Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - platonas

Σελίδες: 12345 ... 49
29
Σχολική ζώνη / Απ: Καταλήψεις στα σχολεία
« στις: Οκτώβριος 04, 2020, 08:49:17 μμ »
μερικές ερωτήσεις για την τηλε-εκπαίδευση και τις καταλήψεις
α) Είναι σαφέστατο ότι οι καταλήψεις είναι παράνομες και δεν έχουν κανένα ιδεολογικό υπόβαθρο από τους μαθητές (τουλάχιστον στην μεγάλη πελιεοψηφία). Τίθετονται όμως τα παρακάτω ερωτήματα ι) Είναι η όχι δίκαιο το αίτημα τους για μείωση των μαθητών στην τάξη; και ιι) Ας μου καποιος οποιοδήποτε δικαιο αίτημα των ανθρώπων το οποίο δεν γινόταν δεκτό από την ηγεσία και κατακτήθηκε με νόμιμο τροπο (έστω και ένα στην παγκόσμια ιστορία).
β) Τι άλλαξε από τον Ιούνιο που οι υπέυθυνοι του υπουργείου έλεγαν "Η διαζώσης εκπαίδευση δεν αντικαθίσταται από την εξ αποστάσεως. Ότι διδάχθηκε από τηλε-εκπάιδευση δεν θα θεωρείται διδαγμένο αν δεν γίνει μεσά στην τάξη" , Ενώ τώρα όχι μόνο βάζει απουσίες αλλά και βιβλίο ύλης εννοώντας ότι ότι διδάσκεται εξ αποστάσεως θεωρείται διδαγμένο;.

30
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Αναθέσεις μαθημάτων στον κλάδο ΠΕ04
« στις: Σεπτέμβριος 30, 2020, 11:18:05 μμ »
οχι σε νόμο δεν βρίσκεται κάτι τέτοιο
Ο νόμος θέτει το γενικό πλάσιο και καθορίζει μόνο ότι οι αναθέσεις ορίζονται με απόφαση υπουργού. Δίνει δηλαδή την αρμοδιότητα να εκδοθεί υπουργική απόφαση στην οποία θα καθορίζονται οι λεπτομέρειες των αναθέσεων. Επομένως η μοναδική πράξη νομοθετικού περιεχομένου (κανονιστική πράξη) που υπάρχει είναι η Υ.Α που εκδόθηκε εφέτος και που έχεις διαβάσει και  προφανώς ισχύει.

31
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Αναθέσεις μαθημάτων στον κλάδο ΠΕ04
« στις: Σεπτέμβριος 30, 2020, 05:47:34 μμ »
Σύμφωνα με τη νομοθεσία ο Α γεμίζει το 20ωρο με φυσική και αφήνει 10 για τον Β. Φυσικά όμως μπορεί αν θέλει ο Α να πάρει 18 ωρες φυσική και 2 ώρες β ανάθεση και να αφήσει 12 για τον Β. Αυτό -οπως και όλλες οι αναθέσεις-γίνεται με απόφαση συλλόγου (εφόσον ο Α δεχθεί να το κάνει). πρέπει να συννεοηθούν οι δύο συνάδελφοι. Πάντως ο Α όπως είπα έχει δικαίωμα να πάρει και τις 20 ώρες αν θέλει.

