Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Bigbrother

Σελίδες: 1234 ... 14
15
Μου φαίνεται ή όχι πως αρχίζει και τα μασάει για ακόμη μια φορά;
https://xenesglosses.eu/2018/08/ola-etoima-gia-neo-scholiko-etos-eipe-gia-diorismous-ypourgos/

16
Ακόμα και στην περίπτωση των πανεύκολων θεμάτων, πάλι από τους έχοντες προϋπηρεσία (μιας και με το +16.8 θα είναι αχτύπητοι), θα πάρεις τους θεωρητικά καλύτερους. Πάλι κερδισμένος βγαίνεις. Από τα τυπικά προσόντα αυτό δεν το ξέρεις. Ένας έχει 80 μήνες προϋπηρεσία, είτε γιατί πήρε την κατάλληλη στιγμή πτυχίο, είτε γιατί έπεσε σε ευτυχή συγκυρία μαζικών συνταξιοδοτήσεων ή αλλαγής ωρολογίου προγράμματος. Είτε γιατί ο νόμος και η διάταξη τότε προέβλεπε ότι ο διευθυντής του κάθε σχολείου επέλεγε το προσωπικό που θα έκανε ΠΔΣ και έτυχε η μαμά ή ο μπαμπάς να γνωρίζουν τον διευθυντή του τάδε Γυμνασίου/Λυκείου. Δεν έχει καμία σχέση με την αξία του ή την ποιότητα του ως εκπαιδευτικός. Ένας έχει μεταπτυχιακό, γιατί μπόρεσε και το απέκτησε και φυσικά δεν είναι αμελητέο, αλλά δεν εξασφαλίζει από μόνο του τίποτα. Γιατί δεν είναι όλα τα μεταπτυχιακά το ίδιο αξιόλογα και το ίδιο δύσκολα. Το ίδιο ισχύει και με το πτυχίο και τον βαθμό του. Όλα αυτά πρέπει να συνδιαμορφώνουν τον τελικό βαθμό, αλλά όχι να είναι αυτά που τον καθορίζουν.

Όσο για τη βυσματική προϋπηρεσία, επειδή η φράση βυσματική μάλλον σε ενοχλεί, ας αλλάξουμε τη διατύπωση και ας την περιγράψω με τα λόγια του ΣτΕ:
Όταν το 16,8 από τους 60 μήνες το πιάνουν αμέτρητοι αναπληρωτές, το ίδιο πάρα πολλοί θα είναι και σε όσους περάσουν τη βάση. συνεπώς έχει σημασία ή όχι να γράψεις όσο το δυνατό καλύτερα και όχι μόνο να πιάσεις τη βάση; Το 16,8 θα ήταν, εφόσον συμφωνήσουμε ότι πρέπει να υπάρχει ταβάνι στη προσμέτρηση της προυπηρεσίας, ιδανικό πλαφόν εφόσον γίνονταν γραπτος ασεπ3-4 χρονια από τη στιγμη που ψηφίστηκε δηλαδή το 2012-2013.Τώρα είμαστε 2018 και στη καλύτερη μπορεί να γίνει το 2019. Τώρα πλέον μιλάμε για άτομα που συμπλήρωσαν 120μηνο Συνεπώς το ταβάνι κόβει την βαρύτητα της προυπηρεσίας.
Όσον αφορά τη διατύπωση του ΣΤΕ θα πω το εξής. Επειδή το ΣΤΕ μαζί με τα ξερά καίει και τα χλωρά δεν νομίζω ότι αξίζει να το κάνουμε σημαία. Συμφωνώ ότι είχε ξεφύγει ειδικά στους ΠΕ02-03-04 πολύ η κατάσταση. Κάποιοι όμως ακόμη και σε αυτούς τους κλάδους και φυσικά σε όλους τους άλλους μάζεψαν προυπηρεσία με το σταυρό στο χέρι. Για αυτούς το ΣΤΕ απλά τους έσπρωξε Καιάδα με την πολύ ωραία δικονομική ορολογία που περιγράφεις. Βέβαια, πέρα από το καθαρά δικονομικό σκέλος της υπόθεσης υπήρξε και το κοινωνικό σκέλος δηλαδή το μήνυμα που έπρεπε να περάσει στους εκπαιδευτικούς(και όχι μόνο) ότι τέλος η διεκδίκηση της μονιμότητας(το ίδιο είχε πει με άλλα λόγια και η Διαμαντοπούλου) και εδώ βέβαια μέτρησε η οικονομική συγκυρία στην οποία βρεθήκαμε και βρισκόμαστε.

