Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - platonas

Σελίδες: 123
15
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / γνώσεις δασκάλων 2
« στις: Νοέμβριος 24, 2019, 08:13:05 μμ »
Το ξέρω ότι γίνομαι κακός αλλά ας σχολιάσουν οι ΠΕ70 τα παρακάτω
Δάσκαλα που διδάσκει σε 6η δημοτικού (πέρυσι 5η) αναφέρει τα παρακάτω
α) Η απόσταση από το σπίτι μου στη θάλασσα είναι πιο μικρή με το αυτοκίνητο παρά με τα πόδια
β) Η Σκιάθος το όμορφο νησί του Ιονίου
γ) Η Βοιωτία είναι προς την Βέροια;
δ) Ο Χριστός ξανασταυρώνεται ο Καζατζιδης το έγραψε.
Όλα αυτά είναι αληθινά. Όλα έχουν ειπωθεί ανερυθρίαστα και χωρίς να υπάρχει ίχνος ντροπής όταν έγιναν οι απαραίτητες διορθώσεις.
Καλά ασε το καζατζιδη. Γεωγραφία Ελλάδος δεν διδάσκεται στην 5η Δημοτικού; Πως δίδαξε αυτό το μάθημα η συναδέλφισσα;
Ας σχολιάσουν οι δάσκαλοι. Έχω όμως το ερώτημα (και από περιστατικά που έχω ακούσει στην τηλεόραση). Άραγε η συναδέλφισσα αντιπρωσοπεύει μικρό ή μεγάλο ποσοστο των δασκάλων;

16
Συνάδελφοι. προχθές είχα μια συζήτηση με ένα συνάδελφο από το σχολείο για το πόση ώρα διαβάζει το παιδί του που πάει β δημοτικού. Μου είπε πράγματα που δυσκολεύομαι να τα πιστέψω.
Ο γυιος του πάει β δημοτικού. Μόλις γυρίσει από το ολοήμερο ο συνάδελφος τον διαβάζει καμια ώρα (μαθηματικά και γλώσσα). Αφήνει την ορθογραφία γιατί έχει πάρει εντολή από τη γυναίκα του να την κάνει αυτή με το παιδί. Όταν η γυναίκα του γυρίσει το απόγευμα ξεκινά από τις 19.00 μμ περίπου και του κάνει ορθγραφία μέχρι τις 12.00 μμ. Μετά του κάνει μιά ώρα ανάγνωση και το παιδί κοιμάται κατά τις 2.00. Του κάνει την ορθογραφία πάνω από 15 φορές μέχρι να την μάθει. Φυσικά το πρωι το παιδί είναι νυσταγμένο. Στις προσπάθειες του να σταματήσει αυτό βρίσκει ολομέτωπη αντίδραση από τη γυναίκα του. Η αλήθεια ειναι ότι και ο μικρός δεν συγκεντρώνεται πάρα πολύ με αποτέλεσμα να παίρνει τόση ώρα η ορθογραφία. Στο σχολείο τα παέι γενικά καλά σύμφωνα με τη δασκάλα του. Αυτά πάντα σύμφωνα με τα λεγόμενα του συναδέλφου. Αν και δεν τα πιστεύω, μία τέτοια κατάσταση είναι λογική ή σωστή; Θέλω τις γνώμες συναδέλφων που κάνουν σε δημοτικό και κυρίως σε μικρές τάξεις, γιατί μου ζήτησε να γράψω το θέμα στο forum για να πάρω και άλλες γνώμες.
Ευχαριστώ.

