Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - sophie

Σελίδες: 12345 ... 100
29
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Ε' Φάση Αναπληρωτών - ΠΕ60
« στις: Οκτώβριος 21, 2009, 08:39:19 μμ »
Αφού είναι υπερ του ολοήμερου νηπιαγωγείου ας το κάνει στα υπάρχοντα νηπιαγωγεία (Έστω και για 1 έτος).. 
Δεν υπάρχει περίπτωση να εφαρμοστεί καθολικά ο θεσμός του ολοήμερου στα νηπιαγωγεία γιατί, πολύ απλά, τα κλασσικά εξυπηρετούν μεγάλο μέρος των γονέων. Στα δημοτικά που τίθεται θέμα διαβάσματος-προετοιμασίας είναι αλλιώς (και πάλι το ολοήμερο είναι προαιρετικό). Ας είμαστε ρεαλιστές και ας μην ζητάμε τρελά πράγματα. Ο κλάδος θα πάρει "ανάσα" (εννοώ περισσότεροι διορισμοί) μόνο με τη διετή προσχολική αγωγή.

30
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Ολοήμερα Γυμνάσια
« στις: Οκτώβριος 21, 2009, 07:44:00 μμ »
Mήπως όμως εννοεί για καθολικά ολοήμερα στο νηπιαγωγείο και στο δημοτικό? Είπε ότι προτεραιότητά τους είναι τα νηπιαγωγεία..
Εννοούν τη θέσπιση της δίχρονης υποχρεωτικής προσχολικής αγωγής και όχι τα ολοήμερα νηπιαγωγεία.

31
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2009
« στις: Οκτώβριος 21, 2009, 06:33:02 μμ »
Αν εννοείς επ' ευκαιρία των μεταθέσεων, γίνεται πιστοποίηση. Κάποια πεδία της αίτησης (μαζί και τις προϋπηρεσίες) τα συμπληρώνεις εσύ και κάποια μένουν κενά και τα συμπληρώνουν στο γραφείο (πχ τον συνολικό χρόνο-έτη υπηρεσίας). Καταθέτεις την αίτησή σου, σου συμπληρώνουν αυτοί τα υπόλοιπα και πριν στείλουν την αίτηση στο υπουργείο σου στέλνουν αντίγραφο αυτής (είναι υποχρεωμένοι) για να ελέγξεις ότι όλα έχουν συμπληρωθεί σωστά και τα μόρια είναι ακριβώς υπολογισμένα (οπότε αν εντοπίσεις εκεί λάθος, τους το λες).
Μου έχει τύχει πάντως να βρεθώ μπροστά σε περίπτωση συναδέλφου που είχε έρθει στο γραφείο και ζήτησε να δει τι είναι περασμένο στον φάκελό του (σε άσχετη φάση). Υποθέτω ότι είναι θέμα εξυπηρέτησης και διάθεσης. ;)

32
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2009
« στις: Οκτώβριος 21, 2009, 10:18:02 πμ »
Όχι, δε θυμάμαι να ζητούν κάτι τέτοιο. Άλλωστε θα ήταν πλεονασμός καθώς ή πράξη ανάληψης κοινοποείται στο γραφείο σου (αν δουλεύεις κανονικά) και άρα την έχουν ή σου αποστέλλεται από το γραφείο τυπικά (εφόσον έχεις φύγει με άδεια), οπότε είναι πάλι στο φάκελό σου.
Το διοριστήριο, αν λείπεις με άδεια, θα σου το στείλουν (αν θυμάμαι κι από τη δική μου περίπτωση) κάποια στιγμή μέχρι τέλη Οκτώβρη-αρχές Νοέμβρη (δεν βιάζονται γιατί είναι τυπικό το θέμα)

33
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2009
« στις: Οκτώβριος 21, 2009, 09:52:47 πμ »
Συμπληρώνεις την αίτηση σύμφωνα με τις οδηγίες της εγκυκλίου και αν δηλώσεις εντοπιότητα προσκομίζεις μαζί βεβαίωση του δήμου. Για συνυπηρέτηση βεβαίωση του ασφαλιστικού φορέα του συζύγου και για γάμο-παιδιά πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης. Οι προϋπηρεσίες (πχ ως αναπληρωτής) αν δεν κάνω λάθος είναι περασμένες ηλεκτρονικά και δεν χρειάζεται κάτι επιπλέον.

