Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Διαπλεκόμενος

Σελίδες: 1234
29
 8) Θα γίνει αυτό που λέει η gia96. Είναι θέμα χρόνου. Όταν θα βγει η απόφαση από το ΣτΕ, τότε θα αναγκαστούν να αλλάξουν τον τρόπο κατάταξης. Το ΣτΕ δεν πρόκειται να καθορίσει τον τρόπο και τα κριτήρια. Θα γίνει κάτι αντίστοιχο με αυτό που έγινε με τους διευθυντές. Δηλαδή: εφόσον το σύστημα είναι αντισυνταγματικό, επιβάλλεται νέο σύστημα που να δίνει ευκαιρίες σε όλους, ώστε να είναι όλοι ίσοι απέναντι στο νόμο. Και δεδομένου ότι αυτή η κυβέρνηση δε θα κάνει γραπτό ΑΣΕΠ, τότε θα πάμε σε κατάταξη με κριτήρια. Όντως κάποιοι θα αδικηθούν. Είναι λυπηρό. Είναι όμως και αναμενόμενο, όταν έχεις τόσους πτυχιούχους.
Έχετε δίκιο για τα κοινωνικά κριτήρια και τους πολύτεκνους. Επιτέλους, πάνω στο υπουργείο πρέπει να μάθουν ότι αν κάποιος έχει 3, 4 ή 10 παιδιά, αυτό δεν είναι κριτήριο που αποδεικνύει ότι μπορείς να σταθείς μέσα στην τάξη και ότι είσαι επαρκής στο γνωστικό αντικείμενο!

30
 8) Καλά δε βλέπετε ότι αυτά που λέει ο υπουργός είναι αντιφατικά;;; Πώς από τη μία θα δώσει ευκαιρία στους νέους (που δεν έχουν προϋπηρεσία οι περισσότεροι), αλλά από την άλλη θα λάβει υπόψη και τους αναπληρωτές με προϋπηρεσία που έχουν κάνει μάλιστα και "προσωπικές θυσίες" όπως λέει. Νομίζω είναι ξεκάθαρο ότι προσπαθεί να κατευνάσει και τις 2 πλευρές με πλούσια λόγια, τα οποία στην πράξη είναι ανεφάρμοστα. Οι εκπαιδευτικοί που χρειάζονται πραγματικά στην εκπαίδευση δεν είναι τόσοι πολλοί. Ο υπουργός το ξέρει και "παίζει" με τις ελπίδες όλων (και αυτών που δουλεύουν ήδη αναπληρωτές και αυτών που περιμένουν απέξω για να μπουν στο παιχνίδι). Πολιτικά παιχνίδια είναι αυτά ξεκάθαρα!
Το troktiko και ο CHRISTOSCHRI έχουν δίκιο. Από εδώ και πέρα μόνο ΑΣΕΠ (όχι γραπτό απαραίτητα). Όσον αφορά αυτούς που απέκτησαν προϋπηρεσία χωρίς ΑΣΕΠ πραγματικά έχω μεγάλη περιέργεια να δω τι μόρια θα τους μετρήσουν... Αν και πολύ φοβάμαι ότι θα τους τα μετρήσουν κανονικά, όπως και στους άλλους που έδωσαν ΑΣΕΠ.

31
Μεταπτυχιακά προγράμματα / Απ: Διδακτορικό (varia)
« στις: Απρίλιος 07, 2017, 09:22:06 μμ »
Οι απόψεις σου είναι από προσωπική εμπειρία ή προσωπική εκτίμηση; Δεν πιστεύω ότι κι εκεί δεν υπάρχουν καθηγητές που κωλυσιεργούν και δεν διορθώνουν τα γραπτά ή που προσπαθείς να τους βρεις και έχουν εξαφανιστεί. Έχω πολύ άσχημη εμπειρία από την καθηγήτρια της διπλωματικής μου, την οποία έψαχνα όλο το καλοκαίρι απεγνωσμένα κι όταν την ξαναβρήκα στην εξεταστική του Σεπτεμβρίου μου έδωσε το οκ να την καταθέσω αλλά ξέχασε να δώσει τον βαθμό στην γραμματεία για να μπορέσω να ορκιστώ. Η κυρία έφυγε από τη σχολή μου καθότι ήταν 407 και δεν μπορούσε να τη βρει κανείς!
8) Ασφαλώς και υπάρχουν κι εκεί καθηγητές που καθυστερούν, αδιαφορούν... γενικώς υπάρχουν πολλά φρούτα... Αλλά όχι να σε εκμεταλλεύονται. Τουλάχιστον όχι στον βαθμό που γίνεται εδώ στα δημόσια πανεπιστήμια. Αυτό εννοούσα με την πελατιακή σχέση: Πληρώνεις και αργά ή γρήγορα τελειώνεις.
Και ναι, μιλάω από προσωπικές εμπειρίες.