17
Υπηρεσιακές μεταβολές / Αναθέσεις μαθημάτων-επείγον
« στις: Σεπτέμβριος 25, 2019, 09:29:14 μμ »
Θέλω να θέσω το παρακάτω πρόβλημα (πραγματικό)-επείγον
Σε Γυμνάσιο υπηρετούν δύο εκπαιδευτικοί Φυσικός με ωράριο 21 ώρες και χημικός με ωράριο 18 ώρες. Στις αναθέσεις του Σεπτεμβρίου ο φυσικός έχει πάρει τις φυσικές και κάποιες βιολογίες , ενώ ο χημικός την χημεία 6 ώρες και 11 ώρες β ανάθεση από τιςοποίες οι 9 είναι γεωγραφία. Στις 20/9 ο φυσικός παίρνει απόσπαση για άλλο σχολείο (εντός ΠΥΣΔΕ) και στις 25/9 παρουσιάζεται αναπληρωτής γεωλόγος. Τίθονται τα παρακατω ερωτήματα
α) Τι θα γίνει με τις αναθέσεις; Πρέπει να γίνει ανακτατάταξη; Γνωρίζω την νομοθεσία για τις αναθέσεις αλλά μία τέτοια ανακατάταξη μπορεί να γίνει και μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς και εφόσον έχουν γίνει τα πρώτα μαθήματα και μαλιστα με τον ερχομό αναπληρωτή; Αν ναι μέχρι πότε μπορεί να γίνει μία τέτοια ανακατάξη, ακόμα και στη μεση της χρονιάς;
β) Ποιος είναι υπέυθυνος για την αλλαγή; Αν ο χημικος δεν δεχθεί τέτοια ανακατάταξη (μετά από πρόταση του αναπληρωτή γεωλόγου) τι προβλέπεται;
Παρακαλώ να απαντήσετε στοιχειοθετημενα και όχι με βάση τις προσωπικές θέσεις για τους αναπληρωτές.
Ευχαριστώ

18
Τοποθετήσεις / Τοποθετήσεις λειτουργικών κενών α/θμιας
« στις: Σεπτέμβριος 16, 2019, 11:49:44 μμ »
Συνάδελφοι της α/θμιας θα ήθελα να παρακαλέσω για τα "φώτα" σας στο παρακάτω θέμα. Θα το θέσω με παράδειγμα.
Σε ΠΥΣΠΕ υπάρχουν 25 λειτουργικα κενά από τα οποία τα 10 αφορούν κανονικό ωράριο και τα 15 ολοήμερο (δηλαδή σε 10 σχολεία δεν υπάρχει δάσκαλος και οι μαθητές μοιράζονται στο κανονικό ωράριο σε άλλες τάξεις και επομένως ούτε ολοήμερο (10 ολοήμερο) και σε 5 σχολεία υπάρχουν δάσκαλοι αλλά δεν υπάρχει ολοήμερο (5 ολόημερο). Δεν υπάρχει κανένας στη διάθεση του ΠΥΣΠΕ και το υπουργείο αποσπά 10 δασκάλους από άλλα ΠΥΣΠΕ (όπως πάντα λιγότερους από τα κενά). Ποιο από τα παρακάτω είναι υποχρεωμένο να κάνει το ΠΥΣΠΕ
α) Να γεμίσει πρώτα τα 10 κανονικού ωραρίου και μετά τα 15 ολοήμερου (με αναπληρωτές);
β) Να ανακοινώσει όλα τα κενά και να βάλει τους εκπαιδευτικούς ανάλογα με την δήλωση τους με αποτέλεσμα κάποια σχολεία να γεμίσουν και κάποια άλλα να του λείπουν και κανονικού και ολοήμερου (για αναπληρωτές);
γ) Υπάρχει κάτι άλλο που μου διαφέυγει;
Αν γνωρίζει κανείς ας γράψει. Επίσης αν υπάρχει κάποια νομοθεσία που να ισχύει ας γράψει το ΦΕΚ.
Ρωτάω για να μάθω λόγω ενός προβλήματος που έχει προκύψει με ένα γνωστό μου.
Ευχαριστώ.

19
Ξέρει κανείς, έχει ακουσει, ποια είναι η πρόθεση της νέας κυβέρνησης που θα προκύψει (Ν.Δ) σχετικά με τις αναθέσεις σε γυμνάσια και λύκεια; Θα υπάρχει η Γ ανάθεση, θα αλλάξουν οι αναθέσεις;. Πιο πολύ αν υπήρχε κάποια αντίδραση από τη Ν.Δ την εποχή που βγηκάν τα ΦΕΚ με τις αναθέσεις πέρυσι. Αυτό θα είναι μία ένδειξη για το τι πιθανώς να γίνει από Σεπτέμβριο.

20
Έχω μία απορία. Μέχρι τώρα τα φροντιστήρια στχειμερινό τους πρόγραμμα λειτουργούσαν με τόσες ώρε (περίπου) στο κάθε μάθημα όσες υπήρχαν και στο δημόσιο σχολείο. Π.χ 4 ώρες φυσική , 3 ώρες χημεία κλπ. Τώρα που οι ώρες γίνονται 7 σε κάθε μάθημα, με ποιο τρόπο θα ακουληθήσουν τα φροντιστήρια; Θα χρειάζονται τουλάχιστον 4χ6=24 ώρες την εβδομάδα και μαζί με τα διαγωνίσματα θα φτάνουν τις 28. Δηλαδή τουλαχιστν 5 ώρες τις καθημερινές και κάποιες τα Σάββατα. Δεν ξέρω αν τα λεώ σωστά. Γι αυτό ας γράψει κάποιος τι ακβριβώς θα γίνει.