34
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2009
« στις: Οκτώβριος 21, 2009, 09:38:39 πμ »
Εφόσον έχεις υπηρετήσει την οργανική σου για ένα χρόνο (ή δύο για το δυσπρόσιτο), φυσικά και μπορείς. ;)

35
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2009
« στις: Οκτώβριος 21, 2009, 08:53:49 πμ »
Μου ήρθε σήμερα ηλεκτρονικό μήνυμα από τη δευτεροβάθμια Δωδεκανήσου σχετικά με τις μεταθέσεις, όπου  αναφέρονται τα δικαιολογητικά που απαιτούνται και με το οποίο - αν κατάλαβα καλά - καλούνται οι εκπαιδευτικοί που είναι σε άδεια να υποβάλουν τις αιτήσεις τους ταχυδρομικά μέχρι τη λήξη της προθεσμίας (αν και δεν αναφέρει πότε ακριβώς λήγει η προθεσμία!)
Το κακό είναι ότι δεν επισυνάπτεται το έντυπο της αίτησης και δεν μπόρεσα να το βρω πουθενά - αν μπορεί κάποιος να δώσει κάποιο link με τα σχετικά έντυπα θα το εκτιμούσα ιδιαίτερα  :)

Και μια ερώτηση: στην αίτησή μας δηλώνουμε τις περιοχές όπως τις δηλώσαμε και για την αρχική τοποθέτηση (πχ. Α΄ Κυκλάδων, Β΄ Έβρου κτλ) χωρίς όμως να γνωρίζουμε αν η συγκεκριμένη περιοχή έχει κενά;;
 Και, αν η μετάθεσή μας γίνει δεκτή, η θέση όπου θα τοποθετηθούμε είναι πια η οργανική μας θέση;

Το έντυπο επειδή είναι μεγάλο (Α2 αν θυμάμαι καλά) δε θα μπορέσεις να το εκτυπώσεις στο σπίτι. Πήγαινε στο κοντινότερο γραφείο Β/θμιας και πάρε δύο καλού κακού ;) (εγώ έτσι είχα κάνει)
Δηλώνεις περιοχές-νομούς με σειρά προτίμησης άσχετα με το αν έχουν κενά (καλό θα είναι να κοιτάξεις τις περσινές βάσεις μεταθέσεων για να ξέρεις που "βρίσκεσαι" και τι δυνατότητες έχεις).
Εφόσον πάρεις μετάθεση δεν είναι σίγουρο ότι θα αποχτήσεις οργανική. Θα ξανακάνεις τον Ιούνιο αίτηση οριστικής τοποθέτησης ονομαστικά σε σχολεία (σε κενά που θα σου δοθούν από τη διεύθυνση που έχεις μετατεθεί πλέον). Εαν καταφέρεις (με βάση τα μόρια, τα κοινωνικά κριτήρια και...τα βύσματα στο ΠΥΣΠΕ-ΠΥΣΔΕ  :P) να τοποθετηθείς σε κάποιο από αυτά τότε, ναι, αυτή θα είναι η οργανική σου. Εαν "ξεμείνεις" (όπως εγώ για δεύτερη χρονιά από την στιγμή που μετατέθηκα ;D) τότε θα καλύψεις λειτουργικό κενό και του χρόνου θα ξανακάνεις από την αρχή τη διαδικασία για οριστική τοποθέτηση.

