Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - pavlitsa

Σελίδες: 123 ... 7
1
Μπορεί να φαίνεται κάπως "ψυχρή", όμως στις βαθμολογίες (εργασιών και εξετάσεων) είναι μια χαρά - και τις βγάζει και πολύ γρήγορα συγκριτικά με άλλους.
Απλά εννοείται ότι πρέπει να διαβάζεις αρκετά και να λαμβάνεις υπ' όψιν όσα ζητάει στις τηλεδιασκέψεις (π.χ. για τις εργασίες, δομή, περιεχόμενο κ.λπ.).
Επιπλέον, εγώ της είχα ζητήσει παράταση σε μια εργασία, της είχα εξηγήσει πολύ γενικά τον λόγο και είχε δείξει αμέσως κατανόηση χωρίς να κόψει μονάδες ή να με κουράσει μέχρι να δώσει το οκ.  Οπότε, δείχνει κατανόηση κι ας φαίνεται λιγάκι αυστηρή.
Το βασικό της αρνητικό θεωρώ πως είναι ότι στις εβδομαδιαίες δραστηριότητες δεν δίνει ποτέ ανατροφοδότηση. Σε εμάς τουλάχιστον δεν ασχολήθηκε ποτέ με αυτό το κομμάτι..

Ευχαριστώ για την κατατοπιστικότατη απάντηση  :)

2
Την έχω τώρα... Μου φάνηκε "επιεικώς" τοποθετώντας το... αυστηρή... Ελπίζω να μην βαθμολογεί κατά τον τρόπο που αντιμετωπίζει τους φοιτητές της.

Μου δημιούργησε κι εμένα αυτή την αίσθηση...Βέβαια από την τηλεδιάσκεψη μου άρεσε το μάθημά της...(μόνο το μάθημα  ωστόσο, γιατί όλο το υπόλοιπο ήταν πολύ βαρετό...)

3
Συνάδελφοι ποια είναι η άποψή σας για τη Μορφίδη;;;

4
Δηλαδή ανάμεσα στο 510 και το 610, θεωρείς πως το πρώτο είναι πιο εύκολο και χαλαρό κατά τη διάρκεια του τετραμήνου;
Είχα τσεκάρει τι έχει αυτό, αν δεν κάνω λάθος πρέπει να εκπονήσεις κανονικά μια μίνι έρευνα, να χορηγήσεις ερωτηματολόγιο σε εκπαιδευτικούς, να κάνεις ανασκόπηση βιβλιογραφίας για το θέμα σου και να βγάλεις κάποια συμπεράσματα με βάση την ανάλυση των δεδομένων που θα συλλέξεις.
Μου φαίνεται μακράν ευκολότερο το 610 με βάση τα όσα έγραψες στο άλλο μήνυμα.. ή όχι;
Αφού τα έχεις ολοκληρώσει και τα δυο, ποιο θα μου πρότεινες εσύ ως λιγότερο απαιτητικό από άποψη ενασχόλησης κατά τη διάρκεια του τετραμήνου;
Σωστά τα αναφέρεις για το 510. Θέλει αρκετό χρόνο και ενασχόληση.
Εννοούσα ότι το λιγότερο απαιτητικό και πιο εύκολο από όλα είναι το 610.
Το 510 είναι (νομίζω) πιο εύκολο σε σχέση με το 511 και 512.... :D

5
Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την απάντηση!
Φαίνεται σίγουρα πολύ καλύτερη επιλογή σε σύγκριση με το 510 ή το 511.
Να είσαι καλά!
Να 'σαι καλά!
Δεν ξέρω αν με τις αλλαγές του μεταπτυχιακού, έχει αλλάξει κάτι και με το πρόγραμμα σπουδών...πάντως το 510 νομίζω είναι πιο εύκολο σε σχέση με τα υπόλοιπα μαθήματα έρευνας....(αν θες να αποφύγεις τα πολλά μαθηματικά)...και η εργασία του με βοήθησε να αντεπεξέλθω στις απαιτήσεις των εργασιών των υπόλοιπων μαθημάτων  ;)

6
Καλησπέρα.
Θα μπορούσες να μου πεις πώς σου φάνηκε το 610 σαν μάθημα;
Κυρίως από άποψη απαιτούμενης ενασχόλησης (εβδομαδιαίων δραστηριοτήτων, εργασιών κ.λπ.) - δεν ξέρω καθόλου την δομή του.
Θεωρείς ότι είναι απαιτητικό ή βγαίνει (σχετικά) ξεκούραστα κατά τη διάρκεια του τετραμήνου;
Ευχαριστώ.

