Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Arieta

Σελίδες: 123456 ... 21
43
Ήμουν στο 500 και βρέθηκα στο 360.. Νομίζω με βοήθησε πολύ το μεταπτυχιακό που είχα κάνει πριν 10 χρόνια και οι ξένες γλώσσες συν την προϋπηρεσία πάντα.. Αλλά παιδιά φυσικά υπάρχουν κ δωρεάν μεταπτυχιακά.. Και στο πρώτο πέρασα με εξετάσεις και στο δεύτερο που κάνω τώρα το ίδιο και δεν πληρώνω τίποτα. Μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Μάλιστα σκεφτόμουν να συνεχίσω για διδακτορικό επειδή μου το πρότεινε η καθηγήτρια. Και όλα αυτά σε ελληνικό δημόσιο πανεπιστήμιο.

44
Ναι καταλαβαίνω την πίκρα, την ματαίωση και όλα αυτά που λες, αλλά δεν χρειάζεται και δεν κερδίζετε τίποτα να επιτίθεστε σε συναδέλφους ιδιωτικών σχολείων.

Έχω ξεκινήσει την πορεία μου ως αναπληρωτής και αυτά που συνάντησα δεν έχουν καμία σχέση με την οργάνωση και τον επαγγελματισμό εκπαιδευτικών ιδιωτικών σχολείων. Πήγα στο δημόσιο σχολείο για να υποστηρίξω το δημόσιο σχολείο και σε καμία περίπτωση για να κάθομαι να λέω:

"Το πρόβλημα είναι ότι θα μας περάσουν οι ιδιωτικοί που δουλεύουν έχοντας "θείο" το σχολάρχη και δουλεύουν από το σπίτι τους".
Τη φράση αυτή τη θεωρώ ανυπόστατη και κυρίως μικροπρέπεια.

Μπορείτε οι ΑΣΕΠιτες να υποστήριξετε όσο θέλετε το δίκιο σας χωρίς να γίνεστε μικροπρεπείς και αντισυναδελφικοί.

υ.γ.1 Επειδή γράφεις ότι "ελάχιστοι μπαίνουν επειδή αξιολογήθηκαν ικανοί", έχω να σου πω ότι δεν σε κρατάει ο σχολάρχης αν δεν είσαι ικανός και μάλιστα αρκετά ικανός. Προσωπικά δεν με έδιωξαν, έφυγα γιατί ήθελα να προσφέρω στο δημόσιο σχολείο αλλά  δεν περίμενα ότι θα συναντήσω ανθρώπους που σε κάθε φράση για τον ΑΣΕΠ θα κοτσάρουν και τον ιδιωτικό τομέα.
 
υ.γ.2 Επίσης είναι δύσκολη η δουλειά του φροντιστηρίου που αναφέρεις αλλά είναι άλλο το ιδιωτικό σχολείο. Στο ιδιωτικό σχολείο κάνουν ακριβώς την ίδια δουλειά με του δημοσίου σχολείου (εννοώ ότι η προϋπηρεσία στο ιδιωτικό βοηθάει απολύτως στο δημόσιο σχολείο). Για να στο πω πιο απλά είναι γελοίο με τόση εμπειρια από ιδιωτικά σχολεία να θεωρούμαι καινούριος για το δημόσιο σχολείο και μάλιστα μου φαίνεται πολύ αστείο (δηλαδή δεν μπορώ να το κάνω) να συμφωνήσω μαζί σου ότι "δεν θα έπρεπε να παίρνουν του ιδιωτικού σχολείου την προϋπηρεσία τους". Θα έπρεπε και θα παραέπρεπε κιόλας. Αυτό θα έπρεπε να το καταλαβαίνεις. Διαμαρτυρήσου για το ΑΣΕΠ και άσε στην μπάντα τους ιδιωτικόύς εκπαιδευτικούς που επαναλαμβάνω είναι συνάδελφοι σου. ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ (κατανόησε το αυτό)
Δεν ξέρω γιατί κόλλησες στην αδικία που ανέφερα για τους ιδιωτικούς. Ίσα ίσα ανέφερα και το παράδειγμα της ενισχυτικής όπου επίσης υπήρχε βύσμα. Αφού δουλεύεις όμως αναπληρωτής σίγουρα ξέρεις το κόστος του να αλλάζεις μέρος κάθε χρόνο-θες οικονομικό, ψυχικό-και την διαφορά του να δουλεύεις σταθερά σε ένα μέρος και να μένεις σπίτι σου. Πότε όμως δεν ήθελα να υποβάθμισω το επίπεδο των ιδιωτικών εκπαιδευτικών που στην πλειοψηφία τους είναι αξιολογοτατοι και με πολλά ακαδημαϊκά προσόντα. Το μόνο που ήθελα ήταν να τονίσω τις διαφορές άδικιες που είχαμε υποστεί αυτή τη δεκαετία.

