Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - demi1982

Σελίδες: 1 ... 345
57
Καλή χρονιά σ όλους.

Ξαναγράφω σχετικά με τον υπολογισμό της ωριαίας αντιμισθίας μας.  Σύμφωνα με έγγραφο το οποίο αποστάλθηκε στο οικονομικό τμήμα της σχολής, αρκετό καιρό πριν τις γιορτές, αναφέρεται η εφαρμογή του νόμου 4024/11 για τον υπολογισμό των αποδοχών των ωρομισθίων. Όμως όπως ενημερωθήκαμε από το ίδιο τμήμα στην εφαρμογή του συστήματος  μέσα από την οποία θα προκύπτουν οι ωριαίες αντιμισθίες των εκπαιδευτικών συμπεριλαμβάνονται τμήματα για την καταχώρηση της οικογενειακής κατάστασης και τέκνων αλλά δεν  συμπεριλαμβάνονται τα τμήματα για την καταχώρηση της προϋπηρεσίας αλλά και των μεταπτυχιακών, διδακτορικών τίτλων άρα και στο να μη λαμβάνονται υπόψη στον υπολογισμό της ωριαίας αντιμισθίας. Νομίζω ότι δε χρειάζεται να αναφέρω ότι ο ίδιος νόμος αναφέρει ότι στον υπολογισμό των αποδοχών συμπεριλαμβάνεται και η τυχόν προϋπηρεσία αλλά και η κατοχή μεταπτυχιακών και διδακτορικών τίτλων.
Μάλιστα μας ενημέρωσαν κ για τα πόσα που αντιστοιχούν στην κατηγορία ΠΕ κ με τα οποία θα πληρωθούμε τους επόμενους μήνες τα οποία προκύπτουν από το σύστημα: Ελευθερος ή παντρεμένος το πόσο είναι το ίδιο περπου 9,80€/ώρα, παντρεμένος με 1 παιδί περίπου 10,30€/ώρα, παντρεμένος με 2 παιδιά 10,50€/ώρα, παντρεμένος με 3 παιδιά περίπου 11€/ώρα.
Άρα τελικά από ότι φαίνεται ο οαεδ κ φέτος θα παρατυπήσει αφού από τη μία αναφέρεται η εφαρμογή του νόμου αλλά πρακτικώς αυτό αναιρείται..

Συνάδελφε ποια/ιος είναι που σου έδωσε αυτή την πληροφόρηση ότι θα πληρωθούμε χωρίς προυσαξήσεις που αναλογούν σε προυπηρεσία και μεταπτυχιακά;

59
Ξέρει κανείς πότε θα καλέσουν στα ΣΔΕ?

Ελπίζω και πιστεύω σύντομα, χωρίς να ξέρω κάτι επίσημα. Αλλιώς για ποιο λόγο η απόφαση την 30/12;

61
Μη είμαστε υπερβολικοί. Σε καμια περόπτωση το ωρομίσθιο δε θα εκτοξευτεί... και να περάσει το παλιό ωρομίσθιο (θα το πλησιάσει) εκτός των παραμεθόριων περιοχών που πέρνουν το σχετικό επίδομα.
Πολλή ησυχία όμως δε νομίζετε.......

62
Πρόσφατα έγιναν και εκλογές στη Θεσσαλονίκη από όσο ξέρω. Ξέρει κανείς ποιοι εκλέχθηκαν?

63
Φτάνει με τα πειράματα στην εκπαίδευση! άπειροι στην εκπαίδευση ενηλίκων δεν κολάει! επίσης για τους εργαζόμενους τους επιτρέπει μέχρι 10 ώρες οπότε αφήστε κάποιοι την καραμέλα οτι δεν δίνουν σημασία και σαχλαμάρες. κάντε την αίτηση σας και πάρτε οτι σας αξίζει.
ΥΓ. όταν δίνατε πανελλήνιες πάντως δεν πήρατε άνεργο καθηγητή να σας κάνει μαθήματα, έτσι δεν είναι;;;;

Σωστός σε όλα!!!

64
Νομίζω ότι πολλοί βλέπουν το δίκαιο καθαρά και μόνο από το πρίσμα που έχουν στην τσέπη τους. Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Τα προβλήματα με την μοριοδότηση είναι προφανώς πολλά. Το μεγαλύτερο προκύπτει από την ένταση της πριμοδότησης της ανεργίας. Τα 20 μόρια είναι τουλάχιστον υπερβολικά καθώς έγινε το απόλυτο κριτήριο. Είναι λοιπόν παράλογο η ανεργία να παίρνει έως και 7 φορές περισσότερη μοριοδότηση από ένα μεταπτυχιακό στην ειδικότητα που καλείτε να διδάξει ο εκπαιδευτικός. Άποψη μου είναι οτι η ανεργία δεν θα έπρεπε να μοριοδοτείται καθόλου. Δεν είναι δυνατόν να κάνεις, υποτίθεται, κοινωνική πολιτική στη εκπαίδευση. Επίσης θα πρέπει να θυμούνται όλοι όσοι αισθάνονται "τυχεροί" σήμερα, ότι του χρόνου θα είναι σε μειονεκτική θέση έναντι ενός συναφέλφου τους με 24 μήνες ανεργίας και άρα δεν θα ξαναδουλέψουν.
Υπάρχουν όμως και άλλα λάθη. Είναι λοιπόν λάθος ένα μεταπτυχιακό να μοριοδοτείται όσο μία πιστοποίηση στην πληροφορική που μπορεί να αποκτηθεί κυριολεκτικά σε μία μέρα. Ακόμη η μοριοδότηση των σεμιναρίων στην επιμόρφωση των ΣΔΕ (150 ώρες) να έχουν την ίδια βαρύτητα με ένα μεταπτυχιακό στην εκπαίδευση ενηλίκων; Επίσης η μη μοριοδότηση δεύτερου μεταπτυχιακού τίτλου είναι κατά την άποψη μου λανθασμένη (γιατί μοριοδοτείται το δεύτερο πτυχίο;).
Συμπέρασμα: οι άνθρωποι που εισηγούνται στον εκάστοτε υπουργό είναι ή άσχετοι ή απαράδεκτοι (γνωρίζοντας καλά τι κάνουν ανακατεύοντας κάθε λίγο το καζάνι ώστε το γλυκό να μη δένει ποτέ). Η επιλογή δική σας.

