Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Arieta

Σελίδες: 1 ... 34567 ... 21
57
Βέβαια να μην ξεχνάμε ότι έχουν γίνει κ προσφυγές ενάντια στο προσοντολογιο.. Μια από αυτές να δικαιωθεί και κατανομη να έχουν κάνει τον Σεπτέμβριο δεν θα μπορέσουν να προχωρήσουν. Οπότε τα δικαστικά μέτωπα είναι πολλά και ο δρόμος μακρύς.

58
Σίγουρα οι δικαστικές αποφάσεις αν είναι δικαιωτικες θα διεκδικήσουν μέρος των θέσεων.. Οπότε όντως είναι αυθαίρετο να μιλάμε για αριθμούς.. Ίσως μόνο οι δάσκαλοι έχουν μια εικόνα γιατί δεν υπάρχουν ασεπιτες.

59
Μήπως έχετε καμία πληροφορία και για αγγλικούς; εμείς βέβαια είμαστε κ στις δύο βαθμίδες με 440 οργανικα κενα στην πρωτοβάθμια και δεν ξέρω πόσα άλλα στη ββαθμια. Είχε και 178 αποχωρήσεις φέτος στη ββαθμια. Δεν ξέρω βέβαια το γεγονός ότι τα αγγλικά γίνονται υποχρεωτικά στο Λύκειο πλέον αν επηρρεασει και τις οργανικές μας. Πάντως το 240 στους ΠΕ02 είναι μικρό αλλά μπορεί να χωριστούν οι διορισμοι αφού υποτίθεται θα γίνουν σε δύο φάσεις και έτσι να πάρει άλλους τόσους το 22 Προσωπική μου εκτίμηση πάντα.

60
Απο ολα τα παραπανω που εχουμε γραψει ενα καταλαβαινω ..

Ολοι μας ξεχναμε και συνεχιζουμε να ξεχναμε.