21
Υπηρεσιακές μεταβολές / Β Αναθέσεις ΠΕ04
« στις: Δεκέμβριος 15, 2018, 07:58:37 μμ »
Η ανάρτηση αυτή αν και αναφερεται σε β αναθέσεις των πε04 αφορά άμεσα τις υπηρεσιακες μεταβολες. Έχει ξαναγραφτεί σε άλλη ενότητα αλλά νομίζω ότι αποτελεί ξεχωριστό θέμα για συζήτηση.

Θα ήθελα πρώτα από όλα να ξεκαθαρίσω ότι προσωπικά μπορώ άνετα και με μεγάλη επάρκεια να διδάσκω όλα τα μαθήματα πε04 (όχι μόνο σε γυμνάσιο -όπου το θεωρώ αυτονόητο) αλλά και μέχρι την   Β-λυκείου. Όσο αφορά την  Γ  λυκείου νομίζω ότι την διαφορά στην διδασκαλία που απαιτεί το ισχύον εξεταστικό (δεν θα πω εκπαιδευτικό) σύστημα την κάνει η "φροντιστηριακή" εμπειρία του καθηγητή και όχι το γνωστικό αντικείμενο. Θα ήθελα επίσης αν καποιος θέλει να απαντήσει ας γράψει αν νιώθει ικανός να διδάξει τα μαθήματα β ανάθεσησς πε04 σε γυμνάσιο ή λύκειο (ή και στα δύο).
Αυτό που με έχει εξοργίσει στο θέμα (και θα φανει παρακάτω) είναι η υποκρισία των επιστημονικών συλλόγων πεο4 που προσπαθώντας να ικανοποιήσουν τις απαιτήσεις μια μικρής ομάδας ατόμων χρησιμοποιούν παιδαγωγικά και διδακτικά επιχειρήματα (που όντως υποστηρίζονται βιβλιογραφικά), με όποιον τρόπο και όποτε τους συμφέρει.

