Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - kokkino_mpaloni

Σελίδες: 12345 ... 7
29
Στο νομό της Διαμαντοπούλου τα μεταπτυχιακά έπρεπε να είναι συναφή είτε με το γνωστικό αντικείμενο είτε με τις επιστήμες της αγωγής.
Και στο χωριό μου οι γυναίκες που πάνε στην εκκλησία πρέπει να φοράνε φούστα.
Ποιο είναι το νόημα δεν λες.
Το να βάζω κανόνες και έξτρα κανόνες για να αποκλείσω αρκετούς.
Το δεύτερο πτυχίο γιατί μετράει; έχει συνάφεια;

30
Να δουν τη συνάφεια  master και διδακτορικών με το διδακτικό αντικείμενο του κάθε κλάδου. Δεν μπορεί  π.χ. φυσικός ή χημικός να παίρνει  20 μόρια για Master  στα  οικονομικά.

Δηλαδή ένας γυμναστής που έχει διδακτορικό στην φυσιολογία της κίνησης από την Ιατρική δεν έχει συνάφεια;
Ποιος είναι αυτός που θα ορίσει την συνάφεια ή όχι του κάθε επιστημονικού πεδίου; Χρειάζεται εξειδίκευση, εμπειρία και ν' αφιερωθεί χρόνος από μία επιτροπή για να κρίνει την κάθε περίπτωση. Το σημαντικό όμως ερώτημα είναι αν δίνει η συνάφεια την αξία ή η διαδικασία για να πάρεις έναν μεταπτυχιακό τίτλο.  Στο εξωτερικό η διαθεματική προσέγγιση πριμοδοτείται, δεν τιμωρείται. Αυτά γίνονται μόνο στην Ελλάδα.

31
Γενικό Λύκειο / Απ: Βαθμολογία Τετραμήνου
« στις: Ιανουάριος 26, 2021, 08:22:54 πμ »
Εννοώ ότι ο νόμος (που παρέθεσε η ΕΛΜΕ) προβλέπει δύσκολες καταστάσεις (σαν αυτή που περάσαμε) κι έτσι μπορεί κάποιος να αιτιολογήσει γιατί δεν βαθμολογεί.
Εγώ έτσι καταλαβαίνω. Ποια είναι η γνώμη σας;

32
Γενικό Λύκειο / Απ: Βαθμολογία Τετραμήνου
« στις: Ιανουάριος 25, 2021, 08:27:31 μμ »
Κατά την γνώμη μου, το πρόβλημα με την βαθμολογία του τετραμήνου είναι ότι σε αυτό το διάστημα της εξ' αποστάσεως δεν είχαν όλα τα παιδιά ίσες ευκαιρίες να δείξουν τις δυνάμεις τους. Όχι (μόνο)γιατί δεν είχαν τα τεχνικά μέσα. Σε άλλους δεν άρεσε η εξ' αποστάσεως. Άλλοι αγχώθηκαν με τις καταστάσεις της καραντίνας (οικογένεια, κλεισούρα κτλ). Άλλοι απογοητεύτηκαν για τους δικούς τους λόγους. Είναι πολλά παιδιά που είναι έτσι. Που κάπου αποπροσανατολίστηκαν αυτό το διάστημα.
Επιπλέον για τους μαθητές μας δεν υπήρξε αυτή την φορά το τεστ και το διαγώνισμα. Φυσικά βάλαμε και εργασίες και κουίζ εξ' αποστάσεως. Άλλο πράμα αυτό όμως. Το τεστ και το διαγώνισμα μέσα στην τάξη είναι το όπλο του μαθητή για μένα. Για να μου πει "ε πρόσεξε μπορώ κι αυτό". Εγώ έτσι το βλέπω. Αυτη την ευκαιρία τα παιδιά δεν την είχαν.
Τώρα πρέπει  να βαθμολογήσουμε... οι συνθήκες δεν ήταν κανονικές. Πώς να βαθμολογήσω; Τους άριστους, που είμαι σίγουρη 100%, ναι να τους βαθμολογήσω. Τους μικρομεσαίους όμως; τους καλούς που έκαναν κοιλιά στην τηλεκπαίδευση; Δεν θα τους αδικήσω;
TimPap δεν μπορώ να αξιολογήσω όλους τους μαθητές γιατί υπό τις παρούσες συνθήκες δεν είχα αρκετά στοιχεία για να διαμορφώσω άποψη για πάρα πολλούς από αυτούς.
Ναι έκανα μάθημα για να κρατήσω τα παιδιά μέσα στην διαδικασία, απασχολημένα με κάτι πιο ουσιαστικό.
Αλλά έχω το δικαίωμα να διαμορφώσω τον βαθμό του απολυτηρίου με τον βαθμό που θα βάλω σε αυτό τετράμηνο; με τις εργασίες από το κινητό; με τα τεστ που μαζεύονταν όλοι μαζί; με τον άλλο που δεν είχε μικρόφωνο αρκετές μέρες; με τον άλλο που ήταν 4 άτομα κάθε πρωί με τηλε-εκπαίδευση ή/και τηλε-εργασία και ήταν σπασμένα τα νεύρα του; με τον άλλο που κοιμόταν συνεχώς στο μάθημα και μου έστελνε τις εργασίες από το φροντιστήριο; Αυτούς τους παράγοντες πώς να τους αξιολογήσω ακριβώς;