Καποτε ειχαμε επετηριδα πραγμα το οποιο ηταν ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ  του κρατους να διοριζει οποιονδηποτε ειχε πτυχιο απο καθηγητικη σχολη.
Τοτε την καταργησαμε (ψευδως λογω μεγαλης αναμονης αφου η επετηριδα ηθελε απλα εκκαθαριση απο ανθρωπους που ειχαν διοριστει αλλου ή ειχανε φυγει απο τη ζωη) για να εχουν ευκαιρια οι νεοι.
Τοτε στακαγκελα ηταν ολοι οι νεοι οι οποιοι πιστεψανε τον πολιτικο λογο οτι με την επετηριδα δεν θα διοριστουν ποτε , ενω ο πραγματικος σκοπος του υπουργειου ηταν να αποδεσμευσει την υποχρεωση του κρατους για διορισμο.
Ετσι νομοθετηθηκε ο Γραπτος Ασεπ με μια μεταβατικη που εφτασε μεχρι το 2002 στα χαρτια. Νομοθετηθηκε το 60-40 ....αυτο δουλεψε για καποιο διαστημα εως οτου να υπογραφουν υπουργικες αποφασεις για 24μηνα και ασεπ . Εκει παρολο που η τελευταια κατηγορια επρεπε να διοριζεται μονο οταν υπηρχαν αναγκες εφτασε να διοριζεται πρωτη και πολλες φορες μονο αυτη με αποτελεσμα να φτασουμε στον ασεπ του 08 που τα πραγματα οικονομικα ηταν δυσκολα . Εκει σταματησαν διορισμοι.  Ηρθε επειτα ο ν. Διαμαντοπουλου ,παλι για το καλο των νεων, ο οποιος αν εξαιρεσουμε το σημειο οτι δεν προκηρυττε θεσεις αρα μπορουσε καποιος να εχει γραψει τελεια και να μην.τον.παρουν και μετα ξαναμηδενιζε ηταν ενας αρκετα δικαιος νομος.
Μετα μειναμε με την ανοχη μας απο το 2015 και μετα χωρις συστημα διορισμων. Απλα περιφερομασταν ανα την Ελλαδα με την ελπιδα.
Φτασαμε στο 2019. Νεο συστημα χωρις μεταβατικη με προσοντολογιο παλι για το καλο των νεων  και ειμαστε στην εφαρμογη του.
Βεβαια να πουμε οτι και αυτο σε 3 χρονια θα τερματισει. Ενα τεραστιο ποσοστο εκπαιδευτικων σε 3 χρονια θα εχει πιασει μεγιστο σε προυπηρεσια και ακαδημαικα.
Εκει τι θα γινει συναδελφοι; Παλι αλλαγη. Μεχρι και ο Μπρατης το εγραψε σε αρθρο οτι συζητανε νεο συστημα διορισμων για μετα απο 3 χρονια.
Τελικα μετα απο τοσα χρονια ξερει κανεις τους κανονες του παιχνιδιου;
Τελικα να.μαζεψει καποιος προσοντα αφου βλεπει τι θα γινει σε λιγο καιρο; Να μαζεψει προυπηρεσια και να πιασει μεγιστο;
Ρητορικες ερωτησεις.
Τα παραπανω μας δειχνουν ποσο ευκολα ΞΕΧΝΑΜΕ  ακομα και εμεις που ειμαστε πολλα χρονια μεσα.
Ακριβώς έτσι ήταν η κατάσταση. Για να μαθαίνουν οι νεότεροι και να μην ξεχνάνε οι παλιότεροι. Και ασεπ γραπτό που είχαμε τι να το κάνεις όταν έφτιαξαν πόσα παραθυράκια με το 24μηνο; και μάλιστα αν περνούσες διάλεγες από τους τελευταίους γιατί προηγούνταν αυτοί. Απλά δεν θυμάμαι εμείς όταν δίναμε γραπτό με τους παλιότερους να γκρινιάζουμε γιατί είχε προσαυξήσεις με την προϋπηρεσία και τα μεταπτυχιακά η διδακτορικα. Διαβάζαμε και δίναμε εξετάσεις μαζί με τους παλιότερους που είχαν όλα αυτά και μάλιστα κάποιοι νεότεροι έγραψαν τόσο καλά που διορίστηκαν και τους ξεπέρασαν στα μόρια. Δλδ και για τους νεότερους αν έγραφες πολύ καλά δεν είχες να φοβηθείς καμία προϋπηρεσία η ακαδημαϊκό. Αυτά τα λέω για τα νέα παιδιά που δεν πρόλαβαν να δώσουν σε κάποιον ασεπ. Βέβαια τα πράγματα ήταν αρκετά δύσκολα σε κάποιους κλάδους. Και τότε οι υποψήφιοι στον ασεπ του 08 ήταν χιλιάδες όπως στον δικό μου κλάδο γύρω στις 4.500 και πάλευαμε για 220 θέσεις θυμάμαι..  Το πρόβλημα των διορισμων ξεκινάει από τον αριθμό εισακτέων στις σχολές. Δυστυχώς δεν θα μπορέσουν όλοι να μπουν στο δημόσιο σχολείο και μην αμφιβάλλετε ότι οι ήδη κατέχοντες μεγάλες προϋπηρεσίες δεν θα φροντίσουν και τα ακαδημαϊκά τους αυτά τα τρία χρόνια όπως μπορεί ο καθένας προκειμένου να μην χάσουν την θέση του αναπληρωτή μετά από 10 χρόνια.. Κάτι το οποίο βρίσκω λογικό εφόσον οι συγκυρίες κυρίως λόγω μνημονίου δεν ευνόησαν τον διορισμό του.

