Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - platonas

Σελίδες: 123
1
Σχολική ζώνη / Αναπλήρωση χαμένων μαθημάτων...???
« στις: Φεβρουάριος 10, 2021, 11:43:38 μμ »
Συνάδελφοι δεν έχω καταλάβει τι ακριβώς "παίζει..."
Στο νέο νομοσχέδιο δνίεται η δυνατότητα με Υ.Α να γίνονται μαθήματα τις διακοπές κλπ για να αναπληρωθούν χαμένες ώρες. Σήμερα ο Κυριάκος είπε ότι έδωσε οδηγία στο Υπουργείο να λάβει τα κάταλληλα μέτρα όπως λιγότερες διακοπές κλπ. Τι ακριβώς γίνεται; Για ποιές χαμένες ώρες μιλάνε; Αφου μόλις έκλεισαν τα σχολεία άρχισε το webeχ. Εννοούν ότι ανεξάρτητα από το αν έχουμε κάνει τις ώρες μας (με webex φυσικά) θα κάνουμε και μαθήματα το Πάσχα κλπ και για να αναπληρώσουμε τι ακριβώς; Ξέρεις κανείς να μου αναλύσει την κατάσταση;

2
Συνάδελφοι αναπληρωτές α/θμιας
Θέλω αν είναι δυνατόν να μου πείτε την άποψη σας για το παρακάτω θέμα
Σε δημοτικό σχολείο μέγαλης πόλης  (12 θέσιο0 το ολοήμερο δεν λειτουργεί λόγω έλλειψης  2 συναδέλφων. με την Β φάση αναπληρωτών τοποθετήθηκαν 2 συνάδελφοι στο σχολείο αυτό προσωρινά (για να γίνει η πρόσληψη) και ανέλαβαν υπηρεσία (με πρακτικό). Σε λίγες ημέες σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΠΥΣΠΕ θα αναρτηθουν τα τελικά κενά και θα κληθούν οι συν΄σδελφοι γιοα δήλωση οριστικής τοποθέτησης. Το ολοήμερο συνεχίζει να μην λειτουργεί παρά την παρουσία 2 συνάδέλφων (έστω και προσωρινά με το αιτιολογικό ότι " αυτοί είναι προσωρινοί και θα φύγουν). Θέω να ρωτήσω
α) πρέπει ή όχι οι συνάδελφοι να παρέχουν έργο στο σχολείο σύμφωνα με τις ανάγκες που υπάρχουν;
β) Αυτή τη στιγμή στο σύτημα δεν θα φαίνονται τα κενά ενώ στην πραγματικότητα θα υπάρχουν (και θα είναι όλα καλά για το υπουργείο).
γ) Εφόσον οι συνάδελφοι θ απ'ανε σε αλλο σχολείο το κενο τους θα καλυφθεί από άλλους αναπληρωτές (πήρε αρκετους γι ανα γεμίσει τα κενά)
τα ρωταω όλα αυτά γιατι όντας χρόνια στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ όταν πάω σε σχολείο για λιγες  ημέρες πάντα κάνω κανονικό μάθημα μέχρι να τοποθετηθώ οριστικά σε λειτουργικο κενό )σχεδόν πάντα σε διαφορετικό σχολείο από αυτό που ήμουν προσωρινα. Με αυτό τον τρόπο καλύπτω προσωρινα΄τις ανάγκες του σχολείου. πόσο μάλλον εδώ που αφορά ολοήμερο που δεν λειτουργεί , με αποτέλεσμα παπούδες και γιγιάδες να στριμόχνωματι 1.15 για να πάρουν τα παιδιά.
Αν μπορεί κάποιος ας γραψει αιτιολογημένη απάντηση
Ευχαριστώ.

