Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - platonas

Σελίδες: 1 ... 474849
673
Α) Προς artro. Κανονικά (με βάση το νόμο και αυτά που μου είπε ο δικηγόρος) γίνεται έτσι όπως τα αναφέρεις. Εφόσον η λειτουργική υπεραριθμία είναι ομαδοποιημένη πρέπει να γεμίσει πρώτα ο φυσικός. Δυστυχώς όσα αναφέρεις για τον κλάδο μας είναι σωστά. Υπάρχει μεγάλη αδικία στον κλάδο μας. Το  λάθος με τα δύο (ρρ)
είναι τυπογραφικό (ο δαίμων του τυπογραφίου) και το παίρνω επάνω μου. Για εμένα η άποψη των φιλολόγων για ένα τόσο ασήμαντο θέμα (μπροστά στα σοβαρά προβλήματα που έχει ο κλαδος μας) είναι εντελώς αδιάφορη. Τους επιτρέπω να σκεφτούν ότι ο συνάδελφος που ανέβασε το θέμα είναι άσχετος.. Καθόλου δεν με ενδιαφέρει.

Β) Προς όλους όσους λένε να ερωτηθεί το Υπουργείο. Το υπουργειο δεν μπορεί  (και δεν υπάρχει περίπτωση) να δώσει σαφή έγγραφη απάντηση ποιος παίρνει τις ώρες και ποιος φεύγει. Θα αναφέρει τους νόμους που ισχύουν για τις υπεραριθμίες και το ΦΕΚ των αναθέσεων. Το πρόβλημα πάλι θα υπάρχει.

Γ) Προς run. Οσο αφορά το ΠΥΣΔΕ που απάντησε ότι ο καθένας δικαιούται την Α ανάθεση. Δεν υπάρχει περίπτωση να έχει γίνει κάτι τέτοιο. α) Το ΠΥΣΔΕ δεν ασχολείται με την κατανομή ωρών σε ένα σχολείο. Αυτό το κάνει  η διεύθυνση προσωπικού. Το ΠΥΣΔΕ εξετάζει τις υπεραριθμίες (είτε με βάση την Α ανάθεση , είτε ομαδοποιημένα για τους ΠΕ04). β) Το ΠΥΣΔΕ εννοεί ότι όταν συμπληρώνουν όλοι οι εκπαιδευτικοί τότε πρώτα ο καθένας παίρνει την Α ανάθεση και μετά συμπληρώνει με την Β. Σε διαφορετική περίπτωση υπάρχει πιθανότητα (όπως στην δική μου), τον Ιούνιο να είναι οργανικά υπεράριθμός ο τελευταίος τοποθετηθείς  ομαδοποιημενα και τον Σεπτέμβριο η κρίση υπεραριθμίας ναι γίνει ανά ειδικότητα. Σε αυτή την περίπτωση το ΠΥΣΔΕ βρίσκεται υπόλογο για παράβαση καθήκοντος (Π.Δ του 97).

Ολα τα παραπάνω είναι άποψη του δικηγόρου στον οποίο απευθύνθηκα. Δυστυχώς το γεγονός αυτό δεν με συμφέρει αλλά αυτή είναι η άποψη του δικηγόρου.

674
Αν μπορεί (έγκυρα) να απαντήσει κάποιος το παρακάτω ερώτημα.
Υπάρχει ένα κενό σε ένα σχολείο που έχει δοθεί για δήλωση άρσης υπεραριθμίας. Ας υποθέσουμε ότι ανήκει στην ομάδα σχολείων 2.
Για το σχολείο αυτό κατατέθηκαν δύο δηλώσεις (άρσης υπεραριθμίας)
Εκπαιδευτικός 1. Με οργανική θέση σε άλλο σχολείο της ομάδας 2 και σύνολο μορίων 67.
Εκπαιδευτικός 2. Με οργανική θέση σε σχολείο της ομάσας 3 (όμορης ομάδας με την 2) και σύνολο μορίων 77.
Ποιος από τους δύο παίρνει το σχολείο και γιατί;

