Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Dimdim84

Σελίδες: 12345
29
ΕΠΑΛ/ΕΠΑΣ / Μαθητεία ηλεκτρολόγων - μηχανολόγων
« στις: Ιανουάριος 04, 2020, 08:22:03 πμ »
Καλημέρα και καλή χρονιά..

Ήθελα να ρωτήσω αν έχει καποιος-α τις απαντήσεις των σημειώσεων της μαθητείας ειδικότητας ηλεκτρολογίας και μηχανολογίας. Έχω λύσει το 95% αλλά κάποιες ερωτήσεις με οικονομικά είναι μπέρδεμα. Θα ήταν καλό να  διπλοτσεκαρουμε τις απαντήσεις των ερωτήσεων..

Ευχαριστώ.

30
ΕΠΑΛ/ΕΠΑΣ / Απ: Μαθητεία σε ΕΠΑΛ
« στις: Ιανουάριος 04, 2020, 08:13:15 πμ »
Να επισημάνω ότι τα μαθήματα της μαθητείας γίνονται και από αναπληρωτές. Κατά τα άλλα είναι ακριβώς όπως τα ειπες...



Η μαθητεία αφορά αποφοίτους των ΕΠΑ.Λ οι οποίοι 9 μήνες εργάζονται σε φορέα δημοσίου ή ιδιωτικό 4 μέρες την εβδομάδα απο 7 ώρες και μια μέρα την εβδομάδα κάνουν 7 ωρες μάθημα ειδικότητας.
Επίπεδο 5 δίνεται μετά τη λήξη της μαθητείας και μετά το 35ωρο επιμόρφωσης κι εξετάσεις πιστοποίησης
Το μάθημα ειδικότητας διδάσκεται από μόνιμο εκπαιδευτικό ειδικότητας και όχι αναπληρωτές ή ωρομίσθιους
Τα ΙΕΚ θα κινδυνέψουν από τα διετή προγράμματα των ΑΕΙ αφού πολλές; ειδικότητες θα περάσουν εκεί και στα ΙΕΚ θα μείνουν οι ειδικότητες που δεν θα "θέλουν" τα ΑΕΙ

31
Εγώ ενδιαφέρομαι.. ποιος ξέρει τι λαμογιες θέλουν να κάνουν και θέλουν να τους κάνουν δεκτούς.. και δεν είμαι από αυτούς που θα διοριστούν αλλά είναι άδικο για αυτούς που διάβασαν καλά την προκυρηξη και έκαναν σωστά αυτό που έπρεπε να κάνουν.. Αν τους κάνουν δεκτούς θα είναι πραγματικό σκάνδαλο. Απάτη.

32
Ναι sikat και αυτή είναι μια λύση που μπορεί λίγο να βοηθήσει. Δεν αδικείται κανένας και αυξάνονται οι πιθανότητες συνυπηρέτησης. Κωνσταντίνε έτσι όπως είναι τώρα το σύστημα αν δηλώσει ο Α και ο Β τις ίδιες επιλογές μπορεί τον έναν να τον πάρουν στην πρώτη του επιλογή ενώ τον δεύτερο στην τελευταία. Άρα και που δηλώσαν τα ίδια δεν λέει τίποτα.
sikat δεν ξέρω αν έχει άλλο νόημα να το συζητάμε εδώ στο forum. Πρέπει να το προχωρήσουμε ένα βήμα πιο μετά. Κάνε την έρευνα σου από καθηγητές και την σύνταξη ενός κειμένου, δώσε και σε εμένα λίγο χρόνο και ξαναμιλάμε αυτήν την φορά από e-mail όμως.

Καλή συνέχεια. 

Κατά τη ροή των αποτελεσμάτων αν τρέξει ο πίνακας πρώτα για τον Α του ζευγαριού και προσληφθεί τότε αυτόματα όταν τρέξει ο πίνακας για τον Β τρέχει μόνο για την ίδια περιοχή που προσελήφθη Α. Ο Β θα προσληφθεί μόνο αν 1. έχει δηλώσει αυτή την περιοχή και 2. αν υπάρχει θέση και 3. αν προηγείται των άλλων υποψηφίων γι αυτή τη θέση

Η αλλαγή δηλαδή σε σχέση με το ισχύον σύστημα είναι να ισχύει 1. και για πρόσληψη των μελών του ζευγαριού στην ίδια φάση και 2. να γίνεται αυτόματα η αφαίρεση των άλλων περιοχών στο δεύτερο κατά σειρά μέλος του ζευγαριού εφόσον βέβαια έχουν δηλώσει στο σύστημα αυτή την επιθυμία από πριν.

