλίες. Και τι έγινε συνάδελφοι; Δεν είχατε 120ευρώ, αλλά 600 ευρώ για το ΕΠΠΑΙΚ είχατε ε; Καμία απάντηση σε πολλά...... Μας απάντησε ο Φίλης για σας.


ΥΓ. Ντροπή....ξαναγράφω όμως για να το καταλάβουν ορισμένοι....ντροπή

"Πως θα βλέπετε τους σπουδαστές σας/μαθητές σας; Είστε πρότυπα αγώνα για αυτούς; Είστε πρότυπα που τώρα περιμένετε από τους διευθυντές να σας σώσουν; Γιατί η εξουσία με την τροπολογία σας έσωσε κάπως. Tώρα μένει να σας σώσουν οι διευθυντές (που τους λύθηκαν τα χέρια), όπως γίνονταν τόσα χρόνια." 

605
Μπράβο στους μη πιστοποιημένους "συναδελφους" που τόσο καιρό πάλευαν για να μην ισχύσει η πιστοποίηση. Παντα τέτοια και θα πάει έτσι η χώρα μπροστα. Τώρα χειροκροτείστε τον φίλη και τους Πουλημένος συνδικαλιστες που σας εσωσαν. Όχι στις εξετάσεις. Όχι στην πιστοποίηση προσόντων. Ζητώ η λαμογια, το γλυψιμο και τα κολληταρια των διευθυντών. Τι έχετε να πείτε τώρα: ότι πρυτάνεψε η λογική; Ότι είναι δίκαιο,συναδελφικο και αξιοκρατικο που συνάδελφοί σας έδωσαν εξετάσεις και εσείς ευελπιστείτε με λίγο γλυψιμο ακόμα να ακυρωθούν στην πράξη οι δύο πινακες; Αυτά έχετε να πειτε. Ότι και να λετε. Κάποιοι περπατάμε ανάμεσα στους σπουδαστές μας περήφανοι και δεν περιμένουμε να μας σώσουν ούτε ο φίλης, ούτε ο πουλημενος συνδικαλιστής, ούτε ο κολλητός μας διευθυντής. Στην αξιοπρέπεια δεν υπάρχουν εξετάσεις για πιστοποίηση. Μπορειτε και επιβιωνεται χωρίς αυτήν. Ξέρετε τον τρόπο.

Υ.γ. κάπου κάπου στα μηνύματα που διαβάζω υπάρχουν και μηνύματα του στυλ "όλοι έχουν δίκιο, μην τρωγοσαστε". Συγχαρητήρια. Δίκιο έχει και αυτός που παλεύει και δεν περιμένει κανέναν φίλη, δικιο και αυτός που θέλει να είναι τα πράγματα όπως τότε που οι διευθυντές τους προσλάμβαναν από την πίσω πόρτα και περιμενει τον φιλη να τον σωσει. Ολοι δικιο εχουν,ε;Συγχαρητήρια στους ειρηνοποιους. Θα επιβραβεύουν από τα λαμογια που τόσο καιρό η θέση τους ήταν η μη θέση. Μπράβο!

606
Makis0 έγραψες: "Το πως βίωσε ο καθένας τις εξετάσεις πιστοποιήσης προφανώς διαφέρει πολύ. "

Ανακρίβεια Νο1: Πως διαφέρει δηλαδή; Γιατί δεν το αναλύεις περισσότερο να καταλάβουμε πως διαφέρει;

Makis0 έγραψες: "Τελειώστε μια σχολή, πάρτε πιστοποίηση ΕΟΠΠΕΠ και βουρ να διδάξετε!!"

Ανακρίβεια Νο2: Στις εξετάσεις πιστοποίησης πας αφού πρώτα έχεις διδάξει κάποιες ώρες στην εκπαίδευση ενηλίκων, διαφορετικά θα πας στις εξετάσεις αφού παρακολουθήσεις σεμινάρια. Οπότε έτσι όπως το γράφεις "τελειώστε μια σχολή και πάρτε πιστοποίηση ΕΟΠΠΕΠ" δεν ισχύει. Όπως δεν ισχύει και "πάρτε πιστοποίηση ΕΟΠΠΕΠ και βουρ να διδάξετε". Δεν ισχύει γιατί στην προκήρυξη μοριοδοτούνται όλα τα προσόντα..

607
To 70-30 που λες δεν νομίζω ότι ισχύει καθώς άλλοι κόπηκαν στο πρακτικό και πέρασαν στο θεωρητικό και κάποιοι κόπηκαν στο θεωρητικό και πέρασαν στο πρακτικό. Δεν το θυμάμαι το 70-30 και βαριέμαι να το ψάξω αλλά εφόσον έχουν κοπεί άνθρωποι στο πρακτικό και πέρασαν στο θεωρητικό (γραπτές εξετάσεις) από μόνο του αυτό σου ακυρώνει τη σκέψη σου.

