15
ΙΕΚ-ΚΕΚ / Απ: Ανάθεση μαθημάτων - μοίρασμα ωρών σε ΙΕΚ
« στις: Ιούλιος 27, 2017, 10:56:44 μμ »Λοιπόν έχω αρχίσει να πιστεύω ότι είσαι troll, δεν εξηγείται διαφορετικά ότι δεν κατανοείς το περιεχόμενο των όσων διαβάζεις, σκόπιμα διαστρεβλώνεις τα λεγόμενα όσων σου απαντούν, όταν βλέπεις ότι έχεις άδικο αλλάζεις το περιεχόμενο νόμων, διατάξεων κλπ. Δε θα έμπαινα καν στον κόπο να σου απαντήσω αλλά μια και μου επιτέθηκες, καθώς προσπαθείς να βρεις δήθεν κίνητρα για τα όσα γράφω, θα διαπίστωνες ότι αν είχες μπει στον κόπο να διαβάσεις τα όσα έχω γράψει σε άλλα θέματα:Αν υπαρχει κουκλα μου τετοια τμημα ας κανει ο ιδιος εκπαιδετης τις 20 ωρες . Πες μας που γραφει οτι ειναι αντιπαιδαγωγικο. Το εχεις διαβασει καπου; Σε επισημο εγγραφο ή απλως παλι υποθετεις;
* Έμεινα ενάμιση χρόνο εκτός ΔΙΕΚ επειδή δεν πιστοποιήθηκα εγκαίρως, καθώς επί ενάμιση χρόνο δεν είχαν διεξαχθεί εξετάσεις πιστοποίησης, παρόλο που κατά τ' άλλα έχω αρκετά μόρια.
* Μετά από ενάμιση χρόνο πήρα 2 ώρες εβδομαδιαίως σε κάποιο μάλλον "απομακρυσμένο" ΔΙΕΚ
* Χαίρομαι ιδιαιτέρως που υπάρχουν κριτήρια αξιολόγησης, μια και δεν έχω ανάγκη κανέναν διευθυντή, ούτε γνωρίζω κανέναν διευθυντή ΙΕΚ, οι σχέσεις μου με τους εκάστοτε διευθυντές ΙΕΚ ήταν και είναι αυστηρά τυπικές και επαγγελματικές.
Από εκεί και πέρα λες σκόπιμα ψέματα και ανακρίβειες:
"Επίσης δεν έχει κενό ο νόμος καθώς λέει ότι ο πρώτος κάνει έως 20 ώρες." Ψέμα, ο νόμος πουθενά δεν αναφέρει ότι ο πρώτος εκπαιδευτής κάνει ως 20 ώρες. Οι 20 ώρες είναι η οροφή για τους εκπαιδευτές ενηλίκων σε όλες τις δομές της δια βίου μάθησης, δεν έχει απολύτως καμία σχέση με τη διαδικασία ανάθεσης ωρών στους εκπαιδευτές.
"Ο κανονισμός δεν αναφέρει την λέξη διαμοιρασμός ωρών, το έχεις ανακαλύψει μόνος σου". Σωστό μεν, αλλά μικρής σημασίας, αναφερόμουν, και νόμιζα ότι σου ήταν σαφές, στην ανάθεση και την κατανομή των ωρών διδασκαλίας στους εκπαιδευτές.
"Πάντως τις αναθέσεις δεν θέλεις να τις κάνουν από τα κεντρικά" Ανακρίβεια. Πουθενά δεν αναφέρθηκα στο τι θέλω και τι δε θέλω εγώ. Ειδικά στο θέμα των αναθέσεων, δεν αναφέρθηκα ποτέ στο ποιοι και γιατί τις κάνουν, όπως φυσικά δεν έχω πάρει θέση και για τη διαδικασία ανάθεσης ωρών διδασκαλίας, μια και το έχω τονίσει πολλές φορές. Ευχαρίστως να το συζητήσουμε σε άλλο θέμα. Όπως ρητά αναφέρεται στην Κ1/122418 απόφαση "Η ανάθεση των διδακτικών ωρών στους εκπαιδευτές γίνεται με απόφαση του Διευθυντή του Δ.ΙΕΚ και εγκρίνεται από το ΙΝΕΔΙΒΙΜ".