3
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Ο προγραμματιστής
« στις: Σεπτέμβριος 20, 2020, 03:35:05 μμ »
Η ιστορία που θα πω είναι αληθινή και έγινε την προηγούμενη Πέπμτη σε Γυμνάσιο μεγάλης πόλης
Συνάδελφος φυσικός μπαίνει στο γραφείο των εκπαιδευτικών (φορώντας μάσκα) διαμαρτυρόμενος έντονα για το ότι του έβαλαν στο πρόγραμμα φυσική Α γυμνασίου 7η ώρα Παρασκευής.
"Η φυσική είναι μόωρο μάθημα. Δεν είναι δυνατόν να παίνει στο πρόγραμμα την 7η ώρα παρασκευής. Πως θα προλάβω να κάνω την ύλη. Αυτά θα είναι "αλλαλιασμένα" από τη μάσκα και δεν θα στέκονται. Πότε θα προλάβω να κάνω τα πειράματα;"
Οι συνάδελφοι κοιτάζουν με απορία;
"θα πρέπει να μου το αλλάξουν. Δεν γίνεται....να κάνω έτσι μάθημα" συνεχίζει ο συνάδελφος.
Αυτό που υποστηρίζει ο συνάδελφος είναι σωστό. Η 7η ώρα παρασκευής για μονόωρο πειραματικό μάθημα είναι εξαιρετικά δύσκολη. Η ιστορία δεν θα ήταν άξια λόγου αν δεν υπήρχε μία μικρη αλλά σημαντική λεπτομέρεια.
Προγραμματιστής ήταν ο συνάδελφος φυσικός που φώναζε.

4
Έχουν χυθεί τόνοι "ηλεκτρονικού μελανιού¨για το θέμα των Β αναθέσεων και το όριο των 11 ωρών. Είναι σαφέστατο ότι το όριο αυτό βγήκε να να μην γεμίζουν οι καθηγητές με β ανάθεση και μένουν εκτό οι αναπληρωτές με α ανάθεση. Αλλά δείτε τα περίεργα που συμβαίνουν. Το παράδειγμα αφορα το σχολείο μου.
Υπάρχουν 42 ώρες ΠΕ04. Από αυτές 20 αφορούν εμένα και μενουν οι 22 για τους συνάδελφούς . 2 από αυτές θα πάρει μαθηματικός για να συμπληρώσει. Από τις 20 ώρες που μένουν Ο συνάδελφος (χημικός) μπορεί να πάρει 6 ώρες Α ανάθεση και 11 ώρες β. Σύνολο 17. Του μένουν αλλές 3. Ενώ υπάρχουν ώρες στο σχολείο ο συνάδελφος θα πρεπει να μετακινηθεί για 3 ώρες σε άλλο σχολείο και στο σχολείο μας να έρθει 3ος ΠΕ04 για τις 3 ώρες που μένουν (πάντα σύμφωνα με την εφαρμογή της Υ.Α). Και όλα αυτά εν μέσω πανδημίας.
πόσο λογικό είναι το παραπάνω;
Ας απαντήσουν πρώτα οι αναπληρωτές βιολόγοι ........ Σοβαρές όμως απαντήσεις και όχι πόσο αδικούνται....

5
Οι ΠΕ04 καθώς και άλλες ειδικότητες όπως τεχνολόγοι έχουν να αντιμετωπίσουν επιπλέον προβλήματα. Το θέμα είναι τι θα γίνει με τα εργαστήρια των Φ.Ε και Τεχνολογίας;
μερικά από τα πολλά ερωτηματα είναι
α) με ποιο τρόπο θα κάθονται οι μαθητές ειδικά στα Φ.Ε που δεν χωρίζονται σε δυο τμήματα; Πολλά εργαστήρια είναι μικρά και οι μαθητές στριμόχνωνται.
β) Θα κάθονται σε ομάδες και θα συνεργάζονται;
γ) Τι θα γίνει με τα υλικά; Θα ανατάλλασουν μεταξύ τους; Πχ κάνουμε νόμο Ohm. Με ποιο τρόπο θα γίνει ομαδοσυνεργατικά εφόσον είναι απαραίτητη η  κοινή χρήση υλικών (και αυτό είναι μόνο ένα απλό παράδειγμα).
Όπως είπα τα παραπάνω είαι μερικά μόο από τα χιλιαδες ερωτήματα που προκυπτουν.

