Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - kgiannis

Σελίδες: 1 ... 434445464748
617
Τη μόνη διαφοροποίηση που διέκρινα από την ορθή επανάληψη είναι ότι λείπει η 13η παράγραφος της διαδικασίας που θα ακολουθηθεί για τη στελέχωση με εκπαιδευτές ενηλίκων.
Θυμίζω ότι η 13η παράγραφος αναφέρονταν για τις ώρες που θα απομείνουν μετά την ανάθεση σε όσους θα συμπλήρωναν ωράριο και σε όσους εκπαιδευτικούς επανήλθαν από διαθεσιμότητα.

Δεν βρήκα άλλη διαφοροποίηση.

Α. και τη διαφοροποίηση που επισήμανες dimitraj

Θεωρώ θετικότατη αυτή την εξέλιξη για όλους τους εκπαιδευτές ενηλίκων εκτός και αν έφυγε από τα γραπτά και ισχύσει χωρίς να έχει γραφτεί.

Και μόνο που δεν είναι στα κριτήρια είναι σημαντικό.

619
Κάτι ακόμα,

Σε προηγούμενη ανάρτηση joinJ έγραψες αυτά:

"Εύχομαι λοιπόν να χαρούν κάποιοι άνεργοι ή υποαπασχολούμενοι εκπαιδευτές, χωρίς ιδιαίτερα ακαδημαϊκά προσόντα ή/και επιμορφώσεις, αλλά με πιστοποίηση ΕΟΠΠΕΠ, που θα πάνε στα ΣΔΕ/ΙΕΚ φέτος, όπου θα συναντήσουν ίσως διορισμένους από την πολυτεκνία εκπαιδευτικούς χωρίς ιδιαίτερα ακαδημαϊκά προσόντα ή/και επιμορφώσεις στην εκπαίδευση ενηλίκων, χωρίς πιστοποίηση ΕΟΠΠΕΠ. Άλλωστε, είναι δίκαιο και ηθικό, να μείνουν εκτός σχολικής κοινότητας κάποιοι που είχαν πολυετή εμπειρία σε ΣΔΕ/ΙΕΚ + "βαρβάτα" ακαδημαϊκά προσόντα + επιμορφώσεις άνω των 1000 ωρών στην εκπαίδευση ενηλίκων + είναι πράγματι καλοί δάσκαλοι, αλλά δεν έχουν πιστοποίηση ΕΟΠΠΕΠ. "

Γιατί αν τυχόν δεν μέτραγε η πιστοποίηση στη λογική ότι προηγείται ο πιστοποιημένος να μην έλεγα εγώ:

"Εύχομαι λοιπόν να χαρούν κάποιοι άνεργοι ή υποαπασχολούμενοι εκπαιδευτές, χωρίς ιδιαίτερα ακαδημαϊκά προσόντα ή/και επιμορφώσεις, αλλά χωρίς πιστοποίηση ΕΟΠΠΕΠ, που θα πάνε στα ΣΔΕ/ΙΕΚ φέτος, όπου θα συναντήσουν μπλα μπλα μπλα...Άλλωστε, είναι δίκαιο και ηθικό, να μείνουν εκτός σχολικής κοινότητας κάποιοι που είχαν πολυετή εμπειρία σε ΣΔΕ/ΙΕΚ + "βαρβάτα" ακαδημαϊκά προσόντα + επιμορφώσεις άνω των 1000 ωρών στην εκπαίδευση ενηλίκων + είναι πράγματι καλοί δάσκαλοι, αλλά έχουν πιστοποίηση ΕΟΠΠΕΠ."

Θα έκανα και εγώ το ίδιο λάθος αν υπέθετα ότι όσοι πήγαν για πιστοποίηση έχουν "βαρβάτα" ακαδημαϊκά προσόντα.



620
joinJ γράφεις
"αν ο εργοδότης πρέπει να επιλέξει με μικροδιδασκαλία, γιατί να μην μετράει στην περίπτωσή μας η γνώμη του Διευθυντή για το διδακτικό μας έργο; Ή κάτι τέτοιο στη μία περίπτωση θα ήταν βυσματικό κριτήριο ενώ στην άλλη όχι; Ο εργοδότης μας δεν είναι ο ΕΟΠΠΕΠ!

