Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - leedorf79

Σελίδες: 1 ... 111213
169
Θέλω να κάνω μια ερωτηση. Γίνεται να τοποθετηθεί κάπου ενας αναπληρωτής και να αλλάξει η τοποθετησή του σε αλλο μερος, μέσα σε λίγες μέρες και χωρίς ναγίνει άλλη φάση προσλήψεων, σε κενό που προέκυψε μετά την τοποθετησή του? Αυτό συνέβη και ρωτάω αν ειναι παράνομο.

171
Καλημέρα. Λοιπόν, υπάρχουν δυο σενάρια. Το ενα λέει οτι θα γίνουν προσλήψεις μεχρι την Παρασκευη για τα υπάρχοντα κενα και το αλλο λέει οτι θα περιμένουν μέχρι 15 Οκτωβρη γιατί μέχρι τότε έχουν δικαίωμα τα σχολεία να κάνουν εγγραφές μαθητών σε τμήματα και οπότε μπορεί να επανασυσταθούν τμήματα που καταργήθηκαν ως ολιγομελή με την πρόσφατη απόφαση και να προκύψουν κι άλλα κενα. Εγω πιστεύω οτι θα γίνει το πρώτο και όταν προκύψουν και τα υπόλοιπα κενα θα πάρουν μια δευτερη μικρή φάση κατα τις 20 Οκτώβρη. Πάντως πιστευω ότι θα γίνει επανασυσταση πολλών από τα τμήματα που καταργηθηκαν γιατί υπάρχουν πολλές αντιδράσεις στις τοπικές κοινωνίες και στα σχολεία.

172
https://xenesglosses.eu/2016/09/amesi-apostoli-stichion-stin-olme/
Πρεπει να πιέσουμε αυτά τα στοιχεία να δημοσιοποιηθούν για να ξερουμε τι μας γίνεται και αν καλύπτονται όλα τα κενά που δηλώνονται από τις διεθύνσεις

173
Εννοείται! Το έγραψε στο xenesglosses! Εμείς στο τέλος της άλλης εβδομάδας και αυτή την εβδομάδα, μέχρι την Παρασκευή θα πάρουν κι άλλους της Ειδικής επειδή έχουμε βάλει νταλκά στο κεφάλι μας τον ασεπ!!!!! Κατά τα άλλα ο Φίλης είχε πει ότι επειδή ο ασεπ θα καθυστερούσε θα έκανε τις προσλήψεις νωρίτερα, πριν την επικυρωποίηση των πινάκων από τον ασεπ. Και εμείς είμαστε ο τελευταίος τροχός της αμάξης πάντα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Οι πίνακες πιθανώς να είναι ετοιμοι από τον ΑΣΕΠ απλά θέλει να επικαιροποιήσει τα κενά για να δει μήπως τα βγάλει λιγότερα μετά από τις αποσπάσεις. Αρα δεν ειναι στον ΑΣΕΠ το πρόβλημα αυτή τη στιγμή, είναι ότι ο Υπουργός μας προσπαθεί με αριθμητική μπακάλικου να μειωσει όσο μπορεί περισσότερο τα κενα μας.

174
Καλημέρα σε όλους. Για να σταματήσει για λίγο η αγωνια όλων μας σας ενημερώνω ότι σήμερα ολοκληρώνεται η επικαιροποίηση των κενών στα ΕΠΑΛ και κατά 99% η προσληψεις των τεχνικών ειδικοτήτων θα γίνουν στα μέσα της επομενης βδομάδας. Αυτή είναι ενημέρωση από το Υπουργείο από την υπάλληλο που ασχολείται με τις τεχνικές ειδικότητες. Το ότι επικαιροποίησαν τα κενά το επιβεβαιώνω κι εγω γιατί χτες στη ΔΔΕ Ιωαννίνων έκαναν ΠΥΣΔΕ γι αυτό το  λόγο.

Καλή υπομονή σε όλους και αν μαθαινετε πραγματα να τα γραφετε για να βγαίνουμε και υπόλοιποι από το σκοτάδι.