6
Θα ξαναθέσω το θέμα της ανάθεσης γεωγραφίας στο γυμνάσιο με το εξής πρόβλημα.
Σε Γυμνάσιο υπηρετούν ΠΕ0404 και ΠΕ 80 (πρωην 15) με σειρά παλαιότητας ΠΕ0404 παλαιότερος.
Το Σεπτέμβριο τίθεται το θέμα της ανάθεσης της Γεωγραφίας. Ο ΠΕ80 (πρωην 15) θεωρεί ότι προηγείται εφόσον αναφέρεται "κατά προτεραιότητα" στις αναθέσεις. Ο ΠΕ0404 αναφέρει ότι το κατα προτεραιότητα αφορά τους ΠΕ80 συγκρινόμενους μεταξυ τους. Επομένως ως παιλαιότερος πρέπει να πάρει αυτός τις ώρες.
α) Τι ισχύει τελικά εφόσον στην Υ.Α δεν διευκρινίζεται τι αφορά το "κατά προτεραιότητα" και από που προκύπτει;
β) ποιος αποφασίζει που θα ανατεθούν οι ώρες;
γ) Που μπορεί να προσφύγει αυτό που θα ¨χάσει";
Το θέμα μοιαζει απλό αλλά θα απασχολήσει πολά σχολεία τον Σεπτέμβριο. Καλό ειναι να το εξετάσουμε λίγο...

7
Τι θα γίνει με τα διαγωνίσματα του τετραμήνου; Μέχρι να κλείσουμε πολλοι λίγοι συνάδελφοι είχαν βάλει. Πως θα γίνει τώρα με δεδομένα τα διπλα τμήματα και τους περιορισμούς στον αριθμό των διαγωνισμάτων ανα εβδομάδα και τον μικρό αριθμό ημερών που απομένουν (ουσιαστικά 4 εβδομάδες); Γνωρίζει κανείς κάτι;

8
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / 'Φιλοσοφικό ερώτημα"
« στις: Μάρτιος 20, 2020, 12:41:08 πμ »
Πέρα από τις συζητήσεις σχετικά με την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, την παρουσία των εκπαιδευτικών στα σχολεία κ.α τίθεται ένα σοβαρό ερώτημα.
Πόσο χρόνο θα πάρει να ξαναβρεί η ζωή τους ρυθμούς που είχε πριν από την πανδημία;
Ας υποθέσουμε ότι αύριο έχουμε μηδενικά κρούσματα και ότι τα μέτρα αρχίζουν σταδιακά να φεύγουν. Είναι κανείς που πιστεύει ότι οι άνθρωποι θα ξεχυθούν στις καφετέριες  και τις παραλίες όπως πριν; Οτι θα πάνε διακοπές με την ίδια διάθεση και "ανεμελιά" όπως πριν; Ότι θα σταμάτήσουν να φοράνε μάσκες και γάντια; Ότι οι μάσκες θα πανε πάλι 10 λεπτά η μία; Ότι δεν θα αποθηκέυουν τρόφιμα και δεν θα ψάχνουν με μανία αντισηπτικά; Ότι θα κυκλοφορούν χωρίς να κρατούν αποστάσεις; Ότι, ότι ........ Ακόμα και όταν θα έχει βρεθεί το εμβόλιο πιστεύει κανείς ότι η ζωή θα γίνει όπως ήταν πριν;
Γνώμη μου είναι ότι η κρίση αυτή θα αλλάξει την ζωή μας δραματικά για πολύ μεγάλο χρονικό διαστημα - τουλάχιστον μια 5ετία από τη στιγμή που θα έχει βρεθεί το έμβόλιο ή που θα έχει ¨εξαφανιστεί" ο ιός. Βεβαία αυτό που προέχει τώρα είναι να βγούμε από αυτό το χωρίς φως τούνελ που έχουμε στριμωχτεί όλοι κρατώντας πάντα απόσταση 2 m μεταξύ μας.

9
Το παρακάτω άρθρο
https://www.alfavita.gr/koinonia/315253_enosi-bioepistimonon-ta-epistimonika-dedomena-shetika-me-tin-exaplosi-toy-koronoioy
δημοσιεύτηκε εν μέσω πανδημίας και "χαλασμού". μερικές παρατηρήσεις
α) Το μισό πρώτο μέρους του άθρου δεν αναφέρει καμία νεότερη πληροφορία και δεν προσθέτει κάτι νέο και ουσιαστικο που να προωθεί τη "δράση"
β) Το δεύτερο μερος είναι το αδιανόητο. Εν μέσο "χαλασμού" αναφέρεται (στην ουσία) στο μικρό αριθμό ωρών βιολογίας και στον μικρό αριθμό βιολόγων στα σχολεία.
Λίγη ντροπή δεν βλάπτει συναδελφοι ......
Μπορούσατε να περιμένετε και να θεσετε τα θέματα με τη λήξη του συναγερμού. Απλά αποδείξατε ότι ο σκοταδισμός των θεολόγων (όχι όλων) είναι καλύτερος.....

