Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - lena98

Σελίδες: 1234 ... 18
15
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2015
« στις: Ιούνιος 23, 2015, 10:08:06 μμ »
Τα κενά που θα προκύψουν από τις αιτήσεις συνταξιοδότησης , τα κενά των μετατιθεμένων  καθώς και τα κενά των διευθυντών θα μας δοθούν ως οργανικά κενά τώρα για να τα δηλώσουμε;

16
Άδειες / Απ: Αναρρωτική άδεια (ολιγοήμερη)
« στις: Μάρτιος 06, 2015, 10:25:43 μμ »
Eίμαι μόνιμη . Ήμουν άρρωστη Παρασκευή , Δευτέρα και Τρίτη. Ο γιατρός μου έγραψε 2  αναρρωτικές άδειες. Μία από Παρασκευή ως Δευτέρα και μία για Τρίτη. Ενώ λοιπόν έλειπα 3 μέρες από το σχολείο από τη διεύθυνση μου έστειλαν χαρτί χρεώνοτάς μου  5 μέρες αναρρωτικής. Χρεώνοντάς μου και ως ημέρες αδείας και το Σαββατοκύριακο που μεσολαβούσε με το αιτιολογικό ότι το χαρτί του γιατρού έγραφε από  Παρασκευή ως Δευτέρα. Τη Δευτέρα θα πάω στη διεύθυνση να καταθέσω ένσταση , από πότε χρεωνόμαστε και το Σαββατοκύριακο όταν αρρωσταίνουμε; Η εγκύκλιος των αδειών δεν αναφέρει κάτι συγκεκριμένο μήπως κάποιος μπορεί να με βοηθήσει πού μπορεί να βρω σχετικές πληροφορίες; Ευχαριστώ εκ των προτέρων

17
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Ιούλιος 04, 2014, 09:35:11 μμ »
Η δική μας διευθύντρια επειδή δεν της άρεσε ο δείκτης 2.3  της ομάδας εργασίας μας (και συγκεκριμένα το συμπέρασμα μετά την επεξεργασία των ερωτηματολογίων  ότι δεν είναι ικανή να διαχειριστεί κρίσεις ή διαφωνίες στο σύλλογο με συνέπεια τις περισσότερες φορές να επικρατεί κλίμα οξυμμένο και πολωτικό ) επειδή θεωρεί ότι είναι αρνητικό στην αξιολόγησή της, σήμερα τελευταία μέρα μας έκανε καψόνι και επίδειξη ισχύος με το να μας κρατήσει ως τις 4 μ.μ  και έναν - έναν τους συναδέλφους (35 άτομα )να υπογράφουμε στο γραφείο της το πρακτικό (μόνο εισιτήρια δεν κόψαμε για σειρά προτεραιότητας).
  Καταλαβαίνετε με πόση νηφαλιότητα θα μας αξιολογήσει...

18
Την περασμένη Κυριακή μου έπεσε  Νεοελληνική Γλώσσα Γ΄ Γυμνασίου Ενότητα 1η  μέρος Β , να διδάξουμε την παρατακτική και υποτακτική σύνδεση των προτάσεων με ανοικτού διερευνητικού τύπου ερωτήσεις και να φανεί  στο σενάριο η διαφορετική προσέγγιση από τις ασκήσεις που προτείνει στην αντίστοιχη ενότητα το βιβλίο. Οι ενότητες του θέματος προς απάντηση δίνονται ΠΡΟΣΟΧΗ στη διαχείριση του χρόνου..
  Οι ερωτήσεις στο αυτοματοποιημένο ήταν πολύ βατές αλλά ελάχιστες ήταν από Σαλονικίδη. Έβγαιναν όμως  πολύ εύκολα από τη θεωρία γενικού και ειδικού μέρους. Τα φύλλα εργασίας πιάνουν 20 μονάδες στα 100 και το θεωρητικό πλαίσιο 40/100 . Για τα υπόλοιπα δε γνωρίζω τη ποσόστωση. ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ σε όσους θα δώσουν και καλά αποτελέσματα σε όσους έδωσαν.