17
Bigbrother, απ' ό,τι φαίνεται, για σένα η αξιολόγηση πρέπει να έχει μόνο τιμωρητικό χαρακτήρα και ν' αποσκοπεί στην απόλυση και όχι στη βελτίωση του προσωπικού και του ίδιου του σχολείου... (χμμ... τι μου θυμίζει άραγε; α! μήπως την αξιολόγηση που ήθελαν να περάσουν οι προηγούμενοι;; )
Σίγουρα, δεν είναι όλοι οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί οι καλύτεροι των καλυτέρων! Όπως και πολλοί αναπληρωτές θεωρούν το σχολείο "πάρεργο", όπως λες. Οπότε, ας μη τα βάζουμε με τους "κακούς" μονιμους εκπαιδευτικούς, τη θέση των οποίων  όμως κάποιοι θέλουν διακαώς να καταλάβουν λειτουργώντας αντισυναδελφικά και μάλιστα με τον λιγότερο κοπιαστικό τρόπο!
Προφανώς, έχουμε εντελώς διαφορετική οπτική και ιδεολογία επί του θέματος. Ας συμφωνήσουμε στο ότι διαφωνούμε,καλύτερα.
Υ.Γ. Προφανώς και συμφωνώ στο ότι "Ανεξάρτητα από τον τρόπο διορισμού μετά το διορισμό πρέπει να προσπαθείς να γίνεσαι καλύτερος εκπαιδευτικός. Ακόμη και από ασεπ να περάσει κάποιος δε σημαίνει ότι δεν αποκλείεται να αράξει και να θεωρεί πάρεργο το σχολείο."
Καταρχήν πππ...απεταξάμην αυτόν που υπονοείς για την τιμωρητική αξιολόγηση.Δεν  είμαι υπερ αυτής. Στο παράδειγμα που σου ανέφερα έχει να κάνει με το ρίσκο. Όπως ένας μόνιμος δε θέλει μια μέρα να απολυθεί ,το ίδιο δε θέλει και ένας αναπληρωτής με μια μεγαλη θητεία στην εκπαίδευση ως τώρα. Δε σημαίνει πως επειδή είναι ο πιο αδύναμος κρίκος στην αλυσίδα θα πρέπει να πληρώσει αυτός και μόνο το τίμημα της αξιοκρατίας εντός ή εκτός εισαγωγικών. Όσοι λοιπόν κατηγορείτε για βυσματική προυπηρεσία βάλτε δίπλα ονοματεπώνυμο στη καταγγελία σας γιατί απλά είναι λάσπη στο ανεμιστήρα και ευκαιρία για γενικεύσεις προκειμένου να βγει αυτό που μας βολεύει. Προφανώς και υπάρχουν τέτοιες, δεν ήρθα από τον Άρη. Προφανώς δεν έχω να χωρίσω τίποτα με του μόνιμους στους οποίους υπάρχουν όπως παντού αυτοί που κάνουν καλά τη δουλειά τους και αυτοί που δε την κάνουν όπως και οι αναπληρωτές.