Απάντηση: Δεν κατάλαβα σε τι απάντησες στην ερώτηση μου. Γνωρίζεις ότι στον ιδιωτικό τομέα που ο διευθυντής δεν πολυτολμάει (έχει από πάνω του τον επιχειρηματία) να βάλει τους φίλους του να κάνουν μάθημα (όπως κάνουν συνήθως στο δημόσιο, εκτός αν το αρνείσαι), αξιολογεί και επιλέγει εκπαιδευτές και με βάση τη μικροδιδασκαλία; Φαίνεται πόσο δεν έχεις καταλάβει την εκπαίδευση ενηλίκων από το εξής: προτείνεις να μετράει η γνώμη του διευθυντή που συνήθως δεν έχει καμία σχέση με εκπαίδευση ενηλίκων και μόνο με δευτεροβάθμια. Ακόμα και αν τον αξιολογήσει στην πορεία του διδακτικού του έργου, πως θα τον επιλέξει για να διδάξει; Στην αρχή δηλαδή πως θα κρίνει; Και πέρα του ότι δεν έχει απαραίτητα (δεν είναι απαραίτητο προσόν για να γίνει διευθυντής, το απαραίτητο είναι 8 χρόνια στη δευτεροβάθμια) γνώσεις για να κρίνει τη μικροδιδασκαλία σου, έχει το χρόνο να κρίνει τόσους πολλούς υποψηφίους;
Μήπως οι διοικήσεις των φορέων του ΙΝΕΔΙΒΙΜ λογικά σκέφτηκαν ότι τις μικροδιδασκαλίες των εκπαιδευτών θα τις κρίνουν κάποιοι που δεν θα είναι γνωστοί των εκπαιδευτών: Όλα τα παραπάνω τα σκέφτηκες; Καταρχάς επιλέγει και με τη μικροδιδασκαλία (η οποία θα γίνει βρέξει-χιονίσει, αυτή είναι η διαφορά μας) ο εργοδότης μέσω του διευθυντή (τον οποίο δεν γνωρίζεις καλά καλά συνήθως, οπότε δεν υπαρχει βυσματικό σε τέτοιες φάσεις).

joinJ γράφεις
"Επεκτείνω τη σκέψη μου: αν χρειάζεται προκειμένου να κριθούμε "άξιοι" εκπαιδευτές ενηλίκων να πιστοποιηθούμε από ΕΟΠΠΕΠ κάνοντας μία μικροδιδασκαλία, ενώ ήδη έχουμε αξιολογηθεί σε μικροδιδασκαλίες από πιστοποιημένους φορείς από τον ΕΟΠΠΕΠ (20 λεπτών) και σε μικροδιδασκαλίες στην ΑΣΠΑΙΤΕ (20 λεπτών και 45 λεπτών), από αξιολογητές που πάνω-κάτω συμμετείχαν και στις εξετάσεις πιστοποίησης του ΕΟΠΠΕΠ, γιατί να μην χρειάζεται να "ξαναπιστοποιήσουμε" το πτυχίο, τα μεταπτυχιακά, το ECDL, τις ξένες γλώσσες; "

Απάντηση: Ευτυχώς που έκανες επέκταση γιατί ομολογώ περίμενα περισσότερα αντεπιχειρήματα. Οι μικροδιδασκαλίες αυτές που λες, πριν τις κάνεις σου έλεγαν ότι τώρα πιστοποιήθηκες ως εκπαιδευτής ενηλίκων από ΕΟΠΠΕΠ; Α, τέτοιες έχω κάνει και γω στη φάση της πρόσληψης (όπως περιγράφω παραπάνω, από ιδιωτικούς φορείς πιστοποιημένους από ΕΟΠΠΕΠ με διευθυντή πιστοποιημένο) αλλά ήμουν σίγουρος ότι δεν μπορούν να θεωρούνται αρκετές για πιστοποίηση εκπαιδευτή ενηλίκων καθώς ήταν για όσους υπέβαλαν βιογραφικό για τη συγκεκριμένη δουλειά. Ξαναφαίνεται  πόσο δεν καταλαβαίνεις την εκπαίδευση ενηλίκων όταν για μικροδιδασκαλίες βάζεις την ΑΣΠΑΙΤΕ (αγνοώντας αφελώς ή σκοπίμως, δεν ξέρω, ότι με τη στάση σου αυτή χαίρονται αυτοί που θα περίμεναν αντιδράσεις από το γεγονός ότι βάζουν μόνο με το προσόν της ΑΣΠΑΙΤΕ τους μονίμους που πρέπει να συμπληρώσουν ωράριο να προηγούνται όλων των εκπαιδευτών ενηλίκων). Πέρα του ότι έχει αυτή τη κοντόφθαλμη λογική η στάση σου στο θέμα του ΕΠΠΑΙΚ, πέρασες και δεν κατάλαβες ότι ήταν ένα προσόν για τη δευτεροβάθμια. Α, εκεί είναι 600 ευτώ αλλά εκεί δεν σχολιάζεις τα εισπρακτικού χαρακτήρα. Α, εκεί είναι και με κλήρωση ή και παλιότερα με 3 γλώσσες αλλά έπαθες αμνησία και δεν τα σχολιάζεις και αυτά.