Η ΕΛΜΕ μας έστειλε μνμ ότι έχουμε δικαίωμα να μην στείλουμε βαθμολογία αν δεν έχουμε σχηματίσει άποψη "...σύμφωνα με την § 7 του άρθρου 103 του Ν. 4610/2019, «αν από την ονομαστική κατάσταση της προφορικής βαθμολογίας λείπει βαθμός μαθητή, η έλλειψη αυτή πρέπει να αιτιολογείται από τον διδάσκοντα με ενυπόγραφη σημείωσή του πάνω στην κατάσταση βαθμολογίας".
Κάποιοι είστε πιο έμπειροι και πιο παλιοί, αυτό θα με κάλυπτε για να μην στείλω βαθμολογία για αρκετούς μαθητές μου;




33
Σχολική ζώνη / Απ: Μάθημα με webex
« στις: Νοέμβριος 21, 2020, 12:51:00 μμ »
@kokkino_mpaloni

Σε ευχαριστώ πολύ για το link.
Ούτε το βίντεο με βοήθησε πάντως. Το πρόβλημα λύθηκε εγκαθιστώντας τον Internet Explorer 11. Υποθέτω πως με την εγκατάστασή του προστέθηκαν στο λειτουργικό κάποια updates και κάποιες ρυθμίσεις που ήταν απαραίτητες για το webex. Τώρα δουλεύουν όλα ρολόι!

ευχαριστώ για την πληροφορία να το ξέρουμε κι αυτό.

34
Σχολική ζώνη / Απ: Μάθημα με webex
« στις: Νοέμβριος 20, 2020, 09:21:59 μμ »
Έχω το εξής πρόβλημα:
Έχω κατεβάσει και εγκαταστήσει την εφαρμογή webex meetings για windows.
Γράφω κατόπιν το mail μου (......@sch.gr) και στη συνέχεια μου ζητάει enter site url.
Κανονικά εδώ θα πρέπει να υπήρχε ως προεπιλογή το "minedu-secondary..." κτλ. - πράγμα που δεν συμβαίνει.
Οπότε γράφω ο ίδιος το url και εμφανίζεται "not valid url".
O υπολογιστής μου τρέχει σε windows 7. Διάβασα σε οδηγίες ότι το συγκεκριμένο πρόβλημα λύνεται κατεβάζοντας τα τελευταία updates για τα windows 7 και ενεργοποιώντας το TLS 1.2 στις επιλογές Internet. Τα έκανα και τα δυο, αλλά και πάλι τίποτε, με συνέπεια να κάνω τα meetings μέσω browser app, που έχει περιορισμένη λειτουργικότητα.
Έχει μήπως καμία/κανείς κάποια άλλη λύση;

(Σημείωση: εννοείται πως συνδέομαι μέσω webex.sch.gr)

το είχα κι εγώ...