Επίσης δεν θέλω να ξανακούσω ανθρωπο που δεν απεργεί, που δεν συμμετεχει στους συλλόγους που ανήκει και που δεν ειναι γενικά ενεργός πολιτικά, να διαμαρτυρεται για την κατασταση στην οποία "μας εχουν φτάσει" και για τα δεινά της παιδείας μας.

175
ΕΠΑΛ/ΕΠΑΣ / Απ: Αναλογία προσλήψεων ΠΕ12/ΠΕ17
« στις: Σεπτέμβριος 12, 2016, 08:06:18 μμ »
Συνάδελφοι συγγνωμη για το μακροσκελές κείμενο που θα στείλω. Αυτό το κείμενο έστειλα στον υπουργό και το κοινοποίησα σε κάθε διεύθυνση ελπίζοντας να αρθεί μια αδικία που συμβαίνει εδω και χρόνια. Το έστειλα μόνος μου προσπαθώντας να εκπροσωπήσω και τους συναδέλφους της ειδικότητάς μου γιατί δεν μπορούσα να βρω στοιχεία επικοινωνίας των συναδέλφων. Διευκρινίζω ότι δεν έχω κάποιο πρόβλημα με τους συναδέλφους ΠΕ17.03- ΠΕ17.07 αλλά θεωρώ άδικο τον καταμερισμό των θέσεων με το σκεπτικό που αναφέρεται και στο έγγραφο. Δεν θα απαντήσω σε κανένα κακοπροαίρετο σχόλιο. Τάσσομαι απλά υπέρ του δικαίου σε κάθε περίπτωση.                                                                                                                                                                                   



         ΠΡΟΣ

κ. ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ,ΕΡΕΥΝΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

     

Κοιν. ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ A & B/ΒΑΘΜΙΑΣ  ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΔΝΣΗ Β’/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

[ ΑΡΜΟΔΙΟ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ-ΤΜΗΜΑ Α’ ]



Αίτηση μετά Γνωστοποίησης και αναφοράς προς τις Αρχές


                                                         
         
                                     


*      Τελεί σε γνώση Σας,  σύμφωνα με τον Νόμο 3848/2010, που συνοδεύεται και
από κάθε εγκύκλιο ως την  αριθμ. Πρωτοκόλλου 98235 / Ε 2  της   ΓΕΝΙΚΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ  ΚΑΙ  ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ  ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, πως καθορίζεται  νόμιμα η διαδικασία πρόσληψης αναπληρωτών και πλήρωσης των οργανικών κενών,ως και η μετέπειτα διαδικασία μετατροπής των τελευταίων σε λειτουργικά,εφόσον υπάρξει αδυναμία πλήρωσης των.


*       Ειδικότερα και σε ό,τι αφορά την ωσάνω ειδικότητά μου και περίπτωση,αφού εκ των ενόντων δημιουργούνται λειτουργικά κενά στα σχολεία επισημαίνεται ρητά τόσο από το Νόμο,όσο και από την προαναφερθείσα εγκύκλιο και τις σε εγκυκλίους προηγούμενων ετών μεταξύ άλλων,πως  «τα  κενά για τα μαθήματα που διδάσκονται σε πρώτη ανάθεση από εκπαιδευτικούς περισσότερων του ενός κλάδων, κατανέμονται ισομερώς σε όλους τους κλάδους. Σε περίπτωση που τα κενά δεν είναι ακέραιο πολλα-πλάσιο του αριθμού των κλάδων, τότε η ισομερής κατανομή θα επιτυγχάνεται σε περισσότερα από ένα έτη. Η επιμέρους κατανομή σε ειδικότητες ενός κλάδου θα γίνεται με βάση την ικανοποίηση των εκάστοτε εκπαιδευτικών αναγκών. Σε κάθε περίπτωση, με ευθύνη του Διευθυντή Εκπαίδευσης θα πρέπει να κατανέμονται τα εν λόγω κενά με γνώμονα την ορθή διαχείριση του διαθέσιμου εκπαιδευτικού προσωπικού».


