Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - kgiannis

Σελίδες: 1 ... 4445464748
631
Νομίζω ότι είχε βγάλει ανακοίνωση να περιμένουν όσοι δεν έχουν ώρες και θέλουν να πιστοποιηθούν για να γίνουν τα σεμινάρια που εγκρίνει ο ΕΟΠΠΕΠ.

Αν είσαι σίγουρη ότι αυτό το σεμινάριο είναι ένα από αυτά. Καλό είναι να μην πιστέψεις κανέναν ιδιώτη εκτός από αυτούς που θα υποδείξει ο ΕΟΠΠΕΠ επίσημα.

Πρέπει να βρεις στο τηλέφωνο τον ΕΟΠΠΕΠ. Το ξέρω είναι δύσκολο.

632
Αν ξεκινήσουμε Δευτέρα 26 Οκτωβρίου (κάτι που προϋποθέτει να βγει οπωσδήποτε σήμερα η προκήρυξη για αιτήσεις μέχρι την Τρίτη, Τετάρτη να τα δουν, Πέμπτη να τα βγάλουν, Παρασκευή ενστάσεις και Δευτέρα έλα κάνε μάθημα), τότε μέχρι τα Χριστούγεννα έχουμε 8,5 βδομάδες και από 4/1 μέχρι 29/1 έχουμε 3,5 βδομάδες που σημαίνει συνολικά να ξεκινήσουμε 26/10 γίνονται 12 βδομάδες και αφού το εξάμηνο είναι 15 βδομάδες χρειαζόμαστε ήδη 3 αναπληρώσεις οπωσδήποτε. Αν το καθυστερήσουν κι'άλλο (που δεν το νομίζω) κινδυνεύει το εξάμηνο να χαθεί. Πρέπει να βγει σήμερα.
Παρασκευή όμως δουλεύει κανείς τέτοια ώρα στο ΙΝΕΔΙΒΙΜ;

633

Ο ντόρος γίνεται γιατί κάποιοι δεν θέλουν πότε να εφαρμόζονται οι νόμοι,

γιατί προτιμούν να είναι όλα ισοπεδωμένα όπως παλιότερα που οι διευθυντές κρύβανε τις δήθεν μοριοδοτήσεις στα γραφεία τους και δεν υπήρχε περίπτωση να τους δεις

γιατί προτιμούν να ακούν τον κάθε συνδικαλιστή που τους είπε ότι κάτι κατάφεραν και μάλλον θα παραταθεί η μη εφαρμογή της πιστοποίησης. Παρά τα προσόντα τους (μεταπτυχιακά, διδακτορικά κλπ που μπορεί να έχουν) μπέρδεψαν το ΜΑΛΛΟΝ με το ΣΙΓΟΥΡΑ, δηλαδή τον διακαή τους πόθο με την πραγματικότητα,

γιατί προτιμούν να επικαλούνται τα 120 ευρώ μπας και συγκινηθούμε ενώ μπορεί να ψηφίζουν όλους όσους μας έφτασαν ως εδώ συμπεριλαμβανομένων και των σημερινών, ενώ μπορεί να απέχουν από κάθε κινητοποίηση (βλ. δεδουλευμένα προηγούμενων ετών που ήμουν μαζί με άλλα 5 άτομα σε διαμαρτυρία έξω από το υπουργείο, δεν τους είδα αυτούς τότε. Θυμούνται μόνο και έχουν να επικαλούνται τα αριστερά παράσημα του φοιτητικού αγώνα 2006-07 ενάντια στην αναθεώρηση του άρθρου 16.) και ενώ μπορεί να έχουν λεφτά για άλλο προσόν (δεν ξέρω πολλά που να μην είναι εισπρακτικού χαρακτήρα)

γιατί ευελπιστούν ότι εφόσον στην Ελλάδα ζούμε, αποκλείεται αυτή η χώρα να φτιάξει, η λαμογιά θα επικρατήσει και πάλι και οι προσωπικές σχέσεις με τους διευθυντές θα μείνουν ως έχουν