Εδώ βρήκα την λύση:
https://www.youtube.com/watch?v=2_M7pZC1lEk


35
Σχολική ζώνη / Απ: Μάθημα με webex
« στις: Νοέμβριος 19, 2020, 08:16:15 μμ »
Το ξαναείδα μόλις τώρα και απενεργοποιείται με ξετσεκάρισμα από το meeting-options. :)
καλό!
 ;D

36
Σχολική ζώνη / Απ: Μάθημα με webex
« στις: Νοέμβριος 19, 2020, 08:15:04 μμ »
Στη μπάρα με τα μολύβια, βέλη κλπ., το πρώτο εργαλείο που βλέπω μοιάζει με μαρκαδόρο. Εννοείς αυτό;  Σε εμένα είναι απενεργοποιημένο (γκρι χρώμα).

Ναι αυτό. Όταν είναι άτομα μέσα, είναι ενεργοποιημένο. Εγώ με αυτό μοιράζω/αφαιρώ δικαιώματα για annotation.

37
Σχολική ζώνη / Απ: Μάθημα με webex
« στις: Νοέμβριος 19, 2020, 01:51:38 μμ »
Μήπως γνωρίζει κάποιος από που απενεργοποιείται το annotation στον διαμοιρασμό; Την ώρα που κάνω διαμοιρασμό, βλέπω αριστερά στην κάθετη μπάρα, διάφορα εργαλεία σημειώσεων, αλλά δεν γνωρίζω πως μπορώ να τα ξετσεκάρω, ώστε οι μαθητές να μη  μπορούν να γράφουν όποτε θέλουν.

Αν δεις στην κορδέλα εργαλείων του Annotation (που έχει μολύβια, βέλη, γόμες, κτλ), το πρώτο εργαλείο μοιράζει/αφαιρεί δικαιώματα από τους Participants ονομαστικά ή σε όλους μαζί.

38
Σχολική ζώνη / Απ: Απουσίες στην τηλεκπαίδευση.
« στις: Νοέμβριος 08, 2020, 11:33:48 πμ »
Από την συζήτηση φαίνεται ότι το θέμα έχει ως εξής:
αφ' ενός απαράδεκτο για μας να βάζουμε απουσίες "εξ' απόστασεως" χωρίς να ξέρουμε τι συμβαίνει στο σπίτι καθενός, αφ' ετέρου επίσης προβληματικό να παρουσιάζεται στο υπουργείο 100% συμμετοχή στην τηλεκπαίδευση, όλα ροζ και όμορφα, κανένα πρόβλημα γιατί όλα τα παιδιά συμμετέχουν!
Το δικό μου σχολείο είναι σε περιοχή με πολλά προβλήματα και μου είναι αδιανόητο να βάζω απουσίες σε παιδιά που ξέρω ότι έχουν πολλά προβλήματα στο σπίτι. Το δίλημμα μου είναι αλλιώς τι να κάνω; Να παρουσιάσω στο υπουργείο ότι ακόμα και αυτές οι δύσκολες περιπτώσεις συμμετέχουν 100%;
Πρέπει να βρεθεί μία λύση. Κατά τη γνώμη μου πρέπει να παίρνονται "παρουσίες" συμμετοχής στην τηλεκπαίδευση και μετά στους συλλογους να πάρουμε αποφάσεις για το πώς θα εκτιμηθούν αυτές οι παρουσίες.

39
Σχολική ζώνη / Απ: Απουσίες στην τηλεκπαίδευση.
« στις: Νοέμβριος 07, 2020, 11:18:49 μμ »
leon κι εγώ δυσκολεύομαι με αυτό. Δεν ξέρεις τι συμβαίνει στο σπίτι του καθενός και τι συνθήκες επικρατούν. Αν είναι 3 άτομα που πρέπει να συνδέονται τι γίνεται; Υπάρχει χώρος για ν' απομονωθούν; Υπάρχει εξοπλισμός;  Επίσης επί της ουσίας, απ' ότι ξέρω από πέρσι, κακά τα ψέματα, από κινητό δεν γίνεται δουλειά. Θέλει ή υπολογιστή ή μεγάλο tablet.
Πώς να βάλεις απουσία αν δεν ξέρεις τις συνθήκες; Κι ένα παιδί να χάσει την χρονιά του άδικα, κρίμα είναι.

40
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Υπεύθυνος τμήματος -εφημεριες
« στις: Οκτώβριος 15, 2020, 06:25:10 μμ »
Να σε ρωτησω συναδελφε....