Συγγνώμη αλλά όσοι έχουμε δώσει εξετάσεις πιστοποίησης, σε αυτές που ουσιαστικά προσκληθήκαμε να πάμε αν επιθυμούσαμε να συνεχίσουμε στην εκπαίδευση ενηλίκων της μη τυπικής εκπαίδευσης, είμαστε πιστοποιημένοι εκπαιδευτές ενηλίκων με ισχύ μεγαλύτεροι από όσους έχουν τα ίδια ή/και περισσότερα προσόντα αλλά βαρέθηκαν/δεν θέλησαν/δεν μπόρεσαν/δεν άκουσαν/υποτίμησαν τη διαδικασία και δεν πήγαν να πιστοποιηθούν. Το ότι έχει κάποιος διδακτορικό/μεταπτυχιακό/διδακτική εμπειρία χιλιάδων ωρών προ πιστοποίησης δεν σημαίνει ότι μπορεί όντως να διδάξει. Μπορεί να έχει κάνει χιλιάδες ώρες στα ΙΕΚ γιατί έκανε τούμπες (και όχι μόνο) για το διευθυντή του (ας μην ξαναγράψω πως επιλέγονταν οι εκπαιδευτές πριν λίγα χρόνια) αλλά αν δεν πιστοποιήθηκε, όχι δεν μπορεί να διδάξει. Ας δώσει πρώτα εξετάσεις και το συζητάμε μετά.

608
"Μικροδιδασκαλία ετοιμασμένη από το σπίτι..." λες. Γιατί το σχολιάζεις αρνητικά; Τα μαθήματα και οι μικροδιδασκαλίες από το σπίτι ετοιμάζονται. Εσύ τι προτείνεις δηλαδή;

609
joinJ δεν έχω κάτι να απαντήσω σε αυτά που γράφεις. Σχολίασες μόνο ορισμένα από αυτά που έγραψα. Άλλωστε όλο λέμε τα ίδια και τα ίδια. Γράφω ορισμένα πράγματα παρακάτω αφού το θέμα ανακινήθηκε.

Τα γνωστά επιχειρήματα που διατυπώνονται και στην καταγγελία των εκπαιδευτών ΣΔΕ, στην οποία θέλουν να δώσουν κάποιοι συνάδελφοι και των ΙΕΚ νόημα και βαρύτητα και για τα ΙΕΚ.

Τι μας λένε οι εκπαιδευτές που ακόμα παλεύουν για τη "διακριτική" μεταχείριση από την εφαρμογή των δυο πινάκων (πιστοποιημένοι -μη πιστοποιημένοι).

Επιχείρημα 1: Αν έχεις το ΕΠΠΑΙΚ, δεν θα έπρεπε να χρειάζεται η πιστοποίηση εκπαιδευτών ενηλίκων. "Έχω δώσει τόσες μικροδιδασκαλίες στο ΕΠΠΑΙΚ, σε πιστοποιημένους φορείς" λένε πολλοί.

Απάντηση: Ναι, αλλά τότε δεν σου είπανε ότι θα μετράει ως πιστοποίηση στην εκπαίδευση ενηλίκων, ούτε ότι αν δεν πιστοποιηθείς δεν μπορείς να διδάσκεις στα ΙΕΚ και σε φορείς μη τυπικής εκπαίδευσης. Ασχολίαστο άφησες joinJ και πολλοί άλλοι ότι στο ΕΠΠΑΙΚ πληρώνει το 5πλάσιο κανείς. Αυτό το εισπρακτικό μέτρο όμως δεν μας νοιάζει. Πολύ δίκαια η σκέψη σας.

Επιχείρημα 2: Είναι εισπρακτικό το μέτρο. Εμπορευματοποιείται η εκπαίδευση. "Έχω τόσα προσόντα" λένε πολλοί από τους συναδέλφους.

Απάντηση: Ότι έχετε πληρώσει χιλιάρικα για μεταπτυχιακά και τα υπόλοιπα προσόντα για τα οποία καμαρώνετε ότι τα έχετε (λες και οι πιστοποιημένοι δεν τα έχουν, πολλούς με PHD ξέρω που πιστοποιήθηκαν, δείτε και τον κατάλογο στον ΕΟΠΠΕΠ, μη βαριέστε), τώρα σας πείραξε το εισπρακτικό μέτρο  των 120ευρώ (που είναι εισπρακτικό μέτρο, καμία αντίρρηση) αλλά και τα μεταπτυχιακά είναι. Ή μήπως κάνω λάθος; Μήπως για τα περισσότερα μεταπτυχιακά δεν δίνεται χιλιάρικα; Εκεί γιατί τα δίνετε αβέρτα;

Επιχείρημα 3: Έχω τόσα προσόντα και γίνεται διακριτική μεταχείριση. Δεν είναι αξιοκρατικό. Αδικούνται τα προσόντα μου.

