29
Σχολική ζώνη / Απ: Καταλήψεις στα σχολεία
« στις: Οκτώβριος 04, 2020, 08:49:17 μμ »
μερικές ερωτήσεις για την τηλε-εκπαίδευση και τις καταλήψεις
α) Είναι σαφέστατο ότι οι καταλήψεις είναι παράνομες και δεν έχουν κανένα ιδεολογικό υπόβαθρο από τους μαθητές (τουλάχιστον στην μεγάλη πελιεοψηφία). Τίθετονται όμως τα παρακάτω ερωτήματα ι) Είναι η όχι δίκαιο το αίτημα τους για μείωση των μαθητών στην τάξη; και ιι) Ας μου καποιος οποιοδήποτε δικαιο αίτημα των ανθρώπων το οποίο δεν γινόταν δεκτό από την ηγεσία και κατακτήθηκε με νόμιμο τροπο (έστω και ένα στην παγκόσμια ιστορία).
β) Τι άλλαξε από τον Ιούνιο που οι υπέυθυνοι του υπουργείου έλεγαν "Η διαζώσης εκπαίδευση δεν αντικαθίσταται από την εξ αποστάσεως. Ότι διδάχθηκε από τηλε-εκπάιδευση δεν θα θεωρείται διδαγμένο αν δεν γίνει μεσά στην τάξη" , Ενώ τώρα όχι μόνο βάζει απουσίες αλλά και βιβλίο ύλης εννοώντας ότι ότι διδάσκεται εξ αποστάσεως θεωρείται διδαγμένο;.
α) Είναι σαφέστατο ότι οι καταλήψεις είναι παράνομες και δεν έχουν κανένα ιδεολογικό υπόβαθρο από τους μαθητές (τουλάχιστον στην μεγάλη πελιεοψηφία). Τίθετονται όμως τα παρακάτω ερωτήματα ι) Είναι η όχι δίκαιο το αίτημα τους για μείωση των μαθητών στην τάξη; και ιι) Ας μου καποιος οποιοδήποτε δικαιο αίτημα των ανθρώπων το οποίο δεν γινόταν δεκτό από την ηγεσία και κατακτήθηκε με νόμιμο τροπο (έστω και ένα στην παγκόσμια ιστορία).
β) Τι άλλαξε από τον Ιούνιο που οι υπέυθυνοι του υπουργείου έλεγαν "Η διαζώσης εκπαίδευση δεν αντικαθίσταται από την εξ αποστάσεως. Ότι διδάχθηκε από τηλε-εκπάιδευση δεν θα θεωρείται διδαγμένο αν δεν γίνει μεσά στην τάξη" , Ενώ τώρα όχι μόνο βάζει απουσίες αλλά και βιβλίο ύλης εννοώντας ότι ότι διδάσκεται εξ αποστάσεως θεωρείται διδαγμένο;.