65
dimitra1970, όταν δημοσιεύτηκε το μήνυμα στο οποίο απαντάς (το 2007 δηλαδή), υπήρχε συνέντευξη.
Σωστά ζητώ συγνώμη. Αλλά με όλα αυτά που έχω διαβάσει τελευταία έχω παλαβώσει.

66
1. αναγνωρίζεται
2. κυρίως μέσο - και γίνεται χαμός σπό υποψηφίους- και θέλει και συνέντευξη

Είναι καλό όταν δεν γνωρίζουμε να μη μιλάμε διότι συνήθως λέμε ανοησίες. Ούτε συνέντευξη θέλει, ούτε μέσο, υπάρχει μοριοδότηση η οποία και περιγράφεται στις κατά καιρύς ΥΑ.
Πρόσοχή λοιπόν γιατί θέλεις να γίνεις και εκπαιδευτικός.

67
συγγνώμη Ανοιξη, αλλά το θεωρείτε λογικό 400 ώρες προϋπηρεσίας σε ΣΔΕ να ισούνται με 6 μήνες ανεργίας ;
( για να μην μιλήσω για τις επιμορφώσεις).
Η ένα διδακτορικό με 1 χρόνο ανεργίας ;;
Τα κριτήρια επιλογής,  δεν θα έπρεπε να αποσκοπούν στην πρόσληψη  του καλύτερου εκπαιδευτή;
Τους μαθητές ποιος τους σκέπτεται ;;

Αυτό που παρατηρώ γενικά είναι ότι όλοι φωνάζουμε για τα δικαιώματα μας , ο καθένας έχει την δική του οπτική γωνία ανάλογη στα προσωπικά του συμφέροντα ενώ κανείς δεν σκέφτεται την μεγάλη εικόνα.
Σε μια λογική κοινωνία, ο άνεργος , ο τρίτεκνος και δεν ξέρω ποιοι άλλοι αδικημένοι από την μοίρα η από δεν ξέρω τι άλλο ( για να μην παρεξηγηθώ και εγώ μέσα σε αυτούς είμαι), θα έπρεπε να πάρουν άλλου είδους βοήθεια.

Στην διεκδίκηση μίας οποιασδήποτε θέσης εργασίας θα έπρεπε να είμαστε όλοι ίσοι, να  μετρηθούν δηλαδή   αποκλειστικά τα προσόντα που θα οδηγήσουν  στην επιλογή του ατόμου που θα κάνει την πιο σωστή δουλειά.
Κατά την γνώμη μου, μόνο έτσι θα πάει μια κοινωνία μπροστά.

ΥΓ. Λυπάμαι εμάς τους άνεργους, αλλά λυπάμαι και αυτούς που απέκτησαν ένα διδακτορικό με τόσο κόπο. Επίσης λυπάμαι τους μαθητές πάνω στους οποίους, κάθε χρόνο, πειραματίζονται εκπαιδευτικοί που δεν έχουν ιδέα από ΣΔΕ. Δεν είδα να οργανώνεται κανένα σεμινάριο στην αρχή της σχολικού έτους,  εδώ και πολλά χρόνια  για τους αρχάριους στα ΣΔΕ.

Πολύ σωστά.

68
Δικαίως θα προσληφθείς αφού είσαι άνεργη!!! Φοβερό επιχείρημα.
Επιτέλους λοιπόν η εκπαίδευση θα φροντίσει και για την μείωση της ανεργίας! Η παραγωγή εκπαιδευτικού έργου δεν παίζει κανένα ρόλο, εφόσον τα προσόντα των εκπαιδευτικών δεν έχουν καμία σημασία πλέον.
Έχω να κάνω μία ακόμη πρόταση προς τον Υπουργό. Να προσλαμβάνονται οι εκπαιδευτικοί σε όλα τα σχολεία με κλήρωση, η οποία μάλιστα να γίνεται κάθε βδομάδα από τον ΟΠΑΠ και να υπάρχει τηλεοπτική κάλυψη ώστε να διασφαλίζεται η "δίκαιη" επιλογή των ενδιαφερομένων.
ΜΠΡΑΒΟ πάντα τέτοια αφού τέτοιοι είμαστε.

Σελίδες: 1 ... 345

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159856
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 774
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 624
Σύνολο: 633

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.081 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.