Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Christa_

Σελίδες: 1 ... 789
113
Γεια σας! Πρόκειται να ξεκινήσω το πρώτο μου ιδιαίτερο σε ένα κοριτσάκι τρίτης γυμνασίου. Πληροφορήθηκα πως έχει καλές βάσεις. Πώς μου προτείνετε να ξεκινήσω; Με μια επανάληψη σε γραμματική αρχαίων για να δω το επίπεδό της; Θα πρέπει να κάνουμε και τα κείμενα αναλυτικά στα Αρχαία; Θα ήθελα κάποιες συμβουλές. Όπως και για τη Γλώσσα και Ελένη.  :)

Γεια! Ναι, θα ήταν πολύ καλό να ξεκινήσεις το μάθημα των αρχαίων με ασκήσεις επανάληψης γραμματικής (κυρίως το λύω - λύομαι σε όλες τις εγκλίσεις ) αλλά και συντακτικού ( απρόσωπη σύνταξη, άμεσο και έμμεσο αντικείμενο). Στη Γ Γυμνασίου δεν κάνουμε πλήρη συντακτική ανάλυση του κειμένου, μπορείς μόνο να της ζητάς να σου αναγνωρίζει πράγματα τα οποία έχει διδαχθεί σε προηγούμενες τάξεις ( π.χ.  το Υποκείμενο, το Αντικείμενο, το Κατηγορούμενο). Όσο προχωράει η ύλη θα αρχίσεις να ζητάς περισσότερα (π.χ. χωρισμός προτάσεων, είδος δευτερεύουσας, τρόπος λειτουργίας κλπ). Σημαντική είναι και  η γραμματική αναγνώριση. ( όταν διδαχθεί π.χ. τα συν. ρήμ. να μπορεί όχι μόνο να τα κλίνει αλλά και να τα αναγνωρίζει στο κείμενο της ενότητας).
Στη Γλώσσα αυτής της τάξης ασχολούνται κυρίως με τις δευτερεύουσες προτάσεις. Οι ασκήσεις του σχολικού όμως δεν είναι αρκετές γι ' αυτό θα πρέπει να τις δίνεις κάποια δικά σου φυλλάδια με ασκήσεις ώστε να εξοικειωθεί. Πολύ καλές ασκήσεις έχει και το τετράδιο εργασιών το οποίο διανέμεται στους μαθητές. Όσον αφορά την Έκθεση, μπορείς να της δίνεις κάποιο κείμενο/ή κριτήριο σχετικό με το θέμα που θα διδάξεις (π.χ. ρατσισμός) και μετά να συζητάτε το θέμα της έκθεσης μαζί. Προσωπικά στο Γυμνάσιο δε δίνω σχεδιάγραμμα, συζητάμε το θέμα και βγάζουμε μαζί το σχεδιάγραμμα το οποίο και σημειώνουν οι μαθητές  στα τετράδια τους.
Στα αρχαία από μετάφραση  μπορείς να της ζητάς να έχει  διαβάσει το κεφάλαιο με το οποίο θα ασχοληθείτε, να κάνετε μαζί αναλυτικό σχολιασμό και να απαντάτε σε  όλες τις ερωτήσεις του σχολικού βιβλίου. Θα χρειαστεί να δίνεις  και κάποια έξτρα σχόλια, όχι πολλά, καθώς τα σχόλια του βιβλίου είναι ελάχιστα. Να φροντίζει επίσης να αντιγράφει από τον πίνακα οποιοδήποτε σχόλιο γράφει η καθηγήτρια στην τάξη.  Ακούγεται αυτονόητο αλλά δυστυχώς πολλοί μαθητές το αμελούν.
Καλή αρχή σου εύχομαι! :)


114
Καλησπέρα σας! Ποια βοηθήματα χρησιμοποιείτε στην ιστορία κατεύθυνσης;

Καλησπέρα! Χρησιμοποιώ  το βοήθημα " Θέματα Νεοελληνικής Ιστορίας Γ Λυκείου Θεωρητικής κατεύθυνσης, Κατερίνα Πάπαρη,  εκδόσεις Σαββάλα" συνδυαστικά με το δίτομο των εκδόσεων Ξιφαρά " Πιθανά θέματα για τις πανελλήνιες εξετάσεις" του Δ. Ξιφαρά.

115
Δεν το γνώριζα ότι στη Κύπρο υπάρχει ήδη η συνεξέταση! Εν αναμονή λοιπόν! Σ' ευχαριστώ!


Για τον τρόπο της εξέτασης με είχε ενημερώσει παλιά μου μαθήτρια που μετακόμισε εκεί. Μέχρι πριν από ένα χρόνο τουλάχιστον, έτσι γίνονταν οι εξετάσεις στα Νέα και στη Γλώσσα. Δεν ξέρω όμως αν ισχύει το ίδιο και για φέτος ή αν υπάρχουν αλλαγές.


http://gym-aradippou-lar.schools.ac.cy/ma8ites/exetaseis/exetastikaDokimia.htm
Στον παραπάνω σύνδεσμο μπορείς να δεις πώς περίπου είναι οι εξετάσεις στα Νέα και στη Γλώσσα.