675
Τελικά το ερώτημα στο αρχικό πρόβλημα παραμένει. Επειδή το θέμα δεν παίρνει κανένα συμβιβασμό είμαστε αναγκσσμένοι να κινηθούμε με βάση την νομοθεσία. Τι από τα δύο ισχύει η άποψη του χημικού 2 ή η άποψη του φυσικού; Πάντα όμως με βάση τη νομοθεσία
Γνωρίζει κανείς;
Έχετε συναντήσει παρόμοιο πρόβλημα και τι εφρμόστηκε;

676
προς gvasilis
Οχι δεν έχω κάτι επίσημο. Το αναφέρω με βάση αυτά που θυμάμαι. Και οι δύο μεταθέσεις που πήρα 2006 και 2009 έγιναν από το υπουργείο ομοδοποιημένα. Μάλιστα θυμάμαι ότι τόσο εγώ όσο και άλλοι συνάδελφοι που πήραμε το 2009 μετάθεση θεωρήσαμε τους εαυτούς μας πολύ τυχερούς γιατί την επόμενη χρονιά το 2010 οι μεταθέσεις έγιναν ανα ειδικότητα και δεν θα πέρναμε. Κάπου τότε άρχισαν και τα ΠΥΣΔΕ να εφαρμόζουν την ειδικότητα για τις νέες οργανικές. Πάντως υπήρξε μία αρχική περίοδος πολύ θολή σε ότι αφορά το θέμα.

678
προς silkcut
Πολύ ωραίο αυτο που λές. Όμως και πάλι δεν λύνει το πρόβλημα της υπεραριθμίας που έχει προκύψει με τους ΠΕ04. Ποιος θα είναι υπεράριθμός στους ΠΕ04; Αν παραμείνει το άρθρο του 4186 τα πράγματα μπερδεύονται παρα πολύ εφόσον αναφέρει ότι υπάρχει ομαδοποίηση. Αν αυτό που λές προκύψει με υπουργική απόφαση , είναι κατώτερη του 4186. Πολλοί συνάδελφοι θα προσφύγουν (με εξόδικα - μυνήσεις για παράβαση καθήκοντος στο ΠΥΣΔΕ) στα δικαστήρια.
Θα πρέπει να περιμένουμε να δούμε τι θα αναφέρει η απόφαση που λές αν και όταν βγει.

679
Το άρθρο του 97 αναφέρει ότι οι λειτουργικές υπεραριθμίες κρίνονται το ίδιο με τις οργανικές. Αυτό επηρεάζει και εμένα κει έχω θέσει ξεχωριστό θέμα "υπεραριθμίες ΠΕ04 και εμφύλιος".

680
προς cgs
Το σχολείο έχει πραγματικά 40 ώρες μαθηματικών,
Εγώ πήρα οργανική πέρυσι που έφυγε ένας γεωολόγος με σύνταξη, αλλά πήρα απόσπαση (εντός ΠΥΣΔΕ). Γι αυτό  δεν ξέρω πολλά εφόσον δεν υπηρέτησα. Νομίζω όμως ότι οι χημικοί είναι εκεί από το 2008/09 όπου οι τοποθετήσεις οι νέες οργανικές οι μεταθέσεις κλπ γίνονταν ακομα ομαδοποιημένα. Το 2010 χωρίστηκε επίσημα ο κλάδος και άρχισαν να γίνονται ανά ειδικότητα οι υπηρεσιακές μεταβολές. Ο χημικός 2 έχει "λυσάξει" γιατί όπως υποστηρίζει για κάποια χρόνια συπλήρωνε σε άλλο σχολείο (ήταν ο τελευταίος τοποθετηθείς). Περίμενε να φύγει ο γεωλόγος για να πάρει τις ώρες που έπαιρνε  (ο συνταξιοδοτηθής) ως β αναθεση και να συμπληρώσει. Πέρυσι που δεν ήμουν εγώ έτσι έγινε (υπήρχαν περισσότερες ώρες πριν το κόψιμο). Εφέτος όμως δεν το συζητά καθόλου να φύγει ολικά. Έχει αρχίσει και μου το αναφέρει (όταν περνουσα από το σχολείο) από τον Απρίλιο.