61
Μεταπτυχιακά προγράμματα / Απ: Διδακτορικό (varia)
« στις: Ιούλιος 09, 2020, 02:12:02 μμ »

 8) Πόσο δίκιο έχεις!
Ήδη κυκλοφορούν διαφημίσεις από site για βουλγάρικα διδακτορικά. Πραγματικά ζήτω που καήκαμε, όπως έγραψε ο yannismath, αν είναι να κάνουμε διδακτορικό για να μπούμε στους πίνακες!
Ο Γαβρόγλου τα έκανε πλακάκια με τους ακαδημαϊκούς για να δώσουν οι εκπαιδευτικοί τα χρήματά τους με αντάλλαγμα διορισμό ή ελπίδες για διορισμό (γιατί κάποιοι δεν θα διοριστούν και θα μείνουν με την ελπίδα) και τα πανεπιστήμια θησαυρίζουν. Έχει ξεκινήσει ένα αλισβερίσι επικίνδυνο: Σου λένε δώσε χρήμα στα πανεπιστήμια κι εγώ θα σε διορίσω.
Η Κεραμέως φέτος εξισώνει τα πτυχία/ μεταπτυχιακά κτλ. των κολεγίων με τα αντίστοιχα πτυχία από το δημόσιο πανεπιστήμιο.
Γιατί;;;
Αφενός γιατί υπάρχουν διακρατικές συμφωνίες με άλλες χώρες του εξωτερικού να ανοίξουν εδώ κολέγια, να πληρώσουν φόρους και γενικά να κινηθεί λίγο το χρήμα στη χώρα μας, η οποία έχει παραλύσει κι αφετέρου για να μας πάρουν ευθέως τα χρήματα αναγκάζοντάς μας να πληρώσουμε για να αγοράσουμε μεταπτυχιακά και διδακτορικά. Τώρα δεν υπάρχει δικαιολογία για να πει κάποιος δεν μπόρεσα να κάνω μεταπτυχιακό στο δημόσιο πανεπιστήμιο γιατί πήραν λίγους. Θα σου πουν πήγαινε σε κολλέγιο που τους παίρνουν όλους.
Η εκπαίδευση έχει γίνει ταξική και αυτό είναι η αρχή του τέλους. Έχεις λεφτά; Δώσ΄ τα μας και θα σε διορίσουμε. Δεν έχεις; Είσαι λίγος!
Δυστυχώς και η έρευνα μετατρέπεται σε καλοστημένη επιχείρηση και η αξία του διδακτορικού θα αρχίσει να χάνεται.. Μετά τι; θα ζητάνε μετάδιδακτορικό; το θεμα είναι ότι οι θέσεις για εκπαιδευτικούς στο δημόσιο σχολείο είναι πολύ λιγότερες από τους ενδιαφερόμενους αλλά δυστυχώς χωρίς καθόλου προϋπηρεσία είναι δύσκολο να μπεις στο παιχνίδι. Ήδη άτομα με μεγάλη προϋπηρεσία ξεκινούν διδακτορικό η αλλά προσόντα για να παραμείνουν στις θέσεις τους. Εγώ λυπάμαι κυρίως για τα νέα παιδιά που πιστεύουν με ένα διδακτορικό ότι θα διορίστουν. Ο δρόμος του αναπληρωτή είναι ανηφορικός και δεν οδηγεί πάντα σε διορισμό.

62

 Φυσικά η εξίσωση των κολεγίων με τα δημόσια πανεπιστήμια αφορά και άλλους κλάδους όπως των μηχανικών η ακόμα και των γιατρών. Θα έχουν και αυτοί το δικαίωμα πλέον στις προκηρύξεις του δημοσίου. Τώρα η ποιότητα των πτυχίων τους φαίνεται και από την κατάταξη των κολεγίων.. Όμως εμένα το σχόλιο μου αφορούσε τους εκπαιδευτικους κυρίως αλλά σίγουρα επηρρεαζει όλη μας τη ζωή..

63
Έτσι όπως την βλέπω την κατάσταση με την εξίσωση των πτυχίων των κολεγίων με τα δημόσια πανεπιστήμια θα σπεύσουν όλοι τώρα να κάνουν δευτερα πτυχία επί πληρωμή ή ότι άλλο προσόν χρειάζεται για το προσοντολογιο και σε τρία χρόνια που ανοίγουν οι πίνακες θα γίνει χαμός.. Θα μου πείτε όσοι πήγαιναν στη Βουλγαρία η αλλού και έδιναν τα χρήματα τους; τουλάχιστον τώρα τα χρήματα θα μένουν στην χώρα.. Επίσης γιατί ένα παιδί να προσπαθεί στις πανελλήνιες; αντί να δώσουν οι γονείς του λεφτά σε φροντιστήρια θα τα δώσουν κατευθείαν σε ένα ιδιωτικό κολλέγιο και θα σπουδάζει στο σπίτι του αν υπάρχει παράρτημα η θα ξεφυτρωσει τα επόμενα χρόνια.. Βλέπω πολλά δημόσια περιφερειακά ΑΕΙ ή ΤΕΙ να κλείνουν λόγω έλλειψης φοιτητών..