18
Κανείς δεν αναγκάζει κανέναν να κάνει αίτηση για αναπληρωτής, κανείς δεν ανάγκασε κανέναν να γραψει στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ για μόνιμο διορισμό και κανείς δε θ΄αναγκάσει κανέναν να συμμετάσχει σε μελλοντική διαδικασία διορισμού, όποια κι αν είναι αυτή.
ΟΛΑ είναι επιλογές κι εμπεριέχουν ρίσκο!
Ειλικρινά, δεν καταλαβαίνω γιατί κάποιος συνάδελφος που έχει εργαστεί ως αναπληρωτής να έχει ευνοϊκότερη μεταχείριση στη μοριοδότηση έναντι των υπολοίπων χωρίς προϋπηρεσία (κι έναντι όσων διορίστηκαν με την επίδοσή τους στους προηγούμενους γραπτούς διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ). Συνάδελφε Bigbrother, πλέον στα σχολεία οι μόνιμοι (πλην των διορισμένων με επετηρίδα ή κάποιες άλλες φωτογραφικές διατάξεις) έχουν περάσει από τον γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, άρα, ναι έχουν τη "γραπτή αξιολόγηση σε θέματα γνωστικής επάρκειας του αντικειμένου και γραπτή αξιολόγηση στα παιδαγωγικά" στην οποία αναφέρεσαι! Και δε φοβούνται μια αξιολόγηση που θα έχει σκοπό την καλυτέρευση της διδασκαλίας τους.
Όσοι φοβούνται τη γραπτή εξέταση είναι βολεμένοι αναπληρωτές που απέκτησαν προϋπηρεσία δια της πλαγίας οδού χωρίς καμία γραπτη αξιολόγηση ή όσοι γνωρίζουν εκ των προτέρων την ανεπαρκειά τους να επιτύχουν έστω τη βάση.

Υ.Γ.True story: "Συνάδελφος" αναπληρώτρια, την πρώτη μέρα που παρουσιάστηκε στο σχολείο τοποθέτησής της, μας είπε ευθαρσώς ότι όσοι διοριστήκαμε από τον γραπτό διαγωνσμό του ΑΣΕΠ της πήραμε τη θέση διορισμού! Και όχι μόνο τη δική της αλλά και των υπολοίπων αναπληρωτών! Φυσικά, όταν τη ρώτησα γιατί δε συμμετείχε κι έκείνη στη γραπτή δοκιμασία, η απάντησή της ήταν εντελώς ασαφής κάτι ανάμεσα στο "ήθελα να κάνω παιδιά και στο δε μπορούσα να γράψω".
LOL και πάλι LOL
Αναφέρομαι σε όλους του τους μόνιμους εκπαιδευτικούς ανεξάρτητα από το πως διορίστηκαν. Ποιος είναι διατεθιμένος να ρισκαρει αυτά που έχει πετύχει;
Εγώ σε προκαλώ αν θες και κάνε το υποθετικό ερώτημα σε έναν μόνιμο ανεξαρτήτως τρόπου διορισμού. "Συμφωνείς σε (γραπτή;) αξιολόγηση ή οποία αν είναι θετική θα ανέβεις στο ανώτατο ΜΚ ενώ αν είναι αρνητική θα πας σπίτι σου;" Πόσοι και ποιοι θα ρίσκαραν αυτό που έχουν για κάτι περισσότερο; Εγώ πιστεύω ελάχιστοι, μόνο αυτοί που έχουν καβάντζα από αλλού, κανείς άλλος
Και κάτι τελευταίο και όχι υποθετικό. Ανεξάρτητα από τον τρόπο διορισμού μετά το διορισμό πρέπει να προσπαθείς να γίνεσαι καλύτερος εκπαιδευτικός. Ακόμη και από ασεπ να περάσει κάποιος δε σημαίνει ότι δε αποκλείεται να αράξει και να θεωρεί πάρεργο το σχολείο.