Καλησπέρα!
Είμαι φιλόλογος, όπως καταλαβαίνεις δεν έχω καθόλου καλή σχέση με τα μαθηματικά.Το επέλεξα γιατί πολλά παιδιά το πρότειναν ως εύκολο.

Είχε 3 τεστάκια πολλαπλής επιλογής (μικρά, που σου δίνουν την ευκαιρία δεύτερης προσπάθειας).
Είχε ακόμα μία στην οποία επέλεγες ένα κεφάλαιο από ένα γνωστικό αντικείμενο(ανάλογα με το αντικείμενό σου) που θεωρητικά έχεις ή μπορείς να διδάξεις, για το οποίο έπρεπε  να γράψεις τους διδακτικούς σου στόχους και να συντάξεις ένα δοκίμιο αξιολόγησης με ερωτήσεις που να εξετάζουν την επίτευξη των στόχων αυτών. Μάλιστα δίνει και μία εργασία να την έχεις ως παράδειγμα.(Στα γράφω όσο πιο περιληπτικά γίνεται.)
Δε μου φάνηκε απαιτητικό.Ούτε χρειάστηκε πολλή μελέτη.Και στις εξετάσεις νομίζω έβαλαν εύκολα, γατί είχαν σκοπό να βοηθήσουν. Νομίζω μπορείς και άνετα να πάρεις καλό βαθμό. Και στα λέω αυτά εγώ που λόγω προσωπικών-οικογενειακών λόγων δεν ασχολήθηκα καθόλου με το μάθημα ή τη μελέτη του κατά τη διάρκεια του εξαμήνου. Ντρέπομαι που το παραδέχομαι, αλλά είναι το μάθημα με το οποίο ασχολήθηκα λιγότερο κατά τη διάρκεια του μεταπτυχιακού. Στην εργασία με βαθμολόγησε με 20/20.


(Ειδικά αν είχες μαθήματα παιδαγωγικών προπτυχιακά κι έχεις διδαχθεί την ταξινομία των διδακτικών στόχων του Bloom και αν κάνεις μαθήματα και έχεις ποτέ κατασκευάσει τεστ για τους μαθητές σου, θα σου είναι γνώριμα όσα διδαχθείς.)

7
Παιδιά στο 610 αγοράζουμε βιβλίο;

Εμένα μου χρειάστηκε για τις εξετάσεις.Μάλιστα το τόνισε και η καθηγήτρια στο φόρουμ ότι δεν αρκούν οι σημειώσεις του μαθήματος. Στις εξετάσεις να ξέρεις, δίνουμε με ανοιχτά βιβλία και η χρήση φωτοτυπημένων αντιγράφων απαγορεύεται.

8
Το μονο που λεει σχετικα ειναι οτι η πρακτικη γινεται υπο την εποπτεια του πανεπιστημίου Πατρων. Οποτε λογικα αυτο δεν θα θελει και αναγνωριση ΔΟΑΤΑΠ αφου ειναι στη μεση ελληνικο πανεπιστημιο.
Ναι ναι..Και στο σύνδεσμο που σου έστειλα το δηλώνει ότι δεν απαιτείται Δοατάπ. Έχει και το σχετικό ΦΕΚ...