Επομένως @ PASAS, μία φορά τρέχει ο κάθε πίνακας όπως και τώρα χωρίς ΄΄δοκιμές΄΄.

Επίσης το 2ο με΄λος του ζευγαριού θα μπορούσε να έχει την δυνατότητα, αν δεν προσληφθεί ακόμη να απενεργοποιήσει αυτή την δυνατότητα. Να υπάρχει επιπλέον ΄΄κουμπί΄΄

33
Κωνσταντίνε κοίτα στην γωνία να δεις αν έρχομαι ρε συ... όταν καταλάβεις τι γράφω (και μου εξηγήσεις στο παράδειγμα που ανέφερα ποιος αδικείτε ) τότε τα ξανα λέμε... 


Ακριβώς.

Ο giadim καλό θα ήταν να καταλάβει οτι το σύστημα τρέχει και θα εξακολουθήσει να τρέχει ΧΩΡΙΣ τα φίλτρα που ζητάει επικαλούμενος την εγγαμη ιδιοτητα του, διότι αν εμπαινε το ''φίλτρο'' που λεει, ναι, θα έθιγε αλλους συνυποψηφίους και ειναι απογοητευτικο που εξακολουθει να μην το καταλαβαίνει απλοποιώντας το. Οταν μπαινουν ''φίλτρα'' σε ένα σύστημα που λειτουργεί εως σημερα με την αρχή της τυχαιότητας λαμβανομένων των διαθέσιμων κενών και των προτιμήσεων με βαση τη σειρά κατάταξης, δημιουργειται ζήτημα σοβαρο και ζήτημα κοινωνικών ανισοτήτων.

ΥΓ. κι αλλοι ειμαστε εγγαμοι αλλά δεν ξεχνάμε πως ηταν οταν ημασταν εργενιδες-εργαζόμενοι
ΥΓ. γνωμη μου οτι πατε να ξεκινησετε ασκοπη αντιπαραθεση με τους αγαμους, τους μονογονεις κι αλλες κοινωνικες ομαδες που με αξιοπρεπεια δηλωνουν περιοχες χωρις προσδοκιες για ''ευνοϊκότερη'' αντιμετώπιση ;)

34
sikat σε αυτό το σημείο πρέπει να αναφερθεί ότι πολλές φορές ακούμε από κάποιους «τώρα τρέχει το σύστημα» και περιμένουμε και περιμένουμε και στο τέλος περνάει 1 μερα για να τελειώσει το τρέξιμο. Και φυσικά αυτό δεν ισχύει. Αυτό που παίρνει πολύ χρόνο είναι να περάσουν τα δεδομένα, δηλαδή τι θέλουν να καλυφθεί, και μετά η επιβεβαίωση και ο έλεγχος. Το πρόγραμμα πετάει τα τυχερά ονόματα σε χρόνο dt.  Αν λοιπόν όπως λες, βγαίνουν σε διαφορετικές φάσεις τότε ναι δεν μπορεί να παίξει αυτό που λέω. Αυτό που γίνεται συνήθως όμως είναι να βγαίνουν κάποια το πρωί, κάποια το μεσημέρι και κάποια αργά τα μεσάνυχτα. Αυτή η χρονική διαφορά οφείλεται κυρίως στα διαδικαστικά που έχουν να λύσουν στο υπουργείο και όχι τόσο στο υπολογιστικό σύστημα. Εμπας περιπτώση όμως, ας μην μείνουμε μόνο στην πρόταση που έκανα εγώ. Στο υπουργείο υπάρχουν καταρτισμένα άτομα (προγραμματιστές πχ) που πολύ εύκολα μπορούν να λύσουν τέτοια θέματα ή απλά να τα βελτιώσουν χωρίς αδικίες. Το θέμα είναι αν θέλουν να ασχοληθούν με τους αναπληρωτές ή αν είμαστε όλοι αναλώσιμοι, (παντρεμένοι, ελεύθεροι, μικροί, μεγάλοι, με πολύ προϋπηρεσία, με λίγη προϋπηρεσία κλπ.)

