Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - paramythenia

Σελίδες: 123 ... 6
1
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2024
« στις: Οκτώβριος 16, 2023, 12:54:07 μμ »
Καλησπέρα! Είμαι νεοδιόριστη και θα κάνω αίτηση για οριστική τοποθέτηση.  Μετέφερα τα εκλογικά μου δικαιώματα στον δήμο όπου είμαι παντρεμένη, ζω και εργάζομαι από το 2010 τον περασμένο Φεβρουάριο. Δεν παίρνω τα μόρια της εντοπιότητας έτσι δεν είναι; :-\

2
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Β' Λυκείου
« στις: Νοέμβριος 29, 2021, 12:01:41 πμ »
Καλησπέρα σας!

Θα ήθελα σας παρακαλώ τη βοήθειά σας για κάποια ερωτήματα του θέματος 14568 της τράπεζας. Παραθέτω το κείμενο:

Η ενημέρωση, το Διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Το παρακάτω διασκευασμένο άρθρο δημοσιεύθηκε στις 9 Ιανουαρίου 2017 στον ιστότοπο  της
εφημερίδας «Καθημερινή»    και υπογράφεται από τους Αντώνη Καλογερόπουλο, Νίκο Παναγιώτου
και Δήμητρα Δημητρακοπούλου. Παρουσιάζει  τα  ευρήματα  έρευνας  από  26  χώρες  για  την
ενημέρωση των πολιτών.
 
O τρόπος με τον οποίο διαβάζουμε ειδήσεις αλλάζει διαρκώς,  σύμφωνα με τα
αποτελέσματα του 5ου ετήσιου Digital News Report του Ινστιτούτου Reuters για τη Μελέτη
της Δημοσιογραφίας του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης, που διενεργήθηκε σε 26 χώρες και
σε  δείγμα  50.000  ατόμων.  Όπως  προκύπτει  από  τα  αποτελέσματα,  η  απήχηση των
τηλεοπτικών ειδήσεων αρχίζει να μειώνεται, ιδιαίτερα στις νεαρές ηλικιακές ομάδες, ενώ
σε κρίση φαίνεται να βρίσκονται τόσο ο έντυπος Τύπος όσο και τα υπόλοιπα παραδοσιακά
μέσα  ενημέρωσης  σε  αρκετές  από  τις  χώρες  που  μελετώνται.  Αντιθέτως,  όλο  και
περισσότεροι ενημερώνονται από το Διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Οι  δυναμικές  αυτές  είναι  ακόμη  πιο  έντονες  στην  ελληνική  κοινωνία,  τα
ιδιαίτερα  χαρακτηριστικά  της  οποίας  αλληλεπιδρούν  με  τις  τεχνολογικές  εξελίξεις,
δημιουργώντας ένα αβέβαιο περιβάλλον για τα ελληνικά μέσα. Ειδικότερα, παρατηρούμε
πολύ  μεγάλη  έλλειψη  εμπιστοσύνης  στις  ειδήσεις  και  στους  δημοσιογράφους,  τους
οποίους οι Έλληνες  εμπιστεύονται σε μικρότερο βαθμό  από ό,τι οι κάτοικοι όλων των
άλλων χωρών του δείγματος. Παράλληλα, στη συντριπτική τους πλειονότητα θεωρούν πως
τα μέσα ενημέρωσης δεν είναι ανεξάρτητα από αθέμιτες πολιτικές και επιχειρηματικές
επιρροές. Η απαξίωση των παραδοσιακών μέσων ενημέρωσης συνοδεύεται με υψηλή
χρήση του Διαδικτύου για ενημέρωση στην Ελλάδα σε σχέση με  άλλες χώρες. Όμως ο
τρόπος  με  τον  οποίο  οι  Έλληνες χρησιμοποιούν  το  Διαδίκτυο  για  ενημέρωση,  όπως
αποτυπώνεται  στην  έρευνα,  δημιουργεί  προκλήσεις  για  τη  βιωσιμότητα  και  των
διαδικτυακών μέσων ενημέρωσης.
Οι Έλληνες ενημερώνονται από τα κοινωνικά δίκτυα σε μεγαλύτερο βαθμό από
τους κατοίκους άλλων χωρών, με πρώτη επιλογή το Facebook. Είναι ενδεικτικό πως τα μέσα
κοινωνικής δικτύωσης είναι το κύριο σημείο πρόσβασης των Ελλήνων στις ειδήσεις στο
Διαδίκτυο και όχι οι ενημερωτικοί ιστότοποι όπως σε αρκετές άλλες χώρες. Παράλληλα, τα
μέσα κοινωνικής δικτύωσης επιθυμούν να αυξήσουν τον χρόνο παραμονής των χρηστών
στις πλατφόρμες τους, όπως για παράδειγμα το Facebook, το οποίο προωθεί την ανάγνωση
άρθρων (instant articles) και την παρακολούθηση βίντεο μέσα στην πλατφόρμα του. Οι
εξελίξεις  αυτές  ασκούν  αυξανόμενες  πιέσεις  στην  επισκεψιμότητα  των  ενημερωτικών
ιστοτόπων.[...]
Παράλληλα, παρατηρούμε πως στο Διαδίκτυο το ενδιαφέρον διαχέεται σε μια
πληθώρα νέων μέσων, γεγονός που συνδέεται και με την έλλειψη εμπιστοσύνης  στα
παραδοσιακά μέσα. Ενώ στις περισσότερες χώρες του δείγματος οι πρώτες σε χρήση
ενημερωτικές ιστοσελίδες στο Διαδίκτυο είναι οι ιστότοποι μέσων του παραδοσιακού
τοπίου ενημέρωσης (εφημερίδες και τηλεοπτικοί σταθμοί),  στην Ελλάδα παρατηρείται
κατακερματισμός  σε  πολλά  είδη  δικτυακών  τόπων.  Εκτός  από  τους  ιστοτόπους
παραδοσιακών μέσων, στη λίστα με τους πρώτους σε χρήση ιστοτόπους περιλαμβάνονται
μέσα που έχουν δημιουργηθεί από δημοσιογράφους που αναδείχθηκαν από τα κυρίαρχα
παραδοσιακά  μέσα,  αλλά  και  ανώνυμα  ιστολόγια  που  συχνά  φιλοξενούν  θεωρίες
συνωμοσίας και ανυπόστατες ειδήσεις.
Τα ευρήματα αυτά είναι ιδιαίτερα ανησυχητικά για τη βιωσιμότητα αλλά και την
ποιότητα  της  ενημέρωσης  στην  Ελλάδα.  Η  έλλειψη  εμπιστοσύνης  στις  ειδήσεις,  η
πεποίθηση πως οι διαδικτυακές διαφημίσεις είναι ενοχλητικές, σε συνδυασμό με την
οικονομική κρίση που έχει πλήξει και τους πολίτες αλλά και τα ίδια τα μέσα ενημέρωσης,
έχουν συμβάλει στην καθιέρωση της κουλτούρας της δωρεάν διαδικτυακής ενημέρωσης. Οι
τάσεις αυτές καταδεικνύουν την ανάγκη αναθεώρησης πολλών από τις υπάρχουσες
πρακτικές, προκειμένου  τα  ΜΜΕ  να  ανταποκριθούν  σε  ένα  ολοένα  συνεχώς
μεταβαλλόμενο περιβάλλον.[...]