32
Συνάδελφοι αναπληρωτές α/θμιας
Θέλω αν είναι δυνατόν να μου πείτε την άποψη σας για το παρακάτω θέμα
Σε δημοτικό σχολείο μέγαλης πόλης  (12 θέσιο0 το ολοήμερο δεν λειτουργεί λόγω έλλειψης  2 συναδέλφων. με την Β φάση αναπληρωτών τοποθετήθηκαν 2 συνάδελφοι στο σχολείο αυτό προσωρινά (για να γίνει η πρόσληψη) και ανέλαβαν υπηρεσία (με πρακτικό). Σε λίγες ημέες σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΠΥΣΠΕ θα αναρτηθουν τα τελικά κενά και θα κληθούν οι συν΄σδελφοι γιοα δήλωση οριστικής τοποθέτησης. Το ολοήμερο συνεχίζει να μην λειτουργεί παρά την παρουσία 2 συνάδέλφων (έστω και προσωρινά με το αιτιολογικό ότι " αυτοί είναι προσωρινοί και θα φύγουν). Θέω να ρωτήσω
α) πρέπει ή όχι οι συνάδελφοι να παρέχουν έργο στο σχολείο σύμφωνα με τις ανάγκες που υπάρχουν;
β) Αυτή τη στιγμή στο σύτημα δεν θα φαίνονται τα κενά ενώ στην πραγματικότητα θα υπάρχουν (και θα είναι όλα καλά για το υπουργείο).
γ) Εφόσον οι συνάδελφοι θ απ'ανε σε αλλο σχολείο το κενο τους θα καλυφθεί από άλλους αναπληρωτές (πήρε αρκετους γι ανα γεμίσει τα κενά)
τα ρωταω όλα αυτά γιατι όντας χρόνια στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ όταν πάω σε σχολείο για λιγες  ημέρες πάντα κάνω κανονικό μάθημα μέχρι να τοποθετηθώ οριστικά σε λειτουργικο κενό )σχεδόν πάντα σε διαφορετικό σχολείο από αυτό που ήμουν προσωρινα. Με αυτό τον τρόπο καλύπτω προσωρινα΄τις ανάγκες του σχολείου. πόσο μάλλον εδώ που αφορά ολοήμερο που δεν λειτουργεί , με αποτέλεσμα παπούδες και γιγιάδες να στριμόχνωματι 1.15 για να πάρουν τα παιδιά.
Αν μπορεί κάποιος ας γραψει αιτιολογημένη απάντηση
Ευχαριστώ.

33
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Ο προγραμματιστής
« στις: Σεπτέμβριος 20, 2020, 07:28:28 μμ »
Απλά ο συνάδελφος δεν ήξρε να βγάλει πρόγραμμα και το είχε δώσει στο προγραμματιστή του συστεγαζόμενου λυκείου. Στην πορεία όμως ξέχασε ότι ο ίδιος είναι προγραμματιστής και διαμαρτύροταν σαν να είχε άλλος το πρόγραμμα. Οσο και αν φαίνεται μπερδεμένο είναι η αλήθεια...

34
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Ο προγραμματιστής
« στις: Σεπτέμβριος 20, 2020, 03:35:05 μμ »
Η ιστορία που θα πω είναι αληθινή και έγινε την προηγούμενη Πέπμτη σε Γυμνάσιο μεγάλης πόλης
Συνάδελφος φυσικός μπαίνει στο γραφείο των εκπαιδευτικών (φορώντας μάσκα) διαμαρτυρόμενος έντονα για το ότι του έβαλαν στο πρόγραμμα φυσική Α γυμνασίου 7η ώρα Παρασκευής.
"Η φυσική είναι μόωρο μάθημα. Δεν είναι δυνατόν να παίνει στο πρόγραμμα την 7η ώρα παρασκευής. Πως θα προλάβω να κάνω την ύλη. Αυτά θα είναι "αλλαλιασμένα" από τη μάσκα και δεν θα στέκονται. Πότε θα προλάβω να κάνω τα πειράματα;"
Οι συνάδελφοι κοιτάζουν με απορία;
"θα πρέπει να μου το αλλάξουν. Δεν γίνεται....να κάνω έτσι μάθημα" συνεχίζει ο συνάδελφος.
Αυτό που υποστηρίζει ο συνάδελφος είναι σωστό. Η 7η ώρα παρασκευής για μονόωρο πειραματικό μάθημα είναι εξαιρετικά δύσκολη. Η ιστορία δεν θα ήταν άξια λόγου αν δεν υπήρχε μία μικρη αλλά σημαντική λεπτομέρεια.
Προγραμματιστής ήταν ο συνάδελφος φυσικός που φώναζε.