19
Άρα με λίγα λόγια μου λες ότι μόνο σίγουρο δεν είναι ότι αυτοί που δουλεύουν τόσα χρόνια θα μπορέσουν να πιάσουν τη βάση. Εγώ πάντως προετοιμάστηκα λιγότερο από εξάμηνο, χωρίς φροντιστήριο και κάνοντας ταυτόχρονα μεταπτυχιακό (δε δούλευα όμως, να τα λέμε κι αυτά). Αυτό δεν αποδεικνύει τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο από το ότι είναι εφικτό. Το 40% πέθανε, πάει. Δεν έπρεπε να έχει υπάρξει ποτέ. Η διαφορά μας είναι ότι εσύ το βλέπεις από την πλευρά των εκπαιδευτικών και άρα μιλάς για "μαξιλαράκια" και την εξασφάλιση. Εγώ θεωρώ ότι πρώτα πρέπει να διασφαλιστεί η εκπαίδευση. Άρα δε με ενδιαφέρει αν ο χ,ψ θα θεωρήσει ότι αδικείται. Με νοιάζει να εφαρμόσω το σύστημα που θα μου επιτρέψει να βρω τους (θεωρητικά τουλάχιστον) καταλληλότερους να κάνουν τη δουλειά. Αυτό σημαίνει να δώσω τις ίδιες ευκαιρίες σε όλους και να βρω ένα αντικειμενικό σύστημα να τους συγκρίνω πάνω σε αυτό που θέλω να κάνουν. Λυπάμαι, αλλά καλύτερο σύστημα για αυτό από τον γραπτό ΑΣΕΠ δεν υπάρχει. Και η γενναιοδωρία παραμένει. Το ότι υπήρχε παράλληλο σύστημα το οποίο τώρα καταργείται, δε σημαίνει ότι ήταν υποχρεωμένοι να πενταπλασιάσουν τη μοριοδότηση. Όσοι διαφωνούσαν, ας μην έδιναν. Με τη διαφορά όμως με την περίπτωση του 1998, ότι τα παραθυράκια έχουν κλείσει δια παντός από το ΣτΕ. Άρα καμία υποχρέωση δεν είχαν, μιας και θα δυσαρεστούσαν τους 25-30 χιλιάδες που έχουν προϋπηρεσία, αλλά θα ικανοποιούσαν τους 100 χιλιάδες που δεν έχουν. Είναι γενναιότατη μοριοδότηση λοιπόν. Το λέω για μια ακόμη φορά, όσοι έχουν δώσει ΑΣΕΠ, ξέρουν τι σημαίνει 16.8 μόρια προσαύξηση. Ειδικά όταν έχανες τον διορισμό από τα 2 μόρια του μεταπτυχιακού ή από το 0.1 του βαθμού πτυχίου. Το ζόρι είναι αν θα πιάσουν τη βάση ή όχι...
Λόγω και των θετικών σπουδών έχω μάθει να μην είμαι σίγουρος για τίποτα και για κανέναν. Μπορεί να έχεις την άποψη ότι η βάση είναι εύκολη υπόθεση κρίνοντας ίσως από τον εαυτό σου. Ξαναλέω ότι η βάση σε ένα διαγωνισμό δεν αρκεί. Δύσκολα θέματα(υπάρχει και αυτό το ενδεχόμενο) σημαίνει ότι λίγοι πιάνουν τη βάση και πράγματι με το +16,8 είσαι άρχοντας. Εύκολα θέματα, άπειρος κόσμος πιάνει τη βάση και το +16,8 δε λέει τίποτα.
Αν θέλει το υπουργείο να δώσει ευκαιρίες στους νέους θα μπορούσε να καθιερώσει την περιοδική αξιολόγηση(ακόμα και γραπτή) των υπηρετούντων μόνιμων εκπαιδευτικών. Αμφιβάλεις πως χιλιάδες θέσεις θα άδειαζαν; Έτσι το υπουργείο θα διασφάλιζε την εκπαίδευση και όχι μόνο με τον γραπτό ασεπ για την πρόσληψη μόνιμου εκπαιδευτικού προσωπικού.

20
Στον 3848/2010 η προϋπηρεσία λαμβάνει την 3πλάσια και βάλε μοριοδότηση από όση λάμβανε μέχρι τότε. Μέχρι τότε υπενθυμίζω η προσαύξηση της προϋπηρεσίας ήταν