Με καθυστέρηση αρκετών μηνών έπεσαν πρόσφατα στην αντίληψη μου έγγραφα διαμαρτυρίας επιστημονικών ενώσεων εκπαιδευτικών ΠΕ04 -ΠΕΒ και ΕΕΦ- (την ίδια άποψη έχουν ΕΕΧ και γεωλόγοι)  με θέμα την εγκύκλιο 111364/03-07-2018 του υπουργείου παιδείας, που αφορούσε την εφαρμογή της ισχύουσας νομοθεσίας σε ότι αφορά τις υπεραριθμίες του κλάδου. Δεν θα ασχοληθώ με τις νομικές ασυναρτησίες που αναφέρονται μέσα στα κείμενα. Αυτές χαρακτηρίζουν τις γνώσεις και την ευφυΐα αυτών που τις έγραψαν, προσπαθώντας σαν "δικολάβοι" να ερμηνεύσουν με τον δικό τους τρόπο κάτι εντελώς σαφές από την νομοθεσία. Είναι πραγματικά ντροπή να υπογράφει κάποιος τέτοια κείμενα. Θα σταθώ μόνο σε ότι αφορά τις «παιδαγωγικές τους προτάσεις». Διαβάζοντάς καταλαβαίνει κανείς γιατί η μεγάλη πλειοψηφία των εκπαιδευτικών όλων των ειδικοτήτων του κλάδου ΠΕ04 είμαι μακριά όχι μόνο από οποιαδήποτε δράση των επιστημονικών τους ενώσεων αλλά και διαμαρτύρεται έντονα για τις παρακρατήσεις από τον μισθό τους προς πληρωμή της ετήσιας συνδρομής. Μέσα στο κείμενο αναφέρεται η πάγια άποψη των ενώσεων -δηλαδή μια μικρής ομάδας που συμμετέχουν στις συνελεύσεις, τις εκλογές και στην λήψη αποφάσεων και οι οποίοι έχουν μικρή ή καμία σχέση με την εκπαίδευση-ότι τα μαθήματα των ΠΕ04 θα πρέπει να τα διδάσκει κάθε ειδικότητα ξεχωριστά. Ας βγουν λοιπόν όλοι αυτοί και ας απαντήσουν.
1) Είστε υπέρ ή κατά στην ύπαρξη Β αναθέσεων στον κλάδο;
2) Αν είστε κατά (κάτι που προκύπτει από τα λεγόμενα σας) για τους παιδαγωγικούς και επιστημονικούς /διδακτικούς λόγους που αναφέρετε, πρέπει να είστε απόλυτοι σε αυτό. Δηλαδή να μην λέτε (όπως οι αναπληρωτές βιολόγοι), «ότι για λίγες ώρες Β ανάθεση δεν πειράζει , επειδή η Ελλάδα έχει πολλά νησιά». Οι παιδαγωγικοί και επιστημονικοί λόγοι που αναφέρετε ή υπάρχουν ή όχι.
3) Πιστεύετε (Εφόσον προτείνετε το κάθε μάθημα να διδάσκεται από την ειδικότητα του ) ότι ο κάθε εκπαιδευτικός του κλάδου θα πρέπει να κάνει μόνο το μάθημα του και φυσικά να συμπληρώνει σε δύο και τρία σχολεία; Που πρέπει να εφαρμοστει αυτό; Στις μεγάλες πόλεις; Σε όλη την Ελλάδα;
Αν τα προτείνετε όλα αυτά να το πείτε καθαρά στα μέλη σας. Τους χιλιάδες εκπαιδευτικούς που διδάσκουν άριστα μαθήματα Β ανάθεσης, που εργάζονται επί ώρες σπίτι τους για να είναι έτοιμοι για το μάθημα (τις ίδιες ώρες που ξοδεύουν και για το μάθημα της ειδικότητας), που αναζητούν πειράματα από το διαδύκτιο ή τρέχουν στα σεμινάρια των ΕΚΦΕ κ.α
Να πείτε ότι «ξέρετε, εμείς τα μέλη των ενώσεων που παίρνουμε αποφάσεις, λέμε αυτό. Εσείς τρέξετε να συμπληρώσετε σε δυο και τρία σχολεία, εφόσον είστε ανίκανοι να κάνετε τα μαθήματα Β ανάθεσης, κάτι που κάνετε χρόνια τώρα». Πείτε όλα αυτά στους απλούς καθηγητές και περιμένετε μετά τις αντιδράσεις τους.
Διαφορετικά κρατήστε στα κείμενα διαμαρτυρίας που δημοσιεύετε τις νομικές σας ασυναρτησίες και μην ανακατεύετε παιδαγωγικά και επιστημονικά θέματα.
Θα μου πείτε γιατί ασχολούμε με το θέμα εφόσον κανεις δεν λαμβάνει σοβαρά τα αιτήματα των επιστημονικών φορέων. Η απάντηση είναι ότι 'βάθος υπάρχει ο Κούλης '.  με την τρελλα που έχει για αξιολόγηση και απολυσεις μπορει να βάλει κανένα άσχετο υπουργό που πες πες οι επιστημονικοί μας φορείς να του πιπιλισουν το μυαλό και να κάνει άλλαγές "δηθεν για καλύτερη απόδοση των εκπαιδευτικών".

22
Σχολική ζώνη / Καταγγελία μαθητή για γονέα
« στις: Νοέμβριος 06, 2018, 08:33:41 μμ »
Σε γυμνάσιο (δημόσιο) μαθητρια της Α γυμνασιου κλαίει και αρνείται να μπει στην τάξη. Στο διάλλειμμα την πλησιάζει ο υπέυθυνος του τμηματος κα αυτή του λέει. "κύριε στο σπίτι είμαι χάλια. Ο αδελφός μου και η μητέρα μου με κτυπούν συνέχεια και δεν αντέχω άλλο. θα ήθελα να κάνετε κάτι για να σταματήσει αυτό που ζω"
Μητέρα μεγαλογιατρος δύο φορές χωρισμένη
Αδελφός 10 χρόνια μεγαλύτερος από τον πρώτο γάμο της μητέρας.
Τι κάνουμε συνέδελφοι; με δεδομένα ότι
α) Αν δεν κανουμε τίποτα και η μαθήτρια λέει αλήθεια υπάρχει πιθανότητα για πολύ χειρότερα...
β) Αν κάνουμε καταγγελία στον εισαγγελέα ή προτείνουμε στην μαθήτρια να το κάνει μόνη της και λέει ψέματα οι μυνήσεις από τη μητερα θα πέσουν βροχή.
Γ) Αν ειδοποιήσουμε τη μητερα. Τι  και πως θα της πούμε; Και αν είναι αλήθεια και έχουμε χειρότερα από την οικογένεια στη μαθήτρια;
Αν κάποιος ξέρει ας προτείνει κάτι
βασικά γνωρίζει κανείς τι προβλέπει η νομοθέσια σε τέτοιες περιπτώσεις (δηλαδή τι κάνει το σχολείο σε περίπτωση τέτοιας καταγγελίας από μαθητή).