19
Προαγωγικές / Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« στις: Μάιος 28, 2014, 08:31:28 πμ »
Μπήκα στη διαδικασία να στείλω θέμα στα Αρχαία και τη Νεοελληνική Λογοτεχνία στις 10 Μαϊου , γιατί θεωρώ ότι όσοι είμαστε εκπαιδευτικοί της τάξης και γνωρίζουμε τις γνωστικές αδυναμίες  και το επίπεδο των μαθητών μας  από τη μια και τη μεγάλη έκταση της ύλης (που φέτος μας υποχρέωσαν απλώς να τη διεκπεραιώσουμε  ) από την άλλη, θα έπρεπε να μπούμε σ' αυτή τη διαδικασία για να βοηθήσουμε τους μαθητές μας στέλνοντας θέματα βατά στα οποία θα μπορούσε να ανταποκριθεί  η μεγάλη πλειοψηφία των μαθητών-τριών. Δυστυχώς δεν είδα κανένα θέμα να ανεβαίνει ενώ ήταν σύμφωνα με τις οδηγίες του ΙΕΠ. Αντιθέτως είδα θέματα πολύ δύσκολα με αναπαραγωγή ίδιων κειμένων με διαφορετικές ερωτήσεις ενώ στα αρχαία πολλές ερωτήσεις εισαγωγής είναι ιδιαίτερα απαιτητικές και απαιτούν αποστήθιση ασήμαντων λεπτομερειών. Αναρωτιέμαι αν τα θέματα τα είχαν έτοιμα εδώ και καιρό και η πρόσκληση στους μάχιμους εκπαιδευτικούς ήταν προσχηματική για διασκέδαση των αντιδράσεων που θα προκαλούσαν τα θέματα μετά τη δημοσίευσή τους.
  Επιπλέον θέλω να καταγγείλω το γεγονός ότι για να μπορέσω να είμαι στο σχολείο μου τη μέρα των εξετάσεων της Α΄ Λυκείου  και να έχω τη δυνατότητα να βάλω τα υπόλοιπα θέματα ή να ζητήσω δεύτερη κλήρωση  έδωσα  πραγματική μάχη  με τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και τον πρόεδρο του εξεταστικού κέντρου γιατί ταυτόχρονα ήμουν και επιτηρήτρια τις ίδιες μέρες  στις Πανελλαδικές των ΕΠΑΛ  και εισηγήτρια σε 3 μαθήματα της Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ και η διεύθυνση δεν με απάλλασε. Έτσι δυστυχώς αντιμετωπίζει η διοίκηση και τους εκπαδευτικούς και τους μαθητές.

20
Είμαι στην ομάδα που έχει το δείκτη 2 . Η διευθύντρια δεν μας έδωσε το ημερολόγιο του σχολείου αλλά αντέγραψε στοιχεία και μας έδωσε μια απλή φωτοτυπία.  Κατά την επεξεργασία των στοιχείων για τον αριθμό των απωλεσθεισών διδακτικών ωρών είδα ότι σε συναδέλφους που είναι στον << κύκλο >>της δεν έχει περάσει  ορισμένες άδειες  των συγκεκριμένων εκπαιδευτικών και αυτό   αποδεικνύεται  από τα απουσιολόγια  . Επίσης  δεν έχει δώσει ημερομηνίες που είχαν χαθεί ώρες για συγκεκριμένο λόγο. Συνεπώς οποιαδήποτε αποτίμηση είναι ανακριβής. Δεν είναι πειθαρχικό παράπτωμα για τη συγκεκριμένη διευθύντρια η επιλεκτική συγκάλυψη απουσίας συναδέλφων χωρίς να τους χρεώσει άδεια; Η εν λόγω διευθύντρια έχει κάνει σημαία της την αυτοξιολόγηση και έκανε με ανάθεση τη συγκρότηση ομάδων εργασίας. Πώς με συμβουλεύετε να το χειριστώ;