32
Μεταπτυχιακά προγράμματα / Απ: Διδακτορικό (varia)
« στις: Απρίλιος 07, 2017, 07:29:14 μμ »
Καλησπέρα κι από εμένα! Διαβάζω όσα γράφεται και πραγματικά έχω απελπιστεί! Θέλω να κάνω διδακτορικό εξ' αποστάσεως όσο αυτό είναι εφικτό. Σκεφτόμουν να απευθυνθώ σε ιδιωτικά πανεπιστήμια της Κύπρου ή στο ΕΑΠ. Γνωρίζει κάποιος κάτι γι' αυτά τα πανεπιστήμια; Σκεφτόμουν το Leicester στην Αγγλία αλλά το κόστος είναι υψηλό και φοβάμαι μήπως δεν μπορέσω να ανταποκριθώ.
Αν υπάρχει κάποιος που έχει κάνει μεταπτυχιακό MBA σε πανεπιστήμιο της Κύπρου θα με βοηθούσε πολύ καθώς η έρευνα μου θα είναι σε αντικείμενο της διοίκησης επιχειρήσεων.
Ευχαριστώ πολύ!
8) Γενικά τα εξ αποστάσεως διδακτορικά είναι προτιμότερα, γιατί δεν αναγκάζεσαι να κάνεις το "χαμάλι" του καθενός. Φαίνεται καλή η ιδέα για τα ιδιωτικά πανεπιστήμια της Κύπρου ή για το ΕΑΠ, γιατί και στις δυο περιπτώσεις η σχέση που έχεις με τα πανεπιστήμια είναι πελατειακή, άρα και καλύτερο το αποτέλεσμα: Πληρώνεις με την ενότητα ή το εξάμηνο, στέλνεις τις εργασίες σου, τις διορθώνουν, σε βαθμολογούν, τέλος. Δε θέλουν να ρισκάρουν τη φήμη τους δυσκολεύοντας σου ιδιαίτερα τη ζωή...
Επίσης, τα πανεπιστήμια της Κύπρου διαθέτουν και γραφεία διασύνδεσης, δηλαδή κάθε πανεπιστήμιο συνδέει το αντικείμενό του με την αγορά εργασίας. Αν μπεις σε κυπριακό παν/μιο για διδακτορικό, μετά μάλλον μπορούν να σου βρουν και δουλειά στην Κύπρο στο αντικείμενό σου.