45
Για να μπω στη θέση σου, προσπάθησε να μπεις και συ στη θέση των άλλων. Ίσως εκεί βρείτε το σωστό σημείο επικοινωνίας.
Πάμε λοιπόν.
1.Πες μου εσύ πως θα ένιωθες αν δεν πρόλαβες ΑΣΕΠ γιατί είσαι νεώτερη/ος και παρόλ'αυτά έβλεπες μια δεκαετία τώρα πίνακες με προϋπηρεσία που ωφελούνταν από γραπτό ΑΣΕΠ ενώ εσύ είσαι στον πίνακα χωρίς προϋπηρεσία;;;;; Πως θα ένιωθες;;;

2.Πες μου εσύ πως θα ένιωθες αν όπως είναι φυσιολογικό αφού δεν πρόλαβες ΑΣΕΠ, σκοτωνώσουν από το πρωί (γιατί δεν έχουμε όλοι αυτοκίνητο!!!) να πας στου διαόλου τον κόπανο για να εργαστείς σε ιδιωτικά σχολεία (και ΣΚ γιατί δεν είναι δημόσιο και δεν είναι δίπλα στο σπίτι σου,σοβαρευτείτε τα μεγάλα ιδιωτικά δεν είναι όλα μαγαζάκι της γειτονιάς) και έρχονταν η ημέρα που οι συνάδελφοι (υποτίθεται) του δημοσίου θεωρούν συλλήβδην ότι όλοι οι ιδιωτικοί έχουν μπάρμπα στην Kορώνη (λες και ο μεγαλοιδιοκτήτης του ιδιωτικού θα έπαιρνε κάποιον άχρηστο εκπαιδευτικό επειδή είναι "ανηψιός", γιατί να το κάνει;;;; για να χάσει πελατεία;;;;; Νιώστε λίγο ότι είστε συνάδελφοι με τους εργαζόμενους στα ιδιωτικά σχολεία, μην σας βαράει κατακούτελα η αδιοριστία και γίνεστε μισάνθρωποι, δούλεψαν οι συνάδελφοι του ιδιωτικού σχολείο και σκληρά μάλιστα (όχι όπως στο δημόσιο δηλαδή), δεν τους τα χάρησε ο σχολάρχης).

 Αν θέλετε δοκιμάστε στο ιδιωτικό τώρα που όπως λέτε θα σας πάρουν τη θέση οι του ιδιωτικού και θα απελευθερωθούν θέσεις. Δουλέψτε στο ιδιωτικό να δείτε τη γλύκα. Γιατί δεν το δοκιμάζετε αφού θα είστε δίπλα στο σπίτι σας;;;;;

Και όλα αυτά σας τα λέω έχοντας δουλέψει πολλά σχολικά έτη σε ιδιωτικό και δεν προσμέτρησα καμιά προϋπηρεσία γιατί δεν απολύθηκα. Αλλά δεν θα σταματήσω να λέω τους συναδέλφους μου από τα ιδιωτικά σχολεία ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ (γιατί το αξίζουν) και δεν θα σταματήσω να λέω ότι θα πρέπει να με προσμετράται η προϋπηρεσία τους (γιατί ΤΗΝ ΑΞΙΖΟΥΝ και δεν είναι καθόλου αδικία και ας με περάσουν 500 εκπαιδευτικοί από ιδιωτικά σχολεία) .

