Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - proypiresia

Σελίδες: 1234 ... 93
15
ΑΝ σου "δείχνει" (κατά διάνοια έστω 0,5% ακόμα και από ήδη μόνιμους) ότι αυτό μπορεί να γίνει πράξη:

Και οι αναπληρωτές είναι πολύ χειρότ€ροι, όχι λόγω "μη μονιμότητας και επισφάλειας", όπως λέει το άρθρο, αλλά λόγω δυνατότητας που παρέχει η εποχή, έστω κατά διάνοια, να τα σκεφτούν όλα τα παραπάνω:

Από το ένα μπαίνουν και από το άλλο βγαίνουν (στο 99,95% των αναπληρωτών, ούτε το 1/10 των μονίμων που δύνανται να σκεφτούν "κάτι τέτοια"):

Συνεχιζει, λοιπόν, και έεεεεερχεται (όπως πολλοί από εδώ περιπαιχτικά μου δώσαν το παρατσούκλι).

Όταν έεεερθει θα είναι πολύ αργά.

Συνεχιζουμε, λοιπόν:

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΟΥΤΕ ΜΙΣΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ 5 ΧΡΟΝΙΑ

Και "αφήστε" τα περί "προϋπηρεσιών".

φυσικά ούτε γραπτός ασεπ θα γινει διότι δεν θα γίνει ούτε μισός διορισμός...αφήστε αυτά τα περί ευκαιριών για τους νέους

16
https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/193527_anaplirotes-nomades-ekpaideytikoi-politikes-kai-kales-praktikes-empedosis-sheseon?fbclid=IwAR172p8pB1sp6ahb83OiZs9Yuiu_54IxONuM2EdFZr5F4ToDciIN_48MRqw

Αναπληρωτές «Νομάδες» Εκπαιδευτικοί: Πολιτικές και «Καλές Πρακτικές» εμπέδωσης σχέσεων ευέλικτης και επισφαλούς εργασίας;

17
προσωπικα με ευνοουσε ο 3848 καθοτι ειμαι ασεπιτης. Ο νομος Γαβρογλου με ευνοει στη νεα του μορφη. Ετσι οπως εινα οι πινακες κλειδωμενοι ουσιστικα απο το 2010 δεν με ευνοει καθολου εξου και αναγκαστικα να φυγω 4 χρονια εκτος απο το σπιτι μου σε νησι.Απλα το γραφω για να μην υπαρχουν παρεξηγησεις
γι' αυτό πολεμάγατε τις προϋπηρεσίες ...και θα τις πολεματε  8)

18
Εννοείς για '08 (εύλογο) ή για '04 '06 (άνοιγμα πινάκων);
και για τα δύο,

19
επικοινωνήσαμε με γραφείο Χατζηφωτη για στε 08 , 06 απάντηση: επειδή δεν έγιναν λόγω διακοπών διασκέψεις η απόφαση δεν βγήκε ενώ προσδοκούσαμε να βγει Ιούνιο, αλλά διαψευστήκαμε,   αναμένουμε

20
ΕΡΙΔΕΣ ΚΑΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

Αν και οι δικαιωτικές αποφάσεις από το Διοικητικό Εφετείο Αθηνών ήταν γνωστές στην εκπαιδευτική κοινότητα εδώ και περίπου ενάμιση χρόνο, υπήρξαν έντονες αρνητικές αντιδράσεις από δικαιωμένους  εκπαιδευτικούς, και ασεπιτες που προσέφυγαν αργότερα και ανεμένουν αποφάσεις δικαστηρίων αμέσως μόλις δημοσιοποιήθηκαν τα ονόματα των δικαιωθέντων και οι περιοχές διορισμού τον Απρίλιο του 2019. Οι αντιδράσεις αυτές ήταν είτε επώνυμες είτε ανώνυμες (με ψευδώνυμα ή ψεύτικα προφίλ), καταγράφηκαν κυρίως στο διαδίκτυο και κάποιες από αυτές ήταν άκρως προσβλητικές για τους υποστηρικτές της προϋπηρεσίας . Ειρωνικά κείμενα διαμαρτυρίας για τους υποστηρικτές της προϋπηρεσίας και του 36μηνου  δημοσιεύτηκαν επίσης και από συγκεκριμένους επίσημους συλλόγους ασεπιτων , υπέρμαχων αποκλειστικά  του γραπτού διαγωνισμού και πολέμιων τιυ σνταγματικού μοριοδοτικού διαγωνισμού, που άφηναν αιχμές ακόμα και για παράνομη  προϋπηρεσία χωρίς ποτέ όμως να παρουσιαστούν αδιάσειστα αποδεικτικά στοιχεία στα γραφόμενά τους.