35
Αναπληρωτές / Απ: Β φάση αναπληρωτών Β/θμιας 20-21
« στις: Σεπτέμβριος 18, 2020, 11:13:57 μμ »
Αν και δεν καταλαβαίνω την "έννοια" θα σου βρούν ώρες, ισχύει αυτό που λένε οι συνάδελφοι. Αν υπάρχουν ώρες β ανάθεσης θα τις πάρεις (όχι και σίγουρα). Αν δεν υπάρχουν σε στέλνει το ΠΥΣΔΕ και σε άλλο σχολείο.
Όσο αφορά τη γύρα
Μέχρι σήμερα και για πολλά χρόνια (αν και μόνιμος) έχω ονομασει τον εαυτό μου ο  "κ. Γύρας". Αυτό σημαίνει ότι στην αρχή της κάθε χρονιας βγαίνω  στην γύρα και ρωτάω τα σχολεία α) αν οι ώρες που έχει αναρτήσει στο ΠΥΣΔΕ και αφορά το σχολείο υπάρχουν πράγματι και β) αν έχουν ώρες ελευθερες. Αυτο γίνεται για να ξέρω τι θα δηλώσω. Την ίδια τακτική με εμένα (πλέον τηλεφωνικά) κάνουν πάρα πολλοί συνάδελφοι με το ίδιο όνομα. "κ. Γύρας" (μόνιμοι και αναπληρωτές). Επομένως φυσικά και θα βγεις στη γύρα (γύρα ερώτησης) για να μπορέσεις να δηλώσεις ένα 3ο σχολείο που να σε βολέυει και να μην σε ρίξει το ΠΥΣΔΕ όπου λάχει. Τουλάχιστον να ξερεις τι παίζει μπας και κάνεις κάποια ένσταση. Επίσης σε ποιο ΠΥΣΔΕ ξη συμπλήρωση ωραρίου είναι ευθύνη του σχολείου τοποθέτησης; Δεν καταλαβαίνω τι ακριβώσ σημαίνει αυτό.
Συναδελφε θα κάνεις αυτό που θα σου πω
Αν δεν συμπληρώσεις στα δυο σχολεία (με Α και Β ανάθεση την οποία θα ζητήσεις επίμονα) θα πάρεις τηλέφωνο όλα τα σχολεία που βρίσκονται κατα τη γνώμη σου ποιο κοντά εκεί που σε συμφέρει. Αν δεις ότι υπάρχουν ώρες θα κάνεις χειρόγραφη αίτηση στο ΠΥΣΔΕ αναφέροντας ότι θέλεις να τοποθετηθεις για συμπλήρωση ωραρίου σε καποιο από αυτά τα σχολεία με σειρά προτίμησης προσθέτοντας επίσης δύο τρεις λόγους (μετακίνηση, πρόγραμμα, convid-19)klp.Δεν σημαίνει ότι θα στα δώσουνε αλλα τουλάχιστον θα έχεις ένα πάτημα να κάνεις ένσταση. Μην το αφήσεις στην τύχη σε όποιο ΠΥΣΔΕ και αν είσαι....
Καλή τοποθέτηση.

36
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« στις: Σεπτέμβριος 13, 2020, 03:54:34 μμ »
Οι τοποθετήσεις γίνονται πάντα με βάση την α ανάθεση.  Αυτό σημαίνει ότι οι καθηγητές που έχουν α ανάθεση το χ μάθημα και είναι με απόσπαση θα τοποθετηθουν πριν τους καθηγτές που έχουν α ανάθεση το ίδιο μαθημα και είναι από απόσπαση. Τώρα αν ένας συνάδελφος πάει στο σχολείο και βρει και ώρες β ανάθεσης τις παίρνει.
Φυσικά μπορεί να κάνει ένσταση στο ΠΥΣΔΕ. Αλλά θεωρώ ότι είναι άδικος κόπος ειδικά στην ισχύουσα κατάσταση. Αυτό που θα πρέπει οποσδήποτε να κάνει είναι αίτηση για συμπλήρωση ωραρίου για να μην ξεμείνει και τον στείλουν όπου λάχει...

37
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Ωρολόγιο πρόγραμμα
« στις: Σεπτέμβριος 13, 2020, 03:15:37 μμ »
Όπως όλες οι εξωδιδακτικές έτσι και για το πρόγραμμα ισχύει. Ο διευθυντής "εισηγήται και ο σύλλογος αποφασίζει". Φυσικά η απόφαση του συλλόγου μπορεί να είναι άλλη από αυτής της εισήγησης του διευθυντή.