64
Αυτό που πραγματικά θα παρουσίαζε ιδιαίτερο ερευνητικό ενδιαφέρον θα ήταν να δούμε αν αυτή η αναβάθμιση των προσόντων των εκπαιδευτικών που θα διοριστουν(με διδακτορικά η δύο πτυχία η δύο μεταπτυχιακά) θα αναβαθμίσει επί της ουσίας και την ποιότητα του προσφερομενου μαθήματος στην τάξη καθώς και τις επιδόσεις των μαθητών τα επόμενα χρόνια. Από την άλλη αναρωτιέμαι όταν εγώ ήμουν μαθήτρια οι καθηγητές μου στο δημόσιο γυμνασιο και Λύκειο ήταν στην πλειοψηφία τους εξαιρετικοί και δεν είχαν τα δικά μας προσόντα π. χ. Μεταπτυχιακά. Μάλιστα θυμάμαι ότι έκανα φροντιστήριο σε ελάχιστα μαθήματα κυρίως μαθηματικά και αρχαία για περισσότερη επαφή και εξάσκηση. Δεν ξέρω πραγματικά τι συνέβη και έχει πέσει τόσο η ποιότητα όπως λένε πολλοί συνάδελφοι.

65
Συνάδελφοι ειλικρινά πιστεύετε οτι μπορεί να δοθουν μόρια απο εναν ασεπ ; αφου βγήκε προκηρυξη,πως να το κάνουν;και το λέω εγω που είμαι επιτυχούσα...

66
Δικαιωτικές και διορισμό ζητούν οι ΑΣΕΠΙΤΕΣ. Τα μόρια πλέον είναι "ψίχουλα" και δεν έχουν νόημα. Νόημα θα είχαν μόνο αν "έβγαιναν" από τους πίνακες αναπληρωτών, όσοι δε διαθέτουν επιτυχία στο γραπτό διαγωνισμό, πράγμα το οποίο δε θα γίνει. Και αν δώσουν τα μόρια πάνω από τη βάση, λογικά θα είναι από ένα διαγωνισμό, όχι συγκεντρωτικά. Θα το κάνουν μόνο αν θέλουν να μας "ξεφορτωθούν".

67
Πότε να μπουν τα μόρια Ασεπ; Αφού η προκήρυξη έχει δημοσιευθεί σε ΦΕΚ τι νόημα έχουν οι συζητήσεις με το υπουργείο; Αυτά τα μόρια έχουν χαθεί εκτός και αν υπάρξει κάποια σχετική δικαστική απόφαση.

68
Κάποια μέλη χαίρονται, γιατί νομίζουν ότι οι επικειμενοι διορισμοί στη γενική αγωγή, θα εμποδίσουν να γίνουν διορισμοι μετά από δικαστικές αποφάσεις. Τέτοια άγνοια.
Ιδού η απόδειξη:

@;
"Μπράβο στο υπουργείο που προχώρησε σε αυτήν την ενέργεια ,να γίνουν δηλαδή διορισμοί με νόμο και όχι με δικαστικές αποφάσεις."

69
100 και κάτι ψιλά ( ΠΕ02 ) . Χωρίς μεταπτυχιακό και με την αφαίρεση  ,"αποχαιρετώ την Αλεξάνδρεια που χάνω " ...  :'(   ::)  :P

70
Πε06, 120 μόρια με τη φετινή προϋπηρεσία

Σελίδες: 1 ... 34567 ... 21

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159840
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 608
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 559
Σύνολο: 573

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.105 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.