21
Δικαιωθέντες ΑΣΕΠ 2008: Ο διορισμός 450 εκπαιδευτικών μετά από πολύχρονο δικαστικό αγώνα έφερε… γκρίνια
ΠΑΙΔΕΙΑ🕔12/08/2019 - 12:25 | Author: Newsroom Ipaidia


ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΕΤΗΡΙΔΑ ΣΤΟΝ ΑΣΕΠ

Το 1998 καθιερώθηκε επίσημα ο γραπτός διαγωνισμός του ΑΣΕΠ για τους εκπαιδευτικούς, αντικαθιστώντας ως σύστημα διορισμού την μέχρι τότε «επετηρίδα», στην οποία το βασικό προσόν ήταν η ημεροχρονολογία κτήσης πτυχίου. Το σκεπτικό αυτής της αλλαγής ήταν πως έπρεπε να δοθούν ίσες ευκαιρίες και στους νέους πτυχιούχους, οι οποίοι με την επετηρίδα θα έπρεπε να περιμένουν δεκαετίες ολόκληρες για τον διορισμό τους (δηλαδή δεν θα διορίζονταν ποτέ), ενώ με το νέο σύστημα όλοι ανεξαιρέτως οι εκπαιδευτικοί θα εξετάζονταν γραπτώς σε ύλη που επρόκειτο να διδάξουν στους μαθητές τους ή/και που είχαν διδαχθεί στο Πανεπιστήμιο, αποδεικνύοντας έτσι ότι κατέχουν επαρκώς το γνωστικό αντικείμενό τους.
Διευκρινίζεται βέβαια πως είχε δοθεί μία μεταβατική περίοδος από το 1998 μέχρι και το 2002, κατά την οποία οι διορισμοί μονίμων εκπαιδευτικών θα γίνονταν αναλογικά, με ποσόστωση δηλαδή, και από την επετηρίδα και από τον ΑΣΕΠ, ώστε να μην αδικηθούν άτομα που είχαν φτάσει μία ανάσα πριν από τον διορισμό. Η καθιέρωση του γραπτού ΑΣΕΠ, παρά τις αρχικές αντιδράσεις εκπαιδευτικών μεγαλύτερης ηλικίας, φάνηκε να είναι ο μόνος φερέγγυος, αδιάβλητος και αντικειμενικός τρόπος διορισμού, καθώς όλοι οι υποψήφιοι θα εξετάζονταν στην ίδια ύλη, την ίδια μέρα και με τα ίδια θέματα (κάτι ανάλογο δηλαδή με τις Πανελλήνιες Εισαγωγικές Εξετάσεις στο Πανεπιστήμιο).

ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΑΠΟ ΤΟ… ΠΑΡΑΘΥΡΟ

Παρόλα αυτά, από το 2002 οι διάφορες κυβερνήσεις δεν εφάρμοζαν αυστηρά και εξολοκλήρου το νέο αξιοκρατικό σύστημα, εξασφαλίζοντας διορισμούς και εκτός του γραπτού διαγωνισμού. Έτσι πολλοί εκπαιδευτικοί, που είτε δεν δοκιμάστηκαν είτε δοκιμάστηκαν και δεν «έπιασαν» τη βάση, επωφελήθηκαν, χωρίς σαφώς οι τελευταίοι να κάνουν κάτι παράνομο, αφού οι διορισμοί τους βασίζονταν σε ρυθμίσεις νόμων του κράτους. Οι ρυθμίσεις όμως αυτές ήταν σε βάρος του γραπτού ΑΣΕΠ.