Και αν (λέω αν γιατί δεν γνωριζόμαστε) όλοι οι προηγούμενοι που ονειρεύτηκαν πιστοποιημένους φουρνάρηδες και άλλοι που κοροϊδευαν εμάς που πήγαμε για εξετάσεις (βλ. πρέπει να αισθάνεσαι περήφανος και δραστήριος και άλλα τέτοια ειρωνικά) δεν κάνουν αυτόν τον ντόρο για τους παραπάνω λόγους ας προβληματιστούν αν εξυπηρετούν όλους αυτούς που θα έχουν τους παραπάνω λόγους.

Εκεί έφτασε η αγωνιστικότητα του 2006-2007, παρέα με τα λαμόγια του 2015-16 (βρε βρε πως πέρασαν τα χρόνια).



634
pcs τα είπες όλα με την τελευταία φράση...τους χαλάει τη σειρά και πάνε να μας κάνουν να ντρεπόμαστε που πήγαμε. Έπρεπε και εμείς να σκεφτούμε ότι δεν θα ισχύσει. Έπρεπε να ακολουθήσουμε το παράδειγμά τους.

Τι να έκανα; Δεν πίσταψα τους γνωστούς πολιτικάντηδες των σωματείων που κατάφεραν τουλάχιστον να μην τους αποκλείσουν εντελώς. Οι ίδιοι μάλλον τους πίστεψαν.

 Ουσιαστικά υποστηρίζουν οτι είμαστε αυτοί που πήγαμε και με αυτό τον τρόπο νομιμοποιήσαμε το διαχωρισμό.

 Αυτό που με στεναχωρεί είναι ότι υποτίθεται είμαστε συνάδελφοι και μπαίνουμε λίγο πριν ή λίγο μετά στην ίδια αίθουσα. Τα παιδια/ Οι σπουδαστές βλέπουν και ξέρουν αν χρειάζονταν ή όχι πιστοποίηση σε αυτό το μπάχαλο για το οποίο τόσα χρόνια σιωπούσαν ορισμένοι.


635
Μήπως καλύτερο είναι να περιμένεις μπας και βγάλει κάποια ανακοίνωση ο ΕΟΠΠΕΠ για τα σεμινάρια αυτά. Μήπως υποδείξουν κάποια συγκεκριμένα. Θέλω να πω..μην βιαστείς και αυτό το σεμινάριο που θα κάνεις, δεν στο μετρήσουν.

Στην θέση σου θα έπαιρνα τηλέφωνα και μπορεί να πήγαινα από εκεί.

636
 Foufoutos σε λίγο θα πρέπει να ντρεπόμαστε και όλοι οι άλλοι θα νιώθουν περήφανοι που αγωνίστηκαν και σπάσανε με την απουσία τους το σάπιο εισπρακτικό σύστημα.

Η ειρωνία είναι διασκεδαστική κάποιες φορές αλλά το θράσος μήπως να έχει όρια.

Foufoutos μην ντρέπεσαι...χαχαχα

637
Εμένα αυτή η συζήτηση μου φαίνεται πολύ θλιβερή. Συμμετείχα και εγώ σε αυτή και δεν βγάζω την ουρά μου απέξω. Καλώς γίνεται βέβαια. Έστω και θλιβερή..

Τι είσεπραξα από αυτή;

 Ορισμένοι πήγαν και έδωσαν εξετάσεις κα πιστοποιήθηκαν.

 Ορισμένοι δεν πήγαν. Είναι σαν τις έκλογες. Είχαμε μεγάλη αποχή αλλά δεν ξέρουμε αν οι απέχοντες, έκαναν αποχή για τον ίδιο λόγο.