*      Εντούτοις,παρά τις σαφείς και δεσμευτικές  οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας, παρατηρείται καταστρατήγηση εκ πλαγίου του Νόμου και πάμπολλλες παρατυπίες σε πολλές περιοχές  της χώρας  επί τουλάχιστον 3 συναπτά έτη με αποτέλεσμα ,αφενός
μεν να πλήττομαι επαγγελματικά,προσωπικά και ηθικά ,αφετέρου δε να αδικείται συλλήβδην  και το σύνολο του κλάδου μου,ιδίως από τη στιγμή,που δεν τηρείται η ρητά κατονομαζόμενη ευθύνη του Διευθυντή Εκπαίδευσης  ως προς  την κατανομή των ενλόγω κενών,η οποία,βέβαια,με τις σειρά της σε καμιά περίπτωση δεν συνάδει με γνώμονα την ορθή διαχείριση του διαθέσιμου εκπαιδευτικού προσωπικού,αλλά επαφίεται στην επιλεκτική και όχι δέσμια ευχέρεια του Δντή κατά το Νόμο,που ανοίγει διάπλατα μεταταύτα το δρόμο σε διακρίσεις  ποικίλλης φύσεως,με το να «γίνεται παιχνίδι εκ των ενόντων» και μάλιστα σε εκπαιδευτικούς,όπως εγώ,που δόκιμα αναλώθηκα  στην υπηρεσία της εκπαίδευσης.


*    Τουτέστιν,γενικότερα  επί μη  τοποθέτησής μου εφέτος,θίγομαι άμεσα προσωπι-κά και επαγγελματικά.Τούτο,ιδίως από τη στιγμή προκύπτουσας  οιονεί ανεξέλεγ-κτης «εξουσίας» του αρμόδιου Δντή  Εκπαίδευσης  της περιοχής τοποθέτησής μου. Φυσικά δεν εξαιρώ το  συγκεκριμένα  παρατηρούμενο  φαινόμενο συστηματικά  να παραγκωνίζεται η ειδικότης μου σε ό,τι αφορά τα λειτουργικά κενά που δημιουρ-γούνται με τον να μην κα-λύπτονται τουλάχιστον  ισομερώς από τους κλάδους ΠΕ 12.05 και ΠΕ17.03. Αυτό τούτο,το προβλέπει  τουλάχιστον η αναλογία,που ανταπο-κρίνεται   και στο αίσθημα δικαίου περί προσλήψεων εκπαιδευτικών,να μην ευνοεί-ται  ως το παρελθόν -αδίκως- ο κλάδος  ΠΕ17.03 εις βάρος του κλάδου ΠΕ12.05,που είχε  ως αποτέλεσμα να υπάρχουν -τουλάχιστον στο παρελθόν -λιγότερες πληρωτέες θέσεις για εκπαιδευτικούς του κλάδου μου.


*    Εντέλει, πρακτική και μελλοντική οιονεί παράνομη πράξη,που στερεί σε εμένα προσωπικά τη διεκδίκηση της επιβαλλόμενης και  εκ της προυπηρεσίας μου  θέσης εργασίας σε κάθεστώς  μη ισονομίας,που απαγορεύεται ρητά από το Σύνταγμα, καθώς και η επί  ίσοις όροις  δυνατότητα μελλοντικού διορισμού μου,αφενός καθι-στά την πράξη της Διοίκησης άκυρη,αφετέρου αυτή η ακυρότητα και αδικία,που συντελείται στο πρόσωπό μου θα επιδιωχθεί να επανορθωθεί,αφού πλην άλλων μου στερεί δυνητικά απαραίτητα μόρια προϋπηρεσίας και μεταβάλλει τη μελλοντική μου θέση ως προς την κατάρτιση των πινάκων εκπαιδευτικών, με αποτέλεσμα να καθίσταται μειονεκτική η θέση μου στη διαμόρφωση των προϋποθέσεων ενός μελλοντικού διορισμού.