Η ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ-ΟΡΟΣΗΜΟ ΤΟΥ ΣτΕ

Το 2015 έμελλε να είναι ένα έτος-σταθμός για τους επιτυχόντες του διαγωνισμού, αφού το ΣτΕ με την απόφασή του 527/2015 επί των διορισμών αποφάνθηκε ότι οι προσλήψεις μόνιμων εκπαιδευτικών εκτός γραπτού διαγωνισμού του ΑΣΕΠ ήταν αντισυνταγματικές. Αυτή η απόφαση πάρθηκε μετά από προηγούμενες προσφυγές διοριστέων εκπαιδευτικών του ΑΣΕΠ 2008. Βασιζόμενη λοιπόν στην εν λόγω απόφαση, αφού είχε δημιουργηθεί δεδικασμένο, μια μερίδα εκπαιδευτικών, οι οποίοι είχαν επιτύχει στις εξετάσεις, αλλά δεν είχαν διοριστεί, αποφάσισε να κινηθεί νομικά εναντίον του Υπουργείου Παιδείας στις αρχές του 2015 και να διεκδικήσει τον διορισμό που κανονικά θα είχε εξασφαλίσει χρόνια πριν, αν οι θέσεις τους, όπως δικαστικά επιβεβαιώθηκε αργότερα, δεν είχαν δοθεί σε μη συμμετέχοντες ή αποτυχόντες του διαγωνισμού. Οι τελευταίοι, χωρίς φυσικά δική τους υπαιτιότητα, αφού από την πλευρά τους δεν υπήρξε κανένας δόλος, εν τω μεταξύ είχαν διοριστεί χάρη σε αντισυνταγματικές, όπως εκ των υστέρων αποδείχθηκε, διατάξεις Νόμων που τους ευνοούσαν.

ΚΥΝΗΓΩΝΤΑΣ ΤΗΝ… ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ

Σαφώς η προϋπηρεσία δεν αμφισβητήθηκε ποτέ από κανέναν ως προσόν εμπειρίας, όμως ως αποκλειστικός τρόπος διορισμού δεν αποτελούσε εχέγγυο ισότητας και ισονομίας ανάμεσα στους εκπαιδευτικούς, αφού κάποιοι προηγούνταν έναντι κάποιων άλλων (για παράδειγμα, οι προσλήψεις στην Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη και στα εκκλησιαστικά σχολεία δεν γίνονταν με βάση κάποιον επικυρωμένο από ανεξάρτητη αρχή πίνακα τότε, αλλά με βάση αδιαφανή κριτήρια).
Η προϋπηρεσία, ωστόσο, δικαίως μοριοδοτείτο ως προσαύξηση στον βαθμό του γραπτού και απαιτητικού ΑΣΕΠ. Επομένως, η απόφαση 527/2015 του ΣτΕ στην ουσία πρότασσε τους επιτυχόντες στους μόνιμους διορισμούς. Θα πρέπει να σημειωθεί βέβαια πως ακόμα και το λεγόμενο εικοσιτετράμηνο (εικοσιτέσσερις δηλαδή μήνες προϋπηρεσίας συν απαραίτητη μία τουλάχιστον επιτυχία ΑΣΕΠ), κρίθηκε αντισυνταγματικό από το ΣτΕ, παρά το γεγονός ότι ως Νόμος στο σύστημα διορισμών είχε χαιρετιστεί θετικά από μεγάλο μέρος της εκπαιδευτικής κοινότητας. Κι αυτό γιατί, σύμφωνα με το σκεπτικό του δικαστηρίου, έπρεπε να μετρά πολύ περισσότερο, αν όχι σχεδόν αποκλειστικά, η γραπτή επίδοση των εκπαιδευτικών παρά η προϋπηρεσία.

Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΚΑΤΑΣΤΡΑΤΗΓΗΣΗ ΤΗΣ ΑΝΑΛΟΓΙΚΗΣ ΠΟΣΟΣΤΩΣΗΣ

Όπως προαναφέρθηκε, η περίοδος 1998-2002 ήταν μεταβατική, καθώς οι διορισμοί έπρεπε να γίνονται με ποσόστωση τόσο από την επετηρίδα όσο και από τον γραπτό διαγωνισμό. Θα ξεκινούσε από 50%-50% και το 2002 αισίως θα κατέληγε σε 100% μόνο από ΑΣΕΠ. Τελικά το τελευταίο δεν συνέβη ποτέ, καθώς μέχρι πρόσφατα ίσχυε το περιβόητο 60% (ΑΣΕΠ)-40% (πίνακες προϋπηρεσίας). Αυτό όμως μόνο σε θεωρητικό επίπεδο, καθώς, όπως προκύπτει από τα στοιχεία του παρακάτω πίνακα (ΦΕΚ 653/Γ/2009, 654/Γ/2009, 772/Γ/2009, 588/Γ/2011, 925/Γ/2012, 1229/Γ/2012, 224/Γ/2014, 225/Γ/2014), οι προσλήψεις μέσω ΑΣΕΠ την περίοδο 2009-2014 καταστρατηγήθηκαν απόλυτα, καθώς ακόμα και το 60%-40% στην πράξη δεν ίσχυσε ποτέ, σε βάρος πάντα των επιτυχόντων του γραπτού διαγωνισμού, κάποιοι εκ των οποίων δεν κατάφεραν ποτέ να εργαστούν ούτε ως αναπληρωτές.

[
b]ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΑΣΕΠ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΕΚΤΟΣ ΑΣΕΠ
[/b]
ΘΕΟΛΟΓΟΙ          56          59
ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ          480          780
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ       266          315
ΦΥΣΙΚΟΙ          154          228
ΒΙΟΛΟΓΟΙ          51          42
ΓΑΛΛΙΚΩΝ          81          56
ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ       83          56
ΓΥΜΝΑΣΤΕΣ       43          422
ΧΗΜΙΚΟΙ          77          94
ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ       544          618

Η ΠΡΟΣΦΥΓΗ ΤΩΝ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ

Παρά το γεγονός ότι για τον συγκεκριμένο γραπτό διαγωνισμό η μεταβατική περίοδος παρατάθηκε με σχετικές αποφάσεις του αρμόδιου Υπουργείου Παιδείας έως και το σχολικό έτος 2013-2014, οι εν λόγω εκπαιδευτικοί ουδέποτε προσκλήθηκαν να διοριστούν. Η παραπομπή της υπόθεσης στο Διοικητικό Εφετείο Αθηνών μετά τη δικαστική απόφαση-σταθμό ΣτΕ 527/2015, η οποία, όπως αναφέρθηκε παραπάνω, ουσιαστικά προτάσσει τους επιτυχόντες στους μόνιμους διορισμούς, οδήγησε από το 2017 και εξής στην έκδοση ονομαστικών, αμετάκλητων δικαστικών αποφάσεων υπέρ των εκπαιδευτικών που προσέφυγαν. Ειδικότερα, πρόκειται για τις υπ’ αριθμ. Α3257, Α3264, Α3265, Α3270, Α3273/2017 και Α24, Α25, Α42, Α46, Α47, Α65, Α154, Α349, Α1149, Α1443/2018 αμετάκλητες αποφάσεις του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών και την αριθμ. 2743/2017 αμετάκλητη απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας, με τις οποίες έγινε δεκτή αίτηση ακυρώσεως κατά της παράλειψης διορισμού τους. Οι αποφάσεις αυτές αφορούν σε 10 θεολόγους, 234 φιλολόγους, 36 μαθηματικούς, 16 χημικούς, 38 γυμναστές, 38 νηπιαγωγούς και άλλες ειδικότητες με μονοψήφιο αριθμό δικαιωθέντων.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΜΕ ΧΡΟΝΙΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑΠΛΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΑΣΕΠ

Ο αριθμός των δικαιωθέντων είναι ελάχιστος σε σχέση με τα χιλιάδες οργανικά κενά που έχουν προκύψει τα τελευταία χρόνια της οικονομικής κρίσης λόγω της χρόνιας αδιοριστίας και των χιλιάδων συνταξιοδοτήσεων. Μάλιστα, αρκετοί από αυτούς έχουν διανύσει χιλιάδες χιλιόμετρα εργαζόμενοι ως αναπληρωτές σε δημόσια σχολεία και γυρίζοντας για χρόνια πολλές περιοχές ανά την Ελλάδα. Επιπλέον, κάποιοι δικαιωθέντες έχουν περισσότερες από μία επιτυχία ΑΣΕΠ, όπως διακριβώθηκε από τους οικείους πίνακες, κάτι που πρακτικά σημαίνει πως οι εν λόγω εκπαιδευτικοί έπρεπε να είναι διορισμένοι στα δημόσια σχολεία τουλάχιστον εδώ και 15 χρόνια!


ΔΙΚΑΙΩΘΗΚΑΝ ΜΟΝΟ ΟΣΟΙ ΠΡΟΣΕΦΥΓΑΝ-ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ

Όπως διαπιστώνεται, οι δικαιωθέντες εκπαιδευτικοί είναι περίπου 450, ενώ οι θέσεις που τα προηγούμενα χρόνια δόθηκαν σε εκτός ΑΣΕΠ εκπαιδευτικούς είναι πολλαπλάσιες του αριθμού των νεοδιοριζόμενων. Αυτό εξηγείται από το γεγονός ότι δικαιώθηκαν και διορίστηκαν μόνο όσοι προσέφυγαν δικαστικά. Αν και το θέμα με την απόφαση 527/2015 του ΣτΕ είχε δημοσιευτεί σε πολλά εκπαιδευτικά ιστολόγια ήδη από τον Φεβρουάριο του 2015 κι ως εκ τούτου δεν ήταν κάτι άγνωστο ή κάτι κρυφό (υπάρχουν σχετικές αναρτήσεις στο διαδίκτυο με γνωμοδοτήσεις νομικών συμβούλων αναπληρωτών, αλλά και «καλέσματα» για δικαστικές ενέργειες σε πασίγνωστο εκπαιδευτικό forum), κάποιοι επιτυχόντες δεν έκαναν την κίνηση να προσφύγουν εναντίον του Υπουργείου Παιδείας, για να διεκδικήσουν τον μόνιμο διορισμό τους, αν και είχαν έννομο συμφέρον. Κάποιοι από αυτούς λανθασμένα πίστεψαν πως θα δικαιωθούν αυτοδικαίως, ενώ άλλοι θεώρησαν πως μία τέτοια κίνηση δεν θα είχε γι’ αυτούς κάποιο ουσιαστικό αποτέλεσμα, αλλά αντίθετα θα ήταν χάσιμο χρόνου και χρημάτων σε δικηγόρους. Άλλοι πάλι δεν το έμαθαν ποτέ, γιατί πιθανότατα επαγγελματικά είχαν αποκατασταθεί σε τομείς εκτός εκπαίδευσης και δεν παρακολουθούσαν τις σχετικές ειδήσεις.
Να σημειωθεί πως υπάρχουν ακόμα δικαστικές αποφάσεις που εκκρεμούν για επιτυχόντες του 2008 που προσέφυγαν αργότερα, ενώ τα δικαστήρια αναμένεται να εκδώσουν απόφαση και για τον καθορισμό του εύλογου χρόνου προσφυγής δηλαδή μέχρι ποια καταληκτική χρονική προθεσμία είχαν δικαίωμα οι εκπαιδευτικοί να κινηθούν νομικά (μέχρι τώρα δικαιώθηκαν όσοι προσέφυγαν μέχρι και περίπου έναν χρόνο μετά την έκδοση της απόφασης 527/2015 του ΣτΕ). Επιπλέον, αναμένεται προσεχώς και η οριστική απόφαση του ΣτΕ για τους επιτυχόντες των διαγωνισμών του 2004 και του 2006.