ΥΓ. Η προθεσμία για τη λήξη υποβολής της αίτησης θα αναφέρεται στην εγκύκλιο των μεταθέσεων η οποία δεν έχει βγει ακόμη (συνήθως Νοέμβριο βγαίνει)

36
Δεν είχα σκοπό να γράψω γιατί το θέμα θυμίζει πεδίο μάχης. :P
Αλλά...έχουν ακουστεί τόσο ακραία και συγχρόνως άκρως προσβλητικά πράγματα που...δεν κρατήθηκα... ::) (και σίγουρα δεν περιμένω απάντηση ούτε και θέλω να εμπλακώ περισσότερο)
Λοιπόν...
1. Δασκάλα δεν είμαι, είμαι νηπιαγωγός, περίμενα μέχρι τα 35 μου για να διοριστώ (αυτό το γράφω για να μη νομίζετε ότι μου ήρθαν εύκολα τα πράγματα) και ποτέ μέχρι τότε δεν "ζήτησα" να δουλέψω σε Α, Β δημοτικού (όπως ζητούν πολλοί συνάδελφοί μου που έχουν το "ελαφρυντικό" της αδιοριστίας, το οποίο και κατανοώ). Διαφωνώ δε κάθετα (και το έλεγα και πριν διοριστώ αυτό) με αυτή τη "διεκδίκηση". :-X
2. Όσοι από εσάς διαλαλείτε την "ανικανότητα" των δασκάλων, η οποία (σύμφωνα με την προσωπική σας εκτίμηση) αποδεικνύεται από τις ελλείψεις των παιδιών έχετε ποτέ σκεφτεί το "πότε" άρχισε αυτή η "μαθησιακή κατρακύλα"? Μήπως όταν άρχισαν να αλλάζουν τα αναλυτικά προγράμματα? Μήπως όταν άρχισαν να μπαίνουν στα δημοτικά βιβλία με χίλια δυο λάθη? (για τα οποία οι δάσκαλοι φωνάζουν χρόνια?)
Μήπως όταν άρχισαν να "κατεβαίνουν" οι τάξεις?
Συνεχίστε να ζητάτε πεντατάξιο δημοτικό...κι έρχονται και χειρότερα... :P
3. Τι μπορεί να συνέβη και υπάρχει έξαρση των μαθησιακών δυσκολιών τα τελευταία χρόνια? Έγιναν τα παιδιά πιο χαζά (ρητορική η ερώτηση) ή μήπως αρχίσαμε να έχουμε γνωστικές απαιτήσεις από αυτά πολύ πιο νωρίς? Ενημερωθείτε λίγο για θέματα παιδικής ψυχολογίας. Έχω μιλήσει σε άσχετο χρόνο με τρεις διαφορετικούς παιδοψυχολόγους και μου είπαν ακριβώς το ίδιο πράγμα. Όσο πιο νωρίς "πιέζουμε" τα παιδιά να μάθουν συγκεκριμένα πράγματα (που δεν ανταποκρίνονται στο αναπτυξιακό τους επίπεδο) τόσο αυξάνουμε τις πιθανότητες για μαθησιακές δυσκολίες.
Όταν πολλοί από εμάς (εννοώ τους νηπιαγωγούς) φωνάζουμε για σχολειοποίηση του νηπιαγωγείου (την στιγμή που σχεδόν η Α τάξη έχει "κατεβεί" στο νηπιαγωγείο), όταν πολλοί δάσκαλοι φωνάζουν ότι η ύλη που έχει μπει στις πρώτες τάξεις του δημοτικού δυσκολεύει (σε υπερβολικό βαθμό)τα παιδιά και τους δημιουργεί πολλά κενά (λόγω του όγκου της), τους ακούει κανένας?
Όχι, διότι είναι απλά ανίκανοι. 8)
Οπότε μέχρι πριν μια δεκαετία οι δάσκαλοι ήταν ικανοί (ακόμα και αυτοί που δίδαξαν εμάς που είχαν τελειώσει τις δίχρονες ακαδημίες) και τώρα είναι όλοι σκάρτοι. Χμμμ...κάτι μαγικό συνέβη μάλλον... :-\
4. Γιατί μέχρι πριν λίγα χρόνια κανείς δεν ασχολιόταν με την "ανεπάρκεια" των κακών δασκάλων και ξαφνικά όταν άνοιξε ο κλάδος κι άρχισαν να απορροφούνται όλοι έπεσαν να τους φάνε? (πάλι ρητορική η ερώτηση και αυτονόητη η απάντηση... ;))
5. Αν ξαφνικά αύριο ανακοινωθεί η δημιουργία ολοήμερων σχολείων της Β/θμιας, θέλω να δω πόσοι από τους 22χρονους-23χρονους-25χρονους καθηγητές που γράφουν εδώ μέσα αρνηθούν το διορισμό (ή μήπως αυτοί δε θα ανήκουν στο "σωρό"  :o και θα είναι ώριμοι να διδάξουν?) 8)
6. Μία φιλόλογος που δίνει ΑΣΕΠ και διορίζεται λίγο μετά την αποφοίτητσή της είναι ικανή? (προσωπικά τη θεωρώ ικανή, δεν καταλαβαίνω γιατί αυτό δεν ισχύει για το δάσκαλο). Η ίδια ερώτηση ισχύει και για τους πληροφορικούς που μέχρι μια τριετία (?) πριν έγινε ένα "μπαμ" και μπήκαν να δουλέψουν στα σχολεία (σε τι ηλικία ακριβώς? 8)) χωρίς καμία δυσκολία (τώρα μπούκωσε ο κλάδος)...