Απάντηση: Εδώ πνίγομαι από τη συναδελφικότητα σας. Διακριτική μεταχείριση τη στιγμή που το ξέρατε ότι δεν θα μπορείτε καν να διδάσκετε αν δεν είστε πιστοποιημένοι. Για σας λοιπόν, δεν είναι αξιοκρατικό οι συνάδελφοι σας (έτσι τους αποκαλείτε, προφανώς δεν το νοιώθετε) που δώσανε εξετάσεις να προηγηθούν. Θα έπρεπε απλώς να μοριοδοτηθεί όπως κάθε άλλο προσόν (για το οποίο δεν πληρώσατε;) τη στιγμή που όταν οι συναδελφοί σας (αυτοί ντε που έτσι αποκαλείτε αλλά δεν νοιώθετε). πήγανε να δώσουν εξετάσεις γνώριζοντας ότι αν δεν πιστοποιηθούν δεν θα μπορούν να διδάσκουν στα ΙΕΚ, γιατί αυτό έλεγε το ΦΕΚ. Το γνωρίζατε και εσείς που δεν πήγατε, το γνώριζαν και αυτοί που πήγανε. Για ποια διακριτική μεταχείριση μιλάτε;

ΥΓ 1 Πολύ "συναδελφική" και "αξιοκρατική" η σκέψη σας. Αυτή την "αξιοκρατία" εμπνεύστε και στους σπουδαστές-μαθητές σας.

ΥΓ 2.  Γιατί κρίνω ότι είναι αντισυναδελφική η στάση σας; Γιατί συνάδελφοί σας δεν είναι μόνο αυτοί που σας υποστηρίζουν για την μη εφαρμογή της πιστοποίησης που είμαι παλιοί, μπήκανε στα ΙΕΚ από τότε που έφτανε το γλύψιμο και το κονέ με τον διευθυντή (αυτούς δεν ευνοείται με την σκέψη σας;) και αδιαφόρησαν πλήρως για την πιστοποίηση; Με τη στάση σας, μονάχα αυτοί στο τέλος θα σας αποκαλούν ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ. Συνάδελφοι σας (δυστυχώς για σας) είναι και αυτοί που θεώρησαν ότι πρέπει να πάνε να δώσουν εξετάσεις και ας έχουν προσόντα. Δύσκολη λέξη η λέξη ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ, μην τη λέτε τόσο εύκολα. Καταντάει αηδία.

 

610
Σε μένα δεν έχει έρθει. Πολύ καλή ερώτηση. Άλλη μια ερώτηση για το τηλεφωνω που λέγαμε. Πάντως αν έχει πιστοποιηθεί κάποιος ελέγχεται εύκολα μέσα από το site του ΕΟΠΠΕΠ. Αν δεν μας τη στείλουν μέχρι 4/11 ας βρουν τον τρόπο να επιβεβαιώσουν το αληθές της αίτησης-υπευθυνης δήλωσης. Ή αίτηση έχει βαρύτητα υπεύθυνης δήλωσης. Για την καθυστέρηση δεν ευθυνομαστε εμείς. Πρέπει όμως να τους γίνει σαφές στο ινεδιβιμ προκειμένου να ενημερώσουν αυτούς που θα ελεγξουν τα δικαιολογητικά.

611
Νομίζω έχεις δίκιο pcs. Πρέπει αύριο να πάρουμε τηλέφωνα σε αυτά που γράφει ή προκήρυξη είτε για να κάνουν διόρθωση της ηλεκτρονικής φόρμας είτε για ορθή επανάληψη της προκήρυξης. Μου φαίνεται σωστό αυτό που έκανες με τα μαθηματικά. Ευτυχώς που εδωσάν μεγάλο διάστημα και σωστά συμβουλεύουν οι παλιοί να μην βιαστεί κανείς να κάνει οριστική υποβολή.