9
Το νέο μεταπτυχιακό που βγήκε στην ειδική που είναι συνεργασία πανεπιστημίου Λευκωσίας με πανεπιστήμιο Πατρών είναι το ίδιο μεταπτυχιακό στη ουσία; απλά θα έχει πρακτική στην Ελλάδα για να είναι καλυμμένο;  Σε αυτό αναφέρομαι
http://www.spoudase.gr/pleros-anagnorismeno-metaptychiako-ex-apostaseos-sten-eidike-agoge

Πιστεύω πως ναι.Ρίξε κι εδώ μία ματιά...  http://msc-education-eae.unic-greece.gr/

10
Παιδιά, στο σεμινάριο 2, στην εργασία, τι βαθμό σας έβαλε η Χαραλάμπους; Εμένα 85.
96%.Δεν το πιστεύω!Μου βγήκε η πίστη και δεν ήταν καθόλου βοηθητική...πίστευα πως δε θα έπαιρνα τόσο καλό βαθμό....

11
Καλησπέρα! Έχει πάρει κανείς βαθμό στο 529 με Στασινό; Ούτε την πρώτη εργασία δεν έχει βαθμολογήσει ακόμη... :-\
Όχι ακόμα... :(

12
pavlitsa ευχαριστώ για τν απάντηση !
Δυστυχώς αυτά που γράφεις φοβόμουν ...
Ελπίζω να πέσω σε καλή ομάδα !
Για να δούμε...

Ερώτηση από φίλη νηπιαγωγό  :
Για κάποιον που δε τα πάει και τόσο καλά με μαθηματικα , στατιστική κλπ ,ποιο από τα μαθήματα έρευνας προτείνετε ;
510 Εκπαιδευτική ερευνα -
511 Ποιοτικη Ερευνα
-512 Ποσοτική Έρευνα
-610 Μέτρηση και Αξιολογησ στην Ειδική Εκπαιδευση

 :)
Τα μαθηματικά του 510 ήταν λίγα.Δε νομίζω ότι δυσκολεύουνε. Απλώς θεωρώ την τελική του απαιτητική. Για δεύτερη έρευνα μου πρότειναν το 610 ως μάθημα με λιγότερα μαθηματικά.

13
Έχω ερώτηση σχετικά με τις ομαδικές εργασίες !
Σε όσα μαθήματα απαιτούνταν ομαδικές εργασίες , πόσο εύκολο ήταν να συντονιστείτε με άλλους φοιτητές , όπου ο κάθε ένας έχει το δικό του ωράριο και τον δικό του τρόπο δουλειάς ;
Ποιος ήταν περίπου ο τρόπος διεξαγωγής των ομαδικων εργασιων ;
Ένα θα σου πω: Τον πρώτο μήνα έκλαψα πολύυυυυ.....ήταν σχεδόν αδύνατο να συνεννοηθούμε καθώς ήταν πρωτόγνωρη εμπειρία για όλους μας. Να διατηρήσετε την ψυχραιμία σας.
Εμάς μας βόλεψε να μην αναρτά ο καθένας τη δική του απάντηση ολοκληρωμένη αλλά πληροφορίες ή την εργασία του σε σχεδιάγραμμα συνοδευομένη από πηγές. Έτσι ήταν πολύ πιο εύκολο για τον αρχηγό να συνθέσει την ομαδική της εβδομάδας. Στο τέλος ο φιλόλογος της ομάδας αναλάμβανε τα μορφοσυντακτικά λάθη.

14
Please S.O.S!!!

Μπορεί κάποιος να δώσει πληροφορίες για το 527, Ανάπτυξη και Παθολογία της Γλώσσας σε Παιδιά με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες??? Μόνο αυτό και το 552 έχουν μείνει, και για το 552 έχω διαβάσει τα χειρότερα. Σας παρακαλώ αν γνωρίζει κάποια/ος κάτι, ας γράψει!

Νομίζω πως όπως έγινε τα προηγούμενα τετράμηνα, θα δώσουν περισσότερα μαθήματα προς τον Σεπτέμβρη...Μην άγχεσαι...  :)

Σελίδες: 123 ... 7

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159857
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 774
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 686
Σύνολο: 698

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.082 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.