Θα μπορούσα να πω πολλά ακόμα αλλά ούτε σε αντιπαράθεση θέλω να μπω, ούτε να κουράσω. Υπήρξαν άτομα που έγραψαν στο συγκεκριμένο θέμα και προσπάθησαν να στηρίξουν τις απόψεις τους με επιχειρήματα (άσχετα αν διαφωνούσα με αυτές). Υπήρξαν όμως και άλλοι που έμπαιναν, πέταγαν ένα "πυροτέχνημα" (ειρωνικό?...προσβλητικό?...απαξιωτικό?) και θεωρούσαν ότι είχαν κάνει και το σούπερ έξυπνο σχόλιο. ;D Σε αυτούς (και μόνο σε αυτούς) έχω να πω να "ξεκαβαλήσουν λίγο το καλάμι τους". Αυτοί τους οποίους υποτιμάτε τόσο είναι συνάδελφοί σας (είτε σας αρέσει είτε όχι) με πτυχία ισάξια με τα δικά σας (επίσης είτε σας αρέσει είτε όχι). Κι αυτά τα περί ικανότητας και εκπαιδευτικής επάρκειας θυμηθείτε τα όταν θα μπείτε κι εσείς μέσα στην τάξη (μόνο να θυμάστε να κοιτάτε και λίγο τον καθρέφτη σας)... :(

Και μετά το σύντομο διαφημιστικό διάλειμμα, η εκπομπή μας "άλλος με τη βάρκα μας" συνεχίζεται... ;D

37
Σχολικές Εορτές / Απ: Η γιορτή της 28ης Οκτωβρίου.
« στις: Οκτώβριος 09, 2009, 09:18:11 πμ »
"Απαγόρευση", με την αυστηρή έννοια του όρου, δεν υπάρχει. Υπάρχουν όμως συστάσεις (όπως και για τις εκπαιδευτικές επισκέψεις) τι οποίες θεωρώ και σωστές. Επιπλέον, όταν ο χώρος είναι ακατάλληλος, δεν καταλαβαίνω γιατί να μπω στη διαδικασία να ταλαιπωρηθώ κι εγώ και, πολύ περισσότερο, να ταλαιπωρήσω και τα παιδιά... ::)

38
Σχολικές Εορτές / Απ: Η γιορτή της 28ης Οκτωβρίου.
« στις: Οκτώβριος 09, 2009, 09:11:32 πμ »
Εμείς φέτος δε θα κάνουμε καμία ανοιχτή γιορτή. Ακολουθούμε και οδηγίες που δόθηκαν από το γραφείο λόγω της γρίπης (αν και σε ένα "δωμάτιο" δε χωράμε έτσι κι αλλιώς 20 παιδιά κι ένας εκπαιδευτικός...φαντάσου κι άλλους 40 γονείς! ;D). Το ίδιο και στο νηπιαγωγείο του γιού μου (για τον ίδιο λόγο).