ΕΡΙΔΕΣ ΚΑΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

Αν και οι δικαιωτικές αποφάσεις από το Διοικητικό Εφετείο Αθηνών ήταν γνωστές στην εκπαιδευτική κοινότητα εδώ και περίπου ενάμιση χρόνο, υπήρξαν έντονες αρνητικές αντιδράσεις από αδιόριστους εκπαιδευτικούς, αμέσως μόλις δημοσιοποιήθηκαν τα ονόματα των δικαιωθέντων και οι περιοχές διορισμού τον Απρίλιο του 2019. Οι αντιδράσεις αυτές ήταν είτε επώνυμες είτε ανώνυμες (με ψευδώνυμα ή ψεύτικα προφίλ), καταγράφηκαν κυρίως στο διαδίκτυο και κάποιες από αυτές ήταν άκρως προσβλητικές για τους νεοδιοριζόμενους. Ειρωνικά κείμενα διαμαρτυρίας για τον διορισμό των επιτυχόντων δημοσιεύτηκαν επίσης και από συγκεκριμένους επίσημους συλλόγους αναπληρωτών, υπέρμαχων αποκλειστικά της προϋπηρεσίας και πολέμιων του γραπτού διαγωνισμού, που άφηναν αιχμές ακόμα και για «ψεύτικη-εικονική» δικαίωση, χωρίς ποτέ όμως να παρουσιαστούν αδιάσειστα αποδεικτικά στοιχεία στα γραφόμενά τους.
δεν χρειαζονται σεντόνια άντε βρε Ρεα Τ ούτε την υπόθεσή μας δεν  είσαι ικανή να υποστηρίξεις
εδω πάρε ένα σκονάκι γιατί χάσαμε και κριτική για την αποφαση του εφετειου

http://www.tzamtzis-law.gr/2019/05/09/%CE%B5%CE%BD%CE%B7%CE%BC%CE%AD%CF%81%CF%89%CF%83%CE%B7-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%B4%CE%B9%CE%BF%CF%81%CE%B9%CF
%83%CE%BC%CF%8C-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CE%B9%CF%89/


Ενημέρωση για τον διορισμό των δικαιωθέντων του ΑΣΕΠ 2008
09/05/2019Άρθρα   

Δημοσιεύθηκε στις 24/4/2019 η πρόσκληση του Υπουργείου Παιδείας με την οποία καλούνται οι δικαιωθέντες εκπαιδευτικοί Α/βάθμιας, επιτυχόντες του ΑΣΕΠ 2008, όπως δηλώσουν την προτίμησή τους για επιλογή περιοχής με σκοπό τον μόνιμο διορισμό τους.

Η ως άνω πρόσκληση αποτελεί ένα από τα προαπαιτούμενα βήματα για την ολοκλήρωση της σύνθετης διοικητικής πράξης του διορισμού των δικαιωθέντων εκπαιδευτικών που θα περαιωθεί αποκλειστικά και μόνο με την δημοσίευση του ΦΕΚ διορισμού τους.

Από το καλοκαίρι του 2018 έχουν εκδοθεί από το Διοικητικό Εφετείο Αθηνών, αποφάσεις οι οποίες απορρίπτουν τα σχετικά αιτήματα αναδρομικών μόνιμων διορισμών με το σκεπτικό ότι οι αρχικές αιτήσεις προσφυγής κατατέθηκαν εκτός ευλόγου χρόνου από την έκδοση της υπ’ αριθμ. 527/2015 απόφασης του ΣτΕ, η οποία ουσιαστικά «άνοιξε τον δρόμο» για τους πρώτους δικαιωθέντες. Ουσιαστικά το ΔΕΑ έθεσε ένα χρονικό όριο ενός έτους περίπου εντός του οποίου έπρεπε να είχαν ασκηθεί οι προσφυγές. Το εν λόγω όριο του ενός έτους είναι σαφώς αυθαίρετο, δεν στηρίζεται σε καμία διάταξη (αντιθέτως μάλιστα καθώς η νομολογία αναφέρεται σε διάστημα ακόμη και μιας πενταετίας από την έκδοση της απόφασης) και είναι σχεδόν βέβαιο ότι το ΣτΕ, όπου έχουν προσφύγει ορισμένοι ενδιαφερόμενοι, θα ανατρέψει την εν λόγω απόφαση του ΔΕΑ.