612
Συνάδελφε JoinJ παρακάτω είναι απαντήσεις σε αυτά που μου απάντησες

1) Γράφω πολλά γιατί γράφεις πολλά. αλλά και που τα γράφω, ούτε στο 1/3 απαντάς παρόλο που γράφεις πολλά

Γράφεις στο τέλος ότι έχω απαίτηση από τους υποψηφίους να έχουν πιστοποιητικό ΕΟΠΠΕΠ. Δεν είναι δική μου απαίτηση. Εγώ απλώς θεωρώ ότι καλά έκανε αυτός που πήγε και πιστοποιήθηκε και εφόσον όλοι γνωρίζαμε ότι από 1/9/2015 θα εφαρμόζονταν, σωστά και πρέπει να μπουν σε ξεχωριστό πίνακα όσοι δεν πήγαν να πιστοποιηθούν ή απέτυχαν στις εξετάσεις. Μου φαίνεται σωστό, δίκαιο και λογικό. Δεν έχω απαίτηση. Άλλο πήγα και επιμορφώθηκα (ακόμα και αν έχω 1000000 ώρες) και άλλο απέδειξα ότι κάτι γνωρίζω (τη στιγμή και με τον τρόπο που από το χώρο της δουλειάς μου μου είπαν, όχι τη στιγμή και με τον τρόπο που εγώ θέλω και ορίζω όπως π.χ σε ένα μεταπτυχιακό) και έδωσα εξετάσεις πιστοποίησης.

Σε κρίνω όπως με κρίνεις. Αλλά όπως γράφεις σωστά θες την κριτική των μαθητών σου, των συναδέλφων σου για συνδιδασκαλίες. Θες και τη γνώμη των διευθυντών σου (των ΙΕΚ εννοώ) που περιμένεις να σε κρίνουν σωστά όταν το ελάχιστο προσόν με το οποίο διεκδικούν αυτή την θέση είναι τα 8 χρόνια στη δευτεροβάθμια. Δηλαδή καμιά σχέση δεν έχουν απαραίτητα σε σχέση με την εκπαίδευση ενηλίκων. Τι να έχουν ακούσει και πόσα να έχουν καταλάβει αφού βρίσκονται να διοικούν σε χώρο εκπαίδευσης ενηλίκων και είναι παλιοί καθηγητές δευτεροβάθμιας. Οι περισσότεροι μιλάνε στους σπουδαστές σαν να είναι γυμνασιοπαιδα.

2) Μικροδιδασκαλία σε ΕΠΠΑΙΚ-ΑΣΠΑΙΤΕ (Δευτεροβάθμια) το ίδιο και το αυτό σε Μικροδιδασκαλία στην Εκπαίδευση Ενηλίκων;;;;;΄΄΄΄

Η απάντηση σε αυτό: Άλλη η ομάδα στόχος, η διαφορά δεν είναι μόνο ηλικιακή, άλλη η προσέγγιση που οφείλει να έχει κανείς. Άρα καμία σχέση. Αν προετοιμαζόμουν έχοντας υπόψη ότι για την μικροδιδασκαλία στον ΕΟΠΠΕΠ θα έχω την ίδια προσέγγιση στη μικροδιδασκαλία στη δευτεροβάθμια (στους μαθητές) τότε απλώς θα είχα αποτύχει στο πρακτικό μέρος.

3) οι γνώσεις της ΑΣΠΑΙΤΕ (διδακτικές τεχνικές, θεωρίες μάθησης, κτλ κτλ) είναι μόνο για εφήβους;;;

Η απάντηση σε αυτό: Φυσικά και δε είναι μόνο για εφήβους άλλα η προσέγγιση στην ομάδα στόχο είναι που αλλάζει. Διαφορετικά πρέπει να προετοιμαστείς ανάλογα με την ομάδα στόχο.

4)Γράφεις " αγνοείς τη Γνωμοδότηση του ΣτΠ ( 2008) για την ΑΣΠΑΙΤΕ-ΣΔΕ"

Η απάντηση σε αυτό: Διόρθωσε με αν κάνω λάθος, η γνωμοδότηση αυτή λέει (κάπου τη ξαναδιάβασα και στο φόρουμ) ότι είναι σημαντική η ειδίκευση (κάπως έτσι το λέει) στην εκπαίδευση ενηλίκων είναι απαραίτητη αλλά ανάμεσα σε αυτούς που δεν έχουν τέτοια ειδίκευση προηγείται αυτός που έχει παρακολουθήσει το ΕΠΠΑΙΚ. Αυτό δεν σημαίνει ότι το ΕΠΠΑΙΚ υπερκαλύπτει την πιστοποίηση στην εκπαίδευση ενηλίκων. Νομίζω ότι παρερμηνεύεις τη γνωμοδότηση.