33
Μεταπτυχιακά προγράμματα / Απ: Διδακτορικό (varia)
« στις: Απρίλιος 07, 2017, 06:50:54 μμ »
Καλησπέρα σας
Με εκπλήσσει ιδιαίτερα και με απογοητεύει η δυσκολία εξεύρεσης επιβλέποντα για διδακτορική διατριβή. Πριν πολλά χρόνια αποφοίτησα με άριστα και με υποτροφία στο βασικό μου πτυχίο. Δεν έκανα τότε επιπλέον σπουδές, παρότι μου προτάθηκε, για σοβαρούς οικογενειακούς λόγους. Πρόσφατα ολοκλήρωσα ένα μεταπτυχιακό, αποφοιτώντας ξανά πρώτη με 9,7 (διπλωματική: 10). Παρά την καλή μου ακαδημαϊκή επίδοση, αλλά και συνεργασία μου με το τμήμα και τον επιβλέποντα καθηγητή, αντιμετωπίζω σημαντική δυσκολία σχετικά με το διδακτορικό. Ο καθηγητής μου και άλλοι 2 που έχω απευθυνθεί, τυγχάνει να έχουν ήδη υπό την επίβλεψή τους το μέγιστο αριθμό διδακτορικών (5 νομίζω). Βέβαια μου είπαν να δώσω λίγο χρόνο -περίπου 1 μήνα- να δουν αν θα μπορούσαν να με προτείνουν σε κάποιον συνεργάτη τους που πιθανόν έχει κενή θέση. Εν αναμονή λοιπόν και λίγο απογοητευμένη, αναρωτιέμαι τι θα μπορούσα να κάνω προκειμένου να ενισχύσω την πιθανότητα θετικής έκβασης της προσπάθειάς μου. Είναι πράγματι τόσο δύσκολο ή έπεσα στην περίπτωση?  :(
8) Πράγματι είναι δύσκολο... εκτός αν είσαι "διαπλεκόμενος", δηλαδή αν είσαι σε κυκλώματα ή - σε μια πιο αθώα εκδοχή- αν απλά έχεις γνωριμίες. Τότε κάποια πόρτα ανοίγει. Αλλιώς έχω να σου πω ότι όχι μόνο είναι δύσκολο (αυτό είναι το λιγότερο), αλλά και επικίνδυνο! Μη σου φαίνεται παράξενο...  Κανένας δε θα σε αναλάβει, αν δεν έχει να πάρει κάτι από σένα!!!
Εξηγούμαι:Το πιο καλό σενάριο είναι να ετοιμάσεις μια καλή ερευνητική πρόταση, να τη δει θετικά και κατ' επέκταση να σε προτιμήσει. Από εκεί και πέρα υπάρχει εύρος στο πόσο θα σου βγάλει το λάδι στη δουλειά (ή εκμεταλλευόμενος τη δουλειά σου)...  και κατ' επέκταση ακολουθούν πολλά ενδεχόμενα για το κατά πόσο θα έχει "αίσιο" ή "άδοξο" τέλος το διδακτορικό σου. Και εδώ θα σου πω τα άσχημα σενάρια: Ξέρω καθηγητές/τριες που στέλνουν τους υποψήφιους διδάκτορές τους στο σούπερ μάρκετ να τους ψωνίσουν (εννοείται με τα λεφτά του άμοιρου φοιτητή). Ξέρω καθηγητές/τριες που δε δουλεύουν καθόλου! και ο άμοιρος φοιτητής δουλεύει 19 ώρες το24ωρο (ναι! κοιμάται μόνο 4 ώρες, +1 για τις βιολογικές του ανάγκες) για να βγάλει δουλειά δική τους και όχι δική του!. Ξέρω καθηγητές/τριες που ζητάνε χρήματα από τους φοιτητές τους (δανεικά και αγύριστα). Ξέρω καθηγητές/τριες που βάζουν τους φοιτητές να πληρώνουν τη συμμετοχή για δημοσίευσεις στα συνέδρια, αυτοί δεν πληρώνουν τη συμμετοχή τους, αλλά το όνομά τους μπαίνει πάντα πρώτο, άσχετα με το αν δεν έχουν γράψει ούτε μια πρόταση για να βγει αυτή η δημοσίευση. Μπορώ να σου πω πολλά, γιατί η υπόθεση διδακτορικό είναι κάτι για το οποίο μπορείς να μιλάς μέρες... Το χειρότερο απ' όλα όμως, αλλά δυστυχώς και το πιο σύνηθες: Ξέρω καθηγητές/τριες που μπορούν να σε κρατήσουν 10 χρόνια +++ για να τους βγάζεις δουλειά, ώστε να πάρουν αυτοί/ες βαθμίδα και εσύ:
α) είτε να πάρεις εν τέλει το διδακτορικό σου, αν κάνεις ιωβεια υπομονή και δεχτείς ωστόσο να παραμελήσεις τον εαυτό σου, να καθυστερήσεις να κάνεις οικογένεια (ή και να μην κάνεις καθόλου) ή αν έχεις ήδη κάνει να παραμελήσεις αυτή την οικογένεια ή άλλους δικούς σου ανθρώπους.
β) είτε να μην πάρεις τίποτα απολύτως!... όχι επειδή στο τέλος μπορεί να σε διώξει, αλλά γιατί η πανουργία τους είναι τέτοια που μπορούν να σε κάνουν εσένα να φύγεις! Γιατί όταν θα σε έχει κρατήσει τόσα χρόνια και.. εξακολουθεί να σου βρίσκει συνέχεια λάθη, ώστε να μην τελειώνεις ποτέ (αλλά παραδόξως δεν είσαι και τόσο ανίκανη, ώστε τη δική τους δουλειά να την προχωράς), θα καταλάβεις ότι έχασες τόσα χρόνια από τη ζωή σου άδικα (ισχύουν τα όσα έγραψα στην περίπτωση (α) και εδώ, παραμέληση του εαυτού σου κτλ.) και θα φύγεις εσύ!
Εννοείται φυσικά ότι οι διαπλεκόμενοι δεν τυγχάνουν τέτοιας μεταχείρισης! Αυτοί μπορούν να βρουν επιβλέποντα, να γραφτούν, να πάρουν πάσο, να μην έχουν ιδέα και... η τύχη τους δουλεύει! ή μάλλον κάποιοι άλλοι δουλεύουν γι' αυτούς!
Εσύ απ' ότι κατάλαβα δεν έχεις ετοιμάσει κάποια ερευνητική πρόταση και απλά προσπαθείς να "προωθηθείς" με το καλό βιογραφικό σου! Μπράβο για τους καλούς βαθμούς σου, αλλά πίστεψέ με δεν αρκούν για τη συγκεκριμένη θέση που ψάχνεις. Έχεις ερευνητικά ενδιαφέροντα; έχεις σκεφτεί τι θες να διερευνήσεις. Επίσης, έχεις μια βασική γνώση πάνω σε αυτό που θες να διερευνήσεις; Και κυρίως: ΓΙΑΤΙ θες να το κάνεις το διδακτορικό; Όλα αυτά πρέπει να τα απαντήσεις στον εαυτό σου.
Λυπάμαι πραγματικά αν φαίνονται απαισιόδοξα τα όσα γράφω, αλλά είναι αληθινά. Σίγουρα δεν αμφιβάλλω πως υπάρχουν και καλοί άνθρωποι, αλλά δυστυχώς κι αυτοί κάνουν εξυπηρετήσεις σε "διαπλεκόμενους", οπότε μάλλον έχουν συμπληρώσει και τις 5 θέσεις για διδάκτορες. Φτιάξε όμως μια ερευνητική πρόταση και ποτέ δεν ξέρεις...
Θα σου δώσω και 2 συμβουλές (για να μην πεις ότι μόνο σε απογοήτευσα). Αφού είσαι γυναίκα (αν κρίνω από το όνομά σου)
1. Μη συνεργαστείς με γυναίκα.
2. Βρες επιβλέποντα στη βαθμίδα του καθηγητή ή στη χειρότερη του αναπληρωτή καθηγητή. (Αν είσαι νέα και όμορφη ακόμα καλύτερα!!!)
Δε θα στα αναλύσω. Αλλωστε δε νομίζω ότι το καθένα θέλει και πολλή σκέψη. Αν θες τα λαμβάνεις υπόψη σου!
Καλή τύχη!