35
Θα ξανά εξηγήσω για ακόμα μια φορά την πρόταση που έκανα εγω και θα είναι και η τελευταία φορά που το λέω. Όποιος γνωρίζει την υπάρχων φιλοσοφία του τρέχων συστήματος, θα καταλάβει και αυτό που λέω.
 Εναι ο giadim που είναι δάσκαλος σειρά 1000.
Είναι ο Κωσταντίνος επίσης δάσκαλος σειρά 500.
Είναι και o pasat δάσκαλος και αυτός σειρά 3000.
Ο giadim λοιπόν, γνωρίζει μια αναπληρώτρια την Μαίρη που είναι καθηγήτρια γαλλικων σειρά 100. ( Όχι καλά για την ειδικότητα της) και την παντρεύεται.
Γίνονται οι αιτήσεις ο giadim με την Μαίρη δηλώνουν όλη την Ελλάδα και βάζουν το κουτάκι ότι επιθυμούν να πάνε μαζί. Ο Κωνσταντίνος δηλώνει Αθήνα Λάρισα Θεσσαλονίκη Κρήτη και Ρόδο. Ο passat πάλι δηλώνει όλη την Ελλάδα γιατί δεν είναι και πολύ καλή θέση.
Τρέχει ο πίνακας Α φάση και περνούν 1500 δασκάλους και 50 ειδικοτητες. Βγάζει κενό στην Αθήνα και τον  Κώστα τον παίρνουν στην πρώτη του επιλογή.το ίδιο γίνεται και με αυτόν που είναι σειρά 501-502....-999.
Ο πίνακας φτάνει στον giadim 1000 σειρα και είναι να των πάρουν στην Κάλυμνο. Αυτό που έχει να κάνει το σύστημα τώρα είναι: 1) να ελέγξει αν στα κενά των γαλλικών που θέλουν να καλύψουν υπάρχει στην Κάλυμνο.2) αν υπάρχει το κενό και είναι δηλωμένο ώστε να καλυφθεί στην πρώτη φάση, υπάρχει άλλος στον πίνακα των γαλλικών από την θέση 0-99 που έχει δηλώσει Κάλυμνο ; Αν υπάρχει άτομο πάει αυτό και η Μαίρη μένει εκτός μαζί με τον άντρα της έτσι ώστε σε επόμενη φάση να βρεθεί κοινό κενό. Αυτό καταλήγει να είναι πλεονέκτημα για αυτούς που έπονται ,αφού το να βρεθούν κοινά κενά είναι δύσκολο..Αυτός είναι ένας τρόπος που απλά σκέφτηκα εγώ και τον αναφέρω σε ένα φόρουμ. Φυσικά υπάρχουν και άλλοι τρόποι.. Αν Κώστα και pasat δεν καταλάβατε ακόμα, και συνεχίζεται να μιλάτε και πάλι για το οτι προκαλεί αδικίες αυτό που ανέφερα δεν μπορώ να κάνω κάτι... ίσως θα πρέπει να μελετήσετε καλύτερα το σύστημα.



απο όσο κατάλαβα να τρέχει το σύστημα μέχρι να ανοίξουν κενά στις ίδιες περιοχές γιατί ούτος ή άλλως δε ανοίγουν τα κενά με τη μία
το ότι θα αλλάζει το πρόγραμμα του σχολείου κάθε τρεις και λίγο και η αλλαγή δασκάλου/καθηγητή σε ενδιαφέρει? ή μόνο η πάτρυ σου? γτ στο τελευταίο μήνυμα μίλησες για παρτακισμό και στο κάτω κάτω αν έχω πολλά μόρια γτ να φάω τις κυκλάδες  και να μην πάω σε αστικό κέντρο μακριά απο νησιά? επειδη άνοιξε κενό και θα πρέπει να το πάρει ο παντρεμένος?

36
Pasas ακόμα και διορισμοί να γίνουν πάντα θα υπάρχουν αναπληρωτές. Και αν μπορεί να βρεθεί ένας τρόπος που θα βελτιώνει την κατάσταση κάποιον, φυσικά όχι σε βάρος τρίτων, γιατί να μην γίνει;;; Οι υπολογιστές και ο προγραμματισμός βγήκε για να βελτιώσει την ζωή των ανθρώπων. Δεν ξέρω τι ειδικότητα έχεις, αλλά πίστεψέ με είναι γέλιο σιγά σιγά να μπαίνουν παράμετροι Και να βελτιώσουμε την κατάσταση αυτών που είτε είναι παντρεμένοι, είτε κάποιον άλλων κατηγοριών και φυσικά να εξασφαλίζεται η σειρά και οι επιλογές αυτών που προηγούνται... Αν ενώσουμε τις δυνάμεις μας όλοι μαζί μπορούμε να κάνουμε παπάδες. Το έχουν καταλάβει ότι ο καθένας κοιτάζει την πάρτυ του (όπως για παράδειγμα τώρα, αντί να πεις @ναι φίλε μου αν δεν αδικούμε τους άγαμους να το παλέψουμε όλοι μαζι@ εσύ λες δεν γίνεται, είναι άδικο, κλπ κλπ) και έτσι μας δουλεύουν όλους ψιλό γαζί...