5)Γράφεις "δεν είναι αξιοκρατικός ο τρόπος αξιολόγησης των μικροδιδασκαλιών που ανέφερα, αφού οι αξιολογητές ήταν γνωστοί σύμφωνα με τα λεγόμενα σου"

Η απάντηση σε αυτό: Εγώ έγραψα ότι οι διευθυντές των ΙΕΚ δεν μπορούν να αξιολογήσουν μικροδιδασκαλίες γιατί δεν είναι κατάλληλοι για αυτό και πολύ πιθανόν αν συνέβαινε κάτι τέτοιο να μην ήταν αξιοκρατικό. Εκτός των άλλων θα ήταν πολύ δύσκολο λόγω του ότι δεν θα άντεχε ο διεθυντής και η επιτροπή σε κάθε ΙΕΚ να αξιολογεί τόσο πολύ κόσμο. Στον ιδιωτικό τομέα γίνονταν αυτό παλιά (έκανες μικροδιδασκαλία και εκεί για να προσληφθείς) αλλά εκεί το διευθυντή και τον ιδιοκτήτη δεν το ξέρεις συνήθως, ο κόσμος είναι λιγότερος και δεν έχει λόγο και δεν μπορεί να προσλάβει ο διευθυντής τον κολλητό του, εκτός αν θέλει να καταστρέψει τον ιδιοκτήτη-επιχειρηματία. Να προσθέσω επίσης ότι πλέον και στον ιδιωτικό τομέα οι πιστοποιημένοι εκπαιδευτικοί φορείς που λειτουργούν ως ΚΔΒΜ θέλουν από εμάς να είμαστε πιστοποιημένοι.

6) Γράφεις "θεωρείς κάποια πράγματα δεδομένα και ότι δεν θα πρέπει να αλλάξουν"

Η απάντηση σε αυτό: Αν σου είπαν ότι αυτές οι μικροδιδασκαλίες που έκανες κάποτε στο παρελθόν σε πιστοποιημένους φορείς όπως έχω κάνει και  εγώ δεν μετράνε σαν πιστοποίηση εκπαιδευτή ενηλίκων, τότε είναι λογικό να μην μετρήσουν ποτέ σαν πιστοποίηση εκπαιδευτή ενηλίκων. Πως να αλλάξει αυτό;

Εσύ είσαι αυτός που δεν θέλουν να αλλάξουν τα πράγματα και τα δεδομένα και δεν μου έχεις απαντήσει ποτέ ποιος εξυπηρετείται από τη λογική της μη εφαρμογής ή/και  ακύρωσης της πιστοποίησης, τη λογική σου δηλαδή; Μήπως  ορισμένοι παλιοί που απέκτησαν μεγάλη διδακτική εμπειρία όταν εγώ πήγαινα να ζητήσω τον αξιολογικό πίνακα και οι διευθυντές τον είχαν στο συρτάρι; Μήπως εξυπηρετούνται οι μόνιμοι της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που τουλάχιστον μέχρι χθες θα έμπαιναν από την πίσω πόρτα χωρίς πιστοποίηση για να συμπληρώσουν ωράριο; Δεν απαντάς σε αυτό όσες φορές και να το έχω γράψει. Τα γυαλιά του συμφέροντος δεν βοηθάνε.

7) Γράφεις "Αφού λοιπόν η σημαία σου είναι η πιστοποίηση ΕΟΠΠΕΠ, αγνοώντας όλα τα υπόλοιπα προσόντα που κάποιος έχει αποκτήσει.."

Η απάντηση σε αυτό: Εγώ δεν την κάνω σημαία μου και δεν αγνοώ τα υπόλοιπα προσόντα. Το ίδιο συμβαίνει και με τα κριτήρια μοριοδότησης που δημοσιεύτηκαν. Λαμβάνει υπόψη τα υπόλοιπα προσόντα και δεν τα εκμηδενίζει. Αντιθέτως εσύ (καθόλου τυχαία) αγνοείς τη πιστοποίηση για την οποία εδώ και τρία χρόνια τουλάχιστον ήξερες ότι θα απαιτηθεί (όχι από μένα όπως γράφεις) και κάνεις σημαία τα υπόλοιπα προσόντα για τα οποία ήξερες ότι θα μοριοδοτούνται αλλά επίσης ήξερες ότι δεν θα μπορείς να είσαι μόνο με αυτά.  Για το αν είναι δίκαιο, σωστό ή λογικό όλο αυτό διάβασε παραπάνω. Για να σε βοηθήσω παίρνουμε ένα πτυχίο άλλα στο τεχνικό επιμελητήριο δίνουμε εξετάσεις. Κάποια στιγμή πρέπει να αποδείξεις στο φορέα που θα σε χρησιμοποιήσει ότι για αυτό που καλείσαι να κάνεις μπορείς κιόλας να το κάνεις σωστά, όχι απλώς το έκανες παλιότερα (βλ. ώρες διδακτικής πείρας), ή απλώς το γνωρίζεις (βλ. το μεταπτυχιακό εκπαίδευσης ενηλίκων που μπαίνεις με κλήρωση) . Όπως συμβαίνει και στον ιδιωτικό τομέα. Όπως θα έκανες και εσύ αν ήσουν ακαδημαϊκός διευθυντής στον ιδιωτικό τομέα. Θα επέλεγες με βάση την πιστοποίηση εκπαιδευτή ενηλίκων ή/και την μικροδιδασκαλία που θα σου έκανε ο άλλος. Αν ο διδακτορας που θα έρχονταν για τη δουλειά δεν είχε πιστοποίηση ή δεν σου έκανε μικροδιδασκαλία δεν θα τον έπαιρνες. Μάλλον δεν δουλεύεις στον ιδιωτικό τομέα για αυτό δεν τα καταλαβαίνεις αυτά. Κάποιοι έχουν γεννηθεί στην αγκαλιά του δημοσίου και θέλουν να το διατηρήσουν ισοπεδωμένο. Τα γυαλιά του συμφέροντος που λέγαμε..