34
Πιστεύω ότι θα τους συναντήσει και ότι εν τέλει δε θα αλλάξει την προτεραιότητα των πε61/71 στον πίνακα. Αν ήθελε θα είχε περάσει ήδη την τροποποίηση. Μάλλον όλο αυτό είναι ένα κόλπο για να τρέξουν όλοι στα μεταπτυχιακά και να πλουτίσουν οι ακαδημαϊκοί. Άλλωστε και ο Γαβρόγλου πανεπιστημιακός ήταν.

35
 8) https://www.esos.gr/arthra/49848/egklovismenoi-1800-ypalliloi-mesa-sto-yp-paideias

Γνωρίζει κανείς λεπτομέρειες να ενημερώσει; Οι εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής που πήγαν ήταν πε61/71 ή πε60.50/70.50;
Υπήρχε κάποια κατάληξη;
Πραγματικά ελπίζω οι πε61/71 να δικαιωθούν, γιατί είναι το πιο σωστό και το πιο τίμιο να προηγούνται αυτοί στους πίνακες.

36
Εσύ, συνάδελφε, αυτό έχεις καταλάβει τόσο καιρό που γίνεται η συζήτηση; Ότι θέλουμε να βγουν από το αδιέξοδο της αναπλήρωσης όσοι δουλεύουν τόσα χρόνια "έκνομα-παράνομα" και να μπουν κάποιοι άλλοι, που είναι "σύννομοι";
Δε θέλουμε ή πιο σωστά εγώ προσωπικά δε θέλω να υπάρχει άλλο το αδιέξοδο της αναπλήρωσης, γιατί νομοτελειακά όσοι δουλεύουν σήμερα ή όσοι θα δουλέψουν αύριο ως αναπληρωτές, πολύ γρήγορα θα αντικατασταθούν από τους επόμενους, τους νεώτερους, που θα συμφέρουν πιο πολύ! Θέλω να ξεκινήσουν οι διορισμοί στην παιδεία, γιατί επιβάλλονται, όχι γιατί έτσι μας συμφέρει, αλλά γιατί τα σχολεία για να λειτουργήσουν ομαλά χρειάζονται μόνιμο προσωπικό κι όχι ανθρώπους που λίγο διαφέρουν από τους "νομάδες"! Γι' αυτό και σας καλώ όλους να οργανωθούμε και να αντιδράσουμε με συγκεκριμένους τρόπους! Τότε μόνο το Υπουργείο δε θα "κάνει πάρτυ", αν του δείξουμε έμπρακτα ότι δεν ενδιαφερόμαστε για αυτή την εργασία των λίγων μηνών, που ποτέ δε θα είναι σταθερή κι αν απαιτήσουμε μονιμοποιήσεις!
 Αν απέχουμε τον τελευταίο μήνα όλοι εμείς οι αναπληρωτές, πώς θα τα βγάλει πέρα; Αν μπορεί, ας το κάνει με τους μόνιμους! Αν δεν υποβάλλουμε αιτήσεις για αναπληρωτές-ωρομίσθιους, πώς θα λειτουργήσει τα σχολεία την επόμενη χρονιά; Αλλά οι περισσότεροι νομίζετε ότι αν πάτε αναπληρωτές, θα σωθείτε και ότι θα σας διορίσει μετά (χα χα)! Ο εμφύλιος συνεχίζεται, γιατί δεν έχουμε καταλάβει τη δύναμή μας! Αν πηγαίναμε τη μεγαλοβδομάδα 10000 και 20000 εκπαιδευτικοί έξω από το Υπουργείο και παραμέναμε εκεί, ακόμη κι όταν άνοιγαν τα σχολεία, ζτώντας διορισμούς, αλλιώς δεν επιστρέφουμε στις αίθουσες, θα βλέπατε πόσο θα αιφνιδιάζονταν και πόσο θα άλλαζαν απέναντί μας! Θυμηθείτε τι είχε γίνει με τους "αγανακτισμένους" πριν μερικά χρόνια!
Άρα, πρώτα μιλήστε και δείξτε αυτοσεβασμό και μετά πείτε για όλα τ' άλλα!