10
Είναι γνωτή η πρόθεση του υπουργείου να εισάγει νέες θεματικές ενότητες στο γυμνάσιο τροποποίωντας μερικώς το ωρολόγιο πρόγραμμα καθώς και τα προγράμματα σπουδών. Τα ερωτήματα που τίθενται αμέσως είναι:
α) θα αυξηθεί και πάλι το πρόγραμμα στι 35 ή 34 ώρες;
β) Αν δεν αυξηθεί και παραμείνει στις 33 ωρες, ποια μαθήματα  θα "φύγουν" προκειμένου να μπούν οι νέες θεματικές ενότητες;
Υπάρχει κάποια πληροφόρηση για τα παραπάνω; Δηλαδή σε απλά Ελληνικά. Ποια ή ποιες ειδικότητες θα "πληρώσουν τη νύφη" με μείωση διδακτικών ωρών;
Προσωπικα πιστεύω ότι για την Α γυμνασίου θα μειωθεί από 3 ώρες ή γλώσσα σε 2 και για την Β γυμνασίου θα μειωθεί από 2 ώρες η γεωγραφία σε 1. Γνωρίζει κανείς κάτι συγκεκριμένο; Υποθέτει κανείς κάτι άλλο; καλό θα είναι να το συζητήσουμε....

11
"Ν. Κεραμέως: Αναπροσαρμογές στο ωρολόγιο πρόγραμμα για την ένταξη των Θεματικών Ενοτήτων"
Έχει κανείς κάποια πληροφήρηση ποια μαθήματα θα φύγουν για να μπούν οι νέες θεματικές ενότητες;
Εγώ πιστεύω για την Β γυμνασίου θα μειωθεί σε 1 ώρα (από 2) η γεωγραφία και για την Α γυμανσίου σε 2 ώρες (από 3) η γλώσσα. Για την Γ Γυμνασίου δεν μπορώ να βρω κάτι που θα κοπεί. Έχεις κανεις κάμμια ιδέα ή πληροφορία;

12
Σχολική ζώνη / πρόβλημα με διευθυντή
« στις: Φεβρουάριος 08, 2020, 01:21:03 μμ »
Θα ήθελα συνάδελφοι τη γνώμη σας τόσο σε θέμα νομοθεσίας όσο και ουσίας για το παρακάτω πρόβλημα
Σε γυμνάσιο με 9 τμήματα (3Α,3 Β, 3Γ) ο διευθυντής ανέφερε ατύπως σε διάλειμμα τα παρακάτω
Τον ειδοποίησαν ότι του χρόνου θα έρθουν στο σχολείο στην Α 88 μαθητές κάτι ποτ αημαίνει 4 τμήματα. Ο ίδιος απεθύνθηκε στο αρμόδιο τμήμα της ΔΔΕ και δήλωσε ότι το σχολείο μπορεί να κανει μόνο 3 τμήματα εφόοσν δεν υπάρχουν διαθέσιμες αίθουσες. Κατόπιν τοτου η ΔΔΕ θα στείλει μόνο 81 (3 χ27) μαθητές και του υπόλοιπους θα τους στείλει σε άλλα σχολεία.
Όλα τα παραπάνω έγιναν χωρίς καμμία συζήτηση με το σύλλογο, κρυφά και χωρίς να ξέρει κανείς τίποτα.
Το πρόβλημα με τις αίθουσες υπάρχει εδώ και τρια χρόια όπου τα τμηματα έγιναν 9. τα 2,5 από αυτά και μέχρι να φέρουν λειώμενη αίθουσα, ο υπωτιπόδες εργαστήριο τεχνολογίας (ή αίθουσα προβολών) είχε μετατραπεί με απόφαση συλλόγου σε αίθουσα και λειτουργούσε κανονικά. Η τεχνολογία γινόταν στην τάξη του καθε τμήματος όπως άλλωστε και τα πειράματα των ΠΕ04 λόγω μη ύπαρξης εργαστηρίου Φ.Ε Οπότε ουσιατικός λόγος για την μη υποδοχή 4 τμηματων δεν υπάρχει. Επίσης θεωρώ απαράδεκτο να μην έχει ενημερωθεί ο σύλλογος. Θέλω να ρωτήσω με βαση τη νομοθεσία
Έχει ο διευθυντής την αρμοδιότητα να αποφασίσει μόνος του και χωρίς την γνωμη του συλλόγου για ένα τέτοιο σημαντικό θέμα (μιλάμε για 33 ώρες παραπάνω στο σχολείο κάτι  σηαντικότατο για το ωράριο των συναδέλφων).
Έχει ο διευθυντής το ηθικό/συναδελφικό δικαίωμ αν ακάνει κάτι τέτοιο.
Οι μαθητές αυτοί θα πάνε σε σχολεία που έχουν πολλά τμήματα και προστιθέμενοι δεν θα δημιουργήσουν κανούργια.
Αν υπάρχει κάτι νομοθεσίας καλό θα ήταν και τα ΦΕΚ
Ευχαριστώ.

