29
ΙΕΚ-ΚΕΚ / Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« στις: Οκτώβριος 12, 2020, 10:06:52 μμ »Τα προβλήματα θα λύνονταν αν υπήρχε κοινή γραμμή από όσους έκαναν τον έλεγχο στο τί αναγνωρίζεται και στο τί όχι. Δεν έγινε αυτό. Το αντίθετο: ίδια πράγματα αναγνωρίζονταν στον ένα και στον άλλο όχι. Επίσης δεν είναι όλες οι ειδικότητες τεχνικές για να χρειάζονται επαγγελματική εμπειρία. Υπάρχουν πολλά λάθη που θα παραμείνουν γιατί πολύ απλά κανείς δε θα τα ελέγξει. Να μην ξαναπω για την υποβάθμιση των προσόντων -(σε μη τεχνικές ειδικότητες, ποιον εξυπηρετούν); Η γραφειοκρατεία θα λέγαμε ότι λύθηκε αν ξέραμε ότι έγινε ο έλεγχος ορθά. Μια πλατφόρμα είναι που απλώς ρίξαμε μέσα αρχεία και σε άλλους τα δέχτηκαν ενώ σε άλλους όχι. Δυστυχώς έτσι είναι. Προσωπικά δεν είχα θέμα, αλλά έχω ακούσει απίστευτα πράγματα από φίλους. Τα άσχετα σεμινάρια που πέρασαν και η επαγγελματική προϋπηρεσία σοκάρουν!Πάντα σε οποίες αλλαγές γίνονται υπάρχουν κάποιοι που την πληρώνουν...! Αλί σε αυτούς! Υπάρχουν παιδιά συνάδελφοι, με χιλιάδες ώρες διδακτικές, πτυχία αλλά ελάχιστη επαγγελματική εμπειρία κι ενδεχομένως καμμία σχέση με τις πραγματικές συνθήκες της αγοράς εργασίας και την σύνδεση της με την επαγγελματική εκπαίδευση. Αυτοί σήμερα ψάχνουν να δουν με τι θα βγάλουν το προστοζήν. Δίκη μου γνώμη και άποψη ωστόσο είναι ότι δεν μπορούμε να αναθεματίζουμε το νέο μητρώο (με τα όποια λάθη του-που ναι είναι πολλά), αγνοώντας επιδεικτικά το παλιό σύστημα σε οοοολη του την «σκοτεινή» διαδικασία (κατάθεση εγγράφων-έλεγχος-ανάθεση).