Σου ξαναλέω ακόμα και αν με οποιοδήποτε τρόπο επιβεβαιώσεις ότι προηγείται ένας πτυχιούχος με πιστοποίηση από ένα διδακτορικό χωρίς πιστοποίηση, δεν μπορείς να με πείσεις ότι η πιστοποίηση απλώς πρέπει να είναι στην μοριοδότηση.
Για ποιο λόγο; Διάβασε τα παραπάνω βγάζοντας τα γυαλιά του συμφέροντος. Δεν κάνουν καλό στην κοινωνία, όχι σε σένα. Σε σένα κάνουν καλό ίσως.

Οπότε δεν οψόμεθα που λες. Οψόμεθα μόνος σου με τα δικά σου γυαλιά.

621
Σε οποιοδήποτε ιδιωτικό φορέα και να πάει να διδάξει κάποιος, θα πρέπει για.να τον επιλέξουν να κάνει μια μικροδιδασκαλια. Αν πεις οχι, δεν σε σώζουν ούτε οι επιμόρφωσεις, ουτε τα διδακτορικά σου. Εσείς οι ίδιοι θα περνάτε ποτέ κάποιον χωρίς να σας παρουσιάσει μια μικροδιδασκαλια;Θα κρινατε μονάχα από το βιογραφικό;

Ανάμεσα σε αυτόν που έχει πολλα προσόντα αλλά αρνήθηκε να κάνει μικροδιδασκαλια και σε αυτόν που δεν έχει τόσα πολλά προσοντα.αλλά εγκρινατε την μικροδιδασκαλία του, ποιον θα περνατε;

Περιμένω μια απάντηση αν και στα περισσότερα δεν εχετε απαντήσει.

622
Οφείλω να ομολογήσω ότι στο Αγίου παπαπαστ ήσουν όλα τα λεφτά.

Αρκετό χιούμορ μπορεί να έχεις (δεν το λέω ειρωνικά, το γέλιο καλό κάνει, χαλαρώνει τα πνεύματα) αλλά δεν μου απάντησες αν τελικά θα του πρότεινες να το καθυστερήσει μαζί σου και να μην πιστοποιηθεί.

Αν θα του πρότεινες να παλέψει για να μην πιστοποιηθεί ή αν θα του έλεγες να παλέψει για να μειωθούν τα 120ευρώ και να μην μπαίνουν ως εκπαιδευτές οι μόνιμοι για να συμπληρώσουν ωράριο;

Νομίζω είναι ξεκάθαρο το μήνυμα μου.

Βρε του Αγίου-παπαπαστ (πολύ αστείο μου φάνηκε, πραγματικά)...μπράβο

623
Το είπες του νέου παπαπαστ (και εσύΤheta που σου δίνεις respect γιατί προφανώς συμφωνείς ότι είμαι από αυτούς που διατείνονται όπως γράφει ο παπαπαστ ότι έχω πιάσει τον παπά από αυτά που κάποιοι πιάνανε τόσα χρόνια τους διευθυντές για να πάρουν ώρες) ότι με τη λογική της καθυστέρησης για την οποία παλεύειες ευννοείς και δίνεις πάτημα να μπουν οι μόνιμοι να συμπληρώσουν ωράριο;

Έλα, πες τα τα πράγματα με το όνομά τους; Τους δίνεις πάτημα ή όχι;

Βρήκες αγώνα να παλέψεις...