Στο 3ο υποερώτημα υπάρχει η παρακάτω ερώτηση:
4.Στη φράση «οι διαδικτυακές διαφημίσεις είναι ενοχλητικές»(παράγραφος 5) υπάρχει :
α. μεταφορά
β. υπερβολή
γ. ειρωνεία
δ. παρομοίωση

Θα ήθελα σας παρακαλω τη γνώμη σας. Προσωπικά κλίνω προς το α αλλά δεν αποκλείω και το γ. Ενδεικτικές απαντήσεις δεν έχουν δοθεί και δεν ξέρω ποια απάντηση να δώσω ως σωστή στους μαθητές μου. Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.


3
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Σεπτέμβριος 29, 2021, 09:42:41 μμ »
Τυπικά είναι 2 ώρες Έκθεση, 2 Λογοτεχνία και 2 ώρες για διόρθωση εργασιών. Από κει και πέρα ο καθένας τα μοιράζει όπως τον βολεύει.

Σας ευχαριστώ πολύ!

4
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Σεπτέμβριος 20, 2021, 12:42:45 πμ »
Πόσες είναι δηλ. οι ώρες της νεοελληνικής γλώσσας και πόσες της λογοτεχνίας;

5
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Σεπτέμβριος 18, 2021, 01:04:56 μμ »
Καλησπέρα σας. Καλή σχολική χρονια να έχουμε!
Θα διδάξω πρωτη φορά νεοελληνική γλώσσα και λογοτεχνία στη Γ΄Λυκείου (ενιαίο). Στο πρόγραμμα υπάρχουν 2 ώρες διδασκαλίας της γλώσσας και 4 της λογοτεχνίας. Μπορώ να διδάξω 4 τη γλώσσα και 2 τη λογοτεχνία ή εφαρμόζω ακριβώς το πρόγραμμα;
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!

6
http://archeia.moec.gov.cy/sm/441/perikleous_epitafios_eisagogi.pdf
Δες αυτό το διαδικτυακό βοήθημα. Έχει σχόλια για κάθε κεφάλαιο. Λίγα και περιεκτικά

Ευχαριστώ αλλά ειναι μόνο η εισαγωγή, δεν εχει την ανάλυση των κεφαλαίων.