8) Για τις προτάσεις που γράφεις συμφωνώ και στις 3. Μακάρι να γινόντουσαν αγώνες για αυτά. Παρόλο που βγαίνουμε offtopic, θα απαντήσω εν συντομία.
      α) Δεν είμαι από καθηγητική σχολή. Κρίνω για μη καθηγητικές σχολές απαραίτητο το ΕΠΠΑΙΚ. Για τις καθηγητικές σχολές συμφωνώ απολύτως μαζί σου.
      β) Συμφωνώ και σε αυτό για τους διοικητικούς. Όπως θεωρώ ότι για γραμματείς και διευθυντές στα σχολεία δεν θα έπρεπε να αρκούν τα χρόνια προϋπηρεσίας αλλά και άλλα προσόντα. Ωραία ακούγεται η πρότασή σου.
      γ) Για πιστοποίηση στην ειδική αγωγή συμφωνούμε. Θεωρώ σωστό ο εκπαιδευτικός να δοκιμάζεται σε τέτοιες πιστοποιήσεις για να μπορεί να παλεύει καλύτερα στην αίθουσα τα προβλήματα που εμφανίζονται. Είναι μέσα στα άμεσα σχέδια μου να κάνω το πιστοποιητικό του ΕΚΠΑ. Ασχολούμαι με την ειδική αγωγή. Παρουσιάζω τακτικά εργασίες σε σχετικά συνέδρια μαζί με τους διοργανωτές-καθηγητές που οργανώνουν το πιστοποιητικό στην Ειδική αγωγή. Ασχέτως που εγώ δεν το έχω ακόμη το πιστοποιητικό θεωρώ ότι το λιγότερο θα έπρεπε και αυτό το προσόν να μετράει στους πίνακες αναπληρωτών. Θα έπρεπε να ήταν απαραίτητο και αν γίνει δεν θα το σαμπόταρα όπως κάνεις εσύ με την πιστοποίηση εκπαιδευτών ενηλίκων.

Η διαφορά μας είναι ότι εγώ δεν απαιτώ (όπως λες ότι είναι απαίτησή μου από τους υποψηφίους να έχουν πιστοποίηση ΕΟΠΠΕΠ) αλλά δεν σαμποτάρω κιόλας. Θεωρώ ότι είναι προς τη σωστή κατεύθυνση. Τόσο απλά.

613
Τη μόνη διαφοροποίηση που διέκρινα από την ορθή επανάληψη είναι ότι λείπει η 13η παράγραφος της διαδικασίας που θα ακολουθηθεί για τη στελέχωση με εκπαιδευτές ενηλίκων.
Θυμίζω ότι η 13η παράγραφος αναφέρονταν για τις ώρες που θα απομείνουν μετά την ανάθεση σε όσους θα συμπλήρωναν ωράριο και σε όσους εκπαιδευτικούς επανήλθαν από διαθεσιμότητα.

Δεν βρήκα άλλη διαφοροποίηση.

Α. και τη διαφοροποίηση που επισήμανες dimitraj

Θεωρώ θετικότατη αυτή την εξέλιξη για όλους τους εκπαιδευτές ενηλίκων εκτός και αν έφυγε από τα γραπτά και ισχύσει χωρίς να έχει γραφτεί.

Και μόνο που δεν είναι στα κριτήρια είναι σημαντικό.