Το ζήτημα του εκπρόθεσμου όμως μπορεί θεραπευτεί μετά την δημοσίευση του ΦΕΚ διορισμού των πρώτων δικαιωθέντων με νέα προσφυγή και εντός 60 ημερών από την δημοσίευση του.

Τέλος, επειδή πολλά ακούγονται τις τελευταίες ημέρες από διάφορους περί εκτέλεσης αποφάσεων που δεν λαμβάνουν υπόψη τη θέση των δικαιωθέντων στον πίνακα του ΑΣΕΠ 2008, ήτοι διορίζουν και τους «χαμηλόβαθμους», επισημαίνεται το εξής:

Το 2016 το Υπουργείο Παιδείας διόρισε, σε εκτέλεση της υπ΄ αριθμ. 6…./201.. αμετάκλητης απόφασης του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών, η οποία εκδόθηκε σύμφωνα με τις επιταγές της υπ΄ αριθμ. 527/2015 απόφασης του ΣτΕ (αντισυνταγματικότητα του 40%), δικαιωθέντα με τελική θέση κατάταξης στον Πίνακα του κλάδου του την 750 (ήτοι με βαθμό στον διαγωνισμό το 66), ενώ συνολικά την περίοδο 2009-2013 για τον εν λόγω κλάδο διορίστηκαν συνολικά (με το 40%) 400 εκπαιδευτικοί (σημ. οι αριθμοί των θέσεων είναι ελαφρώς παραλαγμένοι λόγω προστασίας προσωπικών δεδομένων).
Για να γίνει αντιληπτή η αναλογία, είναι σαν να διορίστηκε από τους εκπαιδευτικούς του κλάδου ΠΕ60, κάποιος με τελική θέση κατάταξης το 2500. Τότε όμως δεν τέθηκε το παραμικρό ζήτημα για την θέση του συγκεκριμένου δικαιωθέντα καθώς για το μεν Δικαστήριο σημασία είχε το γεγονός οτι ήταν επιτυχών του διαγωνισμού ενώ για την δε Διοίκηση οτι εκτελούσε δικαστική απόφαση.
Τζαμτζής Νικ. Παναγιώτης
Δικηγόρος

22
Πάντως εάν υπάρξει δικαίωση των επιτυχόντων του ΑΣΕΠ δε βλέπω διορισμούς στην γενική τα επόμενα χρόνια
συνολικά δεν θα ξεπεράσουν ,μαζί με αυτές που έγιναν,τους 900 με 1000 και τέρμα

23
http://diorisimoi.moec.gov.cy/index.php/el/

Η εισαγωγή ενός νέου, σύγχρονου και αξιοκρατικού συστήματος διορισμών στη δημόσια εκπαιδευτική υπηρεσία, αποτελεί κεντρικό άξονα των μεταρρυθμιστικών μας προσπαθειών, οι οποίες αποσκοπούν στην αναβάθμιση και βελτίωση του εκπαιδευτικού μας συστήματος. Το Νέο Σύστημα Διορισμών στην Εκπαίδευση (ΝΣΔΕ) στοχεύει στην επιλογή των καταλληλότερων Εκπαιδευτικών για ένταξη στην Εκπαίδευση, στη βάση επιτυχίας σε Γραπτές Εξετάσεις και, ως εκ τούτου, εδράζεται σε ποιοτικά και αξιοκρατικά κριτήρια.