*       Συμπερασματικά,αναγγέλλοντας  και ασκώντας  κάθε νόμιμο δικαίωμα, Σας καθιστώ γνωστό,ότι για το διδακτικό έτος 2016-2017 οφείλει η Διοίκηση καθόλα να προβεί επί κενού στη βάση των ωσάνω λ εχθέντων στην τοποθέτησή μου ως σημειώ-
νω  και ειδικότερα παραπάνω,όπερ σημαίνει,ότι ουδαμώς  ανέχομαι  οιονεί παράνο-μη η άλλως  παράτυπη πράξη και πρακτική μελλοντική  μη πρόσληψης  εις βάρος μου,που θα μου στερήσει εν προκειμένω  τη δυνατότητα εργασίας, όσο και την μελ-λοντική μοριοδότηση και κατάταξή μου  στους πίνακες των διοριστέων εκπαιδευτι-κών και συνοδά,



ΑΙΤΟΥΜΑΙ



την απάλειψη κάθε πράξης,άλλως διόρθωση και μη συνέχιση  έως τώρα παράτυπης πρακτικής και κάθε πράξης ελεγχόμενης ,ως και την αποστολή εκ μέρους του Υπουργείου Σας  επίσημων οδηγιών, με τις οποίες  θα ζητείται από την Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης να κατανεμηθώ σε κάθε περίπτωση  ισομερώς  ως τοποθετούμενος  και εκ της προυπηρεσίας μου σε  θέση των λειτουργικών κενών και θα επισημαίνεται η τήρηση της νόμιμης και προβλεπόμενης διαδικασίας.Περαιτέρω,



ΕΠΙΦΥΛΛΑΣΣΟΜΑΙ



με  βάση την τήρηση της «αρχής της χρηστής Διοίκησης» , την «αρχή της  Προστα-
σίας  του Διοικουμένου», που προφυλάσσει και προληπτικώς το συμφέρον κάθε ενδιαφερόμενου πολίτη,που στρέφεται στις Αρχές  από την δυνητικά μη τήρηση των κανόνων και διαδικασιών που ρητά προβλέπονται από το Νόμο και τις οικείες   εγκυκλίους  Σας,που απαρασάλευτα  να οδηγούν εκ του ασφαλούς τις Διευθύνσεις  Εκπαίδευσης  και προκύπτουν από και υπό  το κράτος Δικαίου,έχουν δε εξαγγελθεί ήδη από την αρμόδια διοικητική αρχή,καθώς επίσης και από την γενική και εμπερι-στατωμένη «αρχή της δικαιολογημένης εμπιστοσύνης του Πολίτη έναντι του κράτους», η οποία με βάση την νομολογία Κοινοτικών και Εθνικών Δικαστηρίων προστατεύει τον διοικούμενο από κάθε αιφνίδια μεταβολή της διοικητικής πρακτικής ή ακόμα και της ίδιας της νομοθεσίας που θίγει τα νόμιμα δικαιώματα του, για κάθε νόμιμο δικαίωμα μου αν δεν τηρηθεί η νόμιμη διαδικασία και δεν ικανοποιηθούν τα αιτήματα μου.Ενόψη όλων των ανωτέρω,




ΣΑΣ ΚΑΘΙΣΤΩ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ KAI ANAMENΩ ΕΝ ΚΑΙΡΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ


εάν,μεταταύτα,η αδικία μεταφερθεί εις βάρος μου από τη λεγόμενη διαδικασία των
σχολείων [αρμόδια Δνση Νομού] και μεταφερθεί  εντεύθεν ως  οιονεί παράνομη και αναπαραγόμενη πράξη στο Υπουργείο και μάλιστα ως μελλοντική ελεγκτέα παρά-νομη πράξη,που την εκλαμβάνει «ad hoc»,την εγκιβωτίζει και την αναπαράγει ως  παρανομία η υπερκείμενη Αρχή.

Σελίδες: 1 ... 111213

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32294
  • Τελευταία: etaap0021
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159882
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 509
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 408
Σύνολο: 420

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.093 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.