681
α) Σύμφωνα με τον συνάδελφο χημικό 2 (αλλα και άλλους) το άρθρο του νόμου 1996 καθορίζει την οργανική υπεραρριθμία. Το άρθρο του νόμου 1997 καθορίζει την λειτουργική υπεραριθμία και το άθρο του 4186 καθορίζει ότι για τους ΠΕ04 και οι δύο υπεραριθμίες κρίνονται ομαδοποιημένα. Αυτό δεν νομίζω ότι μπορούμε να το αρνηθούμε.
Β) Προς astro. Όχι δεν καταργήθηκε. Το νομοσχέδιο ήταν του Μπαλτά. Είχε βγεί σε δημόσια διαβούλευση πέρυσι τον Ιούνιο αλλα δεν ψηφίστηκε, εφόσον έκλεισε η βουλή για εκλογές (μακάρι να είχε ψηφιστεί). Από τότε δεν ξανα ήρθε σε νομοσχέδιο η κατάργηση μέχρι σήμερα. Δεν ξέρω τι θα γίνει το καλοκαίρι. Αυτό είναι σίγουρο. Η περίπτωση σου πως είναι; Αν θέλεις γράψε μερικά πράγματα για να δω αν έχουμε κοινά θέματα. να δούμε πως να το αντιμετωπίσουμε.


682
Γι αυτό που αναφέρεις για τα ΠΥΣΔΕ έχω μία διαφορετικη εντύπωση. Επςιδή μέχρι πέρυσι που πήρα οργανική (τελευταίος) κοίταζα όλα σχεδόν τα ΠΥΣΔΕ παρατήρησα ότι σχεδόν σε όλα (μπορεί να υπάρχει μία ή δύο εξαιρέσεις) τις νέες οργανικές/βελτιώσεις τις έβγαζαν και στα γυμνάσια και τα λύκεια ανα ειδικότητα. Γι αυτό άλλωστε πήρα οργανική. Αλλιώς υπήρχαν συνάδελφοι ίδιου κλάδου αλλά διαφορετικής ειδικότητας με πολύ περισσότερα μόρια.

683
Η συζήτηση μαζί σου είναι όντως επικοδομητική. Σε ευαχριστώ και πάλι για τις πληροφορίες. Αν επιμένω όμως είναι για το εξής
Ο χημικός 2 αναφέρει (μου χει δείξει και τον νόμο) ότι ο 4386 γράφει:

Στο άρθρο 14 του π.δ. 50/1996 (Α΄ 45), όπως τροποποιήθηκε με την
παράγραφο 2 του άρθρου 12 του π.δ. 100/1997 (Α΄ 94)
, προστίθεται
παράγραφος 13 ως εξής:
«13. Για τη διαπίστωση υπεραριθμίας εκπαιδευτικών και τη ρύθμισή
της   σύμφωνα   με   τις   σχετικές   διατάξεις   των   προηγούμενων
παραγράφων   του   παρόντος   οι   εκπαιδευτικοί   του   κλάδου   ΠΕ4
(Φυσικών,     Χημικών,     Φυσιογνωστών,     Βιολόγων,     Γεωλόγων)
αντιμετωπίζονται ενιαία, ανεξαρτήτως της ειδικότητας στην οποία ανήκουν.
Το άρθρο 12 του π.δ 100/1997 αναφέρει σαφως για τις λειτουργικές υπεραριθμίες.
Ετοιμάζεται μάλιστα να στεείλει εξόδικο στο ΠΥΣΔΕ και τον ΔΔΕ για την εφαρμογή του νόμου.
περίπτωση συμβιβασμού δεν υπάρχει.
Αν έχεις χρόνο και διαθεση κοίτα λίγο το 12 του π.δ 100/1997 και ξαναπές μου. Γιατί βλέπω ότι ξέρεις πολύ καλά τα πράγματα και μπορείς να βηθήσεις συναδέλφους.
Σε ευχαριστώ και πάλι.

