Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - paramythenia

Σελίδες: 123456
29
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Ιούνιος 03, 2017, 12:23:21 πμ »
ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ 5

Να γράψετε δίπλα σε κάθε ελληνική λέξη της στήλης Α τον αριθμό της λατινικής λέξης της στήλης Β με την οποία σχετίζεται ετυμολογικά. Δυο λέξεις της στήλης Α περισσεύουν

Α                            Β
επικός              1 animus
τόπος             2 templum
σαμπάνια             3 septendecim
μαέστρος            4 Campania
άνεμος              5 magister
επτά                       6 epicus
φόβος   
τέμπλο   

ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ 6

Να γράψετε δίπλα σε κάθε ελληνική λέξη της στήλης Α τον αριθμό της λατινικής λέξης της στήλης Β με την οποία σχετίζεται ετυμολογικά. Δυο λέξεις της στήλης Α περισσεύουν

Α   Β
μπουνάτσα          1 animus
φονταμενταλιστής   2 magistratus
μαγεία                   3 bonus
μαέστρος              4 fundamentum
άνεμος                    5 servo
νόμος                    6 sine
άνευ   
ὁρῶ

Αναζητώ στο study4exams ετυμολογικες ασκήσεις αλλα δεν μπορω πια να τις βρω, τις εβγαλαν;

30
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λογοτεχνία Α' Γυμνασίου
« στις: Ιούνιος 02, 2017, 11:54:03 μμ »
Λοιπον, τους εβαλαν το ¨Ο δρομος για τον παραδεισο είναι μακρυς¨.
1η ερωτηση: Να αναφερθειτε στο προβλημα που αντιμετωπίζουν η Βερονικα και η Ελένη.
2η ερωτηση: α) Αφηγηματικη τεχνικη, β)γλωσσα
3η ερωτηση α) Ποια τα συναισθηματά σας αναφορικά με το προβλημα που αντιμετωπίζουν τα δυο κοριτσια, το β ζητουμενο, δεν το καλοθυμάμαι παντως ήταν θεμα δημιουργικής γραφής.
Και οι δύο μαθητές μου, διαφορετικών τμηματων, μου τονισαν ότι δεν ειχαν τη δυνατότητα επιλογης!

Όσο για τη γλώσσα, τους εβαλαν Να εξηγησουν σε προσχεδιασμένο προφορικό λογο πως το σχολείο συμβάλλει στη διαμορφωση του χαρακτηρα του μαθητη και στην κοινωνικοποιηση του (σε μαθητες α γυμνασίου ε;)!!!!

31
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λογοτεχνία Α' Γυμνασίου
« στις: Ιούνιος 02, 2017, 11:29:31 πμ »
Καλημερα!
Μπορει να με διαφωτίσει καποιος αναφορικά με το 3ο θέμα των κειμένων;
Είχα την εντυπωση ότι οι μαθητές καλούνται να επιλέξουν ανάμεσα σε ενα θέμα αναγνωστικης αναπόκρισης και ενα θεμα δημιουργικης γραφής, κάνω λάθος; Γιατι χτες καποιοι μαθητες μου έδωσαν και δεν υπηρχε δυνατότητα επιλογης!

32
Μόνη μου τα έγραψα. Και πριν λίγο μπήκα να την επεξεργαστω.

33
και μια ερωτηση:
Έχω εργαστεί ως ωρομίσθια σε δύο διαφορετικές συμβάσεις και ο συνολικός χρόνος προυπηρεσίας έχει ως εξής:
 1 μήνας 15 ημέρες (α σύμβαση) και 25 ημέρες (β σύμβαση). Πόση είναι η προυπηρεσία μου το συγκεκριμένο έτος σε μήνες και ημέρες; Υπολογίζω 25 ημερες/μήνα και άρα έχω 2 μήνες και 15 ημέρες η 30 ημέρες/μήνα και άρα έχω 2 μήνες και 10 ημέρες; Γνωρίζει κάποιος να μου πει;

34
Καλημερα! :)
Γράφει κάπου στην προκήρυξη ότι πρέπει να σκαναρουμε τα πτυχια/βεβαιωσεις και γενικά όλη τη χαρτούρα;;;;
Αφου θα τους τα στείλουμε ταχυδρομικά για ποιο λόγο να τα σκανάρουμε κιολας;

35
Καλημέρα!
Θα ήθελα να ζητήσω την άποψη σας για το συλλογισμό του Αριστοτέλη στη δεύτερη ενότητα των Ηθικών Νικομαχείων. Κατά την άποψη μου είναι παραγωγικός αφου ξεκινά από όσα υπάρχουν μέσα μας εκ φύσεως και προχωρά στις ηθικές αρετές. Είμαι σωστή;