39
Μην το παίρνεις και κατάκαρδα npanag... ;) Συμβαίνει κάτι περίεργο με τον κλάδο μας...φημιζόμαστε για τη νοοτροπία "γκετοποίησης" :P
Κανένας δεν έχει δικαίωμα να έχει άποψη για τους νηπιαγωγούς εκτός από τους νηπιαγωγούς (το ζω και στην καθημερινότητά μου αυτό, όχι μόνο στο φόρουμ). Φάνηκε δε πολύ έντονα όταν "έκλεισε" το φόρουμ της ΠΕΑΝ και πολλά μέλη μεταφέρθηκαν εδώ. Στην πορεία βέβαια κατάλαβαν οι περισσότεροι πώς λειτουργούν τα πράγματα στο pde. ;)
Επίσης "απαγορεύεται" να κάνεις εκτιμήσεις (χωρίς να εξασφαλίσεις και το 1% στατιστικού λάθους) ή να λες την άποψή σου (αν δεν είναι αυτή που θέλουν να ακούσουν οι άλλοι) ή να "βοηθάς" (όπως και όσο μπορείς) ή να είσαι απόλυτος στα λεγόμενά σου ενώ κάποιοι άλλοι μπορούν... :-X
Συνέχισε την πολύ καλή δουλειά που κάνεις (γλιτώνοντας πολύ κόσμο από επιπλέον ψάξιμο). Υπάρχουν κι άλλοι που, αν και δεν είναι του χώρου, είναι πολύ καλοί γνώστες των καταστάσεων (πχ η apri). Τι να κάνουμε...μερικοί δεν αρκούμαστε να ξέρουμε μόνο τα του "οίκου" μας. 8)
Ας μην διαμαρτυρόμαστε όμως όταν δεν έχουμε "υποστήριξη" από εκπαιδευτικούς των άλλων βαθμίδων στις "δύσκολες ώρες". Εμ "τι δουλειά έχεις εσύ ως φιλόλογος να μιλάς" εμ ελάτε να βοηθήσετε-συμπαρασταθείτε στους δύσμοιρους νηπιαγωγούς... ::)