615
Κάτι ακόμα,

Σε προηγούμενη ανάρτηση joinJ έγραψες αυτά:

"Εύχομαι λοιπόν να χαρούν κάποιοι άνεργοι ή υποαπασχολούμενοι εκπαιδευτές, χωρίς ιδιαίτερα ακαδημαϊκά προσόντα ή/και επιμορφώσεις, αλλά με πιστοποίηση ΕΟΠΠΕΠ, που θα πάνε στα ΣΔΕ/ΙΕΚ φέτος, όπου θα συναντήσουν ίσως διορισμένους από την πολυτεκνία εκπαιδευτικούς χωρίς ιδιαίτερα ακαδημαϊκά προσόντα ή/και επιμορφώσεις στην εκπαίδευση ενηλίκων, χωρίς πιστοποίηση ΕΟΠΠΕΠ. Άλλωστε, είναι δίκαιο και ηθικό, να μείνουν εκτός σχολικής κοινότητας κάποιοι που είχαν πολυετή εμπειρία σε ΣΔΕ/ΙΕΚ + "βαρβάτα" ακαδημαϊκά προσόντα + επιμορφώσεις άνω των 1000 ωρών στην εκπαίδευση ενηλίκων + είναι πράγματι καλοί δάσκαλοι, αλλά δεν έχουν πιστοποίηση ΕΟΠΠΕΠ. "

Γιατί αν τυχόν δεν μέτραγε η πιστοποίηση στη λογική ότι προηγείται ο πιστοποιημένος να μην έλεγα εγώ:

"Εύχομαι λοιπόν να χαρούν κάποιοι άνεργοι ή υποαπασχολούμενοι εκπαιδευτές, χωρίς ιδιαίτερα ακαδημαϊκά προσόντα ή/και επιμορφώσεις, αλλά χωρίς πιστοποίηση ΕΟΠΠΕΠ, που θα πάνε στα ΣΔΕ/ΙΕΚ φέτος, όπου θα συναντήσουν μπλα μπλα μπλα...Άλλωστε, είναι δίκαιο και ηθικό, να μείνουν εκτός σχολικής κοινότητας κάποιοι που είχαν πολυετή εμπειρία σε ΣΔΕ/ΙΕΚ + "βαρβάτα" ακαδημαϊκά προσόντα + επιμορφώσεις άνω των 1000 ωρών στην εκπαίδευση ενηλίκων + είναι πράγματι καλοί δάσκαλοι, αλλά έχουν πιστοποίηση ΕΟΠΠΕΠ."

Θα έκανα και εγώ το ίδιο λάθος αν υπέθετα ότι όσοι πήγαν για πιστοποίηση έχουν "βαρβάτα" ακαδημαϊκά προσόντα.



616
joinJ γράφεις
"αν ο εργοδότης πρέπει να επιλέξει με μικροδιδασκαλία, γιατί να μην μετράει στην περίπτωσή μας η γνώμη του Διευθυντή για το διδακτικό μας έργο; Ή κάτι τέτοιο στη μία περίπτωση θα ήταν βυσματικό κριτήριο ενώ στην άλλη όχι; Ο εργοδότης μας δεν είναι ο ΕΟΠΠΕΠ!

Απάντηση: Δεν κατάλαβα σε τι απάντησες στην ερώτηση μου. Γνωρίζεις ότι στον ιδιωτικό τομέα που ο διευθυντής δεν πολυτολμάει (έχει από πάνω του τον επιχειρηματία) να βάλει τους φίλους του να κάνουν μάθημα (όπως κάνουν συνήθως στο δημόσιο, εκτός αν το αρνείσαι), αξιολογεί και επιλέγει εκπαιδευτές και με βάση τη μικροδιδασκαλία; Φαίνεται πόσο δεν έχεις καταλάβει την εκπαίδευση ενηλίκων από το εξής: προτείνεις να μετράει η γνώμη του διευθυντή που συνήθως δεν έχει καμία σχέση με εκπαίδευση ενηλίκων και μόνο με δευτεροβάθμια. Ακόμα και αν τον αξιολογήσει στην πορεία του διδακτικού του έργου, πως θα τον επιλέξει για να διδάξει; Στην αρχή δηλαδή πως θα κρίνει; Και πέρα του ότι δεν έχει απαραίτητα (δεν είναι απαραίτητο προσόν για να γίνει διευθυντής, το απαραίτητο είναι 8 χρόνια στη δευτεροβάθμια) γνώσεις για να κρίνει τη μικροδιδασκαλία σου, έχει το χρόνο να κρίνει τόσους πολλούς υποψηφίους;
Μήπως οι διοικήσεις των φορέων του ΙΝΕΔΙΒΙΜ λογικά σκέφτηκαν ότι τις μικροδιδασκαλίες των εκπαιδευτών θα τις κρίνουν κάποιοι που δεν θα είναι γνωστοί των εκπαιδευτών: Όλα τα παραπάνω τα σκέφτηκες; Καταρχάς επιλέγει και με τη μικροδιδασκαλία (η οποία θα γίνει βρέξει-χιονίσει, αυτή είναι η διαφορά μας) ο εργοδότης μέσω του διευθυντή (τον οποίο δεν γνωρίζεις καλά καλά συνήθως, οπότε δεν υπαρχει βυσματικό σε τέτοιες φάσεις).