21
Συγγνώμη αν δεν είναι κατάλληλο θέμα για να θέσω την ερώτηση. Χθες μια συνταχιούχος εκπαιδευτικός μου είπε ότι τη δεκαετία περί το 1975-1978 κάποιος Λεωνίδας Αρβανιτόπουλος από Πελοπόννησο είχε κατηγορηθεί μαζί με άλλους ό,τι είχαν συστήσει κύκλωμα έκδοσης πλαστών πτυχίων από κάποια άγνωστα νησιά όπως η Αντίγκουα και η Τζουστιάνα . Οι άλλοι καταδικάστηκαν ο εν λόγω συνεπώνυμος κύριος δεν πρόλαβε να δικαστεί γιατί απεβίωσε. Αναρωτιόταν αν έχει σχέση συγγενική με τον πατέρα του σημερινού υπουργού. Έψαξα στο διαδίκτυο να βρω το πατρώνυμο του υπουργού αλλά δεν το βρήκα. Έχει ακούσει κανείς παρόμοια φήμη γι' αυτό το θέμα;

22
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Αναθέσεις μαθημάτων (varia)
« στις: Σεπτέμβριος 08, 2013, 08:09:51 μμ »
Πάντως το θέμα με την ανάθεση της ιστορίας είχε ξεφύγει τελείως σε σημείο φιλόλογος  διορισμένος με ΑΣΕΠ  και σε διάθεση ΠΥΣΔΕ να συμπληρώνει ωράριο σε 3 σχολεία ενώ ο ξενόγλωσσος με οργανική να κάνει 6 ώρες μάθημα της ειδικότητάς του και τις υπόλοιπες 12 να συμπληρώνει με ιστορία στο ίδιο σχολείο.  Αντί οι φίλτατοι ξενόγλωσσοι συνάδελφοι να διαμαρτύρονται για την αφαίρεση της β΄ ανάθεσής τους θα έπρεπε να διεκδικούν πιο σθεναρά την αύξηση των ωρών διδασκαλίας του μαθήματος της ειδικότητάς τους ώστε να μπορούν όλοι να καλύπτουν ωράριο με το αντικείμενο των σπουδών τους.

23
Είναι απαράδεκτο οι  ειδικότητες που επιμορφώνονται  κυρίως στη β΄φάση επιμόρφωσης στην αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών, να αποκλείονται από την ανάθεση των ερευνητικών εργασιών. Έχω πιστοποίηση β΄ επιπέδου  αλλά λόγω της εντατικοποίησης των εξετάσεων με το νέο αναλυτικό πρόγραμμα του λυκείου ,  περιορίζεται η αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών στα μαθήματα της ειδικότητάς μου (αφού το λύκειο αποκτά πιο εξεταστικοκεντρικό χαρακτήρα) άρα μόνο στις ερευνητικές εργασίες θα μπορούσα να αξιοποιήσω τις γνώσεις που απέκτησα . Είναι άδικο.

24
Για να αποκλείουν τις ειδικότητες ΠΕ 02,03,04  κατεξαίρεση φέτος από την ανάθεση των ερευνητικών εργασιών του Λυκείου μάλλον σημαίνει ότι έχουν αρκετά κενά σ' αυτές τις ειδικότητες.

25
Εργασιακά / Απ: Σύλλογος διορισμένων μέσω ΑΣΕΠ
« στις: Ιούνιος 14, 2013, 03:35:32 μμ »
 Στο alfavita υπάρχει ανακοίνωση για υπό σύσταση συλλόγου εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης διορισθέντων μέσω ΑΣΕΠ με σκοπό τη διεκδίκηση και την προάσπιση εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών που έχουν διοριστεί με διαφανείς και αξιοκρατικές διαδικασίες. Παραθέτω το αντίστοιχο link http://asep-edu.blogspot.gr/

26
Στο survey φαίνεται  εικονικά να καλύπτει το ωράριό του. Δεν ξέρω πως αλλά το έκανε. Το ερώτημα μου δεν είναι γιατί δεν κάνει μάθημα αλλά αν έχει το δικαίωμα να συμμετέχει στους συλλόγους διδασκόντων να εισηγείται θέματα και ποινές (πενθήμερες αποβολές )στις περιπτώσεις πειθαρχικών παραπτωμάτων των μαθητών.