Αυτά που λες gia 96 αναφέρονται σε μια άλλη εποχή, καμιά 20ετία πριν. Γενικά δεν είναι λάθος αυτό που λές σαν ιδέα, αλλά είναι ανεφάρμοστο σήμερα. Εξηγούμαι: Ακόμα κι αν όλοι οι αναπληρωτές που ήδη δουλεύουν φέτος σε σχολεία δεν πατούσαν στη δουλειά τους από αύριο, υπάρχει μια απύθμενη δεξάμενη αδιόριστων πτυχιούχων στους πίνακες όλων των κλάδων. Έτσι, το υπουργείο θα καλούσε τους αμέσως επόμενους. Κι αν κάποιοι αρνούνταν, θα υπήρχαν παρακάτω κάποιοι/ες διαθέσιμοι/ες στους πίνακες που θα είναι πρόθυμοι να πάνε οπουδήποτε, είτε για να φύγουν από το σπίτι τους που μένουν ακόμα με τη μαμά και τον μπαμπά, είτε για να έχουν ένα χαρτζιλίκι για τον καφέ και τα τσιγάρα τους, είτε γιατί δεν υπάρχουν επιλογές στην αγορά εγασίας, είτε γιατί θέλουν μια προϋπηρεσία, είτε γιατί ελπίζουν ότι αν δουλέψουν έστω ένα μήνα φετός, του χρόνου θα δουλέψουν δυο μήνες, του παραχρόνου λίγο περισσότερο κτλ., είτε γιατί βαρέθηκαν να είναι άνεργοι και έχουν ψυχολογικά προβλήματα που είναι τόσο νέοι και σε παραγωγική ηλικία και δεν μπορούν να βρουν πουθενά απασχόληση... Ο κατάλογος είναι ατελείωτος.
Είτε μας αρέσει είτε όχι η αλήθεια πλέον είναι μία: Υπάρχει μια στρατιά πτυχιούχων (και κατ' επέκταση ένα φτηνό εργατικό δυναμικό) που με την ανεργία που υπάρχει είναι πρόθυμοι να πάνε οπουδήποτε (τουλάχιστον οι περισσότεροι) και να δουλέψουν με οποιαδήποτε σχέση εργασίας, όσο ελαστική κι αν είναι.
Αν αυτή την αλήθεια τη συνδυάσεις με την υπογεννητικότητα που υπάρχει στη χώρα μας αυτή τη στιγμή (και έπεται και συνέχεια) δε νομίζω ότι υπάρχει ανάγκη για μόνιμους διορισμούς. Τουλάχιστόν όχι για τα επόμενα 5 χρόνια. Νομίζεις ότι αυτοί δεν ξέρουν ότι τα ποσοστά των γεννήσεων μειώνονται; Τα έχουν υπολογίσει όλα με απόλυτη ακρίβεια! Γι' αυτό άλλωστε αύξησαν και τα όρια συνταξιοδότησης. Για να μη χρειαστεί να κάνουν μόνιμους διορισμούς.
Λυπάμαι αν είναι απαισιόδοξα τα όσα γράφω, αλλά καλό είναι να τα λάβεις υπόψη σου, γιατί μάλλον θα πέσουν στο κενό οι προσπάθειες αντίδρασης/ πίεσης που κάνεις.

37
Εγώ είμαι 3716 στον πίνακα γενικής και ελπίζω στην παράλληλη αν τελικά μπει στον δικο μας πίνακα... Για να δούμε!!!!!

potsis7 αν έχεις βάλει κουτάκι της παράλληλης υπάρχουν ελπίδες, γιατί κάποιοι αιρετοί λένε ότι θα γίνουν κι άλλες φάσεις παράλληλης (μετά τη β΄ φάση παράλληλης). Κανείς, όμως, δε λέει πόσες θα είναι αυτές οι φάσεις και πόσους θα πάρουν.
Ωστόσο, ενδιάμεσα θα παίρνει (έστω και με το σταγονόμετρο κάποιες φάσεις γενικής και πιθανότατα θα πάρει και κάποιους λίγους β΄ φάση ζεπ).
Συνεπώς, το σύστημα από εδώ και στο εξής θα πισωγυρίζει να παίρνει κάποιους και θα προσπερνάει κάποιους άλλους, ανάλογα με τις επιλογές των περιοχών τους και με το αν έβαλαν κουτάκι.

38
Συναδερφοι καλησπερα. μηπως γνωριζει καποιος απο εσας να με παραπεμψει στη (φετινη κατα προτιμηση) εγκυκλιο παραλληλης στηριξης που αναφερει (ρητα κατα προτιμηση) ποιοι κλαδοι/ειδικοτητες εχουν δικαιωμα να κανουν παραλληλη?