joinJ γράφεις
"Επεκτείνω τη σκέψη μου: αν χρειάζεται προκειμένου να κριθούμε "άξιοι" εκπαιδευτές ενηλίκων να πιστοποιηθούμε από ΕΟΠΠΕΠ κάνοντας μία μικροδιδασκαλία, ενώ ήδη έχουμε αξιολογηθεί σε μικροδιδασκαλίες από πιστοποιημένους φορείς από τον ΕΟΠΠΕΠ (20 λεπτών) και σε μικροδιδασκαλίες στην ΑΣΠΑΙΤΕ (20 λεπτών και 45 λεπτών), από αξιολογητές που πάνω-κάτω συμμετείχαν και στις εξετάσεις πιστοποίησης του ΕΟΠΠΕΠ, γιατί να μην χρειάζεται να "ξαναπιστοποιήσουμε" το πτυχίο, τα μεταπτυχιακά, το ECDL, τις ξένες γλώσσες; "

Απάντηση: Ευτυχώς που έκανες επέκταση γιατί ομολογώ περίμενα περισσότερα αντεπιχειρήματα. Οι μικροδιδασκαλίες αυτές που λες, πριν τις κάνεις σου έλεγαν ότι τώρα πιστοποιήθηκες ως εκπαιδευτής ενηλίκων από ΕΟΠΠΕΠ; Α, τέτοιες έχω κάνει και γω στη φάση της πρόσληψης (όπως περιγράφω παραπάνω, από ιδιωτικούς φορείς πιστοποιημένους από ΕΟΠΠΕΠ με διευθυντή πιστοποιημένο) αλλά ήμουν σίγουρος ότι δεν μπορούν να θεωρούνται αρκετές για πιστοποίηση εκπαιδευτή ενηλίκων καθώς ήταν για όσους υπέβαλαν βιογραφικό για τη συγκεκριμένη δουλειά. Ξαναφαίνεται  πόσο δεν καταλαβαίνεις την εκπαίδευση ενηλίκων όταν για μικροδιδασκαλίες βάζεις την ΑΣΠΑΙΤΕ (αγνοώντας αφελώς ή σκοπίμως, δεν ξέρω, ότι με τη στάση σου αυτή χαίρονται αυτοί που θα περίμεναν αντιδράσεις από το γεγονός ότι βάζουν μόνο με το προσόν της ΑΣΠΑΙΤΕ τους μονίμους που πρέπει να συμπληρώσουν ωράριο να προηγούνται όλων των εκπαιδευτών ενηλίκων). Πέρα του ότι έχει αυτή τη κοντόφθαλμη λογική η στάση σου στο θέμα του ΕΠΠΑΙΚ, πέρασες και δεν κατάλαβες ότι ήταν ένα προσόν για τη δευτεροβάθμια. Α, εκεί είναι 600 ευτώ αλλά εκεί δεν σχολιάζεις τα εισπρακτικού χαρακτήρα. Α, εκεί είναι και με κλήρωση ή και παλιότερα με 3 γλώσσες αλλά έπαθες αμνησία και δεν τα σχολιάζεις και αυτά.

Σου ξαναλέω ακόμα και αν με οποιοδήποτε τρόπο επιβεβαιώσεις ότι προηγείται ένας πτυχιούχος με πιστοποίηση από ένα διδακτορικό χωρίς πιστοποίηση, δεν μπορείς να με πείσεις ότι η πιστοποίηση απλώς πρέπει να είναι στην μοριοδότηση.
Για ποιο λόγο; Διάβασε τα παραπάνω βγάζοντας τα γυαλιά του συμφέροντος. Δεν κάνουν καλό στην κοινωνία, όχι σε σένα. Σε σένα κάνουν καλό ίσως.

Οπότε δεν οψόμεθα που λες. Οψόμεθα μόνος σου με τα δικά σου γυαλιά.

Σελίδες: 1 ... 4243444546 ... 48

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158560
  • Σύνολο θεμάτων: 19200
  • Σε σύνδεση σήμερα: 541
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 384
Σύνολο: 393

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.115 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.