13
Σχολική ζώνη / Μείωση του 7ωρου στη Γ λυκείου
« στις: Φεβρουάριος 08, 2020, 08:27:22 πμ »
Τελικά ένα χρόνο κράτησε. Τα φροντιστήρια το κατάφεραν και πάλι. Δεν υπήρχε τρόπος να αντιμετωπίσουν το 7ώρο του σχολείου με το 3ωρο ή 4 ώρο το δικό τους. Επίσης ο καθηγητης του σχολείου είχε την δυνατότητα να κάνει μάθημα και ασκήσεις που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις των εξετάσεων (τουλάχιστον είχε τον απαιτούμενο χρόνο) και όχι απλά να κάνει την μικρή επνάληψη του φροντιστηρίου. Άρα είχε την δυνατότητα να δείξει (σε αρκετές περιπτώσεις) ότι και το σχολείο μπορεί να βοηθήσει (σε ένα καλό βαθμό) στις εξετάσεις. Πράγματα ανεπίτρεπτα για τα φροντιστήρια και τους ψηλά βρισκόμενους στα υπουργείο που τα υποστηρίζουν. "Πολά κενά λόγω 7ώρου" διαπύστωσε η υπουργός μας. "Με ένα σμπάρο δυό γκαρσόνια" που έλεγε και ο Βέγγος. Άντε ξανά να φανει ότι όλη η δουλειά γίνεται στο φροντιστήριο και άντε να μειωθουν τα κενά και να τρέχουν όλοι για συμπλήρωση ωραρίου.
Και όπως έλεγε καιο Χαρρυ Κλύν:
'Ελλάδα η χώρα του πράσινου ήλιου της ΑΕΚ του ΠΑΟΚ της Καλαμαριάς. Ελλάδα η χώρα , σουβλάκι με πίττα, ντατσουν, adidas και Χάνι της Γραβιάς"

14
Σχολική ζώνη / Των τριών Ιεραρχών
« στις: Ιανουάριος 13, 2020, 09:02:41 μμ »
θα πρέπει η ΟΛΜΕ και η ΔΟΕ να λάβουν θέση στο ζήτημα. Η υφυπουργός με εγκύκλιο καταργεί Π.Δ το οποίο βρίσκεται ακόμα σε ισχύ. Η σωστή διαδικασία είναι . Ψηφίζεται το νέο νομοσχέδιο (στο οποίο υπάρχει το άθρο που αφορά την κατάργηση της αργίας), δημοσιεύεται στην εφημερίδα της κυβερνήσεως και μετά βγαίνει εφαρμοστική εγκύκλιος με υπογραφή υφυπουργού. Που ακούστηκε να βγαίνει εγκύκλιος για να εφαρμοστεί άθρο σε νομοσχέδιο που θα ψηφιστεί. Προς το παρόν και μέχρι να ψηφιστεί και να δημοσιευθεί το νομοσχέδιο ισχύει το παλιό Π.Δ. Επομένως η εγκύκλιος είναι άκυρη.

Σελίδες: 123

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159500
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 322
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 166
Σύνολο: 167

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.111 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.