(Απόσπασμα από το ΦΕΚ 1340/2002 - Φ.353.1/324/105657/Δ1/2002)

5. Οργανώνει τον καταμερισμό των εργασιών στα μέλη του, ύστερα από εισήγηση του Διευθυντή, έτσι ώστε να αξιοποιούνται οι δυνατότητες όλων των μελών του και να εξασφαλίζεται η αποτελεσματικότητα και η ομαλή λειτουργία της σχολικής μονάδας.

15. Όταν ο Σύλλογος, για οποιονδήποτε λόγο, αδυνατεί να αναθέσει στους εκπαιδευτικούς τη διδασκαλία μαθημάτων ή την κατανομή τάξεων και τμημάτων, την απόφαση παίρνει ο Διευθυντής του σχολείου σε συνεργασία με τον αρμόδιο Σχολικό Σύμβουλο. Σε περίπτωση αδυναμίας να ανατεθούν εργασίες και τομείς ευθύνης εντός του σχολείου, την απόφαση παίρνει ο Διευθυντής.

38
Η κεραμεως το "τονίζει" 8.15... Δεν παέι καλά...

39
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« στις: Σεπτέμβριος 12, 2020, 06:02:27 μμ »
οχι καμμία.
θα πάρει της 12 ωρες α αναθεση και θα πάει για συμπλήρωση ωραρίου. Βέβαια με τους ΠΕ04 τα πράγματα είναι λίγο διαφορετικά, αλλά και πάλι θα γίνει το ίδιο.

40
Η εγκύκλιος βγήκε στις 12.00 όταν ήδη είχαν τελειώσει οι σύλλογοι. Τώρα πρέπει να αγνοηθεί . Στο φινάλε μία απλή εγκύκλιος είναι. Αν έχου τα αρχ...... ας μας πάνε όλους για παράβαση καθήκοντος.....

41
Να είμαστε λίγο σοβαροί εδω μέσα.
α) Τι σημαίνει ¨ανακοίνωση¨ ότι θα γίνει το κανονικό ωράριο; Ήρθε κάποια εγκύκλιο;
Δεν νομίζω να υπάρχει σοβαρός εκπαιδευτικός που να κανει κάτι μονο και μονο επειδή αναφέρθηκε σε συνέντευξη για το κανονκό ωράριο.
β) Τι σημαίνει δώσατε βιβλία;. Φέρατε τους μαθητές το σχολείο και τους δώσατε τα βιβλία; (όσο μικρό σχολείο και αν είστε). Αυτό δεν είναι απλώς παράτυπο αλλά παράνομο και υπάρχει κίνδυνος να διωχθητε ποινικά.
Ξαναλέω.
ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΛΙΓΟ ΣΟΒΑΡΟΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ.....

42
Προσωπικά έχω αποφασίσει να ανεβάζω το υλικό στο eclass  κ να μην το διανεμω στους μαθητές. Επίσης, επειδή στα τμήματα έχουμε προτζεκτορα, θα τους χρησιμοποιώ κατά κόρον. Τις ασκήσεις που θα δίνω σε φωτοτυπια θα τις διορθώνουμε μέσα στην τάξη όλοι μαζί. Ή θα ανεβάζω τις λύσεις στο eclass.
Από κει κ πέρα, βλέποντας κ κάνοντας.
Η λύση του eclass δεν είναι η προσφερόμενη στην συγκεκριμένη περίπτωση γιατι
α) Δεν είναι κανένας σίγουρος για την δυνατότητα πρόσβασης όλων των μαθητών στο eclass
β) δεν είναι κανένας σίγουρος για την δυνατότητα εκτύπωσης των σημειώσεων για όλους του μαθητές
γ) Ακόμα και να υπάρχουν αυτές οι δυνατότητες δεν ξέρει κανένας την πίεση που θα δέχεται η οικογένεια
δ) Θα πρέπει να γίνου ξανα οι εγγραφές στο σχολικό δίκτυο και στο μάθημα (από όλους τους μαθητές ) κάτι που εμπλέει την συμμετοχή των γονιων και άρα μεγάλη σπατάλη χρόνου.
θεωρώ ότι τα παραπανω προβληματα είναι αξεπέραστα εφόσον τώρα μιλάμε για όλους τους μαθητές.

Σελίδες: 12345 ... 49

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159824
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 425
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 363
Σύνολο: 378

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.137 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.