Η λύση  είναι διορισμοί, οτιδήποτε άλλο θα είναι εις βάρος κάποιον άλλων είτε αυτοί είναι εκπαιδευτικοι είτε σχολική μονάδα είτε ομαλή λειτουργία σχολείου
Όχι δεν είναι ωραίο αυτό που βιώνεις και οι υπόλοιποι, αλλά δεν είδα να σχολιάζεις και αυτό που έγραψα

37
Άρα εσύ pasas πιστεύεις ότι δεν πρέπει να γίνει τίποτα έτσι;; Πιστεύεις ότι αυτοί που πήραν την απόφαση να κάνουν γάμο και παιδιά, πρέπει να είναι μακριά, κι αυτοί που δεν  έχουν παντρευτεί να μην παντρευτούν ποτέ και να μην κάνουν παιδιά ποτέ. Και το σύστημα να μην αλλάξει ποτέ αφού ξεκινήσαμε με το υπάρχων σύστημα και δουλεύουμε τουλάχιστον 10 χρόνια έτσι, και γενικά πιστεύεις ότι δεν πρέπει να αλλάξει τίποτα  γιατι όταν ξεκινήσαμε (πριν 10 χρόνια) Είχαμε κάνει τις επιλογές μας. Αυτό πιστεύεις αν κατάλαβα καλά;;;

δύσκολο και σε εφαρμογή και στη πράξη.Θα πρέπει να βρεθούν μέρες για αιτήσεις κτλπα , και τι? άλλοι θα κάνουν ανάληψη και άλλοι όχι ?αφού θα τρέχουν για την καινούρια περιοχή, και όλα αυτά τα σχολεία χωρίς πρόγραμμα και αναθέσεις ωρών ?
θα το πω όσο πιο ευγενικά μπορώ
η επιλογή της οικογένειας είναι στον καθένα, αναλαμβάνοντας και τις ευθύνες για ότι σημαίνει αυτό,ξέρεις απο πριν τις ιδιαιτερότητες της δουλειάς
όπως επίσης υπάρχουν και αναπληρωτές που ΔΕΝ κάνουν οικογένεια για να αποφύγουν όλα αυτά
και θα πρέπει να το σεβαστούμε όλοι αυτό

38
Μήπως να βοηθήσει κάποιος φιλόλογος σε αυτό;; Το λέω γιατί δεν είμαι και πολύ καλός στο να συνθέσω ένα ωραίο κείμενο. Αν έχεις κάποιον που μπορεί να βοηθήσει πες του. Θα κοιτάξω και εγώ..

Προφανώς και συμφωνώ giadim. Ξεκίνα αν έχεις χρόνο την διατύπωσή της, ανέβασέ την εδώ αρχικά για να ανταλλάξουμε κάποιες απόψεις προς τελική μορφή και όπου μπορώ και εγώ θα βοηθήσω για την προώθηση της ψήφισής της. Η προώθηση προς την υπουργό θα συμπέσει και με την συνάντηση με τα στελέχη της εκπαίδευσης όπου λογικά αναμένεται να ζητηθούν μέτρα για την δυσλειτουργία της διαδικασίας της αναπλήρωσης και τα κενά στα σχολεία.

39
Sikat κατά καιρούς μου έρχονται στα e mail μου καθαρογραμμενα κείμενα με διάφορες προτάσεις για υπογραφή. Οπότε μπορουμε να το ξεκινήσουμε και εμείς κάτι τέτοιο (να ξανά πούμε πρόταση όχι σε βάρος τρίτων) άι να την προοθησουμε παντού. Να ορίσουμε μια ημερομηνία λήξης και να το προοθησω εγώ στην υφυπουργό... Τι λες;; Θα χαρώ πολύ να βοηθήσουν και να υπογράψουν και οι άγαμοι αφού είπαμε η πρόταση δεν θα έχει σκοπό να φάει θέσεις αυτών προηγούνται και που είναι άγαμοι.


Σκοπός δεν είναι μόνο να συζητάμε απλά εδώ για να βρεθεί μία καλύτερη λύση στο θέμα των ζευγαριών των αναπληρωτών. Καλά θα ήταν να προκριθεί και να καθαρογραφεί μία πρόταση η οποία θα δοθεί για υπογραφές μέσω μίας εκ των γνωστών ηλεκτρονικών πλατφορμών. Φυσικά για να έχει αποδοχή η πρόταση ΔΕΝ θα πρέπει να θίγει τα δικαιώματα των υπολοίπων. Όχι βέβαια να υιοθετήσουμε και απόψεις του στυλ, είσαι παντρεμένος τί τη θέλεις την αναπλήρωση, άστην για τους ελεύθερους. Ούτε και την άποψη διορισμοί ή καλά να πάθετε. Αναπληρωτές θα υπάρχουν πάντοτε ακόμα και να πέσει το ποσοστό από 14% στο 5%. Βελτίωση στην ΄΄συνυπηρέτηση΄΄ μπορεί να υπάρξει ακόμη και για τους λίγους στο μέλλον αν υπάρξουν διορισμοί.