Αυτό σημαίνει ότι 1ον πλαφόν υπήρχε πάντα (μετά τα 20 εξάμηνα, δε πα να είχες και 100 εξάμηνα, το ίδιο έπαιρνες) και 2ον ότι για τους 60 μήνες (10 εξάμηνα) έπαιρνες 3.5 μονάδες προσαύξηση. Ο 3848 έδινε 16.8 μόρια προσαύξηση, τουτέστιν 4.8 φορές παραπάνω. Άρα στο μόνο πράγμα που ξεβολεύει, είναι ότι για να πάρεις αυτά τα 16.8 μόρια, πρέπει να γράψεις τη βάση, δηλαδή 55/100 και τουλάχιστον 50/100 σε κάθε ενότητα. Αυτό, σε συνδυασμό βέβαια ότι ο διαγωνισμός χρειάζεται μια σοβαρή προετοιμασία (αν και θεωρητικά η εξέταση θα είναι πάνω σε αυτά που διδάσκουν τα τελευταία 5-10 χρόνια και σύμφωνα με τα λεγόμενα τους είναι αξιότατοι), προκαλεί τις αντιδράσεις. Γιατί αν μπορείς να μπεις με μια απλή αίτηση, χαζός είσαι να δεχτείς να κάτσεις να διαβάσεις ένα 6μηνο και να ρισκάρεις τον διορισμό σου; Επειδή προφανώς όμως δε μπορούν να βγουν να πουν αυτό, ψάχνουν δικαιολογίες...
Πρώτον, η αντιπαραβολή μοριοδότησης της προυπηρεσίας με το νομό 3848 έναντι του πρότερου νόμου αριθμητικά μπορεί να είναι σωστή, όμως τεχνητά αποκρύπτεις κάτι. Ο πρότερος νόμος(για τη μοριοδότηση της προυπηρεσίας) έδινε μικρότερες προσαυξήσεις αλλά έτρεχε παράλληλα με το σύστημα διορισμών του 40% κάτι που δεν κάνει ο 3848. Δηλαδή ακόμα και αν η προσαύξηση που θα έπαιρνε κάποιος για 60 μήνες παλιότερα θα ήταν 3,5 μόρια(τα οποία θα τα πρόσθετε στο γραπτό βαθμό αν ήταν πάνω από τη βάση) έναντι του γενναιόδωρου νόμου 3848 που δίνει 16,8 η διαφορά είναι πως επιτυχών ή όχι στο διαγωνισμό είχε το μαξιλάρι του 40% για να μπορέσει να διοριστεί. Συγκρίνεις λοιπόν ανόμοια πράγματα όσον αφορά γενναιοδωρία....
Δεύτερον, είσαι απόλυτα βέβαιος ότι ένα εξάμηνο διαβάσματος αρκεί για να γράψεις τη βάση(το οποίο μεταξύ μας να λέμε την αλήθεια δεν αρκεί-πρέπει για να διοριστείς να γράψεις καλύτερα από τους άλλους αφού η πλειονότητα έχει πιάσει το 60μηνο και κατοχυρωμένο το 16,8); Κι αν θεωρείς ότι αυτοί που διδάσκουν 5-10 χρόνια πρέπει για πλάκα να γράψουν τη βάση, εγώ σου λέω τότε ότι για πλάκα οι μόνιμοι με 10+ χρόνια προυπηρεσία θα πρέπει να γράψουν 80++, αλήθεια το πιστεύεις ειδικά σε θετικούς κλάδους;
Είναι λογικό να μη θέλει κανένας να ρισκάρει. Οι αναπληρωτές τόσα χρόνια κάνουμε ότι και οι μόνιμοι. Να κληθούμε να αποδείξουμε λοιπόν τι σε ένα διαγωνισμό; την επάρκεια μας; Είσαι βέβαιος πώς οι όλοι οι μόνιμοι είναι επαρκείς συμπεριλαβανομένου και του εαυτού σου; Επειδή λοιπόν είσαι έξυπνος για να απαντήσεις "ναι" γιατί λοιπόν να μην έχει γραπτή αξιολόγηση και για τους μόνιμους σε θέματα γνωστικής επάρκειας του αντικειμένου και γραπτή αξιολόγηση στα παιδαγωγικά;