Νομίζω πως αυτό που ψάχνεις είναι εδώ:
http://edu.klimaka.gr/ekpaideytikoi/anaplirotes-oromisthioi/233-egkyklios-proslhpshs-anaplhrwtes-wromisthioi-eidikhs-agwghs.html

39
Ας βάλουμε τα πράγματα σε μια σειρά για να μην επικρατεί άδικα τόση απελπισία.
Ο πίνακας γενικής έχει φτάσει στο 3.689 και έχουν προσπεραστεί περίπου 470 δάσκαλοι (οι περισσότεροι εκ των οποίων θα παραμένουν προσπεραμένοι). Όμως, στην ά παράλληλη που πήρε 1000 άτομα, οι 287 ήταν 70.50 που ήταν γραμμένοι και στον πε70. Επίσης, στη β΄ειδική μέσα σε αυτούς που πήρε, οι 22 ήταν και πάλι 70.50 που ήταν γραμμένοι και στον πε70. Συνολικά, λοιπόν, έχουν φύγει 309 άτομα από τον πε70  (287+22) από την ά παράλληλη και τη β΄ειδική.
Οι περισσότεροι από αυτούς τους 309 είναι μετά τη θέση 3.689 που έχει σταματήσει ο πίνακας. Που σημαίνει ότι ο πίνακας έχει ήδη φτάσει σχεδόν 4.000.
Πάμε παρακάτω:
Όταν θα πάρει τη β΄ παράλληλη θα φύγουν περίπου 500!!! πε70 από τον πίνακα γενικής που ανήκουν ταυτόχρονα και στον πίνακα 70.50. Αυτοί οι περίπου 500 είναι διασκορπισμένοι από το 4.000 μέχρι το 5.000 του πίνακα γενικής.
Δεδομένου ότι κάποιοι καινούριοι 70.50 με μεταπτυχιακά δεν έχουν βάλει το κουτάκι της παράλληλης, ενδέχεται να πάρει στη β΄παράλληλη και κάποιους λίγους επιπλέον από τον πίνακα γενικής (που έχουν δηλώσει φυσικά το κουτάκι της παράλληλης).
Επιπλέον, αναμένεται και η δ΄ φάση γενικής. Σίγουρα το 50 δεν είναι μεγάλος αριθμός. Ανάλογα όμως με τις περιοχές που θα βγουν τα κενά μπορεί το σύστημα να προσπεράσει μέχρι και 150 με 200 άτομα.
Άρα, συνοψίζοντας: το σύστημα έχει φτάσει περίπου 4000. + περίπου 500 άτομα που θα φύγουν από τη β΄παράλληλη + περίπου 50 από τη δ΄φάση γενικής = 4550!!! Προσοχή, όμως!!! Το 4550 είναι ένας σκέτος αριθμός χωρίς τις προσπεράσεις που θα προκύπτουν. Που σημαίνει, για να λέμε πιο ρεαλιστικά τα πράγματα, ότι ο πίνακας θα φτάσει περίπου 5000!!! αλλά θα παραμένουν προσπερασμένοι από 4000 μέχρι το 5000 περίπου 450 δάσκαλοι.
(Οι 470 δάσκαλοι που είναι προσπερασμένοι μέχρι τώρα - δηλαδή μέχρι τη θέση περίπου 4000- μαζί με τους 450 που εκτιμώ ότι θα προσπεραστούν από το 4000 μέχρι το 5000, φτάνουν συνολικά πάνω από 900 πε70 που θα προσπεραστούν. Λυπηρό είναι που προσπερνούνται τόσοι, αλλά δεν υπάρχει άλλος τρόπος πέρα από τις προσπεράσεις φέτος για να κατέβει ο πίνακας.)

40
Εγώ νομίζω αύριο και εύχομαι να αποφασίσουν σε ένα μεγάλο αριθμό της τάξης των 130-150. Αυτό θα είχε αξία για τον κλάδο μας.