"Ούτε αυτόν που έχει γράψει το κανονισμό αποδέχεσαι, είσαι απίθανος". Μάλιστα, επομένως κατά τη δική σου τη λογική θα έπρεπε να πούμε: "Δεν πειράζει που ο κανονισμός και οι διάφοροι νόμοι δεν αναφέρονται επακριβώς στη διαδικασία επιλογής εκπαιδευτών, αφού όλοι ξέραμε τι ήθελε να πει και να γράψει ο νομοθέτης/συγγραφέας κλπ, ας εφαρμόσουμε αυτό που είχε στο μυαλό του μη τον στεναχωρήσουμε τον άνθρωπο" Λυπάμαι που θα στο πω αλλά μόλις τίναξες το σύνολο του νομικού δικαίου στον αέρα!!!
Στη συγκεκριμένη περίπτωση, δυστυχώς, και το επισημαίνω αυτό, Παυλίνα, ο διευθυντής έπραξε σωστά καθώς εδώ η απόφαση και οι νόμοι είναι απολύτως σαφείς και συγκεκριμένοι και μάλιστα έχει ξανασυζητηθεί το θέμα. Πιο συγκεκριμένα η απόφαση που παρέθεσα και παραπάνω αναφέρει ρητώς:
"1. Αξιοποιούνται οι εκπαιδευτικοί οι οποίοι μετατάχθηκαν στα Δ.ΙΕΚ για εκπαιδευτικό έργο ανάλογα με την ειδικότητά τους στο Δ.ΙΕΚ στο οποίο υπηρετούν και για όσες ώρες προβλέπει το υποχρεωτικό τους ωράριο. Όταν δεν συμπληρώνουν το εκπαιδευτικό τους ωράριο καλύπτουν διοικητικές ανάγκες στο Δ.ΙΕΚ.
2. Προηγούνται κατά προτεραιότητα και στο σύνολο των ωρών για τις οποίες διατίθενται οι εκπαιδευτικοί της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (θεωρητικά μαθήματα και εργαστηριακές ώρες) σύμφωνα με την αριθμ. 141277/Ε2/2-09-2016 υπουργική απόφαση".
Σημασία δεν έχει τι μας αρέσει και τι όχι, για τα θέματα που συζητάμε, αλλά τι ισχύει.
Έλα βρε, τι είναι αυτά που λες. Και τις 20 ώρες πρέπει να πάρει, επειδή έτσι μας αρέσει! Αυτό λέει η λογική. Για παράδειγμα ας πάρουμε στην τύχη την ειδικότητα: "Ειδικός εμπορίας διαφήμισης και προώθησης προϊόντων (marketing)" και συγκεκριμένα το πρόγραμμα του Δ' εξαμήνου:
ΜΕΘΟΔΟΙ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΩΝ MARKETING
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΑΜΕΣΟΥ MARKETING - ΠΡΟΩΘΗΣΕΩΝ - ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΓΡΑΦΕΙΟΥ
ΔΙΕΘΝΕΣ MARKETING
MARKETING ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ MARKETING
ΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΦΥΛΛΑ (SPREAD SHEETS - H/Y)
ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
Μπορώ να σας εγγυηθώ ότι το σύνολο των μαθημάτων που αναφέρονται παραπάνω μπορεί και τα διδάσκει Οικονομολόγος. Άντε στα λογιστικά φύλλα να βάλουν κι έναν πληροφορικάριο μαζί με τον οικονομολόγο στο εργαστήριο. Να πως συμπληρώνονται οι 20 ώρες... Κάθε μέρα, κάθε ώρα και στιγμή να βλέπεις τον ίδιο εκπαιδευτή. Έλα βρε αδερφέ, ποιος νοιάζεται για παιδαγωγικές μεθόδους τώρα, τη δουλειά μας να κάνουμε
''πως ρητά αναφέρεται στην Κ1/122418 απόφαση "Η ανάθεση των διδακτικών ωρών στους εκπαιδευτές γίνεται με απόφαση του Διευθυντή του Δ.ΙΕΚ και εγκρίνεται από το ΙΝΕΔΙΒΙΜ".
Αχ αυτος ο φιλος σου ο διευθυντης ... θα σε ξελασπώσει και παλι.