15
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ Β' επιπέδου
« στις: Φεβρουάριος 10, 2024, 09:08:14 μμ »Υπάρχει κάποια ενημερωση για το στάδιο Β2 της επιμόρφωσης ΤΠΕ;
Καμία ενημέρωση για τις εξετάσεις.
Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση. 15
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ Β' επιπέδου« στις: Φεβρουάριος 10, 2024, 09:08:14 μμ »Υπάρχει κάποια ενημερωση για το στάδιο Β2 της επιμόρφωσης ΤΠΕ; Καμία ενημέρωση για τις εξετάσεις. 16
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2024« στις: Φεβρουάριος 05, 2024, 07:48:30 μμ »
Μπράβο για ακόμη μία φορά στην πρωτοβάθμια, που -έστω- ενημερώνει. Για δευτεροβάθμια ούτε λόγος...
17
Γενικό Λύκειο / Απ: Βαθμολογία Τετραμήνου« στις: Ιανουάριος 24, 2024, 02:51:39 μμ »Ναι, θα βάλεις βαθμό. Αυτός μπορεί να επιστρέψει και να δικαιολογήσει απουσίες με τόσες εγκυκλίους που βγαίνουν για ανωτέρα βία.Μάλιστα... Με απόφαση διευθυντή αποφασίστηκε η μη καταχώριση βαθμολογίας, γι αυτό ρωτάω. Τώρα πώς θα το αιτιολογήσει δεν ξέρω... 18
Γενικό Λύκειο / Απ: Βαθμολογία Τετραμήνου« στις: Ιανουάριος 24, 2024, 07:32:09 πμ »Ναι, για μάθημα. Δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς λες. Η εγκύκλιος μιλάει για λιγότερες από 10 ώρες. Αν έχεις κάνει μάθημα στο συγκεκριμένο μαθητή πάνω από 10 φορές πρέπει να βάλεις βαθμό . Ότα ένας μαθητής έχει παρουσία σε πάνω από 10 διδακτικές ώες, αλλά έχει παρατήσει το σχολείο (Α ΓΕΛ) και έχει ήδη μείνει από απουσίες, μπαίνει βαθμολογία; 19
Γενικό Λύκειο / Απ: Βαθμολογία Τετραμήνου« στις: Ιανουάριος 23, 2024, 05:40:10 μμ »Ξέρει κανείς πότε θ γίνουν οι πληρωμές των μόνιμων;;;;; Για Πέμπτη λένε... 21
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών« στις: Ιανουάριος 16, 2024, 07:42:58 πμ »Όποιος πίστευε/πιστεύει ότι η εφαρμογή της αξιολόγησης έτσι όπως την νομοθέτησαν δεν θα άνοιγε/ανοίγει εις το διηνεκές τους ασκούς του Αιόλου,είναι στην καλύτερη περίπτωση αφελής. Κι όμως, δυστυχώς, είναι πολλοί οι αφελείς που δεν έχουν συναίσθηση του τι πρόκειται να γίνει... 22
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου« στις: Ιανουάριος 03, 2024, 04:43:29 μμ »Στα θέματα ΟΕΦΕ που έγραφαν σήμερα ζητείται ανάλυση της μετοχής extractum του κειμένου 20 και δίνεται απάντηση με ανάλυση σε παθητική φωνή. Και βλέπω ότι και στο βοήθημα του Πατάκη παθητικά αναλύεται. Εγώ την ανέλυα ενεργητικά, γιατί το ποιητικό της αίτιο ταυτίζεται με το υποκείμενο του ρήματος της πρότασης στην οποία ανήκει. Και ο Παπαθανασίου ενεργητικά την αναλύει. extractum: χρονική μετοχή, συνημμένη στο αντικείμενο του ρήματος, δηλώνει το προτερόχρονο στο παρελθόν (Ανάλυση σε πρόταση: postquam/ut miles extraxit /extraxerat eum, cum miles extraxisset eum// Αλλά αν ο μαθητής δώσει και την ακόλουθη εκδοχή δεν θα την εκλάβουμε ως λανθασμένη: postquam/ut is extractus est/erat, cum is extractus esset). 23
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Πώς μπορεί να ξεμπλοκαριστεί ο κλάδος των Φιλόλογων;« στις: Δεκέμβριος 25, 2023, 12:57:42 μμ »
Εν τω μεταξύ, ο κλάδος έχει λιγάκι ξεμπλοκαριστεί... Δουλεύουν άτομα με σειρά 33.000!!
24
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών« στις: Δεκέμβριος 13, 2023, 05:54:43 μμ »https://www.edweek.gr/d-mihailidoy-osa-eipe-gia-to-hronodiagramma-axiologisis-ton-ekpaideftikon/ Ούτε αυτοί. Αν προλάβουν (όσοι πιστοί...), θα κάνουν το Α2. Τα υπόλοιπα; Ή θα τους μονιμοποιήσουν μόνο με Α1 και Α2; Θεέ μου, σε τι παραλογισμό ζούμε! 25
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης« στις: Δεκέμβριος 04, 2023, 06:06:18 μμ »Καλησπέρα! Τελειώνω τα κόμματα. 26
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών« στις: Νοέμβριος 23, 2023, 11:12:55 μμ »Εγώ γενικά παρακολουθώ πολλά σεμινάρια και επιμορφώσης! Κάθε μεσημέρι που επιστρέφω από το σχολείο στο σπίτι σκέφτομαι αν υλοποίησα τους διδακτικούς στόχους που έθεσα για να μεταδώσω τις γνώσεις στους μαθητές με αποδοτικό τρόπο! Για την αξιολόγηση προβληματίζομαι διότι σε ένα τμήμα μπορεί να υπάρχουν 6 μαθητές με παραβατική συμπεριφορά! Οι υπόλοιποι μαθητές να θέλουν πραγματικά να μάθουν και να μην παρεμποδίζουν την ομαλή διεξαγωγή του μαθήματος! Λοιπόν σε αυτούς τους μαθητές κάνω συνεχώς "παρατηρήσεις" με πολύ ωραίο και ήρεμο τρόπο! Δεν μου αρέσει να φωνάζω και να υψώνω τη φωνή! Κάτι τέτοιο το θεωρώ "αντιπαιδαγωγικό". Άρχισα να δίνω και κάποιες αποβολές αλλά δεν βλέπω αποτελέσματα! Δεν μπορώ να γίνω "θηριοδαμαστής' αυτών των 6 μαθητών που παρεμποδίζουν το μάθημα! Απεργία - αποχή είναι η απάντηση για τους λόγους που αναφέρεις και για πολλούς ακόμα... 27
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2024« στις: Νοέμβριος 22, 2023, 11:33:23 μμ »Είναι συνάδελφοι με οργανικές σε Μουσικά, Καλλιτεχνικά της x περιοχής, οι οποίοι θέλουν να μετατεθούν στην περιοχή x. Όχι, σε "κανονικό" ημερήσιο γυμνάσιο είναι... 28
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2024« στις: Νοέμβριος 22, 2023, 10:01:52 μμ »
Trust for ever!
Ερώτηση: Με οργανική σε x περιοχή, πώς γίνεται να ζητάς μετάθεση στην ίδια (x) περιοχή;; Προφανώς, λανθασμένη καταχώρηση από τη ΔΔΕ; |