"ὤδινεν ὄρος καὶ ἔτεκεν μῦν"
Δεν πρόκειται να πάρει τόσους φιλολόγους. Μπορεί τα κενά να είναι παραπάνω από 130, αλλά δεν τα καλύπτει ποτέ όλα το υπουργείο. Όχι μόνο για τον κλάδο πε02, αλλά και για όλους τους κλάδους. Η τακτική είναι η εξής: Υπάρχουν π.χ. 130 κενά φιλολόγων. Παίρνουν στη μία φάση περίπου τα μισά, ίσως και κάτι παραπάνω από τα μισά, δηλαδή περίπου 70. Τα υπόλοιπα 60 που εκκρεμούν θα τα «κολλήσουν» με κενά που θα προκύψουν στην πορεία (από άδειες αναρρωτικές, άνευ αποδοχών, εγκυμοσύνης, λοχείας) και θα καλύψουν σε επόμενη φάση και πάλι ένα μέρος του συνόλου αυτών. Έτσι, πάντα θα μένουν κάποια κενά ακάλυπτα μέχρι το τέλος του χρόνου.
(Εξαίρεση φέτος αποτέλεσαν οι εικαστικοί και θεατρολόγοι – ειδικά των πρώτων ο πίνακας έφτασε στη μηδενική. Γιατί άραγε;)
Για ενισχυτική δε γνωρίζω. Λογικά θα καθυστερήσει.

41
Κλάδος ΠΕ70 Δασκάλων / Απ: Γ' Φάση Δασκάλων 2016-17
« στις: Σεπτέμβριος 29, 2016, 12:31:36 πμ »
Μένουν ακόμη 460 περίπου με μεταπτυχιακά; Ε, τώρα δε θα μπουν ΖΕΠ και κάποιοι από αυτούς; Και Γ' φάση γενικής και Β φάση ειδικής πριν γίνει η Β' φάση παράλληλης; Άρα, υπάρχουν πιθανότητες για απλούς δασκάλους και για παράλληλη φέτος;

Αν προηγηθεί η Β΄ φάση ειδικής από τα ζεπ, πιθανότατα θα απορροφηθούν κι άλλοι πε70 από αυτούς τους 460 από τον πίνακα 70.50. Λογικά, όμως, θα περισσέψουν και κάποιοι και θα μπουν Γ΄ φάση γενικής.
Τώρα, όσον αφορά την πιθανότητα οι "απλοί" πε70 να δουλέψουν παράλληλη φετός, αυτή υπάρχει, αλλά πιστεύω ότι δε θα είναι πάρα πολλοί. Αυτό συμβαίνει λόγω του γεγονότος ότι κάποιοι καινούριοι πε70.50 με μεταπτυχιακά που γράφτηκαν φέτος πρώτη φορά στον πίνακα 70.50 μπερδεύτηκαν και δε δήλωσαν το κουτάκι της παράλληλης. Πράγμα που σημαίνει ότι στη Β΄ φάση της Παράλληλης το σύστημα θα τους προσπεράσει και θα έρθει στους πε70. Όμως δεν γνωρίζει κανείς πόσοι πε70.50 έκαναν αυτό το λάθος με το κουτάκι (μόνο από τον Ασέπ μπορούν να το δουν). Σίγουρα όμως πρέπει να είναι παραπάνω από 50 άτομα. Αν π.χ. δε δήλωσαν 100 άτομα το κουτάκι της παράλληλης από τον 70.50, τότε το σύστημα θα προχωρήσει στους πε 70 και θα πάρει από εκεί τους 100 που απομένουν για να συμπληρωθεί η Β΄ φάση της παράλληλης.

42
Κλάδος ΠΕ70 Δασκάλων / Απ: Γ' Φάση Δασκάλων 2016-17
« στις: Σεπτέμβριος 28, 2016, 10:40:25 μμ »
Συγγνώμη. Από αυτούς τους 747 πήραν λίγο λιγότερους από 300 (περίπου 280) από τον 70.50. Επομένως μένουν ακόμα περίπου 460 στον πίνακα πε70 που είναι ταυτόχρονα και στον 70.50. Λογικά θα πάρει κι άλλους στη β΄ ειδική.

Σελίδες: 1234

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159793
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 538
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 550
Σύνολο: 551

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.119 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.