40
Αυτό που αναφέρεις δεν έχει να κάνει με αυτό το θέμα που έχω ανοίξει. Αν θες άνοιξε ένα θέμα σχετικό με αυτό που γράφεις και σε προβληματίζει και θα σου απαντήσω εκεί. Αλήθεια θα σου απαντήσω..


Παράθεση από: ΡΕΑ.Τ
link=topic=35169.msg1043751#msg1043751 date=1570385071
Δε γίνεται να μη σου πω ότι κάποιοι ΔΕΝ δουλεύουμε λόγω τριτεκνων και πολύτεκνων. Τριτεκνοι με μηδενική προϋπηρεσία βρίσκονται μπροστά μας, απλώς επειδή γέννησαν τρία παιδιά! Είναι προσόν;(ας μην ξεχνάμε ότι το 20% ισχύει μόνο στους εκπαιδευτικούς).

41
Κωνσταντινε μάλλον έχεις μπει στο θέμα αυτό απλά για να αντιδράσεις. Να σου θυμίσω ότι το θέμα αφορά την συνυπηρετηση πρώτων και δεύτερον το πρώτο - δεύτερο μήνυμα μου λέει να βρεθεί μια φόρμουλα ώστε οι παντρεμένοι να πάνε μαζί όχι όμως σε βάρος αυτών που προηγούνται. Οποίοι Και να είναι αυτοί. Και ναι, γιατί να μην το προτείνουμε στο υπουργείο;; Αλλά εσύ δεν μπήκες καν στον κόπο να τα διαβάσεις, απλά ήθελες να γράψεις κάτι και το έγραψες. Αν θες να μηλισουμε για τις τοποθετήσεις, μπορούμε να το κάνουμε αλλά σε άλλο θέμα.. Σε αυτό το θέμα όποιος έχει όρεξη να σκεφτεί και να προτείνει μια λύση η έναν τρόπο για το πώς μπορεί να γίνει συνυπηρετηση χωρίς να θίγονται αυτοί που προηγούνται  τότε να το γράψουν. Το να τα βάζεις με τον sikat η όποιον άλλον δεν συμφωνείς δεν είναι πρέπων. Αν θες να βοηθήσεις με τις γνώσεις σου κάντο..


Έχει δίκο ο χρήστης ΡΕΑ.Τ. Εξάλλου, στην εποχή μας οδεύουμε σε άλλα πρότυπα οικογένειας και το να μιλά κανείς για συν-υπηρέτηση μεταξύ παντρεμένων εκπαιδευτικών ειναι τουλάχιστον αναχρονιστικό. Οι παντρεμένοι καναμε μια προσωπική επιλογή για γάμο η οποία σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να επηρεάζει τους άγαμους, δηλαδή να αδικούνται ως προς τις τοποθετήσεις τους. Αυτή ήταν και εξακολουθεί να είναι η προσωπική μου στάση ως προς τις τοποθετήσεις εκπαιδευτικών. Δεν πιστεύω στα κοινωνικά κριτήρια ως προς τις τοποθετήσεις για κανέναν. Οποιος προηγείται ως προς τη μοριοδότηση γενικά, αυτός να τοποθετείται οπου μπορεί και θέλει να τοποθετηθεί.

42
Πραγματικά ρε ΡΕΑ. Γράφεις και ξανα γραφεις ότι θα αδικηθουν οι άλλοι. Σου εξήγησα τόσες φορές ότι μπορεί να γίνει χωρίς να αδικηθεί κάνεις και  εσύ πάλι τα ίδια. 
Νομίζω ότι σπέρνεις τον πανικό για το τίποτα..


Μα και τις προσλήψεις των αναπληρωτών επηρεάζει η συνυπηρετηση ,αν ισχύσει. Πάλι κάποιοι άλλοι συνάδελφοι θα αδικηθουν. Ιδιαιτέρως οι αναπληρωτές, όπως προείπα, οι οποίοι βάλλονται από κατηγορίες και υποκατηγορίες.

Σελίδες: 12345

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32294
  • Τελευταία: etaap0021
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159903
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 540
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 462
Σύνολο: 478

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.088 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.