Οι δεύτεροι αναρωτιόνται γιατί πήγαν και πιστοποιήθηκαν οι πρώτοι παρόλο που όλοι ήξεραν ότι δεν θα μπορούσαν να διδάξουν στη μη τυπική εκπαίδευση χωρίς να έχουν πιστοποιηθεί. Γνωρίζουμε βέβαια ότι για το δημόσιο σχολείο π.χ. θέλει πιστοποίηση τύπου ΕΠΠΑΙΚ. Εκεί δεν ακούσαμε κανέναν να μιλάει για εισπρακτικό χαρακτήρα. Θεωρούμε ότι για τα παιδάκια χρειάζεται αλλά για τους ενήλικες όχι; Να διδάσκει ο άλλος χωρίς να ελέγχθεί αν μπορεί να κάνει μια μικροδιδασκαλία;

Οι πρώτοι θα προηγούνται τον δεύτερων και ο καθηγητής για συμπλήρωση ωραρίου θα προηγείται όλων παρόλο που δεν χρειάζεται να έχει πιστοποίηση. Αντί οι δεύτεροι να σχολιάζουν το δεύτερο σκέλος της πρότασης, παλεύουν να μην υπάρχει η πιστοποίιηση για να είναι τα πράγματα ωραία και ισοπεδωμένα.

Λυπάμαι πολύ αλλά δεν κατάλαβα κάτι άλλο από αυτή τη συζήτηση.

Υ.Γ. Δεν κατάλαβα το σχόλειο για το άρθρο 16. Είμαι αυτής της γένιας και πάλεψα πολύ και παλεύω ακόμα χωρίς να εξαργυρώσω τίποτα. Από αυτή τη σκοπιά με ενοχλεί οτιδήποτε εισπρακτικό στην παιδεία. Αλλά όταν λέμε οτιδήποτε εννοούμε οτιδήποτε, όχι μόνο την πιστοποίηση.  Η θέση αυτού που αντιστέκεται σε αυτά θα έπρεπε να είναι στη συλλογική διεκδίκηση (δεν σας είδα κάπου) και όχι στο ανάθεμα αυτών που πήγαν να δώσουν εξετάσεις.  Δυστυχώς πολλοί παλέψανε τότε, πολλοί νομίζουν ότι παλέψανε τότε και από την ήττα αυτή κανένας δεν διδάχθηκε. Άλλος ενα αγώνας που η ήττα δεν δίδαξε. Σε αυτόν όποιον υποστηρίζει ότι δεν έπρεπε να πάμε στις εξετάσεις της πιστοποίησης να του πω ότι αυτά υποστηρίζει το ΠΑΣΟΚικο σωματείο των εκπαιδευτών ΙΕΚ (λέγε με ΕΔΙΕΚ), που τότε δεν είχε καμμία σχέση το ΠΑΣΟΚ (λέγε με ΠΑΣΠ) στον αγώνα ενάντια στην αναθεώρηση του αρθρου 16 2006-07. Τους αγώνες τους τιμάς με τη στάση σου στο σήμερα. Όχι με το να χαιρετίζουν τη στάση σου οι ΠΑΣΟΚες που τότε έβριζες.


638
Έγραψα για 17 ώρες διδακτικές ότι έχω συνολικά ορισμένα εξάμηνα που αναλαμβάνω 2 ώρες σε δ.ΙΕΚ. Όχι ότι προετοιμάζομαι 17 ώρες για 2. ΄Δεν το κατάλαβες καλά ή δεν το έγραψα καλά.

Όπως και να έχει ισχυρίζεσαι ότι μπορεί να προετοιμάσει ο εκπαιδευτικός εξίσου καλά 23 ώρες όσο και 33 ώρες;
Ή μήπως θα κάνει έκπτωση στην προετοιμασία των 23 για να έχει 33 (τις άλλες 10 από ΙΕΚ);

Δεν είναι το ίδιο το επάγγελμα του εκπαιδευτικού που για τις 23 ώρες που έχει να κάνει με τόσες ψυχές θα πρέπει να προετοιμαστεί καλά τις υπόλοιπες ώρες τις ημέρας για να μπει στην αίθουσα, με το 8ωρο του ιδιωτικού υπαλλήλου που μπορεί να κάνει σχέδια στον υπολογιστή και να θέλει να κάνει 2 ώρες σε ΙΕΚ. Πρέπει να κάνει παραπάνω γιατί είναι στον ιδιωτικό τομέα και κάποια στιγμή μπορεί να τον διώξουν.