23
Υπηρεσιακές μεταβολές / Άδεια άνευ αποδοχών
« στις: Σεπτέμβριος 01, 2018, 11:43:18 πμ »
Παρακαλώ ας ενημερώσει κάποιος συνάδελφος που έχει πάρει άδεια ανευ αποδοχών για ένα χρόνο για τα παρακάτω
α) Με ποιο τρόπο μπορεί να συνεχίσει να έχει ιατροφααρμακευτική περίθαλψη κάποιος σε άδεαι αάνευ αποδοχών;
β) Τι ποσό περίπου πληρώνει στον πρωην ΟΠΑΔ (ΟΠΑΔ/ΙΚΑ) για τον εαυτό του και ένα προστατευόμενο μέλος;
3) Κάθε πότε πρέπει να πληρώνει το ποσό αυτό;
4) Αν δουλεύει και ο σύζυγος (στο δημόσιο) μπορεί να πάρει στο όνομα του την σύζυγο (σε άδεια ανευ αποδοχών) και το παιδί έτσι ώστε να μην πληρώνει τίποτα; Σε αυτή την περίπτωση αυξάνονται οι κρατήσεις;
5) που πρέπει να απευθυνθεί κάποιος για το θέμα της ιατροφααρμακευτικής περίθαλψης;
Αν υπάρχει κάποιος που έχει κάει την διαδικασία και ξέρει αν απαντήσει.
Ευχαριστώ.

24
Τοποθετήσεις / Για τις 11 ώρες β ανάθεση
« στις: Ιούλιος 03, 2018, 06:26:25 μμ »
Το θέμα δεν αφορά τα οργανικά κενά αλλά τις 11 ώρες β ανάθεση. Έχει συζητηθεί πολύ αλλα΄θέλω να θέσω την παρακάτω μελέτη περίπτωσης.
Βιολόγος με 20 ώρες υποχρεωτικό ωράριο πάιρνει 8 ώρες Βιολογία σε γυμνασιο και 11 ωρες β ανάθεση. Σύνολο 19. Υπάρχει ακόμα 1 ώρα που δεν την παίρνει κανείς εφόσον ο παλαιότερος φυσικός έχει συμπληρώσει. Σύμφων με την Υ.Α ο βιολόγος θ απρέπει να μετακινηθεί σε άλλο σχολείο για 1 ώρα και την ώρα αυτή να την πάρει συνάδελφος που θα μετακινηθεί από άλλο σχολείο. Το πρόβλημα φυσικά δεν είναι το παράλογο του θέματος, (πολλά τα παράλογα με τις Υ.Α),  αλλά ότι υπάρχουν συνάδελφοι που αυτό το θεωρούν σωστό.
Δεν ξέρω τι να πω. Έχουμε ξεφύγει τελείως ως κλάδος εκπαιδευτικών......