Γιατί καμια φορά πρέπει να κρίνουμε όχι με το στενό μας συμφέρον αλλά ως ΑΝΘΡΩΠΟΙ. Ειναι τόσο απλό.
Καταρχήν ο καθένας νιώθει αδικημένος ανάλογα με την γενιά που ανήκει και τις εκάστοτε αλλαγές που έχει υποστεί όντας μέλος της εκπαιδευτικής κοινότητας. Πριν ξεκινήσω αναπληρώτρια και η ευκαιρία μου δόθηκε ακριβώς επειδή έγραψα καλά στον διαγωνισμό δούλευα στον ιδιωτικό τομέα σε φροντιστήρια 6 συναπτά έτη οπότε έχω πολύ καλή γνώση του τι συμβαίνει και τι απαιτήσεις υπάρχουν. Παράλληλα κ γω τότε όντας στη πόλη μου τελιωσα 2 ξένες γλώσσες κ μεταπτυχιακό όπως έχετε οι νεότεροι τώρα. Δυστυχώς στα μεγάλα αστικά κέντρα ο γνωστός είναι το διαβατήριο για τα καλά ιδιωτικά σχολεία. Εννοείται ότι πρέπει να έχεις πολλά προσόντα αλλά όσα κ να έχεις ο γνωστός έκανε πάντα την διαφορά. Ελάχιστοι έμπαιναν γιατί αξιολογηθηκαν ικανοί. Το θέμα που θα έπρεπε να μας απασχολεί είναι να υπάρξει ένα σταθερό σύστημα διορισμών και όχι να αλλάζει ανάλογα με τις πιέσεις και τα συμφέροντα διαφόρων ομάδων. Ένα σύστημα σταθερό ώστε να ξέρεις που βαδίζεις. Και μην νομίζετε οι νεοτεροι αν ήξεραν οι παλιοί και έχοντες μεγάλη προϋπηρεσία ότι θα μετρούσαν στον διορισμό τους τα ακαδημαϊκά δεν θα τα κυνηγούσαν νωρίτερα. Απλά τώρα αιφνιδιαστηκαν και είναι λογικό. Σας εύχομαι σύντομα να ξεκινήσετε την πορεία σας στο δημόσιο σχολείο σαν αναπληρωτής και να διαμορφώσετε μια πιο ολοκληρωμενη άποψη όσον αφορά όμως κ το αίσθημα αδικίας η και ατυχίας αν θέλετε μη διορισμού μετά από πολλά χρόνια. Δυστυχώς μόνο όταν κάτι το ζούμε οι ίδιοι μπορούμε και να συμπάσχουμε με τους γύρω μας.

46
Όντας υψηλόβαθμη επιτυχουσα του 2008 και χάνοντας την θέση διορισμού γιατί ποτέ δεν τηρήθηκε το 60-40 αλλά μπήκαν άλλοι στη θέση μου από "παραθυράκια" ελπίζω ακόμη στην δικαίωση μέσω της δικαστικής οδού. Από εκεί κ πέρα όσοι δεν τυχατε να δώσετε ασεπ επειδή τελειώσατε μετά το 2008 πείτε μου πως θα νιώθατε όταν είδατε ότι δικαιώθηκε συνάδελφος με θέση 2000 στον ασεπ κσι εσείς με 350 είστε εκτός διορισμού επειδή δεν πρόσφυγατε το 2015 αλλά αργότερα; πείτε μου πως θα νιώθατε αν ήσασταν αναπληρώτρια 10 χρόνια σε νησιά κυρίως για να μαζέψετε προϋπηρεσία ενώ παράλληλα ξέρετε άτομα που μπήκαν με μέσο σε ιδιωτικά δίπλα στο σπίτι τους ή ακόμη κ ενισχυτική επειδή είχαν θείο τον Λυκειαρχη του χωριού τους και δεν είχαν περάσει καν την βάση του Ασεπ και μάλιστα τώρα προηγούνται; Αυτά τα γράφω για τους νεότερους που δεν πρόλαβαν ασεπ για να δουν πόσες άδικιες έχουμε υποστεί κ οι πιο παλιοί χωρίς καμία δικαίωση μέχρι στιγμής. Και μέσα σε όλα αυτά έρχεται και το προσοντολογιο για να ανακατευτεί και πάλι η τράπουλα.

47
Από αυτή τη στάση (που έχω βάλει με bold στα γραφόμενά σου) φαίνεται ο σεβασμός του υπουργείου.....από τα δέκα χρόνια αναπληρώτρια. Σου εύχομαι το καλύτερο. Κατα τ'άλλα έχεις δίκιο. Εδώ "ενημερωνόμαστε" από asepoula....πριν λίγο καιρό έλεγε ότι έχει πληροφορίες για τέλη αυτής της βδομάδας....τώρα άλλαξαν οι πληροφορίες.
Δυστυχώς το σεβασμό κάπως έτσι το εννοεί το υπουργείο.. Να σε έχει όμηρο και να απαιτεί να διακτινιστεις στην άλλη άκρη σε 3 μέρες και άλλα πολλά που έχουμε ζήσει εδώ όλοι μας εδώ κ χρόνια. Η απαξίωση μας δεν φαίνεται μόνο στην μη υπεύθυνη στάση του όσον αφορά ανακοινώσεις τέτοιου τύπου αλλά και στην εκμετάλλευση των ονείρων μας και των προσδοκιών μας όταν ξεκινήσαμε κ εμείς στα 24.Οποτε δίκιο έχεις συνάδελφε. Σεβασμος μηδέν εδώ κ χρόνια. Κατά τα άλλα απαιτήσεις μόνο σε επίπεδα επιμορφωσεων και λοιπών προσόντων όντας βέβαια πάντα στον αέρα. Θα τα ζήσουν οσονούπω και οι νεότεροι με τα ακαδημαϊκά που θα μπουν στο χορό.