Ας παλέψουμε για την μείωση του 120ευρώ να τελειώνουμε, Μπας και βρούμε ένα κοινό τόπο από αυτή τη συζήτηση.

624
Τα πράγματα με το όνομά τους στους νεώτερους......

Νέε μου θέλει αγώνα η ζωή... Πάλεψε να μην υπάρχει το 120ευρώ, όχι να μην υπάρχει πιστοποίηση γιατί αλλιώς θα σου τρώνε τις ώρες οι "σαπιοκοιλιάδες".

Νέε μου για χρόνια στα ΙΕΚ ξέρεις ποιοι ήταν εκπαιδευτές; Κάποιοι που σαν τη Σιβιτανίδιο δεν ήξερες ποιοι δίδασκαν και τι χαρτιά είχανε.

 Αυτά ονειρευόνται οι "παπαπαστες".

Νέε μου προσπάθησε για κάτι καλύτερο...εννοείται θα προετοιμαστείς πολύ για να διδάξεις...εννοείται αυτό...

Παπαπάστ το λες σε εμένα που το μέγιστο που έχω κάνει είναι 6 ώρες εβδομαδιαίως σε ΙΕΚ. Για αυτές τις ώρες κάθε βδομάδα έστελνα ηλεκτρονικό υλικό στους σπουδαστές και παλιότερα το φωτοτυπούσα κιόλας.

Ξέρω ότι θέλει πάρα πάρα πάρα πολύ προετοιμασία για να το διδάξεις σωστά (βασικός λόγος για τον οποίο αρνούμαι ώρες). Κουβαλάω κάθε φορά προτζέκτορα, λάπτοπ μέχρι και ηχεία και χωρίς να έχω μέσο μεταφοράς. Με λεωφορείο....Προφανώς δεν μπορώ να σε πείσω αλλά με ενδιαφέρει αυτοί που το ξέρουν. Όλο αυτόν τον αγώνα τον έμαθα από τον ιδιωτικό τομέα. Αν είχα μάθει από το δημόσιο, ακόμα θα σερνόμουν.

Για αυτό θέλω να είμαι και στο δημόσιο ΙΕΚ. Για να προσφέρω... Θέλω και οι διευθυντές να έχουν πολύ περισσότερα προσόντα. Πολλά πράγματα πρέπει να αλλάξουν στα ΙΕΚ.

Με ενδιαφέρει να είναι σωστό το μαγαζί.. Παλιότερα του είπες του νέου πως ήταν το μαγαζί; Σε αυτό ο νέος θα έβρισκε δουλειά; Έστω και αυτή τη δουλειά.

Αλλά επειδή όπως καταλαβαίνεις δεν ζω από τα ΙΕΚ (είπαμε μέγιστο 6 ώρες) γιατί δεν καταλαβαίνεις ότι υπάρχουν προγράμματα σε ΚΕΚ που την απαιτούν την πιστοποίηση;  Ο νέος γιατί να χάνει αυτή τη δουλειά; Για να καθυστερείς εσύ με τους συντηρητικούς σου αγώνες;

Τα πράγματα με το όνομά τους παπαπάστ....

625
Το παραπάνω μήνυμά μου πήγαινε για τον παπαπαστ και όσους θα παλέψουν για να μην περάσει αυτό το μέτρο και άλλα τέτοια αρκετά "αγωνιστικά".

Αντί να παλέψουμε όλοι μαζί (ακόμη και με τον παπαπαστ). να μην δώσουν οι επόμενοι τουλάχιστον 120 ευρώ, θέλετε απλώς να γυρίσουμε στο μπάχαλο (τα γνωστά, οι διευθυντές να βάζουν τους φίλους τους) ή να γεμίσουμε από μόνιμους που θέλουμε να συμπληρώσουν ωράριο. Δεν ντρεπόμαστε λέω εγώ..