25
Θα ξεκινήσω αναφέροντας ότο η συγκεκριμένη ανάρτηση γίνεται πολύ καθυστερημένα και κατόπιν "εορτής". Όμως ο δοαθέσιμος χρόνος κατά την διάρκεια της σχολικής χρονιας δεν αφήνει πολλά περιθώρια να σκφτεις κάποιος πιθανά προβλήματα με τις Υ.Α που βγαίνουν. θα αναφερθώ και θα σητήσω σχολιασμό για το παρακάτω θέμα. Στις 23/1/2018 δημοσιεύθηκε η νέα Υ.Α που ρύθμιζε ανάμεσα στα άλλα και το θέμα των απουσιών. Με την νέα αυτή απόφαση όταν κάποιος ξεπεράσει το όριο των 114 απουσιών επαναλαμβάνει την χρονιά (με εξαίρεσση για εφέτος μόνο όσους έχουν βαθμό 15). Η Υ.Α βγηκε στην μέση της χρονιάς. Αναρωτιέμαι γιοα την εξής μλέτη περίπτωσης.
μαθητής μέχρι τις 22/1 'εχεικάνει 116 απουσίες νομίζοντας οτι θα παραπεμεθεί ολικός τον Σεπτέμβριο ή τέλος Ιουνίου (αν είναι γυμνάσιο). Στις 23/1 ο μαθητής αυτός μαθαίνει ότι ξαφνικά . ακόμα και αν δεν κάνει άλλες απουσίες επαναλαμβάνει την τάξη.
Το παραπάνω είναι ή όχι παραβίαση της αρχής της προστατευομένης εμπιστοσύνης (ή αρχή καλής πίστης) πυο κατοχυρώνεται συνταγματικά από το κράτος;
Ο μαθητής αυτός βρέθηε ή όχι ενετλώς ξαφνικά και χωρίς προεοδοποίηση σε δυσμενέστερη θέση από αυτή που νόμοζε από την αρχή της χρονιάς;
Ας μου απαντήσει  κάποιος νομικός γιατί υπάρχουν και άλλα ζητήματα παρόμοια με το παραπάνω;
Γιατί η Υ.Α έλαβε υπόψη μόνο την περίπτωση των 164 απουσιών φτιάχνωντας μία μετεβατική διάταξη (ισχύει μόνο για εφέτος);
Για όλα τα παραπανω έλαβε κάποια θέση η ΟΛΜΕ; (δεν το έχω ψάξει).
Ας απαντησει κάποιος αιτιολογημένα γιατί δεν μπορώ να καταλάβω τι ακριβώς γίνεται.

26
Θέτω προς συζήτηση το παρακάτω θέμα.
Σε παραπέμπονται λόγω βαθμολογίας 2 μαθητές στην Β Γυμνασίου στα μαθήματα της Β ομάδας Χημεία, Βιολογία, Γεωγραφία και οι οποίοι θα πρέπει να εξεταστούν προφορικά σύμφωνα με το ΠΔ 126/2016 άρθρο 13. Ό ένας από τους δύο μαθητές είναι άτομο με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και εξετάζεται προφορικά ακόμα και στα μαθήματα της ομάδας Α.. Υπάρχουν δύο απόψεις για τον τρόπο με τον οποίο θα  πρέπει να γίνει η διαδικασία της προφορικής εξέτασης στα παραπάνω μαθήματα (ομάδα Β)

Πρόταση 1: Η εξέταση γίνεται ως εξής:
Α) Οι μαθητές όλοι μαζί ή ο καθένας με τη σειρά του προσέρχονται  στην τάξη όπου η διμελής επιτροπή, που έχει ορισθεί από τον διευθυντή του σχολείου, τους ρωτάει ερωτήσεις από όποιο σημείο της καθορισμένης ύλης  (τα 2/3) θεωρεί απαραίτητο ή θεωρεί ότι βοηθάει τον μαθητή. Ο αριθμός των ερωτήσεων δεν είναι καθορισμένος αλλά αυτές προκύπτουν είτε μέσα από την ανατροφοδότηση των μαθητών (προς βοήθεια τους) είτε έχουν άτυπα καθορισθεί μετά από συνεννόηση των μελών της επιτροπής, είτε προκύπτουν εκείνη τη στιγμή ανάλογα με το σκεπτικό κάθε μέλους της επιτροπής. .
Β) Στην διαδικασία αυτή.
Ι) Δεν κατατίθεται στον διευθυντή του σχολείου φωτοτυπία με τα θέματα η οποία θα έχει τις γνωστές σφραγίδες.
ΙΙ) Δεν δίνεται στους μαθητές κόλλα αναφοράς ούτε φωτοτυπία με τα θέματα
ΙΙΙ) Δεν επιλέγουν 6 από τις 9 ερωτήσεις
ΙV) Δεν υπάρχει χρόνος (το γνωστό 2ωρο) στον οποίο οι μαθητές θα μελετήσουν τα θέματα και θα απαντήσουν προφορικά.