22
Οπότε infinity_kos για να μπουν οι νέοι στο παιχνιδι είναι να μη μετρήσει η επιτυχία ασεπ, να μπει ταβάνι στην προϋπηρεσία και ταυτόχρονα η μοριοδοτηση ακαδημαϊκό προσοντων να είναι ικανή από μόνη της να υπερκερασει την μοριοδοτηση της προϋπηρεσίας. Δε νομίζω ότι μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο γιατί εναντίον του υπουργείου θα ξεσηκώθουν και οι έχοντες επιτυχία ασεπ και οι εχοντες προϋπηρεσία. Ποια θα είναι η χρυσή τομή;  Δύσκολο να φανταστεί κάνεις. Ίσως μια νέα μεταβατική περίοδος η οποία θα προβλέπει και γραπτό ασεπ( ενδεχομένως όχι όπως τον γνωρίζαμε) προαιρετικό για όλους, αλλά ουσιαστικά υποχρεωτικό για όσους δεν έχουν επιτυχία ασεπ ή για όσους θέλουν να βελτιωσούν το βαθμό τους. Ας ελπίσουμε ότι αυτή τη φορά θα γίνει κάτι και δε θα μείνουν στα λόγια( στο δούλεμα μας).

23
Λοιπον το σεναριο εχει ως εξης. Πριν τη ΔΕΘ ο Πρωθυπουτγος ανακοινωνει μετασχηματισμο Ο Γαβρογλου παει απο κει που ρθε και ο νεος Υπουργος Παιδειας η......................... εξεταζει το θεμα και θα κανει ανακοινωσεις σε ευλογο χρονικο διαστημα Δεν προλαβαινει ομως γιατι γινονται εκλογες και με τη νεα κυβερνηση παλι ξαναμανα τα ιδια Χωρις ξεσηκωμο οπως το χειμωνα δεν θα γινει τιποτα Κουτοχορτο λεμε.......
Σε βάθος τριετίας παραλείψες να πεις. Σαν σενάριο το πλέον αληθοφανες!

24
Υποθέτω ότι αν αρνούνταν αυτοί που το στήριζαν τόσα χρόνια το σύστημα, τα σχολεία θα είχαν κλείσει, μιας και δεν υπήρχε κανένας άλλος να πάει στη θέση τους. Τι; Όχι;;;

Χιλιάδες θα υπήρχαν. Διαφωνείς όμως στο ότι και αυτοί που θα πήγαιναν θα αξίωναν μονιμοποιηση με τα ίδια ακριβώς επιχειρηματα; Το θέμα δεν είναι τα πρόσωπα αλλά η κατάσταση αυτή της ομηρείας δίχως να έχεις εναλλακτική.

25
https://anaplirwtes.blogspot.com/2018/06/blog-post.html?m=1
....όσο νέα μπορούν να χαρακτηριστουν οι ανακυκλωμένος υποσχέσεις τόσο πολλών ετών!

26
Το μήνυμα του διαχειριστή το διάβασες; ΕΛΕΟΣ!!! Φτάνει πια η μιζέρια και κυρίως τα εκτός θέματος μηνύματα.

27
Με γραπτό άσεπ μπορεί να αλλάξει... Αλλά δεν θέλετε...
Δηλαδή αν γίνει γραπτώς άσεπ τι τους εμποδίζει να έχουν και πάλι πρόταξη ειδικών κατηγοριών; Εδώ λέμε ότι γίνεται κοινωνική πολιτική σε βάρος άλλων. Φυσικά να πω και φέτος, μια και το έχω πει και άλλες χρονιές που ανακοινωνονται οι πίνακες και κάθε φορά λέμε τα ίδια και τα ίδια, ότι αντιλαμβάνομαι το ζόρι που τραβάνε άτομα με ασθένειες. Η λύση όμως δεν είναι να δώσουμε σε αυτούς ένα κομμάτι ψωμί στερώντας το από κάποιους άλλους.

28
Μη περιμένεις τίποτα από τους συνδικαλιστες. Θα σου χτυπήσουν την πλάτη, θα σου πουν ότι έχεις δίκιο και ότι θα πρέπει να αγωνιστείς για διορισμους με αυτούς μπροσταρηδες. Στην πράξη δε θα κάνουν τίποτα γιατί θέλουν να τα έχουν με όλους καλά. Δυστυχώς η κατάσταση είναι εντελώς σαπια. Δεν ξέρω πως μπορεί να άλλαξει.

Σελίδες: 1234 ... 14

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159819
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 385
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 333
Σύνολο: 340

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.095 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.