Εσύ λες ότι ο μόνιμος καθηγητής έχει περισσότερες ανάγκες, κανένα προνόμιο που είναι μόνιμος και μπορεί να προετοιμάσει εξίσου καλά 33 ώρες με 23 ώρες.

639
Θεμιτό είναι και για τους δυο. Αν διάβασες, έγραψα ότι δεν μπορούμε να τον αποκλείσουμε.
Εκτός του ότι έχουμε άλλη εικόνα για το κατά πόσο δουλεύουν στο δημόσιο σε σχέση με το ιδιωτικό.
Εκτός του ότι δεν σχολίασες καθόλου ότι η πλήρης απασχόληση στο ιδιωτικό σπανίζει τελευταία ενώ στο δημόσιο ζει και βασιλεύει.

Απλώς δεν καταλαβαίνω...εγώ κάνω συνολικά 15 άντε 17 ώρες τη βδομάδα αν έχω 2 ωρίτσες ΙΕΚ και για να ετοιμάσω τα μαθήματα δεν με παίρνει ο χρόνος (διαβάζω και ΣΚ) και ισχυρίζονται αυτοί που έχουν πλήρες ωράριο στο σχολείο, δηλαδή 23 ώρες ότι προλαβαίνουν να ετοιμαστούν και για ΙΕΚ. Ή πολύ εύκολη είναι η δουλειά είναι στο δημόσιο και βαρεθήκατε και πάτε για νέες εμπειρίες ή είστε τόσο καλοί που πρέπει να μεταδώσετε τα φώτα σας και αλλου. Πάντως αν μπορείτε παραπάνω ώρες τότε έχει δίκιο ο υπουργός που  θέλει να τις αυξήσει.

Εκπαιδευτικά-Παιδαγωγικά και Επιστημονικά είναι αδιανόητο να ετοιμάζονται οι εκπαιδευτικοί για 25 και 30 ώρες. Δεν ετοιμάζονται επαρκώς και δεν αποδίδουν. Και οι 23 ώρες πολλές είναι. Διαφωνείς niteulf και σε αυτό;;;
 

640

Εγώ προσωπικά δεν λέω να αποκλειστούν αλλά να έχουν πιστοποίηση, όχι να έρχονται χωρίς πιστοποίηση για να συμπληρώσουν ωράριο.

Επειδή όμως δεν βλέπεις διαφορά μεταξύ μονίμου δημοσίου ή ιδιωτικού τομέα πλήρους απασχολήσης να σου βρω εγώ μία.

Ο ένας επέλεξε να του δίνει το Κράτος μισθό και μήνα μπαίνει - μήνας βγαίνει όση απόδοση και να έχει θα έχει το μισθό του ενώ στον ιδιωτικό τομέα σήμερα εργάζεσαι με πλήρη απασχόληση (πια αυτό δεν πολυ-υπάρχει) ενώ αύριο όχι. Εντάξει πήρες τον πρώτο εύκολο μόνιμο μισθό (που παλιότερα ήταν πιο εύκολος εργασιακά, κάποιοι τα ξέρουμε αυτά και δεν γεννηθήκαμε χθες) μην εισαι αχάριστος και θες και άλλα. Αυτή είναι για μένα η διαφορά του μόνιμου του δημοσίου με τον εργαζόμενο πλήρους απασχόλησης στον ιδιωτικό τομέα. Δυο διαφορετικοί κόσμοι. 

Νομίζω η παραπάνω παράγραφος περιγράφει γνωστά πράγματα. Καλό είναι ακόμα και ο δημοσίος υπάλληλος να τα ξέρει αυτά. Μην νοιώθει και αδικημένος.

Από την άλλη θεωρώ ότι δεν μπορείς να τον αποκλείσεις για λόγους ίσων ευκαιριών. Με τόσα προνόμια που έχει θα έπρεπε να αυτοαποκλειστεί αν έχει φιλότιμο..