116
Έχετε καταλάβει τι σημαίνει η συνεξέταση των 2 μαθημάτων; Θα συνεξετάζονται μόνο στις εξετάσεις του Ιουνίου ή και στα διαγωνίσματα του τετραμήνου;

Δεν το έχουν ξεκαθαρίσει ακόμα, λογικά θα υπάρξουν οδηγίες τις επόμενες μέρες. Το νέο σύστημα εξετάσεων του γυμνασίου πάντως θυμίζει αρκετά το αντίστοιχο της Κύπρου. Εκεί τα μαθήματα αυτά συνεξετάζονται μόνο στις εξετάσεις ( σε ένα δίωρο) ενώ στα διαγωνίσματα του τετραμήνου εξετάζονται ξεχωριστά. Ποιος ξέρει, ίσως κάτι αντίστοιχο να γίνει κι εδώ.

117
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Εξετάσεις και Αρχαία Ελληνικά
« στις: Σεπτέμβριος 07, 2016, 11:55:34 πμ »
https://www.alfavita.gr/arthron/ekpaideysi/gymnasia-allages-sta-oraria-ton-mathiton-sta-exetazomena-mathimata-kai-stis

Όσον αφορά τα αρχαία δυστυχώς ήταν αναμενόμενο ( χρόνια τώρα γίνεται συζήτηση για μείωση των ωρών διδασκαλίας ).
Άντε τώρα να πείσεις τα παιδιά να διαβάζουν αρχαία (και οποιοδήποτε άλλο μάθημα φυσικά που δε θα εξετάζεται)...

118
Καλησπέρα παιδιά και καλό μήνα!! Θα ξεκινήσω φέτος ιδιαίτερα με μια μαθήτρια Β' Γυμνασίου,προετοιμασία για την επόμενη μέρα ουσιαστικά. Το παιδί παρουσιάζει δυσορθογραφία, και ελαφρά νοητική υστέρηση. Θα ήθελα τη γνώμη σας, ως προς τον τρόπο διδασκαλίας των φιλολογικών μαθημάτων... Θα ξεκινήσουμε νωρίτερα από την έναρξη του σχολικού έτους. Θα βοηθούσε,ως προς την δυσορθογραφία, να κάναμε κάποιες ασκήσεις πάνω στις λέξεις, τώρα στην αρχή?
Οποιαδήποτε βοήθεια ευπρόσδεκτη!Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Καλησπέρα! Σχετικά με τη δυσορθογραφία δες κι εδω: http://www.dyslexia.gr/index.php/learning-disabilities/dysorthografia

119
Καλησπέρα, γράφω πρώτη φορά στο forum. Ήθελα να ρωτήσω τι προτείνετε σχετικά με βοηθήματα και τρόπο διδασκαλίας  του μαθήματος της Έκθεσης για μαθητή που θα ξαναδώσει Πανελλήνιες.Πέρσι δεν καναμε μαζί μάθημα,δεν πέρασε εκεί που ήθελε και θα προσπαθήσει ξανά. Ο βαθμός του στις Πανελλήνιες ήταν 12,8.

Καλημέρα!
α) Βοηθήματα από τις εκδόσεις  Χατζηθωμά ( πολύ καλά οργανωμένη θεωρία με πολλά παραδείγματα, ασκήσεις και αναλυτικά σχεδιαγράμματα).
β) Το βοήθημα των Α. και Σ. Μητσέλου από την Ελληνοεκδοτική. Κατά τη γνώμη μου έχει πολύ καλά κριτήρια αξιολόγησης και είναι γενικά πιο ''εύπεπτο'' για τους μαθητές. ( το συγκεκριμένο μπορείς να το ξεφυλλίσεις στην ιστοσελίδα τους www.ellinoekdotiki.gr )
γ) Για έξτρα εξάσκηση π.χ σε συνώνυμα - αντώνυμα, τρόπους ανάπτυξης παραγράφου κτλ ρίξε μια ματιά και στο βιβλίο Γλωσσικές Ασκήσεις για το Λύκειο (μπορείς να το βρεις και σε ψηφιακή μορφή http://digitalschool.minedu.gov.gr/).

120
Καλησπέρα. Στη Γ Γυμνασίου κάνω συνήθως 1,5 ώρα Αρχαία και 1 ώρα Γλώσσα. Αν όμως ο μαθητής / η μαθήτρια θέλει να δουλεύετε μαζί τις ασκήσεις του σχολείου και όχι να τις έχει λύσει από πριν ώστε να τις τσεκάρετε απλώς μαζί για λάθη, ενδεχομένως να χρειαστεί να αυξήσεις τις ώρες του ιδιαίτερου (περίπου 30 λεπτά παραπάνω για το κάθε μάθημα).

Σελίδες: 1 ... 789

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159835
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 539
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 492
Σύνολο: 492

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.088 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.