40
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Ολοήμερα Γυμνάσια
« στις: Οκτώβριος 05, 2009, 09:58:06 πμ »
Ντανιέλ,μιλάς έχοντας μία ειδικότητα που στο σχολείο είναι η ώρα του παιδιού,αν ήσουν μαθηματικός και έβλεπες παιδιά β λυκείου να μη ξέρουν προπαίδεια,ή φιλόλογος και έβλεπες παιδιά να είναι μέσα σε όλα να μην τους λείπει τίποτα και να μη μπορούν να μιλήσουν,θα έλεγες τα ίδια?
TEM, ίσως άλλο να εννούσες αλλά...έχεις ιδέα πόσο απαξιωτικό ακούγεται αυτό που μόλις είπες? :-\ ::) Και ποιος φταίει που αυτή η ώρα "θεωρείται" και "αντιμετωπίζεται" ως "η ώρα του παιδιού"? Μήπως όλοι μας (για να μην πω συγκεκριμένες ειδικότητες που θεωρούν την επιστήμη τους την κορυφαία όλων...) που το μόνο που μας ενδιαφέρει είναι να ξέρουν τα παιδιά μας προπαίδεια κι όλα τ' άλλα είναι "ψιλά γράμματα"? Και τελικά καταλήγουμε να φτιάχνουμε ΑΠΑΙΔΕΥΤΟΥΣ ανθρώπους!!!!!!! ::)
Δεν έχω κανένα προσωπικό ή μη συμφέρον για το θέμα...Μιλάω όμως σαν γονιός που σε λίγα χρόνια θα έχω παιδιά σε αυτή την ηλικία. Η καλλιτεχνική μόρφωση (που έχει τεράστιο εύρος) είναι εξίσου σημαντική και με την εμμονή μας να δίνουμε σημασία σε ένα μόνο κομμάτι της εκπαίδευσης του παιδιού, το παραδίδουμε στην κοινωνία "λειψό". :P
Βεβαίως, εφόσον υπάρχει η υποδομή, να γίνουν ολοήμερα τα γυμνάσια. Προσωπικά όμως δε θα ήθελα να γίνουν ολοήμερα για να κάνει το παιδί μου επιπλέον γλώσσα, μαθηματικά κλπ και γενικά μαθήματα τα οποία έτσι κι αλλιώς κάνει κατά το πρωινό ωράριο. Θα μπορούσε όμως να είναι μια ευκαιρία να μπουν ειδικότητες που θα του προσφέρουν όχι το "κάτι παραπάνω" (όπως κακώς θεωρούμε) αλλά αυτό που του λείπει για να θεωρείται η μόρφωση και η εκπαίδευσή του ολοκληρωμένη.
Όσο για τα φροντιστήρια...είναι αστείο να θεωρούμε ότι το ολήμερο θα τα...εξαφανίσει. Τα φροντιστήρια είναι μόδα, είναι ανασφάλεια γονέων, είναι η εμμονή που λέγαμε παραπάνω και βασίζεται στην αντίληψη του τι είναι "μόρφωση"... :-\

41
Οικονομικά / Απ: Μισθοδοσία Μονίμων
« στις: Οκτώβριος 03, 2009, 10:59:36 πμ »
Εγώ μετά τη μετάθεση πληρώθηκα μέχρι και Οκτώβριο από το παλιό γραφείο και από Νοέμβριο από το καινούριο. Σίγουρα είναι θέμα του προηγούμενου γραφείου σου.
Φέτος που τοποθετήθηκα σε άλλο γραφείο (στην αρμοδιότητα του ίδιου όμως ΠΥΣΠΕ) με πήραν τηλέφωνο πριν 10 μέρες από το περσινό μου γραφείο και μου ζήτησαν κάποια στοιχεία για να στείλουν στο καινούριο το φάκελό μου. Όμως δε με έχουν ειδοποιήσει ακόμα από το νέο γραφείο να μου ζητήσουν τον αριθμό λογαριασμού της τράπεζας. Μάλλον θα πάω η ίδια να τον δώσω. Κάποια πράγματα, δυστυχώς, πρέπει να τα κυνηγάμε μόνοι μας γιατί οι υπηρεσίες που και που τα κάνουν μπάχαλο... 8)

42
Πείτε μου, μπορεί καποιος που δεν εχει την παραμικρη παιδαγωγική γνωση να μπει σε μια ταξη με 25 πρωτακια που καθονται για πρωτη φορα σε θρανίο, που πολλα δεν ξερουν καν πώς να πιάσουν το μολυβι, και να τα κανει μαθητές?  

Πέρα από το ότι συμφωνώ, να κάνω κι εγώ μία ερώτηση...Γιατί ακόμα και οι ίδιοι οι περισσότεροι δάσκαλοι (όχι τόσο οι νέοι, που έχουν "αγνοια κινδύνου"  ;D, όσο οι παλαιότεροι-εμπειρότεροι) αποφεύγουν όπως ο διάβολος το λιβάνι την πρώτη-δευτέρα δημοτικού? ::) Νομίζω κάτι θα έπρεπε να σας λέει αυτό για τις συνθήκες-δυσκολίες με παιδιά αυτής της ηλικίας... :-X

Σελίδες: 12345 ... 100

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32294
  • Τελευταία: etaap0021
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159882
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 492
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 458
Σύνολο: 459

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.078 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.