641
παπαπαστ έχω την εντύπωση ότι αυτούς τους έχουν βρει ήδη. Η προκήρυξη που θα βγει και περιμένουμε όλοι απλώς για της ημερομηνίες και τον τρόπο ηλεκτρονικης υποβολής, έχω την εντύπωση ότι θα αφορά μόνο αυτούς που λες με τα ντορτια (πιστοποιημένους και μη). Για τους άλλους που προηγούνται δεν θα βγει προκήρυξη. Αυτοί θα πρέπει να δηλώσουν το ενδιαφέρον τους στη δευτεροβάθμια και από εκεί να διατεθούν στα ΙΕΚ. Εμείς θα πάμε να κάνουμε τα χαρτιά μας βάσει της προκήρυξης και θα μας πει ο διευθυντης "ξέρεις δεν σε πήρα τηλέφωνο γιατί τελικά δεν σε χρειάζομαι, υπάρχει άλλος, μας τον έδωσε η δευτεροβάθμια". Αυτός ο άλλος δεν θα είναι με προκήρυξη.

 Εγώ στεναχωριέμαι και για τους σπουδαστές που μπορεί να έχουν προβλήματα με το διάβασμα αλλά καταλαβαίνουν αν ενδιαφέρεται για αυτούς αυτός που πηγαίνει για 2 ώρες κουβαλώντας τον δικό του προτζέκτορα, laptop κάθε φορά (γιατί έτσι έχει μάθει από τα δύσκολα ως εκπαιδευτικός ιδιωτικής εκπαίδευσης σε φορείς-σχολεία-κολλέγια κλπ) και αν θα ενδιαφέρετε παραπάνω ο συνάδελφος που έχει από τα εύκολα (δημόσιο γαρ) και πρέπει να συμπληρώσει ωράριο και έχει ήδη πιθανόν 15 ώρες στο σχολείο.

 Καταλαβαίνουν οι σπουδαστές ποιος ξέρεις από ενήλικές και ποιος θα τους μιλάει λες και μιλάει σε μαθητές ΕΠΑΛ.

642
100% συμφωνώ μαζί σου ioannis00

Πρέπει να φτιαχτεί κατά τη γνώμη μου σύλλογος ο οποίος θα σκέφτεται περισσότερο την εκπαίδευση ενηλίκων. Μόνο τότε θα διαφοροποιούνταν από τους υπάρχοντες. Θα με ενδιέφερε να ήταν επιστημονικός σύλλογος προκειμένου να μην πλησιάζουν κομματιικά φερέφωνα και να μην υπάρχουν προσωπικές εξυπηρετήσεις.

Σε ένα σύλλογο που δεν θα διαφήμιζε τα σεμινάρια στα ΚΕΚ όπως έκανε το ΕΔΙΕΚ (βλ. ιστοσελίδα τους), ούτε που θα ζήταγε την παράταση της μη εφαρμογής της πιστοποίησης όπως έκανε το ΣΕΔΙΕΚ.

Ένας σύλλογος που θα ενδιαφέρονταν για τον εκπαιδευτή ενηλίκων και για την ποιότητα των σπουδών που προσφέρει. Που δεν θα εξυπηρετούσε νταλαβέρια με διευθυντές. Που θα ζητούσε να εφαρμοστεί ο νόμος που λέει ότι οι εκπαιδευτές θα πρέπει να έχουν σύλλογο μεσα στα ΙΕΚ. Δεν βλέπω τα υπάρχοντα να κάνουν κάτι πέρα από νταλαβέρια με γγδβμ και από το να καλούν την Βούλτεψη να μιλήσει στη συνέλευση του σωματείου όταν άλλοι τρέχαμε σε δικηγόρους για να ζητήσουμε τα δεδουλευμένα.

Ένας σύλλογος ίδιος με αυτούς ή αντίγραφο αυτών, όχι δεν θα με ενδιέφερε.