48
10 χρόνια αναπληρωτρια.. Ένα δεν μπορώ να καταλάβω.. Δεν μπορεί αυτό το υπουργείο να βγάλει μια ανακοίνωση με υπευθυνότητα για την ακριβή ημερομηνία δημοσίευσης των πινάκων; θέλει τόσο πολύ οργάνωση και προγραμματισμό; και πρέπει να βασιζόμαστε στα λεγόμενα του κάθε αιρετου και τις προβλέψεις του.. Από αυτή τη στάση φαίνεται και ο σεβασμός του χρόνια απέναντι στους εκπαιδευτικούς και την αγωνία που περνούν. Το αυτονόητο έχει γίνει ζητούμενο.

49
σαφώς λιγοτερα.....λίγοι θα είναι και με προϋπηρεσία.οι υπόλοιποι θα είναι χωρίς προϋπηρεσία.ξερω ένα γνωστό μου που φτάνει στα 100 με μηδενική προϋπηρεσία
Και στους δασκάλους οι 50 περίπου που είχαν διδακτορικό ήταν νέα παιδιά μηδενικής προϋπηρεσίας. Και γω πιστεύω στις ειδικότητες που εχουν προϋπηρεσία κ ακαδημαϊκά δύσκολα τους ξεπερνάει κάποιος μόνο με ακαδημαϊκά.

50
Οι διδάκτορες χωρίς προϋπηρεσία θα έχουν στους νέους πίνακας περίπου 90 μόρια. Όσοι έχουν λιγότερα μόρια από αυτά, πιθανόν να πρέπει να αλλάξουν επάγγελμα.
Παιδιά δεν ξέρω για την δευτεροβαθμια τι θα γίνει με αυτούς που έχουν διδακτορικό αλλά στη πρωτοβάθμια που παρατηρούσα σε 18.000 δασκάλους να είχαν 60 και οι νηπιαγωγοι πολύ λίγα επίσης. Νομίζω έχει να κάνει με την ειδικότητα.

51
Δεσμεύτηκε κ το δικό μου! Κ.. Αντε καλά αποτελέσματα σε όλους!

52
Έχει ξεκινήσει η επεξεργασία του Μ.
Για ποια ειδικότητα;

53
Επίθετο από Κ, ΠΕ06 ακόμη δείχνει πληρωμένο..

54
Δεν ξέρω για πόσο καιρό θα είναι υφυπουργός η Ζαχαρακη.. Μάντης δεν είμαι.. Εγώ ξερω ότι μας αύξησε τις ώρες στο Δημοτικό και στο Λυκείο κάνει το μάθημα υποχρεωτικό. Μπορεί λέω μπορεί λόγω συγκυρίας να κάνει κάτι για τον κλάδο της. Όσο για το πλεόνασμα είναι μια καραμέλα που ακούω χρόνια. Αν πλεοναζαμε δεν θα δουλεύαμε 650 κ βαλε αναπληρωτες αγγλικης κάθε χρόνο. Ο καθένας φυσικά ξέρει καλύτερα για τον κλάδο του. Και αυτό που περιγράφετε για τις αλλαγές μπορεί να γίνει σε οποιοδήποτε κλάδο όπως έγινε και στους κοινωνιολόγους. Είναι εντελώς συγκυριακο.

55
Με υφυπουργό Αγγλικης φιλολογίας μην είστε και τόσο σίγουροι.. Όλα είναι ανοικτά.. Καλως η κακώς οι εκάστοτε υπουργοί έχουν δείξει ότι προωθούν και τις ειδικότητες τους κατά καιρούς. Αναμένουμε τις εξελίξεις.

56
Όχι αν ΘΑ είναι δικαιωτικες.. Το θέμα είναι αν θα τις υπογράψει η υπουργός αν υπογράφουν θα πάρουν μερίδα του λέοντος
Όπως είπε η asepoula αρχές του 21 η λίγο αργότερα θα ξέρουμε και αυτές τις αποφάσεις και τι ρόλο τελικά θα παίξουν στην κατανομη αν φυσικά τις δεχτεί το υπουργείο και τις εφαρμόσει σε περίπτωση κυρώσεων.

Σελίδες: 123456 ... 21

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159852
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 650
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 527
Σύνολο: 537

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.063 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.