626
Δηλαδή ας υποθέσουμε ότι ένας άνθρωπος νέος χωρίς χρόνια εμπειρίας στις αίθουσες, διάβαζε αυτό που γράφεις, "ουσιαστικά τον καλούσες να το καθυστερήσετε μαζί". σε εμπιστεύονταν για την ελπίδα που του έδινες ότι δεν θα πάνε πολλοί και τελικά έχανε τη δυνατότητα στα ΙΕΚ από πιστοποιημένο συνάδελφο και από ΚΕΚ (που επαναλαμβάνω για όσους γεννήθηκαν μέσα στα ΙΕΚ από νονούς διευθυντές που τους βάφτισαν, ότι για τα ΚΕΚ είναι εδώ και χρόνια απολύτως απαραίτητο προσόν), πόσο σοβαρά θα περίμενες να σε πάρει αυτός ο νέος που ουσιαστικά εξαιτίας σου θα έχανε τη δυνατότητα; Νέος είναι θα ακούσει με χαρά τα ευχολόγια περί καθυστέρησης και ανυπακοής και ανάθεμα και μούντζες σε αυτούς που πήγαν με το σύστημα κλπ.

 Δυστυχώς για σας κάποιοι που πιστοποιηθήκαμε έχουμε διανύσει χιλιόμετρα στις αίθουσες χωρίς "ταχύτητες" φίλων διευθυντών και  δεν είμαστε νέοι για να παραμυθιαστούμε από "καθυστέρηση γιατί δεν θα πάνε πολλοί".

Κάποιοι αντιστέκονται στην αξιολόγηση ακόμη και όταν είναι στον ιδιωτικό τομέα εκπαιδευτικοί. Εκεί να δεις δυσκολία που έχει ο αγώνας...Εκεί να δεις πόσο ουσιαστικός είναι ο αγώνας.

Η πιστοποίηση Εκπαιδευτών Ενηλίκων κατά τη γνώμη μου χρειάζονταν. Δεν καταλαβαίνω τι σχέση έχει η πιστοποίηση με την αξιολόγηση. Αυτός που αγωνίζεται, αντιστέκεται ή ενδεχομένως είναι αριστερός, αγωνίζεται συλλογικά όχι μόνος του "καφενειακά" από ευχολόγια για καθυστέρηση εφαρμογής, ελπίδες ότι στην πράξη δεν θα ισχύσει και άλλα τέτοια που ταιριάζουν σε δήθεν αγωνιστές. Οι καθηγητές στα σχολεία έχουν σοβαρά σωματεία. Έχουμε εμείς; Δεν γνώρισα παρά ελάχιστους (πραγματικά-πραγματικά συναδέλφους τόσα χρόνια που να θέλουν να παλέψουν για κάτι ουσιαστικό μέσα στα ΙΕΚ.

Ούτε νομίζω ότι κάτι έκανα που συμμετείχα στην πιστοποίηση. Απλώς προτιμώ την περηφάνια της προσπάθειας μου ακόμα και αν είχα αποτύχει στις εξετάσεις , παρά την "περηφάνια" του γλυψίματος στα οποία δεν τα κατάφερα και ποτέ και τώρα όσοι προσπαθούν την καθυστέρηση θα καταφύγουν. Συγχαρητήρια κύριοι, οι καθυστέρησή σας έφερε με χαρά τους άλλους να συμπληρώσουν ωράριο. Αν το μαγαζί και οι εργαζόμενοί του ήταν πλήρως σωστοί δεν θα συνέβαινε αυτό. Καθυστερήστε το κι'άλλο. Καλό αγώνα! Δεν συμμετέχω σε αντιεπιστημονικούς-συντηρητικούς αγώνες.

627
rainbowman το έχω ξαναπεί και κάποιοι δεν καταλαβαίνουν. Η πιστοποίηση εδώ και χρόνια χρειάζονταν. Δεν ήταν μόνο για ΙΕΚ. Στα ΚΕΚ δεν μπορούσες να δουλέψεις. Όταν ένας άνθρωπος (όπως εγώ), έχει φάει πολλές πόρτες από προγράμματα σε ΚΕΚ που σου ζητούσαν πιστοποίηση, τι να έκανα. Άνοιξε το σύστημα και πήγα να δώσω. Και μάλιστα επιβεβαιώθηκα από τον στενό εργασιακό-εκπαιδευτικό περίγυρο ότι οι περισσότεροι ούτε γνώριζαν ότι η πιστοποίηση χρειάζονταν ήδη στα ΚΕΚ (σαν να γεννήθηκαν μέσα στα ΙΕΚ ζούνε), ούτε και πήγαν τώρα για πιστοποίηση οι περισσότεροι παρόλο που ξέρανε ότι έχει γραφτεί (όχι έχει ακουστεί) ότι θα εφαρμοστεί. Δεν τους κούνησε ούτε αυτό. Αντί να προσπαθήσουμε όλοι μαζί για κάτι καλύτερο. Π.χ. κάποιος σοβαρός σύλλογός μας (όχι αυτά που υπάρχουν) να ζητήσει αυτή η δομή να είναι καθαρά μη τυπικής εκπαίδευσης, και να μην μπαίνουν άνθρωποι για να συμπληρώσουν ωράριο. Άντι να ασχοληθούμε με αυτό, κάποιοι πρέπει να απολογούμαστε γιατί πήγαμε για πιστοποίηση. Ντροπή!