Η ιστοσελίδα αυτή δημιουργήθηκε για να παρέχει σε κάθε ενδιαφερόμενο/η, με πλήρη διαφάνεια, όλες τις πληροφορίες σχετικά με τις διαδικασίες που διέπουν το ΝΣΔΕ. Με δεδομένη την εδραίωση του ΝΣΔΕ σε Γραπτές Εξετάσεις, κεντρική θέση στην ιστοσελίδα έχουν οι πληροφορίες που αφορούν στη διεξαγωγή των Εξετάσεων για όλους/ες τους/τις υποψήφιους/ες Εκπαιδευτικούς για Εγγραφή και Κατάταξη στους Πίνακες Διορισίμων Εκπαιδευτικών. Όλοι μαζί έχουμε αναλάβει να φέρουμε εις πέρας με επιτυχία ένα πολυδιάστατο έργο υψίστης σημασίας για τη Δημόσια Εκπαίδευση. Ευχαριστώ θερμά όλους όσοι συνέβαλαν και συμβάλλουν στην επιτυχία αυτού του εγχειρήματος και σας διαβεβαιώνω ότι με αφοσίωση και προσοχή θα προβούμε σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για τη βελτίωση της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης στον τόπο μας.

Δρ Κώστας Χαμπιαούρης
Υπουργός Παιδείας και Πολιτισμού

http://enimerosi.moec.gov.cy/archeia/1/ypp9425a

24
Εμείς θα σου αιτιολογήσουμε τις αποφάσεις του δικαστηρίου; Πρώτη φορά είναι που πάει μια υπόθεση στο Στε;
εσύ την έχεις αιτιολογήσει;

25
Μη βιάζεσαι. Δεν τελείωσε τίποτα ακόμα.
Εσύ μπορείς να προσπαθήσεις για μονιμοποίηση σε κάποιο δήμο με την παράνομη προϋπηρεσία που απέκτησες στην εκπαίδευση.
κι εσύ πάρε τη γραπτή επίδοση που έχεις από το 1998 για να σε διορισουν στον γραπτό ασεπ που δεν θα γινει ποτέ

26
Κάποτε: το 2015! Ιδωμεν. Κανένας από εμάς δεν προδικάζει τίποτα.
δεν μου απάντησες γιατί το εφετείο δεν σε δικαίωσε;  τι έκανε λάθος ;

27
Δεν γνωρίζαμε πως τα... ασφαλιστικά μέτρα σε μονιμοποιούν!! Μωρέ μπράβο!! Ελληνικιά δικονομικιά!  :o Κυρία Ζαχαράκη εσείς;; ;D ;D Που να περιμένεις τώρα κύριες δίκες, εφέσεις κι αναιρέσεις! Τί πίνετε;; Πραγματικά!!  :o :o

Σημ.: Στην υπόθεση του Ιουλίου, ο Δήμος απλώς παραιτήθηκε από τα ένδικα μέσα, (κάνοντας χρήση διάταξης του 2016, είναι και τα ψηφοθηρικά στη μέση...), αποδεχόμενος πλήρως τα αιτήματα των εναγόντων, και συνεπώς, βάσει ΚΠολΔ, το δικαστήριο δεν εξέτασε καν τη νομική και ουσιαστική βασιμότητα της αγωγής.
είδες ο Δήμος ο άτιμος πως παραιτήθηκε  ....έπρεπε να ασκήσει μια ωραία έφεση και να συνεχίσει να ξεσκίζει τους συμβασιούχους...ελπίζουμε να μην γίνει κακό παράδειγμα για την Κεραμέως και τη Ζαχαρακή οι οποιες οφείλουν να μείνουν ανυποχώρητες απέναντι στους συμβασιουχους αναπληρωτές

28
https://www.aftodioikisi.gr/ota/dimoi/apokleistiko-protodikeio-athinon-aoristoy-chronoy-13-symvasioychoi-koinofeloys-ergasias-oli-i-apofasi-eggrafo/

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ-Πρωτοδικείο Αθηνών: Αορίστου χρόνου 13 συμβασιούχοι Κοινωφελούς Εργασίας-Όλη η απόφαση (έγγραφο)

Πρωτοδικείου Αθηνών με την οποία δικαιώνονται 13 συμβασιούχοι του δήμου Χαϊδαρίου, που πρόσφεραν τις υπηρεσίες τους από το 2017 έως το 2019, META THN AΝΑΘΕΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΤΟ 2001

Σελίδες: 1234 ... 93

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159863
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 602
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 450
Σύνολο: 462

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.118 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.