Απαντηση στη  επιστολη σου πηρες γραπτως;;;;

Nikolopol όχι. Είχα υποβάλει το αίτημα στο σχολείο και συζητήθηκε στον Σύλλογο όπως μου είπαν γιατί εγώ δεν ήμουν παρούσα εκείνη τη μέρα (ήμουν σε άλλο σχολείο). Στον σύλλογο ψήφισαν μετά από εισήγηση του διευθυντή ότι αυτός ο  νόμος/εγκύκλιος δεν ξέρω πώς τα λένε, ισχύει για την πρωτοβάθμια. Από αυτό που είχα ψάξει τότε θεωρώ ότι όντως δεν είναι ξεκάθαρο για την δευτεροβάθμια, υπάρχουν επόμενες παράγραφοι που αναφέρονται σε πρωτοβάθμια. Εκεί αν θέλει κάποιος πατάει.
Μετά πήγα στην δευτεροβάθμια και ρώτησα τον διευθυντή και μου το επιβεβαίωσε.
Τι άλλο να κάνω;


41
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Υπεύθυνος τμήματος -εφημεριες
« στις: Οκτώβριος 15, 2020, 04:47:00 μμ »
Καλησπέρα.Είμαι αναπληρώτρια σε τρία σχολεία.Τι ισχύει για εφημερίες και υπεύθυνο τμήματος;

Πάντως εγώ πέρσι ήμουν σε 4 σχολεία και ο διευθυντής του σχολείου που είχα την κύρια τοποθέτηση εισηγήθηκε και πήρε απόφαση Συλλόγου για να κάνω εφημερίες κανονικά. Το είχα παλέψει αρκετά αλλά ο νόμος δεν είναι σαφής για την δευτεροβάθμια. Μόνο για την πρωτοβάθμια λέει ξεκάθαρα να μην γίνονται εφημερίες από εκπαιδευτικούς που είναι σε πάνω από 2 σχολεία. Είχα ρωτήσει και τον διευθυντή εκπαίδευσης στην δευτεροβάθμια και μου επιβεβαίωσε ότι δεν υπάρχει σχετικός νόμος για την δευτερόβαθμια.

Σου στέλνω αυτά που είχα βρει τότε και είχα υποβάλει γραπτώς αλλά δεν.
"...Στηρίζω το αίτημά μου στην γενική ρύθμιση και για τις 2 βαθμίδες εκπ/σης (παρ. 3, περ. στ΄) όπως  περιέχεται στην Φ3/160/Γ1/187/17.02.1997 Υ.Α. (ΦΕΚ 170 Β), κατ’ εφαρμογή της παρ. 4, της περ. ΣΤ΄ του άρ. 11 του ν. 1566/85 (ΦΕΚ 167 Α), όπου αναφέρεται:
«Οι εκπ/κοί που συμπληρώνουν το ωράριό τους σε δύο σχολεία κάνουν εφημερία μόνο στο ένα, σ' αυτό που είναι οργανικά τοποθετημένοι. Καθήκοντα εφημερίας δεν ανατίθενται σε εκπ/κούς που διδάσκουν σε περισσότερα από δύο σχολεία, όταν τουλάχιστο το ένα από αυτά λειτουργεί σε χωριστό κτίριο.»

Ελπίζω να είσαι πιο τυχερή από μένα γιατί από την μέχρι στιγμής εμπειρία μου έχω καταλάβει οτι ο καθένας σε αυτή τη δουλειά ερμηνεύει τον νόμο όπως βολεύει.






42
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Αναθέσεις μαθημάτων (varia)
« στις: Σεπτέμβριος 15, 2020, 02:15:25 μμ »
Μήπως γνωρίζει κάποιος να μου πει γιατί ψάχνω και δεν βρίσκω άκρη.
Τοποθετήθηκα αναπληρώτρια σε σχολείο με την ίδια πράξη που έγινε η απόσπαση συνάδελφου (διάθεση ΠΥΣΔΕ) στο ίδιο σχολείο.
Ερώτηση:
Ο συνάδελφος αυτός προηγείται να κλείσει  το ωράριο του με γ' ανάθεση στο μάθημα που εγώ έχω α' ανάθεση (ενώ έτσι εγώ παίρνω μόνο 9 ώρες α' ανάθεση);





Σελίδες: 12345 ... 7

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159793
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 621
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 532
Σύνολο: 539

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.094 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.