643
ioannis00 αυτοί είναι οι σύλλογοι που παλέψανε για να παραταθεί η εφαρμογή της πιστοποίησης με αποτέλεσμα να μπουν οι μόνιμοι στο παιχνίδι.

 Αυτοί οι σύλλογοι (που δεν είναι έτσι αόριστα οι σύλλογοι, αλλά τα άτομα που φτιάξανε τους συλλόγους) δεν έχουν καμμία σχέση με τα συμφέροντα των εκπαιδευτών ΔΙΕΚ γιατί για να ζητούσαν την παράταση της εφαρμογής της πιστοποίησης δεν αντιλαμβάνονται το χώρο των εκπαιδευτών ΙΕΚ ως χώρο εκπαίδευσης ενηλίκων. Κατάφεραν και βόλεψαν τους μόνιμους.

Αυτοί οι σύλλογοι (αν τους παρακολουθείς ioannis00) και οι εκπρόσωποι τους έρχονται τακτικά σε επαφή με το υπουργείο. Έχουν κανεί πολλές συζητήσεις για την μοριοδότηση. Το κατόρθωμά τους το είδαμε. Ζητώντας την παράταση, μας κατέστρεψαν. Τώρα που θα γεμίσουμε μονίμους, θελω να δω πόσο μαζικοί θα είναι οι σύλλογοί τους. Αλλά βέβαια μπορεί να μην τους νοιάζει γιατί θα εξαργύρωσαν με κάποιο τρόπο το κατόρθωμά τους. Άσε που όποιος ξέρει πολιτικά-κομματικά που ανήκουν καταλαβαίνει τι σχέση έχουν και γιατί είναι εκπρόσωποι.

644

Τίποτα δεν είναι κακό irisiris. Συζήτηση κάνουμε. Μπορεί να έχεις δίκιο εσύ, μπορεί εγώ.

Δυο σκέψεις ακόμη.
1) Στις επιμορφώσεις μοριοδοτεί επιμόρφωση στο θεσμό της επαγγελματικής εκπαίδευσης, όχι στις πρόσθετες παιδαγωγικές γνώσεις που καλό είναι να έχει κανείς σαν εφόδιο όπως λες και συμφωνώ και εγώ. Όσσι έχουν σκοπό να το βάλουν, παρόλο που γράφει ότι δεν μοριοδοτούνται από ΑΣΠΑΙΤΕ, θα το βάλουν τραβόντας από τα μαλλιά κατ'εμε ότι το ΕΠΠΑΙΚ για σπουδαστή πτυχιούχο τεχνοεπαγγελματικής ειδικότητας μπορεί να θεωρηθεί ότι βοηθάει στην επαγγελματικη εκπαίδευση. Το ΕΠΠΑΙΚ όμως παίρνει και σπουδαστές που είναι πτυχιούχοι θεωρητικών μαθημάτων (κοινωνιολόγων π.χ.). Σε αυτή την περίπτωση που βοηθάει στην επαγγελματική εκπαίδευση. Κλασικά και λογικά είναι για όποιον θέλει να διοριστεί στα ΕΠΑΛ ή σε γυμνάσια-λύκεια. Με τα ΙΕΚ με λίγο τράβηγμα μαλλιών μπορεί να έχει σχέση.

2) Άλλο να δουλεύεις με ενήλικες όπως λες ότι επί το πλείστον γίνεται με νυχτερινά επαλ και άλλο να δουλεύεις σε δομή που ανήκει στην εκπαίδευση ενηλίκων - μη τυπική εκπαιδευση. Έχει διαφορά. Έκτός αν θέλουμε να το ισοπεδώσουμε τελείως (ισοπεδωμένο είναι άλλωστε). Σε αυτή την περίπτωση καλοδεχόμουνοι οι καθηγητές επαλ που θέλουν να συμπληρώσουν ωράριο. Μη μιλάμε λοιπόν και ας αρκέστουμε στα ψίχουλα που θα μας αφήσουν.

Σελίδες: 1 ... 4445464748

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159834
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 583
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 548
Σύνολο: 557

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.106 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.