628
rainbowman προτιμώ να γίνει παράρτημα του ΟΑΕΔ, παρά να διδάσκουν εκπαιδευτές που επικαλούνται ατεκμηρίωτα ότι άνθρωποι με κάποια σημαντικά προσόντα θα μείνουν απέξω ενώ θα προηγούνται πιστοποιημένοι χωρίς κανένα σημαντικό προσόν.

JoinJ (παρακάμπτω αυτά με το μνημόνιο, γιατί και άλλοι το παίζανε αγωνιστές, αλλά τα ψηφίζουν τώρα) θα ήθελα να μας εξηγήσεις να καταλάβουμε όλοι.

Από που προκύπτει ότι όσοι πήγαμε για πιστοποίηση δεν έχουμε προσόντα και είμαστε κάτω κάτω στους πίνακες. Το λέω γιατί ξέρω κάποιους που πήγαν με διδακτορικό, με χιλιάδες ώρες εμπειρίας και ήταν πρώτοι στην ειδικότητά τους. Έχεις κάνει κάποια έρευνα; Ή απλώς περιγράφεις αυτό το ενδεχόμενο χωρίς να ξέρεις τις πιθανότητες. Το βασικό σου ατεκμηρίωτο επιχείρημα ήταν αυτό σε όσα έγραψα.

Και αυτό που λες να ισχύει, δεν μας εξηγείς επαρκώς. Τι είναι αυτό που μας προτείνεις. Όποιος έχει σημαντικά προσόντα αλλά δεν αναγνωρίζει ότι διδάσκει σε μη τυπική εκπαίδευση, δεν θέλει να μας δείξει τις ικανότητές του. Αυτός λοιπόν να μπαίνει ελεύθερα; Να προηγείται όλων; Να ήταν όπως ήταν παλιά τα πράγματα;

Marios 1980 αυτό που γράφεις είναι το σημαντικό απλά κάποιους τους έχει πειράξει η πιστοποίηση.

Παπαπαστ ναι,μπράβο, πάμε για την επόμενη πιστοποίηση....αλλά μάλλον εσύ θες το παλιό καθεστώς που τους πίνακες "μοριοδότησης" τους φτιάχναν όπως θέλανε οι διευθυντές. Πάμε στο παλιό καθεστώς, έτσι παπαπαστ; Δεν πήγατε γιατί φοβόσασταν ότι θα σας ζητήσουν και άλλη πιστοποίηση;


629
Παυλίνα εννοούν 20 ώρες στο πρόγραμμα, όχι στις αναπληρώσει. Φαντάζουν όμως κάποιος να έχει 20ωρες και να πρέπει για κάθε ώρα να πρεπει να κάνει μια ώρα αναπλήρωση. Θα αναγκαστεί να κάνει 40 ώρες την βδομάδα.

630
Rainbowman έχεις δίκιο απλώς στα χαρτιά το ΙΕΚ πρέπει να γράψει ότι γίνανε κάποιες αναπληρώσεις.
 Μέχρι τώρα έχω κάνει σε ΙΕΚ το μέγιστο 4 αναπληρώσεις. Δηλαδή άντε να ξεκινήσει το εξάμηνο 2/11 (άρα 4 αναπληρώσεις) και όχι 26/10 (3 αναπληρώσεις).
Πάνω από 4 αναπληρώσεις το θεωρώ τρελή σούπα. Στην ανώτατη εκπαίδευση είναι αλλιώς. Μπορούμε να κάνουμε από το πρωί μέχρι το βράδυ αναπληρώσεις. Στο ΙΕΚ οι ώρες είναι μετρημένα κουκιά.

Σελίδες: 1 ... 434445464748

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159753
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 448
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 332
Σύνολο: 347

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.091 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.