36
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Φεβρουάριος 28, 2017, 11:25:58 πμ »
Ευχαριστώ πάρα πολύ! :)

37
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Φεβρουάριος 23, 2017, 11:35:01 μμ »
Καλησπέρα.
Η μετοχη intercepta στο κείμενο 45 ειναι αφαιρετική απόλυτη νόθη η γνήσια; Το υπουργειο αναφέρει σε σημείωση ότι κανονικά ειναι νόθη (ιδιάζουσα) αλλα στις ασκήσεις την αναλύει ως γνήσια, χωρίς δηλ. να αλλάζει τη συνταξη απο παθητική σε ενεργητική. Τι ισχύει τελικα;
Επιπλέον, στην εκφραση του σκοπού στο ad+ αιτιατική του γερουνδιου βαζουμε και την προθεση in,δηλ ad/ in + αιτ. γερουνδιου; Και το causa/ gratia το βάζουμε μετά τη γενική του γερουνδίου, έτσι δεν ειναι;
Τέλος, αναφορικά με αυτό που αναφέρθηκε παραπάνω για την απαρεμφατική συνταξη, δηλ. τρεπουμε το dicerent σε dicturos fuisse, δηλ σε απαρέμφατο παρακειμένου περιφρ. ενεργ. συζυγίας, σωστα καταλαβα;

38
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Δεκέμβριος 15, 2016, 12:32:13 μμ »
Αναφορικά με την αναγνώριση των προτάσεων για τις οποιες ισχυει η ιδιόμορφη ακολουθιά χρόνων, γράφουμε ότι εκφέρονται π.χ. με υποτακτική παρατατικού γιατί εξαρτώνται από ρήμα ιστορικού χρόνου και δηλώνουν το σύγχρονο στο παρελθόν ή απλά αναφέρουμε ότι ισχύει η ιδιόμορφη ακολουθία των χρόνων γιατι η βούληση/ ο σκοπος κλπ είναι ιδωμενος/η τη στιγμή .... ; Θεωρούσα σωστο να αναφερθει το ότι δηλώνει το σύγχρονο στο παρόν ή στο παρελθον αλλά στις σημειωσεις του sfe δεν αναφερεται, όπως και δεν αναφερεται και σε κάποια βοηθήματα.
Ποια τελικώς ειναι η σωστή αναγνώριση;

39
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Νεοελληνική Γλώσσα Α' Γυμνασίου
« στις: Δεκέμβριος 12, 2016, 10:29:58 πμ »
Καλημέρα!

Πρόταση στην οποία λείπει το υποκείμενο, εννοείται το α' η το β' ενικό η πληθυντικό, θεωρείται απλή και όχι ελλειπτική σωστά;

40
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Β' Λυκείου
« στις: Δεκέμβριος 06, 2016, 12:31:59 μμ »
Καλησπέρα ! Συνάδελφοι, στην εκθεση β λυκειου η περίληψη βαθμολογείται με 20/100 και η παραγωγη γραπτού λόγου με 50/100;

Ναι, σωστά. Το πρώτο θέμα, δηλ η περιληψη βαθμολογείται με 20 μονάδες και το δ, δηλ η παραγωγή λόγου, με 50.

41
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Δεκέμβριος 03, 2016, 07:26:50 μμ »
Και τα δυο στεκουν.

Σε ευχαριστώ πολύ!
Το ίδιο ισχύει και για το 27 σωστα; cui "Atreus" nomen est: το Atreus χαρακτηρίζεται παραθεση ή κατηγορουμενο.

42
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Δεκέμβριος 03, 2016, 02:07:07 μμ »
Οπως και πέρυσι  ετσι και φέτος είναι στην ύλη η ετυμολογία των λέξεων. πρόσεξε κυρίως τα ετυμολογικά σχόλια στο βιβλίο του μαθητή. Λίγα βοηθήματα έχουν ετυμολογικά πάντως. Όσο για το τι ακριβώς μπορει να ζητηθεί δε γωρίζω αφού ποτέ δεν έχει πέσει τέτοια άσκηση.

Και μια ερώτηση από εμένα.
Στο ΧΧ μάθημα, το Hermeum το βάζουμε παράθεση, θεωρώντας το sum υπαρκτικό εφόσον υπάρχει και η δοτική προσωπική κτητικη (cui) ή κατηγορουμενο

Σελίδες: 123456

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159647
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 492
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 21
Επισκέπτες: 426
Σύνολο: 447

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.054 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.