27
 Η ένστασή μου είναι ότι στο άρθρο 37([που παραθέτω παρακάτω) αναφέρει για τη σύνθεση του Σ.Δ<< Ο Σύλλογος των Διδασκόντων (Σ.Δ.) είναι συλλογικό όργανο του σχολείου και αποτελείται από τους εκπαιδευτικούς που διδάσκουν σ' αυτό με οποιαδήποτε σχέση εργασία>>. Άρα κάποιος που δεν διδάσκει στο σχολείο  με οποιαδήποτε σχέση (μόνιμος ή αναπληρωτής ή ωρομίσθιος) δεν μπορεί να μετέχει στη σύνθεση του συλλόγου διδασκόντων ίσως και γι΄αυτό ο νόμος προβλέπει ορθά ότι και οι διευθυντές θα πρέπει εκτός από διοικητικά καθήκοντα να ασκούν και διδακτικά. Άρα πως μπορεί να υπογράφει το πρακτικό του συλλόγου διδασκόντων  μόνο και μόνο από την ιδιότητά του ως διευθυντή; Το θέμα το ψάχνω γιατί κάποιοι διευθυντές ενώ οι ίδιοι δεν τηρούν τις υποχρεώσεις τους προσπαθούν να εξαντλήσουν την αυστηρότητα της τήρησης της νομοθεσίας μόνο για τους εκπαιδευτικούς. Όπως να μας υποχρεώνει κάθε βδομάδα για ψίλου πήδημα να κάνουμε 1-2 έκτακτους συλλόγους που αρχίζουν μετά τις 2 και τελειώνουν 4 ...


Άρθρο 37

Σύνθεση και λειτουργία του Συλλόγου των Διδασκόντων (Σ.Δ.)

1. Ο Σύλλογος των Διδασκόντων (Σ.Δ.) είναι συλλογικό όργανο του σχολείου και αποτελείται από τους εκπαιδευτικούς που διδάσκουν σ' αυτό με οποιαδήποτε σχέση εργασίας. Έργο του είναι η χάραξη κατευθύνσεων για την καλύτερη λειτουργία του σχολείου, για την οποία είναι υπεύθυνος. Οι αποφάσεις του Συλλόγου Διδασκόντων κινούνται πάντοτε στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής νομοθεσίας.

2. Πρόεδρος του Συλλόγου των Διδασκόντων είναι ο Διευθυντής του σχολείου ή ο νόμιμος αναπληρωτής του. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει θέση Υποδιευθυντή και δεν έχει ορισθεί νόμιμος αναπληρωτής του Διευθυντή, όταν αυτός απουσιάζει, προεδρεύει στο Σύλλογο Διδασκόντων ο ανώτερος στο βαθμό εκπαιδευτικός και επί ισοβάθμων εκείνος που έχει τον περισσότερο χρόνο υπηρεσίας στο βαθμό.

28
Σχολική ζώνη / τήρηση διδακτικού ωραρίου διευθυντών
« στις: Απρίλιος 10, 2013, 08:14:56 μμ »
Όπως όλοι γνωρίζετε οι διευθυντές βάσει του αριθμού των τμημάτων και των χρόνων προυπηρεσίας τους έχουν ένα υποχρεωτικο ωράριο. Πολλοί επιλέγουν να μην κάνουν ούτε μία ώρα μάθημα.
Το ερώτημά μου είναι αν ο διευθυντής που δεν έχει οργανική θέση στο σχολείο που έχει τοποθετηθεί και ενώ έχει υποχρεωτικό ωράριο 3 ώρες δεν τις κάνει αν είναι νόμιμο να συμμετέχει στο σύλλογο διδασκόντων και να υπογράφει τις πράξεις του συλλόγου μόνο επειδή είναι διευθυντής ενώ δεν διδάσκει ούτε μία ώρα. Θα παρακαλούσα να με παραπέμψετε σε αντίστοιχες διατάξεις εγκυκλίων. Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Σελίδες: 1234 ... 18

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159846
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 608
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 562
Σύνολο: 573

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.074 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.