Πρόταση 2: Η εξέταση γίνεται ως εξής
Α) Κατατίθεται στον διευθυντή του σχολείου (από την διμελή επιτροπή) φωτοτυπία με τα θέματα η οποία θα έχει την σφραγίδα
Β) Δίνεται κόλλα αναφοράς  και φωτοτυπία με τα θέματα  στους μαθητές.
Γ) Επιλέγουν 6 από τις 9 ερωτήσεις
Δ) Υπάρχει χρόνος (το γνωστό 2ωρο) στον οποίο οι μαθητές θα μελετήσουν τα θέματα.
Ε) Στο τέλος της διαδικασίας οι μαθητές εξετάζονται προφορικά (δεν λαμβάνεται υπόψη η κόλλα τους) ανεξάρτητα αν ανήκουν στην ειδική κατηγορία ή όχι.

ποια από τις δύο ισχύει και με βάση ποια νομοθεσία;
Αν ισχύει η δεύτερη πρόταση τότε μου δημιουργούνται εύλογες απορίες που αφορούν τα μαθήματα της Α ομάδας  π.χ φυσική (που εξετάζονται γραπτά και προφορικά). Μα βάση λοιπόν την πρόταση 2  και εφόσον πρέπει να υπάρχουν κατατεθημένα θέματα και συγκεκριμένος χρόνος , θα έπρεπε:
Α) Να δίνεται χρόνος 4 ώρες (2 γραπτά και 2 προφορικά)
Β) Να κατατίθονται στον διευθυντή 2 φωτοτυπίες θεμάτων (μία για τα προφορικά και μία για τα γραπτά). Σε διαφορετική περίπτωση αν τα θέματα είναι ίδια  και με δεδομένο ότι η γραπτή εξέταση προηγείται της προφορικής , παραβιάζεται το απόρρητο της γραπτής εξέτασης εφόσον θα έχουν γνωστοποιηθεί στους μαθητές και συζητηθεί στην προφορική εξέταση.

Είναι γνωστή η άτυπη διαδικασία που ακολουθούταν μέχρι την αλλαγή της νομοθεσίας και αφορούσε τους μετεξεταστέους του Σεπτεμβρίου. .Οι καθηγητές κατέθεταν τα θέματα στον διευθυντή. Κατά τη διάρκεια της προφορικής εξέτασης  ρωτούσαν πρώτα τις ερωτήσεις προφορικά ενώ ταυτόχρονα έκαναν ένα είδος μικρής εισήγησης ώστε να διευκολύνουν τους μαθητές που τις περισσότερες φορές δεν ήξεραν να απαντήσουν.. Στη συνέχεια έβαζαν τα ίδια θέματα γραπτά (ή προφορικά για τους ΔΕΠΥ) έτσι ώστε αν μπορούσαν να θυμηθούν κάτι από αυτά που είχαν ακούσει να το γράψουν.

Περιμένω απαντήσεις αν είναι δυνατό στοιχειοθετημένες.
Ευχαριστώ


27
.. και πάλι τυχαροι οι ΠΕ12. Διορίστηκαν δίνοντας άλλα μαθήματα στο ΑΣΕΠ. Πήραν μεταθέσεις με άλλη ειδικότητα και τώρα γίνονται ΠΕ04. Κατα τα άλλα υπάρχει ισότητα στους κλάδους.
Όσο αφορά τους ΠΕ04 και επειδή οι βιολόγοι άρχισαν την γκρίνια είναι σαφές ότι δεν αλλάζει τίποτα σε σχέση με ότι ισχύει και τώρα.

28
Το πρόβλημα
Σε σχολείο (γυμνάσιο ή λύκειο) κατά την συνεδρίαση του συλλόγου στις 30/6 δεν δέχεται κανείς να κάνει εφημερία στις 10 ή 17 Αυγούστου. Οι δύο αυτές ημέρες έχουν μείνει κενές. Γνωρίζει κανείς τι προβλέπει η νομοθεσία;
Προτείνει ο διευθυντής δύο συναδέλφους και γίνεται ψηφοφορία για την πρόταση από το σύλλογο;
Αναθέτει υποχρεωτικά ο διευθυντής  σε δύο συναδέλφους από μία ημέρα απο τις παραπάνω;
Αν κάποιος ξέρει ας γράψει μαζί με το αντίστοιχο ΦΕΚ (για να είμαστε έτοιμοι για όλα την Παρασκευή).
Οταν μου είχε ξατατύχει ο διευθυντής έκανε κλήρωση. προβλέπεται από τη νομοθεσία;

Σελίδες: 123

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159434
  • Σύνολο θεμάτων: 19210
  • Σε σύνδεση σήμερα: 381
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 305
Σύνολο: 316

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.112 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.