684
Ευχαριστώ για απάντηση. Συμφωνώ με όσα λες. Όμως γι αυτό που αναφέρεις νομικά ο χημικός 2 ισχυρίζεται ότι
α. Το άρ 18 παρ 36 του 4386 που αφορά τις  ομαδοποιηένες υπεραριθμίες των ΠΕ04. Με τον τρόπο που αναφέρεις ο χημικός 2 βγαίνει υπεράριθμός ,ενώ δεν είναι ο τελευταίος τοποθετηθείς (ομαδοποιημένα για λειτουργική υπεραριθμία) στη μονάδα.
β. τα φεκ που αναφέρεις ισχύουν εδώ και καιρό. Η διαφορά είναι ότι εφέτος οι ώρες από 10 έγιναν 11
γ. Το νόμος 4386 είναι ανώτερος από τα φεκ που αποτελούν υπουργικές αποφάσεις. Επομένως το ΠΥΣΔΕ πρέπει να εφαρμόσει τον νόμο για τις υπεραριθμίες (ομαδοποίηση).
δ. με αυτό τον τρόπο σε ένα μεγάλο αριθμό γυμνασίων της χώρας  θα πρέπει να παίρνει ο καθένας την Α ανάθεση και να πάνε να συμπληρώνουν όλοι σε άλλο σχολείο.
Τι ισχυει τελικά για τις υπεραριθμίες;
Γιατί και πέρυσι τον Ιούνιο (παρότι ίσχυε) το ΦΕΚ α ανάθεσης με διαφορά 10 αντό 11 το ΠΥΣΔΕ έβγαλε ομαδοποιημένα την υπεραριθμία. Αλλάζει από ιουνιο σε σεπτέμβριο. (κάτι που δεν προκύπτει από τον 4386).


685
Συνάδελφοι. Αν μπορεί κάποιος ας απαντήσει στο παρακάτω πρόβλημα.
Στο γυμνάσιο που υπηρετώ υπάρχουν 3 εκπαιδευτικοί ΠΕ04 με σειρά παλαιότητος
Χημικός 1 : Υποχρεωτικό ωράριο 20 ώρες (παλαιότερος)
Χημικός 2: Υποχρεωτικό ωράριο 20 ώρες  (μεσαίος)
Φυσικός : Υποχρεωτικό ωράριο 20 ώρες (τελευταίος τοποθετηθείς)
Στο σχολειο υπάρχουν οργανικά 42 ώρες ΠΕ04
16 φυσική
10 βιολογία
6 χημεία
10 γεωγραφία

Η ερώτηση αφορά την κατανομή των ωρών τον Σεπτέμβριο (εφόσον κανείς δεν θα κανει βελτίωση ή άρση υπεραριθμίας)
Με ποιον τροπο θα γίνει η κατανομή τον Σεπτέμβριο με βάση το γεγονός ότι οι 10 ώρες γεωγραφία θα ανατεθούν ως β ανάθεση στον ΠΕ15 (παλαιότερο από όλους) για συμπλήρωση ωραρίου. Επομένως μένουν 32 ώρες λειτουργικές.
16 φυσική
10 βιολογία
6 χημεία

1η ΠΕΡΙΤΠΩΣΗ
Ο χημικός 2 υποστηρίζει ότι
Ο χημικός 1 θα πάρει 20 ώρες (Α και Β ανάθεση)
Ο χημικός 2 θα πάρει 12 ώρες και θα πρέπει να διατεθεθεί για 8 ώρες σε άλλο σχολείο
Ο φυσικός θα πάρει 0 ώρες οπότε θα κριθεί υπεράριθμός (λειτουργικά) και θα διατεθεί εξ ολοκλήρου σε άλλο σχολείο είτε ως υπεράριθμός (εφόσον δηλώσει) οπότε προηγείται τον Σεπτέμβριο στις τοποθετήσεις είτε ως ολική συμπλήρωση ωραρίου.

2η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ
Ο φυσικός υποστηρίζει ότι
Ο χημικός 1 θα πάρει 16 ώρες (6 χημεία και 10 βιολογία)
Ο φυσικός θα πάρει 16 ώρες φυσική (Α ανάθεση)
Ο χημικός θα πάρει 0 ώρες οπότε θα κριθεί υπεράριθμός  (λειτουργικά) και θα διατεθεί εξ ολοκλήρου σε άλλο σχολείο είτε ως υπεράριθμός (εφόσον δηλώσει) οπότε προηγείται τον Σεπτέμβριο στις τοποθετήσεις είτε ως ολική συμπλήρωση ωραρίου.
Επειδή στο σχολείο έχει αρχίσει ένας "εμφύλιος πόλεμος" που θα συνεχιστεί τον Σεπτέμβριο γνωρίζει κανείς τι ακριβώς ισχύει και με βάση ποια νομοθεσία;
Περιμένω απάντηση
Ευχαριστώ

Σελίδες: 1 ... 474849

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159817
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 374
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 307
Σύνολο: 307

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.088 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.