7
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Β' Λυκείου
« στις: Οκτώβριος 18, 2020, 10:58:30 μμ »
Συναδελφοι φέτος ξεκινάμε κανονικά απο το πρώτο κεφαλαιο ή διδάσκουμε πρωτα το τελευταιο, όπως καναμε τα προηγούμενα χρόνια;
Σας ευχαριστω!

8
Μετά από πολλά χρόνια καλούμαι και παλι να διδάξω το συγκεκριμένο μάθημα. Πλέον έχει προστεθεί ο Επιτάφιος ενώ έχει αλλάξει και ο τρόπος εξέτασης. Θα μπορούσε να μου προτείνει κάποιος καλά βοηθήματα για τον Επιτάφιο και την Αντιγόνη; Έκανα μια βόλτα στα βιβλιοπωλεία αλλά ειδικά για τον Επιτάφιο δε θα έλεγα πως βρήκα κάποιο αξιόλογο.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

9
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Ελληνικά Α' Λυκείου
« στις: Σεπτέμβριος 24, 2020, 01:10:03 μμ »
Και εγώ  του Μεταιχμίου πήρα, των Σαλμανλή – Μπιτσιάνη (πρώτη έκδοση 2014) -δεν ξέρω αν λέμε το ίδιο - και είναι καλό και έχει και κριτήριο αξιολόγησης για κάθε ενότητα.

Βρήκα όμως και αυτό στο διαδίκτυο
https://3lyk-p-falir.att.sch.gr/images/3ogelpf/yliko_mathimatwn/Analisi_Xenofontos_Ellinika.pdf, το οποίο μου φάνηκε πιο πρακτικό, γιατί τα έχει όλα με τη σειρά, δηλαδή δεν τα χωρίζει σε ερμηνευτική προσέγγιση, πραγματολογικά, ιδεολογικά, ώστε να γυρνάς μπρος πίσω και κάποια να είναι και τα ίδια, και εγώ αυτό το βρίσκω πολύ εξυπηρετικό. Ρίχνω βέβαια μια ματιά και στου Μεταιχμίου, μήπως χρειαστεί να συμπληρώσω κάτι.

Το δικό μου είναι σαφώς πολύ παλαιότερο! Γι΄αυτο σκεφτόμουν μήπως πρέπει να το αντικαταστήσω με ένα νεότερο...

Σε ευχαριστώ για το λινκ!

10
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Ελληνικά Α' Λυκείου
« στις: Σεπτέμβριος 23, 2020, 02:00:27 μμ »
Καλησπέρα σας!
Μετά από αρκετά χρόνια θα κάνω και πάλι Αρχαία στην Α λυκείου. Χρησιμοποιούσα το βοήθημα του Μεταιχμίου για τον Ξενοφώντα. Έχετε να μου προτείνετε κάποιο νεότερο και καλύτερο;

11
Μαθητρια μου στις προτασεις που ζητηθηκαν με τα αγαθον και φαυλότεραι εγραψε: "Ο αρχαιος Ελληνας επρεπε να ειναι καλός και αγαθος" και "Ο Αριστοτελης πιστευε οτι κανουμε φαυλες πραξεις για την ηδονη". Υπάρχει περιπτωση να θεωρηθουν σωστές;

12
Δεν ηταν όμως ξεκαθαρη η ερώτηση;Δε ζητουσε την οργάνωση των κομμάτων γενικά και αόριστα, αλλά την οργάνωση της βάσης των κομματων...

Πάντως εγώ διαπιστωνω, και μιλώ για τον εαυτό μου, ότι εχω την τάση να απαντώ με περισσότερα στοιχεια από αυτά που απαιτεί ο ορισμός, η ερώτηση ή το παράθεμα, και το ίδιο ζητάω απο τους μαθητές μου.Διαπιστώνω ότι η ΚΕΕ θέλει λιγοτερα τελικά..

13
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Ιούνιος 14, 2017, 11:41:34 πμ »
Πολυ εξυπνη η απαντηση του Μπαχαράκη στην αιτιολόγηση της εισαγωγης!!!

Αναφορικα με τον cum θα εγραφα οτι χρησιμοποιειται για διηγησεις του παρελθοντος και οτι ο cum ο ιστορικός διηγηματικος υπογραμμίζει μπλα μπλα μπλα... 

14
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Ιούνιος 14, 2017, 11:18:00 πμ »
Εισαγεται με τον χρονικό συνδεσμο simul γιατι εκφράζει το προτερόχρονο και εκφερεται με οριστική γιατι η πράξη ενδιαφέρει καθαρά από χρονικη αποψη ή γιατι εκφράζει μόνο το χρόνο και τίποτε άλλο. Πιο συγκεκριμενα, εκφερεται με οριστική παρακειμένου γιατι δηλώνει το προτερόχρονο στο παρελθον.

Ετσι θα αιτιολογούσα.

Σελίδες: 123 ... 6

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158562
  • Σύνολο θεμάτων: 19200
  • Σε σύνδεση σήμερα: 597
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 514
Σύνολο: 523

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.099 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.